قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-4KL-X

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-X1

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-X1

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-X1:

دستگاه ضبط کننده داهوا مدل DH-XVR5104HS-X1 دارای 4 کانال است. دارای وزن خالص 1.6 کیلوگرم بوده و 128 کاربر به طور همزمان می توانند از این دستگاه استفاده کنند.دارای 2 جایگاه USB بوده و دارای پروتکل های HTTP, HTTPS, TCP/IP, IPv4/IPv6, UPnP, RTSP, UDP, SMTP, NTP, DHCP, DNS, IP Filter ,DDNS, FTP, Alarm Server, P2P,IP Search (Supports Dahua IP camera, DVR, NVS, etc.) است.این دستگاه ضبط کننده از محصولات داهوا بوده و این برند دارای طرفدارای فراوانی در سراسر دنیا است.

سیستم

پردازنده Embedded Processor
سیستم Embedded LINUX

صدا و تصویر

ورودی دوربین 4 Channel, BNC
HDCVI 1080P@25/30fps, 720P@50/60fps, 720P@25/30fps
AHD 1080P@25/30, 720P@25/30fps
TVI 1080P@25/30, 720P@25/30fps
CVBS PAL/NTSC
ورودی دوربین IP 4+1, each channel up to 2MP
ورودی/خروجی صدا 1/1, RCA
صدای دو طرفه Reuse audio in/out, RCA

ضبط

فشرده سازی ویدیو H.265+/H.265/H.264+/H.264
وضوح 1080N, 720P, 960H, D1, CIF
نرخ رکورد Main Stream:

1080N/720P/960H/D1/CIF (1~25/30fps)

Sub stream:CIF (1~15fps)

بیتریت ویدیو 32Kbps ~ 4096Kbps Per Channel
حالت ضبط Manual, Schedule (General, Continuous), MD (Video detection: Motion Detection, Video Loss, Tampering), Alarm, Stop
فاصله ضبط 1 ~ 60 min (default: 60 min), Pre-record: 1 ~ 30 sec, Post-record: 10 ~ 300 sec
فشرده سازی صدا G.711A, G.711U, PCM
نرخ صوتی 8KHz, 16 bit Per Channel
بیتریت صدا 64Kbps Per Channel

نمایش

پورت 1 HDMI ,1 VGA
وضوح 1920×1080, 1280×1024, 1280×720
نمایش چند صفحه ای When IP extension mode not enabled: 1/4

When IP extension mode enabled: 1/4/6

OSD Camera title, Time, Video loss, Camera lock, Motion detection, Recording

شبکه

پورت 1 RJ-45 Port (100M)
عملکرد شبکه HTTP, HTTPS, TCP/IP, IPv4/IPv6, 3G/4G, UPnP, RTSP, UDP, SMTP, NTP, DHCP, DNS, IP Filter, PPPoE,DDNS, FTP, Alarm Server, P2P,IP Search (Supports Dahua IP camera, DVR, NVS, etc.)
حداکثر دسترسی کاربر 128 users
اتصال به گوشی iPhone, iPad, Android
قابلیت ها ONVIF 16.12, CGI Conformant

تشخیص و آلارم

رویدادها Recording, PTZ, Tour, Video Push, Email, FTP, Snapshot, Buzzer and Screen Tips
تشخیص ویدیویی Motion Detection, MD Zones: 396 (22 × 18), Video Loss, Tampering and Diagnosis
ورودی آلارم N/A
خروجی relay N/A

پخش و پشتیبانی

پخش 1/4
حالت جستجو Time /Date, Alarm, MD and Exact Search (accurate to second)
پخش Play, Pause, Stop, Rewind, Fast play, Slow Play, Next File, Previous File, Next Camera, Previous Camera, Full Screen, Repeat, Shuffle, Backup Selection, Digital Zoom
حالت پشتیبان گیری USB Device/Network

ذخیره سازی

هارد داخلی 1 SATA Port, up to 6TB capacity
eSATA N/A

پورت کمکی

یو اس بی 2 USB 2.0
RS232 N/A
RS485 1 Port, for PTZ Control

برق

منبع تغذیه DC12V/1.5A
مصرف برق <10W

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Compact 1U, 260×236×48mm(10.2″×9.3″×1.9″)
ابعاد 0.9kg ( 2.0lb)
وزن خالص 1.6kg (3.5lb)
(بدون HDD) Desktop installation

نصب و راه اندازی

نصب و راه اندازی -10°C ~ +45°C (+14°F ~ +113°F), up to 55°C/131°F with case fan, 10~ 90% RH
دما برای فعالیت -20°C ~ +70°C (-4°F ~ +158°F) , 0~ 90% RH

شرایط نگهداری

شرایط نگهداری Dahua, Arecont Vision, AXIS, Bosch, Brickcom, Canon, CP Plus, Dynacolor, Honeywell, Panasonic, Pelco, Samsung, Sanyo, Sony, Videotec, Vivotek, and more

پشتیبانی

پشتیبانی FCC: Part 15 Subpart B
CE: CE-LVD: EN 60950-1/IEC 60950-1

CE-EMC: EN 61000-3-2, EN 61000-3-3, EN 55032, EN 50130, EN 55024

دوربین های مدار بسته کدام کشور کیفیت بهتری دارد؟

دوربین های مدار بسته معروف در جهان به دو برند هایک ویژن و داهوا تقسیم بندی می شوند و دارای کیفیت مناسبی هستند.این دو دوربین مدار بسته محصول چین هستند و بیشتر بازار را به خود اختصاص داده اند. دوربین های مدار بسته دیگر نیز ، دوربین های مدار بسته نو نیم یا همان برند متفرقه محسوب می شوند.دوربین های مدار بسته نو نیم نیز امکان دارد که دارای کیفیت خوبی باشند و بتوانند امنیت خوبی را برای شما به ارمغان بیاورند.

جریان دوگانه(Dual Stream):

Stream به معنی جریان میباشد و از یک ویدیو که شامل تعدادی تصویر میباشد ، تشکیل شده و به صورت یک جریان مداوم به نمایش گذاشته میشود و ویدئو را بوجود می آورد این جریان مانند یک مسیر یک بانده یک سری از تصاویر را به ترتیب و با سرعت بالا  می فرستد که باعث نمایش ویدئو برای ما می گردد

مزایای جریان دوگانه چیست؟

جریان دوگانه (Dual Stream) در دوربین مداربسته: مزیت اصلی دوگانه این است که باعث کم شدن بار پردازنده در سرور در حال اجرا Line می شود. با فعال بودن دو جریان، کاربران قادر به افزایش تعداد دوربین ها در هر سرور هستند، و ارتقاء سخت افزار ضروری نمیباشدواین باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.

یکی از مسائل بزرگ در مورد جریان دوگانه این است که از تمام دوربین ها، هم آنالوگ و هم IP پشتیبانی می کند. بسیاری از مدل های دوربین مجهز به پردازنده دو هسته ای هستند، اما برای دوربین هایی که دارای تکنولوژی دو هسته ای نیستند، این فناوری به شما امکان می دهد که جریان اصلی را با استفاده از رزولوشن پایین دوباره رمزگذاری کنید، بنابراین می توانید از مزایای جریان دوگانه استفاده کنید.

دو جریان همچنین می تواند پهنای باند شبکه را به طور قابل توجهی کاهش دهند: در موارد بالا، سرعت دانلود حدود ۹۰ مگابایت بر ثانیه قبل از استفاده از دو جریان و ۲۰ مگابایت بر ثانیه بعداز استفاده ازجریان میباشد. ذخیره سازی ویدیو هنوز در جریان اصلی انجام می شود، بنابراین شمابا از دست دادن کیفیت تصویر مشکلی نخواهید داشت

چگونه جریان دوگانه انجام می شود؟

هنگام مشاهده دوربین های متعدد بر روی صفحه، نیاز به رزولوشن بالا کاهش می یابد، زیرا هر دوربین کوچکتر می شود. بنابراین، خط به طور خودکار جریان پایین تر برای همه دوربین ها را نمایش می دهد، به طوری که پهنای باند شبکه و مصرف CPU را در سرور کاهش می دهد.با این حال، ذخیره سازی تحت تاثیر قرار نمی گیرد، زیرا جریان اصلی با وضوح بالا در سرور ضبط می شود.

هنگامی که کاربر یک دوربین را به حالت تمام صفحه تبدیل می کند، نوع جریان به طور یکپارچه به جریان اصلی با وضوح بالا دوربین تغییر می کند. به سادگی بر روی یک دوربین در Observer دوبار کلیک کنید تا به تمام صفحه برسید.

نحوه پیکربندی دو جریان:

برای فعال کردن دو جریان، تنظیمات را در Observer باز کنید و دوربین دلخواه را انتخاب کنید. قسمت (substream) را بررسی کنید. بعد، بر روی (تنظیمات اتصال) کلیک کنید و نوع مورد دوم از جریان دوم را از منو انتخاب کنید. گزینه های Auto، RTSP، برای کدگذاری هستند.

پس از پیکربندی تنظیمات دوربین، به صفحه اصلی Observer بروید، روی دوربین کلیک راست کرده و گزینه Enable substream  را برای فعال کردن زیر جریان در Observer انتخاب کنید با این روش جریان دوگانه را به راحتی پیکر بندی کنید.

سنسور تصویر سی موس CMOS در دوربین مداربسته

انتخاب بهترین سیستم دوربین امنیتی می تواند بر اساس بسیاری از عوامل باشد. وقتی صحبت از دوربین های امنیتی جداگانه می شود ، کیفیت تصاویر و فیلم های گرفته شده تا حد زیادی به حسگر تصویر بستگی دارد.

حسگر تصویر (همچنین به عنوان “چشم” نیز شناخته می شود) قابلیت تصویربرداری و عملکرد دوربین امنیتی شما را تعیین می کند. وظیفه آنها این است که یک تصویر نوری را به یک سیگنال الکتریکی تبدیل کنند و یا یک دستگاه متصل به شارژ (CCD) یا یک سنسور پیکسل فعال نیمه هادی فلز اکسید مکمل (CMOS) است.

برای درک بهتر اینکه کدام نوع سنسور تصویر برای نیازهای دوربین امنیتی شما بهتر کار خواهد کرد ، نگاهی خواهیم داشت به تفاوت بین CCD و CMOS.

سنسور تصویر CCD چیست؟

CCD نور را دریافت می کند و آن را به الکترون تبدیل می کند ، سپس الکترون را به یک منطقه خاص در سراسر تراشه منتقل می کند تا پردازش شود. تبدیل سیگنال های نور آنالوگ به پیکسل های دیجیتالی در تراشه و بدون اعوجاج صورت می گیرد. فرایند تولید ویژه CCD از نظر قابلیت اطمینان و حساسیت به نور سنسورهایی با کیفیت بالا تولید می کند.

سنسور تصویر CMOS چیست؟

سنسور CMOS از حسگر تصویر پیکسل فعال MOS تهیه شده است که در دهه 1960 ظهور کرد. از آن زمان ، طراحی و عملکرد آن بسیار بهبود یافته است ، شامل مدارهای مجتمع و پیکسل های فعال است. برخلاف CCD ، سنسورهای CMOS انتخابات را در همان محلی که نور را دریافت می کند ، پردازش می کنند ، بنابراین سرعت و کوچکتر شدن آن را ایجاد می کنند. CMOS قادر به انجام این کار است زیرا در هر پیکسل دارای ترانزیستورهای متعدد است و به دلیل اینکه هر پیکسل به صورت جداگانه کار می کند ، انعطاف پذیری را ارائه می دهد.

نقاط قوت و ضعف دوربین های CCD و CMOS:

اکنون که اصول آن را بیان کردیم ، می توانیم نقاط قوت و ضعف دوربین های CCD و CMOS را مقایسه کنیم.

دوربین های CCD تصاویر با کیفیت بالا را با نویز کم (دانه) ارائه می دهند ، در حالی که دوربین های CMOS بیشتر در معرض نویز هستند. دوربین های CMOS معمولاً برای ایجاد یک تصویر کم صدا با نوردهی مناسب به نور بیشتری نیاز دارند.
دوربین های CCD حساسیت نوری بهتری نسبت به دوربین های CMOS دارند ، زیرا سنسورهای CMOS ترانزیستور بیشتری در کنار هر پیکسل دارند که ممکن است در میزان نوری که به فوتودیود (محل پردازش تصویر) می رسد تداخل ایجاد کند.

سنسور های CMOS:

انرژی کمتری مصرف می کنند ، زیرا فرآیندها به یک منطقه کوچکتر محدود می شوند. مصرف سنسورهای CCD 100 برابر بیشتر از CMOS است.
تراشه های CMOS به یک فرآیند ساخت ساده و ساده (همان ایجاد ریز تراشه ها) نیاز دارند تا تولید آنها راحت تر و مقرون به صرفه تر از CCD باشد. همانطور که گفته شد ، سنسورهای CCD به فرایند ساخت ویژه ای نیاز دارند که گرانتر می شوند.
برنامه های رایج
در این برنامه های رایج ، یک دوربین از دوربین دیگر برتری دارد.

دوربین های CCD به دلیل حساسیت نوری برتر و ناحیه تصویربرداری م largeثر زیاد ، برای شرایط کم نور مناسب تر از دوربین های CMOS هستند.
از آنجا که سنسور تصویر CMOS جمع و جور است ، دوربین های CMOS برای نظارت پنهان یا پنهان بهتر هستند.

دوربین های CMOS را برای فیلمبرداری با سرعت بالا در ویدئو انتخاب کنید زیرا سنسور تصویر CMOS دارای سرعت پردازش بسیار سریع است (به لطف توانایی تبدیل مستقیم سیگنال فوتوالکتریک به سیگنال دیجیتال)

مزایای سنسور CCD:

از آنجا که CCD سلولهای شارژ شده خود را از طریق تراشه حرکت می دهد ، کمتر مستعدتحریف است ، اما انرژی بیشتری مصرف می کند. این امر منجر به ایجاد حسگرهای تصویرCCD برای تولید تصاویر با کیفیت بالاتر ، حساسیت بیشتر به نور و تولید نویز بسیار کمتری نسبت به دستگاه های CMOSمی شود.

دلیل اصلی کیفیت پایین ویدئو و نویز تصویر بالاتردستگاه های CMOS به این دلیل است که هر پیکسل ترانزیستور اختصاصی دارد که بسیارنزدیک به سنسور CMOS قرار دارد. نوری که توسط فوتودیودهاگرفته می شود ، ترانزیستورها را نیز لمس می کند ، که به نوبه خود باعث می شودکیفیت تصویر خود را از دست بدهد.

CCD به طور متفاوت سلولهای شارژ شده خود را از طریق آرایه عبور می دهد و از دستگاههایخارجی برای پردازش سیگنال خود استفاده می کند. این دستگاه خارجی می تواند یک مبدلدیجیتال مانند ضبط کننده های دیجیتال hd دیجیتال ، یا یک پردازنده سیگنال ساختمان باشد.

این دستگاه خارجی با تطبیق هر مقدارپیکسل با یک مقدار دیجیتالی ، سلول های شارژ شدهرا از سیگنال آنالوگ به دیجیتال تبدیل می کند. از آنجا که تصاویر با کیفیت بالاتر و نویز بسیار کمتری در تصویر ارائه می دهد ، سنسور تصویر CCDدر صنعت دوربین مداربسته و نظارت بسیار محبوب است.

بهبود CMOS:

فناوری های پشت CMOS پیشرفت های گسترده ای داشته اند که باعث کاهش شدیدقیمت دوربین های متوسط ​​شده است. چند (منفی) که ذکر کردم نیز در این راه بهبودیافته است.

کیفیت تصاویر گرفته شده با سنسور CMOS (پس از پیشرفتهای اخیر فناوری)را نمی توان از تصاویر گرفته شده با دستگاه CCD با چشم غیر مسلح تشخیص داد.با این وجود ، مزایای داشتن دستگاه CMOS بیش از مزایای دستگاه CCD است.

مزایای CMOS:

برخلاف CCD ، سنسور تصویر CMOS در هر پیکسل دارای ترانزیستور است که الکترونهایشارژ شده را از طریق سیمهای X-Y تقویت می کند و باعث می شود انرژی کمتری نسبتبه دستگاه های CCD داشته باشد (حدود 100 برابر کمتر). علاوه بر این ، سنسور تصویر CMOSانعطاف پذیرتر از CCD است ، زیرا هر پیکسل به صورت جداگانه خوانده می شود.

اندازه خانه من چگونه بر امنیت خانه من تأثیر می گذارد؟

نقاط ورود بیشتر:

خانه بزرگتر اغلب نقاط ورود بیشتری دارد. درها و پنجره های بیشتر به سنسورها و دوربین های بیشتری نیاز دارند ، بنابراین هنگام خرید سیستم ، این را در نظر داشته باشید.

نظارت:

شما نمی توانید همزمان در دو مکان باشید ، بنابراین داشتن یک خانه بزرگتر می تواند نظارت کامل بر خانه شما را دشوارتر کند. برای کنترل و نظارت هرگونه فعالیت ، ممکن است بخواهید دوربین های امنیتی و سنسور های حرکتی بیشتری را برای خانه خود خریداری کنید.

سیستم های امنیتی جدید و قدیمی خانه چه تفاوت هایی با هم دارند؟

سیستم های امنیتی جدید خانه مزایا و معایب خود را دارند. آنها ارزان تر از سیستم های امنیتی  قدیمی هستند.

سیستم های جدید دارای امکانات جدید هستند و نصب آنها به سادگی امکان پذیر است. این باعث می شود سیستم های جدید کاربر پسند تر از سیستم های امنیتی قدیمی برای اجاره دهندگان و صاحبان خانه های با متراژ کم باشد.

با این وجود ، همه سیستم های امنیتی خانه هوشمند به صورت حرفه ای کار نمی کنند.می توانید به دنبال سیستم ایده آل خود باشید که با بودجه و شرایط محیط زندگی شما سازگار باشد.درباره اینکه شما به یک سیستم حرفه ای نیاز دارید و یا به یک سیستم ساده نیز زیاد فکر کنید و همه جوانب را در نظر بگیرید.

برای تعیین نیازها و اولویت های خانواده خود وقت بگذارید و مطمئن شوید که بهترین سیستم امنیتی را برای خود و خانه خود گرفته اید.

سیستم های امنیتی چگونه کار می کنند؟

برای اکثر سیستم های امنیتی خانه ، همه اجزا با متصل بودن به مرکز سیستم های امنیتی مانند یک سیستم عمل می کنند.همه آنها به یک برنامه تلفن همراه متصل می شوند و به ما این امکان را می دهند که همه چیز را از راه دور کنترل کنیم

و زیر نظر داشته باشیم. اکثر سیستم های امنیتی از طریق بلوتوث یا Wi-Fi به تلفن های همراه ما متصل می شوند و بعد از اتصال ما می توانیم کنترل سیستم های امنیتی را در دست داشته باشیم.

در صورت قطع برق ، بستگی به سیستم خریداری شده دارد که در هنگام نبود برق می تواند به کار خود ادامه دهد یا خیر.بعضی از سیستم های امنیتی با متصل شدن به تلفن ثابت حتی در صورت قطعی برق نیز می توانند فعالیت کنند.

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

دوربین مداربسته داهوا مدل t2a21 از سری محصولات اقتصادی یا همان کوپر داهوا میباشد . این سری از دوربین ها دارای قیمت های مناسب و کیفیت کافی میباشند . این دوربین دارای بدنه دام میباشد که برای فضاهای داخلی و بر روی سقف قابل نصب هستند . کیفیت تصویر این محصول 2 مگاپیکسل است و دارای دید در شب تا فاصله 20 متر میباشد . بدنه این دوربین فلز است و نسبت به گرد و غبار مقاوم هستند.


شرکت علم و صنعت

شرکت علم و صنعت وارد کننده برند های داهوا ، هایک ویژن ، هایلوک ، تی وی تی و همچنین صاحب برند نایک ویژن میباشد.
این شرکت تمامی محصولات ارائه شده را توسط گارانتی های اصلی ارائه میدهد.
این شرکت در بردارنده خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات ارائه شده میباشد.
شرکت علم و صنعت همچنین در راستای تجهیزات شبکه و سوییچ های PoE صاحب برند انکاتک با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت ها و مشاوره میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید . با کمی صبر و بردباری مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

برای مشاهده لیست قیمت همکار کلیک فرمایید


در جدول زیر مشخصات کامل دوربین مداربسته داهوا مدل t2a21 را مشاهده خواهید کرد:
قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

دوربین مداربسته

سنسور تصویر

۱/۲.۷″ CMOS

پیکسل های موثر

۱۹۲۰(H)×۱۰۸۰(V), 2MP

اسکن سیستم

Progressive

سرعت شاتر الکترونیکی

PAL: 1/25~1/100000s NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل نور

۰.۰۴Lux/F1.85, 30IRE, 0Lux IR on

نسبت S/N

More than 65dB

فاصله دید در شب

Up to 20m (66feet)

کنترل خاموش و روشن دید در شب

Auto / Manual

لنز

نوع لنز

Fixed lens / Fixed iris

نوع دهانه لنز

Board-in

فاصله کانونی

۳.۶mm (2.8mm,6mm Optional)

حداکثر دیافراگم

F1.85

زاویه دید

H: 93° (۱۰۳°,۵۴.۷°)

کنترل فوکوس

N/A

فاصله فوکوس

۸۰۰mm (500mm,2000mm) 31.50” (19.69″,78.74”)

چرخش

چرخش

Pan: 0° ~ ۳۶۰° Tilt: 0° ~ ۷۸° Rotation: 0° ~ ۳۶۰°

ویدئو

رزولیشن

۱۰۸۰P (1920×۱۰۸۰)

نرخ فریم

۲۵/۳۰fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P

خروجی ویدئو

۱-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)

شب / روز

Auto (ICR) / Manual

منوی OSD

Multi-language

نوع BLC

BLC / HLC / DWDR

WDR

DWDR

به دست آوردن کنترل

AGC

کاهش نویز

۲D

تعادل رنگ سفید

Auto / Manual

دید در شب هوشمند

Auto / Manual

گواهینامه ها

گواهینامه ها

CE (EN55032, EN55024, EN50130-4) FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

رابط

رابط صدا

N/A

برق

منبع تغذیه

۱۲V DC ±۳۰%

میزان مصرف برق

Max. 2.7W (12V DC, IR on)

محیطی

شرایط دمایی

-۴۰°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH * Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط نگهداری

-۴۰°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

حفاظت از درگیری و وندال مقاومت

IP67

مواد مصرفی در دوربین

جنس

Aluminium

ابعاد

۹۴mm×۹۴mm×۷۸mm(3.7″×۳.۷″×۳.۰۷″)

وزن خالص

۰.۲۷kg (0.60lb)

وزن ناخالص

۰.۳۲kg (0.71lb)

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

دوربین مداربسته

دزدی از منزل و ورود غیر قانونی به یک امر عادی تبدیل شده است. مشکلی که مسئولان نتوانسته اند کاری برای آن انجام دهند. با این حال، دوربین‌ های امنیتی مجرمان را از نفوذ و سرقت باز می‌دارند.

متداول ترین هدف آن ها ،سرقت از منازل مسکونی است. برای اطمینان از محافظت همه جانبه از خانه، نصب سیستم های دوربین مدار بسته در تمام نقاط اصلی حیاتی است.

دوربین مداربسته چیست؟

دوربین های مدار بسته  عمدتا برای نظارت و هوشیاری استفاده می شوند. اصل اساسی این سیستم ها در موقعیت استراتژیک  دوربین های مدار بسته است. دوربین های مدار بسته برای امنیت و نظارت منازل و مناطق تجاری استفاده می شود. راه حل های امنیت خانه در دو نوع دوربین مداربسته ، سیستم های دوربین آنالوگ و سیستم های دوربین دیجیتال موجود است. تفاوت این دو در نحوه ضبط و انتقال ویدیو است.

مزایای عمده سیستم های دوربین مداربسته

جلوگیری از جرم و جنایت:

بزرگترین و بارزترین مزیت نصب دوربین مداربسته برای منزل این است که از خطر هرگونه سرقت یا دزدی جلوگیری می کند و احساس امنیت حتی زمانی که سیستم های دوربین مداربسته با احتیاط نصب می شوند بیش از حد بی ارزش است.

گردآوری شواهد:

نصب دوربین‌های امنیتی در موقعیت‌های استراتژیک کار دشواری نیست، زیرا آن ها در اشکال و اندازه‌ های مختلف هستند. وقتی به پرونده ای از وقایع رخ داده یا شواهدی یا اثبات کلمات گفته شده در طول یک رویداد نیاز دارید ، مفید است. سیستم های دوربین مدار بسته بهترین منبع شواهد هستند که به اندازه یک شاهد عینی قابل اعتماد هستند.

نظارت بر سناریو و فعالیت‌ها:

سیستم‌های دوربین مداربسته بهترین گزینه ممکن را برای پیگیری رویداد های نزدیک بدون نیاز به بیرون رفتن و حضور فیزیکی در محل ارائه می‌دهند. برای جلوگیری از هرگونه فعالیت مجرمانه در دفاتر و مغازه ها ضروری است.

بهره وری در محل کار:

وجود دوربین مداربسته زمانی که در فضای اداری نیستید، یک عامل عالی است. با اتصال دوربین مداربسته به اینترنت می توانید به سرعت بررسی کنید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و از افتادن آن اتفاق جلوگیری کنید.

آرامش خاطر را فراهم می کند:

نصب سیستم دوربین امنیتی یک راه عالی برای جلوگیری از هر گونه اتفاق ناگوار و جلوگیری از سرقت و دزدی است. بنابراین، می توانید آرامش خاطر داشته باشید.

اتصال به تلفن همراه:

وقتی دور از خانه یا محل کارتان هستید نگران دارایی های ارزشمند خود هستید؟ اگر بتوانید به همه چیز هایی که در خانه و محل کارتان وجود دارد دسترسی داشته باشید چه؟ بله، دوربین‌های مداربسته مدرن گزینه‌ ای عالی برای اتصال تلفن هوشمند برای نظارت از راه دور را دارا میباشد. این تکنولوژی  تضمین می کند که شما از اتفاقات جاری در اطراف خود آگاه هستید حتی اگر از نظر فیزیکی در آنجا حضور نداشته باشید.

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

دستگاه ضبط کننده DVR

DVR مخفف Digital Video Recorder است. همانطور که از نام آن مشخص است، این سیستم ها می توانند فیلم های نظارتی را به صورت دیجیتال ضبط و ذخیره کنند. این به این معنی است که می توانید ویدیوهایی با کیفیت بالاتر ضبط کنید.

با این حال، برخلاف دوربین های آی پی ، dvr ها مستقیماً به اینترنت متصل نمی شوند. آن ها بخشی از سیستم مدار بسته هستند، به این معنی که به صورت محلی به یکدیگر متصل می شوند .

بیایید نگاهی دقیق تر به عملکرد دستگاه DVR بیندازیم.

کار یک سیستم نظارت مدار بسته دیجیتال

یک سیستم DVR شامل مجموعه ای از دوربین های مداربسته است که به دستگاه DVR متصل هستند. این دستگاه قابلیت ضبط ویدئو های دیجیتال را دارد. اگر یک سیستم دوربین مداربسته آنالوگ دارید، می توانید به راحتی آن را با جایگزینی VCR با DVR به یک سیستم دیجیتال تبدیل کنید.

DVR اساساً رایانه ای است که ویدئو یا تصاویر امنیتی را روی هارد دیسک ذخیره می کند. اکثر دوربین‌های امنیتی که امروزه استفاده می‌شوند، تصاویر آنالوگ را ضبط می‌کنند. DVR این سیگنال های آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کرده و پس از فشرده سازی روی هارد دیسک ذخیره می کند.

دستگاه های DVR می توانند ورودی های چندین دوربین را کنترل کنند. شما می توانید بسته به اولویت خود، همه این تصاویر و ویدیوها را در یک زمان یا یک به یک مشاهده کنید. نیازی به سوئیچ، مولتی پلکسور نیست.

انواع دستگاه های DVR

دستگاه‌های DVR در طیف گسترده‌ای از اندازه‌ ها از نوع جیبی کوچک تا رایانه‌ های شخصی بزرگ در دسترس هستند. علاوه بر این ، چند دستگاه DVR را می توان به یک شبکه خارجی متصل کرد ، که به شما امکان می دهد فیلم را از طریق اینترنت مشاهده کنید.

سه نوع اصلی DVR عبارتند از:

DVR های تعبیه شده:

این یک دستگاه مستقل است که ورودی های دوربین مدار بسته آنالوگ را گرفته و پس از فشرده سازی در یک هارد دیسک  محلی ذخیره می کند. سیستم‌عامل و نرم‌افزار روی یک تراشه قرار دارند و یک هارد دیسک برای ذخیره‌سازی تصاویر ارائه می‌شود.
DVR های جاسازی شده از یک سیستم عامل تعبیه شده انحصاری استفاده می کنند که برای شبکه های خارجی باز نیست. این بدان معنی است که آنها در برابر ویروس ها، هکرها و سایر حملات مخرب کمتر آسیب پذیر هستند و از امنیت بالایی برخوردار هستند.

دستگاه های DVR Hybrid :

این نوع از سیستم های  DVR می توانند ورودی های تصویری را هم از دوربین های مدار بسته و هم از دوربین های IP بپذیرند. شما می توانید این مدل را انتخاب کنید تا به آرامی از یک سیستم نظارت آنالوگ به یک سیستم نظارت مبتنی بر IP منتقل شوید.
این بدان معناست که می توانید از هر دو دوربین مداربسته و IP در خانه خود استفاده کنید. شما می توانید از دوربین های مدار بسته در مناطق کمتر آسیب پذیر استفاده کنید و از دوربین های IP با وضوح بالا در مناطق پر خطر استفاده کنید.

دستگاه های DVR مبتنی بر کامپیوتر:

همانطور که از نامش مشخص است ، این نوع دستگاه DVR در یک رایانه شخصی ادغام شده است. این شامل یک کارت شبکه، یک مادربرد، یک برد ویدئو، یک کارت ضبط DVR و یک درایو حافظه است.
مزیت کلیدی این نوع DVR این است که می توانید با اضافه کردن هارد دیسک بیشتر به سیستم، فضای حافظه را به راحتی ارتقا و گسترش دهید.

پاک کردن حافظه دوربین مدار بسته

پاک کردن حافظه دوربین مدار بسته

همان طور که همه می دانیم امروزه دوربین های مدار بسته بسیار پرطرفدار بوده و اغلب افراد در محل کار خود یا منزل, از دوربین مداربسته استفاده می کنند.

امروزه با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی بسنده کردن به روش های سنتی حفظ امنیت و بدون نظارت کافی نیست

و در عصر پیشرفت های فناوری استفاده از دوربین های مدار بسته جهت حفظ امنیت ضروری است.

در این راستا شرکت ها و کمپانی های متفاوت و معتبری دست به طراحی این مهم زده اند که نیاز های ما در این زمینه را برطرف کنند.

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

آیا می توان تصاویر دوربین مداربسته را پاک کرد؟

من می خواهم کلیپ های ویدیویی را که هنگام بازی با دوربین گرفته ام حذف کنم.

اتفاق شرم آوری از نظر یکی از دوربین ها افتاد و می خواهم آن را حذف کنم.

قیمت دوربین مداربسته داهوا t2a21

بنابراین آیا می توان تصاویر دوربین مداربسته را پاک کرد؟

اگر بجای متجاوز مالک دوربین هستید ، پاسخ کوتاه بله است.

مسئله این است که اگر می خواهید فیلم دوربین مدار بسته را حذف کنید ، چه در کارت SD ذخیره شده باشد و چه NVR / DVR ، باید به تنظیمات دوربین مراجعه کنید که به رمز عبور مدیر برای آن نیاز دارند.

آیا کسی می تواند ضبط های نظارت را با هک کردن حذف کند؟

اگر من مجبور به ورود به سیستم باشم و شخصی که وارد آن می شود دوربین من را بگیرد ، آیا آنها قادر به حذف همه فیلم های شکستن آنها هستند؟ آیا کسی می تواند بخشهایی از تصاویر دوربین مداربسته را پاک کند بدون اینکه من بدانم؟

این روزها دوربین های IP با کیفیت از مارک های برتر دوربین مداربسته با رمزگذاری SSL برای رمزگذاری خوراک و فیلم نظارت ، رمزگذاری WPA2-AES برای امنیت شبکه WiFi کاربران و SSL-TLS برای رمزگذاری داده ها و تأیید اعتبار هنگام تغذیه ویدئو ، ایمن شده اند. از طریق شبکه های ناامن ارسال می شوند.

و هک کردن دوربین ها بی فایده است!

به همین دلیل است:

اگر بخواهید دستکاری کنید ، برخی از دوربین های IP می توانند زنگ خطر را به صدا در آورند. و دارندگان دوربین می توانند هشدارهای ایمیل را تنظیم کنند که امکان ارسال عکس یا کلیپ ویدیویی به تلفن یا سرور FTP آنها را فراهم می کند. بنابراین اگر اتفاقی بیفتد بلافاصله آن را می دانند.

علاوه بر این ، برخی از دوربین های امنیتی از فضای ذخیره سازی ابری پشتیبانی می کنند. بنابراین حتی اگر فیلم دوربین مداربسته و دستگاه ذخیره سازی محلی را از بین ببرید ، دارندگان دوربین همچنان یک نسخه ایمن را در ابر دریافت می کنند.

با این حال ، اگر شما از حقوق مدیر برخوردار هستید ، این یک داستان دیگر است.

چگونه کلیپ های فردی را حذف کنیم؟

چگونه می توان تمام ویدئویی را که هنگام راه اندازی ضبط شده حذف کرد؟

من از مدل NVR استفاده می کنم و نمی توانم نحوه دسترسی به پرونده های ضبط شده در NVR و حذف آنها را بفهمم. چنین گزینه ای را اصلاً نمی بینید. همه منوها / برگه ها را بررسی کنید … و غیره گزینه File DELETE را مشاهده نکنید.

من هنوز راهی برای حذف پرونده های خاص در DVR پیدا نکردم.

آیا خواسته اید و سعی در انتخاب و حذف ضبط های خاص داشته اید و به نتیجه نرسیده است؟

در حقیقت ، احتمالاً هیچ راهی برای حذف یا مدیریت پرونده های منفرد در یک بازه زمانی خاص ذخیره شده در NVR ، DVR یا PC HDD وجود ندارد.

چرا؟

حذف کلیپ ها یا روزهای فرد ضروری نیست.

در واقع عملکرد “قادر به حذف فیلم نیست” از ایمنی شما بهتر محافظت می کند – ضبط هایی که مشاهده می کنید ۱۰۰٪ کامل و صحیح است زیرا از اصلاح حتی با کلیپ های تک خودداری می کنند. و به همین دلیل است که بسیاری از تولیدکنندگان دوربین به آن پایبند هستند.

همانطور که اشاره کردم دیگر نیازی به حذف سابقه دوربین مداربسته برای ضبط مداوم در صورت پر بودن HDD نیست. کلیپ های ویدیویی به طور خودکار از قدیمی ترین پاک می شوند.

اما شما همیشه می توانید همه کلیپ های ویدیویی مفید را از مشتری بارگیری کرده و سپس کارت SD ، NVR یا DVR را قالب بندی کنید تا موارد ناخواسته را به دنبال مراحل ساده فوق “حذف” کنید.

چه مدت فیلم در دوربین های امنیتی می ماند
برای شما سخت است که شواهد ویدئویی را حذف کنید؟

در این حالت ممکن است مشتاق باشید که بدانید یک دوربین امنیتی چه مدت می تواند سوابق را حفظ کند.

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4108HS-X1
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-4KL-X

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید