قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-4KL-X

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4108HS-X1

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4108HS-X1

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4108HS-X1:

دستگاه ضبط کننده داهوا مدل XVR4108HS-X1 دارای 8 کانال است.این دستگاه ضبط کننده از محصولات داهوا بوده و این برند دارای طرفدارای فراوانی در سراسر دنیا است. دارای وزن خالص 1.6 کیلوگرم بوده و 128 کاربر به طور همزمان می توانند از این دستگاه استفاده کنند.دارای 2 جایگاه USB بوده و دارای پروتکل های HTTP, HTTPS, TCP/IP, IPv4/IPv6, UPnP, RTSP, UDP, SMTP, NTP, DHCP, DNS, IP Filter ,DDNS, FTP, Alarm Server, P2P,IP Search (Supports Dahua IP camera, DVR, NVS, etc.) است.

سیستم

پردازنده Embedded Processor
سیستم Embedded LINUX

صدا و تصویر

ورودی دوربین 8 Channel, BNC
HDCVI 1080P@25/30fps, 720P@50/60fps, 720P@25/30fps
AHD 1080P@25/30, 720P@25/30fps
TVI 1080P@25/30, 720P@25/30fps
CVBS PAL/NTSC
ورودی دوربین IP 4+1, each channel up to 2MP
ورودی/خروجی صدا 1/1, RCA
صدای دو طرفه Reuse audio in/out, RCA

ضبط

فشرده سازی ویدیو H.265+/H.265/H.264+/H.264
وضوح 1080N, 720P, 960H, D1, CIF
نرخ رکورد Main Stream:

1080N/720P/960H/D1/CIF (1~25/30fps)

Sub stream:CIF (1~15fps)

بیتریت ویدیو 32Kbps ~ 4096Kbps Per Channel
حالت ضبط Manual, Schedule (General, Continuous), MD (Video detection: Motion Detection, Video Loss, Tampering), Alarm, Stop
فاصله ضبط 1 ~ 60 min (default: 60 min), Pre-record: 1 ~ 30 sec, Post-record: 10 ~ 300 sec
فشرده سازی صدا G.711A, G.711U, PCM
نرخ صوتی 8KHz, 16 bit Per Channel
بیتریت صدا 64Kbps Per Channel

نمایش

پورت 1 HDMI ,1 VGA
وضوح 1920×1080, 1280×1024, 1280×720
نمایش چند صفحه ای When IP extension mode not enabled: 1/4

When IP extension mode enabled: 1/4/6

OSD Camera title, Time, Video loss, Camera lock, Motion detection, Recording

شبکه

پورت 1 RJ-45 Port (100M)
عملکرد شبکه HTTP, HTTPS, TCP/IP, IPv4/IPv6, 3G/4G, UPnP, RTSP, UDP, SMTP, NTP, DHCP, DNS, IP Filter, PPPoE,DDNS, FTP, Alarm Server, P2P,IP Search (Supports Dahua IP camera, DVR, NVS, etc.)
حداکثر دسترسی کاربر 128 users
اتصال به گوشی iPhone, iPad, Android
قابلیت ها ONVIF 16.12, CGI Conformant

تشخیص و آلارم

رویدادها Recording, PTZ, Tour, Video Push, Email, FTP, Snapshot, Buzzer and Screen Tips
تشخیص ویدیویی Motion Detection, MD Zones: 396 (22 × 18), Video Loss, Tampering and Diagnosis
ورودی آلارم N/A
خروجی relay N/A

پخش و پشتیبانی

پخش 1/4
حالت جستجو Time /Date, Alarm, MD and Exact Search (accurate to second)
پخش Play, Pause, Stop, Rewind, Fast play, Slow Play, Next File, Previous File, Next Camera, Previous Camera, Full Screen, Repeat, Shuffle, Backup Selection, Digital Zoom
حالت پشتیبان گیری USB Device/Network

ذخیره سازی

هارد داخلی 1 SATA Port, up to 6TB capacity
eSATA N/A

پورت کمکی

یو اس بی 2 USB 2.0
RS232 N/A
RS485 1 Port, for PTZ Control

برق

منبع تغذیه DC12V/1.5A
مصرف برق <10W

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Compact 1U, 260×236×48mm(10.2″×9.3″×1.9″)
ابعاد 0.9kg ( 2.0lb)
وزن خالص 1.6kg (3.5lb)
(بدون HDD) Desktop installation

نصب و راه اندازی

نصب و راه اندازی -10°C ~ +45°C (+14°F ~ +113°F), up to 55°C/131°F with case fan, 10~ 90% RH
دما برای فعالیت -20°C ~ +70°C (-4°F ~ +158°F) , 0~ 90% RH

شرایط نگهداری

شرایط نگهداری Dahua, Arecont Vision, AXIS, Bosch, Brickcom, Canon, CP Plus, Dynacolor, Honeywell, Panasonic, Pelco, Samsung, Sanyo, Sony, Videotec, Vivotek, and more

پشتیبانی

پشتیبانی FCC: Part 15 Subpart B
CE: CE-LVD: EN 60950-1/IEC 60950-1

CE-EMC: EN 61000-3-2, EN 61000-3-3, EN 55032, EN 50130, EN 55024

آیا دوربین های مدار بسته با یکدیگر فرق دارند؟

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4108HS-X1:

بله ، دوربین های مدار بسته با یک دیگر فرق دارند و هر کدام قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند.بنابراین هنگام خرید دوربین های مدار بسته باید به نوع محصول و مشخصات فنی آن توجه ویژه ای داشته باشید.

خرید دوربین مدار بسته لازم است:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4108HS-X1:

داشتن یک دستگاهی که در مواقع لزوم هشدار می دهند و همه حرکات و اتفاقاتی که در محیط تحت نظارت می افتد را ضبط می کند ، انسان را به آرامش می رساند و به همین دلیل است که با نصب دوربین های مدار بسته به ارامش و خیالی اسوده می رسیم.

برای خریدن یک سیستم امنیتی مناسب عجله نکنید ، چون عجله باعث می شود که شما خریدی نادرست انجام دهید.تا جایی که ممکن است با آرامش و صبوری به دنبال یک سیستم امنیت مناسب بگردید و با دقت همه امکانات و گارانتی های آنها را در نظر بگیرید.

در صورت خریداری سیستم امنیتی و دوربین های مدار بسته شما باید از یک فروشنده کاملا مطمئن خریداری کنید.دوربین های مدار بسته در بازار انواع متفاوتی دارند و برای همین تنوع شما باید صبوری کنید و با فکر و در نظر گرفتن جوانب محصول خود را خریداری کنید.

حتی اگر شما دارای وسایل گرانبها نباشید ، خریداری کردن یک سیستم امنیتی برای شما بسیار ضروری است.چرا که شما قطعا دارای خانواده و اقوام هستید و جان انها نیز گرانبها تر از همه چیز در دنیا برای شما است.بنابراین چه افرادی که وسایل گرانبها دارند و چه کسنی که ندارند باید دارای یک سیستم امنیتی با جنسی خوب باشند.

در صورت نداشتن سیستم امنیتی ، شما دائم در نگرانی و وحشت از سرقت وسایل خود و یا آسیب های جانی هستید.برای دور ماندن از همه این موارد فقط کافی است که شما از سیستم های امنیتی استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که امنیت تاثیر بسیار زیادی در همه رویداد های زندگی انسان دارد.اگر از کسانی که دوربین های مدار بسته دارند درباره رضایت از خرید سیستم امنیتی سوال کنید ، قطعا رضایت خویش را به شما گفته و از سیستم های امنیتی خود و حسن های آنها تعریف می کنند.

IP67 چیست؟

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4108HS-X1:

IP در کل نشان دهنده مقاومت دوربین مدار بسته در برابر عوامل طبیعی است.عدد بعد از IP نشان دهنده این است که دوربین مدار بسته در برابر چه چیزی مقاومت دارد.IP67 به معنای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

اکثر دوربین های مدار بسته از این نوع IP67  هستندو هر کدام از دوربین های مدار بسته دارای میزان مقاومت متفاوتی هستند.در هنگام خرید حتما به مقاومت دوربین مدار بسته توجه کنید و مکان و آب و هوای محل زندگی خود را نیز در نظر بگیرید.

دوربین های مدار بسته گزینه مناسبی برای جلوگیری از سرقت هستند.چون دوربین های مدار بسته می توانند با فیلم های ضبط شده ، به ما در پیدا کردن سارق کمک کنند.

معیار های خرید دوربین مدار بسته:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4108HS-X1:

مهم ترین معیار هایی که شما باید در نظر بگیرید ، قیمت ،برند ،کیفیت ،مشخصات فنی و گارانتی است.با ر نظر گرفتن این گزینه های شما می توانید یک دوربین مدار بسته با کیفیت را خریداری کنید.درباره برند شما می توانید از یک ماهر در حوضه دوربین های مدار بسته سوال کنید و با کمک گرفتن از او بهترین کیفیت را برای خودتان خریداری کنید.هر دوربین مدار بسته برای یک جا و یک سری شرایط ساخته شده است.

همه دوربین های مدار بسته توانایی مقاوت دارند.مقاومت دوربین های مدار بسته به کیفیت آنها نیز بستگی دارد.دوربین های مدار بستهبا کیفیت چون دارای جنس مرغوبی هستند،مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل می تواننندامنیتی با کیفیت بالا را به شما ارائه دهند.

دوربین های با کیفیت سادده و متوسط نیز دارای کیفیت قابل قبولی هستندو می توان با آنها نیز امنیت خوبی را تجربه کرد.داشتن یک کیفیت خوب بر روی قیمت دوربین های مدار بسته نیز تاثیر مستقیم دارد.

دوربین های مدار بسته با سیم و دوربین های مدار بسته بی سیم :

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4108HS-X1:

دوربین های مدار بسته باسیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که ثبت و ضبط آنها به وسیله سیم ها انجام می گیرد و با قطع شدن سیم ها دیگر دوربین های مدار بسته قادر به ضبط تصاویر نیستند.بنابراین نقطه ضعف این دوربین های مدار بسته همین استو اگر سارق سیم دوربین مدار بسته را قطع کند ، می تواند به راحتی به سرقت خود ادامه دهد بدون اینکه دستگیر شود.نصب دوربین های مدار بسته با سیم دارای دردسر بیشتری از دوربین مدار بسته بی سیم است.

دوربین های مدار بسته بی سیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که بدون استفاده از سیم کار می کنند.این دوربین های مدار بسته راحت ترنصب می شوند و با وجود بی سیم بودن آنها ، دیگر مشکلات قطعی سیم ندارندو بدون سیم بودن آنها ، دست سارقانی که به طور حضوری وارد منزل یا محل کارشما می شوند را رو می کنند.

ولی تنها اشکالی که این دوربین های مدار بسته دارنداین است که می توان آنها را هک کرد.این مورد تنها نقطه ضعف دوربین های مدار بسته بی سیم است.انتخاب کردن یکی از دوربین های مدار بسته با سیم یا بی سیم به سلیقه افراد باز می گردد.

در کل در هنگام خرید سعی کنید که محصول خوبی را تهیه کنی که با شرایط شما و آب و هوای جایی که می خواهیداز آن استفاده کنیدد سازگار باشد.دوربین های مدار بسته را می توان در اکثر مکان ها متصل کرد.

حتی  می توان از دوربین های مدار بسته در مکان های عمومی و با حضور چند صد نفر استفاده کرد.چون دوربین های مدار بسته دارای محدودیت نیستند و می توانند تمام اتفاقاتی که رخ می دهد را بدون توفق و یا اشکال ضبط کنند.

تاثیر دوربین مدار بسته بر امنیت:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4108HS-X1:

نظارت دوربین های مدار بسته تاثیر مستقیم بر روی امنیت دارد ، پس با استفاه از دوربین های مدار بسته امنیتشما افزایش می یابد.استفاده کردن از دوربین های مدار بسته بر روی آسایش شما و کاهش افکار منفینیز موثر است.

افزایش امنیت یک مکان عملی پر از اهمیت و حساسیت است که همین عمل را دوربین های مدار بستهانجام می دهند.خریداری کردن دوربین مدار بسته برای خریدار بسیار سود مند است،چرا که دوربین های مدار بسته از هر نوع سرقت احتمالی جلو گیری می کنند

همین جلوگیری شما را از خسارت های بسیار بزرگ در امان نگه می دارد.دوربین های مدار بسته به ما این امکان را می دهند که به مدت طولانی ازخانه و محل کار خود دور باشیم و بتوانیم بر روی آنها کنترل و تمرکز کامل داشته باشیم.

حساسیت دوربین های مدار بسته:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4108HS-X1:

حساسیت یک ویژگی است که باید در آن دوربین مداربسته  درباره عملکرد خود به استفاده کننده ها اطلاعات زیادی بدهد. در واقع ، زمانی چنین بود که کسانی که به دنبال دوربین بودند ابتدا به وضوح و مشخصات حساسیت نگاه می کردند و اغلب این دو به تنهایی بر تصمیم خریدار تأثیر می گذاشت.آیا مشخصات حساسیت دوربین هنوز در بازار امروز معتبر است یا خیر؟

جواب این سوال به طور قطعی بله است.زیرا یکی از بزرگ ترین معیار های دوربین مدار بسته داشتن حساسیت نسبت به عوامل بیرونی است.منصفانه است که بگوییم در طول سالها نظارت تصویری از نظر عملکرد پیشرفت قابل توجهی کرده است. اگر به مشخصات محصولات در این دوره نگاه کنید ، تغییر قابل توجهی در ارقام نقل شده برای حساسیت مشاهده خواهید کرد. این مشخصات باید نشان دهنده توانایی دوربین در ارسال سیگنال ویدئویی در نور کم باشد.

متأسفانه هیچ روش تعریف شده یا استانداردی برای اندازه گیری حساسیت وجود ندارد. در گذشته این تعریف وجود داشت که حساسیت شامل کمترین میزان نور در محیط  است ، که به دوربین اجازه می دهد تا سیگنال را یه صورت 1 ولت، با خاموش بودن تمام پردازش ها نیز ارائه دهد. این اندازه گیری با استفاده از لنز F1.2 انجام شد و نتایج این پردازش به صورت واضحی مشخص شد.

دستگیری سارقان با استفاده از دوربین مدار بسته:

با کمی جست و جو در اینترنت و نگاه به سایت های خبری متوجه این می شویم که دوربین های مدار بسته چه کمک بزرگ و نمایانی به داشتن امنیت کرده اند و باعث دستگیری سارقان شده اند.باید گفت که اعمال دوربین های مدار بسته باعث شده که دیگر افراد به سمت گرفتن نگهبان نروند و پول خود را هر ماه به نگهبانان اختصاص ندهند.

دوربین امنیتی بی سیم:

یک دوربین امنیتی  بی سیم خانگی که به دوربین Wi-Fi نیز معروف است ، تصاویر خود را از طریق Wi-Fi منتقل می کند و از منبع تغذیه AC استفاده می کند. این بدان معناست که باید با استفاده از کابل برق به پریز وصل شود. یک دوربین را زمانی به اصطلاح به آن دوربین بی سیم می گویند که از اینترنت(Wi-Fi) استفاده می کند. وقتی یک دوربین بی سیم از یک باتری تغذیه می کند ، به یک دوربین بدون سیم تبدیل می شود.

دوربین های امنیتی بی سیم به طور کلی فیلم خود را روی سرور ابری ذخیره می کنند ، بنابراین می توانید از هر کجا به آن دسترسی داشته باشید. برخی از آنها همچنین می توانند ویدئو را در رسانه های محلی ، مانند کارت micro SD در دوربین ذخیره کنند. دوربین های بی سیم بسیار محبوب هستند زیرا نصب آنها آسان است و مشاهده فیلم آنها با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه ساده است.

دوربین های امنیتی بی سیم به طور کلی هنگام تشخیص حرکت یا صدا ضبط می شوند ، اما برخی از آنها را می توان در صورت اتصال به برق به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته فعال کرد. آنها فیلم هایی با وضوح بالا ضبط می کنند و در صورت مجهز بودن به دید در شب می توانند در شب ضبط کنند. همچنین معمولاً دارای قابلیت های صوتی دو طرفه هستند.

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1200dp

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1200dp

دوربین مداربسته داهوا مدل 1200dp از دسته بندی دوربین های HDCVI و بالت میباشد. این دوربین مداربسته دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل است و همچنین از دید در شب تا فاصله 80 متر برخوردار است.

دوربین مداربسته 1200dp دارای لنز ثابت 3.6 میباشد. جنس بدنه این دوربین از فلز است  و دارای استاندارد IP67 بوده و قابل نصب در فضای بیرونی میباشد .


شرکت علم و صنعت

شرکت علم و صنعت وارد کننده برند های داهوا ، هایک ویژن ، هایلوک ، تی وی تی و همچنین صاحب برند نایک ویژن میباشد.
این شرکت تمامی محصولات ارائه شده را توسط گارانتی های اصلی ارائه میدهد.
این شرکت در بردارنده خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات ارائه شده میباشد.
شرکت علم و صنعت همچنین در راستای تجهیزات شبکه و سوییچ های PoE صاحب برند انکاتک با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت ها و مشاوره میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید . با کمی صبر و بردباری مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

برای مشاهده لیست قیمت همکار کلیک فرمایید


در جدول زیر مشخصات کامل این دوربین را مشاهده خواهید کرد:

دوربین مداربسته

سنسور تصویر

۱/۲.۷″ CMOS

پیکسل های موثر

۱۹۲۰(H)×۱۰۸۰(V), 2MP

اسکن سیستم

Progressive

سرعت شاتر الکتریکی

PAL: 1/25~1/100000s

NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل روشنایی

۰.۰۲Lux/F1.85, 30IRE, 0Lux IR on

نرخ سیگنال به نویز

More than 65dB

فاصله دید در شب

Up to 50m (164feet)

کنترل خاموش روشن دید در شب

Auto / Manual

تعداد ال ای دی های دید در شب

۱

لنز

نوع لنز

Fixed lens / Fixed iris

نوع دهانه

Board-in

فاصله کانونی

۳.۶mm (2.8mm, 6mm Optional)

حداکثر دیافراگم

F1.85

زاویه دید

H: 87.5° (۱۰۳°, ۵۴.۷°)

کنترل فوکوس

N/A

فاصله فوکوس نزدیک

۵۰۰mm (900mm, 2000mm)

۱۹.۶۹” (۳۵.۴۳″, ۷۸.۷۴”)

فاصله دوری

DORI

Definition

Distance

Detect

۲۵px/m

(۸px/ft)

۲.۸mm: 37m(122ft)

۳.۶mm: 53m(175ft)

۶mm: 80m(262ft)

Observe

۶۳px/m

(۱۹px/ft)

۲.۸mm: 15m(49ft)

۳.۶mm: 21m(70ft)

۶mm: 32m(105ft)

Recognize

۱۲۵px/m

(۳۸px/ft)

۲.۸mm: 8m(25ft)

۳.۶mm: 11m(35ft)

۶mm: 16m(52ft)

Identify

۲۵۰ppm

(۷۶px/ft)

۲.۸mm: 4m(12ft)

۳.۶mm: 5m(17ft)

۶mm: 8m(26ft)

پان / شیب / چرخش

پان / شیب / چرخش

Pan: 0° ~ ۳۶۰°

Tilt: 0° ~ ۹۰°

Rotation: 0° ~ ۳۶۰°

ویدیو

رزولوشن

۱۰۸۰P (1920×۱۰۸۰)

فرم ریت

۲۵/۳۰fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P

خروجی ویدیو

۱-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)

روز/شب

Auto (ICR) / Manual

منو او اس دی

Multi-language

حالت بی ال اس

BLC / HLC / DWDR

وی دی ار

DWDR

کنترل خودکار نور

AGC

کاهش نویز دیجیتالی

۲D

حالت بالانس سفید

Auto / Manual

دید در شب هوشمند

Auto / Manual

گواهی نامه ها

گواهی نامه

CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

رابط

رابط صدا

N/A

برق

منبع تغذیه

۱۲V DC ±۳۰%

مصرف برق

Max 4.3W (12V DC, IR on)

شرایط محیطی

شرایط دمایی

-۴۰°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

* Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط ذخیره سازی

-۴۰°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

سطح محافظت

IP67

بدنه

جنس

Aluminium

ابعاد

۱۶۴.۷mm×۷۰mm×۷۱.۶mm (6.48″×۲.۷۶″×۲.۸۲″)

وزن خالص

۰.۳۷kg (0.82lb)

وزن ناخالص

۰.۴۶kg (1.01lb)

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1200dp

نقش دوربین های مداربسته

اکنون بسیاری از کشورها از نظارت تصویری عمومی به عنوان ابزار اصلی برای نظارت بر جابجایی جمعیت و جلوگیری از جرم و جنایت چه در بخش خصوصی و چه در بخش عمومی استفاده می‌کنند. در اینجا، نقش دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های نظارت تصویری را در بهبود ایمنی و امنیت، و همچنین عملکردهای بی‌شمار دیگری که اکنون نرم‌افزارهای هوش مصنوعی و تحلیلی یکپارچه برای اپراتورها فراهم می‌کنند، ارزیابی می‌کنیم.

در دهه گذشته، قابلیت‌های سیستم‌های نظارت تصویری با تغییرات اساسی در نحوه جمع‌ آوری، تجزیه و تحلیل، اشتراک‌گذاری و ذخیره داده‌های دیجیتال تغییر کرده است. دوربین های امنیتی در حال حاضر نقشی کلیدی در حرکت به سوی شهرهای ایفا می کنند. یادگیری عمیق و هوش مصنوعی در حال رایج شدن است، زیرا دوربین ها می توانند داده ها را با دقت بیشتری جمع آوری کنند.

قوانین مختلفی برای استفاده از دوربین مداربسته در منازل و مکان های عمومی مانند کوچه ها خیابان ها و یا جاده ها وجود دارد. امروزه استفاده از دوربین مدار بسته در منازل مسکونی بسیار رایج بوده و اگر نگاه دقیق تری داشته باشید میبینید که اکثر آپارتمان ها دارای دوربین مداربسته هستند.

استفاده از دوربین مداربسته در ملک های شخصی

سیستم های دوربین مداربسته  باید به گونه ای کار کنند که از حریم خصوصی دیگران محافظت شود. زیرا که شکایت های زیادی در رابطه با جاسوسی توسط همسایگان انجام میگیرد . حتی دلیل برخی اختلافات میتواند موضوع فوق باشد. نصب دوربین مداربسته دلیل اختلافات زیادی بین همسایگان و شکایت به پلیس توسط افرادی بوده است که معتقدند از دوربین ها برای جاسوسی از آن ها استفاده می شود.

پس این مورد را در نظر بگیرید که دوربین مداربسته را کجا نصب میکنید . محل نصب آن باعث مزاحمت و ایجاد شک و شبهه برای همسایگان نشود.

توجه داشته باشید که دوربین مداربسته شما تصاویری خارج از محدوده شخصی خود و ورود به حریم شخصی دیگران را در بر نداشته باشد.

اگرسیستم دوربین مداربسته شما تصاویری فراتر از مرز شخصی خودتان را ضبط میکند ، بهتر است به همسایگان خود اطلاع دهید تا آن ها در جریان باشند.

نکاتی که باید سیستم نظارتی شما به طور مدام بررسی شوند

اطمینان حاصل کنید که تاریخ و زمان به درستی روی سیستم شما تنظیم شده است.

همه تصاویر ضبط شده را ایمن نگه دارید و دسترسی به آن ها را به حداقل برسانید. به یاد داشته باشید که شما مسئول اتفاقاتی هستید که برای اطلاعات رخ می دهد.

سیستم خود را به طور منظم بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند.

هر از گاهی لنز دوربین ها را پاک کنید تا تصاویر شما با شفافیت ضبط شوند.

توجه داشته باشید که در صورتی که دوربین مداربسته شما تصاویر یک حادثه را ضبط کند، ممکن است از تصویر ضبط شده شما به عنوان مدرکی برای کمک به تحقیقات پلیس استفاده شود.

استفاده از دوربین مداربسته در مکان های عمومی

با افزایش گزارش‌ها از جنایاتی مانند آزار و اذیت و موارد دیگر در خیابان‌ها، افراد بیشتری از نصب دوربین‌های مداربسته در مکان‌های عمومی مانند  خیابان ها، کوچه ها ، کتابخانه‌ ها، پایانه‌های اتوبوس و موارد دیگر حمایت می‌کنند.

مزایای عمده نصب دوربین های مداربسته در اماکن عمومی

دوربین های مداربسته عمومی ایمنی عموم را افزایش می دهند

همانطور که امنیت خانه شما با یک سیستم مداربسته بهبود می یابد ، یک دوربین مدار بسته در یک فضای عمومی ایمنی منطقه را افزایش می دهد.

در هر حالتی از جمله خرید، مسافرت یا باشگاه باشید، دوربین های مداربسته به شما کمک می کنند تا ایمن بمانید.

این دوربین ها مرتباً مراقب هر گونه جنایتی هستند و هر گونه جنایتی را که رخ می دهد ثبت می کنند.

علاوه بر این، این سیستم های نظارتی همچنین به عنوان یک عامل بازدارنده عمل می کند.

به طور کلی، سیستم های نظارتی در مناطق عمومی ایمنی و امنیت را بهبود می بخشد و در عین حال اعتماد شهروندان را به دولت تقویت می کند.

دوربین های مدار بسته در مناطق عمومی میزان جرم و جنایت را کاهش می دهند

این به این دلیل است که وقتی فردی بداند که به طور مستمر تحت نظارت است، احتمال کمتری وجود دارد که مرتکب جرم شود. در غیر اینصورت توسط دوربین های مداربسته شناسایی شده و فورا دستگیر میشود.

تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته به ردیابی مجرمان کمک می کند

اگر جنایتی که در یک فضای عمومی ارتکاب می‌یابد در دوربین فیلمبرداری شود، احتمال محاکمه مجرم بیشتر است.

با پیشرفت فناوری تشخیص چهره در دوربین های مداربسته، پلیس ها می توانند به طور موثر از تصاویر دوربین

های مداربسته برای شناسایی و ردیابی مجرمان به راحتی استفاده کنند.

دوربین های مدار بسته در فضاهای عمومی به جمع آوری سرنخ ها و شواهد کمک می کنند

هر تصویری از دوربین مداربسته  را می توان در دادگاه به عنوان مدرک تهیه کرد. در اکثر پرونده های جنایی، به دلیل کمبود شواهد نمی توانند مجرم را پشت میله های زندان قرار دهند. اینجاست که دوربین های مداربسته نعمت بزرگی برای پلیس هستند. علاوه بر این ، دوربین های دید در شب با مادون قرمز می توانند جرم را ثبت کنند حتی اگر در منطقه ای دور افتاده و بدون نور کم رخ دهد.

همه ی شهر ها از دوربین های مداربسته برای نظارت بر وضعیت جاده ها و ترافیک در زمان واقعی از راه دور استفاده می کنند.

این به مقامات کمک می کند تا تصمیمات بهتری برای کاهش ازدحام بگیرند. علاوه بر این، دوربین‌های مداربسته در نزدیکی چراغ‌های راهنمایی به جلوگیری از قطع سیگنال و سرعت بیش از حد توسط رانندگان کمک می‌کنند و در نتیجه تصادفات جاده‌ای را کاهش می‌دهند.

این ها تنها تعدادی از مزایای نظارت عمومی است. از آنجایی که شهرها روز به روز هوشمند و متکی به فناوری هستند، دوربین های مدار بسته نقش مهمی در بهبود زندگی مردم در مناطق عمومی خواهند داشت.

چند دلیل برای نفرت سارقان از دوربین های مداربسته

بیشتر سارقان قبل از برنامه ریزی برای جرم، امنیت ملکی را که قصد دارند به آن نفوذ کنند، بررسی می کنند. تا به حال فکر کرده اید چرا؟ هدف آن ها شناسایی مکانی است که ضعیف ترین امنیت را دارد تا بتواند ورودی امن برای آن ها باشد. اما با افزایش تعداد جرایم، مردم آگاه شده ‌اند و به فکر نصب دوربین مداربسته افتادند.

ضبط صدا و ویدئوی دیجیتال

دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا فیلمی را ارائه می دهند که صدا را همراه با تصویر ضبط می کند. این کار نظارت را آسان‌ تر می‌کند.

محافظت از هر ورودی

انواع مختلفی از دوربین ها برای اهداف مختلف وجود دارد. شما می توانید دوربین های امنیتی را در جلو و پشت در های ورودی و در سایر پاساژ هایی که می توانند ورودی در دسترس سارق را فراهم کنند ، نصب کنید. بیشتر اوقات، سارقان قصد دارند از ورودی های بدون استفاده، استفاده کنند. وجود یک دوربین امنیتی نصب شده در آن محل، آن ها را از سیستم امنیتی شدید آگاه می کند و در نتیجه از وقوع جرم جلوگیری می کند.

دید در شب

بیشتر جنایات در شب هنگام که مردم در خواب هستند، رخ می دهد. اما دوربین مداربسته با دید در شب، تصاویر واضحی را حتی در نور کم یا بدون نور با دید مادون قرمز (IR) خود می گیرد.

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1200dp

دستگاه دوربین مدار بسته h264

دستگاه دوربین مدار بسته h264

با سلام خدمت شما همراهان عزیز امروز با موضوع h264 در خدمت شماعزیزان هستیم:

در ابتدا بیایید ببینیم

h264 به چه مفهومی است؟

طی چند سال گذشته ، تولیدکنندگان دوربین مداربسته رمزگذارهای مختلف ویدیویی از MPEG تا H.265 را تولید کرده اند. از MPEG تا H.264 و اکنون H.265 و H.265 + ، هدف اصلی این امر دستیابی به وضوح بالاتر با اندازه پرونده کوچکتر بوده است. با پیشرفت در فن آوری ها ، این CODEC ها نیز تغییر کرده اند.

دوربین مداربسته IP H.264 چیست؟

H.264 ، یعنی MPEG-4 Part 10 ، Advanced Video Coding (MPEG-4 AVC) ، رایج ترین استاندارد فشرده سازی فیلم در میان دوربین های IP است.

هدف از ایجاد چنین استاندارد فشرده سازی ویدیویی پیشرفته ارائه کیفیت فیلم خوب با نرخ بیت پایین در مقایسه با استاندارد های قبلی مانند MPEG-2 ، H.263 و غیره است.

به عبارت دیگر ، بدون صرفه جویی در پهنای باند و فضای ذخیره سازی ، می توانید جریان زنده و فیلم های ضبط شده واضحی دریافت کنید.

به همین دلیل آن تولیدکنندگان پیشرفته دوربین های امنیتی به جای سایر نسخه های استاندارد پایین تر ، از استاندارد H.264 استفاده می کنند.

و حتی یک استاندارد پیشرفته تر که در آینده به طور گسترده مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، استاندارد فشرده سازی فیلم H.265 خواهد بود

CODEC چیست؟

CODEC یک الگوریتم کمپرسور DESS کمپرسور است که برای کاهش اندازه فیلم ضبط شده استفاده می شود.
انواع مختلف CODEC برای ضبط تصاویر ویدئویی دوربین مدار بسته موجود است

H.264

H.264 در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است. همچنین به عنوان Advanced Video Coding (AVC) شناخته می شود ، بیشترین استفاده را برای ضبط ، فشرده سازی و توزیع فیلم دارد. این استاندارد متداول ترین استاندارد فشرده سازی برای منابع مختلف جریان دهنده اینترنت و سیستم نظارت بر دوربین مدار بسته است.

H.265

H.265 یا High-Efficiency Video Coding استاندارد جدید فشرده سازی فیلم است که حتی عملکرد بهتری نسبت به H.264 ارائه می دهد. با محبوبیت بیشتر دوربین های مداربسته ۴K ، پهنای باند و ظرفیت ذخیره سازی بیشتری لازم است. با توجه به میزان ذخیره سازی فیلم HD و ۴K ، کنترل این مسئله برای H.264 CODEC دشوار می شود.

چرا H.265 مورد مهم بعدی است؟

تفاوت عمده بین H.264 و H.265 مربوط به پهنای باند پهن جریان و نیازهای ذخیره سازی است. اگر از دوربین مداربسته HD یا ۴k استفاده می کنید H.265 بهترین انتخاب است. دلیل اینکه شما باید به استفاده از H.265 CODEC فکر کنید این است که می تواند فشرده سازی قابل توجهی بالاتر از H.264 را ارائه دهد ، در حالی که کیفیت فیلم فوق العاده را حفظ می کند. این بدان معنی است که در همان فیلم های با کیفیت فیلم فضای ذخیره سازی کمتری استفاده خواهد شد.

دوربین های مداربسته H.265 در مقایسه با دوربین های IP H.264 بدون تأثیر بر کیفیت تصویر ، پهنای باند و فضای ذخیره سازی را حدود ۵۰ درصد کاهش می دهد.

همانطور که گفته شد استاندارد H.265 دارای سرعت فشرده سازی بالاتر و اندازه پرونده ویدیویی کوچکتر است ، نتیجه این است که رمزگشایی به پردازش بیشتری نیاز دارد و احتمال ناسازگاری با NVR های قدیمی شما بیشتر است.

بنابراین در حال حاضر ، دوربین های IP H.264 مگاپیکسلی همچنان استاندارد اصلی فشرده سازی فیلم هستند.

برای اطلاع از انواع دوربین فیلمبرداری H.264 می توانید به مطالعه ادامه دهید تا ببینید کدام یک از آنها مطابقت کامل دارد.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
خرید 5 بهترین دوربین مدار بسته WiFi برای امنیت در فضای باز
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-X1

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید