خرید 5 بهترین دوربین مدار بسته WiFi برای امنیت در فضای باز

خرید 5 بهترین دوربین مدار بسته WiFi برای امنیت در فضای باز

 

دوربین‌های امنیتی برای محل‌ها در حال حاضر بیشتر از همیشه مناسب‌تر هستند. برای تامین امنیت خانه خود در حال حاضر و در آینده نیازی به هزینه زیادی ندارید. در حالی که دوربین مداربسته WiFi برای فضای باز هنوز خارج از محدوده قیمتی شماست، چندین دوربین مداربسته هوشمند وای فای ارزان قیمت از شرکت‌هایی در دسترس هستند که امنیت باکیفیت ارائه می‌کنند.

این دوربین‌های امنیتی ارزان‌تر بسیاری از ویژگی‌های مشابه دوربین‌های گران‌تر خود را دارند، از جمله ضبط مداوم، حسگر حرکت، باتری قابل شارژ و برنامه‌هایی که هنگامی که چیزی دوربین را فعال می‌کند، اعلان‌های فشار ارسال می‌کنند. و در حالی که این دوربین ها ممکن است به همان اندازه که شما نیاز دارید ارزان باشند و اغلب وضوح 1080p یا بالاتر دارند.

هر یک از مدل‌های دوربین مداربسته وای‌فای در این لیست، یک دوربین دایه یا دوربین حیوان خانگی عالی است و حتی می‌تواند به راه‌اندازی خانه هوشمند یا دستگاه‌های هوشمند موجود شما متصل شود تا شما را همیشه به‌روز نگه دارد.

بنابراین، اگر مصمم به ساخت یک سیستم نظارت تصویری کم هزینه هستید، در اینجا توصیه های ما وجود دارد. عملکرد و ویژگی های هر دوربین مداربسته WiFi برای امنیت در فضای باز متفاوت است، اما هر دو انتخاب خوبی هستند. برای اطمینان از اینکه سیستم نظارتی شما کل محیط ملک شما را پوشش می دهد ، هم یک دوربین داخلی و هم دوربین خارجی قرار دادیم.

با این حال، اگر خانه شما به امنیت بیشتری نیاز دارد، ممکن است بخواهید یک دوربین امنیتی گران‌ با ویژگی‌های پیشرفته مانند نظارت حرفه‌ای، صدای دو طرفه و دید در شب رنگی در نظر بگیرید. همچنین ممکن است مدلی با فضای ذخیره‌سازی ویدیوی بیشتر یا اسلات کارت SD بخواهید اگر نیاز به بررسی فیلم‌های روزها یا هفته‌های قبل دارید. برای شفافیت بیشتر در مورد دوربین مداربسته وای فای برای امنیت فضای باز در ایالات متحده، توضیحات مفصلی به شما داده شده است.

 

 

5 دوربین مداربسته وای فای

 

دوربین 4G Dome

دوربین PTZ Dome

سیستم غربالگری دمای حرارتی مبتنی بر هوش مصنوعی

دوربین های تشخیص چهره مجهز به هوش مصنوعی با لبه برش

دوربین گلوله ای PTZ ANPR با AI-Edge

 

  1. دوربین 4G Dome

فناوری با ویژگی ها و عملکرد استثنایی دوربین مدار بسته WIFI، امنیت خانه را هوشمند، ایمن و راحت می کند.

هنگامی که در خانه نیستید، دوربین امنیتی خانه اموال شما را کنترل می کند و شما را از هرگونه فعالیت غیرعادی آگاه می کند. نظارت تصویری هوشمند آرامش و محافظت را برای شما و بستگان خود ارائه می دهد.

دوربین مداربسته وای فای حرکت در خانه شما را تشخیص می دهد و از طریق اپلیکیشن موبایل هشدارهایی را با ویدئو و صدا HD به گوشی هوشمند شما ارسال می کند. Smart Cloud Camera for Residence دارای چندین ویژگی است:

 

عملیات کاملاً بدون سیم است. راه اندازی سریع و ساده است.

ارتباط دو طرفه.

ضبط در فضای ابر، زوم دیجیتال 4 برابر.

شبکه پهن باند قابل اعتماد برای انتقال داده ها به ابر.

مهمترین چیزها را باید ایمن نگه داشت.

 

امنیت خانه با نیازهای خاص شما طراحی شده است، با نظارت زنده و نظارت در 24 ساعت شبانه روز، هفت روز هفته برای آسان تر کردن زندگی شما.

شواهد ویدیویی مبتنی بر ابر را جمع آوری کنید.

مجرمان با حداقل تلاش دلسرد می شوند.

هر گونه فعالیت مشکوک در زمان واقعی با تشخیص حرکت هشدار داده می شود.

دوربینی برای کسانی که خودتان این کار را انجام می دهند با یک راه اندازی ساده.

 

  1. دوربین PTZ Dome

 

دوربین‌های ابری هوشمند 4G Dome PTZ یک سیستم نظارت خبره هستند که از PTZ برای حرکت وب‌کم در جهات مختلف برای پوشش یک منطقه بزرگ استفاده می‌کنند.

دید جامعی از ناحیه نظارت را در اختیار کاربران قرار می دهد و به آنها اجازه می دهد تا با داده های بیشتری در مورد اطلاعات تهدید بزرگنمایی کنند.

با قابلیت حرکت، شیب و بزرگنمایی، می‌توانیم مناطق بزرگ را با یک دوربین مانیتور کنیم. دوربین‌های 4G Dome PTZ مبتنی بر ابر هستند و 24 ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته کار می‌کنند تا به شما کمک کنند هر دقیقه از روز را نظارت کنید.

 

نصب و استفاده از دوربین های Bullet ساده است و حتی می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. دوربین های امنیتی 4G Dome PTZ خود را همین الان سفارش دهید و از آن بهره ببرید.

 

  1. سیستم غربالگری دمای حرارتی مبتنی بر هوش مصنوعی

 

به دنبال آن دمای تب حرارتی، امنیت دوربین غربالگری و VMS و VAS مبتنی بر هوش مصنوعی و فناوری ابری وجود دارد. حتی می توان در مورد تأثیر COVID-19 حدس زد و کارگران را برای پیشگیری اولیه قرنطینه کرد.

 

  1. دوربین های تشخیص چهره مجهز به هوش مصنوعی

 

خط تولید شامل محصولات 4k، تشخیص ANPR، تشخیص اشیا، تشخیص چهره، تشخیص نفوذ و سایر ویژگی‌های Edge AI است. دوربین bullet FHD، H.265+ چهار برابر وضوح (Full HD) است و با سرعت 30 فریم در ثانیه کار می کند و تجربه تماشای ویدیو با کیفیت فوق العاده بالا را برای کاربران فراهم می کند.

نوشتهٔ پیشین
دامنه دینامیکی گسترده (WDR) چیست؟
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4108HS-X1

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید