قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-4KL-X

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-4KL-X

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-4KL-X

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-4KL-X:

دستگاه ضبط کننده داهوا مدل DH-XVR5104HS-4KL-X دارای 4 کانال است.دارای 2 جایگاه USB بوده و دارای پروتکل های HTTP, HTTPS, TCP/IP, IPv4/IPv6, UPnP, RTSP, UDP, SMTP, NTP, DHCP, DNS, IP Filter ,DDNS, FTP, Alarm Server, P2P,IP Search (Supports Dahua IP camera, DVR, NVS, etc.) است.این دستگاه ضبط کننده از محصولات داهوا بوده و این برند دارای طرفدارای فراوانی در سراسر دنیا است. دارای وزن خالص 1.6 کیلوگرم بوده و 128 کاربر به طور همزمان می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

سیستم

پردازنده Embedded Processor
سیستم Embedded LINUX

صدا و تصویر

ورودی دوربین 4 Channel, BNC
HDCVI 1080P@25/30fps, 720P@50/60fps, 720P@25/30fps
AHD 1080P@25/30, 720P@25/30fps
TVI 1080P@25/30, 720P@25/30fps
CVBS PAL/NTSC
ورودی دوربین IP 4+1, each channel up to 2MP
ورودی/خروجی صدا 1/1, RCA
صدای دو طرفه Reuse audio in/out, RCA

ضبط

فشرده سازی ویدیو H.265+/H.265/H.264+/H.264
وضوح 1080N, 720P, 960H, D1, CIF
نرخ رکورد Main Stream:

1080N/720P/960H/D1/CIF (1~25/30fps)

Sub stream:CIF (1~15fps)

بیتریت ویدیو 32Kbps ~ 4096Kbps Per Channel
حالت ضبط Manual, Schedule (General, Continuous), MD (Video detection: Motion Detection, Video Loss, Tampering), Alarm, Stop
فاصله ضبط 1 ~ 60 min (default: 60 min), Pre-record: 1 ~ 30 sec, Post-record: 10 ~ 300 sec
فشرده سازی صدا G.711A, G.711U, PCM
نرخ صوتی 8KHz, 16 bit Per Channel
بیتریت صدا 64Kbps Per Channel

نمایش

پورت 1 HDMI ,1 VGA
وضوح 1920×1080, 1280×1024, 1280×720
نمایش چند صفحه ای When IP extension mode not enabled: 1/4

When IP extension mode enabled: 1/4/6

OSD Camera title, Time, Video loss, Camera lock, Motion detection, Recording

شبکه

پورت 1 RJ-45 Port (100M)
عملکرد شبکه HTTP, HTTPS, TCP/IP, IPv4/IPv6, 3G/4G, UPnP, RTSP, UDP, SMTP, NTP, DHCP, DNS, IP Filter, PPPoE,DDNS, FTP, Alarm Server, P2P,IP Search (Supports Dahua IP camera, DVR, NVS, etc.)
حداکثر دسترسی کاربر 128 users
اتصال به گوشی iPhone, iPad, Android
قابلیت ها ONVIF 16.12, CGI Conformant

تشخیص و آلارم

رویدادها Recording, PTZ, Tour, Video Push, Email, FTP, Snapshot, Buzzer and Screen Tips
تشخیص ویدیویی Motion Detection, MD Zones: 396 (22 × 18), Video Loss, Tampering and Diagnosis
ورودی آلارم N/A
خروجی relay N/A

پخش و پشتیبانی

پخش 1/4
حالت جستجو Time /Date, Alarm, MD and Exact Search (accurate to second)
پخش Play, Pause, Stop, Rewind, Fast play, Slow Play, Next File, Previous File, Next Camera, Previous Camera, Full Screen, Repeat, Shuffle, Backup Selection, Digital Zoom
حالت پشتیبان گیری USB Device/Network

ذخیره سازی

هارد داخلی 1 SATA Port, up to 6TB capacity
eSATA N/A

پورت کمکی

یو اس بی 2 USB 2.0
RS232 N/A
RS485 1 Port, for PTZ Control

برق

منبع تغذیه DC12V/1.5A
مصرف برق <10W

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Compact 1U, 260×236×48mm(10.2″×9.3″×1.9″)
ابعاد 0.9kg ( 2.0lb)
وزن خالص 1.6kg (3.5lb)
(بدون HDD) Desktop installation

نصب و راه اندازی

نصب و راه اندازی -10°C ~ +45°C (+14°F ~ +113°F), up to 55°C/131°F with case fan, 10~ 90% RH
دما برای فعالیت -20°C ~ +70°C (-4°F ~ +158°F) , 0~ 90% RH

شرایط نگهداری

شرایط نگهداری Dahua, Arecont Vision, AXIS, Bosch, Brickcom, Canon, CP Plus, Dynacolor, Honeywell, Panasonic, Pelco, Samsung, Sanyo, Sony, Videotec, Vivotek, and more

پشتیبانی

پشتیبانی FCC: Part 15 Subpart B
CE: CE-LVD: EN 60950-1/IEC 60950-1

CE-EMC: EN 61000-3-2, EN 61000-3-3, EN 55032, EN 50130, EN 55024

خرابی در دوربین های مدار بسته:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-4KL-X:

امکان خرابی دوربین های مدار بسته وجود دارد و در اکثر موارد دلیل خرابی دوربین ها ، صاحبان آنها هستند.با نگهداری نادرست دوربین های مدار بسته قطعا شما در استفاده از دوربین مدار بسته دچار مشکل می شوید و دوربین های مدار بسته به خوبی عمل نمی کنند.

اما اگر شما از دوربین مدار بسته خودتون به طور صحیح نگهداری کنید ، احتمال خرابی آن را به صفر رسانده اید.دوربین های مدار بسته در اکثر اماکن مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند به ما در داشتن امنیت بیشتر کمک کنند.

ادامه توضیحات:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-4KL-X:

اگرچه اکثر مردم موافق هستند که دوربین‌های امنیتی و سیستم‌های نظارتی بخش مهمی از امنیت خانه و تجارت هستند، بسیاری از مردم در مورد قیمت این سیستم‌ها نگران هستند.

باید گفت که در عرصه سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته دوربین های مدار بسته متفاوت و با قیمت های متفاوت وجود دارد.بنابراین مکان خرید دوربین های مدار بسته برای همه اقشار جامعه فراهم شده است.

دوربین های مدار بسته با سیم و دوربین های مدار بسته بی سیم :

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-4KL-X:

دوربین های مدار بسته باسیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که ثبت و ضبط آنها به وسیله سیم ها انجام می گیرد و با قطع شدن سیم ها دیگر دوربین های مدار بسته قادر به ضبط تصاویر نیستند.

بنابراین نقطه ضعف این دوربین های مدار بسته همین است و اگر سارق سیم دوربین مدار بسته را قطع کند ، می تواند به راحتی به سرقت خود ادامه دهد بدون اینکه دستگیر شود.

نصب دوربین های مدار بسته با سیم دارای دردسر بیشتری از دوربین مدار بسته بی سیم است.دوربین های مدار بسته بی سیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که

بدون استفاده از سیم کار می کنند.این دوربین های مدار بسته راحت ترنصب می شوند و با وجود بی سیم بودن آنها ، دیگر مشکلات قطعی سیم ندارند

ادامه توضیحات:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-4KL-X:

و بدون سیم بودن آنها ، دست سارقانی که به طور حضوری وارد منزل یا محل کارشما می شوند را رو می کنند.ولی تنها اشکالی که این دوربین های مدار بسته دارند

این است که می توان آنها را هک کرد.این مورد تنها نقطه ضعف دوربین های مدار بسته بی سیم است.انتخاب کردن یکی از دوربین های مدار بسته با سیم یا بی سیم به سلیقه افراد باز می گردد.

در کل در هنگام خرید سعی کنید که محصول خوبی را تهیه کنی که با شرایط شما و آب و هوای جایی که می خواهیداز آن استفاده کنیدد سازگار باشد.دوربین های مدار بسته را می توان در اکثر مکان ها متصل کرد.

حتی  می توان از دوربین های مدار بسته در مکان های عمومی و با حضور چند صد نفر استفاده کرد.چون دوربین های مدار بسته دارای محدودیت نیستند و می توانند تمام اتفاقاتی که رخ می دهد را بدون توفق و یا اشکال ضبط کنند.

نقش دوربین های مدار بسته:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-4KL-X:

دوربین های مدار بسته،ما را از افتادن اتفاقاتی مانند دزدی حفظ می کنند.نظارت دوربین های مدار بسته تاثیر مستقیم بر روی امنیت دارد ، پس با استفاه از دوربین های مدار بسته امنیتشما افزایش می یابد.

استفاده کردن از دوربین های مدار بسته بر روی آسایش شما و کاهش افکار منفی نیز موثر است.

افزایش امنیت یک مکان عملی پر از اهمیت و حساسیت است که همین عمل را دوربین های مدار بستهانجام می دهند.خریداری کردن دوربین مدار بسته برای خریدار بسیار سود مند است

،چرا که دوربین های مدار بسته از هر نوع سرقت احتمالی جلو گیری می کنندهمین جلوگیری شما را از خسارت های بسیار بزرگ در امان نگه می دارد.

دوربین های مدار بسته به ما این امکان را می دهند که به مدت طولانی ازخانه و محل کار خود دور باشیم و بتوانیم بر روی آنها کنترل و تمرکز کامل داشته باشیم.

نصب دوربین مدار بسته:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-4KL-X:

نصب یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر عملکرد دوربین مدار بسته است.اگر دوربین مدار بسته خود را در جای مناسبی نصب نکنیددر آن صورت شما در هنگام استفاده از دوربین مدار بسته دچار مشکل می شوید.در نتیجه شما باید دوربین مدار بسته خود را در جایی مناسب قرار دهید به طوری که بتوانید بر همه جا نظارت کنید.

امنیت:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-4KL-X:

امنیت یکی از نیاز های اولیه بشر بوده و هست و خواهد بود،پس باید این نیاز نیز مانند نیاز های دیگر انسان بر طرف شود.بر طرف کردن این نیاز راه های متفاوتی دارد ولی بین این راه های متفاوت فقط  دو یا سه راه جواب گوی این نیاز است.

یکی از این راه ها نصب دوربین مدار بسته در خانه یا محل کار است.دوربین مدار بسته با داشتن امکانات در این زمینه باعث افزایش امنیت در مکان و جواب دادن به نیاز انسان می شود.

چرا دوربین های مدار بسته را برای امنیت خود انتخاب کنیم؟

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-4KL-X:

دوربین های مدار بسته برای امنیت،این جمله شاید برای بسیاری از افراد سوال باشد که چرا دوربین های مدار بسته را انتخاب کنیم و چرا از راه های دیگری برای امنیت بیشتر استفاده نکنیم.

این پرسش ذهن بسیاری از افراد را در زمینه امنیت مشغول به خود کرده است و دائم افراد دنبال راهی مناسب برای امنیت بیشتر هستند.

پاسخ این پرسش این است که دوربین های مدار بسته دارای ویژگی هایی هستند که آنها را در امنیت سر آمد راه های دیگر می کند.یک نمونه از این ویژگی ها به صرفه بودن آنها است از این لحاظ که با یک بار خرید دوربین مدار بسته شما می توانید سال ها از آن استفاده کنید و بدون خرج اضافی از امنیت کامل برخوردار باشید.

ادامه توضیحات:

نمونه دیگری از این ویژگی ها به روز بودن و داشتن قابلیت هایی است که با تکنولوژی همسو است و باعث افزایش فواید استفاده از دوربین مدار بسته است.

هر دوربین مدار بسته برای یک جا و یک سری شرایط ساخته شده است.همه دوربین های مدار بسته توانایی مقاوت دارند.مقاومت دوربین های مدار بسته به کیفیت آنها نیز بستگی دارد.

دوربین های مدار بسته  با کیفیت چون دارای جنس مرغوبی هستند،مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل می تواننند امنیتی با کیفیت بالا را به شما ارائه دهند.دوربین های با کیفیت سادده و متوسط نیز دارای کیفیت قابل قبولی هستند

و می توان با آنها نیز امنیت خوبی را تجربه کرد.داشتن یک کیفیت خوب بر روی قیمت دوربین های مدار بسته نیز تاثیر مستقیم دارد.

NVR و DVR:

ما باید در هنگام خرید دوربین های مدار بسته ، دستگاه NVR و DVR را نیز تهیه کنیم.با استفاده از این دستگاه ها ما می توانیم تصاویری که توسط دوربین های مدار بسته ثبت می شود را در درون مانیتور ها داشته باشیم.

بنابراین این دستگاه ها ضروری هستند و می توانند ما را در داشتن تصویر دوربین های مدار بسته یاری کنند.

می توان دوربین های مدار بسته را وسیله ای کاملا کاربردی در مقابل جرم و جنایت دانست.دوربین های مدار بسته شاید از چند قطعه الکترونیکی و چند پیچ تشکیل شده باشند

ادامه توضیحات:

،اما باید گفت دوربین های مدار بسته با انجام نظارت،کاری بزرگ انجام می دهند و انجام این کار را میتوان عملی انسانی دانست.

کاری که دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های نظارتی انجام می دهند بسیار مهم و حیاطی است.امنیت یکی از مهم ترین موارد برای زندگی همه جانداران است و انسان هم دارای همین دغدغه است.با ساخته شدن دوربین مدار بسته و ارتقای آن،شما می توانید امنیت را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

دوربین های مدار بسته تحت شبکه:

دوربین های مدار بسته تحت شبکه دوربین هایی هستند که به IP نیز معروف هستند و داده ها را دریافت می کنند و داده های دریافت شده را ارسال می کنند.دوربین های تحت شبکه همانطور که از اسمشان پیدا است با استفاده از اینترنت قابل استفاده کردن هستند و کاربرد دارند.این دوربین ها نسبت به دوربین های آنالوگ قیمت بیشتری دارند

و میشه گفت دلیل بیشتر بودن قیمت این دوربین ها بخاطر داشتن قابلیت هایی است که دوربین های آنالوگ از آن بهره مند نیستند.

ادامه توضیحات:

انتخاب یکی از گزینه های آنالوگ یا تحت شبکه بر می گردد به سلیقه ی خریدار ولی بهترین گزینه برای خرید دوربین های تحت شبکه هستند.از مهم ترین تفاوت های دوربین های مدار بسته تحت شبکه و انالوگ کیفیت است.

کیفیت دوربین های مدار بسته تحت شبکه بسیار بیشتر از دوربین های مدار بسته آنالوگ است که با همین تفاوت قطعا اکثر افراد دوربین مدار بسته تحت شبکه را انتخاب و مورد استفاده خود قرار می دهند.

دوربین های مدار بسته تحت شبکه دارای جایگاه کارت SD نیز هستند که این موضوع باعث کاهش احتمال از بین رفتن اطلاعات ذخیره شده می شود پس از این رو نیز دوربین های مدار بسته تحت شبکه دارای امتیاز و کارایی بیشتری هستند.

ظاهری ساده ، اما ساختاری پیچیده:

دوربین های مدار بسته بر خلاف ظاهر ساده ای که دارند از قطعات مختلفی تشکیل شده اند و در دسته ماشین های پیچیده قرار دارند.باید گفت که هر قطعه در درون دوربین مدار بسته فعالیت خاصی دارد

و به عملکرد بهتر دوربین مدار بسته کمک می کند.اجزایی مانند لنز و کابل و منبع تغذیه و … که باعث تشکیل شدن یک دوربین مدار بسته خوب می شوند.زمانی که یکی از اجزای دوربین مدار بسته درست عمل نکند باعث اشکال در کارایی اجزای دیگر می شود و دوربین ناکارآمد واقع می شود.

دوربین های مدار بسته بی سیم:

دوربین های امنیتی بی سیم در چند سال گذشته به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی که در این صنعت مشاهده شده است ، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.سیستم امنیتی بی سیم به آسانی و بسیار سریعتر نصب می شود

زیرا مستقل از سیم  است. در عوض ، فقط باید دوربین را در محدوده گیرنده نصب کنید.یکی دیگر از مزایای این نوع سیستم امنیتی ، ارتباط آن با قدرت است. به طور کلی ، سیستم های امنیتی بی سیم برای عملکرد ،بدون مانع به پریز برق نیاز دارند. و از معایب دوربین های بیسیم توانایی هک کردن آنها است.

دوربین مدار بسته یکی از بهترین و متداول ترین روش های نظارت برای امنیت خانه/محل کار است.در واقع میشه گفت با وجود دوربین مدار بسته در محیط افراد احساس امنیت بیشتری می کنند و دوربین مدار بسته از محیط در برابر عوامل بیگانه و سارقان محافظت می کند.

تاثیر دوربین های مدار بسته بر روی آرامش:

استفاده کردن از دوربین های مدار بسته بر روی آسایش شما و کاهش افکار منفی نیز موثر است.افزایش امنیت یک مکان عملی پر از اهمیت و حساسیت است که همین عمل را دوربین های مدار بسته انجام می دهند.خریداری کردن دوربین مدار بسته برای خریدار بسیار سود مند است،چرا که دوربین های مدار بسته از هر نوع سرقت احتمالی جلو گیری می کنند همین جلوگیری شما را از خسارت های بسیار بزرگ در امان نگه می دارد.

یک دوربین امنیتی  بی سیم خانگی که به دوربین Wi-Fi نیز معروف است ، تصاویر خود را از طریق Wi-Fi منتقل می کند و از منبع تغذیه AC استفاده می کند. این بدان معناست که باید با استفاده از کابل برق به پریز وصل شود.

ادامه توضیحات:

یک دوربین را زمانی به اصطلاح به آن دوربین بی سیم می گویند که از اینترنت(Wi-Fi) استفاده می کند. وقتی یک دوربین بی سیم از یک باتری تغذیه می کند ، به یک دوربین بدون سیم تبدیل می شود.

دوربین های امنیتی بی سیم به طور کلی فیلم خود را روی سرور ابری ذخیره می کنند ، بنابراین می توانید از هر کجا به آن دسترسی داشته باشید. برخی از آنها همچنین می توانند ویدئو را در رسانه های محلی ، مانند کارت micro SD در دوربین ذخیره کنند. دوربین های بی سیم بسیار محبوب هستند زیرا نصب آنها آسان است و مشاهده فیلم آنها با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه ساده است.

دوربین های امنیتی بی سیم به طور کلی هنگام تشخیص حرکت یا صدا ضبط می شوند ، اما برخی از آنها را می توان در صورت اتصال به برق به صورت 24 ساعته و 7 ساعته ضبط کرد. آنها فیلم هایی با وضوح بالا ضبط می کنند و در صورت مجهز بودن به دید در شب می توانند در شب ضبط کنند. همچنین معمولاً دارای قابلیت های صوتی دو طرفه هستند

تا بتوانید با شخصی که دوربین می بیند صحبت کنید. در نهایت ، برخی از مدل ها از پردازش عمیق استفاده می کنند ، فناوری که به دوربین ها اجازه می دهد کارهای مفیدی را انجام دهند مانند هنگامی که ورود غیر مجاز شخصی یا شئ را تشخیص می دهند به شما هشدار می دهد.

خرید یک دوربین مدار بسته مناسب:

برای خریدن یک دوربین مدار بسته مناسب باید به مشخصات فنی دوربین توجه ویژه ای کنید.اکثردوربین های مدار بسته کاری یکسان انجام می دهند ولی دارای کیفیت های متفاوتی هستند.دارا بودن کیفیت های متفاوت باعث بالا یا پایین بودن قیمت دوربین مدار بسته می شود.اما در کل به مشخصات فنی دوربین مدار بسته توجه داشته باشید.

خانه هوشمند:

شما با داشتن دوربین مدار بسته در خانه خود،خانه خود را هوشمند سازی کرده اید،هوش مصنوعی ای که توانایی دستگیری مجرمان و سارقان را دارد.و به همین دلیل به خانه شما،خانه هوشمند گفته می شود.هوشمند کردن خانه کار کوچکی نیست،بلکه آسودگی خیال و آرامش را برای صاحب خانه به دنبال دارد.این آرامش را با میلیارد ها پول نمی شود خرید،ولی جالب است که با کمی هزینه برای خرید دوربین مدار بسته آرامش را برای خود خریده و تضمین کرده اید.

دوربین مدار بسته رستر

دوربین مدار بسته رستر: در این مقاله قصد داریم به دوربین مدار بسته رستر بپردازیم :

دوربین مدار بسته رستر یکی از محبوب ترین دوربین ها مداربسته می باشد که شرکت رستر سعی کدر است دوربین های خود را در مدل های مختلف با توجه به نیاز کاربران گسترش دهد و روز به رز در حال پیشرفت می باشد .

دوربین مدار بسته رستر

دوربین مدار بسته رستر

دوربین مدار بسته رستر چیست ؟

آیا می توان دوربین های مدار بسته رستر را ریست کرد ؟

سیستم دوربین های مدار بسته به چه صورت است ؟

دوربین مدار بسته رستر

دوربین مدار بسته رستر: شرکت رستر از سال  2000  تحت لیسانس انگلیس تاسیس شده است و تولیدات خود را در کشور چین شروع کرده  است . در این شرکت دوربین های مدار بسته به صورت NVR , DVR  و تکنولوژی های جدید و دستگاه های هیبرید تولید می کند .

و برای تجهیزات دوربین های مداربسته در سال 2003 شروع به فعالیت کرده است و منطقه ششن ژن را انتخاب کردهاند . نوآوری و رقابت یکی از هدف های اصلی شرکت رستر می باشد . تجربه کاری باعث شده است که این شرکت تسلط کامل و کافی بر روی نیاز های کاربران خود داشته باشد

دوربین مدار بسته رستر

دوربین مدار بسته رستر

ریست کردن دوربین های رستر

دوربین مدار بسته رستر: در سری جدید دوربین های مدار بسته رستر این امکان وجود دارد که شما می توانید دوربین ها را ریست کنید . این مدل که به رستر بلو معروف است در سال 2017 وارد بازار شده است شما می توانید بعد از هر بار تعریف پسورد جدید از پسورد خود پشتیبان بگیرید و اگر شما فراموش کنید که پشتیبان بگیرید در صورت فراموش کردن پسورد نمی توانید دیگر دوربین خود را ریست کنید . در زیر به نحوه پشتیبان گرفتن دوربین مداربسته رستر اشاره کرده ایم :

ریست کردن دوربین های رستر

ریست کردن دوربین های رستر

export

دوربین مدار بسته رستر: بعد از اینکه شما پسوردی برای دوربین خود تنظیم می کنید یک پیغام که با توجه به export کردن یک فایل راهنما می باشد نمایش داده می شود و بعد از آن باید یک فلش مموری به دستگاه خود وصل کنید و سپس بعد از فشردن کلید yes صفحه ای به صورت زیر برای شما نمایش داده می شود و شما باید new folder را انتخاب کنید و سپس اسم مورد نظر را وارد نمایید و یک پوشه جدید ایجاد کنید و بعد از آن بر روی export کلیک کنید .

شما می توانید در هر زمانی که میخواهید یک فلش مموری به دستگاه خود نصب کنید و از قسمت پیکربندی configuration می باشد بر روی یوزر کلیک کنید و ویرایش را انجام دهید و بعد پسورد فعلی را در قسمت پسورد قبلی به نام old password وارد کنید و طبق توضیحات گفته شده با کلیک روز گزینه export guid فایل guid را export نمایید .

در زمانی که پسورد خود را فراموش کردید فلش مورد نظر که فایل guide در آن اکسپورت کرده بودید را به دستگاه وصل کنید و با فشردن forget password فایل guid را import  کنید . با این روش می توانید دستگاه خود را برای پسورد جدید آماده کنید و دقت داشته باشید بعد از تنظیم دوباره تنظیم مراحل بالا را انجام دهید تا بتوانید در صورت نیاز دوباره ذخیره ای از پسورد مورد نیاز خود داشته باشید .

سیستم دوربین های مدار بسته

دوربین مدار بسته رستر: در زیر سعی داریم توضیح کاملی برای دوربین های مدار بسته بدهیم این توضیح پیرامون اجزای تشکیل دهنده آنها می باشد :

دوربین :

دوربین مدار بسته رستر: ساختار کلی دوربین ها در دوربین های مدار بسته از ساختار چشم انسان ها الهام گرفته شده است .

پرتوهای رنگ و نور بعد از اینکه از لنز عبور می کنند با استفاده از یک سنسور خاصی به سیگنال های الکتریکی تبدیل می شود و بعد از مرحله پردازش به سیستم خروجی که معمولا کابل های کواکسیال می باشد منتقل می شود . این تصاویر گرفته شده قبل اینکه نمایش داده شود به دستگاه های ذخیره سازی تصاویر منتقل شود .

دوربین :

دوربین :

بستر ارتباطی :

دوربین مدار بسته رستر: جزء بعدی که در دوربین های مداربسته استفاده میشود بستر ارتباطی است . زمانی که سیگنالهای تصویر ضبط می شود باید این سیگنال ها به نمایشگرها منتقل شود . حال این ستر انتقالی به فاصله دوربین تا نمایشگر و شرایط محیطی که وجود دارد متفاوت است .

معمولا از کابل های کواکسیال استفاده می شود اما گاهی با توجه به نیاز کاربر و شرایط از تجهیزات بی سیم استفاده می شود برای انتقال تصاویر مورد نیاز و یا  از فیبرهای نوری در زمان های طولانی استفاده می شود و حتی گاهی نیاز است که شبکه ها LAN و اینترنت برای انتقال استفاده شود . با توجه به نیاز کاربر و شرایط محیطی فرد می تواند بستر ارتباطی را انتخاب کند .

مانیتور :

دوربین مدار بسته رستر: شما برای اینکه بتوانید تصاویری که از طریق دوربین ضبط می شود را مشاهده کنید نیاز دارید که از یک مانیتور استفاده نید . نمایش دهنده می تواند مانیتور و یا تلویزیون باشد که تنها تفاوت آنها می تواند در نوع ورودی باشد .

دقت داشته باشید برای اینکه بتوانید تصاویر را بهتر ببینید بهتر است به فاصله دقت کنید مثلا اگر فاصله شما زیاد است می توانید از تلویزیون ها با اینچ بالا و اگر فاصله کمی دارید از مانیتور استفاده کنید .

دستگاه ضبط کننده تصاویر : 

دوربین مدار بسته رستر: تصاویر استفاده می شود شما این نکته را در نظر بگیرید که ممکن است شما تصاویر را ببینید و هیچگاه نتوانید از آنها استفاده کنید و از آن برای بازبینی استفاده کنید در این موقع استفاده از دوربین مدار بسته هیچ فایده ندارد .

در نظر میگیریم شما بهترین دوربین را انتخاب کردید حال گام بعدی این است که شما دستگاه ضبطی را انتخاب کنید که کیفیت بالایی دارد در غیر اینصورت تصاویر با کیفیت شما به صورت بی کیفیت ذخیره میشود به همین دلیل است که معمولا دستگاه ضبط را در دوربین های مدار بسته به عنوان مغز دوربین ها شناسایی می شود .

اساس کار این دستگاه به این صورت است که سیگنال های آنالوگ را با توجه به کیفیت خود که اگر بالا باشد به صورت بالا و اگر پایین باشد به صورت کیفیت پایین ذخیره می کند .

نتیجه گیری

دوربین مدار بسته رستر: دوربین های مدار بسته رستر از سال 2000 به صورت جدی و قوی در زمینه دوربینهای مدار بسته فعالیت میکند .

در این مقاله قصد داریم به سوال دوربین اسپید دام چیست پاسخ بدهیم :

دوربین سقفی یا دوربین اسپید دام یکی از رایج ترین دوربین های امنیتی می باشد و می توانید در محیط های مختلفی مانند محیط های خارجی و داخلی از آن استفاده کنید .

دوربین اسپید دام چیست

دوربین اسپید دام چیست

دوربین مدار بسته رستر: نام های دیگر این دوربین ، دوربین مدار بسته حبابی یا دوربین مدار بسته سقفی می باشد که معمولا با همان دوربین اسپید دام شناخته می شود . شکل این دوربین ها به صورت گنبدی می باشد و می توانید بر روی سقف نصب کنید و امکان نصب در مکان های دیگر را نیز دارد هم چنین در دو نوع پر کاربرد معمولی و دید در شب وجود دارد .

دوربین اسپید دام چیست ؟

نحوه نصب دوربین مدار بسته به چه صورت است  ؟

مزایا دوربین های مداربسته چیست ؟

معایب دوربین های مدار بسته چیست ؟

دوربین مدار بسته اسپید دام

دوربین های حبابی یا اسپید دام از معروفترین دوربین های مدار بسته امنیتی می باشد و در محیط های خارجی و داخلی استفاده می شود . این دورین های که شکل گنبدی دارد را می توانید به صورت دید در شب و یا معمولی با توجه به نیاز تان داشته باشید .

در نوع دوربین های دید در شب دور لنز دوربین مجموعه ای ال ای دی ها وجود دارد که با توجه به انتخاب شما قدرت و تعداد این دوربین ها بالا می رود ، این ال ای دی ها با توجه به اینکه برای دید در شب مناسب هستند یک حسگر دارند که با روشن شدن هوا خاموش و با روشن شدن هوا روشن می شوند .

این دوربین ها رنج قیمتی متفاوتی دارند و برای هر نیاز و بودجه ای در بازار موجود هستند مثلا برای افرادی که میخواهند ارزان قیمت باشد نوع ثابت ، قیمت متوسط وریفوکال و گرانقیمت موتورایز می باشد  . که معمولا از بین این دورین های دوربین وریفوکال رایج تر می باشد .

یکی از ویژگی های دوربین های دام این است که در بعضی از مدل ها خاصیت ضد ضربه وجود دارد این دوربین ها به مدل وندال پروف معروف هستند  ، این دوربین ها برای اینکه در مقابل گرد و غبار ، نفوذ آب ، خرابکاری و ضربه مقاوم باشند

درون یک کاور به نام هوسینگ که در لفظ عامیانه هوزینگ می باشد قرار می گیرد و در حال حاضر مدل های جدید و گران قیمت تری وجود دارد که در برابر ضربه  تا زمان مشخصی مقاوم هستند . برای محیط های خانگی ، اداری و فضاهای داخلی دوربین وار بسته با شاسی پلاستیکی مناسب هستند  .

دوربین های مدار بسته دام موترایز ، لنز زوم دارند که در زوایای مختلف می توانند با سرعت  بالا بچرخند به این دوربین ها دوربین اسپید دام می گویند .

نحوه نصب دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته رستر: برای نصب دوربین های سقفی می توانید از چند روش استفاده کنید که در زیر به این به روش نصب بر روی سقف اشاره کرده ایم :

نصب بر روی سقف : یکی از روش های نصب دوربین های اسپید دام

این است که بر روی سقف نصب شود ، این روش نصب چند ویژگی دارد :

اولین ویژگی این است که می توانید یک پوشش برای محافظت از دوربین داشته باشید

و این قابلیت را را دارد که نور سفید را تنظیم کنید و این قابلیت را دارد

که نور به طور اتومات تعدیل شود و به شما کمک می کند که تصاویر

خیلی تیره و خیلی روشن به صورت واضح دیده شود . یکی از ویژگی

های این دوربین این است که دارای لنز آنها تیره است و مشخص نمی شود که در حال ضبط می باشد .

نحوه نصب دوربین مدار بسته

نحوه نصب دوربین مدار بسته

این دوربین ها معمولا در موزه ها ، بانک ها ، لابی ، منازل

، فروشگاهها و مکانهای اداری دیگر استفاده می شود  .

نکته ای که باید در مورد اینگونه نصب بدانید این است که

دوربین ها برای نظارت کلی مناسب نیستند  و همچنین اگر

این دوربین ها در سقف های بلند تر نصب شوند کیفیت کمتری دارند

زیرا این دوربین ها به صورت عمود و نیمه عمود تصویر می گیرند

به همین دلیل نمی توان تصویر افراد را به خوبی شناسایی کرد

زیرا در این حالت فقط موها و نیمرخ دیده می شود که در بیشتر

مواقع این تصاویر به افراد برای تشخیص چهره مناسب نیست و کمکی به افراد نمی کند .

مزایا دوربین های مدار بسته

دوربین مدار بسته رستر: دوربین های مدار بسته دام دارای یک سری مزایا می باشد که در زیر به این معایب اشاره کرده ایم  :

  • این دوربین ها به نسبت انواع دیگر دوربین ها ارزان قیمت تر می باشد .
  • اعداد کاملا مناسب دارد و به اصطلاح کامپکت می باشد .
  • این دوربین ها کاملا زیبا و مناسب برای مکان های خاص با طراحی های زیبا می باشد .
  • این دوربین ها یک حفاظ دارند که به حباب معروف است و برای محافظت از لنز و دوربین مدار بسته استفاده می شود .
مزایا دوربین های مدار بسته

مزایا دوربین های مدار بسته

معایب دوربین مدار بسته دام

دوربین های مدار بسته دام دارای یک سری معایب می باشد که در زیر به این معایب اشاره کرده ایم :

  • این دوربین به نسبت دوربین های دیگر احتمال سرقت بیشتری دارد و نمی توان به قدرت پیشگیری از سرقت آن اتکا کرد . البته هنوز افرادی هستند که به این مدل از دوربین ها آشنایی دارند .
  • یکی از اصلی ترین معایب این دوربین ها این است
  • که این دوربین ها زوایه برداشت را به صورت عمود
  • و نیمه عمود دارند به همین دلیل نمی توان برای
  • تشخیص چهره به خوبی به این دوربین ها اتکا کرد .
معایب دوربین مدار بسته دام

معایب دوربین مدار بسته دام

نتیجه گیری

دوربین مدار بسته رستر: دوربینهای اسپید دام جز

دوربین های دام هستند که به دوربین های حبابی

نیز شناخته می شوند . این دوربین ها داری مزایایی

از مجمله قیمت مناسب ، دارای محافظ و ابعاد مناسب استفاده می شود .

همچنین از معایب آن می توان به احتمال سرقت و زاویه

دید آنها اشاره کرد . زاویه دید در این دوربین ها معمولا

به صورتی است که تصاویر را به صورت عمود و نیمه عمود

ضبط می کند که همین عامل باعث می شود که چهره افراد را نتوان به صورت کامل تشخیص داد .

XVR داهوا ۴ کانال مدل DH-XVR1A04

XVR داهوا ۴ کانال مدل DH-XVR1A04.

پشتیبانی از سیستم عامل های iPhone, iPad, Android
دارای حداکثر دسترسی کاربران تا ۱۲۸ کاربر
دارای ابعاد Cooper 1U, 197mm×۱۹۲mm×۴۱mm (7.8“×۷.۶”×۱.۶“)
دارای وزن خالص ۰.۵۵kg (1.2lb
پشتیبانی از پروتکل های شبکه TP, HTTPS, TCP/IP, IPv4/IPv6, UPnP, RTSP, UDP, SMTP,

محدود کننده پهنای باند

این به ویژگی موجود در برخی DVR ها و نرم افزار از راه دور اشاره دارد

که اندازه ترافیک شبکه ارائه شده را محدود می کند. این ویژگی ارتباطات

نرم افزاری DVR / Remote را محدود می کند بنابراین پهنای باند بیشتری برای سایر ترافیک شبکه در دسترس است.

Base Band Video

این سیگنال تصویری است که در دوربین مدار بسته استفاده می شود.

این فرمت NTSC یا PAL منهای مدولاسیون فرکانس پخش و بسیاری

از سیگنالهای جاسازی شده دیگر است که در تلویزیون پخش استفاده

می شود. این شامل ویدیو ، همگام سازی افقی و همگام سازی عمودی است.

این تنها چیزی است که برای مشاهده سیگنال ویدئویی در مانیتور لازم است

نرخ بیت

نرخ بیت بر حسب بیت در ثانیه اندازه گیری می شود.

در ویدئو IP معمولاً به نرخ بیت از دوربین IP اشاره دارد.

کنترل نرخ بیت ، پهنای باند مورد نیاز برای انتقال داده ها

از دوربین را کنترل می کند. پردازنده دوربین به طور خودکار

حداکثر میزان بیت ارسال شده از دوربین را به تنظیم میزان بیت انتخاب شده محدود می کند.

بیت

قسمتهای جداگانه ارتباط داده ها. بیت کوچکترین قسمت

جریان کلی داده است. ارتباط سریال با بیت در ثانیه اندازه گیری می شود (RS-232 ، RS-485 و غیره).

برای دریافت لیست قیمت همکار کلیک فرمایید.

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-X1
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-T2B20P-ZS

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید