قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-XVR5104HS-4KL-X

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4104HS-X1

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4104HS-X1

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4104HS-X1:

دستگاه ضبط کننده داهوا مدل XVR4104HS-X1 دارای 4 کانال است.این دستگاه ضبط کننده از محصولات داهوا بوده و این برند دارای طرفدارای فراوانی در سراسر دنیا است. دارای وزن خالص 1.6 کیلوگرم بوده و 128 کاربر به طور همزمان می توانند از این دستگاه استفاده کنند.دارای 2 جایگاه USB بوده و دارای پروتکل های HTTP, HTTPS, TCP/IP, IPv4/IPv6, UPnP, RTSP, UDP, SMTP, NTP, DHCP, DNS, IP Filter ,DDNS, FTP, Alarm Server, P2P,IP Search (Supports Dahua IP camera, DVR, NVS, etc.) است.

سیستم

پردازنده Embedded Processor
سیستم Embedded LINUX

صدا و تصویر

ورودی دوربین 4 Channel, BNC
HDCVI 1080P@25/30fps, 720P@50/60fps, 720P@25/30fps
AHD 1080P@25/30, 720P@25/30fps
TVI 1080P@25/30, 720P@25/30fps
CVBS PAL/NTSC
ورودی دوربین IP 4+1, each channel up to 2MP
ورودی/خروجی صدا 1/1, RCA
صدای دو طرفه Reuse audio in/out, RCA

ضبط

فشرده سازی ویدیو H.265+/H.265/H.264+/H.264
وضوح 1080N, 720P, 960H, D1, CIF
نرخ رکورد Main Stream:

1080N/720P/960H/D1/CIF (1~25/30fps)

Sub stream:CIF (1~15fps)

بیتریت ویدیو 32Kbps ~ 4096Kbps Per Channel
حالت ضبط Manual, Schedule (General, Continuous), MD (Video detection: Motion Detection, Video Loss, Tampering), Alarm, Stop
فاصله ضبط 1 ~ 60 min (default: 60 min), Pre-record: 1 ~ 30 sec, Post-record: 10 ~ 300 sec
فشرده سازی صدا G.711A, G.711U, PCM
نرخ صوتی 8KHz, 16 bit Per Channel
بیتریت صدا 64Kbps Per Channel

نمایش

پورت 1 HDMI ,1 VGA
وضوح 1920×1080, 1280×1024, 1280×720
نمایش چند صفحه ای When IP extension mode not enabled: 1/4

When IP extension mode enabled: 1/4/6

OSD Camera title, Time, Video loss, Camera lock, Motion detection, Recording

شبکه

پورت 1 RJ-45 Port (100M)
عملکرد شبکه HTTP, HTTPS, TCP/IP, IPv4/IPv6, 3G/4G, UPnP, RTSP, UDP, SMTP, NTP, DHCP, DNS, IP Filter, PPPoE,DDNS, FTP, Alarm Server, P2P,IP Search (Supports Dahua IP camera, DVR, NVS, etc.)
حداکثر دسترسی کاربر 128 users
اتصال به گوشی iPhone, iPad, Android
قابلیت ها ONVIF 16.12, CGI Conformant

تشخیص و آلارم

رویدادها Recording, PTZ, Tour, Video Push, Email, FTP, Snapshot, Buzzer and Screen Tips
تشخیص ویدیویی Motion Detection, MD Zones: 396 (22 × 18), Video Loss, Tampering and Diagnosis
ورودی آلارم N/A
خروجی relay N/A

پخش و پشتیبانی

پخش 1/4
حالت جستجو Time /Date, Alarm, MD and Exact Search (accurate to second)
پخش Play, Pause, Stop, Rewind, Fast play, Slow Play, Next File, Previous File, Next Camera, Previous Camera, Full Screen, Repeat, Shuffle, Backup Selection, Digital Zoom
حالت پشتیبان گیری USB Device/Network

ذخیره سازی

هارد داخلی 1 SATA Port, up to 6TB capacity
eSATA N/A

پورت کمکی

یو اس بی 2 USB 2.0
RS232 N/A
RS485 1 Port, for PTZ Control

برق

منبع تغذیه DC12V/1.5A
مصرف برق <10W

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Compact 1U, 260×236×48mm(10.2″×9.3″×1.9″)
ابعاد 0.9kg ( 2.0lb)
وزن خالص 1.6kg (3.5lb)
(بدون HDD) Desktop installation

نصب و راه اندازی

نصب و راه اندازی -10°C ~ +45°C (+14°F ~ +113°F), up to 55°C/131°F with case fan, 10~ 90% RH
دما برای فعالیت -20°C ~ +70°C (-4°F ~ +158°F) , 0~ 90% RH

شرایط نگهداری

شرایط نگهداری Dahua, Arecont Vision, AXIS, Bosch, Brickcom, Canon, CP Plus, Dynacolor, Honeywell, Panasonic, Pelco, Samsung, Sanyo, Sony, Videotec, Vivotek, and more

پشتیبانی

پشتیبانی FCC: Part 15 Subpart B
CE: CE-LVD: EN 60950-1/IEC 60950-1

CE-EMC: EN 61000-3-2, EN 61000-3-3, EN 55032, EN 50130, EN 55024

دوربین های مدار بسته Bullet:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4104HS-X1:

دوربین های Bullet احتمالاً از آن دسته دوربین هایی هستند که اغلب هنگام بیرون رفتن در مکان های عمومی می بینید. این دوربین ها به دلیل شکل استوانه ای و بلندشان این گونه نامگذاری شده اند. از آنجایی که این نوع دوربین بسیار رایج است، بسیاری از افراد به طور خودکار استفاده از این دوربین ها را انتخاب می کنند، اما مهم است که قبل از تصمیم گیری، تمام مزایا و معایب آنها را بررسی کنید.

جوانب مثبت دوربین Bullet:

نصب و تنظیم آسان:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4104HS-X1:

نصب دوربین های bullet  آسان است زیرا می توان آنها را برخلاف سقف بر روی دیوارها نصب کرد. آنها یک فرآیند نصب دارند، به این معنی که شما فقط باید آن را سوار کنید، آن را در جهتی که می خواهید قرار دهید و سپس شروع به ضبط کنید. علاوه بر این، تنظیم موقعیت لنز آسان است، زیرا می‌توانید بدون نیاز به نصب مجدد دستگاه، آن را بالا ببرید و حرکت دهید.

برد بلندتر:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4104HS-X1:

از آنجایی که دستگاه بدنه طولانی تری دارد، می تواند از لنز طولانی تری در آن استفاده کنند. لنز طولانی تر به این معنی است که دوربین می تواند مسافت های طولانی تری را ضبط کند. به همین دلیل، این دوربین ها معمولاً در فضای باز استفاده می شوند زیرا می توانند مناطق وسیعی مانند پارکینگ ها را زیر نظر بگیرند.

بادوام:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4104HS-X1:

 

از آنجایی که معمولاً در فضای باز استفاده می شوند، این دوربین ها برای مقاومت در برابر آب و هوای سخت ساخته شده اند. علاوه بر این، هر دوربین دارای یک شیلد ( محافظ ) کوچک در بالای لنز است. این لبه به محافظت در برابر تابش نور خورشید و پوشاندن لنز در برابر ذرات کمک می کند.

بازدارنده قابل مشاهده:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4104HS-X1:

 

دلیل استفاده مکرر از این دوربین ها این است که از جرم و جنایت جلوگیری می کنند. اگر یک سارق یک دوربین امنیتی را ببیند، احتمال سرقت کمتر خواهد بود زیرا می دانند که تحت نظر هستند بنابراین احتمال دستگیر شدن آنها بیشتر است.

معایب دوربین Bullet

مشخص بودن:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4104HS-X1:

 

حتی اگر دیده شدن آنها می تواند یک مزیت باشد، می تواند یک نقطه ضعف نیز باشد. از آنجایی که این دوربین های مدار بسته دارای اندازه بزرگ هستند، این دوربین ها به راحتی می توانند در بیرون قابل مشاهده باشند. در نتیجه، برخی از افراد ترجیح می‌دهند از این نوع دوربین استفاده نکنند زیرا با ممکن است سارق بتواند این دوربین مدار بسته را مشاهده کند و راهکاری برای آن پیدا کند.

دوربین ها همیشه به عنوان یک عامل بازدارنده جرم تلقی نمی شوند، بلکه فقط یک مانع برای غلبه بر آن هستند. اگر دزدی متوجه دوربینی شود، ممکن است فقط مراقبت بیشتری برای پوشاندن هویت خود داشته باشد یا از دید دوربین اجتناب کند تا هر فیلم ضبط شده بی فایده باشد.

مقاوم در برابر ضربه نیست:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4104HS-X1:

این دوربین ها به اندازه کافی بادوام هستند تا در محیط های پر از باران ، آلودگی و … مقاومت کنند، اما این بدان معنا نیست که آنها ضد ضربه هستند. این طراحی باعث می‌شود هر کسی به راحتی زاویه دوربین را برای انجام سرقت به جای دیگری دستکاری کند. علاوه بر این، شخصی می تواند به راحتی دوربین را گرفته و آن را جدا کند.

بسته شدن:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4104HS-X1:

دوربین های bullet یک انتخاب متداول برای نظارت تصویری هستند زیرا از جرم و جنایت جلوگیری می کنند و نصب و راه اندازی آنها راحت است. با این حال، زمانی که تصمیم به استفاده از آنها دارید، باید به خاطر داشته باشید که آنها کاملا مشخص هستند و استتار زیادی ندارند و بیشتر مستعد دستکاری هستند. اگر می خواهید نظارت پنهانی داشته باشید یا مشکوک هستید که دوربین های شما خراب می شود، بهتر است از این نوع دوربین مدار بسته چشم پوشی کنید.

امنیت ، مهم ترین عامل برای زندگی انسان:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4104HS-X1:

انسان از زمانی که پا به دنیا می گذارد و تا زمانی که از دنیا می رود ، به امنیت نیاز دارد.بنابراین امنیت یکی از مهم ترین عامل ها برای زندگی انسان است.با افزایش امنیت افراد به طور مؤثر تری می توانند به کار های خود رسیدگی کنند و بازدهی بهتری نسبت به کار های دیگر داشته باشند.

و بنابر توضیحاتی که داده شد ،در هر مکانی دوربین مدار بسته لازم است.با استفاده از دوربین مدار بسته شما می توانید تمامی  رخداد ها را در منزل و یا محل کار خود مشاهده کنید.بنابراین با انجام این کار می توانید به راحتی به زندگی روزمره خود بپردازید و نگران سرقت و سارقان نباشید.

اجزای دوربین های مدار بسته:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4104HS-X1:

اجزای دوربین های مدار بسته بر روی امنیت تاثیر زیادی دارند.چرا که اگر دوربین های مدار بسته شما دارای جنس و اجزای  خوبی نباشد در این صورت شما نمی توانید تصاویر خوب و کارایی عالی از دوربین مدار بسته مشاهده کنید و در این صورت مجبور به خرید و یا تعویض دوربین مدار بسته خود می شوید.

بنابراین به دنبال یک دوربین مدار بسته خوب با جنسی خوب بگردید و مطمئن شوید که دوربین مدار بسته ای با یک برند شناخته شده خریداری می کنید.خریداری کردن از برند های معروف و شناخته شده می تواند نشان دهنده جنس خوب دوربین مدار بسته نیز باشد.

دلیل معروف شدن بعضی از برند ها کیفیت عالی بوده ، بنابراین شما با خرید کردن یک دوربین مدار بسته با یک برند آشنا می توانید اطمینان حاصل کنید که یک سیستم امنیتی با کیفیت خریداری می کنید.

برند های معروف در زمینه دوربین مدار بسته نیز دارای محصول هایی با کیفیت متفاوت و قیمت های متفاوت هستند.بنابراین باید شما درباره محصول مورد نظر فکر کرده و از فروشنده درباره آن بپرسید.

باید به دنبال یک دوربین مدار بسته با جنسی بسیار عالی و با قیمت مناسب برای خرید بگردید.در نظر داشته باشید که کیفیت عالی به معنای قیمت زیاد نیست.شما باید به دنبال دوربین مدار بسته ای باشید که امکانات عالی نیز داشته باشد.

ادامه توضیحات:

قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR4104HS-X1:

حتما به رزولوشن دوربین مدار بسته  دقت کنید و سعی کنید که با دلیل خرید شما هم خوانی داشته باشد.

برای مثال شما می خواهید دوربین مدار بسته ای در مکانی نصب کنید که اشیاء قیمتی در آن وجود دارد ، برای محافظت درست و عالی شما باید دوربین مدار بسته ای با رزولوشن بالا خریداریس کنید.

و یا اگر دوربین مدار بسته را برای جایی می خواهید که وسیله خاص و قیمتی در آن ندارید باید از دوربین مدار بسته با رزولوشن معمولی استفاده کنید.

می توان گفت که از دوربین های مدار بسته فقط برای  امنیت استفاده نمی کنند. چرا که دوربین های مدار بسته به جزء افزایش امنیت می توانند به نظارت شما در محیط کمک کنند.

برای مثال اگر شما کودک و یا فرد مسنی را در خانه دارید ، با استفاده از دوربین هخای مدار بسته می توانید حرکت آن را کنترل کرده و مواظب او باشید.

در صورتی که شما دوربین مدار بسته ای با جنس بد خریداری کرده باشید ، بعد از مدت کوتاهی استفاده ، مجبور به خرید یک دوربین مدار بسته دیگر می شوید که این به معنای هزینه کردن دوباره برای خرید دوربین مدار بسته دیگر است.

دو بار هزینه کردن برای خریدن یک دوربین مدار بسته اصلا کار معقولی نیست ، چرا که اگر شما به جای خریدن یک دوربین مدار بسته بی کیفیت ، یک دوربین مدار بسته با کیفیت را خریداری کرده بودید ،

در این صورت دیگر نیازی به هزینه دوباره و اضافی نبوده و شما می توانید بودجه ای که برای خرید دوباره دوربین مدار بسته اختصاص داده بودید را برای چیز دیگری خرج کنید. در نتیجه اگر شما یک دوربین مدار بسته بی کیفیت را خریداری کنید ، به خود ضرر رسانده اید و کاملا بی دلیل هزینه کرده اید. پس در هنگام خرید به دنبال یک دوربین مدار بسته با کیفیت و عالی باشید.

دوربین های مدار بسته دارای کیفیت ها و امکانات یکسان هستند؟

پاسخ این سوال خیر است.دوربین های مدار بسته دارای امکانات و ویژگی های متفاوتی هستند تا بتوانند خواسته های ما را در هر محیط و شرایطی برآورده کنند.هر کدام از دوربین های مدار بسته دارای یک سری ویژگی ها هستند.برای مثال بعضی از دوربین های مدار بسته ضد مه هستند تا در شرایطی که مه زیاد است بتوانند به خوبی تصاویر را برای شما ثبت و ضبط کنند.

ویژگی های دوربین های مدار بسته بسیار متفاوت و مختلف است،طوری که می توان گفت با خرید هر کدام از دوربین های مدار بسته شما یک سری از ویژگی ها را به همراه دوربین مدار بسته خریداری کرده اید.

قطعا یک دوربین مدار بسته نمی تواند دارای همه ویژگی ها و امکانات باشد.برای همین شما باید با در نظر گرفتن شرایط محیطی جایی که می خواهید دوربین مدار بسته را در آنجا نصب کنید،دوربین مدار بسته مناسب خود را خرید کرده و نصب کنید.

دوربین مدار بسته بهتر عمل می کند یا سیستم های امنیتی دیگر؟

دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی دیگر،همگی یک کار مشخص را انجام می دهند.ولی از نظر امکانات و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند.هیچ فرقی نمی کند که شما از دوربین مدار بسته استفاده کنید

یا از سیستم های امنیتی دیگر.ولی دوربین های مدار بسته بخاطر تصویری بودن و کنترل به صورت بصری،طرفداران بیشتری دارد و از نظر بسیاری از افراد گزینه مناسب تری است.

سیستم های امنیتی دیگر نیز می توانند امنیت را برای شما ایجاد کنند و این مورد بسته به سلیقه شما بسیار متفاوت است.

دوربین های مدار بسته در بسیاری از موارد باعث دستگیری مجرمان و خلاف کاران می شوند.اگر تا به حال تجربه استفاده از دوربین های مدار بسته را نداشته اید،مطمئن باشید که با خریدن دوربین مدار بسته شما یکی از بهترین تجربه های زندگیتون را رقم می زنید.

دوربین های مدار بسته می توانند تمامی خواسته های شما را در زمینه امنیت برآورده کنند.باید در نظر بگیرید که دوربین مدار بسته را می خواهید کجا نصب کنید و جایی که نصب می کنید ،محیط داخلی است یا محیط بیرونی.

اگر می خواهید دوربین مدار بسته خود را در بیرون نصب کنید نیاز به دوربین مدار بسته بولت دارید و اگر می خواهید دوربین مدار بسته را در فضای داخلی مانند منزل یا محل کار خود نصب کنید،

باید از دوربین های مدار بسته دام استفاده کنید.ویژگی های دوربین های مدار بسته دام و بولت بر طبق محیط های داخلی و خارجی طراحی و در نظر گرفته شده اند.

دوربین های مدار بسته را در چه ارتفاعی قرار بدهیم؟

دوربین های مدار بسته را می توانید در ارتفاعات مختلفی قرار دهید ، ولی باید محدودیت ها برای انجام این کار را در نظر بگیرید.یک نصاب متخصص می تواند دوربین مدار بسته شما را در مکان مناسبی نصب کند و دوربین مدار بسته شما به طور مؤثری عمل کند.

سرقت:

سرقت یکی از جرائمی است که در همه جوامع و در هر نقطه از جهان امکان رخ دادن آن هست.برای مقابله با سرقت در همه کشور ها شاید پلیس وارد عمل شود ، ولی می توان گفت که سعی و تلاش پلیس ها در دستگیری سارق ، در بعضی اوقات و به جایی نمی رسد.

بنابراین داشتن یک سیستم امنیتی در منزل یا محل کار می تواند سرقت را کاهش داده و یا حتی به صفر برساند.با استفاده کردن از سیستم های امنیتی مناسب دیگر لازم نیست نگران سرقت و یا ورود به منزل و محل کار خود باشید.

سارقان با دیدن دوربین مدار بسته ، از سرقت خود صرف نظر می کنند ، چرا که بسیاری از سارقان در گذشته به وسیله دوربین مدار بسته به زندان ها افتاده اند و به سزای اعمال خود دچار شده اند.

دوربین های مدار بسته فقط باعث جلوگیری از سرقت نمی شوند ، بله دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی ، طیف وسیعی از جنایت ها را متوقف می کنند.

آلارم:

اگر کسی وارد محیط و محلی شود که نباید آنجا باشد ،آلارم ها با صدای خود ما را از وجود فرد و یا افرادی در آن محل مطلع می کنند.در صورت نبودن آلارم ها و زنگ های هشدار ، اگر کسی وارد محیط تحت نظارت شود ما هیچ وقت مطلع نمی شویم.بنابراین آلارم ها نقش مهمی در امنیت دارند.

برای اینکه بتوانید از امنیت بسیار خوبی بهرمند شوید باید منز خود را با دزدگیر و سیستم دوربین مداربسته خانگی ایمن نگه دارید.با داشتن دزدگیر و دوربین مدار بسته شما می توانید منزل و محل کاری پر از آرامش و با امنیت کامل داشته باشید . بسیاری از مردم نگران هستند که خرید و نصب دوربین مدار بسته ، تاثیری در کاهش جرم و جنایت نداشته باشد.

اکثر متخصصان و کسانی که در عرصه سیستم های امنیتی فعالیت می کنند ، معتقد هستند که دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی تاثیر مستقیمی بر روی امنیت دارد.با توجه به عقیده متخصصان و اخبار ها ما می توانیم متوجه شویم که استفاده از دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی چقدر می تواند مفید باشد.

اگر سرقت اتفاق بیفتد و شما خسارت ببینید ، دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی دیگر شما ممکن است به شما در دستگیری مجرم کمک کند و هرگونه وسایل سرقت شده را به شما بر گرداند.

قیمت دوربین مداربسته ضد آب

قیمت دوربین مداربسته ضد آب

قیمت دوربین مداربسته ضد آب

امتیاز IP برای دوربین به چه معناست؟

شما می دانید که یک دوربین امنیتی می خواهید زیرا نه تنها می تواند به شما در شناسایی یک سارق یا تهدید احتمالی کمک کند بلکه در وهله اول ممکن است آن مجرم را از هدف قرار دادن اموال شما باز دارد. هر چیزی که امنیت را بالا ببرد باید چیز خوبی باشد ، درست است؟

تصمیم گیری بین IP65 و IP67 ممکن است گیج کننده باشد و حتی ممکن است به سوالاتی بیشتر از جواب منجر شود

درجه بندی IP به چه معناست و چرا برای دوربین شما اهمیت دارد؟

بیایید نگاهی دقیق تر به تفاوت بین IP65 و IP67 بیندازیم تا به شما در تعیین مناسب بودن شما کمک کنیم.

رتبه بندی IP چیست؟

IP کوتاه برای محافظت در برابر نفوذ (یا محافظت بین المللی) است و اعداد به شما می گویند دوربین دقیقاً در برابر چه چیزی محافظت می شود. این شامل مقدار زیادی خاک ، آب و آوار است که می تواند مقاومت کند. در اینجا چند واقعیت ذکر شده است که باید در مورد رتبه بندی نمودار IP به خاطر بسپارید:

اولین عدد

در درجه بندی IP به محافظت در برابر عناصر خشک آزمایش شده در شرایط آزمایشگاهی ، مانند اجسام جامد ، خاک و نفوذ گرد و غبار اشاره دارد.
از 0 (به هیچ وجه محافظت نمی کند) تا 6 (محافظت کامل در برابر جامدات) خواهد داشت.
شماره دوم مربوط به محافظت در برابر آب و مایعات دیگر است.
این سوالات به سوال هایی از قبیل ابزارها ، دوربین یا اشیا مشابه پاسخ می دهد که از آب پرتاب شده در جت های قدرتمند مانند یک شلنگ یا سمپاش ، قطره قطره آب یا غوطه وری کامل قابل کنترل است؟

این عدد از 0 (دوباره بدون محافظت) تا 8 خواهد بود (می تواند غوطه وری کامل در آب با عمق بیش از 1 متر را تحمل کند).

به عنوان مثال ، درجه بندی IP05 به این معنی است که مورد هیچ گونه محافظتی در برابر اثرات مضر گرد و غبار و خاک ندارد ، اما در برابر جت های آب کم فشار ، قطره قطره شدن آب مانند باران و سایر اسپری های نور محافظت می شود. درجه بندی IP22 از لمس انگشتان یا دست محافظت می کند ، اما هیچ محافظتی در برابر گرد و غبار ندارد و فقط اسپری آب با زاویه 15 درجه از عمودی کج می شود.

داشتن این رتبه بندی از ساده تر بودن گفتن اینکه دوربین ضدآب است ، بسیار کارآمد است ، زیرا دقیقاً مقاومت دستگاه را توضیح می دهد. این اعداد به شما کمک می کنند تا تعیین کنید آیا دوربینی که انتخاب می کنید برای محیطی که در آن ثابت خواهد شد ، مناسب است ، صرف نظر از اینکه دوربین را داخل یا خارج ، در پناه یا بیرون ، در کنار استخر یا در یک اتاق نصب می کنید سایت ساختمانی

محافظت در برابر نفوذ چیست؟

از کد محافظت از ورودی در انواع الکترونیک استفاده می شود ، زیرا به سطح حفاظتی که محفظه ابزار می تواند اجزای الکترونیکی را هنگام غوطه وری در محیط های مختلف ارائه دهد ، اشاره دارد. وقتی صحبت از دوربین های امنیتی می شود ، IP65 ، IP66 و IP67 گزینه های رایجی هستند. رقم اول ، 6 ، نشان می دهد که هر یک از دستگاه ها دارای محفظه ای هستند که در برابر گرد و غبار محکم است.

اینکه کدام درجه حفاظتی را انتخاب می کنید به چیزی بستگی دارد که باید از آن محافظت کنید. شرایط و شرایط زیر را در نظر بگیرید:

یک منطقه بادگیر ، که در آن گرد و غبار و آوار به طور منظم در اطراف دمیده می شود

قیمت دوربین مداربسته ضد آب

چکه عمودی آب (مانند باران ، یا ذوب برف از پشت بام)

یک حیاط ذخیره سازی ، پر از قسمت های قدیمی که احتمال ورود گرد و غبار در آن وجود دارد
فضایی که افراد به طور منظم در آن کار می کنند ، جایی که دوربین ممکن است با یک قسمت از بدن یا ابزار ، سیمهای ضخیم ، پیچ و سایر اجسام جامد تماس داشته باشد.
حیاط خانه ای که کودکان از طریق تفنگ های آب یا شلنگ با آب و اسپری آب بازی می کنند ، ممکن است به دوربین برخورد کند

مکانی که در آن ممکن است به محافظت در برابر تماس عمدی با دوربین نیاز داشته باشید (جایی که ممکن است شخصی عمداً دوربین را با آب پاشیده یا اشیا at را به سمت آن پرتاب کند)
منطقه ای که مردم از آن برای تمیز کردن از جت های فشار آب استفاده می کنند و ممکن است آن جت های آب به طور تصادفی به دوربین برخورد کنند
منطقه ای مستعد سیل
استخرها و پارک های آبی

شما می خواهید براساس میزان احتمالی آب هر اسپری آب یا قطره قطره ای عمودی ، فشار آب و ورود گرد و غبار که ممکن است بر ابزار الکترونیکی انتخابی شما تأثیر بگذارد ، سطح حفاظتی را انتخاب کنید.

چرا این رتبه بندی؟

هدف این استاندارد ارائه اطلاعات بیشتر و دقیق تر به کاربران است. این در حالی بود که جای خالی اصطلاحات بازاریابی اغلب مبهم مانند “ضد آب” یا “ضد آب” را پر می کند. هر دوی این اصطلاحات از نظر معنی کم عمق هستند و می توانند از آنها تعبیر غلط شود. آنها به طور دقیق مشخص نمی کنند که دستگاه در برابر آب و هوا ، ضد آب چیست ، یعنی روزهای گرم ، استخرهای کم عمق ، افراط یا هر چیز دیگری. بنابراین رتبه بندی IP به ما کمک می کند تا محصولی را انتخاب کنیم که قابل اعتماد باشد و احتمال عمر طولانی داشته باشد. با توجه به دوربین های امنیتی در فضای باز ، ما به درجه IP بالاتری نسبت به سیستم داخلی احتیاج داریم.

به چه رتبه ای نیاز دارید؟

خوب ، بنابراین بر اساس موارد فوق ، رتبه ای که باید در دوربین های امنیتی در فضای باز خود جستجو کنید باید در حدود IP65-67 باشد. در اینجا خلاصه ای از نحوه رسیدن من به این نتیجه وجود دارد:

44 یا کمتر – فقط در محیط داخلی
44-45 – داخل و خارج از منزل ، اما فقط اگر در مناطق پناهنده (مقاوم در برابر آب و هوا)
65-67 – در داخل یا خارج از منزل (ضد آب و هوا)
68 – زیر آب ، معمولاً مخصوص قایق ها (زیر آب)

خرید دوربین های امنیتی ضد آب

دوربین های امنیتی مناسب در فضای باز مجهز به پوشش یا محفظه ضد آب و هوا هستند. هدف از این پوشش ها جلوگیری از رطوبت ، گرد و غبار و آلودگی است به طوری که نتواند به داخل آن وارد شود و به اجزای داخلی دوربین آسیب برساند. برخی حتی دارای خانه های ضد خرابکاری هستند. اینها از پوسته های مینا پخته ، فولاد ضد زنگ و فولاد رنگ شده با کیفیت بالا تشکیل شده اند.

همانطور که از نام آن پیداست ، دوربین های ضد آب می توانند در برابر شرایط جوی مقاومت کنند. این شامل باران ، برف ، برف و هر چیز دیگری است که مادر طبیعت سر راه خود قرار می دهد. با این حال ، همه دوربین های امنیتی خانه ضد آب یکسان نیستند ، از این رو این راهنما در مورد چگونگی دریافت بیشترین ارزش برای دلار شما است

جدا از شرایط مرطوب ، یک دوربین ضد آب و هوا مناسب همچنین در برابر موارد زیر محافظت می کند:

دمای شدید
رطوبت شدید
شوک
سقوط زیاد
به طور خلاصه ، آب ؛ نم ، تراکم مداوم و باد خطری برای این نوع دوربین های امنیتی نیست. با این حال ، انتخاب یکی از این سیستم ها کمی بیشتر از آنچه که در ابتدا به چشم می آید وجود دارد. تمام دوربین های بیرونی با کیفیت بالا چیزی به نام درجه بندی محیطی دارند. این رتبه بندی نشان دهنده مناسب بودن دوربین برای استفاده در محیط های خاص است. به نظر فنی می رسد ، اما در واقع خواندن آن بسیار آسان است و برای مصرف کنندگان مفید است.

IP Ratings (محافظت در برابر نفوذ)

ما مناسب بودن دوربین امنیتی در فضای باز را بر اساس درجه حفاظت ورودی (IP) آن قرار می دهیم (با مالکیت معنوی یا آدرس IP اشتباه گرفته نشود). صفحه مشخصات هر مدل دوربین باید درجه بندی محیطی آن را تعیین کند. بیایید نگاهی دقیق تر به این رتبه بندی ها بیندازیم و ببینیم چگونه آنها می توانند به شما کمک کنند تا هنگام خرید برای سیستم های دوربین در فضای باز تصمیم بهتری بگیرید.

در ادامه دو نمونه ازین دوربین هارا به همراه مشخصات آن برای شما آرده ایم:

قیمت دوربین مداربسته ضد آب

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-IPC-HDBW4231FN-E2-M

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل داهوا مدل DH-IPC-HDBW4231FN-E2-M

مقدار  زاویه دید در دوربین مداربسته یکی از ویژگی های مهم در دوربین مداربسته که زاویه دید افقی این دوربین 110 درجه و زاویه عمودی این دوربین 60 درجه است،در دوربین های مداربسته برای اینکه تصاویر روشن و با کیفیتی داشته باشید هر چه رزولیشن تصویر بالاتر باشد کیفیت بهتری خواهید داشت دوربین مداربسته دو وجهی داهوا مدل DH-IPC-HDBW4231FN-E2-M دارای رزولیشن 1080 پی دارد.

با توجه به اینکه نور محیط تاثیر بر سرعت شاتر میگزارد بازه زمانی شاتر این دوربین 1/3 s to 1/100,000 s برای ساختن یک تصویر میباشد،نظارت در محیط های تاریک بسار مورد اهمیت است یکی از ویژگی های مهم دوربین مداربسته

قابلیت دید در شب است که دوربین مداربسته دو وجهی داهوا مدل DH-IPC-HDBW4231FN-E2-M دارای دید درشب با فاصله 20 متر دارد این قابلیت به این صورت که با تاریک شدن محیط با روشن شدن  ال ای دی  تصاویر واضحی ثبت میکند تعداد ال ای دی های این دوربین 10 می باشد

 این دوربین قابلیت فشرده سازی تصاویر با فرمت های  H.265, H.264H, MJPEG رادارد،این دوربین علاوه بر ویدیو قابلیت فشرده سازی صدا را هم  با فرمت های  G.711a, G.711Mu, AAC, G.726دارد ،میزان برق مصرفی این دوربین 6.5 W،این دوربین دارای مقاومت بالا در برابر گرد و غبار و آب میباشد و مقاومت بالا در برابر نیروی وارده بر  IK10،این دوربین دارای بدنه از جنس فلز است

همکار گرامی جهت اطلاع از لیست قیمت کلیک بفرمایید

سایت داهوا تهران

دوربین
حسگر تصویر Two (2) 1/2.8-in. 2 MP Progressive-scan CMOS
پیکسل موثر 1920(H) x 1080(V)
رم / رام 512 MB / 256 MB
سیستم اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی Auto, Manual; 1/3 s to 1/100,000 s
حداقل نور Color: 0.009 lux at F2.0 (1/3 s, 30 IRE)
Color: 0.07 lux at F2.0 (1/30 s, 30 IRE)
0 lux at F2.0 with IR on
نسبت نویز / سیگنال  More than 50 dB
فاصله دید در شب Distance up to 20.0 m (65.62 ft)
کنترل دید در شب Auto, Manual
تعداد ال ای دی  دید در شب 10 per each Sensor
لنز 
نوع لنز Fixed
دهانه لنز Board-in
فاصله مرکزی 2.8 mm
حداکثر دیافراگم F2.0
زاویه دید  Horizontal: 110°
Vertical: 60°
کنترل فوکوس Fixed
فاصله دوری
تشخیص 41 m (134 ft)
مشاهده 16 m (52 ft)
تشخیص 8 m (26 ft)
شناسایی 4 m (13 ft)
زاویه نصب
دامنه Pan: ±90˚
Tilt: 0˚ to 65˚
Rotation: 0˚to 360˚
ویدیو
فشرده سازی H.265, H.264H, MJPEG (Sub Stream)
توانایی جریان Two (2) Streams per Sensor
رزولیشن 1080p (1920 x 1080), 1.3 MP (1280 x 960),
720p (1280 x 720), D1 (704 x 480),
VGA (640 x 480), CIF (352 x 240)
فریم ریت
مسیر اصلی Channel 1: 1080p at 30 fps
Channel 2: 1080p at 30 fps
زیر جریان Channel 1: D1 at 30 fps
Channel 2: D1 at 30 fps
کنترل بیت ریت CBR, VBR
بیت ریت H.264: 32 to 10240 Kbps
H.265: 12 to 7168 Kbps
شب / روز Auto (ICR), Color, B/W
حالت بی ال سی BLC, HLC, True WDR (120 dB, channel 1 only)
تعادل رنگ سفید Auto, Natural, Street Lamp, Outdoor, Manual
بدست آوردن کنترل Auto, Manual
کاهش نویز 3D DNR
تشخیص حرکت Off, On (4 Zone, Rectangle)
محدوده تحت نظارت Off, On (4 Zone)
دید در شب هوشمند Support
زوم دیجیتال 16x
چرخش 0°, 90°, 180°, 270°
آینه Off, On
ماسک حریم خصوصی Off, On (4 Area, Rectangle)
صوت
فشرده سازی G.711a, G.711Mu, AAC, G.726
پورت
صدا Built-in Microphone
شبکه
اترنت RJ-45 (10/100 Base-T)
پروتکل HTTP, HTTPS, TCP, ARP, RTSP, RTP, UDP, SMTP, FTP,
DHCP, DNS, DDNS, PPPOE, IPv4/v6, QoS, UPnP, NTP,
Bonjour, 802.1x, Multicast, ICMP, IGMP
قابلیت همکاری ONVIF Profile S&G, API
روش جریان Unicast. Multicast
حداکثر دسترسی کاربر 10 Users / 20 Users
ذخیره سازی لبه Network Attached Storage (NAS)
Local PC for Instant Recording
Micro Card Slot, 128 GB maximum
نمایشگر وب IE, Chrome, Firefox, Safari
نرم افزار مدیریت SmartPSS, DSS, DMSS
سیستم عامل گوشی همراه IOS, Android
گارانتی
ایمنی EN60950:2000
UL 60950-1
برنامه گوشی همراه EN 50155 (EN50121-3-2, IEC61373)
سازگاری الکترو مغناطیس FCC Part 15 Subpart B
E-mark (ECE-Regulation No.10)
برق
منبع تغذیه  12 VDC or PoE (IEEE 802.3af, Class 0)
مصرف برق < 6.5 W
محیط
دمای محیط –30° C to +60° C (–22° F to +140° F)
Less than 95% RH
میزان ذخیره سازی –30° C to +60° C (–22° F to +140° F)
Less than 95% RH
حفاظت ورود IP67
مقاومت واندال IK10
ساخت و ساز
بدنه Metal
ابعاد ø122.0 mm x 66.20 mm (4.79 in. x 2.61 in.)
وزن خالص 0.51 kg (1.11 lb)
وزن ناخالص 0.53 kg (1.16 lb)

دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن DS-2DE5330W-AE

برای مشاهده محصولات بیشتر هایک ویژن اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده محصولات شرکت  علم و صنعت اینجا کلیک کنید.

Camera Module

Image Sensor 1/1.9″ progressive scan CMOS
 

Min. Illumination

Color: 0.002 Lux @(F1.6, AGC ON) B/W: 0.0002Lux @(F1.6, AGC ON)

0 Lux with IR

White Balance Auto/Manual/ATW (Auto-tracking White Balance)/Indoor/Outdoor/Fluorescent Lamp/Sodium Lamp
Gain Auto/Manual
Shutter Time

50Hz: 1/1 s to 1/30,000 s

60Hz: 1/1 s to 1/30,000 s

Day & Night IR Cut Filter
Digital Zoom 16×
Privacy Mask 24 programmable privacy masks
Focus Mode Auto/Semi-automatic/Manual
WDR Digital WDR

Lens

Focal Length 8 mm to 32 mm, 4× optical zoom
Zoom Speed Approx. 2.5 s (optical lens, wide-tele)
 

Field of View

Horizontal field of view: 36° to 11.56° (Wide-Tele) Vertical field of view: 20° to 6.6° (Wide-Tele) Diagonal field of view: 41.4° to 13.18° (Wide-Tele)
Working Distance 10 mm to 1500 mm (wide-tele)
Aperture Range F1.6

IR

IR Distance 50 m
Smart IR Yes

PTZ

Movement Range (Pan) 360° endless
Pan Speed Configurable, from 0.1°/s to 300°/s. Preset speed: 350°/s
Movement Range (Tilt) From -5° to 90° (auto-flip)
Tilt Speed Configurable, from 0.1°/s to 160°/s. Preset Speed: 200°/s
Proportional Zoom Yes
Presets 300
Patrol Scan 8 patrols, up to 32 presets for each patrol
Pattern Scan 4 pattern scans, record time over 10 minutes for each scan
Power-off Memory Yes
Park Action Preset/Pattern Scan/Patrol Scan/Auto Scan/Tilt Scan/Random Scan/Frame Scan/Panorama Scan
3D Positioning Yes
PTZ Position Display Yes
Preset Freezing Yes
Scheduled Task Preset/Pattern Scan/Patrol Scan/Auto Scan/Tilt Scan/Random Scan/Frame Scan/Panorama Scan/Dome Reboot/Dome Adjust/Aux Output

Compression Standard

 

Video Compression

Main Stream: H.265+/H.265/H.264+/H.264 Sub-stream: H.265/H.264/MJPEG

Third Stream: H.265/H.264/MJPEG

H.264 Type Baseline Profile/Main Profile/High Profile
H.264+ Yes
H.265 Type Baseline Profile/Main Profile/High Profile
H.265+ Yes
Video Bitrate 256 Kbps to 16384 Kbps
Audio Compression G.711alaw/G.711ulaw/G.722.1/G.726/MP2L2/PCM
SVC Yes

Smart Features

Basic Event Detection Motion Detection, Alarm Input, Alarm Output, Video Tampering, Exception
 

Smart Event Detection

Audio Exception Detection, Face Detection, Intrusion Detection, Line Crossing Detection, Region Entrance Detection, Region Exiting Detection, Unattended Baggage Detection, Object Removal Detection
Smart Record ANR (Automatic Network Replenishment), Dual-VCA
Smart Tracking Manual Tracking, Auto Tracking, Event Tracking, support multi scenes patrol tracking
ROI Main stream, sub-stream, and third stream respectively support four fixed areas.

Image

Max. Resolution 2560 × 1440
 

Main Stream

50Hz: 25fps (2560 × 1440, 2048 × 1536, 1920 × 1080, 1280 × 960, 1280 × 720)

50fps (1920 × 1080, 1280 × 960, 1280 × 720)

60Hz: 30fps (2560 × 1440, 2048 × 1536, 1920 × 1080, 1280 × 960, 1280 × 720)

60fps (1920 × 1080, 1280 × 960, 1280 × 720)

Sub-Stream

50Hz: 25fps (704 × 576, 640 × 480, 352 × 288)

60Hz: 30fps (704 × 480, 640 × 480, 352 × 240)

Third Stream

50Hz: 25fps (1920 × 1080, 1280 × 960, 1280 × 720, 704 × 576, 640 × 480, 352 × 288)

60Hz: 30fps (1920 × 1080, 1280 × 960, 1280 × 720, 704 × 480, 640 × 480, 352 × 240)

Image Enhancement HLC/BLC/3D DNR/Digital Defog/EIS/Regional Exposure/Regional Focus

Network

Network Storage Built-in memory card slot, support Micro SD/SDHC/SDXC, up to 256 GB; NAS (NFS, SMB/ CIFS), ANR
Alarm Linkage Alarm actions, such as Notify Surveillance Center, Upload to FTP, Send Email, Trigger Recording, Recording Linkage, and Alarm Input, etc.
Protocols IPv4/IPv6, HTTP, HTTPS, 802.1x, Qos, FTP, SMTP, UPnP, SNMP, DNS, DDNS, NTP, RTSP, RTCP, RTP, TCP/IP, UDP, IGMP, ICMP, DHCP, PPPoE, Bonjour
API ONVIF (Profile S, Profile G, Profile T), ISAPI, SDK
Simultaneous Live View Up to 20 channels
User/Host

Up to 32 users

3 levels: Administrator, Operator and User

Security Measures User authentication (ID and PW), Host authentication (MAC address); HTTPS encryption; IEEE 802.1x port-based network access control; IP address filtering
Client iVMS-4200, iVMS-4500, iVMS-5200, Hik-Connect
Web Browser IE 8 to 11, Chrome 31.0+, Firefox 30.0+, Edge 16.16299+

Interface

Alarm Interface 2-ch alarm input and 2-ch alarm output
Audio Interface 1-ch audio input and 1-ch audio output
Network Interface 1 RJ45 10 M/100 M Ethernet, PoE (802.3at, class4)

General

 

Language (Web Browser Access )

32 languages.

English, Russian, Estonian, Bulgarian, Hungarian, Greek, German, Italian, Czech, Slovak, French, Polish, Dutch, Portuguese, Spanish, Romanian, Danish, Swedish, Norwegian, Finnish, Croatian, Slovenian, Serbian, Turkish, Korean, Traditional Chinese, Thai,

Vietnamese, Japanese, Latvian, Lithuanian, Portuguese (Brazil)

Power 12 VDC, 3.33 A and PoE (802.3at), 42.5 to 57 VDC, 0.6 A, class4

Max.: 18 W, including max. 5.5W for IR

Working Temperature Outdoor: -30°C to 65°C (-22°F to 149°F)
Working Humidity ≤ 90%
Protection Level IP66 Standard; 4000V Lightning Protection, Surge Protection and Voltage Transient Protection
Installation Variable installation methods optional, including ceiling mounting (default), in-ceiling mounting, pendant mounting and wall mounting
Material Aluminum Alloy
Dimensions Φ 169 mm × 161 mm (Φ 6.65″ × 6.34″)
Weight Approx. 2.45 kg (5.40 lb)

در ادامه با شما هستیم:

قیمت دوربین مداربسته ضد آب

چرا سیستم درجه بندی IP داریم؟

دوربین تحت شبکه ضد آب

دلیل داشتن سیستم جهانی رتبه بندی IP این است که خریداران و کاربران می توانند از میزان ایمن بودن استفاده از برخی کالاهای الکتریکی یا مکانیکی در محیط ها و برنامه های خاص اطمینان داشته باشند.

برخلاف اصطلاحات مبهم بازاریابی مانند “ضد آب” – که لزوماً تعریف روشنی از دقیقاً مکان و میزان مقاومت یک کالا در برابر نفوذ رطوبت نمی دهد – درجه بندی IP برای ارائه یک حساب کاملاً مشخص تر طراحی شده است.

همانطور که در این راهنما بیشتر خواهیم دید ، هر یک از ارقام در یک رتبه بندی IP اطلاعات دقیق مربوط به سطح دقیق حفاظت / مقاومت مورد انتظار برای ارائه مورد را نشان می دهد

دوربین تحت شبکه ضد آب

انواع محصولات دارای امتیاز IP

انواع مختلفی از محصولات دارای درجه IP در بازار موجود است. استاندارد سازی این کدها همان چیزی است که مشتریان و کاربران را قادر می سازد درک درستی از توانایی ها و محدودیت های هر محصول در سناریوهای مختلف داشته باشند.

در این بخش ، برخی از رایج ترین رتبه بندی های IP را که در اکثر انواع موارد روزمره مشاهده خواهید کرد ، با دقت بیشتری بررسی خواهیم کرد.

درجه بندی IP ضد آب و هوا

درجه بندی “ضد آب” یا “ضد آب” یکی از متداول ترین نمونه هایی است که مردم در طیف گسترده ای از محصولات روزمره به دنبال آن هستند ، از تلفن های همراه و بلندگوهای بلوتوث گرفته تا وسایل آشپزخانه و حمام ، تنظیمات روشنایی ، محفظه های دوربین مداربسته و موارد دیگر.

باز هم ، لازم به ذکر است که استفاده از اصطلاحاتی مانند “ضد آب” هنگام بحث درباره رتبه بندی IP می تواند تا حدودی خودبه خودی باشد – در واقع دلیل وجود رتبه بندی IP ، تعریف دقیق تر پارامترهای ادعاهای احتمالی بازاریابی مبهم است. به همین ترتیب ، رقم دوم در یک کد IP معمولی نشان دهنده سطح دقیق محافظت در برابر نفوذ رطوبت تحت سناریوهای آزمایش خاص است.

رتبه بندی هایی

که به عنوان “ضد آب” برای بیشتر اهداف عمومی پذیرفته می شوند ، IP65 ، IP66 و IP67 هستند. با این حال ، یک تصور غلط در مورد ضد آب بودن هوا این است که مواردی که برای استفاده طولانی مدت در فضای باز در نظر گرفته شده اند ، برای مقاومت در برابر رطوبت ، به بالاترین رتبه بندی عددی IP احتیاج دارند.

این همیشه اتفاق نمی افتد زیرا بیشتر آب باران – حتی در شرایط وزش باد – تمایل دارد که نسبتاً نزدیک به عمودی و تحت فشار بسیار کم قرار گیرد. درجه بندی IPX2 باید در برابر چکه آب معادل 3 میلی متر در دقیقه در زاویه تا 15 درجه محافظت کند ، در حالی که IPX3 مقاومت در برابر پاشش مداوم تا 60 درجه از عمودی را نشان می دهد.

علاوه بر این ، تصور اینکه درجه بندی IP برای مقاومت در برابر آب “بالاتر” از IPX6 باشد ، کاملاً دقیق نیست: توجه داشته باشید که IPX7 ، IPX8 و IPX9 کدهایی هستند که بطور خاص به خواص غوطه وری پرداخته و موارد معتبر در این رتبه بندی ها لزوماً لازم نیست معیارهای مقاومت در برابر فشار جت آب را نشان می دهد که با IPX5 و IPX6 نشان داده می شود.

لوازم جانبی محفظه دارای امتیاز IP

هنگام جستجوی تنظیمات بی شمار محفظه ها و محفظه های سیستم در بازار ، متوجه خواهید شد که طیف گسترده ای از لوازم جانبی محفظه دارای امتیاز IP و اتصالات اضافی اختیاری برای اکثر انواع مسکن موجود است. امتیازات IP برای این نوع افزودنی ها معمولاً نمایانگر محفظه هایی است که برای استفاده طراحی شده اند.

اکثریت اصلاحات و تخصص های مختلفی را ارائه می دهند که هر یک به گونه ای طراحی شده اند که یک محفظه عمومی را به طور ایده آل برای برنامه های خاص یا برنامه های دیگر مناسب می کند. این ها معمولاً در اطراف راه حلهای نصب م componentلفه خاص ، روشهای پیوست یا ویژگیهای امنیتی اضافی متمرکز می شوند ، که هدف آنها نوع خاصی از محتویات برنامه یا محفظه است.

نمونه های معروف ممکن است شامل موارد زیر باشد:

براکت ، پیچ و مهره
پانل ، قفسه یا تقسیم کننده اضافی برای افزودن به یک قاب محفظه اساسی
قفل ، کلید و صفحه کلید
لوازم جانبی پایداری ، مانند پای خود چسب ، برای امنیت بیشتر یا استحکام
IP دارای محفظه ایستاده کف
یک محفظه ایستاده روی زمین دارای درجه IP ممکن است کدهایی را مشاهده کنید که از حدود IP43 شروع می شوند (مقاومت در برابر ورود ابزارهای باریک ، سیم ، حشرات و غیره بیش از 2.5 میلی متر ؛ و مقاومت در برابر پاشش آب تا 60 درجه از عمودی). آنها اغلب به عنوان محاصره محکم فلزی برای قفسه های تجهیزات حساس الکترونیکی یا موارد مشابه استفاده می شوند.

بسته به مصالح ساختمانی و محیط کاربرد در نظر گرفته شده ، آنها همچنین می توانند دارای درجه IP باشند تا نشانگر حذف کامل گرد و غبار و مقاومت در برابر تمیز کردن کامل شلنگ بدون خطر خوردگی باشد. موارد معمول ممکن است

شامل مسکن برای شینه ها یا فیوزهای بلوکی در برنامه های توزیع انرژی (از جمله تنظیمات برق مسکونی و کار با کابل) یا محافظت از پنوماتیک / کنترل های هیدرولیکی و ابزار دقیق در تنظیمات صنعتی باشد.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR1B08-I
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-B1B20P-L

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید