قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

این دوربین مداربسته دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی میباشد. دوربین مداربسته داهوا مدل 1200TLP از دید در شب تا فاصله 40 متر برخوردار میباشد . این محصول دارای استاندارد IP67 (ضد گرد و غبار) میباشد .


شرکت علم و صنعت

شرکت علم و صنعت وارد کننده برند های داهوا ، هایک ویژن ، هایلوک ، تی وی تی و همچنین صاحب برند نایک ویژن میباشد.
این شرکت تمامی محصولات ارائه شده را توسط گارانتی های اصلی ارائه میدهد.
این شرکت در بردارنده خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات ارائه شده میباشد.
شرکت علم و صنعت همچنین در راستای تجهیزات شبکه و سوییچ های PoE صاحب برند انکاتک با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت ها و مشاوره میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید . با کمی صبر و بردباری مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

برای مشاهده لیست قیمت همکار کلیک فرمایید


در جدول زیر مشخصات کامل دوربین داهوا مدل 1200TLP را مشاهده خواهید کرد:

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

دوربین مداربسته

سنسور تصویر

1/2.8″ CMOS

پیکسل های موثر

1920(H)×1080(V), 2MP

اسکن سیستم

Progressive

سرعت شاتر الکترونیکی

PAL: 1/25~1/100000s NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل نور

0.02Lux/F1.85, 30IRE, 0Lux IR on

نسبت S/N

More than 65dB

فاصله دید در شب

Up to 40m (131feet)

کنترل خاموش و روشن دید در شب

Auto / Manual

تعداد LED های دید در شب

2

لنز

نوع لنز

Fixed lens / Fixed iris

نوع دهانه لنز

Board-in

فاصله کانونی

3.6mm (2.8mm, 6mm Optional)

حداکثر دیافراگم

F1.85

زاویه دید

H: 87.5° (103°, 54.7°)

کنترل فوکوس

N/A

فاصله فوکوس

500mm (900mm, 2000mm) 19.69” (35.43″, 78.74”)

چرخش

چرخش

Pan: 0° ~ 360° Tilt: 0° ~ 90° Rotation: 0° ~ 360°

ویدئو

رزولیشن

1080P (1920×1080)

نرخ فریم

25/30fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P

خروجی ویدئو

1-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)

شب / روز

Auto (ICR) / Manual

منوی OSD

Multi-language

نوع BLC

BLC / HLC / DWDR

WDR

DWDR

به دست آوردن کنترل

AGC

کاهش نویز

2D

تعادل رنگ سفید

Auto / Manual

دید در شب هوشمند

Auto / Manual

گواهینامه ها

گواهینامه ها

CE (EN55032, EN55024, EN50130-4) FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014) UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

رابط

رابط صدا

N/A

برق

منبع تغذیه

12V DC ±30%

میزان مصرف برق

Max 3.0W (12V DC, IR on)

محیطی

شرایط دمایی

-40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH * Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط نگهداری

-40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

حفاظت از درگیری و وندال مقاومت

IP67

ساخت و ساز

جنس

Plastic

ابعاد

80.2mm×76.2mm×198.9mm (3.16″×3″×7.83″)

وزن خالص

0.23kg (0.51lb)

وزن ناخالص

0.36kg (0.79lb)

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

میزان هزینه برای سیستم دوربین مداربسته

 این دلیل که کسب و کار شما کوچک است به این معنی نیست که چیزی برای محافظت از آن ندارید. کامپیوتر ها ، اسناد محرمانه و محصولات خود دلیل قانع کننده برای وجود سیستم های نظارتی میباشد.

قرارداد ها و ده ها مورد دیگر در محل کار شما وجود دارد که در صورت سرقت می توانند میلیون ها برای شما هزینه داشته باشند، به همین دلیل است که باید برای یک سیستم دوربین مداربسته کسب و کارتان سرمایه گذاری کنید. یک سیستم مداربسته برای یک کسب و کار شاید هزینه زیادی نداشته باشد ، اما باید به اندازه کافی جامع باشد. این به این دلیل است که در صورت گم شدن اشیا با ارزش، بتوانید عامل را شناسایی کنید و مطمئن شوید که مجرمان را دستگیر خواهند کرد.

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک به یک دلیل اصلی برای امنیت کسب و کار خود سرمایه گذاری نمی کنند. آن ها از این میترسند که یک سیستم خوب پر هزینه است و سیستمی که گران نیست، سیستمی نیست که بتوان در آن سرمایه گذاری کرد. این تصور کاملاً نادرست است و می تواند یک کسب و کار را ویران کند. سیستم‌ های مداربسته در اندازه‌ های مختلف و با ویژگی‌ های متفاوت وجود دارند و اکثر شرکت‌ ها به مشتریان این فرصت را می‌دهند که سیستم‌ های خود را به همان اندازه پیچیده یا ساده بسازند.

تکنسین های مجرب  خطرات امنیتی شما را ارزیابی می کنند و به شما در مورد ویژگی هایی که باید روی آن سرمایه گذاری کنید توصیه می کنند. با این حال، در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید به چه چیزی نیاز دارید.

دوربین های مداربسته

سیستم نظارت تصویری برای محافظت از داخل و خارج ساختمان ها و خانه ها استفاده می شود. این محبوب‌ترین نوع سیستم امنیتی است، زیرا به صاحبان مشاغل اجازه می‌دهد شبانه‌ روز مناطق تحت کنترل را مشاهده کنند و متوجه میشوند در داخل و خارج از کسب‌وکارشان چه اتفاقی می‌افتد.

در سناریویی دیگر، یک صاحب کسب و کار ممکن است به سرقت مشکوک شود. در این مثال، او ممکن است فیلم را بررسی کند، مناطق مشکوک را شناسایی کند و اقداماتی را برای کاهش آن انجام دهد. در هر یک از این سناریوها، صاحب کسب و کار از سیستم نظارت برای کاهش و جلوگیری از اتلاف پولی آتی استفاده می کند و فقط هزینه تجهیزات و نصب را برای آن ها تمام می کند.

سیستم های کنترل دسترسی الکترونیکی

اگر بخش هایی در ساختمان خود دارید که همه کارکنان نباید به آن ها دسترسی داشته باشند، ممکن است از سیستم های کنترل دسترسی الکترونیکی بهره مند شوید. این نوع سیستم معمولاً از یک صفحه کلید یا سیستم کلید بهره مند است. صاحبان مشاغل معمولاً زمانی در سیستم EAC سرمایه گذاری می کنند که اطلاعات محرمانه ای دارند که باید از آن محافظت کنند، یا زمانی که دارای یک دارایی معنوی ارزشمند هستند نمی خواهند در معرض خطر  قرار بگیرند.

تشخیص هشدار

 یک سیستم هشدار تشخیص نفوذ دقیقاً همان چیزی است که از نامش پیداست. یک سیستم هشدار که یک متجاوز را شناسایی می کند و قبل از اینکه فرصتی برای ایجاد خرابی جدی داشته باشد، زنگ خطر را به صدا در می آورد. این نوع سیستم از همه چیز در داخل ساختمان شما در برابر سارقان و مزاحمان محافظت می کند ، از جمله مشتریان و کارمندانتان.

هر یک از سیستم های مختلف در این دسته اندکی متفاوت است، زیرا صاحبان مشاغل آن ها را برای رفع نیاز های امنیتی منحصر به فرد خود می سازند. به عنوان مثال، برخی از مشاغل ممکن است از سنسور تشخیص حرکتی بهره مند شوند که ورود را پس از ساعت کاری یا در مکان های غیرمجاز تشخیص می دهند. برخی دیگر ممکن است از تشخیص نقض داده سود ببرند، که وقتی به برنامه‌ های خاصی در زمان‌ های عجیب و غریب یا توسط دستگاه‌ ها یا کاربر غیر مجاز دسترسی پیدا می‌کنند، زنگ هشدار به صدا در می‌آید. برخی از صاحبان مشاغل هشدار را مستقیماً به مسئولان ارسال می کنند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند خودشان هشدار داده شوند.

سیستم امنیت کامپیوتر

رایانه های شما حاوی اطلاعات محرمانه و ارزشمندی است که می تواند منجر به تخریب مالی برای شرکت شما شود. شما می توانید از این اطلاعات با یک سیستم امنیتی رایانه ای محافظت کنید که هکر ها را شناسایی می کند و از صدمات میلیونی و سایر ضرر های ناشی از ویروس ها، جاسوس افزارها و سایر تهدید ها جلوگیری می کند.

هزینه ها

نرم افزار های بدافزار و آنتی ویروس امروزه نسبتاً رایج هستند و بنابراین نباید هزینه زیادی برای شما داشته باشند. شما می توانید سالانه هزینه ی اندکی را برای اشتراک نرم افزار بپردازید، یا حتی می توانید از اطلاعات خود به صورت رایگان با یک سرویس آنلاین میزبانی کنید.

هزینه باید ثانویه باشد

در حالی که طبیعی است نگران بودجه شرکت خود باشید اما هزینه نباید در اولویت باشد . ایمنی دارایی های کسب و کار و افراد باید در اولویت باشد. اگرچه این ممکن است به معنای کاهش فعالیت در سایر زمینه ها باشد، اما زمانی که بتوانید از بلایای پرهزینه احتمالی که باعث خرابی کسب و کارتان می شود جلوگیری کنید، ارزشش را دارد.

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

همه چیز درباره دوربین مداربسته PTZ

PTZ یا دوربین های پان شیب زوم، دستگاه هایی هستند که دقیقاً همانطور که از نامشان پیداست عمل می کنند. اگرچه این دوربین ها کمی گران تر از دوربین های دیگر هستند، اما می توانند کار چندین دوربین ثابت را انجام دهند. به همین دلیل، بسیاری از صاحبان خانه و مشاغل هنگام ساخت سیستم های مداربسته خود از این نوع دوربین ها استفاده می کنند. به جای تکیه بر چندین دستگاه برای انجام برخی اقدامات، آن ها می توانند به یکی تکیه کنند و هر زمان که حرکتی تشخیص داده شد، آن را طوری تنظیم کنند که در جهت حرکت، حرکت کند.

دارای ردیابی حرکتی داخلی است

یکی از بهترین ویژگی های دوربین های PTZ قابلیت ردیابی حرکت آن ها است. مزاحمانی که می خواهند به ملک شما نزدیک شوند با وجود دوربین های ثابت موفق خواهند شد تا بفهمند دوربین های شما در کجا قرار گرفته اند و سعی میکنند از آن دوری کنند .اما با PTZ، ممکن است بسیار ناامید شوند. اگر حرکتی در فاصله مشخصی از هر دوربین وجود داشته باشد، لنز به سمت آن می چرخد ​​و برای اهداف مشاهده دقیق تر زوم می کند. اگر سرقت اتفاق بیفتد، می توانید مطمئن باشید که عامل به وضوح در فیلم دیده می شود.

میدان دید بزرگتری را فراهم می کند

این دستگاه ها می توانند یک منطقه 360 درجه را پوشش دهند که تقریباً چهار برابر میزان پوشش دهی یک دستگاه ثابت است. می‌توانید دستگاه‌ های خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید تا در زمان‌ های مشخصی از روز روی مناطق خاصی تمرکز کنند یا می‌توانید آن را از راه دور کنترل کنید و هر زمان که احساس کردید لازم است میدان دید را تغییر دهید. در نتیجه، این کار نصب را آسان‌ تر می‌کند، زیرا به جای اینکه دوربین‌ های خود را در مکان‌ های دقیق قرار دهید، می‌توانید آن‌ها را در مناطق عمومی نصب کنید و سپس هر زمان که بخواهید آن ها را در هر کجا که می‌خواهید فوکوس کنید.

مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی

از آنجایی که دوربین‌ های PTZ در مناطقی قرار می‌گیرند که می‌توانند بیشترین دامنه دید را داشته باشند، معمولاً در قسمت‌ های بالا و بالاتر قرار می‌گیرند. به همین دلیل، آن ها به گونه ای طراحی شده اند که هم ضد آب و هم مقاوم در برابر خرابی باشند.

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

خلاص شدن از شر نقاط کور

یکی از بزرگترین معایب PTZ نقاط کور آنهاست. در حالی که این فناوری برای دستیابی به میدان دید بیشتر طراحی شده است، این میدان دید بیشتر تنها زمانی حاصل می شود که لنز را به صورت دستی حرکت دهید یا آن را به گونه ای تنظیم کنید که به طور خودکار در زمان خاصی از روز حرکت کند. در این میان، باید امیدوار باشید که لنز هنگام تشخیص حرکات به اندازه کافی سریع حرکت می کند و کج می شود، در غیر این صورت خطر از دست دادن یک حادثه یا رویداد مهم را دارید.

صادقانه بگویم، حذف نقاط کور تنها چیزی است که در مورد فناوری PTZ تغییر می دهیم.

دوربین های چند سنسوری چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست دوربین‌ های چند سنسوری دستگاه‌ هایی هستند که چندین حسگر را در یک واحد مسکونی ترکیب می‌کنند، در نتیجه تمام مزایای PTZ را بدون زمان تاخیر یا نیاز به تنظیم به دستگاه‌ ها می‌دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حسگر های خود را متناسب با مناطق پوشش، زوایا و نیاز های شما تنظیم کنید و سپس شروع به فیلمبرداری کنید. در حالی که دوربین های معمولی PTZ کار چندین دستگاه را انجام می دهند، دوربین های چند سنسوری در واقع چهار دوربین در یک هستند.

آموزش تنظیمات آلارم در دستگاه داهوا

آموزش تنظیمات آلارم در دستگاه داهوا

این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه آلارم را در دستگاه داهوا تنظیم کنید.

توجه: لطفاً برای دسترسی به ورودی/خروجی آلارم به برگه مشخصات محصول مراجعه کنید. همه ضبط‌ کننده‌های داهوا از ورودی/خروجی آلارم پشتیبانی نمی‌کنند.

تنظیم ورودی هشدار

از منوی اصلی روی Alarm کلیک کنید. بر روی Alarm input کلیک کنید. برای این مثال از سری XVR 72 استفاده می کنیم. صفحه ورودی هشدار مانند شکل زیر راه اندازی می شود:

آلارم

شماره ورودی زنگ هشدار را که دوست دارید استفاده کنید انتخاب کنید. این عدد مربوط به پورت آلارم در پشت  دستگاه ضبط کننده است.

۱. روی Enable کلیک کنید تا ورودی آلارم فعال شود.

۲. نام  آلارم را وارد کنید. به طور پیش فرض روی AlarmIn# تنظیم شده است

۳. دوره زمانی است که آلارم خود را زمانی که می خواهید فعال کنید، برنامه ریزی کنید.

۴. می توانید خروجی آلارم دستگاه ضبط کننده فعال کنید.

۵. این برای انتخاب کانالی که می‌خواهید ضبط کننده هنگام فعال شدن آلارم شروع به ضبط کند.

۶. هنگامی که آلارم به صدا در می آید، می توانید تنظیم، تور، یا برای الگوی PTZ انتخاب کنید.

تنظیم آلارم

۱. از منوی اصلی، روی Management > Storage > Schedule کلیک کنید.

تنظیم آلارم

۲. کانالی را که دوست دارید راه اندازی کنید انتخاب کنید.

انتخاب کانال

۳. برای فعال کردن آلارم، روی Setting در کنار نوار تایم لاین کلیک کنید.

۴. مدت زمان خود را تنظیم کنید (به طور پیش فرض ۲۴ ساعت، ۰۰-۲۴ است). سپس Alarm را انتخاب کنید.

می‌توانید همه روزها را برای کپی کردن برنامه در تمام هفته انتخاب کنید.سپس روی ذخیره کلیک کنید.

تنظیم زمان برای آلارم

۵. روی ذخیره کلیک کنید.

سیو تنظیمات

مشخصات دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مدل HAC-HDPW1200R:

دوربین مداربسته ذکر شده دارای ابعاد ۸۵۴x69x69 میلی‌متر و وزن ۱۳۰ گرم می باشد.حسگر تصویر CMOS و دارای قابلیت  بزرگنمایی دیجیتال را دارد.یکی دیگر از ویژگی های اصلی این محصول قابلیت دید در شب است این قابلیت سبب می شود تا شما بتوانید امنیت بسیار بالاتری را در شب به مکان مورد نظر خود ببخشید.نوع سیگنال انالوگ AHDو منبع تغذیه ۱۲ ولت (dc)است و نوع استاندارد نیز IP66 که با توجه به این استاندارد نتیجه می گیریم می تواند به خوبی در برابر گرد و غبار و رطوبت دوام بیاورد.دوربین های مداربسته داهوا موجود در بازار را از شرکت علم و صنعت خریداری کنید.

این مطلب را از دست ندهید  دوربین مداربسته basler

دوربین مداربسته IP چیست؟

دوربین های مداربسته IP دوربین هایی هستند که داده ها را از طریق شبکه کامپیوتری و اینترنت ارسال و دریافت می کند.

دوربین های IP برای چه مواردی استفاده می شود؟

آموزش تنظیمات آلارم در دستگاه داهوا

دوربین های IP بیشتر در محیط های تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. ، اما به دلیل مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده ، در سیستم های امنیتی خانگی نیز محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. به لطف فناوری پیشرفته و کاهش نیاز به تجهیزات بیشتر و حجیم ، دوربین های پروتکل اینترنت می توانند به اندازه چند اینچ طول داشته باشند و بنابراین برای نظارت بر فضاهای کوچک و بزرگ ، از جمله در همه جا از گاوصندوق گرفته تا دفاتر خصوصی و طبقه فروشگاه های… مناسب هستند.

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

برنامه های امنیتی خانه

آموزش تنظیمات آلارم در دستگاه داهوا

بسیاری از صاحبان خانه ها به دلایل مختلف سیستم های خود را به دوربین های IP ارتقاء داده اند.

بسیاری از صاحبان خانه به دلایل گوناگونی سیستم های دوربین مداربسته  ip خریداری می کنند. می توان از  دوربین مداربسته  ip  برای نظارت بر کوچکترین فضاها استفاده کرد این نوع دوربین ها برای خانواده هایی که فرزندان کوچکی دارند و می خواهند اطمینان حاصل کنند که عزیزانشان هنگام نگهداری از پرستار بچه یا پرستار بچه مراقبت می شوند ، بسیار مناسب است.

این مطلب را از دست ندهید  مفهوم depth of field در دوربین مداربسته

فناوری دوربین مداربسته IP چگونه کار می کند؟

آموزش تنظیمات آلارم در دستگاه داهوا

در حالی که دوربین های آنالوگ از طریق دوربین های دیجیتال به کابل ویدئویی برای انتقال فیلم به مانیتور یا DVR نیاز دارند ، یک دوربین IP دارای قابلیت انتقال تصاویر از طریق اتصال داده است که می تواند از  اینترنت به شبکه متصل شود و داده ها را انتقال بدهد.شما می توانید برای خریداری دوربین های مداربسته IP با شماره ۴۴۹۵۳۰۷۶ تماس بگیرید.

مشخصات دوربین مداربسته

نوع حسگر تصویر

۱/۲.۷″ CMOS

وضوح تصویر

۱۹۲۰(H)×۱۰۸۰(V), 2MP

Scanning System

Progressive

سرعت شاتر الکترونیکی

PAL: 1/25~1/100000s

NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل روشنایی

۰.۰۲Lux/F1.85, 30IRE, 0Lux IR on

میزان  S/N

More than 65dB

میزان طول دید در شب

Up to 20m (66feet)

کنترل روشن/خاموش IR

Auto / Manual

تعداد led

۱۲

لنز

نوع لنز

Fixed lens / Fixed iris

Mount Type

Board-in

فاصله کانونی

۳.۶mm (2.8mm Optional)

حداکثر دیافراگم

F1.85

زاویه دید

H: 89.9° (۱۰۳°)

کنترل فوکوس

N/A

فاصله کانونی

۹۰۰mm(600mm)

۳۵.۴۳” (۲۳.۶″)

Observe

۶۳px/m

(۱۹px/ft)

۲.۸mm: 16m(52ft)

۳.۶mm: 21m(70ft)

تشخیص

۱۲۵px/m

(۳۸px/ft)

۲.۸mm: 8m(26ft)

۳.۶mm: 11m(35ft)

Identify

۲۵۰ppm

(۷۶px/ft)

۲.۸mm: 4m(14ft)

۳.۶mm: 5m(17ft)

Pan / Tilt / وضوح

Pan/Tilt/وضوح

Pan: 0° ~ ۳۵۵°

Tilt: 0° ~ ۷۰°

Rotation: 0° ~ ۳۵۵°

ویدیو

وضوح تصویر

۱۰۸۰P (1920×۱۰۸۰)

فریم بر ثانیه

۲۵/۳۰fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P

خروجی تصویری

۱-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)

روز/شب

Auto (ICR) / Manual

 منو OSD

Multi-language

حالت BLC

BLC / HLC / DWDR

WDR

DWDR

Gain Control

AGC

کاهش سر و صدا

۲D

White Balance

Auto / Manual

دید در شب هوشمند

Auto / Manual30

این مطلب را از دست ندهید  خدمات پس از فروش داهوا

گواهینامه ها

استاندارد ها

CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

رابط

رابط صوتی

N/A

برق

منبع تغذیه

۱۲V DC ±۲۵%

مصرف برق

Max 2.9W (12V DC, IR on)

محیط نگهداری

شرایط عملیاتی

-۴۰°C ~ +45°C (-40°F ~ +104°F) / Less than 90% RH

* Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط نگهداری

-۴۰°C ~ +45°C (-40°F ~ +104°F) / Less than 90% RH

مقاومت

N/A

مشخصات بدنه

جنس بدنه

Plastic

ابعاد

Φ۱۰۰mm×۷۴.۳mm(Φ۳.۹″×۲.۹″)

وزن خالص

۰.۱۳kg (0.29lb)

وزن

۰.۲۲kg (0.49lb)

کابل BNC چیست؟

آموزش تنظیمات آلارم در دستگاه داهوا

BNC مخفف عبارت British Naval Connector است. در واقع کابل BNC یک رابط برای کابل کواکسیال است.

رایج ترین استفاده از کابل BNC جهت اتصال دوربین مداربسته به

دستگاه ضبط تصاویر DVR از طریق کابل کواکسیال است. در ادامه بیشتر راجع به کاربردها و انواع کابل کواکسیال صحبت خواهیم کرد.

انواع فیش BNC

فیش BNC لحیمی:

آموزش تنظیمات آلارم در دستگاه داهوا

در کابل لحیمی BNC، کابل از طریق لحیم کردن به یکدیگر متصل خواهند شد.

بنابراین هنگام اتصال کابل به کابل BNC حتما نیاز به دستگاه هویه جهت لحیمکاری می باشد.

فیش BNC پرسی:

آموزش تنظیمات آلارم در دستگاه داهوا

در کابل BNC، کابل و فیش از طریق پرس شدن قطعات در آن به هم متصل می شوند.

جهت اتصال فیش بی ان سی پرسی به کابل کواکسیال نیاز به ابزاری برای پرس کردن می باشد.

فیش BNC پیچی:

آموزش تنظیمات آلارم در دستگاه داهوا

در این نوع فیش ها، کابل و فیش از طریق سفت کردن یک پیچ به یکدیگر متصل می شوند.

این نوع فیش ها رایج ترین انواع فیش bnc می باشد. با کمک پیچ گوشتی می توانید کابل را به فیش متصل کنید.

اجزای کابل کواکسیال چیست؟

پوشش بیرونی کابل: پوشش خارجی کابل وظیفه محافظت از کابل را بر عهده دارد.

شیلد کابل: شیلد کابل نیز وظیفه مراقبت از کابل را در برابر نویزهای مغناطیسی دارد.

مغزی کابل: هسته کابل است که وظیفه انتقال تصویر را عهده دار می باشد.

عایق داخلی کابل: این بخش وظیفه جدا کردن مغزی کابل از شیلد را دارد.

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

دوربین مدار بسته بی سیم:

آموزش تنظیمات آلارم در دستگاه داهوا

راه های زیادی برای دستیابی به سیستم دوربین مدار بسته بی سیم وجود دارد

و بیشتر دلایل مناسب بودن دوربین مداربسته بی سیم به دلیل مسائل موجود است

که مانع نصب سیستم دوربین مدار بسته سیمی می شود. برای برخی از خریداران

مزیت Wireless ممکن است راحتی باشد ، برای برخی دیگر ممکن است قیمت بالایی به نسب داشته باشد

برای اکثر افراد ، استفاده از وایرلس مزیت دارد و در نتیجه به سیم کشی کمتری نیاز دارد.

این ممکن است تا حدی درست باشد اما نه به طور کامل. حتی با وجود تمام

محصولات بی سیم که در اینجا مورد بحث قرار گرفته است

کابل اصلی یا کابل منبع تغذیه همچنان لازم است که روی دوربین بی سیم نصب شود تا دوربین ها را روشن نگه دارد.

دوربین های مداربسته بی سیم

آموزش تنظیمات آلارم در دستگاه داهوا

صاحبان خانه های مسکونی ممکن است انتخاب کنند که یک دوربین هوشمند بی سیم را انتخاب کنند

زیرا تکنولوژی پیشرفت کرده است و برخی از فروشگاه ها محصولات دوربین مدار بسته

هوشمند تولید کرده اند که در سراسر اینترنت تبلیغ می شود.

در حالی که این محصولات خرده فروشی در حال حاضر برای سهولت استفاده

و  نصب سر و صدا ایجاد می کنند ، باید در نظر داشت که سطح قیمتی

که این محصولات برای کاربران خانگی تولید می کنند ، محصولات نیز از برخی جهات محدود هستند.

زنگ درب ویدئو

آموزش تنظیمات آلارم در دستگاه داهوا

رزولوشن Basic Ring Doorbell تنها با رزولوشن ۱۰۸۰p ، با قابلیت دید بسیار محدود در شب

بنابراین انتظار نداشته باشید که خودروی شما در شب ۵ متر با کیفیت تصویر عالی و بدون هیچ گونه

نور محیطی به دوربین کمک کند. علاوه بر این ، اگر می خواهید برای پخش آینده فیلم ضبط کنید

اشتراک ماهانه آمازون لازم است زیرا فیلم های ضبط شده در ابر ذخیره می شوند و در نهایت هزینه

را بیش از یک سال یا چند سال استفاده می کنند.

اگر می خواهید از تلفن همراه خود زنگ در را بشنوید ، به منظور استفاده کامل از برخی از این ویژگی ها

ممکن است به محصولات اضافی مانند زنگ تلفن بی سیم (هزینه اضافی) نیاز داشته باشید.

زنگ درب مستقیم به Wifi خانه شما متصل می شود

بنابراین اطمینان از سیگنال خوب بین زنگ درب Ring و روتر بی سیم Home ضروری است.

اگر سیگنال وای فای ضعیفی دارید ، واقعاً باید با تغییر روتر پهن باند بی سیم

توسعه دهنده های بی سیم یا سایر دستگاه های شبکه بی سیم موجود در بازار ، به بهبود قدرت Wifi بپردازید.

Just because your business is small doesn’t mean that it doesn’t have assets that you need to protect. Computers. Confidential documents. Products. Contracts. There are dozens of items within your building that can cost you hundreds to thousands of dollars if stolen, which is why you need to invest in a small business security system. A small business security system doesn’t have to be expensive, but it should be comprehensive enough that should something as costly as employee laptops or customer files go missing, you can identify the perpetrator and ensure that they get caught.

Many small business owners don’t invest in security for their business for one main reason:

 cost. They fear that a good system is costly and that a system that is not expensive is not a system worth investing in. This notion is completely false, and it is one that can devastate a small business. Surveillance systems come in many sizes and with varying features, and most companies offer customers the opportunity to build their systems to be as complex or as simple as they like. At Mammoth Security, those are the types of packages that we offer.

Our experienced technicians will assess your security risks and advise you about what features you should invest in. Ultimately, however, it is up to you to decide what you need and what you don’t. Before you go shopping for surveillance, read this guide that briefly details the various types of security systems available to you, why you might need it and how much it will cost.

Video Surveillance System

A video surveillance system is used to protect the insides and outsides of buildings and homes. This is the most popular type of security system as it allows business owners to see what is happening inside and outside of their businesses around the clock. If a business owner suspects that employees are wasting company time while she is out for the day, she could pull up footage from the last few times she was out of the office and either confirm or debunk her suspicions. If she was correct, she could inform her employees that she is aware of what is going on and work with them on ways to eliminate time waste.

In another scenario, a business owner might suspect theft. In this instance, he might review footage, identify areas of suspect activity and implement measures to reduce it. In each of these scenarios, the business owner uses the surveillance system to reduce and prevent future monetary waste, and it only cost them the price of equipment and installation.

Let’s Talk Cost…

Of course, cost is going to vary depending on the type of equipment you use, who you have to install your system and whether or not you invest in routine monitoring, but on average, you can expect to pay $300 to $750 for a DIY system and as much as $1,500 for a professionally installed and maintained one.

Electronic Access Controls Systems

If you have departments within your building that shouldn’t be accessed by all employees, you might benefit from an electronic access controls systems. This type of system typically utilizes a keypad or key system and a. door that locks electronically. Business owners usually invest in an EAC system when they have confidential information they need to protect, or when they have a valuable intellectual property they don’t want to risk being leaked.

Let’s Talk Cost…

Depending on the type of hardware you invest in and how many doors you need to have an electronic lock mechanism installed on, you’re looking at paying an average of $1,000 per door, on the low end.

Intrusion Detection Alarm

If you don’t want to incur a loss and hope that the police catch the perpetrator, this is the type of security system you need. An intrusion detection alarm system is precisely what its name implies it is: an alarm system that detects an intruder and sounds an alarm before they have an opportunity to wreak serious havoc. This type of system protects everything inside of your building from burglars, vandals or dangerous intruders—including you, your customers and your employees.

Each different system within this category is slightly different, as business owners build them up to meet their unique security needs. For instance, some business might benefit from motion detectors that detect entry after hours or in off-limits locations. Others might benefit from data breach detection, which sounds an alarm when certain programs are accessed at odd times or from “the wrong” devices or user. Some business owners have the alarm sent directly to authorities, while others prefer to be alerted themselves.

Let’s Talk Cost…

The cost of these types of systems varies greatly, and can range from as low as $100 for a smaller office building with only one entrance to upwards of $2,000 for a larger building with multiple access points. However, whatever the cost, you can expect to pay a fee each month for monitoring services.

Computer Security System

Your computers contain confidential and valuable information that, in the wrong hands, can result in financial devastation for your company. You can protect that information with a computer security system that detects hackers and prevents viruses, spyware and other threats from costing you thousands of dollars and other significant losses.

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

Let’s Talk Cost…

Malware and antivirus software is relatively commonplace today and so should not cost you a lot of money. You can expect to pay anywhere from $30 to $100 annually for a software subscription, or you can even host safeguard your information for free with an online service.

Cost Should Come Secondary

While it’s natural for you to be concerned about your company’s budget, cost should not be a priority—the safety of your business assets and people should come first. Though that may mean cutting back in other areas, it will be well worth it when you can avoid potentially costly disasters from ruining your business.

If you’re interested in building a security system to protect your business and its assets, contact Mammoth Security today. Our team is a leading surveillance provider throughout the state of Connecticut, and our goal is to help business owners like you protect your investment.

PTZ, or pan-tilt-zoom cameras, are devices that do exactly as their name implies: pan, tilt and zoom. Though these cameras are a bit more expensive than others, they can do the work of several fixed ones. For this reason, many home and business owners use these types of cameras when building their security systems. Instead of relying on multiple devices to catch some action, they can rely on one and set it to move in the direction of motion whenever motion is detected. If you’re in the market for new security cameras for your home or business and want to know more about PTZ—including the benefits and pitfalls of the technology—this post was made for you.

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

Why We Love PTZ

It Comes With Built-In Motion Tracking

One of the best features of PTZ cameras is their motion tracking feature. Intruders who want into your property bad enough may figure out where your cameras are placed and try to avoid each one’s line of vision. With fixed cameras, they would be successful, but with PTZs, they may be highly disappointed. If there is motion within a certain distance of each camera, the lens wills swivel towards it and zoom in for more accurate viewing purposes. If theft or vandalism does occur, you can be sure that the perpetrator will be clearly visible in the footage.

It Provides for a Larger Field of View

These devices can cover a 360 degree area, which is nearly four times the amount of coverage that a fixed device can achieve. You can either preprogram your devices to focus on certain areas at certain times of day or you can control it remotely and change the field of view whenever you feel it is necessary to do so. Consequently, this makes installation easier, as instead of having to have your cameras placed in precise locations, you can have them installed in general areas, and then focus them wherever you want whenever you want.

It’s Weatherproof and Tamper Resistant

Because PTZ cameras are meant to be placed in areas that can achieve the greatest ranges of vision, they are generally placed out in the elements and up high. For this reason, they are designed to be both weatherproof and vandal resistant. As a result, you can capture footage in rain, sleet, snow or hail, and can rest assured that while you’re away, no vandals will be messing with your security equipment.

It Comes With Several Upgrade Options

PTZ cameras are already pretty spectacular as is, but they can be made to be even better with high definition options, alarm outputs and night vision. Most modern cameras come with resolutions that range from 720i to 1080P, high definition video, HD-SDI technology, advanced PTZ domes and much more.

What We’d Change About PTZ

We’d Get Rid of the Blind Spots

One of the greatest disadvantages of PTZs is their blind spots. While this technology is designed to achieve a greater field of view, that greater field of view can only be achieved once you manually move the lens or set it to automatically move at a certain time of day. In the interim, you have to hope that the lens pans and tilts fast enough when it detects motions, otherwise you risk missing an important incident or event.

In all honesty, eliminating blind spots is the only thing we’d change about PTZ technology. Fortunately, we may not have to do much, as multi-sensor cameras have made their debut.

قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP

What Are Multi-Sensor Cameras

Again, the description is all in the name. Multi-sensor cameras are devices that incorporate multiple sensors in a single housing unit, thereby giving devices all the benefits of a PTZ but without the lag time or need for adjustment. All you have to do is set your sensors to suit your exact coverage zones, angles and needs, and then start filming. Whereas typical PTZ cameras do the work of several devices, multi-sensor cameras actually are four cameras in one. To learn more about multi-sensors and why we love them, check out our blogMulti-Sensor Cameras: The PTZ Camera Killer.

, , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مداربسته داهوا 1400THP-I8
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید