قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp

دوربین مداربسته 1400dp از برند داهوا دارای کیفیت تصویر 4 مگا پیکسل میباشد . این دوربین از سری HDCVI است و از کیفیت خوبی برخوردار است. این دوربین دارای ظاهر و مشخصات تقریبا  یکسانی نسبت به دوربین 1200dp میباشد و تنها تفاوتی که آن را متمایز میکند کیفیت تصویر آن است. دید در شب در دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp نیز 80 متر میباشد و دارای کیس فلزی است.

 


شرکت علم و صنعت

شرکت علم و صنعت وارد کننده برند های داهوا ، هایک ویژن ، هایلوک ، تی وی تی و همچنین صاحب برند نایک ویژن میباشد.
این شرکت تمامی محصولات ارائه شده را توسط گارانتی های اصلی ارائه میدهد.
این شرکت در بردارنده خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات ارائه شده میباشد.
شرکت علم و صنعت همچنین در راستای تجهیزات شبکه و سوییچ های PoE صاحب برند انکاتک با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت ها و مشاوره میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید . با کمی صبر و بردباری مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

برای مشاهده لیست قیمت همکار کلیک فرمایید


در جدول زیر مشخصات کامل دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp را مشاهده خواهید کرد:
قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp

دوربین مداربسته

سنسور تصویر ۱/۲.۷″ CMOS
پیکسل های موثر ۲۵۶۰(H)×۱۴۴۰(V), 4MP
اسکن سیستم Progressive
سرعت شاتر الکتریکی

PAL: 1/25~1/100000s

NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل روشنایی ۰.۰۳Lux/F2.0, 30IRE, 0Lux IR on
نرخ سیگنال به نویز More than 65dB
فاصله دید در شب Up to 80m (262feet)
کنترل خاموش روشن دید در شب Auto / Manual
تعداد ال ای دی های دید در شب ۲

لنز

نوع لنز Fixed lens / Fixed iris
نوع دهانه Board-in
فاصله کانونی ۳.۶mm (6mm, 8mm Optional)
حداکثر دیافراگم F2.0
زاویه دید H: 76.4° (۴۸.۶°/۳۶.۳°)
V: 41.6° (۲۷.۹°/۲۰.۳°)
فوکوس خودکار N/A
فاصله فوکوس نزدیک

۱۴۰۰mm (2500mm/4500mm)

۵۵.۱” ( ۹۸.۴”/۱۷۷.۲”)

فاصله دوری

DORI

Definition

Distance
Detect

۲۵px/m

(۸px/ft)

۳.۶mm: 80m(262ft)

۶mm: 120m(394ft)

۸mm: 160m(525ft)

Observe

۶۳px/m

(۱۹px/ft)

۳.۶mm: 32m(105ft)

۶mm: 48m(157ft)

۸mm: 64m(210ft)

Recognize

۱۲۵px/m

(۳۸px/ft)

۳.۶mm: 16m(52ft)

۶mm: 24m(79ft)

۸mm: 32m(105ft)

Identify

۲۵۰ppm

(۷۶px/ft)

۳.۶mm: 8m(26ft)

۶mm: 12m(39ft)

۸mm: 16m(52ft)

پان / شیب / چرخش

پان / شیب / چرخش

Pan: 0° ~ ۳۶۰°

Tilt: 0° ~ ۸۷°

Rotation: 0° ~ ۳۶۰°

ویدیو

رزولوشن ۴MP (2560×۱۴۴۰)
فرم ریت ۲۵/۳۰fps@4MP, 25/30fps@1080P
خروجی ویدیو ۱-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)
روز/شب Auto (ICR) / Manual
منو او اس دی Multi-language
حالت بی ال اس BLC / HLC / DWDR
حالت دبلیو وی ار DWDR
کنترل خودکار نور AGC
کاهش نویز دیجیتالی ۲D
حالت بالانس سفید Auto / Manual
دید در شب هوشمند Auto / Manual

گواهی نامه ها

گواهی نامه ها

CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

رابط

رابط صدا N/A

برق

منبع تغذیه ۱۲V DC ±۳۰%
مصرف برق Max 5.5W (12V DC, IR on)

شرایط محیطی

شرایط دمایی

-۴۰°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

* Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط ذخیره سازی -۴۰°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH
سطح محافظت IP67

بدنه

جنس Aluminium
ابعاد ۲۴۱.۸mm×۹۰.۴mm×۹۰.۴mm (9.52″×۳.۵۶″×۳.۵۶″)
وزن خالص ۰.۵۸kg (1.28lb)
وزن ناخالص ۰.۷kg (1.54lb)

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp

انواع دوربین های مداربسته

تاثیرگذارترین گام برای اطمینان از ایمنی ما در مواجه با نرخ افزایش جرم ، راه اندازی یک سیستم امنیتی در خانه و محل کار است. امروزه انواع مختلفی از سیستم های امنیتی در بازار موجود است. در حالی که هر سیستم مداربسته دارای ویژگی ها و عملکرد های منحصر به فردی است، انتخاب یک سیستم مناسب برای برآورده کردن نیاز ها و بودجه شما اغلب می تواند تصمیم سختی باشد.

استفاده از انواع سیستم های نظارتی برای استفاده تجاری یا منازل شخصی بستگی دارد. یکی از سیستم های امنیتی که حفاظت کامل را فراهم می کند، سیستم امنیتی مبتنی بر دوربین مدار بسته است.

دوربین های مدار بسته دام

دوربین های مداربسته دام به دلیل شکل گنبدی آن ها نامگذاری شده اند. این ها معمولاً در سیستم های نظارتی که در خانه ها، رستوران ها و فروشگاه ها وجود دارند استفاده می شوند. این به این دلیل است که شکل دوربین های مداربسته دام به خوبی با محیط اطراف ترکیب می شود. شکل غیر معمول دوربین مدار بسته نیز به ویژگی امنیتی کمک می کند زیرا هیچ کس نمی تواند جهت فوکوس لنز را پیش بینی کند. همانطور که گفته شد از این دوربین ها معمولا در فضا های داخلی استفاده میشود و به ندرت در فضاهای بیرونی شاهد این مدل از دوزبین ها خواهیم بود. این نوع دوربین ها روی سقف نصب خواهند شد .

دوربین های مداربسته بالت

دوربین‌های مداربسته بالت برای نظارت در فضای بیرونی استفاده می‌شوند و کوچک هستند. بدنه این مدل از دوربین ها مانند گلوله تفنگ است. دوربین های بالت را می توان به راحتی روی دیوار ها یا هر سطح دیگری نصب کرد. دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp نیز یک دوربین از نوع بالت میباشد. معمولا دوربین های بالت دارای بدنه فلزی هستند و از استاندارد IP67 استفاده خواهند کرد.

دوربین های مداربسته وری فوکال

یک لنز ثابت نمی تواند فاصله کانونی متغیری داشته باشد. با این حال، دوربین مداربسته وری فوکال امکان تغییر فاصله کانونی را حتی زمانی که دوربین مدار بسته در حال ضبط است را می دهد. این باعث می شود که یکی از جذاب ترین انواع دوربین های مدار بسته برای منازل باشد.

در مورد مراحل نصب دوربین مداربسته چه چیزهایی را باید بدانید؟

ایمنی و امنیت به یکی از دغدغه های اصلی مجتمع های تجاری و مسکونی تبدیل شده است. دوربین های مدار بسته به دلیل سهولت و ضبط 24 ساعته  و مرجع دقیق تر در صورت سرقت یا موقعیت های خاص برای بسیاری، انتخاب اول شده است.  با انواع مختلف دوربین های مداربسته در حال حاضر، می توان بسته به نیاز، منطقه تحت پوشش و همچنین بودجه، یک دوربین ایده آل را انتخاب کرد. تجهیزات امنیتی خوب می تواند در درازمدت کمک موثری کند، بنابراین نصب دوربین مدار بسته به روش درست بسیار ضروری است.

با دوربین مداربسته، می توانید داخل و همچنین نمای بیرونی خانه یا ملک تجاری خود را زیر نظر داشته باشید و از آرامش خاطر لذت ببرید. خرید و نصب یک سیستم دوربین مداربسته، ممکن است برای برخی دلهره آور به نظر برسد. برای بهره گیری از مزایای سیستم نظارتی دوربین مدار بسته ، موارد خاصی را باید در مورد نحوه نصب دوربین مدار بسته بدانید.

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp

عدم نصب دوربین مداربسته روی سطح مناسب

این واقعیت که دوربین های مداربسته وزن کمی دارند ، تلاش برای راه اندازی آن را کم نمی کند. زاویه باز و موقعیت مرتفع برای فرآیند نصب دوربین مداربسته ایده آل است.

نصب دوربین در مکان نادرست

جدا از یافتن نقطه ی دید عالی ، باید مکانی را پیدا کنید که در طول روز به اندازه کافی نور خورشید داشته باشد و دید خیره کننده نباشد، نقطه دید نیز باید بدون مانع باشد.

نصب دوربین ها به دور از منبع برق

نکته مهمی که در هنگام نصب دوربین مداربسته باید در نظر داشت این است که به منبع تغذیه ثابت نیاز دارد.

دید در شب

یک دوربین مداربسته برای اطمینان از ایمنی 24 ساعته نصب شده است. همچنین مهم است که بررسی کنید آیا دستگاه تصویر واضحی از روند کار در شب ارائه می دهد یا خیر. سر و صدای زیاد یا تصاویر دانه دار در وضوح تصویر هدف داشتن مدارک مربوطه را در صورت وقوع سرقت ناکام می گذارد. پس اطمینان از دید دوربین در شب را فراموش نکنید و نور متناسب برای دید در شب را فراهم سازید.

حفاظت از خانه و خانواده توسط دوربین مداربسته

سرقت و فعالیت های مجرمانه یک تهدید واقعی برای خانه و خانواده هستند. بنابراین نیاز شدیدی به دوربین های مداربسته در خانه یا محل کار شما وجود دارد. رفاه خانواده و امنیت دارایی شما در اولویت است. و بنابراین نصب دوربین مدار بسته قوی و نظارت آن بر روی دارایی توصیه می شود. از این رو باید آن را نصب کرد تا دوربین مداربسته به عنوان یک عامل بازدارنده برای سارقان و افراد غریبه عمل کند. در صورت هرگونه سرقت یا فعالیت غیرقانونی، می توان با یک مدرک ویدئویی قطعی از تصاویر دوربین مداربسته، به سرعت مقصر را دستگیر کرد.

مزایای نصب دوربین مدار بسته برای محافظت از خانواده

ایمنی خانواده

با محافظت از دوربین مداربسته، خانواده خود را از قربانی شدن هر گونه فعالیت مجرمانه ایمن نگه دارید. شما می توانید هوشیاری را در هر گوشه از خانه خود  به طور 24 ساعته حفظ کنید. شما می توانید اتفاقات مشکوکی را که در خانه یا اطراف آن اتفاق می افتد را تشخیص دهید و از بروز خسارت قابل توجه جلوگیری کنید. در صورت بروز هر گونه حادثه، همیشه می توانید علت را شناسایی کرده و اقدامات لازم را انجام دهید.

نظارت بر کودکان

مواقعی وجود دارد که مجبور می شوید فرزندان خود را تنها یا با پرستار در خانه رها کنید. اما، در مورد امنیت فرزندان خود احساس ناامنی می کنید. در چنین شرایطی ، دوربین مدار بسته کمک می کند. نظارت بر کودکان در خانه را در زمانی که شما در اطراف نیستید آسان می کند. اگر بچه‌ کوچک دارید، داشتن محافظ دوربین مداربسته اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

شناسایی در صورت بروز سرقت

این روزها پرونده های سرقت زیادی در کانون توجه قرار گرفته است. همیشه می خواهید سارقان را از محل زندگی خود دور کنید. مواقعی وجود دارد که مجبور هستید جواهرات ، زیور آلات و پول خود را در خانه ذخیره کنید. در چنین شرایطی حفاظت از دوربین مدار بسته حس امنیت را ایجاد می کند. در صورت وقوع هر گونه سرقت، سارقان در دوربین ها شکار می شوند و توسط پلیس قابل شناسایی هستند که روند رسیدگی را آسان تر می کند.

دور نگه داشتن دزدان

از طریق دوربین های مدار بسته می توانید همیشه اطراف خانه خود را زیر نظر داشته باشید، حتی زمانی که در داخل خانه یا اتاق خود هستید. اگر کسی در حال تلاش برای ورود به خانه شما است ، می توانید او را شناسایی کرده و از تلاش وی برای ورود به محل شما جلوگیری کنید.

آرامش روانی

آخرین و مهمترین آن دلیل داشتن دوربین مداربسته  این است که به شما آرامش روانی می بخشد. حتی اگر کیلومترها دورتر نشسته اید ، لازم نیست نگران خانه و عزیزان خود باشید.

دوربین مدار بسته به حفظ امنیت در اطراف خانه شما کمک می کند. هیچ چیز بیشتر از ایمنی عزیزان شما مهم نیست.

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp

عیب یابی دوربین مداربسته تحت شبکه

عیب یابی دوربین مداربسته تحت شبکه

همانطور که میدانید برا ی حفظ امنیت در دنیای امروزی وجود دوربین های مدار بسته ضروری است اما برخی اوقات این دوربین ها دچار مشکلی می شوند که از عملکرد درست خود باز می مانند

ما در اینجا راهنمایی هایی بری شما عزیزان آورده ایم که وقتی با مشکلی رو به رو شدید ابتدا خود به بررسی دوربین مدار بسته خود بپردازید و سپس باز اگر مشکل رفع نشد با افراد متخصص یا پشتیبانی تماس بگیرید

در ابتدا در مورد این صحبت می کنیم که از کجا بفهمیم دوربین های مدار بسته مشکل پیدا کرده اند و باید به فکر درست کردن آن ها باشیم.

نکاتی در مورد عیب یابی دوربین های مدار بسته IP

صنعت نظارت بتدریج از سیستم های مداربسته مبتنی بر آنالوگ سنتی به دیجیتال منتقل شده است. هزینه های اولیه سیستم های IP طی چند سال گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است. علاوه بر این ، مزایای نظارت و نگهداری از راه دور آنها باعث محبوبیت آنها در بین نصب کنندگان امنیت و مشتریان آن ها می شود.

در حال حاضر پیکربندی IP دوربین مداربسته بسیار ساده تر از زمانی است که برای اولین بار ارائه شده است. در مقاله قبلی ما ، فارسایت ده دلیل اصلی ما برای ایجاد سوئیچ به دوربین مداربسته IP را جمع آوری کرد

که اگر قبلاً سوئیچ نکرده اید ارزش خواندن را دارد

اگر یک نصب کننده امنیت هستید ، عیب یابی دوربین های IP هنگام بروز مشکلی و عملیاتی شدن آنها می تواند مشکل ، ناامیدکننده و زمان بر باشد ، که در نهایت خط اصلی شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

در زیر می توانید نکات راهنمای عیب یابی ده دوربین برتر IP برای نکات امنیتی را بیابید. امیدوارم دفعه دیگر که سیستم IP دوربین مداربسته مشتری را نصب می کنید ، با مشکلات دوربین روبرو خواهید شد و این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد.

برق و اتصالات دوربین را چک کنید

ما می دانیم که این به نظر واضح است ، اما بررسی کنید دوربین روشن است و آیا اتصال / انتقال داده به شبکه است. بیشتر دوربین های IP دارای شاخص های LED برای این عملکردها هستند اما ممکن است در محفظه دوربین مخفی باشند.

اگر LED روشن نیست ، منبع تغذیه را بررسی کنید اگر دوربین از بیرون کار می کند (PoE نیست). اگر دوربین از طریق PoE (PoE) تغذیه می شود ، بررسی کنید که به سوئیچ PoE یا وسط اتصال متصل است و وات توان PoE مناسبی را دریافت می کند. اگر دوربین خارجی است یا PTZ (“بزرگنمایی pan-tilt-zoom” ، معمولاً از راه دور کنترل می شود) در این صورت ممکن است به انرژی بیشتری نسبت به یک سوئیچ استاندارد ۱۵W PoE نیاز داشته باشد.

اگر همه این موارد بررسی شود ، مشکل می تواند سوئیچ شبکه PoE باشد. برخی از آنها به اندازه کافی قدرت تأمین ۱۵W برای هر پورت را ندارند و در صورت بارگیری بیش از حد دوربین های دیگر را تأمین نمی کنند.

پینگ دوربین

با استفاده از ابزار کشف / یافتن سازنده ، آدرس IP دوربین را کشف کنید. به شما این امکان را می دهد تا آن را از طریق لپ تاپ یا دستگاه تلفن همراه خود برای آزمایش اتصال “پینگ” کنید.

“cmd” را در جعبه جستجوی ویندوز تایپ کنید تا خط فرمان DOS باز شود و از دستور “ping” استفاده کنید تا ببینید آیا می توانید به دوربین متصل شوید. به عنوان مثال ، اگر آدرس دوربین شما ۱۹۲.۱۶۸.۲.۱۵۰ است ، در خط فرمان از “ping 192.168.2.150 -t” استفاده کنید ، اگر پاسخهای “Destination Host Unreachable” یا “Request Timed Out” را دریافت کردید که به این معنی است که به دوربین متصل نیستید از طریق شبکه دلایل زیادی می تواند داشته باشد ، اساسی ترین دلیل آن این است که دوربین و کامپیوتر در شبکه ها یا زیرشبکه های مختلفی قرار دارند. اگر پاسخ مناسب اتصال دریافت می کنید ، از یک مرورگر وب یا ابزار کشف سازنده برای اتصال به دوربین استفاده کنید.

اگر در این فرآیند به کمک نیاز دارید ، این آموزش شبکه اصلی IPVM را در مورد استفاده از ابزارهای کشف دوربین سازنده ، پینگ دوربین ها و تنظیم آدرس IP رایانه شخصی خود در همان شبکه دوربین بررسی کنید.

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp

نام کاربری / رمزعبور را بدانید

اگر می توانید دوربین را پینگ کنید اما نمی توانید با VMS ، مرورگر وب یا ابزار کشف به آن متصل شوید ، جزئیات ورود یا رمز ورود اشتباه است.

اگر کتابچه راهنمای کاربر دارید ، گذرواژه های پیش فرض را بررسی کنید اما اگر این موارد تغییر کرده اند با مشتری مشورت کنید. اگر رمز ورود را فراموش کرده اند ، ممکن است لازم باشد که تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید یا با سازنده دوربین تماس بگیرید.

جداول ARP را بررسی کنید

با بررسی جداول ARP که معمولاً روی محفظه دوربین چاپ می شوند می توانید از آدرس های MAC و IP استفاده کنید ، بنابراین در صورت بروز هرگونه مغایرت ، این آدرس ها مفید هستند. همچنین یک دستور سریع DOS «arp-a» وجود دارد که آدرس IP و MAC دوربین ها را در شبکه نمایش می دهد.

 تأیید عدم تعارض IP

اطمینان حاصل کنید که دوربین های IP آدرس IP یکسانی ندارند ، زیرا این امر می تواند دسترسی شبکه به یک یا هر دو دستگاه را لغو کند.

 سیستم عامل را ارتقا دهید

اگر نمی توانید به VMS متصل شوید ، سیستم عامل به روز است ، اما دوربین از طریق اینترنت فعال است و می توانید به صفحه وب دوربین دسترسی پیدا کنید. مراقب باشید هرچند که این امر گاهی اوقات می تواند مشکلات بیشتری نسبت به حل آن ایجاد کند.

 دوربین را reboot کنید


بازهم چنین اندازه گیری ساده ای کاملاً واضح به نظر می رسد ، اما با این کار حافظه پنهان پاک می شود ، تنظیمات مجدد انجام می شود و ارتباطات دوباره انجام می شود.

با راه اندازی مجدد دوربین این امکان فراهم می شود که حافظه پنهان برافروخته شود ، تنظیمات برای دوباره کالیبراسیون کردن و اتصالات دوباره مذاکره شود. انجام این مرحله کمترین و کم هزینه ترین مرحله است ، فقط باید برق را قطع کرد ، ۱۰ یا ۱۵ ثانیه صبر کرد و سپس برق را بازگرداند.

سرعت اینترنت خود را تأیید کنید

دوربین های شما برای کار مداوم به حداقل ۲.۵ مگابیت بر ثانیه سرعت بارگذاری نیاز دارند. اگر پهنای باند شما بسیار کند است ، با ارائه دهنده خدمات اینترنت خود تماس بگیرید تا از نحوه افزایش سرعت بارگذاری مطلع شوید

اتصال بی سیم را تأیید کنید

اگر یک دوربین به Wi-Fi متصل است و اتصال بی سیم قوی ندارد ، این امر ممکن است آن را مستعد افتادن از شبکه کند. اگر دوربین شما فاصله زیادی با روتر بی سیم شما داشته باشد یا چندین مانع بین روتر و دستگاه وجود داشته باشد ، این اتفاق می افتد. دیوارها ، کف ، سقف ها یا حتی وسایل بزرگ خانگی همگی می توانند بر قدرت سیگنال Wi-Fi تأثیر بگذارند.

برای حل اتصال بی سیم ضعیف ، روتر (یا توسعه دهنده) را نزدیکتر به دوربین قرار دهید. حتی تنظیم موقعیت ها با چند اینچ می تواند کمک کند. اگر جابجایی گزینه ای نیست ، برای افزایش دامنه خرید یک توسعه دهنده شبکه بی سیم را در نظر بگیرید

 کابل کشی را بررسی کنید

اطمینان حاصل کنید که کابل کشی داده فاقد پارگی ، انحراف ، خاتمه نامناسب و شورت است. با استفاده از دستگاه تست کابل ، سیم های ضربدری و اتصالات شل را بررسی کنید. مشکلات کابل کشی مسئول بخش عمده ای از مشکلات اتصال است. علامت گفتن این است که LED های فعالیت واحد چشمک نمی زنند.

دوربین را ریست کنید

این اغلب به عنوان مرحله ای جدی تلقی می شود ، زیرا اگرچه دوربین را برای تنظیم مجدد به تنظیمات کارخانه پیش فرض خود بازمی گرداند ، اما تمام سابقه و تنظیماتی را که ممکن است برای عیب یابی بیشتر مفید باشد از دست می دهید. با این حال ، اگر سیستم عامل دوربین IP خراب شود ، با تنظیم مجدد کارخانه دوربین می توانید این مسئله را حل کنید. به دنبال دکمه تنظیم مجدد سوراخ سوراخ در پشت باشید.

HD Analog را در نظر بگیرید

اگر مرتباً مشکلی دارید یا اگر تجربه راه اندازی ساده تری می خواهید ، آنالوگ HD را در نظر بگیرید. با آنالوگ HD ، مانند آنالوگ NTSC / PAL قدیمی ، دوربین ها رایانه نیستند و بلافاصله به ضبط کننده ها متصل می شوند ، بدون نیاز به رمز عبور ، سیستم عامل ، آدرس IP ، ادغام نرم افزار و غیره. با این حال ، HD آنالوگ محدودیت های خاص خود را نسبت به IP دارد (به ویژه در حداکثر وضوح ، قابلیت های پیشرفته ، گستردگی پشتیبانی). اما برخی از کاربران ، به ویژه آنهایی که سیستم های ساده تری دارند ، فناوری های آموزش داده شده با فناوری اطلاعات کمتر و تمایل به هزینه های کمتری می توانند با آنالوگ HD بهتر عمل کنند.

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp

تأیید برق و اتصال دوربین

در صورت امکان ، به دوربین نگاه کنید تا مطمئن شوید که روشن است. اکثر دوربین ها دارای LED هستند که وضعیت برق دوربین را نشان می دهند و در صورت اتصال و انتقال داده ها به شبکه. بارها ممکن است این LED ها در داخل محفظه دوربین مخفی شوند. اگر دوربین از طریق برق خارجی کار می کند (غیر PoE است) در صورت روشن نبودن LED ، منبع تغذیه را بررسی کنید.

اگر یک دوربین PoE است و از برق استفاده نمی کند ، بررسی کنید که آیا به یک سوئیچ PoE یا وسط دهانه متصل است. تأیید کنید که دوربین توان و توان مناسب PoE را دریافت می کند ، دوربین های خارجی با بخاری / دمنده و دوربین های PTZ اغلب به قدرت PoE یا PoE + 30W یا ۶۰W PoE بالاتری نیاز دارند که بالاتر از بیشتر سوئیچ های استاندارد PoE 15W است ، که اغلب نیاز به وات متفاوت دارند وسط برخی از دوربین هایی که به بیش از ۱۵ وات برق نیاز دارند ، بوت می شوند و با ۱۵ وات متصل می شوند ، اما تصاویر را منتقل نمی کنند و به دستورات PTZ پاسخ نمی دهند.

مشکل دیگر ممکن است خود سوئیچ شبکه PoE باشد. برخی از سوئیچ های PoE توان کافی برای تأمین ۱۵ وات به هر پورت را ندارند و در صورت بارگیری بیش از حد دوربین دیگر ، برق را تأمین نمی کنند. برای عیب یابی ، دوربین را به یک انژکتور PoE یا وسط مناسب وصل کنید تا ببینید مشکل از این قرار است. گزارش IPVM در مورد مشکلات تغذیه PoE سوئیچ شبکه ، این مشکل را با جزئیات بیشتری نشان می دهد.

پیش فرض کارخانه دوربین

برخی این مرحله را جدی ترین مرحله عیب یابی می دانند. برخلاف نکته شماره ۱ که دوربین را مجدداً راه اندازی می کند ، پیش فرض کارخانه همه تنظیمات و پیکربندی ها را از بین می برد و دستگاه را به تنظیمات “پیش فرض کارخانه” خود برمی گرداند. اکثر دوربین های IP دارای یک دکمه سوراخ / تنظیم مجدد پین در پشت دستگاه هستند که به طور پیش فرض دوربین را برای دوربین فعال می کند

قهرمان نباشید ، کمک بخواهید

اگر مراحل بالا را امتحان کردید و هنوز نمی توانید به دوربین متصل شوید ، برای راهنماهای عیب یابی مدل خاص به وب سایت سازنده مراجعه کنید و اگر اینها کمکی نکردند ، با خط پشتیبانی فنی سازنده دوربین تماس بگیرید. بسیاری از اوقات آنها “ترفندهای” خاص سخت افزار خود را می دانند و می توانند از طریق اینترنت از طریق اینترنت به رایانه شما متصل شوند تا تشخیص دهند. از درخواست کمک نترسید ، بارها تکنسین ها ساعت ها را برای ردیابی مشکلی تلف می کنند که نماینده میز تولید کننده می تواند در عرض چند دقیقه برطرف کند. تکنسین سازنده همچنین می تواند در صورت خرابی دوربین و احتیاج به تعمیر یا تعویض آن تحت ضمانت ، RMA را برای بازگرداندن دوربین شروع کند

 برای پشتیبانی با سازنده یا ارائه دهنده خدمات تماس بگیرید

اگر نمی توانید مشکلی را برطرف کنید ، از بررسی وب سایت سازنده دوربین نترسید و یا با خط پشتیبانی آنها تماس بگیرید. آنها غالباً از پیچیدگیهای خاص سخت افزار خود اطلاع دارند و این ممکن است ساعتها در شما صرفه جویی کند. اگر معلوم شود که دوربینی معیوب است ، پشتیبانی مشتری سازندگان نیز می تواند در تعویض واحد کمک کند.

اگر با یک ارائه دهنده نظارت از راه دور بر روی پروژه کار می کنید ، برای تشخیص مشکلات اتصال با بخش فناوری اطلاعات آنها تماس بگیرید. این کار اغلب می تواند سریعتر از مراجعه به میز راهنمای تولید کننده باشد.

چگونه بفهمیم دوربین مداربسته کار می کند یا نه؟

روش های مختلفی برای محافظت از دارایی شما در دنیای مدرن وجود دارد. یکی از متداول ترین روش ها برای افزودن امنیت به یک ویژگی نصب سیستم های دوربین مداربسته است. سیستم های دوربین مدار بسته پیچیده به نظر می رسند. آنها دارای سیمهایی هستند که از دیوار عبور می کنند و دوربینهای مختلفی که لزوماً کاری از پیش نمی برند.

از آنجا که با دیدن دوربین نمی توانید تشخیص دهید که آیا دوربین مدار بسته کار می کند ، بسیاری از افراد می خواهند بدانند که آیا دوربین مداربسته کار می کند یا نه. روش های مختلفی برای تشخیص کارکرد دوربین وجود دارد. بیایید نگاهی به چند مورد بیندازیم.

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp

NVR / DVR را بررسی کنید

ساده ترین راه برای تشخیص اینکه آیا دوربین مدار بسته رفتن به Network Video Recorder یا Digital Video Recorder است. هر دوربین را باز کنید و مطمئن شوید که می توانید آن را مشاهده کنید. هر چند این همه ماجرا نیست. همچنین می خواهید برگردید و بررسی کنید که هر دوربین به تازگی فیلم ضبط کرده است. این امکان وجود دارد که یک دوربین مدار بسته کار خود را به شکلی متوقف کند که همچنان به شما امکان می دهد دوربین را مشاهده کنید اما فیلم ضبط نکنید.

دوربین ها را از راه دور بررسی کنید

برخی از دوربین های مدار بسته به شما امکان می دهد به دوربین ها و فیلم های ذخیره شده از یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید با استفاده از یکی از این سیستم عامل ها دوربین های خود را بررسی کنید.

نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که دوربین مداربسته در حالی که داده را به رایانه یا تلفن شما نمی فرستد ، می تواند همچنان کار کند. این به این دلیل است که داده ها از طریق تلفن یا از طریق اینترنت ضبط نمی شوند. درعوض ، در NVR یا DVR ضبط می شود. مشکلات اینترنتی یا مشکلات انتقال باعث می شود دوربین هایتان در حالی که هنوز در حال ضبط هستند ، روی دستگاه از راه دور نمایش داده نشوند.

از آشکارساز اشکال یا الکترونیک استفاده کنید

می توانید اشکالات یا وسایل الکترونیکی را از فروشگاه های تخصصی یا اینترنت تهیه کنید. این دستگاه ها به اشکال و اندازه های مختلفی ارائه می شوند. شما آنها را در اطراف منطقه ای که می خواهید برای وسایل الکترونیکی جارو بزنید ، بکشید. دوربین های مدار بسته هنگام کار یک سیگنال کوچک از خود ساطع می کنند ، سیگنالی که آشکارساز اشکال باید بتواند آن را بلند کند. هرچند همه دوربین ها این سیگنال را ساطع نمی کنند. بستگی به دستگاه دارد.

اطمینان حاصل کنید که یک اشکال یا دستگاه الکترونیکی با کیفیت خریداری کرده اید

. تعداد زیادی دستگاه جعلی یا کیفیت پایین در اینترنت موجود است. اگر به یکی از این موارد متوسل شوید

ممکن است به دروغ تصور کنید که دوربین مداربسته کار نمی کند.

بررسی های آمازون باید به شما کمک کند تا کیفیت یک آشکارساز اشکال را تعیین کنید.

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp

برای دیدن اینکه آیا آن ها روشن هستند

اگر فقط می خواهید ببینید دوربین مداربسته روشن است یا نه ، چند روش وجود دارد

که می توانید استفاده کنید. دوربین های Point Tilt Zoom هنگام روشن شدن می چرخند

یا حرکت می کنند. دوربین های PTZ به سبک گنبدی سخت تر قابل مشاهده خواهند بود

اما اگر به دقت نگاه کنید در صورت حرکت هنوز می توانید رصد کنید.

بصری به دنبال LED های IR باشید

تقریباً همه دوربین های مداربسته دید در شب مبتنی بر IR دارند تا دوربین بتواند در شب ببیند.

در بیشتر موارد ، این چراغ های کوچک هنگام روشن بودن با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیستند

اگر از نزدیک دوربین دور شوید

باید بتوانید نور قرمز ضعیفی را از این چراغ های مادون قرمز ساطع کنید.

این به شما اطلاع می دهد که دوربین روشن است.

از دوربین تلفن خود استفاده کنید

یک گزینه دیگر این است که تلفن همراه خود را بیرون بیاورید و آن را به سمت دوربین ببرید.

بیشتر چراغ های مادون قرمز توسط دوربین روی تلفن شما قابل برداشت هستند ، بنابراین وقتی تلفن خود را به سمت دوربین مداربسته می گیرید

باید نور ساطع شده را ببینید. روش قبلی و این روش در مواقعی که مکان تاریک باشد

و اکثر دوربین های مداربسته چراغ های IR خود را روشن نکنند تا تاریک شود ، بهترین عملکرد را دارند.

دوربین های مداربسته ابزاری شگفت انگیز برای کمک به امنیت مال شما هستند.

یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از کارکرد سیستم دوربین مداربسته برای نصب حرفه ای آن.

نصب کنندگان حرفه ای قبل از شروع کار از تنظیم و کارکرد همه چیز مطمئن خواهند شد.

این کار را خودتان انجام دهید احتمال اینکه کار نصب متوقف شود یا دستکاری شود.

در ادامه در مورد مشکلات دوربین های مداربسته به ویژه عدم نمایش تصویر به شما می گوییم:

اگر راهنمای خرید دوربین امنیتی HD را به دقت دنبال نکنید ، یکی از بزرگترین سردردهایی که ممکن است به شما دچار شود ، مشکلات تصویر دوربین های مدار بسته است.

دوربین نظارتی شما واضح نیست. این نمایش تصاویر نیست. در طول روز / شب تار است. تصاویر تار و عجیب و غریب با تصاویر بی کیفیت به دست می آید. این خرابکاری را تسخیر کرد اما هیچ چهره روشنی نداشت. فازی است یا نشان دادن تصویر دوتایی است. خطوط نورد می شود تصویر دوربین امنیتی در حال چشمک زدن ، غلت زدن ، پریدن است …

انتخاب دوربین IP از بهترین مارک دوربین امنیتی اولین کاری است که از مشکل کیفیت تصویر دوربین مداربسته جلوگیری می کند

چه چیزی باعث مشکلات کیفیت تصویر دوربین امنیتی شما می شود؟

بنابراین ، شاید تعجب کنید ، چرا دوربین امنیتی شما شب ها سوسو می زند؟ چه عواملی می توانند باعث ایجاد دوربین های امنیتی فازی شوند؟ و چرا دوربین های امنیتی کیفیت بدی دارند؟

در واقع ، عواملی که باعث ایجاد مشکلات تصویر دوربین مداربسته شما می شوند ، مانند واضح نبودن ، نشان ندادن تصاویر ، داشتن مشکلات دید در شب یا نمایش صفحه سبز / صورتی ، ممکن است متفاوت باشد. در اینجا دلایل اصلی ما جمع بندی شده است.

لنز دوربین کثیف است
ممکن است طول کابل فرمت بیش از حد طولانی باشد
بزرگنمایی متغیر نمی تواند به طور خودکار تمرکز کند
وضوح تصویر دوربین شما خیلی پایین است (کیفیت تصویر خوبی نیست)
سیگنال WiFi بیش از حد یک هفته است یا WiFi پایدار نیست (برای دوربین های WiFi)
وضوح تصویر مانیتور شما پایین است

 وقتی تصویر دوربین امنیتی پاک یا تار است آن را برطرف کنید

در اینجا راه حل هایی برای رفع ویدیوی دوربین IP امنیتی یا تصاویر نامشخص یا مبهم در شب وجود دارد:

در صورت کدر بودن لنز دوربین IP امنیتی ، از نظر آلودگی ، گرد و غبار ، تار عنکبوت و … بررسی کنید. لنزها را با یک پارچه نرم و تمیز تمیز کنید. از پاک کننده های خشن یا پاک کننده های آئروسل که ممکن است به لنز آسیب برساند استفاده نکنید.
مشخصات دوربین امنیتی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید عملکرد کابل داخلی در محدوده مناسب است. اگر از دوربین امنیتی بی سیم استفاده می کنید ، مطمئن شوید که دوربین فاصله زیادی با روتر ندارد.

برای یک دوربین امنیتی متغیر ، باید تنظیمات فوکوس و بزرگنمایی را تنظیم کنید. به یاد داشته باشید دوربین های واریفوکال گاه به گاه نیاز به تنظیم دارند. اگر دوربین امنیتی نتواند فوکوس کند ، تصاویر نامشخص هستند (می توانید راه حل هایی را برای عدم تمرکز دوربین ها امتحان کنید).
و اگر از دوربین امنیتی WiFi استفاده می کنید می توانید نکات مربوط به IP Camera WiFi Not Working را امتحان کنید.

 اگر دوربین مداربسته شما تصاویر را نشان نمی دهد آن را برطرف کنید

اگر دوربین های امنیتی دوربین مداربسته شما تصاویر را نشان نمی دهد ، رفع سریع را انجام دهید:

بررسی کنید آیا منبع تغذیه دوربین امنیتی شما به درستی کار می کند یا خیر.
دوربین امنیتی خود را روی پورت DVR / NVR متفاوت آزمایش کنید.
کابلهای ورودی را عوض کنید تا ببینید آیا تفاوتی ایجاد می کند یا خیر.
تأیید کنید که فرمت های ویدئویی سازگار دوربین های امنیتی و DVR / NVR شما هستند.

نکات مفیدی برای حل مشکلات رنگ دوربین مداربسته

اگر دوربین های امنیتی شما تصاویر سبز یا صورتی نشان می دهد ، برای حل مشکلات رنگی دوربین مداربسته این نکات مفید و اثبات شده را که به اثبات رسیده است ، در نظر بگیرید.

دوربین امنیتی را به مکان دیگری منتقل کنید تا ببینید آیا مشکل از آن دوربین باقی مانده است.
چراغ های IR را چند بار بصورت دستی روشن و خاموش کنید تا ببینید آیا کار می کند.
با قطع اتصال برق ، دوربین را خاموش و روشن کنید.
شماره ۴ اگر عکس دوربین امنیتی شما خیلی روشن است آن را برطرف کنید
مشکل کیفیت تصویر دوربین امنیتی شما ممکن است در روشن بودن بیش از حد تصویر باشد. و می توانید ۴ راه حل را امتحان کنید.

دوربین امنیتی را مستقیماً به سمت منبع نور مانند خورشید یا نور نقطه ای قرار ندهید.
اگر دوربین امنیتی شما دارای یک آفتابگیر قابل تنظیم است ، آن را به جلو بکشید تا نور اضافی را مسدود کند.
تنظیمات روشنایی و کنتراست دوربین امنیتی را تنظیم کنید.
دوربین امنیتی خود را به مکان دیگری منتقل کنید.
یادداشت سردبیر: دوربین را مستقیماً به سمت پنجره شیشه ای هدایت نکنید.

اگر تصویر فیلمبرداری دوربین امنیتی شما خیلی تاریک است آن را برطرف کنید

اگر تصویر فیلمبرداری دوربین امنیتی شما بیش از حد تاریک یا واضح نیست ، می توانید راه حل های زیر را برای رفع آن امتحان کنید:

تنظیمات روشنایی و قرارداد دوربین امنیتی را تنظیم کنید.
دوربین امنیتی را در موقعیت دیگری یا مکان دیگری تنظیم کنید.
سایبان قابل تنظیم آفتاب (اگر دوربین امنیتی از آن استفاده می کند) را به سمت عقب بکشید تا نور بیشتری وارد شود.

وضوح سیستم دوربین امنیتی یا جریان ویدئو را بررسی کنید

مطمئن شوید که وضوح مناسب دوربین ها را تنظیم کرده اید. یک دوربین ۷۲۰p یا ۹۶۰H ممکن است تصاویر واضح و واضحی را ضبط نکند. اگر از یک دوربین امنیتی ۴ مگاپیکسلی (۱۴۴۰p super HD) استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که وضوح تصویر یا جریان فیلم روی ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ یا حداقل ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ تنظیم شده باشد.

اگر از مانیتور برای دیدن فیلم ها استفاده می کنید ، مطمئن شوید که از وضوح استاندارد دوربین های شما برخوردار است.

 NTSC یا PAL را بررسی کنید

NTSC و PAL دو نوع کاملاً متفاوت از سیستم رمزگذاری ویدئو هستند. آنها وضوح و نرخ فریم متفاوتی دارند و کشورها و مناطق مختلف از انواع مختلفی استفاده می کنند. اطلاعات بیشتر در مورد NTSC VS PAL را مشاهده کنید. اگر از یک دوربین امنیتی استفاده می کنید که نمی تواند با یکی از آنها سازگار باشد ، ممکن است صفحه ویدئویی را که با خطوط سیاه پوشیده شده است دریافت کنید که به نظر می رسد در جای خود تکان می خورند.

اطمینان حاصل کنید که دوربین امنیتی دارای فیلتر برش مادون قرمز است – دید در شب

همه دوربین های امنیتی از دید در شب با کیفیت بالا برخوردار نیستند و اگر دوربین شما فاقد فیلتر برش IR باشد ، باعث تاری دوربین دوربین شما در شب می شود و دیگر نمی توانید از آن در فضای باز استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برخی از نورهای محیط در محیط داخلی نیز می تواند باعث بروز مشکلات کیفیت تصویر شود. یک دوربین امنیتی دید در شب با کیفیت بالا بخرید.

 منبع تغذیه دوربین امنیتی CCTV را بررسی کنید

اگر “خطوط نورد” دریافت کنید – خطوط افقی در سراسر صفحه نمایش شما که به طور معمول از پایین به بالا حرکت می کنند ، یا خطوط عمودی که از یک طرف صفحه به سمت دیگر حرکت می کنند – این اغلب می تواند ناشی از مشکل حلقه زمین باشد منبع تغذیه یا توسط منبع تغذیه معیوب. مطمئن شوید منبع تغذیه دوربین امنیتی سیم دار (PoE) یا بی سیم (WiFi) شما به درستی کار می کند.

The most impactful step to ensure our safety in the face of growing crime rates is to set up a security system at your home and workplace. There are many variants of security systems available on the market today. While each security system has unique features and functionalities, choosing the right one to meet your requirements and budget can often be a tough decision to make.

The type of security system that one needs depends upon the purpose, whether it is for commercial use or your home. One security system that provides complete protection is the CCTV camera based security system.

Valued at over US $10 million and trusted by over 10 million families across 40 countries, Eureka Forbes has set a foothold through Eurovigil.

The products offered by the Eurovigil include Video Door Phones, Intrusion Alarm Systems, Home Automation Systems, CCTV Surveillance, Access Control Systems and EMS (Eurovigil Monitoring Station). The fact that all Eurovigil products carry UL (Underwriters Laboratories), CE (Conformité Européenne), FCC (Federal Communications Commission) and ROHS (Restriction of Hazardous Substances) certifications, make it all the more trustworthy in the eyes of people.

The different types of CCTV security systems available with Eurovigil include:

Dome CCTV Cameras:

Dome CCTV cameras are named after their dome like shape. These are commonly used in surveillance systems that are present in homes, restaurants and retail shops. This is because the shape of the dome CCTV cameras blends well with the surroundings. The unusual shape of the CCTV camera also aids in the security feature as no one can predict the direction in which the lens is focused. The CCTV I view HD200 (IR dome) is one such dome type CCTV camera offered by Eurovigil featuring a 6mm lens. It gives an HD view of day and night, is IP66 weather proof and can view up to 20 meters IR (Infrared) distance.

Bullet CCTV cameras:

Bullet CCTV cameras are used for surveillance and are small but shaped like that of a rifle bullet case or rather a lipstick case. Bullet cameras can be easily mounted on walls or any other surface as they come with a tri axis type of mount. The CCTV I view HD300 (IR bullet) is a lipstick CCTV camera by Eurovigil that offers a high precision up to 20 meter IR distance.

Varifocal CCTV cameras:

A fixed lens cannot have a variable focal length. However, a Varifocal CCTV camera allows varying focal length even when the CCTV camera is in action. This makes it one of the more appealing CCTV camera types for home.

Our CCTV security systems have special and unique functionalities that set us apart from our counterparts. We provide several CCTV camera types like the ‘recording only’, ‘recording with audio’, wireless CCTV camera types, and others with varied price ranges. Though the CCTV camera security systems are employed in offices and shops, they have now started finding applications in home security systems as well.

With safety and security becoming a major concern for commercial and residential complexes, electronic security systems, alarms and intercoms have become a necessity. Offering convenience, 24X7 vigilance and a more accurate reference in case of a burglary or an unwanted situation, CCTV cameras have become the first choice for many. With different types of CCTV cameras now available, one can choose an ideal one depending on the need, the area to be covered, and also the budget. A good security equipment can help tremendously in the long run, so it is necessary to have a proper CCTV installation done.

With closed circuit television, you can monitor the interior as well as the exterior of your house or business property, and enjoy peace of mind. While purchasing and installing a CCTV camera system, it may seem daunting for some because of the way people handle it while hooking up the system. To exploit the advantages of a CCTV surveillance system, there are certain things one must know regarding how to install CCTV camera.

Not Installing The CCTV On A Suitable Surface:

The fact that CCTV cameras are light weight, doesn’t take away the effort for setting it up. A wide angle and an elevated position is ideal for the CCTV installation process.

Installing The Camera In The Incorrect Location:

Apart from finding a spot that offers a great view, you need to find a place that has just enough sunlight throughout the day and doesn’t glare the vision, the view should also be unobstructed.

Installing The Camera Beyond The Wireless Range:

Wired cameras are solid and firm, but a wired CCTV camera for a household is not a possible solution. This is when wireless CCTV cameras come handy. However, ensure you take note of the wireless range before installing a CCTV camera to avoid degrading the wireless signal strength.

Not Using Enough Cameras To Cover The Entire Property:

Though many self-starter kits come up with just two cameras, but covering the entire property would require more than that. Not providing enough cameras for a complete protection can put all your efforts in vain.

Installing The Cameras Far Away From The Power Source:

An important thing to keep in mind during a CCTV camera installation is that it requires a consistent power supply.

Factoring In The Darkness:

A CCTV camera is installed to ensure safety at all times. It is also important to check if the device renders a clear image of the proceedings at night. Too much noise or grainy pictures in the resolution will defeat the purpose of having relevant evidence in case a theft does take place.

Whether you are looking for a solution to monitor a home, business or make sure your children are safe and always sound, installing a home video surveillance system or a CCTV camera security system is the wisest investment you can ever make.

With thefts and break-ins on the rise, criminal activities are a real threat to your home and family. Thus there is a strong need for CCTV cameras at your home or office. The wellbeing of your family and the security of your possessions is a priority. And so installing a robust CCTV camera and surveillance is recommended. Hence, you must consider installing it so that the CCTV protection acts as a deterrent for burglars and strangers. In the case of any burglary or illegitimate activity, one can quickly catch the culprit with a definite video proof from CCTV surveillance.

How Does CCTV Camera Protection of Your Family

The benefits of installing a CCTV camera to protect your family is discussed below in detail:

Family Safety

Keep your family safe from being a victim of any criminal activity with CCTV protection. You can maintain the vigilance at every corner of your house 24*7. You can spot suspicious things happening at or around your house and can prevent a significant loss from occurring. In case of any mishaps, you can always identify the cause and take the required actions.

Monitoring Children

There are times when you have to leave your kids alone or with domestic help at home. But, you feel insecure about your children’s safety. In such situations, a CCTV camera helps. It makes it easy to monitor the children in the house when you are not around. If you have small children, then it becomes more important to have a CCTV protection.

Foil Robbery Attempts

These days a lot of theft cases are coming into the spotlight. One would always want to keep the burglars away from their living space. There are times when you have to store your jewellery, ornaments, and money at home. In such a situation, CCTV protection provides a sense of security. In the case of any robbery, the thieves are caught on the cameras and can be identified by the police which make the further processing easier.

Keeps The Trespassers Away

Through CCTV cameras you can always keep vigilance at the entrance of your house, even when you are inside your room. If anyone is trying to trespass your home, you can spot them and stop their attempts to enter your place.

Mental Peace

Last but not the least, it gives you mental peace. You need not worry about your house and loved ones even if you are sitting miles away. Installing CCTV cameras from Eurovigil creates a protective shield around your home. You can always increase the security when you feel suspicious about anything.

A CCTV camera helps maintain security around your household. Nothing matters more than the safety of your loved ones, so avoid giving a second thought on the idea of installing CCTV cameras at your home.

قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp

, ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین داهوا مدل 1200TLP
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200T-Z-A-POC

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید