قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200T-Z-A-POC

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200T-Z-A-POC

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200T-Z-A-POC

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200T-Z-A-POC:

دوربین مدار بسته داهوا مدل HAC-HDW1200T-Z-A-POC دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است.این دوربین مدار بسته دارای میکروفن داخلی است و در برابر آب و گرد و غبار مقاومت دارد.دارای دید در شب تا 30 متر است و می تواند به شما در داشتن یک محیط پر از آسایش و امنیت کمک کند.این دوربین مدار بسته از برند داهوا است که می توان گفت این برند یکی از معروف ترین برند های دوربین مدار بسته است.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری 2MP CMOS
حداکثر وضوح 1920 (H) × 1080 (V)
پیکسل 2MP
سیستم اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی PAL: 1/25 s–1/100000 s

NTSC: 1/30 s–1/100000 s

نسبت S/N > 65 dB
حداقل روشنایی 0.02Lux/F1.7, 30IRE, 0Lux IR on
فاصله روشنایی 60m (196.9 ft)
کنترل روشن/خاموش روشنگر Auto;
شماره روشنگر 2 (IR light)
دامنه حرکت / شیب / چرخش Pan: 0°–360°

Tilt: 0°–78°

Rotation: 0°–360°

لنز

نوع لنز Motorized Vari-focal
فوکوس خودکار N/A
نوع دهانه لنز φ14
فاصله کانونی 2.7 mm-12 mm
حداکثر دیافراگم F1.7
میدان دید Diagonal: 38°– 125°

Horizontal: 33°–102°

Vertical: 19°– 53°

نوع آیریس Fixed
فاصله فوکوس نزدیک 1.2 m (3.9 ft)
DORI 2.7mm: D: 49.7 m (163.1 ft); O: 19.9 m (65.3 ft); R: 9.9 m

(32.5 ft); I: 5 m(16.4 ft)

12mm: D: 82.8 m (271.7 ft); O: 33.1 m (108.6 ft); R: 16.6 m (54.5 ft); I: 8.3 m(27.2 ft)

ویدئو

نرخ فریم CVI:

1080P@25/30fps;

720P@25/30fps;

AHD:

1080P@25/30fps;

720P@25/30fps;

TVI:

1080P@25/30fps;

720P@25/30fps;

CVBS: 960H

وضوح 1080P (1920×1080); 720P (1280×720); 960H (960× 576/960×480)
روز و شب Auto switch by ICR
BLC BLC/DWDR/HLC
تعادل رنگ سفید Auto/Area WB
به دست آوردن کنترل Auto; manual
کاهش سر و صدا 2D NR
IR هوشمند Yes
انعکاس Yes
پوشش Off/On (8 area, rectangle)

گواهینامه

گواهینامه ها CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

پورت

خروجی تصویری Video output choices of CVI/TVI/AHD/CVBS by one BNC port
ورودی صدا One channel built-in mic

برق

منبع تغذیه POC (only CVI)/12V±30% DC
مصرف برق Max6.4W (12V DC, IR on); PoC (AT)

محیط

دمای برای عملکرد –30°C to +60°C (–22°F to 140°F);﹤ 95%

(non-condensation)

دمای ذخیره سازی –30°C to +60°C (–22°F to 140°F);﹤ 95%

(non-condensation)

حفاظت IP67

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Mental throughout the whole casing
ابعاد Φ122mm×104.8mm ( Φ4.80″×4.13″ )
وزن خالص 0.59Kg (1.3 lb)
وزن ناخالص 0.74Kg (1.6 lb)

نقش پر اهمیت دوربین های مدار بسته:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200T-Z-A-POC:

دوربین های مدار بسته،ما را از افتادن اتفاقاتی مانند دزدی حفظ می کنند.نظارت دوربین های مدار بسته تاثیر مستقیم بر روی امنیت دارد ، پس با استفاه از دوربین های مدار بسته امنیت شما افزایش می یابد.

استفاده کردن از دوربین های مدار بسته بر روی آسایش شما و کاهش افکار منفی نیز موثر است.افزایش امنیت یک مکان عملی پر از اهمیت و حساسیت است که همین عمل را دوربین های مدار بسته انجام می دهند.

خریداری کردن دوربین مدار بسته برای خریدار بسیار سود مند است،چرا که دوربین های مدار بسته از هر نوع سرقت احتمالی جلو گیری می کنند همین جلوگیری شما را از خسارت های بسیار بزرگ در امان نگه می دارد.

آیا می توان به صورت زنده،با استفاده از دوربین های مدار بسته منزل و یا محل کار خود را مشاهده کنیم؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200T-Z-A-POC:

بله،قطعا شما می توانید با استفاده از دوربین های مدار بسته،خانه و یا محل کار خود را مشاهده کنید.با استفاده از اپلیکیشن های موجود شما می توانید با تلفن همراه خود بر منزل یا محل کار خود تسلط کامل داشته باشید.

برنامه های موجود برای کنترل دوربین های مدار بسته به شما این امکان را می دهد که در هر جای جهان که هستید،بتوانید نظارت کافی بر محیط تحت کنترل داشته باشید.برای دریافت اپلیکیشن مناسب شما باید از یک متخصص در این زمینه سوال کنید

همچنین شما می توانید با جست و جو در گوگل برنامه مناسب برای دوربین مدار بسته خود را پیدا کنید و با استفاده از آن،دوربین مدار بسته خود را کنترل کنید و بر محیط تسلط کامل داشته باشید.

دوربین های مدار بسته را در کجا باید نصب کنیم؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200T-Z-A-POC:

ما می توانیم دوربین های مدار بسته را در هر جایی که فکر می کنیم نصب کنیم.ولی باید بدانیم که دوربین مدار بسته را اگر در جای نا مناسبی نصب کنیم در آن صورت دیگر نمی توانیم تصویر خوب و مشخصی را از دوربین های مدار بسته داشته باشیم.

برای نصب دوربین مدار بسته ما می توانیم از یک نصاب کمک بگیریم.نصاب ها با نصب دوربین مدار بسته در بهترین مکان منزل و محل کار ، تصویری واضح و زاویه دید بسیار عالی را فراهم می کنند.

بنابراین بهتر است از نصاب برای نصب دوربین مدار بسته استفاده کنید و شرایط محیطی منزل و یا محل کار خود را در نظر بگیرید.

زیرا نصب دوربین مدار بسته روی دوربین مدار بسته تاثیر می گذارد و دوربین مدار بسته با امنیت ارتباطی مستقیم دارد.پس باید به دنبال یک محل نصب مناسب و خوب برای دوربین مدار بسته خود باشید.

دوربین های مدار بسته چه تاثیری روی زندگی ما دارند؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200T-Z-A-POC:

شاید فکر کنید که دوربین های مدار بسته بر روی زندگی ما تاثیر زیادی ندارد ، ولی باید گفت که اینطور نیست و دوربین های مدار بسته تاثیر بسیار زیادی در زندگی ما دارند.دوربین های مدار بسته می توانند از لحاظ روحی و روانی روی ما تاثیر بگذارند

، به این صورت که با خرید دوربین مدار بسته افراد احساس امنیت بیشتری می کنند و با استفاده از دوربین های مدار بسته می تواند آرامش خاطر بیشتری داشته باشد.

.با داشتن امنیت بیشتر،افراد می توانند بدون داشتن نگرانی از لحاظ امنیت به کار های روزانه خود با آرامش کامل رسیدگی کنند.دوربین های مدار بسته با وجود اینکه بسیار در امر امنیت موثر هستند

،می توان آنها را وسیله ای کاملا کاربردی در مقابل جرم و جنایت دانست.دوربین های مدار بسته شاید از چند قطعه الکترونیکی و چند پیچ تشکیل شده باشند،اما باید گفت دوربین های مدار بسته با انجام نظارت،کاری بزرگ انجام می دهند و انجام این کار را میتوان عملی انسانی دانست.

امنیت بیشتر با دوربین مدار بسته:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200T-Z-A-POC:

امنیت داشتن برای همه انسان ها اهمیت دارد.داشتن یک امنیت بالا نیازمند یک نظارت بدون توقف و با کیفیت بالا است.برای داشتن امنیت یکی از بهترین روش ها استفاده از دوربین مدار بسته است.

با استفاده کردن از دوربین مدار بسته یکی از مهم ترین خواسته هایی که اکثر افراد آرزوی آن را دارند ( امنیت ) برآورده می شود و با وجود امنیت در محیط ، سرقت و دزدی هرگز رخ نخواهد داد.

کیفیت عالی ، امنیت بالا:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200T-Z-A-POC:

دوربین های مدار بسته با کیفیت ، می توانند امنیت بیشتری را به شما ارائه کنند.برای داشتن یک امنیت خوب باید به دنبال یک دوربین مدار بسته با کیفیت باشید. امنیت منزل و محل کار بسیار ارزش دارد و برای همین باید سعی در خرید دوربین مدار بسته با کیفیت داشته باشیم .

نقش پر اهمیت دوربین های مدار بسته:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200T-Z-A-POC:

دوربین های مدار بسته،ما را از افتادن اتفاقاتی مانند دزدی حفظ می کنند.نظارت دوربین های مدار بسته تاثیر مستقیم بر روی امنیت دارد ، پس با استفاه از دوربین های مدار بسته امنیت شما افزایش می یابد.استفاده کردن از دوربین های مدار بسته بر روی آسایش شما و کاهش افکار منفی نیز موثر است.

افزایش امنیت یک مکان عملی پر از اهمیت و حساسیت است که همین عمل را دوربین های مدار بسته انجام می دهند.خریداری کردن دوربین مدار بسته برای خریدار بسیار سود مند است،چرا که دوربین های مدار بسته از هر نوع سرقت احتمالی جلو گیری می کنند همین جلوگیری شما را از خسارت های بسیار بزرگ در امان نگه می دارد.

در خرید دوربین های مدار بسته چه معیار هایی را باید در نظر بگیریم؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200T-Z-A-POC:

مهم ترین معیار هایی که شما باید در نظر بگیرید ، قیمت ،برند ،کیفیت ،مشخصات فنی و گارانتی است.با ر نظر گرفتن این گزینه های شما می توانید یک دوربین مدار بسته با کیفیت را خریداری کنید.درباره برند شما می توانید از یک ماهر در حوضه دوربین های مدار بسته سوال کنید و با کمک گرفتن از او بهترین کیفیت را برای خودتان خریداری کنید.

نکاتی در مورد دوربین های مدار بسته:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW1200T-Z-A-POC:

دوربین های مدار بسته از همه لحاظ انواع متفاوتی دارند،برای مثال بر اساس نوع سنسور به دو دسته CCD و CMOS طبقه بندی می شوند.

از لحاظ نوع سیگنال خروجی به آنالوگ و دیجیتال و از نحوه انتقال تصویر به دو دسته بی سیم و با سیم و بر اساس شکل ظاهری به 7 دسته DOME،BOX،BULLET،SPEED DOME،MINI CAMERA،THERMAL و دوربین های مدار بسته دید در شب طبقه بندی می شوند.

میشه گفت در انتخاب دوربین های مدار بسته و تهیه آن دست خریداران بسیار باز است.هر یک از دوربین های مدار بسته ویژگی هایی منحصر به فردی دارند که برای هر مکان و هر آب و هوا و هر زمانی قابل استفاده هستند.از این لحاظ میشه برای هر جا دوربین مدار بسته برای امنیت آن مکان و محدوده استفاده کرد.

همراه خرید دوربین های مدار بسته شما باید یک دستگاه DVR و یا NVR تهیه کنید. اگر شما دستگاه های ذکر شده را برای دوربین مدار بسته خود تهیه نکنید ، در آن صورت شما نمی توانید تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته را داشته باشید.همین مورد نشان دهنده اهمیت دستگاه ها است و بنابراین حتما در هنگام خرید دوربین مدار بسته را به همراه دستگاه ها خریداری کنیم.

چرا از دوربین مدار بسته برای افزایش امنیت استفاده می کنند؟

دوربین های مدار بسته با ضبط وقایع و اتفاقاتی که می افتد ، ما را از آنها آگاه می کنند.آگاه بودن از اتفاقاتی که در محیط رخ می دهد به افراد آرامش می دهد و باعث افزایش آسودگی خیال آنها می شود.دوربین های مدار بسته با اطلاعاتی که در اختیار ما قرار می دهند باعث جلوگیری از وقوع سرقت و در صورت وقوع ،  باعث دستگیری سارق می شوند. پیشگیری کردن از اتفاقات بد بسیار اهمیت دارد

،چرا که اگر شما از قبل سیستم امنیتی در محل مورد نظر نصب کرده باشید امکان دزدی از خانه و یا محل کار خود را به صفر رسانده اید و همه وسایل و اشیاء زیر نظر شماست و اتفاقاتی که در محیط رخ می دهد ، تحت کنترل شما.

با نصب یک دوربین مدار بسته در محل افراد می توانند به راحتی به مسافرت و سفر های کاری خود بپردازند.چون در هر جای دنیا که باشید،می توانید از طریق تلفن همراه خود به دوربین مدار بسته متصل شده و منزل یا محل کار خود را زیر نظر داشته باشید.

اکثر دوربین های مدار بسته قابلیت اتصال به گوشی ها را دارند و افراد می توانند نه تنها دوربین محیط را زیر نظر بگیرند ، بلکه می توانند به تنظیمات خود دوربین مدار بسته نیز دسترسی داشته باشند.

دوربین های مدار بسته و اجزای آنها:

دوربین های مدار بسته دارای اجزای مختلف و متفاوتی هستند.هر کدام از اجزای دوربین های مدار بسته عملی را انجام می دهد و هر کدام از این اجزا ، اهمیت ویژه ای دارند.اگر یکی از این اجزا دچار اشکال شود.در آن صورت دوربین مدار بسته متوقف می شود

و دیگر نمی تواند خدمات خود را ارائه دهد.بنابراین دوربین مدار بسته ای که خریداری می کنید باید از اجزا و جنسی خوب برخوردار باشد.در هنگام خرید مطمئن شوید که دوربین مدار بسته ای که تهیه می کنید دارای کیفیت عالی است.در غیر این صورت احتمال اینکه دوربین مدار بسته شما به مشکل بر بخورد خیلی زیاد است.

عوامل تاثیرگذار زیادی بر روی دوربین مدار بسته وجود دارد.برای مثال نصب دوربین های مدار بسته نیز دارای اهمیت فراوان است.

WDR :

WDR به زبان ساده تر همان ضد نور در دوربین های مدار بسته است. زمانی که نور محیط بسیار زیاد باشد به طوری که دوربین مدار بسته نتواند تصاویر را به خوبی  ثبت کند ، WDR نور محیط را تنظیم می کند تا دوربین مدار بسته بتواند تصاویر خوبی را ثبت و ضبط کند.

نحوه عملکرد سنسورها در دوربین های IP

دوربین IP یک دوربین مدار بسته دیجیتالی است که به شبکه متصل می شود. این دوربین مدار بسته شامل یک سنسور نوری ، لنز ، مدارهای پردازش فیلم و یک پورت شبکه است.

سنسور ها بخش مهمی از دوربین مدار بسته هستند. دوربین مدار بسته IP شامل یک سیستم ضبط ویدئو ، نرم افزار مدیریت فیلم ، سوئیچ های شبکه و سیستم های نمایش رایانه ای است.

جدیدترین سنسورها ، سنسور های CMOS هستند که وضوح بسیار بالاتری نسبت به سنسورهای آنالوگ قدیمی ارائه می دهند. وضوح تصویر ارتباط مستقیمی با تعداد پیکسل ها دارد.پیکسل ها واحد های سازنده یک تصویر دیجیتالی هستند و زیاد بودن تعداد پیکسل ها قطعا باعث داشتن وضوح تصویر بالا می شود.

دوربین مداربسته بدون کابل

دوربین مداربسته بدون کابل

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و سیار شده همه چیز خیلی از زمان ها نیاز به نظارت تصویری و استفاده از دوربین های مدار بسته ای داریم

که نیازی به اتصالات سیمی و کابلی ندارد.این قضیه شامل دوربین های مداربسته نیز می شود و در این راستا نیاز به دوربین های مدار بسته بدون کابل حس می شود.

دوربین مداربسته بدون کابل

دوربین مداربسته بدون کابل

نحوه نصب دوربین های امنیتی بدون کابل

دوربین مداربسته بدون کابل تصمیم گیری در مورد سیستم دوربین امنیتی مناسب برای خانه یا محل کار خود قطعاً یک تصمیم مهم است.

تصمیم مهم دیگر این است که شما چگونه سیستم نظارت خود را نصب خواهید کرد. آیا شما از کابل COAX ، جفت های پیچ خورده یا حتی شاید از کابل استفاده می کنید؟

مطمئناً ، فکر یک سیستم دوربین امنیتی بی سیم ، تصاویری از زندگی آسان را به ذهن متبادر می کند. به نظر می رسد اگر همه آنها بدون سیم نصب شوند می توانند دوربین های امنیتی داشته باشند. بنابراین ، چرا همه سیستم های نظارتی بی سیم نیستند؟

اگر نگرانی در مورد سیم ها نباشد ، نصب دوربین های امنیتی بسیار ساده تر خواهد بود ، اما حقیقت این است که دوربین های امنیتی بی سیم به اندازه دوربین های سیمی قابل اعتماد نیستند. گاهی اوقات نمی توان از بی سیم جلوگیری کرد

و در این موارد راه حل های قابل اطمینان وجود دارد. ابتدا توصیه می کنم برای جلوگیری از دوربین های امنیتی بی سیم همه کار ممکن را انجام دهید.

اطمینان حاصل کنید که تمام گزینه های خود را در نظر بگیرید. اگر راه دیگری وجود ندارد ، وقت آن است که به گزینه های بی سیم نگاه کنیم. اصولاً دو شکل اصلی از فن آوری های بی سیم بدون مجوز وجود دارد که می توانند با دوربین های امنیتی استفاده شوند.

بی سیم آنالوگ یک راه حل است

دوربین مداربسته بدون کابل این فناوری معمولاً در پهنای باند ۹۰۰ مگاهرتز ، ۲.۴ گیگاهرتز و ۵.۸ گیگاهرتز کار می کند.

این پهنای باند بی سیم در معرض تداخل بسیاری از لوازم خانگی امروزی مانند مایکروویو ، تلفن های بی سیم و غیره است.

به طور کلی ، مگر اینکه خط مستقیم سایت باشد ، یک گیرنده و فرستنده برای کار صحیح فاصله بسیار کمی دارد.

با این حال ، اگر می توانید بدون هیچ گونه مانعی بین فرستنده و گیرنده خط مستقیم سایت را بدست آورید ، این راه حل می تواند کارساز باشد.

برای استفاده از این راه حل ، شما به سادگی دوربین ها را سوار می کنید

خروجی فیلم را به ورودی ویدئو فرستنده بی سیم متصل می کنید ، سپس اگر در فضای باز نصب شده است

فرستنده را در یک جعبه اتصال ضد آب قرار دهید. در مرحله بعدی ، گیرنده بی سیم را به گونه ای سوار کنید که دارای خط مستقیم سایت به فرستنده باشد

و خروجی ویدئو را به کابل وصل کنید و کابل خود را مستقیماً به ورودی ویدئو در پشت DVR اجرا کنید.

با استفاده از این تنظیمات ، بسته به میزان قدرت فرستنده بی سیم ، می توانید مسافت های طولانی را طی کنید.

دوربین مداربسته بدون کابل

گزینه بعدی استفاده از اترنت بی سیم استاندارد است

این از پهنای باند ۸۰۲.xx B ، G ، N استفاده می کند. با استفاده از این گزینه معمولاً می توانید مسافت بیشتری را بدون خط سایت دریافت کنید و از آنجا که بسیاری از خانه ها و مشاغل از قبل دارای شبکه اینترنت بی سیم هستند ، این راه حل باید به راحتی در آن جای بگیرد.

این ارزانترین راه حل نیست ، اما در بیشتر موارد قابل اطمینان تر خواهد بود. استفاده از این راه حل با سیستم دوربین دیجیتال امنیتی برای تنظیم کمی متفاوت است. بیایید فرض کنیم شما در حال نصب سیستم در خانه خود هستید

و نمی توانید کابل ها را بین طبقات اجرا کنید. در واقع شما ۲ دستگاه DVR راه اندازی خواهید کرد. اولین DVR به طبقه بالا می رود. واقعاً مهم نیست که کجا فقط کافی است آن را در مکان مناسب ترین کابل های طبقه بالا قرار دهید.

ادامه:

اکنون تمام دوربین های طبقه بالا را به صورت عادی نصب کنید و DVR را به یک نقطه دسترسی بی سیم متصل کنید.

این نقطه دسترسی برای اتصال به شبکه بی سیم شما پیکربندی خواهد شد.

اکنون ، DVR طبقه پایین خود را تنظیم کرده و آن را به تمام دوربین های پایین طبقه متصل می کنید.

بعد ، این DVR را به یک نقطه دسترسی بی سیم متصل کنید یا فقط آن را به شبکه خود وصل کنید.

اکنون ، نرم افزار سرویس گیرنده را بر روی هر رایانه در خانه خود نصب کنید

و نرم افزار را برای اتصال به هر دو دستگاه DVR پیکربندی کنید.

اکنون ، از طریق این رایانه شخصی یا هر رایانه دیگری که نرم افزار سرویس گیرنده را نصب می کنید

می توانید همزمان به هر دو DVR متصل شوید ، اساساً گویی که یک سیستم هستند.

نرم افزار مشتری به شما امکان می دهد تمام عملکردهای DVR را انجام دهید. شما می توانید ویدیوی زنده

فیلم ضبط شده ، بارگیری فیلم ، پیکربندی DVR و موارد دیگر را از راه دور مشاهده کنید.

می خواهیم به این سوال اساسی پاسخ دهیم که در مواردی که ما اتصال و کابلی نداریم که به منبع برق متصل شویم،

دوربین های امنیتی چگونه منبع تغذیه دریافت می کنند؟

دوربین های امنیتی بی سیم چگونه برق می گیرند؟

آیا دوربین های امنیتی WiFi حتی به برق نیز احتیاج دارند؟

دوربین های امنیتی چگونه تأمین می شوند؟

می خواهیم به این سوالات پاسخ دهیم.

انواع مختلفی از دوربین های امنیتی با روش های متمایز منبع تغذیه در بازار وجود دارد

مانند محبوب ترین دوربین های امنیتی بی سیم ، دوربین های مداربسته بدون سیم و دوربین های PoE.

برای شما دشوار است که بگویید چگونه آنها واقعاً نام خود را به دست می آورند.

فریب نخورید:

دوربین مداربسته بدون کابل تمام دوربین های امنیتی برای کار به قدرت نیاز دارند.

بی سیم به معنای نداشتن سیم است

و دوربین سیمی لزوماً منجر به سیم کشی سخت نمی شود!

این مقاله را دنبال کنید و در مورد منبع تغذیه دوربین های امنیتی ب

رخی اطلاعاتی  حرفه ای کسب کنید تا از برخی سوتفاهمات رایج جلوگیری کنید

آیا دوربین های امنیتی بی سیم بدون سیم برق کار می کنند؟

بستگی به نوع دوربین های امنیتی بی سیم دارد که به آنها مراجعه می کنید.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

دوربین مداربسته لنز ثابت

دوربین مداربسته لنز ثابت

در ابتدا میخواهیم در مورد انواع لنز های دوربین مدار بسته و لنز ثابت صحبت کنیم:

راهنمای لنز دوربین مداربسته

اگر تازه وارد دوربین های مداربسته هستید ، ممکن است
فکر کنید که همه لنزها یکسان هستند … اما این طور نیستند.
به همین دلیل است که انتخاب صحیح مورد توجه قرار می گیرد ،
زیرا این امر بر تصاویر امنیتی شما تأثیر می گذارد.

در واقع لنزهای بسیار متنوعی وجود دارند که صحنه های مختلفی را تولید می کنند ، که به عنوان میدان دید شناخته می شوند. لنزهای دوربین مداربسته برای رفع نیازهای ویژه نظارت طراحی شده اند.

قبل از اینکه به انتخاب های مختلف شما بپردازیم ، بیایید به اصول میدان دید برگردیم

میدان دید چیست؟

به طور خلاصه ، میدان دید همان منطقه ای است که دوربین می تواند در یک صحنه “ببیند”.

این همه به اندازه لنز بستگی دارد – هرچه عدد بیشتر باشد ، دید باریک تری خواهید داشت.

این نمودار ساده در زیر نوع پوششی را که از اندازه های مختلف لنز انتظار دارید به شما نشان می دهد.

به چه لنزی نیاز دارید؟

این سوال پیچیده ای است که باید به آن پاسخ دهید زیرا به آنچه می خواهید نظارت کنید بستگی دارد. برای کمک به شما در انتخاب

مفید است که بدانید چه نوع نمای از لنز خواهید گرفت.

در اینجا نگاهی به رایج ترین انواع لنز با مثالهایی می اندازیم تا زمینه دیدی را به شما نشان دهد.

۲.۸ میلی متر برای نمای ۹۰ درجه

با یک میدان دید گسترده ، لنز ۲.۸ میلی متری یک گزینه محبوب برای نظارت بر دوربین استاتیک است.

این فقط با یک دوربین می تواند منطقه وسیعی را پوشش دهد.

لنز ۲.۸ میلی متری در داخل خانه بسیار محبوب است. این به این دلیل است که شما برای نظارت بر کل یک اتاق فقط به یک دوربین نصب شده

در گوشه ای نیاز دارید. اگرچه در خارج از منزل برای مناطقی مانند سکوهای ایستگاه قطار نیز موثر هستند.

اگر بدنبال میدان دید وسیع تری هستید ، دوربین های پانورامای ۱۸۰ درجه یا ۳۶۰ درجه در دسترس هستند.

این مدل ها برای ارائه نمای کلی از موقعیت مکانی شما ایده آل هستند. لطفاً توجه داشته باشید که با دوربین های فوق العاده گسترده

اغلب تصویر تغییر شکل می دهد.

۴ میلی متر برای دید ۶۰ درجه

لنز ۴ میلی متری اگرچه وضوح بیشتری در فاصله بیشتری دارد ، صحنه ای مشابه ۲.۸ میلی متر را نشان می دهد.

تفاوت اصلی کاهش زاویه دید است که باعث می شود این اجسام به دوربین نزدیکتر باشند.

یک لنز ۴ میلی متری برای تشخیص و شناسایی مفید است

این لنزها اغلب در مکان های بیرونی مانند پارکینگ استفاده می شود ، از آنجا که جزئیات مهم است. همچنین برای جلوگیری از نظارت

بر مناطق غیر ضروری – به عنوان مثال یک راهرو در سوپرمارکت ، همچنین هنگامی که می خواهید منظره باریک تری داشته باشید ، مفید است.

۶ میلی متر برای نمای تله فوتو ۴۵ درجه

لنز ۶ میلی متری ، یک نمای باریک ، اما دقیق از فاصله ارائه می دهد.

از یک لنز تله فوتو همچنین می توان برای نظارت بر یک شی خاص مانند tills استفاده کرد.

مشتریان اغلب از این لنزها برای نظارت بر ورودی پارکینگ یا درگاه استفاده می کنند. همچنین برای یک راهرو مفید است

به خصوص وقتی با فناوری شکل / نمای راهرو ترکیب شود

لنزهای دوربین مداربسته

لنزهای دوربین مداربسته

نوع و اندازه لنزی که دوربین مداربسته شما دارد ، در تعیین اینکه چه تصویری توسط دوربین گرفته می شود

نقش بسیار مهمی دارد. بسیار مهم است که شما یا مشاور دوربین مداربسته خود لنز مناسب را برای کار انتخاب کنید.

این مقاله برخی از تفاوتهای اساسی بین لنزهای دوربین امنیتی را بیان می کند.

هر نوع فناوری دوربین مداربسته ای را که جستجو می کنید مرتبط است.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

انتخاب هارد داهوا

انتخاب هارد داهوا:

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با موضوع انتخاب هارد داهوا لطفا تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

با توجه به این که استفاده از دوربین مداربسته برای بالا بردن امنیت در دنیای کنونی مورد توجه زیادی قرار گرفته نیاز به کسب اطلاعات در مورد دوربین مدار بسته و اجزای آن احساس می شود.

فرمت هارد داهوا

فرمت هارد داهوا

انتخاب هارد داهوا: پیشرفت تکنولوژی در این زمینه باعث شده است که افراد بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز در تمام هفته از راه دور و به سرعت مجازی هر چیزی را که می خواهند کنترل کنند. وجود دوربین های مدار بسته باعث بهبود کارکرد کارمندان، جلوگیری از عملیات خرابکارانه، دزدی و … شده است.

دور بین های مدار بسته از اجزای مختلفی مانند دوربین، لنز دوربین، پایه، DVR یا NVR، هارد دیسک، کابل  و … تشکیل شده اند. این مطلب در خصوص هارد داهوا و و فرمت هارد دوربین های مداربسته تهیه شده است. با مطالعه مطالب ذیل می توانید اطلاعات خوبی در خصوص فرمت هارد داهوا کسب نمایید.

DVR چیست و چه ارتباطی با هارد دارد؟

انتخاب هارد داهوا: DVR سیگنال آنالوگ را به دیجیتال تبدیل می کند و سپس آن را فشرده می کند. بر خلاف دوربین های نظارت سنتی آنالوگ ، این سیستم ها این توانایی را دارند که فیلم های ویدئویی را به صورت دیجیتال ضبط و ذخیره کنند. این بدان معنی است که این سیستم های DVR امکان فیلمبرداری با کیفیت بالاتر و سطح پایین تری از ذخیره سازی را فراهم می کنند.

اما بر خلاف دوربین های IP ، سیستم های DVR به اینترنت وصل نمی شوند (و قابلیت آن را ندارند). آنها سیستم های مدار بسته هستند ، به این معنی که آنها فقط به صورت محلی به یکدیگر متصل شده اند و به هیچ شبکه ای وصل نمی شوند. برای کمک به شما در درک بهتر آن چه در هنگام خرید یک سیستم DVR به شما کمک می کند لازم است بدانید بسیاری از دوربین ها می توانند به یک DVR وصل شوند.

DVR ها معمولاً دارای ۴ ، ۸ ، ۱۶ یا ۳۲ ورودی دوربین هستند. بسیاری از مردم سیستم های مدار بسته تلویزیون مدار بسته (CCTV) موجود را به این سیستم های DVR دیجیتال ارتقا می دهند.

DVR به شما امکان می دهد همه این تصاویر را یک جا یا یک بار مشاهده کنید ، و تمام ویدیوها در هارد دیسک ذخیره می شوند. این جاست که هارد دوربین مداربسته مثل هارد داهوا ایفای نقش می کند. دوربین ها فیلم های دیجیتالی را بر روی هارد دی وی دی یا کامپیوتر ضبط می کنند.

DVR چیست و چه ارتباطی با هارد دارد؟

DVR چیست و چه ارتباطی با هارد دارد؟

محدودیت اصلی شما این خواهد بود که چقدر فضای در هارد دیسک دارید.

انتخاب هارد داهوا: این موضوع تحت تأثیر کیفیتی است که شما در حال ضبط فیلم های ویدئویی خود هستید. هر چه تعداد فریم در ثانیه بیشتر باشد ، پرونده ها بزرگ تر می شوند.

DVR عملیات ضبط را تا زمانی انجام می دهد که فضای هارد شما تمام نشده است. یعنی بعد از اتمام این فضا برای ادامه ضبط نیاز به برنامه ای برای بازنویسی داده های قدیمی می باشد تا ظرفیت جدید برای ضبط تصاویر جدید ایجاد شود.

از آنجا که ضبط تصاویر به صورت ۲۴ ساعته نیاز به هارد با ظرفیت بالا دارد برخی از دوربین های پیشرفته تر می توانند به سنسورهای حرکتی و کیت های صوتی مجهز باشند که به آنها امکان می دهد فقط هنگام تشخیص حرکت و یا نور شروع به ضبط کنند.

این امر تا حد زیادی موجب صرفه جویی در فضای ذخیره سازی و نیاز شخص برای نظارت دائمی بر روی ویدیو می شود.

انتخاب هارد داهوا: اگر فقط می خواهید در طول روز تصاور را ضبط کنید تا بعداً آنها را مرور کنید و قصد ندارید به صورت آنلاین به فیلم ها دسترسی پیدا کنید ، یک سیستم DVR مقرون به صرفه تر و متناسب با نیازهای شما خواهد بود.

با این حال ، اگر می خواهید سیستم شما به اینترنت متصل باشد و به مقدار زیادی فضای ذخیره سازی هارد دسترسی دارید، دوربین های IP گرچه به طور کلی گران تر هستند اما می توانند کیفیت بالایی از تصاویر را به شما بدهند.

DVR ها معمولاً با آهنگ های صوتی MP3 و AC3 می توانند فیلم های H.264 ، MPEG-4 Part 2 ، MPEG-2 .mpg ، MPEG-2 .TS ، VOB و ISO را ضبط و پخش کنند. آن ها هم چنین می توانند تصاویر (JPEG و PNG) را نمایش داده و فایل های موسیقی (MP3 و Ogg) را پخش کنند. برخی از دستگاه ها می توانند برای پخش و ضبط در format یا همان قالب های جدید به روز شوند.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل 1400dp
نوشتهٔ بعدی
خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن DS-2CD2166G2-I(SU)

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید