قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1200EMP-A

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP-A

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP-A

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP-A:

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1400EMP-A دارای رزولوشن 4 مگاپیکسل است. دارای وزن خالص 0.49 کیلوگرم بوده و دارای بدنه ای از جنس آلومینیومی است. دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و دارای ضد نوری از نوع DWDR است. دارای آیریسی از نوع ثابت بوده و دارای حداکثر دیافراگم F2.0 است. دارای لنزی از نوع ثابت بوده و دارای سنسوری از نوع CMOS است.این دوربین مدار بسته دارای دید در شب هوشمند تا دامنه 50 متر است.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری 1/2.7″ CMOS
پیکسل ها 2560(H)×1440(V), 4MP
اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی PAL: 1/25~1/100000s

NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل نور محیط 0.03Lux/F2.0, 30IRE, 0Lux IR on
S/N More than 65dB
دامنه دید در شب Up to 50m (164feet)
کنترل روشن/خاموش دید در شب Auto / Manual
تعداد چراغ های دید در شب 1

لنز

نوع لنز Fixed lens / Fixed iris
نوع دهانه لنز Board-in
فاصله کانونی 3.6mm (2.8mm Optional)
حداکثر دیافراگم F2.0
زاویه دید H: 76.4° (97°)
V: 41.6° (52°)
کنترل فوکوس N/A
فاصله فوکوس 1400mm (800mm/2500mm)

55.1” (31.5”/98.4”)

DORI

Note: The DORI distance is a “general proximity” of distance which makes it easy to pinpoint the right camera for your needs. The DORI distance is calculated based on sensor specification and lab test result according to EN 62676-4 which defines the criteria for Detect, Observe, Recognize and Identify respectively.
DORI

Definition

Distance
Detect 25px/m

(8px/ft)

2.8mm: 56m(184ft)

3.6mm: 80m(262ft)

Observe 63px/m

(19px/ft)

2.8mm: 22m(73ft)

3.6mm: 32m(105ft)

Recognize 125px/m

(38px/ft)

2.8mm: 11m(37ft)

3.6mm: 16m(52ft)

Identify 250ppm

(76px/ft)

2.8mm: 6m(18ft)

3.6mm: 8m(26ft)

پان / شیب / چرخش

پان / شیب / چرخش Pan: 0° ~ 360°

Tilt: 0° ~ 90°

Rotation: 0° ~ 360°

ویدئو

وضوح 4MP (2560×1440)
نرخ فریم 25/30fps@4MP, 25/30fps@1080P
خروجی تصویر 1-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)
روز و شب Auto (ICR) / Manual
OSD Multi-language
BLC BLC / HLC / DWDR
WDR DWDR
به دست آوردن کنترل AGC
کاهش سر و صدا 2D
تعادل رنگ سفید Auto / Manual
دید در شب هوشمند Auto / Manual

گواهینامه

گواهینامه ها CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

پورت

پورت صوتی Built-in mic

برق

منبع تغذیه POC/12V DC ±30%
مصرف برق Max. 3.4W (12V DC, IR on)

محیط

دما برای فعالیت -40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

* Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط نگهداری -40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH
حفاظت IP67

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Aluminium
ابعاد Φ106mm×93.7mm (Φ4.17″×3.69″)
وزن خالص 0.49kg (1.08lb)
وزن ناخالص 0.62kg (1.37lb)

بدون دوربین های مدار بسته امنیت وجود دارد؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP-A:

امنیت با وجود ماموران و پلیس ها تامین می شود ، ولی در بعضی از مواقع امنیت حتی با وجود پلیس ها و ماموران تامین نمی شود ، برای همین دوربین های مدار بسته طراحی و ساخته شده اند.دوربین های مدار بسته می توانند در هنگامی که پلیس ها و ماموران در دستگیری سارقان نا توان باشند ، دوربین های مدار بسته می توانند کمک زیادی به دستگیری مجرمان کنند.

دوربین های مدار بسته به طور کلی به دو دسته تقسیم بندی می شوند: دوربین های مدار بسته دام و دوربین های مد ار بسته بولت.هر کدام از دوربین های مدار بسته ذکر شده دارای بعضی از توانایی ها و بعضی از نقاط ضعف هستند و برای یک سری شرایط مکانی ، در نظر گرفته شده اند

و به تولید رسیده اند.دوربین های مدار بسته دام دوربین هایی هستند که در فضا های درونی مانند داخل خانه مورد استفاده قرار می گیرند و دوربین های مدار بسته بولت ، دوربین های مدار بسته ای هستند که مختص فضا های بیرونی هستند.

اگر شما این دو نوع دوربین مدار بسته ذکر شده را در جای مناسبی قرار ندهید ، در آن صورت از توانایی های این دوربین مدار بسته کم کرده اید.بنابراین بهتر است که دوربین های مدار بسته ذکر شده را در جای مناسبی قرار دهید و سعی کنید که از آنها به خوبی نگهداری کنید.

خرید دوربین های مدار بسته:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP-A:

مهم ترین معیار هایی که شما باید در نظر بگیرید ، قیمت ،برند ،کیفیت و مشخصات فنی است.با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید یک دوربین مدار بسته با کیفیت را خریداری کنید.

درباره برند شما می توانید از یک ماهر در حوضه دوربین های مدار بسته سوال کنید و با کمک گرفتن از او بهترین کیفیت را برای خودتان خریداری کنید.خریداری کردن یک سیستم امنیتی مناسب دارای اهمیت زیادی است.چراکه سیستم های امنیتی ارتباط مستقیم با امنیت و اموال ما دارند.

برای همین باید در هنگام خرید یک سیستم امنیتی مناسب دقت لازم را داشته باشیم.دوربین های مدار بسته ای که خریداری می کنیم باید دارای گارانتی باشد تا بتوانیم در صورت مشاهده ایراد در سیستم امنیتی ، آن را تعویض کنیم.

دوربین های مدار بسته را می توانید به راحتی خریداری کنید ، اما باید در نظر داشته باشید که چه نوع دوربین مدار بسته ای و با چه کیفیت و ویژگی هایی را خریداری می کنید.در نظر گرفتن محیطی که می خواهید در آن سیستم امنیتی نصب کنید بسیار مهم و لازم است.برای اینکه عوامل محیطی بر روی دوربین های مدار بسته تاثیر مستقیم دارد.

ادامه توضیحات:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP-A:

دوربین های مدار بسته ای که خریداری می کنیم باید دارای قیمتی مناسب و ویژگی ها و امکانات زیادی باشد.هر چقدر امکانات دوربین مدار بسته ای که می خواهید خریداری کنید زیاد باشد ، امنیتی که توسط دوربین متدار بسته به وجود می آید نیز بیشتر خواهد بود.

از دوربین های مدار بسته می توان در هر جایی استفاده کرد ، اما مهم ترین نکته ای که وجود دارد این است که باید مشخصات فنی و ویژگی های دوربین مدار بسته با محیطی که ما در نظر گرفته ایم سازگار باشد.

علاوه بر مشخصات فنی و ویژگی های دوربین مدار بسته ، میزان مقاومت نیز دارای تاثیر زیادی است.مقاومت دوربین های مدار بسته را در برابر عوامل طبیعی را با IP نمایش می دهند و عدد بعد از آن ، نشان دهنده این است که دوربین مدار بسته در برابر چه چیزی مقاومت دارد.

برای بعضی از افراد میزان مقاومت دوربین مدار بسته مهم نیست و معتقد هستند که مقاومت هیچ تاثیری بر کارایی دوربین مدار بسته ندارد ، اما این طرز تفکر اشتباه است و اگر دوربین مدار بسته دارای مقاومت نباشد در آن صورت با ساده ترین اتفاقات محیطی مانند باران خراب می شود و کارایی خود را از دست می دهد.

افزایش امنیت:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP-A:

افزایش امنیت یک مکان عملی پر از اهمیت و حساسیت است که همین عمل را دوربین های مدار بسته انجام می دهند.خریداری کردن دوربین مدار بسته برای خریدار بسیار سود مند است،چرا که دوربین های مدار بسته از هر نوع سرقت احتمالی جلو گیری می کنند همین جلوگیری شما را از خسارت های بسیار بزرگ در امان نگه می دارد.

.دوربین های مدار بسته با وجود اینکه بسیار در امر امنیت موثر هستند،می توان آنها را وسیله ای کاملا کاربردی در مقابل جرم و جنایت دانست.دوربین های مدار بسته شاید از چند قطعه الکترونیکی و چند پیچ تشکیل شده باشند،اما باید گفت دوربین های مدار بسته با انجام نظارت،کاری بزرگ انجام می دهند و انجام این کار را میتوان عملی انسانی دانست.

کاری که دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های نظارتی انجام می دهند بسیار مهم و حیاطی است.امنیت یکی از مهم ترین موارد برای زندگی همه جانداران است و انسان هم دارای همین دغدغه است.

چرا از دوربین های مدار بسته در محل کار استفاده می شود؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP-A:

دوربین های مدار بسته می توانند یک عامل بازدارنده کارآمد در برابر خرابکاری و سرقت اموال باشند. و اگر اتفاقی بیفتد ، فیلم دوربین مدار بسته می تواند به تحقیقات پلیس کمک کند و مدرکی در دادگاه باشد.

بهبود کارایی محل کار یکی دیگر از دلایل رایج است. دوربین های مدار بسته می توانند اطلاعات مهمی در مورد نحوه استفاده از وسایل شرکت و اتفاقات درون آن ارائه دهند.

استفاده از دوربین مدار بسته:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP-A:

استفاده کردن صحیح از دوربین مدار بسته بسیار ضروری است.سعی کنید که به دوربین های مدار بسته خود را تا حد امکان خوب نگه دارید.با درست استفاده کردن از دوربین مدار بسته شما عمر و کارایی آن را طولانی تر کرده اید و می توانید از دوربین مدار بسته خود تا مدتی بسیار طولانی استفاده کنید.

DVR چیست؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP-A:

به زبان ساده ، DVR دستگاهی است که به دوربین مدار بسته وصل می شود و با استفاده از آن ما می توانیم تصاویری که توسط دوربین های مدار بسته گرفته می شود را در تلوزیون ها و یا مانیتور ها مشاهده کنیم.بدون این دستگاه ها ما نمی توانیم تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته را مشاهده کنیم.

بنابراین در هنگام خرید لازم است که دوربین مدار بسته ای را به همراه DVR یا NVR خریداری کنید.NVR نیز برای دوربین های مدار بسته تحت شبکه است و در صورت خریداری کردن یک دوربین مدار بسته تحت شبکه ، باید این دستگاه را نیز تهیه کنید.

کانال در دوربین های مدار بسته چیست؟

کانال در دوربین های مدار بسته به تعداد تصویری گفته می شود که ما در یک لحظه داریم.برای اینکه بتوانیم چند تصویر و مکان را داشته باشیم باید از چند دوربین مدار بسته استفاده کنیم.در اکثر اوقات تعداد کانال ها برای نصاب ها بسیار مهم است.کانال هایی که درباره آن توضیح دادیم ارتباط مستقیمی با DVR و NVR که ما خریداری می کنیم دارد.

بنابراین کانال ها مربوط به دستگاهی که تهیه می کنیم دارد.NVR ها و DVR ها هستند که تعداد کانال ها را تعیین می کنند و به ما قابلیت نظارت همزمان به چند مکان متفاوت را می دهند.بنابراین خریداری کردن یک دستگاه مناسب برای دوربین مدار بسته نیز دارای اهمیت زیادی است و باید به آن توجه زیادی شود.

می توان گفت که دوربین های مدار بسته به ما در ایجاد امنیت بیشتر کمک می کنند.با داشتن امنیت بیشتر،افراد می توانند بدون داشتن نگرانی از لحاظ امنیت به کار های روزانه خود با آرامش کامل رسیدگی کنند.

دوربین های مدار بسته شاید در نظر ما نقش کوچکی در امنیت داشته باشند ، اما در واقع نقش بسیار عظیم و گسترده ای در امنیت دارند.در بعضی از مواقع که پلیس در گرفتن سارق نا توان بوده ، دوربین های مدار بسته توانسته اند هویت سارق را آشکار کنند و فرد سارق را دستگیر کنند.

ادامه توضیحات:

هر دوربین مدار بسته برای یک جا و یک سری شرایط ساخته شده است.همه دوربین های مدار بسته توانایی مقاوت دارند.مقاومت دوربین های مدار بسته به کیفیت آنها نیز بستگی دارد.

دوربین های مدار بسته  با کیفیت چون دارای جنس مرغوبی هستند،مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل می تواننند امنیتی با کیفیت بالا را به شما اراوه دهند.دوربین های با کیفیت سادده و متوسط نیز دارای کیفیت قابل قبولی هستند و می توان با آنها نیز امنیت خوبی را تجربه کرد.داشتن یک کیفیت خوب بر روی قیمت دوربین های مدار بسته نیز تاثیر مستقیم دارد.

دوربین های مدار بسته فقط در زمینه امنیت به ما کمک می کنند؟

دوربین های مدار بسته به ما فقط در زمینه امنیت کمک نمی کنند.بلکه،دوربین های مدار بسته می توانند به ما در اتفاقات مختلفی که در اطراف ما می افتد،به ما کمک می کنند.

برای مثال در زمانی که فردی آسیب دیده است و نیاز به دکتر دارد ما با مشاهده کردن فیلم دوربین های مدار بسته می توانیم به آن فرد کمک کنیم و یا به اورژانس اطلاع دهیم.

دوربین های مدار بسته خیلی از مشکلات ما از لحاظ نظارتی را می توانند بر طرف کنند.دوربین های مدار بسته طوری طراحی شده اند که می توانند هر کسی را از عملکرد خود راضی کنند.این مورد ذکر شده نشان دهنده کارآمدی زیاد دوربین های مدار بسته است.

لنز:

لنز دوربین های مدار بسته از اجزای بسیار مهم آنها هستند.اگر لنز دوربین های مدار بسته مشکل داشته باشد ، در این صورت دوربین مدار بسته ناتوان از ضبط تصاویر می شود و دیگر قادر به نمایش اتفاقات رخ داده نیست.تنظیم لنز در دوربین های مدار بسته به دو دسته تقیم بندی می شوند: تنظیم لنز به شکل موتور آیز و تنظیم لنز به شکل وریفوکال ( دستی ).

دوربین هایی که دارای لنز موتور آیز هستند ، می توانند به صورت اتوماتیک حالت لنز خود را تغییر دهند ولی دوربین های مدار بسته ای که دارای لنز وریفوکال هستند ، قابلیت تنظیم خود را ندارند و فرد مجبور به تنظیم لنز دوربین مدار بسته به صورت دستی می شوند.

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1400THP-I8

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1400THP-I8

دوربین مداربسته داهوا 1400THP-I8 از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است . این دوربین مداربسته دارای رزولوشن 4 مگاپیکسل با دید در شب تا فاصله 80 متر است. بدنه این دوربین از نوع بالت و جنس آن از پلاستیک است . اگر به دنبال دوربین با کیفیت بالا و دید در شب عالی هستید این محصول گزینه مناسبی برای شما خواهد بود


شرکت علم و صنعت

شرکت علم و صنعت وارد کننده برند های داهوا ، هایک ویژن ، هایلوک ، تی وی تی و همچنین صاحب برند نایک ویژن میباشد.
این شرکت تمامی محصولات ارائه شده را توسط گارانتی های اصلی ارائه میدهد.
این شرکت در بردارنده خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات ارائه شده میباشد.
شرکت علم و صنعت همچنین در راستای تجهیزات شبکه و سوییچ های PoE صاحب برند انکاتک با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت ها و مشاوره میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید . با کمی صبر و بردباری مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

برای مشاهده لیست قیمت همکار کلیک فرمایید


در جدول زیر مشخصات کامل دوربین مداربسته داهوا 1400THP-I8 را مشاهده خواهید کرد:
قیمت دوربین مداربسته داهوا 1400THP-I8

دوربین مداربسته

سنسور تصویر

1/2.7 inch CMOS

پیکسل موثر

2560 (H) × 1440 (V), 4MP

سرعت شاتر اکتریکی

PAL:1/25s–1/100000s
NTSC:1/30s–1/100000s

نرخ نویز به سیگنال

0.03Lux/F2.0, 30IRE, 0Lux IR on

فاصله دید در شب

Distance up to 80 m (262.46 ft)

کنترل خاموش/ روشن دید در شب

Auto; manual

تعداد ال ای دی دید در شب

2

پان/ شیب / چرخش

Pan: 0°–360°
Tilt: 0°–180°
Rotation: 0°–360°

لنز

نوع لنز

Fixed-focal

نوع دهانه

M12

فاصله کانونی

3.6 mm; 6 mm; 8 mm

حداکثر دیافراگم

F2.0

زاویه دید

3.6 mm: 89.5° × 76.4° × 41.6°

(diagonal × horizontal × vertical)
6 mm: 55.5° × 48.6° × 27.9°

(diagonal × horizontal × vertical)
8 mm: 41.9° × 36.3° × 20.3°

(diagonal × horizontal × vertical)

نوع آیریس

Fixed iris

حداقل فاصله عکاسی

1.4 m/2.5 m/4.5 m (4.59 ft/8.20 ft/14.76 ft)

فاصله دوری

 

Lens

شناسایی

مشاهده

تشخیص

شناسایی

3.6 mm

80.0 m (262.46 ft)

32.0 m (68.89 ft)

16.0 m (52.49 ft)

8.0 m

(26.24 ft)

6 mm

120.0 m (393.70 ft)

48.0 m (104.98 ft)

24.0 m (78.74 ft)

12.0 m (39.37 ft)

8 mm

160.0 m (590.55 ft)

64.0 m (209.97 ft)

32.0 m (68.89 ft)

16.0 m

(52.49 ft)

ویدیو

فرم ریت

CVI: 4M@25fps/30fps; 1080P@25fps/30fps;
AHD: 4M@25fps/30fps;
TVI: 4M@25fps/30fps;
CVBS: 960H

رزولوشن

4MP (2560 × 1440); 1080P (1920 × 1080); 960H (960 × 576/960 × 480)

روز/شب

Auto switch by ICR

حالت بی ال سی

BLC/HLC/DWDR

حالت دبلیو دی ار

DWDR

بالانس سفید

Auto; manual

کنترل نور

Auto; manual

کاهش نویز

2D NR

دید در شب هوشمند

Yes

مه زدایی الکتریکی

Yes

آیینه

Off/On

ماسک حریم خصوصی

Off/On (8 area, rectangle)

گواهی نامه 

گواهی نامه 

CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)
FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)
UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

پورت

پورت ویدیو

Video output choices of CVI/TVI/AHD/CVBS by one BNC port

برق 

منبع تغذیه

12V±30% DC

مصرف برق

Max 5.1W (12V DC, IR on)

شرایط محیطی 

شرایط دمایی

-40°C to +60°C (-40°F to +140°F);

<95% (non-condensation)

شرایط ذخیره سازی

-40°C to +60°C (-40°F to +140°F);

<95% (non-condensation)

سطح حفاظت

IP67

ساختار

جنس

Metal front face + plastic main body + metal bracket

ابعاد

240.7 mm × 90.7 mm × 90.4 mm (9.48″ × 3.57″ × 3.56″)

وزن خالص

410 g (0.90 lb)

وزن ناخالص

616 g (1.36 lb)

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1400THP-I8

3 کاربرد غیر معمول سیستم های دوربین مدار بسته

استفاده از دوربین های مدار بسته در چند سال گذشته به طور تصاعدی افزایش یافته است. از فروشگاه‌ ها تا مراکز خرید گرفته تا خانه‌ ها و آپارتمان‌ ها، مردم از آن‌ ها برای محافظت از دارایی‌ های ارزشمند و عزیزان خود استفاده می‌کنند.

در حقیقت ، بازار نظارت تصویری قرار است تا سال 2022 به 75.64 میلیارد دلار برسد. راه حل های امنیتی در حال حاضر از فن آوری های پیشرفته مانند تشخیص چهره ، تشخیص حرکت چند جهته ، تجزیه و تحلیل یادگیری عمیق برای ارائه آرایه استفاده می کنند.

در اینجا در مقاله امروز، می توانید لیستی از 5 کاربرد هیجان انگیز و جایگزین برتر سیستم های نظارت دوربین مدار بسته را بیابید.
1. برای دستگیری مجرمان در زمان وقوع جرم و شناسایی آن ها با تشخیص چهره

در یک مورد اخیر، پلیس از تشخیص چهره استفاده کرد تا به آن ها کمک کند مظنونی را که در حال شرکت در مسابقه فوتبال فینال لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم مبود شناسایی کنند. اداره پلیس از یک الگوریتم پیچیده برای مقایسه چهره تماشاگران با پایگاه داده پلیس که شامل بیش از 500000 تصویر از مظنونان تحت تعقیب بود، استفاده کرد.

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1400THP-I8

این توانایی برای شناسایی و شناخت مظنونان در زمان واقعی می تواند برای جلوگیری از حملات تروریستی بسیار مفید باشد.

2. برای کمک به ناوبری در آب های تاریک

سیستم های دوربین مداربسته بر روی قایق ها نصب شده اند تا به دریانوردان کمک کنند مسیر خود را در آب های تاریک پیدا کنند. این دوربین‌ها دارای دید در شب با وضوح بالا هستند که به کاپیتان‌ های دریایی اجازه می‌دهد در اعماق دریا موانع، ماهی‌ ها و سایر کشتی‌ های کوچک را بررسی کنند.

3. با حیوان خانگی خود تعامل داشته باشید، حتی زمانی که در خانه نیستید

دوربین مداربسته یک راه عالی برای تماشای حیوان خانگی شما حتی زمانی که برای ساعت های طولانی در خانه نیستید و نگه داشتن او در تعامل است. صدا و تصویر دو طرفه به شما کمک می کند تا با حیوانات خود ارتباط برقرار کنید. به این ترتیب می توانید حیوان خانگی خود را زیر نظر بگیرید و به او دستور دهید در زمان های برنامه ریزی شده آب بنوشد یا غذا بخورد. علاوه بر این، حسگر های حرکتی می توانند در صورت بدرفتاری یا نیاز به کمک حیوان خانگی به شما هشدار دهند.

4. بازاریابی و فروش محصولات بیشتر

فروشگاه ها  و مراکز خرید از سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته برای شناسایی الگو های خرید محصول و سایر گرایش های مصرف کنندگان استفاده می کنند. به عنوان مثال، یک دوربین نظارتی در یک سوپرمارکت می‌تواند به صاحبان مغازه کمک کند تا تشخیص دهند که آیا مشتری خاصی در بدو ورود مورد استقبال قرار گرفته است یا خیر و همچنین مشکلاتی را که در یافتن یک محصول خاص با آن مواجه هستند، شناسایی کند.

با استفاده از فیلم، صاحبان مشاغل می توانند خدمات مشتری و قرار دادن محصول را ساده کنند و در نتیجه درآمد کلی را افزایش دهند.

بهترین سیستم های دوربین مداربسته از پیشگیری از جرم گرفته تا کمک به ایجاد انگیزه در خود، به شما اجازه می دهند تا کارهای بیشتری انجام دهید. آیا هیچ یک از این کاربردهای نوآورانه جدید را امتحان کرده اید یا به تنهایی به موارد جدیدی رسیده اید؟

3 نکته که قبل از خرید دوربین مدار بسته بی سیم باید بدانید

خرید یک دوربین مداربسته بی سیم برای خانه یا محل کار شما می تواند بسیار موثر باشد، به خصوص برای کسانی که برای اولین بار میخواهند دوربین مداربسته نصب کنند. اینجا در پست امروز، ما در مورد انتخاب بهترین دوربین های امنیتی بی سیم برای خانه یا محل کار خود به شما نکاتی را ارائه می دهیم.

وارد عصر دوربین های مداربسته بی سیم شوید

دوربین های بی سیم دارای طیف گسترده ای از مزایا هستند. مهمترین آن ها سهولت نصب است. دیگر مجبور نیستید با سیم های نامرتب برخورد کنید. فقط دوربین را در محل مورد نظر نصب کنید . از آنجایی که از سیگنال های بی سیم برای برقراری ارتباط با دستگاه DVR استفاده می کند، نیازی به سیم های اضافی در اطراف شما نیست.

یکی دیگر از مزایای قابل توجه دسترسی است. از آنجایی که بی‌سیم است، اکنون می‌توانید این دستگاه‌ ها را در مناطقی که قبلاً غیرقابل دسترس بوده‌ اند نصب کنید. شما می توانید این موارد را به راحتی در مکان های بیرونی که منبع تغذیه ندارند قرار دهید. این بدان معنی است که شما می توانید از نظارت جامع لذت ببرید.

سومین مزیت این دستگاه‌ ها این است که از آنجایی که با وجود سیم محدود نمی‌شوند، می‌توان آن‌ها را به راحتی و بدون دردسر تغییر مکان داد.

در نهایت، دوربین های مدار بسته بی سیم بسیار مقرون به صرفه هستند. از آنجا که آنها نیازی به سیم ندارند و نیاز به پنهان کردن آنها دارند. می توانید هزینه های کلی نصب را پایین نگه دارید.

در اینجا چند فاکتور برای خرید دوربین های بی سیم وجود دارد:

1. نوع دوربین و محدوده

چندین نوع دوربین مانند Bullet ، Varifocal ، PTZ (Pan/Tilt/Zoom) ، Fish Eye و Cube وجود دارد. هر کدام از این دوربین ها برای کاربردهای خاصی مناسب هستند. مطمئن شوید که نیازهای خاص خود را شناسایی کرده و دوربین مناسبی را انتخاب کنید که با آن مطابقت داشته باشد.

اگر برای انتخاب دوربین بی‌سیم مناسب برای خود به کمک نیاز دارید، فقط با کارشناسان امنیتی در علم و صنعت ، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های امنیتی خانه پیشرو تماس بگیرید.

چگونه می توانید به درستی از ویژگی دید در شب دوربین های امنیتی استفاده کنید

دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب بهترین راه برای ردیابی حرکات سارقان و سایر اشرار در اطراف خانه شما در طول شب است. این دوربین‌ها که به نور مادون قرمز مجهز شده‌اند، تصاویر و فیلم‌ها را حتی زمانی که نور ضعیف یا بدون نور بیرون وجود دارد، می‌گیرند.

با این حال ، شما می توانید کیفیت ضبط های خود را با انجام برخی از این اشتباهات رایج تنزل دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارهایی که باید انجام دهید و از چه کارهایی باید اجتناب کنید، خواندن این مطلب را ادامه دهید تا بتوانید تصاویری با بهترین کیفیت را در دوربین مداربسته دید در شب خود ثبت کنید.

 اطمینان حاصل کنید که IR به اندازه کافی قدرتمند است

این یکی از مهم ترین نکاتی است که باید هنگام انتخاب دوربین های مداربسته برای ثبت تصاویر در شب به درستی عمل کرد. دوربین های مداربسته بسته به مدل، بردی بین 5 تا 50 متر و حتی بیشتر دارند. با این حال، باید در نظر داشته باشید که اگرچه دوربین شما می‌تواند در حداکثر برد عکس‌برداری کند، کیفیت تصویر در نهایت تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد.

قاعده کلی این است که محدوده مورد نظر خود را اندازه گیری کنید و دوربینی را انتخاب کنید که محدوده آن کمی بیشتر باشد. به عنوان مثال، اگر می خواهید مساحت 40 متری را پوشش دهید، سرمایه گذاری روی یک دوربین دید در شب که حداکثر برد آن 50 متر است، سودمند است.

مادون قرمز بیش از حد قوی را انتخاب نکنید

در حالی که ممکن است این موضوع در مورد نکته فوق عادی به نظر برسد، در واقع اهمیت دارد. این به این دلیل است که یک IR بسیار قوی می تواند به تصاویری با کیفیت پایین منجر شود. دوربین های مدار بسته بسته به شرایط نمی توانند روشنایی سنسور IR را تنظیم کنند. این بدان معناست که اگر سوژه شما دقیقاً در کنار دوربینی قرار دارد که برای گرفتن برد های بسیار طولانی طراحی شده است. ممکن است سوژه شما خیلی روشن یا شسته به نظر برسد.

ارتفاع نصب را در نظر بگیرید

ارتفاع نصب یک عامل مهم در تعیین کیفیت تصویر خروجی است. به عنوان مثال ، اگر از دوربین نصب شده در ارتفاع 3 متر استفاده می کنید ، تا خودروی خود را که در فاصله 4 متری خانه شما پارک شده است ، زیر نظر داشته باشید ، فاصله واقعی بین دوربین و خودرو 5 متر است.

بنابراین ، هنگام انتخاب محدوده دوربین IR ، باید ارتفاع نصب را در نظر بگیرید.

IR فقط زمانی کار می کند که موضوعی برای انعکاس آن وجود داشته باشد

نور مشعل قابل مشاهده نیست مگر اینکه از روی یک جسم یا دیوار منعکس شود. همین امر در مورد دوربین مداربسته دید در شب نیز صدق می کند. گاهی اوقات، مشتریان تصور می کنند که دوربین آن ها کار نمی کند فقط به این دلیل که فقط تاریکی را در تصاویر می بینند.

نگران نباشید، وقتی سوژه به محدوده دوربین حرکت می کند، سوژه مادون قرمز را منعکس می کند و در نتیجه تصویر را روشن می کند.

اطمینان حاصل کنید که میدان دید واضحی دارید

این به این دلیل است که وقتی میدان دید شما با اشیا مسدود می شود، دوربین سعی می کند نوردهی را تنظیم کند. به عنوان مثال، اگر درخت یا شاخه ای دارید که میدان دید را مسدود کرده است، این جسم به شدت روشن می شود و باعث می شود بقیه کادر تیره تر به نظر برسد. این امر ثبت جزئیات را دشوار می کند.

یک دوربین دید در شب راهی عالی برای گرفتن جزئیات هرگونه مزاحم حتی در تاریکی بیرون است. با این نکات مفید، مطمئن شوید که بیشترین بهره را از دوربین خود ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده یا نصب دوربین های مداربسته دید در شب، با کارشناسان ما در علم و صنعت تماس بگیرید.

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1400THP-I8

عیب یابی دوربین مداربسته تحت شبکه

عیب یابی دوربین مداربسته تحت شبکه

همانطور که میدانید برا ی حفظ امنیت در دنیای امروزی وجود دوربین های مدار بسته ضروری است اما برخی اوقات این دوربین ها دچار مشکلی می شوند که از عملکرد درست خود باز می مانند

ما در اینجا راهنمایی هایی بری شما عزیزان آورده ایم که وقتی با مشکلی رو به رو شدید ابتدا خود به بررسی دوربین مدار بسته خود بپردازید و سپس باز اگر مشکل رفع نشد با افراد متخصص یا پشتیبانی تماس بگیرید

در ابتدا در مورد این صحبت می کنیم که از کجا بفهمیم دوربین های مدار بسته مشکل پیدا کرده اند و باید به فکر درست کردن آن ها باشیم.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDBW1400RP-Z
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید