قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP:

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1400EMP دارای رزولوشن 4 مگاپیکسل است. دارای وزن خالص 0.49 کیلوگرم بوده و دارای بدنه ای از جنس آلومینیومی است. دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و دارای ضد نوری از نوع DWDR است. این دوربین مدار بسته دارای دید در شب هوشمند تا دامنه 50 متر است. دارای آیریسی از نوع ثابت بوده و دارای حداکثر دیافراگم F2.0 است. دارای لنزی از نوع ثابت بوده و دارای سنسوری از نوع CMOS است.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری 1/2.7″ CMOS
پیکسل ها 2560(H)×1440(V), 4MP
اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی PAL: 1/25~1/100000s

NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل نور محیط 0.03Lux/F2.0, 30IRE, 0Lux IR on
S/N More than 65dB
دامنه دید در شب Up to 50m (164feet)
کنترل روشن/خاموش دید در شب Auto / Manual
تعداد چراغ های دید در شب 1

لنز

نوع لنز Fixed lens / Fixed iris
نوع دهانه لنز Board-in
فاصله کانونی 3.6mm (2.8mm Optional)
حداکثر دیافراگم F2.0
زاویه دید H: 76.4° (97°)
V: 41.6° (52°)
کنترل فوکوس N/A
فاصله فوکوس 1400mm (800mm/2500mm)

55.1” (31.5”/98.4”)

DORI

Note: The DORI distance is a “general proximity” of distance which makes it easy to pinpoint the right camera for your needs. The DORI distance is calculated based on sensor specification and lab test result according to EN 62676-4 which defines the criteria for Detect, Observe, Recognize and Identify respectively.
DORI

Definition

Distance
Detect 25px/m

(8px/ft)

2.8mm: 56m(184ft)

3.6mm: 80m(262ft)

Observe 63px/m

(19px/ft)

2.8mm: 22m(73ft)

3.6mm: 32m(105ft)

Recognize 125px/m

(38px/ft)

2.8mm: 11m(37ft)

3.6mm: 16m(52ft)

Identify 250ppm

(76px/ft)

2.8mm: 6m(18ft)

3.6mm: 8m(26ft)

پان / شیب / چرخش

پان / شیب / چرخش Pan: 0° ~ 360°

Tilt: 0° ~ 90°

Rotation: 0° ~ 360°

ویدئو

وضوح 4MP (2560×1440)
نرخ فریم 25/30fps@4MP, 25/30fps@1080P
خروجی تصویر 1-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)
روز و شب Auto (ICR) / Manual
OSD Multi-language
BLC BLC / HLC / DWDR
WDR DWDR
به دست آوردن کنترل AGC
کاهش سر و صدا 2D
تعادل رنگ سفید Auto / Manual
دید در شب هوشمند Auto / Manual

گواهینامه ها

گواهینامه ها CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

پورت

پورت صوتی Built-in mic

برق

منبع تغذیه POC/12V DC ±30%
مصرف برق Max. 3.4W (12V DC, IR on)

محیط

دما برای فعالیت -40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

* Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط نگهداری -40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH
حفاظت IP67

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Aluminium
ابعاد Φ106mm×93.7mm (Φ4.17″×3.69″)
وزن خالص 0.49kg (1.08lb)
وزن ناخالص 0.62kg (1.37lb)

بدون دوربین های مدار بسته امنیت وجود دارد؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP:

امنیت با وجود ماموران و پلیس ها تامین می شود ، ولی در بعضی از مواقع امنیت حتی با وجود پلیس ها و ماموران تامین نمی شود ، برای همین دوربین های مدار بسته طراحی و ساخته شده اند.دوربین های مدار بسته می توانند در هنگامی که پلیس ها و ماموران در دستگیری سارقان نا توان باشند ، دوربین های مدار بسته می توانند کمک زیادی به دستگیری مجرمان کنند.

دوربین های مدار بسته به طور کلی به دو دسته تقسیم بندی می شوند: دوربین های مدار بسته دام و دوربین های مد ار بسته بولت.هر کدام از دوربین های مدار بسته ذکر شده دارای بعضی از توانایی ها و بعضی از نقاط ضعف هستند و برای یک سری شرایط مکانی ، در نظر گرفته شده اند

و به تولید رسیده اند.دوربین های مدار بسته دام دوربین هایی هستند که در فضا های درونی مانند داخل خانه مورد استفاده قرار می گیرند و دوربین های مدار بسته بولت ، دوربین های مدار بسته ای هستند که مختص فضا های بیرونی هستند.

اگر شما این دو نوع دوربین مدار بسته ذکر شده را در جای مناسبی قرار ندهید ، در آن صورت از توانایی های این دوربین مدار بسته کم کرده اید.بنابراین بهتر است که دوربین های مدار بسته ذکر شده را در جای مناسبی قرار دهید و سعی کنید که از آنها به خوبی نگهداری کنید.

خرید دوربین های مدار بسته:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP:

مهم ترین معیار هایی که شما باید در نظر بگیرید ، قیمت ،برند ،کیفیت و مشخصات فنی است.با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید یک دوربین مدار بسته با کیفیت را خریداری کنید.

درباره برند شما می توانید از یک ماهر در حوضه دوربین های مدار بسته سوال کنید و با کمک گرفتن از او بهترین کیفیت را برای خودتان خریداری کنید.خریداری کردن یک سیستم امنیتی مناسب دارای اهمیت زیادی است.چراکه سیستم های امنیتی ارتباط مستقیم با امنیت و اموال ما دارند.

برای همین باید در هنگام خرید یک سیستم امنیتی مناسب دقت لازم را داشته باشیم.دوربین های مدار بسته ای که خریداری می کنیم باید دارای گارانتی باشد تا بتوانیم در صورت مشاهده ایراد در سیستم امنیتی ، آن را تعویض کنیم.

دوربین های مدار بسته را می توانید به راحتی خریداری کنید ، اما باید در نظر داشته باشید که چه نوع دوربین مدار بسته ای و با چه کیفیت و ویژگی هایی را خریداری می کنید.در نظر گرفتن محیطی که می خواهید در آن سیستم امنیتی نصب کنید بسیار مهم و لازم است.برای اینکه عوامل محیطی بر روی دوربین های مدار بسته تاثیر مستقیم دارد.

ادامه توضیحات:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP:

دوربین های مدار بسته ای که خریداری می کنیم باید دارای قیمتی مناسب و ویژگی ها و امکانات زیادی باشد.هر چقدر امکانات دوربین مدار بسته ای که می خواهید خریداری کنید زیاد باشد ، امنیتی که توسط دوربین متدار بسته به وجود می آید نیز بیشتر خواهد بود.

از دوربین های مدار بسته می توان در هر جایی استفاده کرد ، اما مهم ترین نکته ای که وجود دارد این است که باید مشخصات فنی و ویژگی های دوربین مدار بسته با محیطی که ما در نظر گرفته ایم سازگار باشد.

علاوه بر مشخصات فنی و ویژگی های دوربین مدار بسته ، میزان مقاومت نیز دارای تاثیر زیادی است.مقاومت دوربین های مدار بسته را در برابر عوامل طبیعی را با IP نمایش می دهند و عدد بعد از آن ، نشان دهنده این است که دوربین مدار بسته در برابر چه چیزی مقاومت دارد.

برای بعضی از افراد میزان مقاومت دوربین مدار بسته مهم نیست و معتقد هستند که مقاومت هیچ تاثیری بر کارایی دوربین مدار بسته ندارد ، اما این طرز تفکر اشتباه است و اگر دوربین مدار بسته دارای مقاومت نباشد در آن صورت با ساده ترین اتفاقات محیطی مانند باران خراب می شود و کارایی خود را از دست می دهد.

افزایش امنیت:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP:

افزایش امنیت یک مکان عملی پر از اهمیت و حساسیت است که همین عمل را دوربین های مدار بسته انجام می دهند.خریداری کردن دوربین مدار بسته برای خریدار بسیار سود مند است،چرا که دوربین های مدار بسته از هر نوع سرقت احتمالی جلو گیری می کنند همین جلوگیری شما را از خسارت های بسیار بزرگ در امان نگه می دارد.

.دوربین های مدار بسته با وجود اینکه بسیار در امر امنیت موثر هستند،می توان آنها را وسیله ای کاملا کاربردی در مقابل جرم و جنایت دانست.دوربین های مدار بسته شاید از چند قطعه الکترونیکی و چند پیچ تشکیل شده باشند،اما باید گفت دوربین های مدار بسته با انجام نظارت،کاری بزرگ انجام می دهند و انجام این کار را میتوان عملی انسانی دانست.

کاری که دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های نظارتی انجام می دهند بسیار مهم و حیاطی است.امنیت یکی از مهم ترین موارد برای زندگی همه جانداران است و انسان هم دارای همین دغدغه است.

چرا از دوربین های مدار بسته در محل کار استفاده می شود؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP:

دوربین های مدار بسته می توانند یک عامل بازدارنده کارآمد در برابر خرابکاری و سرقت اموال باشند. و اگر اتفاقی بیفتد ، فیلم دوربین مدار بسته می تواند به تحقیقات پلیس کمک کند و مدرکی در دادگاه باشد.

بهبود کارایی محل کار یکی دیگر از دلایل رایج است. دوربین های مدار بسته می توانند اطلاعات مهمی در مورد نحوه استفاده از وسایل شرکت و اتفاقات درون آن ارائه دهند.

استفاده از دوربین مدار بسته:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP:

استفاده کردن صحیح از دوربین مدار بسته بسیار ضروری است.سعی کنید که به دوربین های مدار بسته خود را تا حد امکان خوب نگه دارید.با درست استفاده کردن از دوربین مدار بسته شما عمر و کارایی آن را طولانی تر کرده اید و می توانید از دوربین مدار بسته خود تا مدتی بسیار طولانی استفاده کنید.

DVR چیست؟

به زبان ساده ، DVR دستگاهی است که به دوربین مدار بسته وصل می شود و با استفاده از آن ما می توانیم تصاویری که توسط دوربین های مدار بسته گرفته می شود را در تلوزیون ها و یا مانیتور ها مشاهده کنیم.بدون این دستگاه ها ما نمی توانیم تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته را مشاهده کنیم.

بنابراین در هنگام خرید لازم است که دوربین مدار بسته ای را به همراه DVR یا NVR خریداری کنید.NVR نیز برای دوربین های مدار بسته تحت شبکه است و در صورت خریداری کردن یک دوربین مدار بسته تحت شبکه ، باید این دستگاه را نیز تهیه کنید.

کانال در دوربین های مدار بسته چیست؟

کانال در دوربین های مدار بسته به تعداد تصویری گفته می شود که ما در یک لحظه داریم.برای اینکه بتوانیم چند تصویر و مکان را داشته باشیم باید از چند دوربین مدار بسته استفاده کنیم.در اکثر اوقات تعداد کانال ها برای نصاب ها بسیار مهم است.کانال هایی که درباره آن توضیح دادیم ارتباط مستقیمی با DVR و NVR که ما خریداری می کنیم دارد.

بنابراین کانال ها مربوط به دستگاهی که تهیه می کنیم دارد.NVR ها و DVR ها هستند که تعداد کانال ها را تعیین می کنند و به ما قابلیت نظارت همزمان به چند مکان متفاوت را می دهند.بنابراین خریداری کردن یک دستگاه مناسب برای دوربین مدار بسته نیز دارای اهمیت زیادی است و باید به آن توجه زیادی شود.

می توان گفت که دوربین های مدار بسته به ما در ایجاد امنیت بیشتر کمک می کنند.با داشتن امنیت بیشتر،افراد می توانند بدون داشتن نگرانی از لحاظ امنیت به کار های روزانه خود با آرامش کامل رسیدگی کنند.

دوربین های مدار بسته شاید در نظر ما نقش کوچکی در امنیت داشته باشند ، اما در واقع نقش بسیار عظیم و گسترده ای در امنیت دارند.در بعضی از مواقع که پلیس در گرفتن سارق نا توان بوده ، دوربین های مدار بسته توانسته اند هویت سارق را آشکار کنند و فرد سارق را دستگیر کنند.

ادامه توضیحات:

هر دوربین مدار بسته برای یک جا و یک سری شرایط ساخته شده است.همه دوربین های مدار بسته توانایی مقاوت دارند.مقاومت دوربین های مدار بسته به کیفیت آنها نیز بستگی دارد.

دوربین های مدار بسته  با کیفیت چون دارای جنس مرغوبی هستند،مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل می تواننند امنیتی با کیفیت بالا را به شما اراوه دهند.دوربین های با کیفیت سادده و متوسط نیز دارای کیفیت قابل قبولی هستند و می توان با آنها نیز امنیت خوبی را تجربه کرد.داشتن یک کیفیت خوب بر روی قیمت دوربین های مدار بسته نیز تاثیر مستقیم دارد.

دوربین های مدار بسته فقط در زمینه امنیت به ما کمک می کنند؟

دوربین های مدار بسته به ما فقط در زمینه امنیت کمک نمی کنند.بلکه،دوربین های مدار بسته می توانند به ما در اتفاقات مختلفی که در اطراف ما می افتد،به ما کمک می کنند.

برای مثال در زمانی که فردی آسیب دیده است و نیاز به دکتر دارد ما با مشاهده کردن فیلم دوربین های مدار بسته می توانیم به آن فرد کمک کنیم و یا به اورژانس اطلاع دهیم.

دوربین های مدار بسته خیلی از مشکلات ما از لحاظ نظارتی را می توانند بر طرف کنند.دوربین های مدار بسته طوری طراحی شده اند که می توانند هر کسی را از عملکرد خود راضی کنند.این مورد ذکر شده نشان دهنده کارآمدی زیاد دوربین های مدار بسته است.

لنز:

لنز دوربین های مدار بسته از اجزای بسیار مهم آنها هستند.اگر لنز دوربین های مدار بسته مشکل داشته باشد ، در این صورت دوربین مدار بسته ناتوان از ضبط تصاویر می شود و دیگر قادر به نمایش اتفاقات رخ داده نیست.تنظیم لنز در دوربین های مدار بسته به دو دسته تقیم بندی می شوند: تنظیم لنز به شکل موتور آیز و تنظیم لنز به شکل وریفوکال ( دستی ).

دوربین هایی که دارای لنز موتور آیز هستند ، می توانند به صورت اتوماتیک حالت لنز خود را تغییر دهند ولی دوربین های مدار بسته ای که دارای لنز وریفوکال هستند ، قابلیت تنظیم خود را ندارند و فرد مجبور به تنظیم لنز دوربین مدار بسته به صورت دستی می شوند.

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1500DP

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1500DP

دوربین مداربسته 1500DP از برند داهوا دارای کیس فلز و دید در شب تا فاصله 80 متر میباشد . این محصول از کیفیت تصویر بسیار بالایی برخوردار است و و دارای رزولوشن 5 مگاپیکسل میباشد.

کیس دوربین مداربسته 1500DP بزرگ میباشد و متناسب برای نصب در فضای بیرونی است .


شرکت علم و صنعت

شرکت علم و صنعت وارد کننده برند های داهوا ، هایک ویژن ، هایلوک ، تی وی تی و همچنین صاحب برند نایک ویژن میباشد.
این شرکت تمامی محصولات ارائه شده را توسط گارانتی های اصلی ارائه میدهد.
این شرکت در بردارنده خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات ارائه شده میباشد.
شرکت علم و صنعت همچنین در راستای تجهیزات شبکه و سوییچ های PoE صاحب برند انکاتک با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت ها و مشاوره میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید . با کمی صبر و بردباری مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

برای مشاهده لیست قیمت همکار کلیک فرمایید


در جدول زیر مشخصات کامل دوربین مداربسته داهوا 1500DP را مشاهده خواهید کرد:
قیمت دوربین مداربسته داهوا 1500DP

دوربین مداربسته

سنسور تصویر

1/2.7″ CMOS

پیکسل موثر

2592(H)×1944(V), 5MP

اسکن سنسور

Progressive

سرعت شاتر الکتریکی

PAL: 1/25~1/100000s

NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل روشنایی

0.02Lux/F1.85, 30IRE, 0Lux IR on

S/N Ratio

More than 65dB

IR فاصله

Up to 80m (262feet)

IR On/Off کنترل

Auto / Manual

IR LEDs

2

لنز

نوع لنز

Fixed lens / Fixed iris

پایه لنز

Board-in

فاصله کانونی

3.6mm (6mm, 8mm Optional)

حداکثر دیافراگم

F1.85

زاویه دید

H: 77.5° (49°/37°)

کنترل فوکوس

N/A

فوکوس فاصله نزدیک

1400mm (2800mm/4500mm)

55.1” (110.2 ”/177”)

دوری فاصله

Note: The DORI distance is a “general proximity” of distance which makes it easy to pinpoint the right camera for your needs. The DORI distance is calculated based on sensor specification and lab test result according to EN 62676-4 which defines the criteria for Detect, Observe, Recognize and Identify respectively.

DORI Definition

Distance

Detect

25px/m

(8px/ft)

3.6mm: 80m(262ft)

6mm: 120m(394ft)

8mm: 160m(525ft)

Observe

63px/m

(19px/ft)

3.6mm: 32m(105ft)

6mm: 48m(157ft)

8mm: 64m(210ft)

Recognize

125px/m

(38px/ft)

3.6mm: 16m(53ft)

6mm: 24m(79ft)

8mm: 32m(105ft)

Identify

250ppm

(76px/ft)

3.6mm: 8m(26ft)

6mm: 12m(39ft)

8mm: 16m(53ft)

حرکت دوربین

Pan/Tilt/Rotation

Pan: 0° ~ 360°

Tilt: 0° ~ 87°

Rotation: 0° ~ 360°

ویدئو

رزولوشن

5MP (2592×1944)

نرخ فریم

20fps@5MP, 25/30fps@4MP, 25/30fps@1080P

فرمت ویدئو

PAL

خروجی ویدئو

1-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)

شب / روز

Auto (ICR) / Manual

OSD منو

Multi-language

BLC حالت

BLC / HLC / DWDR

WDR

DWDR

کنترل بهر مدار

AGC

کاهنده نویز

2D

تعادل رنگ سفید

Auto / Manual

دید در شب هوشمند

Auto / Manual

گواهینامه

گواهینامه

CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

رابط

رابط صدا

N/A

برق

منبع تغذیه

12V DC ±30%

برق مصرفی

Max. 4.6W (12V DC, IR on)

محیطی

شرایط دمایی

-40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

* Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط نگهداری

-40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

سطح حفاظت

IP67

بدنه

جنس بدنه

Aluminium

ابعاد

241.8mm×90.4mm×90.4mm (9.52″×3.56″×3.56″)

وزن خالص

0.58kg (1.28lb)

وزن ناخالص

0.70kg (1.54lb)

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1500DP

6 نکته ای که باید قبل از خاموش کردن دوربین مداربسته در نظر گرفت

دوربین‌های مداربسته از آنجایی که فقط در خانه‌ های مجلل و خانه‌ های ییلاقی یافت می‌شدند، اکنون بدون در نظر گرفتن اندازه و مکان، بخشی ضروری از همه خانه ها محسوب میشود. با افزایش گزارش‌ های دزدی، سرقت و سایر حوادث مخرب، شما به سیستم امنیتی مناسب خانه برای محافظت از عزیزان و دارایی‌ های ارزشمند خود نیاز دارید.

با این حال، یافتن سیستم مداربسته مناسب آسان‌ تر از انجام آن است. با مجموعه گسترده ای از محصولات و انبوهی از اصطلاحات فنی، این کاملاً طبیعی است که کاربر معمولی احساس کند گم شده است. نگران نباشید ، در اینجا در این مقاله ، ما کل فرایند را ساده می کنیم. وقتی خواندن این مقاله را به پایان برسانید ، در انتخاب یک سیستم امنیتی  که کاملاً با نیاز های شما مطابقت دارد ، بسیار مطمئن خواهید بود.

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1500DP

فاکتور هایی که باید هنگام انتخاب دوربین مداربسته برای خانه خود در نظر بگیرید:

1. منطقه تحت پوشش و فاصله هدف

در اینجا ، باید کمی مهندسی معکوس انجام دهید. مانند یک جنایتکار بالقوه فکر کنید. برای نفوذ به یک مکان از چه مناطقی عبور می کنید؟ همه این مناطق بخشی از منطقه تحت پوشش هستند.

سپس شما باید دو عامل را تعیین کنید:

میدان دید دوربین

این عرض ناحیه ای است که باید توسط سیستم دوربین مدار بسته پوشش داده شود.

فاصله هدف

این فاصله بین مجرم و دوربین است که بر حسب متر اندازه گیری می شود.

پس از تعیین این دو عامل، این سوالات را از خود بپرسید:
دید

آیا می خواهید دوربین مخفی شود یا در معرض دید قرار گیرد تا به عنوان یک بازدارنده بصری عمل کند؟

نوردهی

آیا دوربین در معرض عناصر طبیعی مانند باران، باد، خورشید قرار می گیرد یا در یک محفظه سرپوشیده قرار می گیرد؟

دسترسی

آیا مکان پیشنهادی برای نصب دوربین مناسب است؟ به این معنا که آیا می توان سیم کشی را به راحتی انجام داد؟

2. فاصله کانونی

هنگامی که میدان دید و طول هدف هر دوربین را مشخص کردید، مرحله بعدی تعیین فاصله کانونی آن است. برای رسیدن به این شماره می توانید از یک ابزار آنلاین ماشین حساب لنز دوربین استفاده کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنند.

این یک مرحله ضروری است زیرا به تعیین کیفیت ویدیوی ضبط شده توسط دوربین های مداربسته شما کمک می کند.

3. نوع دوربین

هنگامی که به این اعداد رسیدید، مرحله بعدی تعیین نوع دوربین مناسب است. برخی از انواع دوربین مداربسته معروف موجود در بازار عبارتند از:

دوربین های بالت
دوربین های دام
دوربین های مینی دام
دوربین های کیوب
دوربین های PTZ (پان/شیب/زوم)
هر یک از این مدل ها ویژگی های خاصی دارند که آن ها را برای نیازهای مختلف ایده آل می کند.

4. وضوح دوربین

رزولوشن دوربین های امنیتی از 350p تا 1080p متغیر است. این همه به نیازهای شما و وضوح ویدیویی که نیاز دارید بستگی دارد.

5. دید در شب

اگر از دوربین‌های امنیتی خود در شب یا در نور کم استفاده می‌کنید، به دوربینی نیاز دارید که دارای نور مادون قرمز (IR) باشد. در حالی که IR برای چشم انسان نامرئی است، نور کافی برای دوربین شما فراهم می کند تا تصاویر با کیفیت بالا حتی در شب ثبت کند.

6. سیمی یا بی سیم

این بستگی به فضای موجود و امکانات سیم کشی دارد. آیا با کابل هایی که به دوربین وصل میشود راحت هستید یا می خواهید بی سیم شباشد و کابل های اضافی را حذف کنید؟

این بستگی به ترجیحات شخصی شما دارد. اما نکته ای که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که دوربین های بی سیم در معرض تداخل سایر ابزارها و دستگاه ها هستند.

به غیر از این شش فاکتور، فاکتورهای دیگری که باید در نظر گرفت شامل قابلیت های صوتی، ویژگی های اضافی و غیره است. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، فقط با کارشناسان ما تماس بگیرید، که شما را در کل فرآیند از انتخاب دوربین های مناسب تا نصب راهنمایی می کنند.

چگونه سیستم های نظارتی مناسب می توانند از کودک شما در مدرسه محافظت کنند؟

اکنون نوبت به مراکز اموزشی میرسد. کودکان برای شکوفا شدن و رشد به محیطی امن و دلپذیر نیاز دارند. مدارس باید تعادل مناسب را در ایجاد محیطی دلپذیر و امن برای هر یک از دانش آموزان خود بیابند. چالش در اینجا انجام فعالیت های روزانه دانشگاهی در محوطه دانشگاه و در عین حال اطمینان از ایمنی و امنیت کودکان است.

مدارس در حال حاضر اقدامات مشخصی را برای تضمین یک محیط آموزشی امن انجام می دهند. آن ها در حال ایجاد پروتکل های امنیتی واضح و اجرای آن در بین دانش آموزان، والدین و معلمان هستند. این اقدامات امنیتی با نظارت مستمر ارائه شده توسط سیستم های نظارت تصویری تکمیل می شود.

در اینجا چند راه وجود دارد که چگونه دوربین و سیستم های نظارتی می توانند از فرزندان شما در مدرسه محافظت کنند.

معلمان از پروتکل های امنیتی پیروی کنند

مقامات مدرسه اغلب پروتکل هایی را برای اطمینان از ایمنی و امنیت کودکان تجویز می کنند. این ممکن است شامل رهنمود هایی باشد. یکی از راه های نظارت بر رعایت دستورالعمل های امنیتی تجویز شده توسط معلمان، نصب دوربین های مدار بسته در هر کلاس است. زمانی که معلمان آگاه باشند که تحت نظارت هستند، احتمالاً پروتکل ها را رعایت می کنند و در صورت انحراف می توانند اصلاح شوند.

جلوگیری از  ​​رفتار خشونت آمیز در محوطه دانشگاه

مطالعات نشان می‌دهد که دانش‌آموزان امروزی نه تنها نسبت به همسالان خود، بلکه علیه معلمان نیز رفتارهای خشونت آمیزی دارند. با استفاده از دوربین های نظارت تصویری ، می توان رفتار هر یک از دانش آموزان را کنترل کرد تا به خشونت و خرابکاری نه تنها علیه معلمان بلکه سایر بچه ها پایان دهد.

از طریق لنز این دوربین ها، بچه های سرکش را می توان شناسایی کرد، که می تواند قبل از اینکه مشکل به یک مشکل بزرگ تبدیل شود، به اقدامات اصلاحی کمک کند. این باعث می شود محیط  امن باشد.

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1500DP

پیگیری عملکرد معلمان

برگزاری کلاس های آزمایشی برای نظارت بر عملکرد معلمان کار آمدترین سیستم برای مقامات مدرسه نیست تا بفهمند آیا معلم کار را به درستی انجام می دهد یا خیر. وقتی معلمان بدانند که مورد مشاهده و ارزیابی قرار خواهند گرفت، احتمالاً برای این کلاس ها آماده می شوند.

در عوض ، با استفاده از دوربین های مدار بسته می توان معلم ها را زیر نظر گرفت. مقامات مدرسه می توانند روش معلم و رفتار او را هنگام برخورد با دانش آموزان ارزیابی کنند. این به ارائه بازخورد دقیق به هر یک از اعضای کارکنان کمک می کند و همچنین به عنوان راهی برای ارزیابی عملکرد آن ها عمل می کند. همچنین ، کیفیت تدریس را بهبود می بخشد ، و اطمینان حاصل می کند که فرزندان شما بهترین ها را در مدرسه یاد می گیرند.

با هر شرایط اضطراری به سرعت مقابله کنید

در مواقع اضطراری، هرچه زودتر پاسخ دهید، رسیدگی به موضوع در دست آسان‌تر است. اینجاست که سیستم نظارت دوربین مداربسته در مدارس بسیار مفید است. مقامات می توانند آنچه را که در هر کلاس درس اتفاق می افتد در زمان واقعی نظارت کنند و تیم های مربوطه را به سرعت بدون هیچ تاخیری اعزام کنند.

به عنوان مثال، اگر دانش آموزی در زمین بازی آسیب ببیند، می توان بلافاصله تیم کمک های اولیه را فرستاد و اقدامات سریع انجام داد.

اطمینان حاصل کنید که دانش‌آموزان دانشگاه را بدون مراقبت ترک نمی‌کنند

خیلی اوقات، آدم ربایان کودک، دانش آموزان ناآگاه را از محوطه مدرسه یا بیرون آن دستگیر می کنند. با نظارت دوربین های مداربسته بر محیط مدرسه ، احتمال چنین جنایاتی بسیار کمتر است.

به‌علاوه، اگر مسئولان مدرسه با یک فرد مشکوک در حال پرسه زدن در نزدیکی یا داخل محوطه دانشگاه بر روی دوربین مواجه شوند، نگهبانان امنیتی و سایر مقامات مربوطه می‌توانند به موقع برای بررسی موضوع مطلع شوند. علاوه بر این، در صورت وقوع جرم ، فیلم می تواند به عنوان یک مدرک یا سرنخ بسیار مهم برای مقامات پلیس عمل کند.

تفاوت هارد دوربین با کامپیوتر

تفاوت هارد دوربین با کامپیوتر: در این مطلب سعی داریم تفاوت هارد دوربین با کامپیوتر را برای خوانندگان گرامی شرح دهیم. هاردهایی که در دوربین ها و کامپیوتر ها مورد استفاده قرار می گیرد به جهت تفاوت در کاربرد آن ها متفاوت است. مطلب را با طرح چند سوال ساده شروع می کنیم و با پاسخ های اجمالی به آن ها تفاوت هارد دوربین با کامپیوتر را تشریح می کنیم

تفاوت هارد دوربین با کامپیوتر

تفاوت هارد دوربین با کامپیوتر

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1500DP

هارد چیست؟

در ابتدا بیایید اصلا بدانیم که هارد چیست. ورود هارد دیسک ها با نام هارد دیسک سخت از دهه ۱۹۶۰ میلادی آغاز شد دلیل این نام گذاری به علت جنس سخت و محکم صفحات هارد دیسک بود وبه اسانی خراب نمیشد و در ابتدا در سیستم های کامپیوتری مورد استقبال قرار گرفت.

هارد یک دیسک مغناطیسی است که روی آن می توانید داده های رایانه را ذخیره کنید. از اصطلاح هارد برای متمایز کردن آن از دیسک نرم یا فلاپی استفاده می شود. دیسک های سخت می توانند داده های بیشتری را نگه دارند و سریعتر از فلاپی دیسک ها هستند.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP-A
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400MP

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید