قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400MP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400MP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400MP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400MP:

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1400MP دارای رزولوشن 4 مگاپیکسل است. دارای دامنه دید در شب تا 30 متر بوده و دارای ضد نوری از نوع DWDR است. این دوربین مدار بسته از دسته دوربین های مدار بسته HDCVI و دام است. از این دوربین مدار بسته به خاطر ساختارش در فضا ها و محیط های داخلی مانند داخل منازل استفاده می شود.دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و دارای لنزی از نوع ثابت است.

دوربین مدار بسته  
نوع دوربین HDCVI
رزولوشن 4MP
IR 30 m
Lens Fixed
ضد نور DWDR

دوربین های مدار بسته داهوا را می توان بهترین دوربین های مدار بسته دانست.برند داهوا بسیار معروف است در هر جای دنیا به دنبال دوربین مدار بسته باشید ، این برند را به شما پیشنهاد می کنند.

این برند بخش بزرگی از بازار را در بر گرفته و به دلیل کمتر بودن قیمت های آن نسبت به برند های دیگر ، دارای طرفداران زیادی است.دوربین مدار بسته داهوا در ایران نیز بخش بزرگی از بازار را در بر گرفته است.

به طوری که در هنگام خرید دوربین مدار بسته امکان ندارد که این دوربین مدار بسته را مشاهده نکنید.دوربین های مدار بسته داهوا بسیار متفاوت و مختلف هستند.

آیا دوربین های مدار بسته دارای میکروفن داخلی هستند؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400MP:

بعضی از دوربین های مدار بسته دارای میکروفن داخلی هستند و می توانند صدا های ضبط شده را به شما ارائه دهند.حتی بعضی از دوربین های مدار بسته دارای اسپیکر داخلی نیز هستند و می توانید شما با اشخاص نزدیک به دوربین مدار بسته گفت و گو کنید و سخنان آنها را با استفاده از میکروفن دریافت کنید.

به دوربین های مدار بسته ای که هم دارای میکروفن و هم دارای بلندگو هستند ، دوربین های مدار بسته دارای قابلیت صدای دو طرفه نیز می گویند.دوربین های مدار بسته اغلب دارای میکروفن هستند

و برای خریدن دوربین مدار بسته ای با صدای دو طرفه شما باید با یک فرد متخصص در این زمینه صحبت کنید و دوربین های مدار بسته ای که دارای این قابلیت هستند را از او بپرسید.

دوربین های مدار بسته ای که دارای قابلیت صدای دو طرفه باشند ، دارای قیمت متفاوتی نسبت به مدل هایی که فقط  میکروفن دارند هستند.عوامل مختلفی بر روی قیمت دوربین های مدار بسته تاثیر می گذارد و باعث متمایز شدن دوربین های مدار بسته از یک دیگر می شود.در واقع هر چقدر امکانات دوربین مدار بسته زیاد باشد

، قیمت محصول نیز بالا تر خواهد بود.زیاد بودن امکانات یک دوربین مدار بسته باعث افزایش امنیت مکانی می شود که در آن دوربین مدار بسته قرار دارد.با پیشرفت تکنولوژی ، دوربین های مدار بسته از چیزی که افراد فکر می کردند نیز فراتر رفته اند و از آنها می توان استفاده های مختلفی کرد.

ادامه توضیحات:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400MP:

دوربین های مدار بسته را می توان یکی از بهترین ابزار ها برای جلوگیری از نا امنی دانست.چون دوربین های مدار بسته هر اتفاقاتی که در محیط می افتد را ضبط می کنند

و جزئییات را نیز لحاظ می کنند.بخاطر داشتن جزئییات زیاد در ضبط دوربین های مدار بسته می توانیم آنها را ابزار کار آمدی در برابر سرقت و دزدی دانست.در صورتی که فردی از یک خانه دارای دوربین مدار بسته سرقت کند

، دوربین مدار بسته مشخصات فرد را ضبط کرده و به صاحب خانه تحویل می دهد.با واضح بودن دزدی و مشخصات سارق ، پلیس می تواند در کوتاه ترین زمان فرد سارق را پیدا کرده و دستگیر کند.

سیستم های امنیتی دیگر نیز بر روی امنیت شما تاثیر دارند و می توانند امنیت شما را تا حد زیادی افزایش دهند.دوربین های مدار بسته به دلیل اینکه به صورت بصری امنیت را به وجود می آورند ، دارای طرفداران بیشتری نسبت به سیستم های امنیت دیگر دارند.

آرامش:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400MP:

دوربین های مدار بسته به افراد آرامش بیشتری می دهند ، چون فرد خیالش راحت است که یک سیستم امنیتی در منزل یا محل کار خود نصب کرده و می تواند بر همه اتفاقاتی که می افتد تسلط کامل داشته باشد.

داشتن آرامش باعث می شود که زندگی افراد بسیار بهتر در جریان باشد و با خیال راحت به کار های روزمره خود رسیدگی کنند.افزایش امنیت یک مکان کار ساده ای نیست که دوربین های مدار بسته انجام می دهند.امنیت بسیار مهم است و باعث می شود که فرد دارای آرامش خاطر باشد ولی اگر نباشد فرد به طور دائم در استرس و نگرانی است.

نقش پر اهمیت دوربین های مدار بسته

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400MP:

دوربین های مدار بسته،ما را از افتادن اتفاقاتی مانند دزدی حفظ می کنند.نظارت دوربین های مدار بسته تاثیر مستقیم بر روی امنیت دارد ، پس با استفاه از دوربین های مدار بسته امنیت شما افزایش می یابد.استفاده کردن از دوربین های مدار بسته بر روی آسایش شما و کاهش افکار منفی نیز موثر است.

افزایش امنیت یک مکان عملی پر از اهمیت و حساسیت است که همین عمل را دوربین های مدار بسته انجام می دهند.خریداری کردن دوربین مدار بسته برای خریدار بسیار سود مند است،چرا که دوربین های مدار بسته از هر نوع سرقت احتمالی جلو گیری می کنند همین جلوگیری شما را از خسارت های بسیار بزرگ در امان نگه می دارد.

اعتماد به دوربین های مدار بسته:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400MP:

ما نمی توانیم به نگهبانان اعتماد کنیم ، ولی می توانیم به دوربین های مدار بسته اعتماد کنیم.زیرا آنها فیلم ضبط شده در محیط را با تمام جزئییات و بدون اشکال و یا کمبود به ما تحویل می دهند.ما می توانیم به فیلم و چشمان خود اعتماد کنیم. بنابراین دوربین های مدار بسته از لحاظ اعتماد نیز گزینه مناسبی هستند.

 کمک به بشریت:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400MP:

هیچ وقت انسان ها نمی توانند نظارتی مانند دوربین مدار بسته داشته باشند ، چرا که انسان ها دارای محدودیت هایی مانند گرسنگی ، تشنگی و همچنین خواب هستند.اما دوربین های مدار بسته بدون لحظه ای صبر و درنگ ،می توانند نظارتی بدون توقف را به شما ارائه دهند.

دوربین های مدار بسته در کل به خاطر امنیت در اماکن و محل های مختلف نصب می گردند.محافظت از منزل یا محل شما به همراه اموال شما یک عمل انسانی است.می توان گفت که دوربین های مدار بسته با انجام کار خود ، به انسان ها و بشریت خدمت می کنند.

ادامه توضیحات:

امکانات دوربین های مدار بسته با پیشرفت تکنولوژی بسیار زیاد شده است.در گذشته امکانات و ویژگی های دوربین های مدار بسته بسیار محدود بود اما با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مدار بسته ای با قابلیت های بسیار زیاد و بدون هیچ محدودیتی تولید شدند.

دوربین های مدار بسته توانسته اند در اکثر سرقت هایی که رخ داده است ، به تشخیص چهره سارق و شناسایی آن کمک کنند.

سیستم های امنیتی دیگر به جزء دوربین مدار بسته نیز می توانند در دستگیری سارق کمک کنند.بنابراین خرید دوربین مدار بسته و یا سیستم امنیتی دیگر فرقی نمی کند.

نصب دوربین مدار بسته:

نصب دوربین های مدار بسته بسیار مهم است و دارای اهمیت زیادی است.اگر دوربین مدار بسته خود را در جای مناسبی نصب نکنید در آن صورت شما در هنگام استفاده از دوربین مدار بسته دچار مشکل می شوید.در نتیجه شما باید دوربین مدار بسته خود را در جایی مناسب قرار دهید به طوری که بتوانید بر همه جا نظارت کنید.

اجزای دوربین مدار بسته:

هر کدام از اجزای دوربین های مدار بسته عملی را انجام می دهد و هر کدام از این اجزا ، اهمیت ویژه ای دارند.اگر یکی از این اجزا دچار اشکال شود.در آن صورت دوربین مدار بسته متوقف می شود و دیگر نمی تواند خدمات خود را ارائه دهد.

بنابراین دوربین مدار بسته ای که خریداری می کنید باید از اجزا و جنسی خوب برخوردار باشد.در هنگام خرید مطمئن شوید که دوربین مدار بسته ای که تهیه می کنید دارای کیفیت عالی است.در غیر این صورت احتمال اینکه دوربین مدار بسته شما به مشکل بر بخورد خیلی زیاد است.

برخی از دوربین های مدار بسته دارای قابلیت بازنشانی رمز عبور از طریق ایمیل نیز هستند.این قابلیت می تواند به شما این امکان را بدهد که در هر جا که هستید با استفاده از ایمیل ، رمز دوربین مدار بسته خود را عوض کنید.این قابلیت می تواند خیلی کار آمد باشد و به شما در عوض کردن رمز عبور دوربین مدار بسته کمک کند.

داهوا چیست؟

داهوا یک برند بسیار مشهور در زمینه دوربین مدار بسته است که بخش بزرگی از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.دوربین های مدار بسته داهوا دارای تنوع فراوانی می باشند

و برای داشتن این تنوع زیاد خواسته اکثر افراد را برآورده می کنند و هر کدام از دوربین های مدار بسته داهوا دارای یک سازگاری و مقاومت متفاوت هستند.دوربین های مدار بسته داهوا دارای قیمت های مناسبی هستند و به همین دلیل دارای طرفداران زیادی است.

دوربین های مدار بسته داهوا دارای قدرت پردازش خوبی هستند و بعضی از آنها دارای قابلیت تشخیص چهره نیز هستند.این برند در همه جای دنیا پیشنهاد می شود و اکثر افراد ماهر و متخصص در زمینه دوربین مدار بسته ، داهوا را پیشنهاد می کنند.

اگر می خواهید یک سیستم  پیدا کنید و آن را خریداری کنید، مهم است بدانید که هنگام تصمیم گیری باید به دنبال چه چیزی باشید و چه عواملی بیشتر اهمیت دارد.

1. رزولوشن فیلم چگونه است؟

اول از همه ، شما باید مطمئن شوید که یک سیستم نظارتی دارید که می تواند تصاویر  را با وضوح خوب ارائه دهد. اگر دوربین مدار بسته نتواند تصاویر را به خوبی ثبت و ضبط کند ، اتفاده از آن اصلا مفید نخواهد بود و تغییری در امنیت ایجاد نمی شود. بنابراین قبل از خرید دوربین ، سطح رزولوشن آنها را بررسی کنید.

این روزها ، شما می توانید سیستم هایی با قابلیت 4K دریافت کنید ، و این چیزی است که بسیاری از افراد در حال حاضر از آن استفاده می کنند. به این ترتیب ، حتما به رزولوشن دوربین مدار بسته دقت کنید و یک دوربین مدار بسته با رزولوشن خوب را برای خودتان خریداری کنید.

2. قابلیت های بزرگ نمایی

وقتی به فیلم نگاه می کنید یا سعی می کنید چیزی را در همان لحظه مشاهده کنید ، قطعا لازم است که بر روی چیزی که سعی در مشاهده آن دارید زوم کنید. این مورد نیز از اهمیت زیادی بر خوردار است.

اگر اتفاقی بیفتد که باعث نگرانی یا سوء ظن شود ، این قابلیت به شما امکان می دهد روی آن زوم کنید و مشاهده کنید و  ببینید چه اتفاقی می افتد و یا افتاده است. هنگامی که شما قادر به انجام این کار نباشید ، ممکن است چهره یک سارق و یا اتفاقات و حوادثی که بسیار مهم است را از دست دهید.برای همین حتما باید قابلیت زوم و بزرگ نمایی را داشته باشید.

آنچه می توانید و نمی توانید با دوربین مداربسته شخصی خود ضبط کنید

اگر قصد سرمایه گذاری در یک سیستم مداربسته برای خانه یا فضای تجاری خود را دارید یا قبلاً آن را استفاده کرده اید ، مفید است که بدانید با این کار چه کاری می توانید انجام دهید و چه کاری نمی توانید انجام دهید. یک سیستم دوربین مدار بسته شامل دوربین مدار بسته ، فضای ذخیره سازی ، ضبط و کلیه تجهیزات مرتبط است.

به عنوان یک فرد ، شما حق محافظت از دارایی خود را دارید ، که یک سیستم دوربین مدار بسته می تواند به طور چشمگیری به آن کمک کند. استفاده از دوربین مدار بسته به عنوان یک اقدام امنیتی ، گزینه بسیار معقولی است به شرطی که به روشی مسئولانه عمل کند و به حریم خصوصی دیگران احترام بگذارد.

اکنون استفاده از سیستم های مداربسته برای محافظت از فضای داخلی خود یک اتفاق بسیار معمول برای صاحبان خانه است. ممکن است محافظت از خانه شما منطقی به نظر برسد اما تعداد شکایات اعضای جامعه یا همسایگان مردم در حال افزایش است. شکایت غالباً توسط همسایگان صورت می گیرد که معتقدند از سیستم های مداربسته برای استیضاح حریم خصوصی آنها و جاسوسی از آنها استفاده می شود.

برای اطمینان از استفاده موثر و محترمانه از دوربین مداربسته شخصی خود ، به لیست قوانین و نکات زیر مراجعه کنید.

در نظر بگیرید که سیستم شما چگونه ممکن است بر دیگران تأثیر بگذارد

آیا موقعیت خاصی از دوربین شما به حریم خصوصی همسایه شما وارد می شود؟ اگر بله ، گزینه هایی مانند فیلترهای حریم خصوصی را در نظر بگیرید
اگر سیستم شما تصاویر خارج از خانه شما را ضبط کند ، مشمول قانون محافظت از داده خواهید شد.
درمورد سیستم دوربین مداربسته خود شفاف باشید

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1230DP

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1230DP

دوربین مداربسته داهوا مدل 1230DP دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل میباشد . این دوربین با بدنه فلزی و بالت قابل نصب در فضای بیرونی میباشد.

دید در شب در این محصول تا فاصله 80 متر است .


شرکت علم و صنعت

شرکت علم و صنعت وارد کننده برند های داهوا ، هایک ویژن ، هایلوک ، تی وی تی و همچنین صاحب برند نایک ویژن میباشد.
این شرکت تمامی محصولات ارائه شده را توسط گارانتی های اصلی ارائه میدهد.
این شرکت در بردارنده خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات ارائه شده میباشد.
شرکت علم و صنعت همچنین در راستای تجهیزات شبکه و سوییچ های PoE صاحب برند انکاتک با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت ها و مشاوره میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید . با کمی صبر و بردباری مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

برای مشاهده لیست قیمت همکار کلیک فرمایید


در جدول زیر مشخصات کامل دوربین مداربسته داهوا 1230DP را مشاهده خواهید کرد:
قیمت دوربین مداربسته داهوا 1230DP

دوربین مداربسته

سنسور تصویر

1/2.8″ CMOS

پیکسل های موثر

1920(H)×1080(V), 2MP

اسکن سیستم

Progressive

سرعت شاتر الکترونیکی

PAL: 1/25~1/100000s NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل نور

0.005Lux/F1.6, 30IRE, 0Lux IR on

نسبت S/N

More than 65dB

فاصله دید در شب

Up to 80m (262feet)

کنترل خاموش و روشن دید در شب

Auto / Manual

تعداد LED های دید در شب

2

لنز

نوع لنز

Fixed lens / Fixed iris

نوع دهانه لنز

Board-in

فاصله کانونی

3.6mm (6mm, 8mm Optional)

حداکثر دیافراگم

F1.6

زاویه دید

H: 86.9° (52.9°/40.5°)

کنترل فوکوس

N/A

فاصله فوکوس

1200mm (2400mm/3300mm) 47.2” ( 94.5”/129.9”)

چرخش

چرخش

Pan: 0° ~ 360° Tilt: 0° ~ 87° Rotation: 0° ~ 360°

ویدئو

رزولیشن

1080P (1920×1080)

نرخ فریم

25/30fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P

خروجی ویدئو

1-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)

شب / روز

Auto (ICR) / Manual

منوی OSD

Multi-language

نوع BLC

BLC / HLC / DWDR

WDR

DWDR

به دست آوردن کنترل

AGC

کاهش نویز

2D

تعادل رنگ سفید

Auto / Manual

دید در شب هوشمند

Auto / Manual

گواهینامه ها

گواهینامه ها

CE (EN55032, EN55024, EN50130-4) FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014) UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

رابط

رابط صدا

N/A

برق

منبع تغذیه

12V DC ±30%

میزان مصرف برق

Max 5.6W (12V DC, IR on)

محیطی

شرایط دمایی

-40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 90% RH * Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط نگهداری

-40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 90% RH

حفاظت از درگیری و وندال مقاومت

IP67

مواد مصرفی در دوربین

جنس

Aluminium

ابعاد

241.8mm×90.4mm×90.4mm (9.52″×3.56″×3.56″)

وزن خالص

0.58kg (1.28lb)

وزن ناخالص

0.71kg (1.57lb)

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1230DP

آیا دوربین های مداربسته شما پوشش کافی را ارائه می دهد؟

آیا تا به حال این سوال را از خود پرسیده اید که “چرا بسیاری از خانه ها ، ادارات ، سوپرمارکت ها و سایر مراکز خرید با وجود دوربین های مداربسته سرقت می شوند؟”

پاسخ یک کلمه ای به این سوال “نقاط کور” است. وقتی دوربین‌ های مداربسته را به تنهایی یا با کمک یک شرکت بی‌تجربه نصب می‌کنید، احتمالاً نقاط کوری در اطراف خود خواهید داشت.

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1230DP

آن نقاط کور چیست؟

نقطه کور ناحیه هایی است که توسط دید محیطی دوربین مداربسته نصب شده پوشانده نمی شود. تمامی دوربین های مداربسته از جمله پیشرفته ترین آن ها دارای برد از پیش تنظیم شده هستند. این بدان معناست که یک دوربین نمی تواند کل محیط شما را پوشش دهد. شما به بیش از یک دوربین نیاز دارید تا کل میدان خود را پوشش دهد و از این نقاط کور مزاحم اجتناب کنید.

سارقان معمولاً اسکن محیطی شما را برای هر نقطه کور بررسی می کنند. هنگامی که آن نقاط کور را پیدا کردند، از این مزیت ها استفاده می کنند و وارد ملک شما می شوند و با اشیاء قیمتی شما فرار می کنند.

چگونه نقاط کور را پیدا کنیم؟

اولین قدم برای یافتن نقاط کور این است که میدان دید (FOV) دوربین خود را پیدا کنید. این بستگی به نوع لنز دارد. به عنوان مثال، اگر دوربین شما از یک لنز ثابت 4 میلی متری استفاده می کند، زاویه دید 80 درجه دارد. مناطق فراتر از این نقاط کور هستند و توسط دوربین شما ثبت نمی شوند.

بهترین راه برای شناسایی نقاط کور، اجرای آزمایشی است. از شخصی از خانوادهتان بخواهید از طریق های مختلف وارد خانه شما شود. تصور کنید که یک سارق هستید و تمام راه های خلاقانه برای ورود به ملک خود را در نظر بگیرید.

می توانید امتحان کنید:

درب جلویی
پنجره های مختلف طبقه همکف و بالا
ورودی های دیگر مانند درب پشتی، در های تراس و پارکینگ
در حالی که در حال انجام این اجرا ها هستید، تصاویر دوربین مداربسته خانه خود را به طور همزمان زیر نظر بگیرید. امروزه اکثر سیستم های امنیتی به شما این امکان را می دهند که این مورد را مستقیماً در دستگاه تلفن همراه خود مشاهده کنید. این به شما کمک می کند تا نقاط کور را پیدا کنید و اقدامات اصلاحی انجام دهید.

در اینجا چهار نکته مفید برای از بین بردن نقاط کور وجود دارد

نکته اول: همه چیز به مکان بستگی دارد

با همکاری با یک کارشناس حرفه ای  می توانید نقاط کور را درست در طول مراحل نصب از بین ببرید. این به این دلیل است که متخصصان با تجربه‌تر هستند و احتمالاً سیستم امنیتی ای را ارائه خواهند که پوشش کاملی را به شما ارائه می‌دهد.

نکته دوم: استفاده از دوربین امداربسته با زاویه دید عریض را در نظر بگیرید

یک لنز چشم ماهی پانوراما یا یک دوربین PTZ می تواند مناطق وسیع تری را پوشش دهد و در نتیجه احتمال ایجاد نقاط کور را کاهش می دهد.

نکته سوم : عوامل خارجی را در نظر نگیرید

گاهی اوقات یک باد شدید کافی است تا دوربین شما را چند اینچ تغییر دهد و در نتیجه نقاط کور جدیدی ایجاد کند. بنابراین ، مطمئن شوید که دوربین های مدار بسته شما طوری طراحی شده اند که در برابر نیرو های طبیعی و همچنین اقدامات خراب کننده مقاومت کنند.

یک دوربین مدار بسته برای خانه که پوشش کامل را ارائه می دهد ، باید از عزیزان و دارایی های گران بهای شما محافظت کند. از این نکات مفید برای بهبود امنیت خانه خود و از بین بردن نقاط کور استفاده کنید.

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1230DP

چگونه از دوربین مداربسته خود در برابر هک شدن محافظت کنیم؟

آیا تا به حال این احتمال را در نظر گرفته اید که دوربین های IP بی سیم شما نیز مانند رایانه شخصی و دستگاه های تلفن همراه شما مورد حمله هکر ها قرار بگیرند؟ در حقیقت ، هک دوربین IP در چند سال اخیر رو به افزایش بوده است. هکر های مخرب خارج از کشور به دنبال راه هایی برای ورود به سیستم شما و جاسوسی یواشکی از فعالیت های شما هستند.

در اینجا آنچه شما باید انجام دهید تا از دوربین مداربسته خانه خود در برابر طعمه حملات سایبری محافظت کنید را خواهیم گفت.

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1230DP

هفت نکته برای جلوگیری از هک شدن دوربین مداربسته

رمز عبور خود را به صورت دوره ای تغییر دهید

هر سیستم دوربین مدار بسته صرف نظر از مدل از رمز عبوری استفاده می کند که به کاربران قانونی دسترسی می دهد. این اولین نقطه آسیب پذیری هکرها است. اطمینان حاصل کنید که رمز عبور را به صورت دوره ای تغییر می دهید و مواردی را انتخاب می کنید که حدس زدن آن ها دشوار است. همچنین هرگز رمز عبور خود را با خدمتکاران، کارگران، تعمیرکاران خانه و دیگران به اشتراک نگذارید.

نام کاربری و رمز عبور پیش فرض را تغییر نام دهید

اکثر سیستم های امنیتی دارای یک نام کاربری و رمز عبور پیش فرض هستند که توسط سازنده در هنگام نصب تنظیم می شود. پس از نصب موفقیت آمیز سیستم ، مطمئن شوید که هر دو این فیلد ها را تغییر دهید. اغلب اوقات، نام کاربری و رمز عبور پیش‌فرض در دفترچه راهنما یا وب‌سایت سازنده موجود است. استفاده از همان یک دعوت نامه باز برای هکرها برای ورود به سیستم شما فراهم می کند.

Wifi خود را با WPA2 ایمن کنید

برای محافظت از سیستم های دوربین مدار بسته، باید شبکه وای فای  خود را با رمز های WPA2 ایمن کنید. هرگز اجازه ندهید افراد غریبه به اینترنت خانه شما دسترسی داشته باشند. رمز عبور را فقط با دوستان قابل اعتماد و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید. همچنین اگر شک دارید که از اینترنت شما توسط افراد ناشناس استفاده می شود، حتما رمز عبور را بلافاصله تغییر دهید.

هرگز از یک شبکه عمومی به تصاویر دوربین مداربسته وارد نشوید

استفاده از شبکه های wifi رایگان در مکان هایی مانند کافی شاپ ها ، ایستگاه های قطار و غیره ممکن است وسوسه انگیز باشد اما کارشناسان هشدار می دهند که این شبکه ها بسیار آسیب پذیر هستند و هکر ها می توانند به راحتی به اطلاعات شخصی شما که در این شبکه به اشتراک می گذارید دسترسی پیدا کنند. عدم دسترسی به تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته خانه خود با استفاده از وای فای عمومی بسیار هم است و به هیچ عنوان این کار را انجام ندهید.

به دنبال دوربین هایی با سیگنال های رمزگذاری شده باشید

امروزه بهترین سیستم دوربین امنیتی بی سیم در بازار دارای چندین ویژگی پیشرفته مانند رمزگذاری است. این دوربین ها سیگنال ها را قبل از ارسال روی چندین کانال رمزگذاری می کنند. این باعث می شود آن ها در برابر هکر ها بسیار ایمن شوند.

مراقب فعالیت های غیر معمول باشید

همیشه بررسی کنید چه کسانی به سیستم امنیتی خانه شما دسترسی دارند. در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک ، حتماً آن را به ارائه دهنده سیستم امنیت خانه خود اطلاع دهید.

هرگز دوربین دست دوم نخرید

با خریدن دوربین دست دوم امنیت خود را به خطر بزرگی می اندازید.ممکن است یک دوربین کارکرده با قیمت های ارزان موجود باشد. اما ، به یاد داشته باشید که هک دوربین های ساده ، آسان تر است و هکر ها می توانند از این دستگاه برای جاسوسی از شما استفاده کنند. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که هرگز سیستم امنیتی خانه خود را از فروشندگان ناشناس خریداری نکنید.

برای محافظت از سیستم امنیتی دوربین مدار بسته در برابر حملات سایبری ، همیشه آن را از ارائه دهنده های مورد اعتماد مانند علم و صنعت خریداری کنید. وقتی علم و صنعت را انتخاب می کنید ، مطمئن می شوید که بهترین دستگاه ها  با جدیدترین فناوری موجود در بازار را تهیه خواهید کرد.

از این هفت نکته ساده استفاده کنید و از دوربین های مداربسته با کیفیت و مطمئن در برابر هکر های آنلاین محافظت کنید. علاوه بر این، اگر همچنان نگران امنیت سیستم خود هستید، می توانید روی یک دستگاه محافظ دوربین مدار بسته سرمایه گذاری کنید. از ارائه دهنده دوربین های مداربسته خود بخواهید که در نصب این موارد به شما کمک کند.

دوربین لنز ثابت چیست؟

این دوربین ها دارای یک لنز از قبل پیکربندی شده هستند که به شما یک میدان دید ثابت می دهد. این قطعات ، در صورت وجود قطعات متحرک ، با چند قطعه ارائه می شوند. این باعث می شود دوربین های دید ثابت نصب ساده ای داشته باشند.

سادگی نسبی و قیمت های رقابتی آنها باعث محبوبیت دوربین های لنز ثابت در خانه ها و مشاغل کوچک می شود ، همچنین برای نظارت عمومی بسیار کارآمد هستند.

زمان استفاده از دوربین لنز ثابت: مزایای دوربین امنیتی لنز ثابت

وقتی پول تنگ است (مقرون به صرفه است)
به دلیل سادگی و کمبود قطعات متحرک ، دوربین های دید ثابت بیشترین بازده را در بازار دارند.

وقتی از یک مرور کلی راضی باشید
اگر به دنبال نظارت عمومی هستید ، مدل های نمایش ثابت مناسب شما هستند. می توانید دوربینی را انتخاب کنید که به شما نزدیک ترین تطابق را با صحنه ای که می خواهید مشاهده و نظارت کنید ، ارائه دهد.

نصب سریع و آسان
کمبود قطعات متحرک نصب را بسیار آسان می کند. نیازی به تنظیم فاصله کانونی یا زاویه دید نیست ، فقط دوربین را در مکان مناسب قرار دهید. این باعث می شود دوربین های لنز دید ثابت برای مشاغل کوچکتر عالی باشند.

لنزهای ثابت: جوانب مثبت و منفی

مزایا

دوربین های ارزان قیمت و ارزان تر

بزرگنمایی دیجیتال بدون برش فیلم

کیفیت HD با برخی از تغییرات کانونی رقابت می کند

زمان تنظیم کم یا بدون زمان (حداقل اتلاف وقت)

مناسب برای مناطق کوچکتر

معایب

هزینه نصب بیشتر و بیشتر

جزئیات محدود پس از یک سطح بزرگنمایی خاص (تصاویر ممکن است به صورت پیکسلی یا متلاطم باشند)

هنگام تغییر FOV انعطاف پذیر نیست

در مناطق وسیع کمتر موثر است

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1400EMP
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR608-64-4KS2

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید