ققیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1200DP-0360B-S5

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1230DP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1230DP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1230DP:

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1230DP دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است . دارای وزن خالص 0.58 کیلوگرم بوده و دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم است. دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و دارای ضد نوری از نوع DWDR است . دارای حداکثر دیافراگم F1.6 بوده و از این دوربین مدار بسته در فضا های بیرونی استفاده می شود. دارای لنزی از نوع ثابت بوده و دارای دامنه دید در شب تا 80 متر است. دارای آیریسی از نوع ثابت بوده و دارای پان : 0 تا 360 درجه و شیب: 0 تا 87 درجه و چرخش: 0° ~ 360° است.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری 1/2.8″ CMOS
پیکسل ها 1920(H)×1080(V), 2MP
اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی PAL: 1/25~1/100000s

NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل نور محیط 0.005Lux/F1.6, 30IRE, 0Lux IR on
S/N More than 65dB
دامنه دید در شب Up to 80m (262feet)
کنترل روشن/خاموش دید در شب Auto / Manual
تعداد چراغ های دید در شب 2

لنز

نوع لنز Fixed lens / Fixed iris
نوع دهانه لنز Board-in
فاصله کانونی 3.6mm (6mm, 8mm Optional)
حداکثر دیافراگم F1.6
زاویه دید H: 86.9° (52.9°/40.5°)
کنترل فوکوس N/A
فاصله فوکوس 1200mm (2400mm/3300mm)

47.2” ( 94.5”/129.9”)

DORI

Note: The DORI distance is a “general proximity” of distance which makes it easy to pinpoint the right camera for your needs. The DORI distance is calculated based on sensor specification and lab test result according to EN 62676-4 which defines the criteria for Detect, Observe, Recognize and Identify respectively.
DORI

Definition

Distance
Detect 25px/m

(8px/ft)

3.6mm: 55m(181ft)

6mm: 83m(272ft)

8mm:110m(362ft)

Observe 63px/m

(19px/ft)

3.6mm: 22m(73ft)

6mm:33m(109ft)

8mm:44m(145ft)

Recognize 125px/m

(38px/ft)

3.6mm: 11m(36ft)

6mm: 17m(54ft)

8mm:22m(73ft)

Identify 250ppm

(76px/ft)

3.6mm: 6m(18ft)

6mm: 8m(27ft)

8mm:11m(36ft)

پان / شیب / چرخش

پان / شیب / چرخش Pan: 0° ~ 360°

Tilt: 0° ~ 87°

Rotation: 0° ~ 360°

ویدیو

وضوح 1080P (1920×1080)
نرخ فریم 25/30fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P
خروجی تصویر 1-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)
روز و شب Auto (ICR) / Manual
OSD Multi-language
BLC BLC / HLC / DWDR
WDR DWDR
به دست آوردن کنترل AGC
کاهش سر و صدا 2D
تعادل رنگ سفید Auto / Manual
دید در شب هوشمند Auto / Manual

 

گواهینامه

گواهینامه ها CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

پورت

پورت صوتی N/A

برق

منبع تغذیه 12V DC ±30%
مصرف برق Max 5.6W (12V DC, IR on)

محیط

دما برای فعالیت -40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 90% RH

* Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط نگهداری -40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 90% RH
حفاظت IP67

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Aluminium
ابعاد 241.8mm×90.4mm×90.4mm (9.52″×3.56″×3.56″)
وزن خالص 0.58kg (1.28lb)
وزن ناخالص 0.71kg (1.57lb)

حفاظت:

مجموعه کاملی از سیستم های امنیتی از اموال شما محافظت کامل می کند. گروهی از دوربین های امنیتی می تواند به شما این اطمینان را که هیچ رویدادی بدون اجازه صورت نمی گیرد. سیستم کنترل دسترسی اطمینان حاصل می کند که هیچ دسترسی غیرمجاز صورت نمی گیرد. با استفاده از یک سیستم هشدار دهنده ، ورودی خانه مانند درها و پنجره ها از هر نوع نفوذ در امان می مانند.

دوربین مدار بسته دام چیست؟

دوربین های امنیتی دام نام خود را از شکل دایره ای و گنبدی خود گرفته اند. دوربین امنیتی در یک شیشه محافظ شفاف قرار گرفته است. اگرچه دوربین های امنیتی دام می توانند در داخل و خارج از خانه استفاده شوند ، اما بسیاری از مشاغل از جمله هتل ها ، رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی به دلیل طراحی مجزا از دوربین های دام در داخل استفاده می کنند.

یکی از مزایای اصلی دوربین دام این است که شیشه می تواند تعیین محل دوربین را مشکل کند.

علاوه بر این ، دوربین های دام عموماً دوام بیشتری دارند و در برابر خرابکاری مقاوم هستند زیرا از لنز دوربین محافظت می شود.

همچنین دوربین های دام ضد ضربه وجود دارد که دارای روکش های مقاوم و محکم در برابر خرابکاری های مختلف هستند. در مقایسه ، دوربین های بولت را می توان خاموش کرد یا به صورت دستی در جهت دیگری قرار داد.

شکل و طراحی دوربین های دام به شما این امکان را می دهد که زاویه وسیع تری را تحت نظر داشته باشید زیرا لنز در مقابل دوربین های بولت فقط در یک جهت حرکت می کند.

دوربین مدار بسته بولت:

این نوع دوربین های مدار بسته در محیط های بیرونی مانند بیرون خانه ، بیرون مغازه و … قرار می گیریند.دوربین های بولت دارای برد بیشتری نسبت به دام هستند که آنها را برای مشاهده مناطق بزرگ مانند حیاط خلوت و پارکینگ ها ایده آل می کند.

همچنین نصب دوربین های بولت راحت تر است و به دلیل شکل دوربین بولت می توان لنزهای بزرگتری را بر روی بدنه آن نصب کرد. ایده آل برای استفاده در فضای باز  است و نوک دوربین بولت شامل یک لب کوچک است که به محافظت در برابر تابش نور و آب و هوا کمک می کند.

نور:

در حالی که نور در نظر گرفتنش در هر دوربینی مهم است ، خبر خوب در اینجا این است که هر دو دوربین بولت و دام اغلب شامل LED های مادون قرمز هستند که استرس و نگرانی در دسترس بودن نور را از بین می برند و به کاربر در این زمبنه بسیار مهم کمک می کنند. LED های مادون قرمز اطمینان می دهند که دوربین ها می توانند در شرایط کم نور  هم کار کنند.

دوربین های مدار بسته سیمی:

دوربین های امنیتی سیمی از یک سری کابل استفاده می کنند که فیلم را منتقل کنند و آن فیلم را به مانیتور منتقل می کنند. وقتی برد انتقال بیش از ۳۰۰ متر باشد ، گیربکس ممکن است ضعیف شود. با این حال ، استفاده از تقویت کننده های سیگنال ، سوئیچ ها و کابل های شبکه به کاهش مشکل انتقال طولانی مدت کمک می کند.

دوربین های مدار بسته آنالوگ از قدیمی ترین و متداول ترین نوع دوربین های امنیتی هستند. آنها ویدئو را در محل ذخیره می کنند و دارای قابلیت های امنیتی اولیه هستند. آنها همچنین می توانند بدون نیاز به DVR ، ویدئوی امنیتی را بر روی یک تلویزیون استاندارد نمایش دهند. با این حال ، اگر آنها ترجیح شخصی شما هستند با DVR کار می کنند.

نظارت بر فعالیتها با دوربین مدار بسته:

دوربین های مدار بسته به کارفرما ها و یا مدیران این امکان را می دهد تا در جریان فعالیت هایی که در محل کار اتفاق می افتد باشند. با وجود امنیت در مکانی که شما دوربین مدار بسته نصب کرده اید ، شرکت شما آرامش خاطر خواهد داشت زیرا که شما و کارکنان شما می دانید که دوربین مدار بسته در حال فعالیت است و امنیت را در آن مکان برای شما به ارمغان می آورد.

حفاظت از کارکنان:

هرگونه ادعای دروغین علیه کارکنان شما با یک دوربین مدار بسته حل می شود، زیرا صاحبان مشاغل دارای مدرکی تصویری از واقعیت و اتفاقات رخ داده خواهند بود. دوربین های مدار بسته همچنین

سوابق تحویل و افرادی که وازرد محل کار شما شده اند را ثبت و وارد می کند ، که برای پیگیری در صورت رخ دادن جرم بسیار موثر است.

علاوه بر این ، از کارکنان شما در برابر حملات احتمالی یا متم کردن آنها به کاری محافظت می کند و به کسب و کار شما آرامش می دهد و می دانید که عملیاتکار های روزانه در محل کار شما تا حد ممکن به خوبی انجام می شود.

سیستم های مقاوم در برابر ضربه:

برخی از سیستم های امنیتی ، ضد ضربه و خراب شدن هستند. این بدان معناست که حتی اگر سارقین کنترل پنل را بشکنند ، سیستم هشدار شما همچنان برای محافظت از خانه شما کار می کند

هنگام خرید سیستم امنیتی بعدی خانه یا ارتقاء سیستم موجود ، این ویژگی هوشمند است.بنابراین استفاده از این سیستم های امنیتی به ما خیلی کمک می کند.

ضد ضربه بودن شاید یک ویژگی ساده محسوب شود،اما باید بدانیم که همه ویژگی ها در دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی ما را یک قدم به امنیت بیشتر نزدیک تر می کنند.

سیستم های امنیتی خانگی از طریق اینترنت ، تلفن ثابت یا سیگنال تلفن همراه متصل می شوند. بسته به فروشنده و محصولی که انتخاب می کنید ، می توانید از خانه خود با یک سیستم امنیتی حتی بدون داشتن تلفن ثابت محافظت کنید.

اما ممکن است محدودیت هایی وجود داشته باشد.برای نداشتن محدودیت بخاطر مکان از یک متخصص در این زمینه سوال کنید.سپس مطمئن شوید که روش اتصال شما درست بوده و نیازهای خود شما و خانواده شما را بر آورده می کند.

سیستم های امنیتی جدید و قدیمی خانه چه تفاوت هایی با هم دارند؟

سیستم های امنیتی جدید خانه مزایا و معایب خود را دارند. آنها ارزان تر از سیستم های امنیتی  قدیمی هستند.

سیستم های جدید دارای امکانات جدید هستند و نصب آنها به سادگی امکان پذیر است. این باعث می شود سیستم های جدید کاربر پسند تر از سیستم های امنیتی قدیمی برای اجاره دهندگان و صاحبان خانه های با متراژ کم باشد.

با این وجود ، همه سیستم های امنیتی خانه هوشمند به صورت حرفه ای کار نمی کنند.می توانید به دنبال سیستم ایده آل خود باشید که با بودجه و شرایط محیط زندگی شما سازگار باشد.درباره اینکه شما به یک سیستم حرفه ای نیاز دارید و یا به یک سیستم ساده نیز زیاد فکر کنید و همه جوانب را در نظر بگیرید.

برای تعیین نیازها و اولویت های خانواده خود وقت بگذارید و مطمئن شوید که بهترین سیستم امنیتی را برای خود و خانه خود گرفته اید.

دوربین های حرارتی:

دوربین های مدار بسته حرارتی، امواج فرو سرخی را که پخش می شود را از اجسام گرفته و با آن تصویری را تشکیل می دهند. این دوربین های مدار بسته برای استفاده در شرایط کم نور یا بدون نور مناسب هستند.این دوربین های مدار بسته برای نظارت در شب به طوری که هیچ چیز مشخص نباشد، ایده آل هستند.

با استفاده از تصویر حرارتی ، نگهبانان می توانند به به طور کامل همه جا را زیر نظر بگیرند و می توانند تشخیص دهند که آیا موجود زنده ای نزدیک می شود انسان است یا حیوان ، و از ورود غیر مجاز احتمالی به محیط امنیتی جلوگیری می کنند.

دوربین های مدار بسته معمولی:

دوربین های امنیتی ویدئویی معمولی با استفاده از یک لنز ویدئویی و عکاسی معمولی تصویر را ثبت می کنند. آنها رایج ترین دوربین ها هستند. تصویر نسبت به دوربین های حرارتی واقعی تر و مشخص تر است ، زیرا ما می بینیم که لنز چه چیزی را ثبت می کند ، بدون هیچ گونه فرآیند تشکیل تصویر مصنوعی.

بسته به کیفیت لنز ، دوربین های معمولی می توانند از وضوح و دامنه متفاوتی برخوردار باشند.

مدت زمان ذخیره شدن فیلم ها:

تصاویر گرفته شده،حداکثر به مدت ۲۸ روز قابل دسترسی و قابل استفاده هستند ، مگر در مواردی که تصویر دوربین مدار بسته شما مسئله و مشکلی پیدا کرده و تصاویر ضبط شده توسط دوربین قابل استفاده و بررسی نباشد.بعد از ۲۸ روز ویدیو های ضبط شده حذف می شوند و ویدیو های جدید ضبط و ثبت می گردد.

خریداری کردن یک سیستم امنیتی،امنیتی شما را در آینده رقم می زند و داشتن امنیت از هر لحاظ می تواند روی انجام فعالیت های شما تاثیر داشته باشد.

یکی دیگر از مزایای نصب سیستم های نظارتی سیمی ، استفاده از ویژگی های هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل است.

ویژگی های هوش مصنوعی به سیستم های نظارتی اجازه می دهد تا هرگونه حرکت را تشخیص دهند. حتی اگر وسیله نقلیه یا شخصی باشد که به ساختمان تجاری شما نزدیک شود ، دوربین تشخیص داده و

ضبط را شروع می کند. علاوه بر این ، سیستم امنیتی شما می تواند یک هشدار به تلفن شما ارسال کند تا بتوانید حرکت را در حال وقوع کنترل کنید.

سیستم های امنیتی تجاری می توانند مزایای زیادی را در مشاغل بزرگ ارائه دهند ،و همچنین به مشاغل کوچک که نمی توانند از کارکنان امنیتی و نگهبانان استفاده کنند. آنها می توانند افراد را قادر به داشتن امنیت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته ، دسترسی فوری داده و پشتیبانی بی پایان از راه دور را ارائه دهند.

دوربین های مدار بسته یکی از بهترین راه ها برای ایجاد امنیت بیشتر بوده و تا حالا تاثیرات زیادی بر ایجاد امنیت داشته ، بنابراین استفاده از سیستم های امنیتی برای همه اشخاص امری ضروری است.

قیمت دوربین مداربسته لامپی

قیمت دوربین مداربسته لامپی

امروزه با توجه به  اینکه پیشرفت وسیع تکنولوژی حفظ امنیت به شکل مدرن تغییر یافته

یکی از مهم ترین نکات برای حفظ امنیت،نظارت بر دارایی ها و اموال با بارزش است

که درین خصوص استفاده از دوربین های مدار بسته جهت حفظ امنیت ضرروی است.

در این راستا شرکت ها و کمپانی های متفاوت و معتبری دست به طراحی این مهم زده اند که نیاز های ما در این زمینه را برطرف کنند.

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته لامپی هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

قیمت دوربین مداربسته لامپی

این دوربین ها در واقع ترکیبی از یک لامپ واقعی با یک دوربین امنیتی است که معمولاً در پایه ، بین منبع تغذیه و خود لامپ پنهان شده است.
گرچه همیشه گسسته نیستند ، اما معمولاً به خوبی با یکدیگر ترکیب می شوند.

در نگاه اول ، احتمالاً نمی توانید تفاوتی بین لامپ دوربین عکاسی و دوربین دیگر تشخیص دهید.

لامپ های دوربین امنیتی از یک سوکت لامپ استاندارد برق را برای دوربین تأمین می کنند ، به این معنی که آنها به راحتی در هر سوکت با اندازه مناسب جا می شوند و کار می کنند.

تنها نکته قابل توجه این است که لامپ ها در اندازه های مختلف عرضه می شوند – به عنوان مثال شمعدان های کوچک و کوچک ، با نور استاندارد اندازه نمی گیرند – بنابراین مطمئن شوید که یک دوربین متناسب با سوکت خود تهیه کرده اید

دوربین امنیتی لامپ چیست؟

همانطور که احتمالاً می دانید ، انواع مختلفی از دوربین های امنیتی و دوربین مخفی وجود دارد.
دوربین های لامپ فقط یکی دیگر از تغییرات دوربین مخفی / استتار است.

آنها در واقع ترکیبی از یک لامپ واقعی با یک دوربین امنیتی است که معمولاً در پایه ، بین منبع تغذیه و خود لامپ پنهان شده است.
گرچه همیشه گسسته نیستند ، اما معمولاً به خوبی با یکدیگر ترکیب می شوند.

در نگاه اول ، احتمالاً نمی توانید تفاوتی بین لامپ دوربین عکاسی و دوربین دیگر تشخیص دهید.

لامپ های دوربین امنیتی از یک سوکت لامپ استاندارد برق را برای دوربین تأمین می کنند ، به این معنی که آنها به راحتی در هر سوکت با اندازه مناسب جا می شوند و کار می کنند.

تنها نکته قابل توجه این است که لامپ ها در اندازه های مختلف ارائه می شوند – به عنوان مثال شمعدان های کوچک و کوچک ، با نور استاندارد اندازه نمی گیرند – بنابراین مطمئن شوید که یک دوربین متناسب با سوکت خود تهیه کرده اید.

بیشتر دوربین های مدار بسته لامپی

احتمالاً همه آنها تا آنجا که من مطلع هستم ، از WiFi برای انتقال ویدئویی که ضبط می کنند نیز استفاده می کنند.

بنابراین آخرین نکته ای که باید قبل از نصب یک لامپ به جای لامپ قدیمی بررسی کنید این است که مطمئن شوید سیگنال مناسبی برای اتصال لامپ دارید.

این کمی در مورد دقیقاً این دوربین های امنیتی لامپ است

اما مانند بسیاری از سبک های دوربین امنیتی ، بسیاری از شرکت های مختلف این محصولات را تولید می کنند.

با نگاهی به ورق های مشخصات ، پیشنهادهای مختلف کاملاً مشابه به نظر می رسند ، اما نکات مثبت و منفی نیز وجود دارد که شما باید قبل از استفاده در یکی از آنها ، آنها را در نظر بگیرید.

چگونه لامپ دوربین امنیتی را نصب کنم؟

هنگامی که در مورد بادامک لامپ تصمیم گرفتید و آن در آستان شما قرار گرفت ، وقت آن است که مراحل نصب را شروع کنید.

وقتی می گویم نصب این دوربین های امنیتی آسان است ، منظورم این است که به معنای واقعی کلمه به راحتی نصب لامپ است.

ابتدا مطمئن شوید که یک لامپ دارید که مناسب سوکت شما است و اتصال فای خوبی در محل وجود دارد.

برای تست قدرت سیگنال قبل از نصب می توانید از تلفن یا لپ تاپ خود استفاده کنید.

من قبلاً به بررسی این موارد اشاره کردم ، اما لازم به ذکر است که دوباره به عنوان یک سیگنال تهاجمی یا لامپ بسیار بزرگ دارای پتانسیل ایجاد سرخوردگی است.

خوب ، بنابراین شما در مورد آن تعیین می کنید؟ اکنون می توانیم وارد خود نصب شویم.

مطمئن شوید

که برق در پریز یا چراغ / لامپ خاموش باشد. آخرین چیزی که می خواهید این است که هنگام نصب دوربین جدید خود شوکه شوید … به من اعتماد کنید ، جالب نیست.
در صورت وجود لامپ قدیمی. اگر لامپ برای مدت زمان طولانی روشن است ، حتماً اجازه دهید خنک شود. با دقت لامپ را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید (راست به چپ) و وقتی کاملاً شل شد آماده گرفتن آن باشید. من در اینجا معمولاً از دو دست استفاده می کنم تا مطمئن شوم لامپ را رها نمی کنم.

لامپ را در جایی امن قرار دهید ، جعبه لامپ جدید شما باید محل مناسبی باشد تا قدیمی از روی میز یا پیشخوان نوردد و روی زمین خرد نشود.
اکنون می توانید عکس معکوس مرحله 2 را انجام دهید. دوربین لامپ جدید خود را با دقت در جهت عقربه های ساعت (چپ به راست) پیچ کنید تا کاملاً در سوکت قرار بگیرد. شما نمی خواهید آن را خیلی محکم بچرخانید زیرا این می تواند به لامپ آسیب برساند یا باعث شکستن آن در دست شما شود.
دوباره برق را روشن کنید و مطمئن شوید که نور کار می کند. بسته به مدل و مدل خود ، ممکن است یک فلاش نور led را ببینید که نشان می دهد دوربین دارای سیگنال روشن یا فای است. اطمینان حاصل کنید که قسمت لامپ دوربین کار می کند و سپس می توانیم به فرایند تنظیم wifi برویم.

نحوه راه اندازی دوربین امنیتی جدید از طریق wifi

راه اندازی دوربین امنیتی لامپ شباهت زیادی به تنظیم دوربین های امنیتی Wi-Fi یا IP دیگر دارد.

مشخصات دقیق دوربین شما به دستورالعمل سازنده شما بستگی دارد ، بنابراین من توصیه می کنم برای این مرحله کسانی را از جعبه خارج کنید.

اگر دوربین شما با هیچ دستورالعملی در جعبه موجود نیست ، می توانید به صورت آنلاین در وب سایت سازنده بررسی کنید یا برای یافتن اطلاعاتی در اطراف آن جستجو کنید

با استفاده از تلفن یا دستگاه دیگری با اتصال wifi ، باید به دوربین امنیتی متصل شوید.

منوی wifi خود را باز کنید و دستگاه های جدید را جستجو کنید تا لامپ دوربین امنیتی را پیدا کنید و هنگامی که آن را پیدا کردید ، بر روی اتصال کلیک کنید.

اگر دستگاه را پیدا نکردید ، سعی کنید به مدت 10-15 ثانیه برق را خاموش کرده و دوباره روشن کنید. در بعضی از مدل ها ، این دوربین دوربین را بازنشانی می کند (در بعضی دیگر دوربین همیشه روشن است بنابراین ممکن است کاری از پیش نبرد).

اگر هنوز در اتصال مشکلی دارید ، با راهنمای کاربر خود مشورت کنید یا با پشتیبانی مشتری برای سازنده لامپ خود تماس بگیرید.

پس از اتصال دستگاه

باید مرورگری را باز کرده و تنظیمات دوربین خود را انجام دهید. اغلب اوقات به طور خودکار به وب سایت سازنده هدایت می شوید ، و بار دیگر باید خودتان به آنجا بروید.

در صورت لزوم یک حساب تنظیم کنید تا بتوانید دستگاه جدید خود را متصل و ثبت کنید.

اگر برنامه ای برای مارک دوربین شما موجود است ، احتمالاً می توانید از وب سایت خود صرف نظر کرده و مستقیماً به فروشگاه برنامه مورد نظر خود بروید.

هنگامی که حساب جدیدی راه اندازی کردید و دستگاه خود را به حساب خود وارد کردید / اضافه کردید ، باید آماده آزمایش آن باشید و بلافاصله استفاده از آن را شروع کنید.

 آزمایش یک دوربین مداربسته لامپی

مانند هر دوربین امنیتی جدید ، فارغ از اینکه از چه فناوری استفاده می کند ، من همیشه از یک تست مشابه استفاده می کنم تا مطمئن شوم کارها آنطور که باید کار می کنند.

از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده خود بخواهید که جلوی دوربین بروند و بهترین کار را انجام دهند تا اسلاید کند ، پیچ بخورد یا حتی روی دوربین بکشد

اگر شخصی ندارید که به شما کمک کند ، می توانید یک رایانه لوحی یا تلفن جلوی دوربین بگذارید و یک ویدیو پخش کنید. این به شما امکان می دهد قابلیت ضبط حرکت دوربین را تأیید کنید و نشان می دهد که فقط روی صفحه خود تصویر ثابت دریافت نمی کنید.

تمام این ، اگر در تنظیمات جدید خود مشکلی ندارید ، می توانید از مراحل نصب بالا برگردید یا می توانید از منابعی که شرکتی که دوربین را از آن خریداری کرده اید در اختیار شما قرار دهد استفاده کنید.

در ادامه ما نمونه هایی از این دوربین ها را برای شما آورده ایم:

دوربین مداربسته لامپی

این محصول:

1. HD 1080P و زاویه دید پانورامیک: داخلی لنز ماهی 1.44 میلی متری ماهی چشم ، این دوربین یک منطقه دید 360 درجه درجه مشاهده پرنده پانوراما و بدون هیچ منطقه کور با وضوح 1080P را برای شما فراهم می کند

2. نور حسگر حرکت داخلی: ما چراغ سیل حسگر حرکت 3 را با این دوربین Wi-Fi ترکیب کردیم ، وقتی شخصی در طول شب عبور می کند چراغ به طور خودکار روشن می شود! حالت های روشن / خاموش / هوش مصنوعی / زمان بندی / خودکار نیز موجود است

3. زنگ حرکت و مشاهده از راه دور: پشتیبانی از مشاهده از راه دور و تشخیص حرکت ، هنگام تشخیص حرکت ، یک اعلان برنامه فوری دریافت خواهید کرد. بعد از اضافه کردن کارت Micro SD می توانید عکس / رکورد حرکتی را راه اندازی کنید (16 گیگابایت ~ 64 گیگابایت ، شامل نمی شود)

4. نصب و راه اندازی آسان: نصب و راه اندازی این دوربین بسیار آسان است ، آنچه شما باید انجام دهید این است که فقط آن را به یک سوکت نور E27 مجهز کنید و سپس برای راه اندازی کتابچه راهنمای آن را دنبال کنید. نصب به آسانی تعویض لامپ است

5. لطفاً قبل از خرید توجه داشته باشید: این دوربین در حال حاضر فقط wifi 2.4 گیگاهرتز را انتخاب می کند ، اگر روتر شما یک روتر دو باند است ، لطفاً هنگام راه اندازی تلفن خود را به wifi 2.4GHz متصل کنید. اگر دوربین نمی تواند به wifi خانه شما متصل شود ، لطفاً آن را تنظیم کنید

برند
Freenics
نوع هشدار Motion Only
تکنولوژی بی سیم Wi-Fi
رزولوشن تصویر 1080p
رنگ Full HD 1080
رزولوشن FHD 1080P (1920*1080)
لنز 1.44mm Fisheye Panoramic Lens
ولتاژ کاری AC 100-240V 50-60Hz
پروتکل وای فای 2.4GHz WiFi
حافظه 16GB~64GB Micro SD Card (NOT INCLUDED)
جرریان روشنایی Built in 3 Flood Lights

قیمت دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی Kingvision

این محصول دارای مشخصات زیرمی باشد:

دوربین لامپی 3MP FULL HD: لنز دوربین 3 مگاپیکسلی و رزولوشن 2048 * 1536 ، دوربین fisheye تصاویر بسیار شفاف تری از تصاویر 1080P ارائه می دهد. چراغ های IR با تشخیص محیط تاریک به طور خودکار چراغ ها را روشن می کنند ، می توانید تصویر واضح را در شب مشاهده کنید

زاویه دید و دید پوسته پانورامیک 360 درجه: لنز چشم پانورامیک 360 درجه ، گوشه گوشه اتاق شما را بدون لکه کور پوشانده و همه جزئیات را برای شما به ارمغان می آورد. این دوربین نظارتی ساخته شده از پوسته فلزی با کیفیت ، مد و بادوام تر است

Alert Motion Detection & Alarm: این دوربین امنیتی لامپ هنگامی که حرکت را تشخیص می دهد ، از خانه شما محافظت می کند و مراقب شما است ، می تواند هشدار هشدار را به تلفن واقعی شما بفرستد ، شما می توانید حالت را به دلخواه تنظیم کنید

برند Kingvision
نوع هشدار Motion Only
تگنولوژی بی سیم Wi-Fi
رزولوشن تصویر 1080p
نوع نصب Ceiling Mount

دوربین مداربسته لامپی وای فای پانورامیک Kingvision 3MP 360 درجه Fisheye

مشخصات فنی:
وضوح تصویر: 2048X1536
Pixel: 3 میلیون پیکسل
رابط: اتصال پیچ E27
منبع تغذیه: AC 100-240V ، 50 / 60Hz
مصرف برق (W): 3 x 1W LED
کارت TF: 128G (حداکثر)
هشدار: ایمیل / کارت FTP / TF / ارسال پیام به سرور
دمای کار: -10 ℃ ~ 50 ℃ (-4 درجه فارنهایت ~ 122 درجه فارنهایت)
مواد: فلز
برنامه: Icsee

پس از آشنایی با این محصول مطالبی را جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان بیان می کنیم:

توضیحاتی در مورد دوربین مداربسته لامپی

ابن محصول به عنوان یک محصول دو کاره مورد استفاده قرار می گیرد.به عنوان یک لامپ ویک دوربین مداربسته.این دوربین دارای یک حافظه داخلی جهت ضبط تصویر عکس و صدا می باشد.

برنامه هوشمند

دوربین های لامپی دارای یک برنامه هوشمند انتقال تصویر با دانلود رایگان  می باشد.این برنامه ها قابل نصب بر روی آیفون، ای او اس و اندروید می باشد.و در فروشگاه اپل و گوگل پلی می توانید دانلود نمایید.

زمانی که شما برنامه را دانلود نمودید به طور زنده می توانید منزل خود را مشاهده فرمایید و از امنیت آن اطمینان حاصل فرمایید. همچنین با این برنامه شما در مواقع اضطراری می توانید از منزل خود عکس دریافت کنید ویا دوربین را در حالت تشخیص حرکت قرار بدهید که اگر کسی وارد منزل شما شد به شما گزارش دهد.

میدان دید وسیع

این دوربین مجهز به یک لنز قوی از ۱.۳ مگا پکسل تا ۴ مگا پکسل می باشد و تصویر  شفاف اچ دی به شما ارائه می دهد.و همچنین شما می توانید تصاویر ضبط شده را باز پخش نمایید.این دوربین دارای میدان ۳۶۰ درجه می باشد.با این گسترده بودن میدان دید دیگر نقطه کوری برای دید دوربین باقی نمی ماند.این دوربین قادر به ضبط مناطق وسیعی در اطراف دوربین می باشد.

کیفیت اچ دی

دوربین های بدون کیفیت انالوگ کیفیت خوبی به مشتری ارائه نمی دهندو مشتری تصویر واضحی ندارد.در صورتی که دوربین های لامپی دارای تصویر واضحی از سوژه می باشد. این قابلیت به رزولیشن بالای تصاویر اچ دی می باشد.

دید در شب با کیفیت بالا

سیستم های نظارتی باید به صورت بیست چهار ساعت در حال کار کردن وبهره برداری باشد.قطعا تشخیص شب برای دوربین یک آپشن ضروریست.دوربین های لامپی دارای تکنولوژی مادون قرمز می باشند و دید در شب فوق العاده ای دارند.لامپها دارای  IR اتوماتیک هستند.

هنگامی که هوا تاریک می شود،سنسورها به طور اتوماتیک به حالت دید در شب تنظیم می شوند.این سیستم هوشمند که مادون قرمز در شب روشن می شود و در روز خاموش باعث مصرف کم برق می شود.

نصب آسان و بهره برداری سریع

در روند نصب و راه اندازی دوربین مداربسته لامپی اصلا جای نگرانی نیست.این روند درست مثل یک لامپ معمولیست.و بعد نصب آن کافیست دوربین را به وای فای نصب کرده و اپلیکیشن رایگان را دانلود فرمایید.
با این روش شما می توانید از راه دور منزل خود را کنترل فرمایید.

خصوصیات بارز دوربین لامپی

⇐ میدان دید وسیع
⇐ سنسور تشخیص حرکت
⇐ دید در شب قوی
⇐نصب آسان
⇐ دسترسی از راه دور با استفاده با گوشی هوشمند خود می توانید به دوربین متصل شده و به منزل دسترسی داشته باشید

 معایب دوربین لامپی

⇐ دوربین لامپ با وای فای ۵G  گیگا کار نمی کند

روش نصب آسان

نصب دوربین لامپی بسیار ساده است. کافیست  QR کد روی  جعبه دوربین را اسکن کنید و نرم افزار را دانلود کنید.و تلفن هوشمند خود را تنظیم کنید.

جهت ارائه خدمات نصب و راه اندازی وپشتیبانی فنی شرکت علم و صنعت با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمائید.

جهت  کسب اطلاعات بیشتر به سایت داهوا تهران مراجعه فرمائید.

نحوه انتقال تصویر دوربین لامپی

شما می توانید امنیت منزل خود را با این دوربین ها تضمین نماید.شباهت این دوربین ها با لامپ های معمولی مورد استفاده در منزل بی نظیر است.نصب این دوربین بسیار ساده است.

کافی است دوربین را به یک سرپیچ لامپ وصل کنید وکافیست به وای فای منزل نصب شوید.تا زمانی که به وای فای نصب هستید شما می توانید از طریق اپیلیکیشن های موبایل منزل خود را مشاهده فرمایید.همچنین شما می توانید از این دوربین به عنوان پرستار کودک استفاده نمایید.

ادامه ی این مطلب را از اینجا بخوانید

قیمت دوربین مدار بسته لامپی چقدر است و در چه مکان هایی می توان آن را ارزان تر تهیه نمود ؟

این نوع دوربین یک دوربین کنترلی و با کیفیت است
که برای خرید آن باید به بازار CCTV مراجعه نمایید .
این دوربین با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود
و افراد با در آمد متوسط نیز می توانند آن را به آسانی خریدار نمایند .

در واقع بهتر است برای خرید این دوربین به فروشگاه ها
یا شرکت های کامپیوتری فروش تجهیزات دوربین مدار بسته مراجعه کرده
و بعد از دریافت راهنمایی های کارشناسان فروش اقدام به خرید نمایید .

پیشنهاد دیگری که برای خرید دوربین های لامپی وجود دارد
خرید آن به صورت اینترنتی و آنلاین است .
در واقع برای خرید این نوع دوربین می توانید از طریق اینترنت
به سایت فروشگاهی مورد نظر خود مراجعه کرده درخواست خرید خود را اعلام نمایید .

بنابر این چنانچه بخواهید خرید خود را به صورت اینترنتی داشته باشید
بایستی مشخصات فنی را به طور کامل از کارشناس اینترنتی بپرسید
تا از خرید خود اطمینان داشته و برای آن اقدام نمایید
همچنان که می دانید امکان باز پس دادن محصول خریداری شده
در خرید های اینترنتی وجود ندارد و ممکن است شما در اثر سهل انگاری متحمل ضرر و زیان هر چند ناچیز باشید

روش ضبط تصویر و ویدئو در دوربین مدار بسته لامپی چگونه است و چه قابلیت هایی را داراست ؟

تعمیر دوربین لامپی: دوربین های مدار بسته برای ضبط تصویر و ویدئوی مکان مورد استفاده قرار می گیرند . دوربین های مدار بسته لامپی نیز با همین کاربرد اصلی ایجاد شده اند برای این منظور نیاز است تا حافظه Ram را که به صورت کارت حافظه ای است در خشاب دوربین مدار بسته لامپی قرار دهید .

تعمیر دوربین لامپی: در زمانی که این کارت SD در دوربین لامپی مستقر شده است
امکان ضبط و ثبت تصویر و ویدئو وجود دارد با این روش ذخیره سازی می توانید
از تصاویر و ویدئو های ضبط شده نیز یک بکاپ یا پشتیبان تهیه نمایید .

روش برنامه ریزی روی تصویر یا ویدئوی مکان دوربین لامپی
با اشاعه صدای آلارم در مکان به خوبی امکان پذیر شده است
این صدا در زمانی که سنسور حرکتی دوربین تشخیص دهد

که فردی یا شی خاصی از مقابل دوربین عبور کرده است اعلام می شود .

تحریک سنسور حرکتی

تعمیر دوربین لامپی: در حالت عادی هیچ تصویر یا فیلمی ضبط نخواهد شد .
در واقع می توان گفت که ضبط تصویر و
ویدئو تنها در زمانی که سنسور حرکتی تحریک شود امکان پذیر است .

روش تنظیم این قابلیت به گونه ای است که در ساعات خاصی از روز می توان آن را برنامه ریزی نمود .
برای این برنامه ریزی باید نسخه دوربین لامپی خود را با قابلیت
زوم دیجیتالی برای این نوع دوربین به صورت هدفمند تنظیم نمایید .

منظور از این عبارت آن است که به محض حرکت شیء در مقابل دوربین زمان ضبط انجام گیرد و به صورت بسیار واضح روی شیء متحرک کار فیلم برداری انجام پذیرد.

بهترین نقطه نصب دوربین مدار بسته لامپی کجاست و چه زاویه ای را پوشش می دهد ؟

تعمیر دوربین لامپی: از آنجا که نصب این نوع دوربین بسیار ساده است
و نیاز به تخصص خاصی ندارد می توان آن را به راحتی در نقطه تمرکز
دید یعنی در سقف نصب نمود .
زمانی که این نوع دوربین در سقف نصب می شود زاویه ۳۶۰ درجه را پوشش می دهد .

زاویه ۳۶۰ درجه یعنی زاویه ای که دید تمام جهات را خواهد داشت
و این حالت بهترین حالت برای نظارت ، کنترل ، امنیت و حفاظت خواهد بود .
عملیات ذکر شده تنها با یک نرم افزار در گوشی همراه قابل بررسی و تنظیم است .

استفاده از نورپردازی امنیتی همراه با دوربین های مداربسته

نورپردازی امنیتی همراه با دوربین های مداربسته. هنگام برنامه ریزی برای امنیت تأسیسات

مورد اصلی دوربین های امنیتی است. با این وجود

حتی اگر نور مناسب نداشته باشد ، قدرتمندترین دوربین نیز چیزی را ضبط نخواهد کرد.

همانطور که انتظار ندارید یک سارق بالقوه در تاریکی را با چشم خود به وضوح ببینید

اکثر دوربین های امنیتی نیز قادر به این کار نخواهند بود. پاسخ این مسئله نصب روشنایی است

اما این مشکلات جدیدی را ایجاد می کند مانند روشن کردن دوربین های مخفی یا ایجاد تابش خیره کننده روی لنزهای دوربین.

خوشبختانه ، راه حل هایی برای این مسائل و سوالات دیگری که ممکن است

در مورد چگونگی استفاده بهتر از نور در کنار دوربین های امنیتی تأسیسات داشته باشید ، وجود دارد.

دوربین مداربسته طرح لامپی

چگونه باید چراغ ها در رابطه با دوربین ها قرار بگیرند؟

قانون اصلی برای موقعیت یابی نور این است که لامپ را از دید دوربین دور نگه دارید. این کار بهتر است با نصب چراغ هایی بالاتر از دوربین

اجازه می دهد نور بدون اینکه زیاد به دوربین بتابد ، دامنه دید دوربین را پر کند. شما همچنین می توانید وسایل روشنایی را که دارای دوربین داخلی هستند خریداری کنید.

موقعیت دوربین ها نیز باید با نور اضافی مانند عابر پیاده و بازدیدکننده باشد ، از نظر دید. چراغ هایی از این دست می توانند

باعث ایجاد لکه های روشن شوند که به نقاط کور تصاویر دوربین تبدیل می شوند. علاوه بر این

چراغ های موقعیتی که در آن می توان

به راحتی برای تعمیر و نگهداری به آن ها دسترسی پیدا کرد

اما نه به راحتی که بتوان آنها را با سو استفاده دستکاری کرد.

آیا چراغ های LED هنگام استفاده از دوربین های مداربسته برای امنیت کم و بیش موثر هستند یا مهم است؟

استفاده از چراغ های LED با دوربین های نظارتی مزایای بسیاری دارد. آنها نور سفید بسیار درخشان تولید می کنند

که اشیا و رنگ ها را به وضوح بیشتر از نورهای رشته ای نرم تر روشن می کند

و امکان شناسایی بهتر افراد مشکوک و فعالیت آنها را فراهم می کند.

چراغ های LED پرتوهای قوی تولید می کنند که می توانند به راحتی به مناطق خاصی که نور بیشتری نیاز دارد

یا دور از مناطقی که ممکن است با دوربین تداخل داشته باشد

هدایت شوند. چراغ های LED نیز می توانند بلافاصله روشن یا خاموش شوند

که برای تشخیص حرکت بسیار مناسب است.

تنها عیب بزرگ چراغ های LED این است که روشنایی آنها می تواند

باعث براق شدن لنزهای دوربین شود ، اما با استفاده از چندین چراغ با ولتاژ پایین تر به جای چند چراغ با پرتوهای پرقدرت

این مشکل برطرف می شود.

هنگام فعال شدن چراغ ها ، از چه نوع دوربینی استفاده شود؟

چراغ های فعال شده با حرکت یک روش عالی برای جلوگیری از متجاوزان است

بدون اینکه قبض برق شما زیاد شود. اما آنها بر نوع دوربین امنیتی مورد نیاز شما تأثیر خواهند گذاشت. دوربین هایی که دید در شب دارند ضروری خواهد بود

زیرا حتی در صورت روشن نبودن چراغ ها می توانند از آن استفاده کنند.

به دنبال دوربین هایی با حساسیت به نور کم یا قابلیت های مادون قرمز باشید

که دارای زمان تنظیم سریع “نور روز” هنگام فعال شدن چراغ های شما هستند.

آیا استفاده از چراغ هایی که برای انسان قابل رویت نیست مانند چراغ های مادون قرمز همراه با برخی از انواع دوربین های امنیتی مزیتی دارد؟

دوربین های امنیتی می توانند بازدارنده بزرگی برای افراد ناشایست باشند

اما گاهی اوقات نمی خواهید مردم بدانند دوربین های آنجا وجود دارد.

چراغ های مادون قرمز در مناطقی که نمی خواهید

نور قابل مشاهده برای چشم انسان باشد

اما هنوز هم به نظارت نیاز دارید ، گزینه عالی است.

با این حال ، شما به دوربین هایی نیاز دارید که به اندازه کافی حساس باشند

تا مادون قرمز را در شب تشخیص دهند. در این حالت بهترین گزینه شما یک دوربین سیاه و سفید است

که می تواند طیف های نوری زیر قرمز را تشخیص دهد. با استفاده از این قابلیت

دوربین های شما قادر به مشاهده یواشکی مناطق بدون هیچ گونه نور مرئی هستند.

آیا در واقع برخی از انواع نورهای امنیتی باعث کم اثر شدن برخی دوربین ها می شوند؟

نوری که خیلی روشن باشد و مستقیماً به دوربین بتابد ، می تواند با شکوفا شدن و خط خوردن ، دید آن را کور کند.

از لامپ های محافظ استفاده کنید که نور آنها دور از دوربین شما باشد. همچنین

روشن ترین چراغ های ممکن را نصب نکنید. یک قانون خوب استفاده از لامپ هایی با 5 وات برای هر متر مربع زمینی است

که می خواهید روشن کنید

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1230TP-A
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1220THP-I4

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید