قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1230RP-Z-IRE6

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1231RP-Z-IRE6

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1231RP-Z-IRE6

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1231RP-Z-IRE6:

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1231RP-Z-IRE6 دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است. دارای وزن خالص 0.55 کیلوگرم  بوده و دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم است. دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و دارای ضد نوری از نوع DWDR است. دارای پان : 0 تا 360 درجه و شیب: 0 تا 87 درجه و چرخش: 0° ~ 360° بوده و دارای لنزی از نوع موتور آیز است. دارای آیریس از نوع ثابت بوده و دارای دید در شبی تا دامنه 60 متر است. دارای سنسوری از نوع CMOS بوده و دارای 4 LED دید در شب است.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری 1/2.8″ CMOS
پیکسل ها 1920(H)×1080(V), 2MP
اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی PAL: 1/25~1/100000s

NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل نور محیط 0.005Lux/F1.8, 30IRE, 0Lux IR on
نسبت S/N More than 65dB
دامنه دید در شب Up to 60m (197feet)
کنترل روشن/خاموش دید در شب Auto / Manual
چراغ های دید در شب 4

لنز

نوع لنز Motorized lens / Fixed iris
نوع دهانه لنز Board-in
فاصله کانونی 2.7-12mm
حداکثر دیافراگم F1.8
زاویه دید H: 101.7°~32.3°
کنترل فوکوس Motorized
فاصله فوکوس 200mm

7.87”

DORI

Note: The DORI distance is a “general proximity” of distance which makes it easy to pinpoint the right camera for your needs. The DORI distance is calculated based on sensor specification and lab test result according to EN 62676-4 which defines the criteria for Detect, Observe, Recognize and Identify respectively.
DORI

Definition

Distance
Wide Tele
Detect 25px/m

(8px/ft)

47m(153ft) 137m(448ft)
Observe 63px/m

(19px/ft)

19m(61ft) 55m(179ft)
Recognize 125px/m

(38px/ft)

9m(31ft) 27m(90ft)
Identify 250px/m

(76px/ft)

5m(15ft) 14m(45ft)

پان / شیب / چرخش

پان / شیب / چرخش Pan: 0° ~ 360°

Tilt: 0° ~ 87°

Rotation: 0° ~ 360°

ویدیو

وضوح 1080P (1920×1080)
نرخ فریم 25/30fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P
خروجی تصویر 1-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)
روز و شب Auto (ICR) / Manual
OSD Multi-language
BLC BLC / HLC / DWDR
WDR 100db
به دست آوردن کنترل AGC
کاهش سر و صدا 2D
تعادل رنگ سفید Auto / Manual
دید در شب هوشمند Auto / Manual

گواهینامه

گواهینامه ها CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

پورت

پورت صوتی N/A

برق

منبع تغذیه 12V DC ±30%
مصرف برق Max 12.1W (12V DC, IR on)

محیط

دما برای فعالیت -30°C ~ +60°C (-22°F ~ +140°F) / Less than 90% RH

* Start up should be done at above -30°C (-22°F)

شرایط نگهداری -30°C ~ +60°C (-22°F ~ +140°F) / Less than 90% RH
حفاظت IP67

جنس ، ایعاد ، وزن

جنس Aluminium
ابعاد 213.0mm×90.4mm×90.4mm (8.39″×3.56″×3.56″)
وزن خالص 0.55kg (1.21lb)
وزن ناخالص 0.70kg (1.54lb)

بازنشانی رمز عبور:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1231RP-Z-IRE6:

برخی از دوربین های مدار بسته دارای قابلیت بازنشانی رمز عبور از طریق ایمیل نیز هستند.این قابلیت می تواند به شما این امکان را بدهد که در هر جا که هستید با استفاده از ایمیل ، رمز دوربین مدار بسته خود را عوض کنید.

امکانات دوربین های مدار بسته با پیشرفت تکنولوژی بسیار زیاد شده است.در گذشته امکانات و ویژگی های دوربین های مدار بسته بسیار محدود بود اما با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مدار بسته ای با قابلیت های بسیار زیاد و بدون هیچ محدودیتی تولید شدند.

دوربین های مدار بسته توانسته اند در اکثر سرقت هایی که رخ داده است ، به تشخیص چهره سارق و شناسایی آن کمک کنند.

سیستم های امنیتی دیگر به جزء دوربین مدار بسته نیز می توانند در دستگیری سارق کمک کنند.بنابراین خرید دوربین مدار بسته و یا سیستم امنیتی دیگر فرقی نمی کند.

دوربین های مدار بسته در سراسر دنیا به فروش می رسد.همین قضیه نشان دهند عالی بودن عملکرد دوربین های مدار بسته است.نظارت بر محیط در کل اگر حتی جرم و جنایتی رخ ندهد ، ضروری است.صاحبان منازل هر کدام نیاز دارند که بر منزل خود تسلط داشته باشند ، بدانند که در منزلشان چه اتفاقی می افتد و در صورت سرقت بتوانند سارق را به همراه پلیس و با کمک دوربین های مدار بسته بیابند.

دوربین های مدار بسته با سیم و دوربین های مدار بسته بی سیم :

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1231RP-Z-IRE6:

دوربین های مدار بسته باسیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که ثبت و ضبط آنها به وسیله سیم ها انجام می گیرد و با قطع شدن سیم ها دیگر دوربین های مدار بسته قادر به ضبط تصاویر نیستند.بنابراین نقطه ضعف این دوربین های مدار بسته همین است و اگر سارق سیم دوربین مدار بسته را قطع کند ، می تواند به راحتی به سرقت خود ادامه دهد بدون اینکه دستگیر شود.نصب دوربین های مدار بسته با سیم دارای دردسر بیشتری از دوربین مدار بسته بی سیم است.

دوربین های مدار بسته بی سیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که بدون استفاده از سیم کار می کنند.این دوربین های مدار بسته راحت تر نصب می شوند و با وجود بی سیم بودن آنها ، دیگر مشکلات قطعی سیم ندارند و بدون سیم بودن آنها ، دست سارقانی که به طور حضوری وارد منزل یا محل کار شما می شوند را رو می کنند.ولی تنها اشکالی که این دوربین های مدار بسته دارند این است که می توان آنها را هک کرد.این مورد تنها نقطه ضعف دوربین های مدار بسته بی سیم است.

چگونه دوربین های امنیتی در مراکز تجاری کمک می کنند؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1231RP-Z-IRE6:

وقتی صحبت از مشاغل یا محل کار می شود، افراد به فکر امنیت مکان های ذکر شده نیز می افتند و یکی از بهترین راه ها برای تامین امنیت محل های کار نصب سیستم های امنیتی است . بسیاری از مردم فقط به این فکر می کنند

که چگونه می توان از آنها برای نظارت و جلوگیری از سرقت یا سایر جرایم استفاده کرد، اما می توان از دوربین های مدار بسته برای انجام کار های دیگری نیز استفاده کرد.برای مثال می تاون از دوربین های مدار بسته برای نظارت بر افراد مسن و یا نظارت بر کارکنان استفاده کرد.

دوربین های مدار بسته IP:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1231RP-Z-IRE6:

دوربین IP یک دوربین مدار بسته دیجیتالی است که به شبکه متصل می شود. این دوربین مدار بسته شامل یک سنسور نوری ، لنز ، مدارهای پردازش فیلم و یک پورت شبکه است.

سنسور ها بخش مهمی از دوربین مدار بسته هستند. دوربین مدار بسته IP شامل یک سیستم ضبط ویدئو ، نرم افزار مدیریت فیلم ، سوئیچ های شبکه و سیستم های نمایش رایانه ای است.

جدیدترین سنسورها ، سنسور های CMOS هستند که وضوح بسیار بالاتری نسبت به سنسورهای آنالوگ قدیمی ارائه می دهند. وضوح تصویر ارتباط مستقیمی با تعداد پیکسل ها دارد.پیکسل ها واحد های سازنده یک تصویر دیجیتالی هستند و زیاد بودن تعداد پیکسل ها قطعا باعث داشتن وضوح تصویر بالا می شود.

اشتباه در نصب دوربین مدار بسته:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1231RP-Z-IRE6:

بعضی از افراد به اشتباه دوربین های مدار بسته دام و بولت را در مکان های درست قرار نمی دهند.به عنوان مثال فردی که دوربین های مدار بسته دام را در بیرون از مغازه خود نصب می کند مرتکب خطا شده است و باید دوربین های مدار بسته دام را در درون مغازه خود قرار دهد.

نمی توانیم بگوییم که دوربین های مدار بسته بولت بهتر است یا دوربین های مدار بسته دام ، زیرا که هر کدام از آنها یک سری ویژگی ها دارند و یک سری قابلیت ها . پس بنابراین نمی توانیم بگوییم که کدام یک از این دوربین های مدار بسته بهتر عمل می کند.

دوربین های PTZ چیست؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1231RP-Z-IRE6:

علاوه بر دوربین‌های دام و بولت، یکی از رایج‌ترین انواع دوربین‌های امنیتی که به بازار وجود دارد، دوربین PTZ است. اگرچه ممکن است شبیه دوربین های امنیتی معمولی به نظر برسند، اما این دوربین ها خاص هستند.

چه چیزی دوربین های PTZ را منحصر به فرد کرده است؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1231RP-Z-IRE6:

چیزی که این دوربین ها را از سایر دوربین ها متمایز می کند عملکرد پان و شیب و زوم آنها است.

قابلیت های PTZ:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1231RP-Z-IRE6:

PTZ به توانایی دوربین در حرکت و زوم اشاره دارد. دوربین های PTZ از قطعات مکانیکی تشکیل شده اند که به دوربین ها اجازه می دهد جهت دید خود را حرکت دهند و عوض کنند. دوربین PTZ را می توان به عنوان یک ربات در نظر گرفت که می تواند به تنهایی حرکت کند یا توسط شخصی از راه دور کنترل شود.

بزرگترین مزیت دوربین های PTZ نسبت به سایر دوربین های امنیتی این است که جهت و حرکت لنز دوربین قابل کنترل و تغییر است. اکثر دوربین های مدار بسته دیگر ثابت هستند، این بدان معناست که شما باید به صورت دستی دوربین را تنظیم کنید.

حالت های حرکت:

برخی از دوربین های PTZ می توانند از راه دور کنترل شوند. این بدان معنی است که جهت آنها می تواند توسط شخص دیگری از طریق یک برنامه یا نرم افزار کنترل شود. این عملکرد مانند داشتن یک چشم اضافی در مکان خود بدون نیاز به حضور در آنجا است. کنترل حرکت به شما این امکان را می دهد که هر منطقه ای را که می خواهید به راحتی مشاهده کنید.

برخی از دوربین‌های PTZ وجود دارد که شما می توانید یک الگوی از پیش تعیین شده از حرکات و موقعیت ها را برای آن دوربین ها تنظیم کنید تا براساس یک برنامه از پیش تعیین شده فعالیت کنند. انجام این کار به دوربین اجازه می دهد تا به تنهایی حرکت کند و تمام مناطق را زیر نظر بگیرد.

عملکرد دیگری که می توانید تنظیم کنید ردیابی خودکار است. این بدان معنی است که دوربین به طور خودکار حرکت می کند تا حرکت یک شی یا جانداری را ضبط کند. با دوربین های ثابت، هنگامی که چیزی از دید خارج می شود، دیگر نمی توانید آن را ببینید مگر اینکه دوباره به سمت دید حرکت کند.

نصب سیستم امنیتی:

نصب سیستم امنیتی نیز دارای اهمیت بسیار زیادی است.چرا که اگر دوربین مدار بسته خود را در جای مناسبی نصب نکنید در آن صورت عملکرد خوبی از سیستم امنیتی خود مشاهده نمی کنید.اگر دوربین مدار بسته خود را در جای مناسبی نصب نکنید در آن صورت شما در هنگام استفاده از دوربین مدار بسته دچار مشکل می شوید.در نتیجه شما باید دوربین مدار بسته خود را در جایی مناسب قرار دهید به طوری که بتوانید بر همه جا نظارت کنید.

انتخاب یک سیستم امنیتی مناسب نیز دارای اهمیت زیادی است ، با خرید یک سیستم امنیتی مناسب لازم نیست که نگران امنیت منزل و یا محل کار خود باشید.حتی نصب یک سیستم امنیتی آرامش روحی را نیز برای شما به ارمغان می آورد و می تواند شما را از نگرانی های همیشگی نجات دهد.

اهمیت امنیت در محل های کار :

همانطور که می دانید محل های کار مکان هایی هستند که افراد از آنجا کسب درآمد می کنند.بنابراین حفاظت از این مکان ها نیز بسیار مهم است.نداشتن یک سیستم امنیتی مناسب می تواند منجر به سرقت از محل های کار شده و به شما آسیب بسیار جدی وارد می شود.

دوربین های امنیتی دارای اشکال ، اندازه ها و عملکردهای مختلفی هستند که به آنها امکان می دهد در موقعیت ها و اتفاقات مختلف عملکرد خود را انجام دهند.در حال حاضر اکثر مراکز تجاری دارای دوربین مدار بسته است ، چون که افراد می دانند که با وجود دوربین مدار بسته دیگر لازم نیست که نگران سرقت از محل کار خود باشند.

دوربین های مدار بسته چقدر از خواسته های ما را برای امنیت بر آورده می کنند؟

دوربین های مدار بسته می توانند تمامی خواسته های ما در زمینه امنیت را برآورده کنند.دوربین های مدار بسته بخاطر اینکه به ما کنترل محیط را به صورت فیلم ارائه می دهند ، ما می توانیم هر اتفاقی را که می افتد را مشاهده کنیم.

دوربین های مدار بسته می توانند حتی کوچک ترین جزئیات را ذخیره کنند و به ما ارائه دهند.حتی اگر شما در محیط تحت نظارت حضور نداشته باشید ، می توانید با استفاده از تلفن همراه خود به دوربین مدار بسته متصل شوید و محیط را به طور کامل مشاهده کنید و بر آن نظارت کنید.

بعضی افراد به دلیل ترس از مورد سرقت قرار گرفتن محیط ، خود را از رفتن مسافرت به جا های دور از محیط منع می کنند ، اما اگر این افراد دوربین مدار بسته ای را در محیط نصب کنند

دیگر احتیاجی به ماندن در محیط به دلیل نداشتن امنیت نیست.افراد می توانند بعد از نصب دوربین مدار بسته هر جایی که می خواهند و با هر شرایطی بروند ، چرا که می توانند با استفاده از تلفن همراه ، در چند لحظه ، محیط تحت نظارت را به طور زنده تماشا کنند.

دوربین های مدار بسته را می توان ناجی انسان ها دانست.چرا که از وارد شدن خسارت به افراد ، از بین رفتن امنیت شان و به خطر افتادن جانشان جلوگیری می کنند.به همین دلیل استفاده کردن از دوربین مدار بسته می تواند به افراد برای داشتن زندگی بهتر و پر از آرامش کمک کند.سیستم های امنیتی دیگر نیز به همین صورت عمل می کنند و می توانند برای افراد امنیتی بدون حد و مرز را به وجود بیاورند.

برد دوربین مداربسته سونی

برد دوربین مداربسته سونی:

در این مقاله ما به برسی برد دوربین مداربسته سونی می پردازیم.

برای خرید دوربین مداربسته و قطعات دوربین های مداربسته می توانید با مشاوران شرکت علم و صنعت تماس بگیرید

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

دوربین مداربسته چیست و چه نوع هایی از آن وجود دارد؟

تاریخچه دوربین های سونی چیست؟

تاریخچه دوربین ها چیست؟

مزایا و معایب دوربین های مداربسته چیست؟

برد دوربین های مدار بسته سونی چگونه است؟

برد دوربین مداربسته سونی

برد دوربین مداربسته سونی

تاریخچه دوربین ها

برد دوربین مداربسته سونی: دوربین وسیله ای است برای تصویر برداری و یا ضبط ویدو از صحنه های مختلف و این تصاویر و ویدو ها رو بر روی حافظه های جانبی و یا فوتوگرافیک فیلم ذخیره میکند.

یک دوربین شامل یک لنز میشود که این لنز بر روی نور در لحظه فیلم و یا عکس برداری تمرکز میکند و همچنین یک بدنه که این بدنه سیستم عکس برداری بر روی آن سوار میشود. کلمه دوربین از camera obscura برداشته شده است که به زبان لاتین به معنای محفظه سیا است.

نحوه کار و عملکرد دوربین ها بسیار به چشم انسان شبیه است و اولین عکس نیز در سال 1825 توسط Joseph Nicéphore Niépce گرفته شده است فرق دوربین های عکاسی با دوربین های فیلم برداری در این است که دوربین های عکاسی فقط یک تصویر را عکسبرداری می کنند و بر روی فیلم و یا حافظه ضبط می کنند ولی دوربین های فیلم برداری چندین عکس و به صورت 24 فریم برثانیه پشت سر هم پخش می کند که به صورت یک فیلم در می آید.

تاریخچه دوربین ها

تاریخچه دوربین ها

تاریخچه دوربین های سونی

برد دوربین مداربسته سونی: شرکت سونی در سال 1946 در توکیو به وجود آمد و کار خود را با تولید دستگاه ها و فعالیت در زمینه ارتباط از راه دور شروع کرد. سونی ابتدا از کار خود را با تولید دوربین هایی تصویر برداری مغناطیسی مبتنی برکاغذ در سال 1950 آغاز کرد و نام برند را Sony گذاشت و در سال 1958 نام کمپانی را به Sony Corporation.

اولین دوربین دیجیتالی سونی در سال 1988 به وجود آمد و نام آن Mavica بود این دوربین با یک صفحه تلوزونی کار میکرد. سونی تا سال 1996 دیگر دوربین دیجیتالی نساخت و در این سال اولین دوربین مدل Cyber-shot را به وجود آورد و برای اولین بار این نوع دوربین ها از حافظه های خارجی می توانستند استفاده کنند و تا به امروز خیلی از دوربین ها از این نوع حافظه استفاد ه میکنند امروزه سونی دوربین هایی در نوع های مختلف مانند beginner ، intermediate ، advanced برای افراد ها تولید میکند.

دوربین مداربسته چیست و چه نوع هایی از آن وجود دارد؟

برد دوربین مداربسته سونی: دوربین های مداربسته همان دوربین های امنیتی هستند که طراحی و استفاده میشوند برای نظارت بر بر جاهای مختلف مانند به عنوان مثال در خانه ها و جاهایی که بسینس در آن ها رخ میدهد دارنده این دوربین ها این قابلیت را دارند مه به صورت بهتر و واضح تری معاملات را ضبط و نگاه کنند که یک موقعه خطایی رخ ندهد معمولا این دوربین ها به یک یا چند نمایشگر وصل شده و معمولا نیز این دوربین ها به حافظه های با حجم بالا وصل میشوند و حتی توانایی این را دارند که این تصاویر را به یک موبایل و یا یک لپ تاپ و یا … ارسال کنند.

در حال حاضر دوربین های مداربسته ی متفاوتی در مارکت وجود دارد که برای استفاده های زیادی در خصوص امنیت برای استفاده کنندگان خاص به وجود آمده اند، که از آن ها در مغاره ها، شرکت ها و خانه ها و… استفاده میشود و رفته رفته تمامی شرکت ها و بسنس ها به این نتیجه رسیدند که دوربین های مداربسته بهترین انتخاب برای مورد امنیت هستند و حتی بسیاری از خانه دار ها و افرادی که امنیت خانه برایشان مهم تر است از این نوع دوربین ها استفاده کرده و مانیتور ها و حافظه هایی رو مورد استفاده قرار می دهند که امنیت خانه و حتی حیاط برای آنها تامین شود.

در حال حاظر دوربین های مداربسته متفاوتی وجود دارد به عنوان مثال دوربین های مدار بسته آنالوگ و یا  دوربین های مداربسته دیجیتال که نوع دیجیتال آن به روز تر بوده و توانایی تصویر بر داری با کیفیت بالاتری از آنالوگ که تصاویر را با فریم پایین تر و کیفیت خیلی پایین تر ضبط می کند دارد

مزایا و معایب دوربین های مدار بسته

برد دوربین مداربسته سونی: تکنولوژی مانند یک شمشیر دو لبه است یا اینکه اختراعات و نوآوری ها مزایایی را به همراه دارند همچنین این تکنواوژِ ها می توانند باعث دردسر شوند و همان گونه که حدس میزنید دوربین های مداربسته نیز میتوانند معایبی نیز داشته باشند و باعث دردسر شوند

مزایای این دوربین ها بسار است مانند اینکه این دوربین ها وقوع جرم و جنیایت رو به صورت چشم گیری کاهش میدهند

و با استفاده از مانیتور ها و افرادی که پشت این مانیتور ها میشینند می توان کمک زیادی به امنیت محدوده کرد

و دیگر مزایای آن جمع آوری مدارک است هنگامی که جرمی در آن نحدوده انجام میپزیرد با استفاده از این دوربین ها و مدارکی که جمع آوری کرده اند می تواند سارغ و یا مجرم را شناسایی کرد دیگر مزایا تصمیم گیری سریع هست و دیگر وقت همه تلف نمی شود، دیگر مزایا این است که تصاویر ضبط شده باقی می مانند

حالا به سراغ معایب این دوربین ها می رویم، اولین معایب این دوربین ها حریم شخصی است یعنی این دوربین ها دایما در حال ضبط کردن هستند و تمامی کار ها و چهره ی شما را ضبط می کنند دیگر عیب آن قیمت بسیار بالاتر آن نسبت به دوربین های عادی است دیگر عیب آن این است که این دوربین ها به شدت آسیب پزیر هستند و در آخر هم این دوربین ها نمی توانند جلوی سرقت ها را بگیرند

برد دوربین های مدار بسته سونی چگونه است؟

برد دوربین مداربسته سونی: این مدار ها در دوربین های مداربسته استفاده میشوند و بسیار پیچیده هستند و از الگوریتم های خاصی استفاده میکنند به عنوان مثال می توان به برد بیسیم (wireless) یا سیم دار (wired) اشاره کرد، مثال دیگر از برد یا می توان به برد عکس برداری اشاره کرد بسته به نوع عکسبرداری و کیفیت عکسبرداری که نیاز دارید می توانید از این برد ها در دوربین خود استفاده کنید

برد دوربین های مدار بسته سونی چگونه است؟

برد دوربین های مدار بسته سونی چگونه است؟

یا مثالی دیگر لنز و برد های آن است که مختلف می باشد که خود آن انواعی دارد به عنوان مثال لنز های auto iris که به شکل خودکار نور در تصویر را کنترل میکند و یا fixed iris که از آن برای کنترل نور در مکان های بسته استفاده میکنند و یا telephoto و wide که از آن های برای تصویر برداری از نزدیک و یا خیلی دور استفاده میشود و دیگری mini and board است که به شکل گنبدی است و زاویه های زیادی را در بر میگیرد

و دیگری machine vision است که کیفیت تصویر را خیلی بالا میبرد و در آخر نیز zoom lens که به شما اجازه زوم بسیار زیاد بر روی تصویر می دهد برد های مختلفی وجود دارد که این دوربین ها رو متمایز از هم دیگه می کند این برد هارو میشود که تعویض کرد و برد های مورد نیاز و کاربردی تری را نصب کنیم

مثال

برد دوربین مداربسته سونی: به عنوان مثال برد دید در شب که بر روی این دوربین های مدار بسته نصب شده و به ما این قابلیت را می دهد که در شب نیز تمامی چیز هایی که اتفاق می افتد با کیفیت بالا ضبط کند و یا برد های تشخیص چهره که خود آن نیر انواعی دارد

فروش هوزینگ دوربین مداربسته

برد دوربین مداربسته سونی: موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد آن توضیح دهیم. اگر شما به دنبال هوزینگ برای دوربین مدار بسته ی خود هستید یا اگر خلاقیت و حرفه ی ساخت دوربین های مدار بسته را خود، به تنهایی دارا می باشید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا این موضوع را به طور کامل بررسی کنیم. پیشاپیش از همراهی شما سپاسگذاریم.

فروش هوزینگ دوربین مداربسته

فروش هوزینگ دوربین مداربسته

برد دوربین مداربسته سونی: در ابتدا با طرح سوال هایی در این حوزه ، عوامل رایج و موثر را بیان کرده و با توضیح کامل در مورد آن ، هر آن چیزی که در این زمینه شما احتیاج دارید را بررسی خواهیم کرد. تعدادی از این سوالات به شرح زیر است:

  1. هوزینگ دوربین مدار بسته چیست؟
  2. جنس هوزینگ ها از چه می باشد؟
  3. قیمت هوزینگ ها در چه رنجی می باشد؟
  4. عوامل موثر بر قیمت هوزینگ دوربین های مدار بسته چیست؟

برای خرید هوزینگ دوربین مداربسته می توانید به شرکت علم و صنعت تماس بگیرید و همچنین می توانید با مشاوران این شرکت مشورت کنید

هوزینگ دوربین مدار بسته چیست؟

برد دوربین مداربسته سونی: هوزینگ دوربین مداربسته یا به عبارت دیگر همان قاب دوربین مدار بسته ، برای حفاظت از دوربین های مداربسته کاربرد دارد. اصولاً از این این هوزینگ ها بیشتر برای دوربین مداربسته ای که در مناطق اداری یا تجاری و صنعتی هستند، استفاده می شود.

در گذشته بیشترین کاربرد آن ها برای قسمت هایی بوده که بیشتر کاربرد غیر خانگی داشته اند. اما امروزه برای در امان نگه داشتن دوربین ها از گزند باد و باران و رعد و برق، تار عنکبوت ، رشد گیاهان و یا هر عامل محیطی که ممکن است دوربین ها را به خطر بی اندازد استفاده می شود.

هوزینگ ها در شکل ها و طرح های متفاوتی ارائه می شوند و نصب آن ها احتیاج به دانش و حرفه ی خاص خودش را دارد. هوزینگ ها باید دوربین مدار بسته را از خطر هر عاملی که کارایی دوربین را به خطر می اندازد در امان نگاه دارد.( به اصطلاح به هوزینگ های IP 66 در بین مردم رایج می باشد.) برخی از این هوزینگ ها مجهز به سیستم هیتر یا فن در داخل خود هستند که در مناطق بسیار سرد یا گرم کاربرد دارند.

این قابلیت هوزینگ ها در جاهایی کاربرد دارد که شرایط آب و هوایی مانع از عملکرد بی نقص دوربین ها شود. ولی برای مناطق با شرایط آب و هوایی نرمال و عادی از هوزینگ های عادی نیز استفاده می شود. گرچه بسیاری از دوربین ها خود دارای قابلیت هایی برای مقاومت در برابر عوامل خارجی هستند اما وجود این هوزینگ ها باعث حفاظت بیشتر از آن در مناطقی نظیر دریا، دکل های نفتی و … می شود. این هوزینگ ها کاربرد خاص دیگری جز حفاظ دوربین های مدار بسته ندارند.

هوزینگ دوربین مدار بسته چیست؟

هوزینگ دوربین مدار بسته چیست؟

جنس هوزینگ ها از چه می باشد؟

برد دوربین مداربسته سونی: هوزینگ ها در صنعت های مختلفی نظیر صنعت آب ، خودرو و … کاربرد دارند. این هوزینگ ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام برای صنعت خاص خود کاربرد دارند. برخی هوزینگ ها از پلاستیک های بهداشتی مات و شفاف ساخته می شوند. رایج ترین جنس های مورد کاربرد در هوزینگ های دوربین های مدار بسته ، عبارت است از:

  • هوزینگ استیل
  • هوزینگ شیشه ای
  • هوزینگ PVC و UPVC

و … که بر حسب کارایی آن ها از نوع خاصی از مواد استفاده می کند. هم چنین هوزینگ ها در صنعت دارویی و شیمیایی نیز کاربرد دارند. هوزینگ های دوربین های مدار بسته خود شامل چندین قسمت می باشند که باعث بهبود عملکرد آنها و وظیفه ی آن ها خواهد شد.

جنس هوزینگ ها از چه می باشد؟

جنس هوزینگ ها از چه می باشد؟

قیمت هوزینگ ها در چه رنجی می باشد؟

برد دوربین مداربسته سونی: قیمت هوزینگ ها با توجه به قطعات به کار رفته در آنها، جنس ساخت آن ها ، قابلیت ها و توانایی آن ها در حفاطت کردن از دوربین هایی که در محفظه شان قرار می گیرد و مارک یا شرکت ارائه دهنده ی خدمات آن ها ، تعیین می شود.

به عنوان مثال دوربینی با تجهیزات و قابلیت های فن و هیتر ، قاب های دودی و ضد خش برای جلوگیری از آسیب های ناشی از نور افتاب و باد و باران و قطعات تشکیل دهنده ی آن قیمتی بالاتر از دوربین های عادی دارند که صرفا یک محفظه ی پلاستیکی می باشد. لذا کاربرد دوربین خود را تعیین کنید.

شرایط آب و هوایی منطقه ای که می خواهید دوربین را نصب کنید را نیز در نظر بگیرید. با توجه به خواسته ی خود و دوام و حفاظ مد نظر بهتر هوزینگ را برای دوربین های مدار بسته ی خود تهیه کنید. در این راه برای نصب هوزینگ نیز از یک نصاب ماهر با دانش و حرفه ، کمک بگیرید.

قیمت هوزینگ ها در چه رنجی می باشد؟

قیمت هوزینگ ها در چه رنجی می باشد؟

عوامل موثر بر قیمت هوزینگ دوربین های مدار بسته چیست؟

برد دوربین مداربسته سونی: اگر شما از دوربین های مجهزی در مراکز تجاری ، صنعتی و یا مجتمع های مسکونی استفاده می کنید ، برای خرید هوزینگ مناسب آن ها نمی توانید از یک هوزینگ کم کیفیت یا ساده استفاده کنید.

دودی بودن یا نبودن ، ضد خش بودن ، قطعاتی که دارا می باشند، وجود فن یا هیتر در آن ها برای جلوگیری از مه گرفتگی صفحه ی دوربین و جنس سازنده آنها که پلاستیک باشد یا استیل و یا … بسیار در تعیین قیمت هوزینگ ها موثر است.

شرایط ساخت و هزینه های کارخانه ها و یا وارادات و مالیات هایی که به طور قانونی نیز برقیمت کاا ها اعمال می شوند و نیز قیمت ارز های رایج کشورهای تولید کننده ی برخی از این هوزینگ ها ، از مواردی است که در رشد یا نزول قیمت ها بسیار موثر می باشد.

سخن پایانی

برد دوربین مداربسته سونی: اگر شما در مناطقی زندگی می کنید که شرایط آب و هوایی خاص خودش را دارد که ممکن است به دستگاه دوربین مدار بسته ی شما اسیب رسد یا مکانی که می خواهید دوربین خود را نصب کنید احتیاج به حفاظ برای امنیت دوربین مدار بسته را دارد ، از هوزینگ های مجهز به فن یا هیتر استفاده کنید.

یا کالایی را تهیه کنید که با جدید ترین تکنولوژی موجود ، کار شما را راحت تر کند. شما  با یک سرچ ساده در دنیای اینترنتی موجود می توانید به اطلاعات کلی در مورد تمامی هزینه ها و قابلیت های موجود در بازار دس یابید و بهترین انتخاب را با توجه به نیاز و هدف خود داشته باشید. از اینکه تا انتهای مطلب فروش هوزینگ دوربین مداربسته همراه ما بودید بسیار سپاسگذاریم.

دوربین داهوا ۱۲۰۰tp مجهز به سنسور تصویر سی ماس ۱/۲.۷ اینچ ، کیفیت تصویر ۲ مگا پیکسل و رزولوشن ۱۹۲۰(H)×۱۰۸۰(V) میباشد. این محصول دارای سیستم اسکن Progressive ، شاتر الکتریک با سرعت بالا با حداقل نور محیط است. دید در شب در این محصول با فاصله ۳۰ متر و کنترل به صورت دستی و اتومات میباشد. همچنین دارای دید در شب هوشمند با ۱ ال ای دی است. لنز این محصول از نوع ثابت با دهانه BOARD IN و فاصله کانونی ۳.۶ میلی متر میباشد. سطح حفاظت در این دوربین داهوا مدل ۱۲۰۰tp IP67 بوده و دارای بدنه با جنس الومینیوم است. استاندارد IP67 خاصیت ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر اب را القا میکند.

دوربین های امنیتی Vandal Proof چیست؟

دوربین های امنیتی ضد خراب مجهز به محفظه های فلزی هستند تا از آسیب دیدن لنز در هنگام بدرفتاری یا سو abuse استفاده فیزیکی جلوگیری کنند.

هنگام سرمایه گذاری در سیستم نظارت تصویری برای خانه یا محل کار خود ، باید همیشه به دوربین های امنیتی ضد خرابکاری توجه کرد. دوربین امنیتی ضد خرابکاری به ویژه در مناطق دارای امنیت بالا مانند فرودگاه ها ، انبارها ، پارکینگ ها ، بانک ها ، هتل ها و فروشگاه های خرده فروشی به خوبی کار می کند.

دوربین امنیتی Vandal Proof چه کاری می تواند برای خانه یا محل کار شما انجام دهد؟

با محافظت از دوربین های امنیتی خود در برابر اشرار ، از جمله سارقین و سارقان ، کنترل خود را در دست بگیرید.

دوربین های امنیتی ضد خرابکاری یک راه ایده آل برای نظارت بر اموال شما و ثبت مجرمان احتمالی در عمل است ،

بدون نگرانی در مورد آسیب دیدن لنز. بسیاری از سارقان ، وندال ها و سارقین با استفاده از اشیا t سخت دوربین را از کار می اندازند ،

آسیب می بینند و از بین می برند ، بنابراین داشتن یک دوربین ضد خراب یک نکته مهم است. برای اطمینان از آسیب نرفتن دوربین های خود ، دوربین های امنیتی ضد خرابکاری را نصب کنید تا تحت نظارت بهتر و طولانی تر قرار گیرند.

محافظت از کپی پخش آنالوگ

بسیاری از DVR های مصرف کننده یک سیستم محافظت از کپی به نام Copy Generation Management System — Analog (CGMS-A) را اجرا می کنند که یکی از چهار مجوز ممکن برای کپی را با استفاده از دو بیت رمزگذاری شده در VBI مشخص می کند:

  • کپی برداری آزادانه مجاز است
  • کپی برداری ممنوع است
  • فقط یک نسخه از این مواد قابل تهیه است
  • این یک کپی از مطالبی است که فقط یک نسخه برای آن مجاز بود ساخته شود ، بنابراین هیچ نسخه دیگری مجاز نیست.

اطلاعات CGMS-A ممکن است در سیگنالهای تلویزیونی پخش آنالوگ وجود داشته باشد ، و هنگامی که سیگنال توسط VCR های آنالوگ ضبط و پخش می شود ، حفظ می شود. VCR معنی های بیت ها را نمی فهمد اما در صورت تلاش بعدی برای کپی کردن نوار در DVR ، آنها را حفظ می کند.

DVR هایی مانند TiVo همچنین سیستم های حفاظتی آنالوگ مانند Macrovision و DCS Copy Protection را که در ابتدا برای جلوگیری از کپی برداری در دستگاه های پخش صوتی آنالوگ طراحی شده بودند ، شناسایی و بر آنها عمل می کنند.

 در انتخاب دوربین مدار بسته برایتون با کیفیت چه عواملی تاثیر گذار است؟

برای انتخاب کردن یک دوربین مداربسته خوب و با کیفیت باید به این نکته توجه کنید

که قصد دارید چه منطقه ای را می پوشش دهید. قابلیت داشتن دید در شب

و چگونگی کیفیت تصویر آن باید چگونه باشد. انتخاب یک دوربین مداربسته

برای نصب کردن در منزل یا مغازه کوچک با مقیاس بزرگتری مانند محیط داخل ساختمان بزرگ یا حیاط تفاوت داشته باشد.

هر مقدار که محیط بزرگ تر باشد به نصب دوربین با کیفیت بالا نیاز است.

و همچنین باید دقت داشته باشید که چه زوایه ای قابل پوشش دهی است

، اگر هدف برای نصب کردن تمام ساختمان باشد در اینصورت باید از هر زوایه ای یک دوربین را نصب کرد.

برد دوربین نیز مهم است که نمی توان به آسانی از این مسئله گذشت

برخی دوربین تا ۸۰ متر برد را دارند. زمانیکه شما می خواهید محیطی مثل

حیاط یک مدرسه بزرگ را پوشش دهد بنابراین نمی توان از یک دوربین مداربسته

با برد ۲۰ استفاده نمود. دوربین هایی که برد کمی دارند کیفیت تصویر آنها نیز ضعیف تر می باشد.

این مطلب را از دست ندهید  قیمت همکاری دوربین داهوا

داشتن کیفیت دوربین نیز به عواملی از قبیل رزولوشن دوربین ( HD, full HD و..) نیز بستگی خواهد داشت. هر مقدار رزولوشن دوربین بالا باشد تصاویر از شفافیت مناسبی برخودردار می باشد. بنابراین زمان خرید به این ویژگی تصویری نیز باید دقت کرد.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HDBW2831RP-ZS
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1230RP-Z-IRE6

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید