قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-T2A21P

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-T2A21P

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-T2A21P

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-T2A21P:

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-T2A21P دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است. دارای وزن خالص 0.27 کیلوگرم بوده و دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. دارای بدنه ای فلزی بوده و دارای ضد نوری از نوع DWDR است.دارای حداکثر دیافراگم F2.0 بوده و دارای آیریسی از نوع ثابت است. دارای لنزی از نوع ثابت بوده و دارای دهانه لنزی از نوع M12 است.این دوربین مدار بسته از دسته دوربین های مدار بسته HDCVI بوده و از محصولات داهوا محسوب می شود.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویر

۱/۲.۷″ CMOS

رزولوشن

۱۹۲۰(H)×۱۰۸۰(V), 2MP

سیستم

Progressive

سرعت شاتر الکترونیکی

PAL: 1/25~1/100000s NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل نور محیط

۰.۰۴Lux/F1.85, 30IRE, 0Lux IR on

نسبت S/N

More than 65dB

دامنه دید در شب

Up to 20m (66feet)

کنترل خاموش و روشن دید در شب

Auto / Manual

لنز

نوع لنز

Fixed lens / Fixed iris

نوع دهانه لنز

Board-in

فاصله کانونی

۳.۶mm (2.8mm,6mm Optional)

حداکثر دیافراگم

F1.85

زاویه دید

H: 93° (۱۰۳°,۵۴.۷°)

کنترل فوکوس

N/A

فاصله فوکوس

۸۰۰mm (500mm,2000mm) 31.50” (۱۹.۶۹″,۷۸.۷۴”)

پان/شیب/چرخش

چرخش

Pan: 0° ~ ۳۶۰° Tilt: 0° ~ ۷۸° Rotation: 0° ~ ۳۶۰°

ویدئو

رزولوشن

۱۰۸۰P (1920×۱۰۸۰)

نرخ فریم

۲۵/۳۰fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P

خروجی ویدئو

۱-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)

شب / روز

Auto (ICR) / Manual

OSD

Multi-language

BLC

BLC / HLC / DWDR

WDR

DWDR

به دست آوردن کنترل

AGC

کاهش نویز

۲D

تعادل رنگ سفید

Auto / Manual

دید در شب هوشمند

Auto / Manual

گواهینامه ها

گواهینامه ها

CE (EN55032, EN55024, EN50130-4) FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

پورت

پورت صدا

N/A

برق

منبع تغذیه

۱۲V DC ±۳۰%

میزان مصرف برق

Max. 2.7W (12V DC, IR on)

محیطی

دما برای فعالیت

-۴۰°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH * Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط نگهداری

-۴۰°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

حفاظت

IP67

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس

Aluminium

ابعاد

۹۴mm×۹۴mm×۷۸mm(3.7″×۳.۷″×۳.۰۷″)

وزن خالص

۰.۲۷kg (0.60lb)

وزن ناخالص

۰.۳۲kg (0.71lb)

دوربین های مدار بسته در گذشته بسیار کم شناخته می شدند و افراد در گذشته تمایل زیادی به نصب دوربین های مدار بسته نداشتند.اما با گذشت زمان ، پیشرفت تکنولوژی و افزایش سرقت و جرم جنایت ، اقشار جامعه به خرید دوربین مدار بسته و استفاده از آنها روی آوردند.

دوربین های مدار بسته در حال حاضر یکی از وسایل بسیار پر مصرف به شمار می آیند و به صورت بسیار دقیقی تمام اعمال و کار های افراد را زیر نظر می گیرند.و نظارت بسیار دقیق دوربین های مدار بسته موجب کاهش سرقت و افزایش امنیت در مکان ها و مراکز مختلف شده است.

افراد سارق در هنگام وجود دوربین مدار بسته در محیط ، هیچ تمایلی به دزدی نداشته و از انجام این کار صرف نظر می کنند.علاوه بر آن صاحبان خانه و یا کارفرما ها می توانند از اتفاقاتی که در املاک و یا محیط های کاری آنها رخ می دهد مطلع باشند و در صورت لزوم از دوربین های مدار بسته استفاده کنند.

دوربین های مدار بسته را در کجا باید نصب کنیم؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-T2A21P:

ما می توانیم دوربین های مدار بسته را در هر جایی که فکر می کنیم نصب کنیم.ولی باید بدانیم که دوربین مدار بسته را اگر در جای نا مناسبی نصب کنیم در آن صورت دیگر نمی توانیم تصویر خوب و مشخصی را از دوربین های مدار بسته داشته باشیم.

برای نصب دوربین مدار بسته ما می توانیم از یک نصاب کمک بگیریم.نصاب ها با نصب دوربین مدار بسته در بهترین مکان منزل و محل کار ، تصویری واضح و زاویه دید بسیار عالی را فراهم می کنند.

بنابراین بهتر است از نصاب برای نصب دوربین مدار بسته استفاده کنید و شرایط محیطی منزل و یا محل کار خود را در نظر بگیرید.

زیرا نصب دوربین مدار بسته روی دوربین مدار بسته تاثیر می گذارد و دوربین مدار بسته با امنیت ارتباطی مستقیم دارد.پس باید به دنبال یک محل نصب مناسب و خوب برای دوربین مدار بسته خود باشید.

سنسور در دوربین های مدار بسته:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-T2A21P:

سنسور در دوربین های مدار بسته وسیله ای است که نسبت به حرکت اشیا و افراد در درون محیط واکنش نشان داده و به ما هشدار می دهد.امروزه سنسور ها نقش مهمی را ایفا می کنند ، چرا که آنها امنیت ما را در منزل و محل کار تضمین و تامین می کنند.سنسور ها در همه سیستم های امنیتی وجود دارند و در صورت مشاهده هر گونه حرکت مشکوک ، هشدار می دهند.

در هنگام خرید حتما به نوع دوربین خود توجه کنید و مشخصات آن دقت کنید. با انجام این کار شما یک دوربین مدار بسته همه جانبه را خریداری می کنید.

دوربین های مدار بسته خود را تمیز نگه دارید:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-T2A21P:

دوربین های خود را تمیز نگه دارید. دوربین های کثیف و گرد و غبار گرفته به عنوان یک عامل بازدارنده جرم ، بدون استفاده و مراقبت خوب عمل نمی کنند و مجرمان می توانند از همین مورد ذکر شده سو استفاده کنند و اموال شما را به سرقت ببرند.

همچنین در صورت لکه دار شدن دوربین شما ، مطمئناً فیلم شما آسیب می بیند و شناسایی هرگونه دزد یا سارق می تواند بسیار دشوار شود. زمان کمی برای تمیز کردن دوربین ها لازم است و عدم انجام این کار می تواند نتایج بسیار مضر را به همراه داشته باشد ، بنابراین تمیز کردن دوربین ها قطعاً چیزی نیست که نادیده گرفته شود.

نصب علائم:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-T2A21P:

نصب علائم هشدار دهنده دوربین مدار بسته یکی از عمل های رایج در نصب سیستم دوربین مدار بسته  است که نادیده گرفته می شود. این باعث می شود سارقان و دزد ها  متوجه شوند که شما دوربین های مدار بسته نصب کرده اید و همین مورد به تنهایی به عنوان یک عامل بازدارنده عمل می کند.

همچنین ،نصب این برچسب ها و علائم سارقان را از خانه شما دور می کند و احتمال سرقت از شما را کاهش می دهد. در برخی موارد ، داشتن برچسب ها و علائمی که افراد را متوجه وجود دوربین مدار بسته می کند ، یک الزام قانونی است ، بنابراین نصب این برچسب ها و علائم ضرری ندارد.

تاریخ و زمان صحیح:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-T2A21P:

در مواردی که فیلم دوربین مدار بسته شما به عنوان مدرک مورد نیاز است ، ضروری است که ضبط شما تاریخ و زمان مناسب را ارائه دهد. نشان دادن سرقت و سارقین بدون داشتن تاریخ و زمان ، مدرک ما را بی اعتبار می کند

و مهمتر از آن از انجام شدن عدالت جلوگیری می کند. تاریخ و زمان می تواند به دلایل مختلف مانند قطع برق نادرست باشد و تاریخ و زمان درستی را نمایش ندهد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که تاریخ و زمان دوربین مدار بسته شما درست است.

دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی منزل مزایای زیادی دارند و مجرمان را برای اجرای عدالت به دادگاه می کشانند ، به همین دلیل است که باید آنها را حفظ کنید و سعی کنید به بهترین نحو از آنها نگهداری کنید. به سادگی با تمیز نگه داشتن آنها و آگاه ساختن جنایتکاران از این که منزل و یا محل کار شما تحت مراقبت قرار گرفته است.

دوربین های مدار بسته چه کمکی به انسان می کنند؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-T2A21P:

دوربین های مدار بسته می توانند به ما در داشتن امنیت بیشتر کمک کنند.اغلب اوقات با وجود پلیس ها امنیت برای افراد وجود دارد اما گاهی اوقات پلیس نیز در جلوگیری از وقوع جرم نا توان است.و به همین دلیل است که از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند.

دوربین های مدار بسته در بعضی از موارد برای خواسته هایی غیر از امنیت نیز استفاده می شوند.برای مثال صاحبان مشاغل و کارفرما ها می توانند از دوربین مدار بسته برای نظارت به کارکنان نیز استفاده کنند.بنابر توضیحی که داده شد ما می توانیم از دوربین های مدار بسته برای کار های مختلفی استفاده کنیم و دلیل استفاده از دوربین مدار بسته فقط برای امنیت نیست.

دوربین های مدار بسته می توانند به ما حتی برای نظارت بر افراد مسن و کودکان نیز کمک کنند و برای همین موارد ذکر شده استفاده از دوربین مدار بسته بسیار لازم است.

به دلیل گسترده بودن دلایل استفاده از دوربین های مدار بسته می توان گفت که هر کس با هر سلیقه و عقیده ای که دارد ، حتما از دوربین های مدار بسته استفاده می کند و دوربین مدار بسته می تواند خواسته های او را برآورده کند.

دوربین های مدار بسته در کل به دو دسته دوربین های مدار بسته دام و دوربین هایم دار بسته بولت تقسیم بندی می شوند که هر کدام از مورد های ذکر شده دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد خود است.

دوربین های مدار بسته دام را در کجا نصب کنیم؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-T2A21P:

دوربین های مدار بسته دام را با توجه به شکل ساختاری و قابلیت هایشان شما باید در محیط های درونی مانند داخل منزل و محل کار قرار دهید.سازندگان دوربین های مدار بسته دام ، این دوربین های مدار بسته را طوری طراحی کرده اند که در محیط های داخلی به خوبی عمل کنند و بتوانند تصاویر را به خوبی ضبط کنند.

بعضی از افراد دوربین های مدار بسته دام را در محیط بیرون از منزل و محل کار و … قرار می دهد که این عمل بسیار اشتباه بوده و باعث می شود که دوربین مدار بسته دام به خوبی عمل نکند.بنابراین به محل نصب دوربین مدار بسته خود توجه زیادی داشته باشید و همچنین نوع دوربین مدار بسته را در نظر بگیرید.

در خرید دوربین های مدار بسته چه معیار هایی را باید در نظر بگیریم؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-T2A21P:

مهم ترین معیار هایی که شما باید در نظر بگیرید ، قیمت ،برند ،کیفیت ،مشخصات فنی و گارانتی است.با ر نظر گرفتن این گزینه های شما می توانید یک دوربین مدار بسته با کیفیت را خریداری کنید.درباره برند شما می توانید از یک ماهر در حوضه دوربین های مدار بسته سوال کنید و با کمک گرفتن از او بهترین کیفیت را برای خودتان خریداری کنید.

هر دوربین مدار بسته برای یک جا و یک سری شرایط ساخته شده است.همه دوربین های مدار بسته توانایی مقاوت دارند.مقاومت دوربین های مدار بسته به کیفیت آنها نیز بستگی دارد.

دوربین های مدار بسته  با کیفیت چون دارای جنس مرغوبی هستند،مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل می تواننند امنیتی با کیفیت بالا را به شما اراوه دهند.دوربین های با کیفیت سادده و متوسط نیز دارای کیفیت قابل قبولی هستند

و می توان با آنها نیز امنیت خوبی را تجربه کرد.داشتن یک کیفیت خوب بر روی قیمت دوربین های مدار بسته نیز تاثیر مستقیم دارد.

نصب دوربین مدار بسته در خانه می تواند ما را از کودکان ، حیوانات و یا افراد مسن درون منزل آگاه سازند به طوری که بدانیم آنها در حال حاضر چه کار می کنند و مشغول به انجام چه فعالیتی هستند.شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن های موبایل ها و تلفن های همراه در هر جای دنیا که باشید

ادامه توضیحات:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-T2A21P:

به دوربین مدار بسته خود وصل شوید و از محیط تحت نظارت خودتان آگاهی داشته باشید.افرادی هستند که می خواهند به مدت طولانی به مسافرت بروند ولی به دلیل مطمئن نبودن از امنیت محیط از خواسته خود صرف نظر می کنند.این افراد با نصب دوربین مدار بسته می توانند

با خیالی راحت به مسافرت خود بروند بدون آنکه نیاز به استخدام نگهبان و یا قرار دادن سگ نگهبان در محل باشد.اگر شما رمز دوربین مدار بسته خود را فراموش کرده باشید می توانید از طریق ایمیل رمز جدیدی را برای دوربین مدار بسته خود تایین کنید.شما می توانید دو نوع دوربین مدار بسته را خریداری کنید ،

یک نوع دوربین های مدار بسته بی سیم و دومین نوع دوربین های مدار بسته بی سیم.هر کدام از دوربین های مدار بسته ذکر شده دارای محاسن و معایبی هستند

که شما با توجه به نیاز خودتون می توانید یکی از این دو نوع را خریداری کنید.دوربین های مدار بسته بی سیم راحت تر از دوربین های مدار بسته با سیم نصب می گردند و از لحاظ کابل و سیم برای شما مشکلی ایجاد نمی کنند ولی این دوربین های مدار بسته می توانند هک شوند و حمله سایبری به آنها شود.

دوربین های مدار بسته با سیم اصلا هک نمی شوند ولی اگر سیم و کابل های آنها قطع شود در آن صورت شما به مشکل بر می خورید.

و دوربین مدار بسته دیگر نمی تواند اتفاقاتی که در محیط می افتد را ثبت کند.قیمت دوربین های مدار بسته با سیم کمتر از دوربین های مدار بسته بی سیم است ولی در هنگام نصب دوربین های مدار بسته با سیم دردسر زیادی دارند و وقت نصب شما را به دلیل داشتن نصبی سخت می گیرند.

دوربین های مدار بسته برای چه به ساخته شدند و وجود آمده اند؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-T2A21P:

دوربین های مدار بسته برای این به وجود آمده اند که از اموال ، دارایی ها ، و جان شما به وجود آمده اند.هر کسی که تجربه استفاده از دوربین های مدار بسته را داشته است معتقد است که امنیت فقط با استفاده از دوربین های مدار بسته تامین می شود.

دوربین های مدار بسته در کل برای افزایش امنیت به وجود آمده اند ، اما می توانند کار های دیگری از جمله مراقبت کردن از کودکان و سالمندان را نیز به شما ارائه دهند.می توانیم بگوییم که نقش دوربین های مدار بسته در زندگی ما بسیار پررنگ است و می تواند به داشتن یک زندگی آرام به ما کمک کند.

دوربین مدار بسته HD:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-T2A21P:

در دوربین های HD هرچه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد ، می توانید جزئیات بیشتری را مشاهده و ضبط کنید.تعداد پیکسل ها تاثیر مستقیم بر واضح بودن دوربین های مدار بسته دارد.در کل پیکسل ها به کوچک ترین واحد و ساختار یک تصویر دیجیتالی گفته می شود.

وقتی سیستم های دوربین مدار بسته را در خانه یا مراکز تجاری خود نصب می کنید ، امیدوارید که به آسانی آسیب نبینند یا به سرقت نروند.

برای اینکه اتفاقات ذکر شده رخ ندهد شما باید نصب را به یک نصاب حرفه ای سپرده باشید و میزان مقاومت دوربین های مدار بسته را در هنگام خرید بررسی کرده باشید.

مشخصات فنی دوربین های مدار بسته مشخص می کند که دوربین مدار بسته مورد نظر در برابر چه چیز هایی مقاومت دارد و مقدار مقاومت آن چقدر است.حتما پس از بررسی مشخصات فنی و ویژگی های دوربین مدار بسته آن را خریداری کنید ، در غیر این صورت احتمال به مشکل بر خوردن شما بسیار بالا است.

در هنگام خرید حتما دوربین مدار بسته دارای گارانتی را خریداری کنید ، چون اگر دوربین مدار بسته خریداری شده توسط شما گارانتی نداشته باشد شما باید یک دوربین مدار بسته دیگر و با یک هزینه دوباره خریداری کنید.

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس:

در این مقاله قصد داریم به قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس بپردازیم. مطمئنا در رابطه با دزدگیر ها بسیار شنیده اید، دزد گیرهای ماشین، منازل و …، چشمی دزدگیر پارادوکس نیز یکی از همین موارد می باشد که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس

اما به احتمال زیاد شما نیز از قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس اطلاع ندارید قیمت آن ها برای شما سوال است. در ادامه قیمت این دزدگیرها را برای شما مطرح خواهیم کرد.

چشمی دزدگیر به چه وسیله ای گفته می شود؟

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس: در واقع چشمی دزدگیر سیستمی می باشد که در مواردی که افرادی قصد ورود غیر مجاز به مکان شخصی دارند و اجازه ورود ندارند با اعلام صدای هشدار در مکان مشخص شده، اطرافیان و شخص مالک از حضور و ورود غیر قانونی دیگران مطلع می نمایند. این نوع از دزدگیرها نیز همانند دزدگیر ماشین عمل می نمایند که سارق ها را از محیط دور می نماید.

لازم است کمی حرفه ای تر به موضوع بپردازیم، یک چشمی دزدگیر از اتصال تعدادی تجهیزات به یکدیگر متشکل می گردد که سیستم مرکزی و تجهیزات آن شامل کنترل پنل، حس گرهای چشمی ، هشدار های صوتی هستند. زمانی که یک چشمی دزدگیر در مکانی پیاده سازی می شود، وارد شدن اشخاص غریبه را تشخیص می دهد، به سیستم پیام می دهد تا هشدار صوتی فعال گردد.

چشمی دزدگیر به چه وسیله ای گفته می شود؟

چشمی دزدگیر به چه وسیله ای گفته می شود؟

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس چقدر است؟

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس: در رابطه با تعیین قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس می توان گفت که با توجه به برخی موارد مانند مدل های برد، لنز چشمی، مدل و میزان سنسورهای چشمی مشخص می گردد، یعنی هر مقدار که میزان سنسورهای این سیستم قوی تر و حساس تر باشند قیمت آن ها بالاتر می باشد و یا اینکه هر چقدر فاصله تشخیص آن قوی باشد قیمت آن نیز به نسبت افزایش می یابد.

آیا می دانید چشمی دزدگیر پارادوکس چه کاربردی دارد؟

همانطور که در بالا نیز اشاره شد این سیستم در اصل برای دور کردن مزاحمین و سارقین از مکان های شخصی و خصوصی می باشد. توجه داشته باشید که این سیستم دزد گیر نیست در واقع برای اعلام ورود غیر قانونی افراد غیر مجار به کار برده می شود.

آیا می دانید چشمی دزدگیر پرادوکس چه کاربردی دارد؟

ویژگی های فنی چشمی دزدگیر 

چشمی دزدگیر پارادوکس دارای چند بخش می باشد که عبارتند از:

سنسور مادون قرمز:

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس: با توجه به اینکه بدن تمامی موجودات به خاطر  وجود گرما اشعه گاما انتشار می دهد از این ویژگی جهت شناسایی مسیر حرکت در این سنسور ها به کار برده می شود. سنسور اشعه گاما یک وسیله سه شاخه است که از دو قطعه مواد کریستالی ساخته شده .

به صورتی که بخاطر اثابت اشعه گاما بر سطح آن یک شارژ به وجود می آورد و هر نوع ایجاد تغییر در میزان اشعه مشخص شده در این مواد به ایجاد تغییر شارژ منجر می شود . در زمان حرکت یک شخص  از برابر چشمی دزدگیر اشعه گاما به سنسور می تابد و سبب به وجود آمدن یک سیگنال می گردد.

لنز:

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس: بخش جلویی چشمی دزدگیر به صورت یک عدسی محدب در هم ادغام شده در نظر گرفته شده و وظایف این بخش متمرکز شدن اشعه گاما به روی سنسور می باشد. در واقع چشمی ها بر اساس مکان قابل استفاده شامل لنز های گوناگونی است که بنا بر کاربرد و محیط مورد نظر متفاوت هستند. این لنزها عبارتند از:

  • لنزهای استاندارد: این نوع برای موارد عمومی و ساده کاربرد دارد.
  • لنزهای پرده ای: این نوع معمولا برای محیط های کوچک مانند اتاق مورد استفاده می باشد.
  • لنزهای دور برد: این نوع اکثرا برای محیط های وسیع تر و فاصله های دورتر کاربرد دارد.
  • لنزهای تشخیص حیوان از انسان: این نوع نیز به طور معمول در منزل هایی که از حیوانات خانگی نگهداری می نمایند به کار برده می شوند، در غیر این صورت هنگام تردد حیوانات هشدار سرقت اعلام می شود.

لازم به به ذکر است که ارتفاع محل نصب سنسورها در لنزهای گوناگون بسیار متغیر می باشد و میزان آن را می شود از راهنمای موجود در سیستم متوجه شد.

برد الترونیکی:

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس: سنسور PIR و سیستم شارژ  به طور معمول بر روی یک برد الکترونیکی موجود است که درون جعبه چشمی دزدگیر پارادوکس متصل می گردد.

بخش های گوناگون برد به صورت زیر می باشد:

لامپ نشانگر:

زمان تردد هر نوع جانداری از مقابل سنسور و تحریک سیستم چراغ نشانگر فعال می گردد. زمان آزمایش چشمی دزدگیر با حرکت مقابل آن هنگام فعال شدن لامپ می توانید از سالمی سیستم اطمینان یابید. پس از انجام آزمایش های ابتدایی می شود با باز نمودن جامپر این بخش بر روی برد آن را خاموش نمایید.

جعبه تنظیم مقدار امواج:

جهت کاهش ایجاد هشدار امکان دارد برخی اشتباهات به خاطر کاستن در جه حرارت و یا تاثیرات به وجود آمده از موج های رادیویی مکان پیش آید، دستگاه توانایی حساب کردن امواج را بر روی این سنسورها نصب نموده است تا سنسورها فقط بعد از به دست آوردن میزان امواج تعیین شده هشدار دهد.

در انواع گوناگون، تغییر امواج به طریق مختلفی صورت می گیرد، شما می توانید با استفاه از بروشورهای راهنمای موجود در دستگاه میزان امواج آن را شناسایی نمایید.

شناسه تنظیم محدوده دید:

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس: درون چشمی دزدگیر بر روی جعبه شناسه ای موجود است که شامل اعدادی است که بر روی آن نوشته شده است. با به حرکت در آوردن برد و همینطور اشاره کننده بر روی عدد های گوناگون و تنظیم میزان فاصله پیاده سازی چشمی دزدگیر می شود محیط مورد نظر سنسور را تنظیم نمود. دانسته های مربوط به این بخش را می شود از بروشور راهنمای قرار داده شده در جعبه چشمی دزدگیر پارادوکس به دست آورید.

شستی تمپر:

زمان بستن درب چشمی دزدگیر، یک اهرم بر روی برد متصل است که بر اساس فشار وارد شده بسته می شود. چنانچه شخصی تصمیم داشته باشد که درب سیستم چشمی را باز نماید این اهرم باز می شود و سیستم میانی به صدا در می آید. این اهرم را شستی تمپر می نامند.

رله:

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس: این بخش از سیستم چشمی دزدگیر با تحریک سنسور به کار می افتد، به طور معمول کنتاکت آن به کار برده می شود، این مورد به شکل معمول بسته می باشد و در زمان تحریک سنسور فعال می شود، لازم به ذکر است که برخی از این سیستم ها هنگام تحریک دزدگیر با قطع و وصل شدن کنتاکت دستور بگیرد و شروع به ثبت تصاویر نماید.

ترمینال اتصال:

این سیستم ها به طور عادی بر سطح برد دارای 6 ترمینال هستند که کاربرد آن ها متصل نمودن سیم ها می باشد. 2 عدد از آن ها جهت متصل کردن منابع تغذیه کاربرد دارد، 2 عدد دیگر جهت شستی تمپر به کار برده می شود و 2 عدد باقی مانده در دو قسمت کنتاکت بر روی سطح برد قرار می گیرد.

ترمینال اتصال:

تفاوت متخصص چشمی دزدگیر پارادوکس با نصاب دزدگیر چیست؟

نکته حائز اهمیت در این خصوص این است که نصاب های چشمی در مقایسه با نصاب های دزدگیر پروسه ی پیچیده تری را طی می کنند که در این مورد مواردی را برای شما بیان خواهیم کرد:

تفاوت متخصص چشمی دزدگیر پارادوکس با نصاب دزدگیر چیست؟

تفاوت متخصص چشمی دزدگیر پارادوکس با نصاب دزدگیر چیست؟

در واقع تجهیزات برند پارادوکس دزدگیر نیستند بلکه به این وسایل تجهیزات اعلام سرقت می گویند، این موارد شامل علت های فراوانی است که با بیان یک نمونه می شود به مقدار زیادی به این جواب رسید که در سیستم های اعلام سرقت عادی نمی شود هیچ نوع تفاوت و یا کاربرد بخصوصی را به وجود آورد. در حالی شما قادر هستید که چشمی دزدگیر پارادوکس را شبیه یک سیستم خانگی و با در نظر گرفتن احتیاجات خود انتخاب نمایید.

چشمی دزدگیر پارادوکس یک سیستم حرفه ای می باشد و استفاده از آن احتیاج به تخصص لازم و دانش کافی دارد.

این در حالی است که برای به دست آوردن نتایج مثبت جهت یافتن اشکالات فنی و ایجاد تغییراتی در تنظیم حتما باید متخصص این کار حرفه لازم را داشته باشد.

چشمی دزدگیر پارادوکس شامل برخی موارد حرفه ای است که احتیاج به گذراندن مراحل گوناگون یادگیری ، تلف کردن زمان بسیار و همینطور تجربه فنی می باشد. لازم به ذکر است که افرادی که این دوره ها را رفته و تجربه لازم داشته باشند بسیار کم هستند در حالی که دزدگیرهای معمولی که در بازار موجود هستند را می شود به راحتی نصب نمود و روش پیاده سازی و تنظیم آن را آموخت.

بسیار مشاهده می گردد که تعدادی از نصاب های دزدگیر با نظر نامناسب به کار بردن وسایل چشمی دزدگیر پارادوکس را برای به هم آمیختن با وسایل دیگر دزدگیرهای ارائه شده در بازار توصیه می کنند، در این خصوص توصیه ما به شما این است که حتما با یک متخصص حرفه ای چشمی دزدگیر مشورت کنید.

عملکرد چشمی دزدگیر به چه صورت است؟

چنانچه درون چشمی دزدگیر را مشاهده کنید به مداری بر می خورید که در بخش میانی آن یک حسگر PIR موجود است. بعضی اوقات تعدادی از نصاب ها در رابطه با کاربرد این نوع از دزدگیرهای چشمی دچار اشتباه می شوند به گونه ای که آن ها را با حسگرهای حرکتی اشتباه می گیرند. جهت آغاز کار تشریح مختصری در رابطه با حسگر PIR به شما عزیزان ارائه می نماییم:

عملکرد چشمی دزدگیر به چه صورت است؟

عملکرد چشمی دزدگیر به چه صورت است؟

در واقع می شود گفت که این نوع از سنسور ها نشانه های حرارتی بدن افراد را متوجه می شود و با تبدیل نمودن آن به امواج برقی دیجیتال یا آنالوگ این مجوز را می دهند که هر کاری را که می توان با استفاده از امواج الکترونیکی به کار برد را ایجاد نمود، در رابطه با این موارد می شود به چشمی دزدگیر، روشن نمودن چراغ ها و .. اشاره کرد. از دیگر کاربرد های این نوع از سنسورها فراهم کردن نیاز بدون برخورد، شناسایی هدف های حرارتی می باشد.

گفتنی است برای اهداف نظامی احتیاج به سنسور های دقیق تری با صدای کم تر و همینطور با کاربرد شناسایی زاویه با فواصل بالا لازم است.

کارکرد برخی از مدل های چشمی دزدگیر پارادوکس کمی متفاوت می باشد به این صورت که هنگامی که جسمی با وزن کم تر از 20 KG از مقابل آن عبور می کند  فعال نمی گردد. اما برای جسم های با وزن بالاتر روشن می شوند و شروع به هشدار می کنند.

شاید این سوال برای شما مطرح گردد چنانچه یک حیوان خانگی که دارای وزنی بالا تر از 20 KG است از مقابل آن عبور کند باز این سیستم فعال می گردد پس تکلیف چیست؟ در جواب این سوال شما باید گفت که این سیستم به گونه ای طراحی شده است که حجم را نیز بررسی می کنند و تشخیص می دهند که آیا این جسم انسان است یا خیر.

اصلی ترین تنظیمات چشمی دزدگیر چیست؟

اساسی ترین تنظیم های سیستم چشمی دزدگیر شامل تنظیم برد، تنظیم لامپ و تنظیم جامپر مخصوصا جامپر های امواج است که در اینجا برای شما شرح خواهیم داد:

تنظیم برد چشمی دزدگیر:

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس: مشخص کردن زاویه و همینطور فاصله سیستم تا زمین از اصلی ترین بخش ها در تنظیم برد می باشد، برای این مورد باید پیچ قرار داده شده در کنار سیستم را باز نمایید و با تغییر دادن زاویه آن به سمت بالا و یا پایین چشمی دزدگیر و همچنان برد بنا بر مقدار مورد نیاز چشمی دزدگیر را تنظیم نمایید.

به همراه این مورد یک پیچ دیگر نیز قرار داده شده است که بر روی آن شماره وجود دارد می توانید به شکلی کاملا دقیق برد را درون جعبه تنظیم نمود. در بعضی از این سیستم ها برد در محل مشخصی تنظیم شده است و احتیاج به انجام تنظیمات مجدد سیستم نمی باشد.

تنظیم چراغ چشمی دزدگیر:

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس: این لامپ به طور معمول در رنگ قرمز و در برخی موارد نیز به رنگ سبز موجود می باشند و علامتی از فرم تحریک این سیستم هستند، که دارای یک پین برای غیر فعال کردن لامپ در سطح برد است.

تنظیم جامپر:

از بخش های اصلی تنظیمات سیستم که خیلی مورد توجه نیست و بسیار کم به آن پرداخته می شود، مقدار موج فرستاده شده است، با عوض کردن تنظیمات و میزان موج ها می شود از به وجود آمدن هشدار اشتباهی در سیستم چشمی دزدگیر پیشگیری نمود و نوع حساسیت را از تک موج به چندین موج افزایش داد و در پایان سیستم چشمی دزدگیر با چند موج مکانی تحریک می گردد.

تنظیم جامپر:

تنظیم جامپر:

پیشنهاد می کنیم که در حالتی که سیستم شناسایی حرکت در شکل پایدار فعال است و در مکان و نقطه مورد نظر پیاده سازی شده است از تغییرات بی مورد آن ها خود داری نمایید، به این معنی که در حالت تنظیمات اولیه ثابت گردد، همینطور با در نظر گرفتن کندی فرستادن امواج در مکان های بسیار حساس بی دلیل تنظیمات مربوط به جامپر را عوض نکنید.

چشمی های دزدگیر پارادوکس موجود در بازار چند نوع می باشند؟

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس: شرکت چشمی دزدگیر پارادوکس در ارائه انواع گوناگون دزدگیرهای بسیار پیشرو می باشد. که در این بخش برخی از این نوع چشمی های دزدگیر از لحاظ تفاوت در سنسور را برای شما بیان خواهیم کرد:

سنسورهای پیرامونی: این مدل از سنسور ها برای مکانی مانند اتاق و یا یک سالن مناسب هستند.

سنسورهای پرده ای: این مدل از سنسور نیز بسیار مناسب جهت متصل کردن در کنار مکان هایی مانند پرده و یا پنجره می باشد.

سنسورهای خطی: کاربرد این مدل نیز مثل یک نرده است که برای متصل کردن بر روی دیوار مناسب می باشد.

توجه داشته باشید که محل قرارگیری این نوع از چشمی های دزدگیر پارادوکس در عملکرد آن ها بسیار مهم می باشد و در تعیین محل آن ها و روش قرار دادن باید دقت فراوانی کرد.

چشمی های دزدگیر پارادوکس موجود در بازار چند نوع می باشند؟

چشمی های دزدگیر پارادوکس موجود در بازار چند نوع می باشند؟

انواع جشمی های دزدگیر پارادوکس از نظر تشخیص حرکت:

چشمی دزدگیر پارادوکس مدل 476 که مناسب جهت شناسایی حرکت می باشد.

چشمی دزدگیر پارادوکس مدل 525DM که مناسب جهت شناسایی حرکت ماکروویو ایت.

چشمی دزدگیر پارادوکس مدل  DG55 و 56که مناسب جهت شناسایی حرکت دیجیتالی است.

چشمی دزدگیر پارادوکس مدل DG85 که مناسب جهت شناسایی حرکت های دیجیتالی است.

چشمی دزدگیر پارادوکس مدل DG467 مناسب جهت شناسایی جرکت های دیجیتالی سقفی می باشد.

لازم به ذکر است که موارد دیجیتال برای نحوه ی کارکرد در محیط های مختلف از لحاظ آب و هوایی می باشد.

از ویژگی های مهم این چشمی های دزدگیر پارادوکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از ویژگی های مهم این چشمی های دزدگیر پارادوکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از ویژگی های مهم این چشمی های دزدگیر پارادوکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت انجام تنظیمات برای افزایش یا کاهش درجه سنسور را دارند.
  • حیوانات خانگی را به خوبی تشخیص می دهند.
  • در طراحی آن ها از لنزهایی به شکل استوانه ای کروی استفاده شده که توانایی بالایی در دریافت امواج مادون قرمز دارند.
  • دارای سیستم هشدار در هنگام شناسایی موارد مشکوک می باشد.
  • پیاده سازی آن ها بسیار راحت می باشد.
  • روش نگهداری از آن ها نیز بسیار راحت می باشد.
  • طریقه ی استفاده از آن نیز بسیار راحت می باشد و برای استفاده از آن نیاز به گذراندن دوره ای خاص نیست.
  • این سیستم ها را می توان در زمانی کم تر از 5 تا 10 دقیقه نصب کرد.
  • پیاده سازی بورد برای سیستم نیز بسیار راحت می باشد.
  • قدرت سازگاری بسیار بالایی دارد.
  • دارای امنیت بالا و بسیار قابل اطمینان می باشد.
  • دارای سیستمی دیجیتالی برای جبران دما است.

  • دارای پایه برای نصب می باشد.
  • برد آن ها به طور معمول به 15 متر می رسد.
  • قابلیت بالایی در تشخیص وزن و حرکت دارند.
  • ولتاژ کاری این سیستم 12 ولت می باشد.
  • دارای خروجی تمپر می باشد برای محافظت از رادار
  • قابلیت تنظیم هشدار به دو شکل NO و NC
  • قابلیت تغییر میزان حساسیت ها در سنسور
  • دارای چراغ LED
  • دارای زاویه دیدی به میزان 100 درجه می باشد.
  • دارای عکس العمل های فوری به هر حرکت آرامی
  • قابلیت ردیابی اجسام و حرکت ها را دارد.
  • قابلیت زوم شدن دارد.
  • دارای سخت افزار بسیار پیشرفته و بروزی می باشد.
  • قابلیت متصل شدن به هر نوع سیستم مرکزی را دارد. که می توان گفت از ویژگی های بارز این نوع دزدگیر می باشد.
  • در خصوص بسته بندی نیز دارای جعبه ای بسیار زیبا می باشد.

مورد دیگری در این نوع از چشمی ها وجود دارد که می توان آن را دسته بندی نمود،

چشمی های وزنی هستند که خود به دو نوع تقسیم می گردند:

  • چشمی های مکان های بسته یا درونی indoor
  • چشمی های مکان های باز یا بیرونی oudoor

از فواید این نوع چشمی های بیرونی این گونه می توان بیان نمود که در برابر هر حرکتی که درون مکان تعیین شده صورت گیرد در فضای بالا مانند پرنده هشدار فعال نمی گردد. اما در چشمی های درونی این سیستم تنظیم می گردد و در برابر هر حرکتی عکس العمل نشان می دهد.

نکات مهمی که باید هنگام خرید چشمی دزدگیر پارادوکس در نظر بگیریم چیست ؟

در رابطه با خرید چشمی دزدگیر پارادوکس نکات بسیار مهمی را باید در نظر گرفت تا در روش و کیفیت کارکرد دزدگیر مشکلاتی ایجاد نگردد .

این نکات به شرح زیر می باشند :

1* یکی از موارد مهم توجه به فضای محیط مورد نظر از لحاظ وسعت و همینطور بیرونی یا خارجی بودن آن است که باید چشمی دزدگیر با توجه به آن انتخاب شود.

2* مورد دیگر فاصله شناسایی است یعنی در نظر دارید تا چه فاصله ای سنسورهای حرکتی عمل کنند.

3* جهت نصب این نوع از دزدگیرها با در نظر گرفتن ساده بودن آن ها خود اقدام به نصب ننماید زیرا ممکن است با اشتباهی کوچک مشکلاتی در عملکرد آن ها به وجود آید.

4* همواره سعی کنید برای خرید چشمی مناسب برای کاربرد محیطی از کارشناس های این زمینه کمک بگیرید.

ان وی ار ۳۲ کانال داهوا مدل DH-NVR4432-4KS2

دستگاه ضبط کننده۳۲کانال تحت شبکه
بازپخش تصاویر ۱۶ کانال زنده یا ۲۵ فریم ریت
فرمت تصویری H.264+/H.264
پهنای باند یا بند ویت ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه
ساپورت دوربین های ۸ مگا پیکسلی در یخش تصویر و همچنین در بازپخش تصاویر
دارای خروجی اچ دی ام ای و خروجی وی جی ای
ساپورت ۴ عدد هاردساتا تا ظرفیت ۶ ترابایت
سرعت شبکه ۱۰۰۰ مگا بایت ۱۰۰۰ Mbps
پی تو پی ساپورت قابلیت انتقال تصویر بدون ای پی استاتیک 

دوربین های مداربسته امنیتی

ان وی ار ۳۲ کانال داهوا مدل DH-NVR4432-4KS2: اولین بحث در یک سیستم دوربین مدار بسته دوربین های امنیتی هستند.
اینکه دوربین های امنیتی برای سیستم شما مناسب هستند
بستگی به نیاز و بودجه شما دارد. آیا آنها را داخل خانه یا خارج از منزل قرار می دهید؟
آیا ۱۰۸۰P وضوح کافی دارد؟ آیا آنها در نورپردازی کم قادر به دیدن و ضبط ویدیو به صورت کارآمد خواهند بود؟
آیا آنها از دید کافی برخوردار هستند یا دوربین PTZ (Pan Tilt Zoom) لازم خواهد بود؟
اینها سؤالات مهمی هستند که هنگام انتخاب دوربین های امنیتی برای سیستم دوربین مدار بسته خود باید مورد توجه قرار گیرند.

کابل کشی / سیم کشی

ان وی ار ۳۲ کانال داهوا مدل DH-NVR4432-4KS2: نصب دوربین مداربسته رشت: برای اکثر سیستم های دوربین مدار بسته تجاری ،
کابل کشی ساخت یافته در تمام دیوارها اجرا می شود ، اتصال دوربین های امنیتی شما به سرور یا NVR ،
یک مؤلفه حیاتی خواهد بود. در حالی که دوربین های امنیتی بی سیم بیشتر و بیشتر شده اند ،
به ویژه برای استفاده در منزل ، دوربین های امنیتی سیمی هنوز هم برای استفاده امنیتی و مداوم بیشتر و حفظ امنیت عالی هستند.

هنگام استفاده از دوربین های مداربسته IP – همانطور که اکثر سیستم های دوربین مدار بسته این روزها انجام می دهند –
به احتمال زیاد به کابل های Cat5E یا Cat6 نگاه می کنید ،
که می توانند مقدار زیادی از داده های مورد نیاز توسط فیلم دیجیتال و وضوح بالا را با سرعت بسیار سریع
و اغلب در مسافت های طولانی انتقال دهند. . این نوآوری از کابل کواکسی است که معمولاً از دوربین های امنیتی آنالوگ برخوردار است.
کابل های Coax قابل اعتماد هستند

اما با دوربین های مداربسته IP سازگار نیستند. در بسیاری موارد
کابل های Cat5e و Cat6 همچنین دوربین های امنیتی را تغذیه می کنند و نیاز به سیم کشی بیشتر را برطرف می کنند.
این به Power-Over-Ethernet گفته می شود و هنگامی که دوربین های امنیتی به NVR متصل نشوند ،
نیاز به سوئیچ PoE دارد. دوربین های امنیتی بی سیم ممکن است نیاز به سیم کشی کمتری در دیوارها داشته باشند
اما همچنان به کابل ها نیاز دارند تا دوربین امنیتی را به طور جداگانه ، معمولاً از طریق ولتاژ ۱۱۰VAC ، به طور جداگانه برق دهند.

دستگاه ضبط کننده تحت شبکه (NVR)

ان وی ار ۳۲ کانال داهوا مدل DH-NVR4432-4KS2: نصب دوربین مداربسته رشت: ضبط کننده فیلم ضبط کننده شبکه ، که با نام NVR نیز شناخته می شود ،
یکی دیگر از عناصر اساسی برای هر سیستم دوربین IP است.
اتصال به همان شبکه IP ، NVR را می توان تقریباً در هر نقطه از ساختمان یا خانه شما نصب کرد.

NVR به شما امکان می دهد فیلم را بر روی یک هارد دیسک ضبط و ذخیره کنید ، تصاویر را بصورت سریع بکشید

و آنها را برای مشاهده زنده و ضبط شده به رایانه یا دستگاه از راه دور خود منتقل کنید.
ضبط کننده ویدیو های شبکه معمولاً دارای چندین کانال برای وارد کردن فیدهای دوربین امنیتی هستند
و مکانی کاملاً یکجا برای ترکیب فیدها و نگه داشتن چشم همه جانبه در فیدهای نظارت شما هستند.

NVR عمدتاً با DVR تفاوت دارد زیرا فیلمبرداری از دوربین های IP را ضبط می کند ،

در حالی که DVR عمدتاً فیلم های مبتنی بر آنالوگ را با فرمت دیجیتال ضبط می کند.

ذخیره سازی (هارد دیسک)

NVR ضبط فیلم های نظارت تصویری را آسان می کند ، اما برای ذخیره این فیلم به هارد دیسک های متصل نیاز خواهید داشت.
انتخاب مقدار مناسب فضای ذخیره سازی می تواند یک قمار گیج کننده به نظر برسد ،
اما لازم نیست این مسئله فقط محاسبه طول ویدیوی مورد نیاز برای ذخیره سازی است ،
با استفاده از میزان ضربات و وضوح تصویربرداری دوربین شما. در هنگام ضبط ویدیوی دوربین امنیتی ۴k ،
این تعداد در نهایت می تواند به تعداد زیادی ترابایت فیلم نیاز داشته باشد. برای نیازهای کمتر به بایگانی ، معمولاً می توانید با موارد بسیار کمتری فاصله بگیرید.

دوربین های مداربسته بالت

دوربین های مداربسته دام

دوربین های مداربسته Turret

دوربین های  مداربسته PTZ (Pan Tilt Zoom)

دوربین های مداربسته Fisheye

دوربین های مداربسته Multiple Sensor

دوربین های مداربسته Doorbell

دوربین های مداربسته بی سیم

مهم نیست که پیکربندی سیستم نظارتی شما ، نوع دوربین مداربسته که انتخاب می کنید
تأثیر فوق العاده ای خواهد داشت ، و انواع بسیاری از دوربین های امنیتی در آنجا وجود دارد.
هر یک از این دوربین ها نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند ، مزایا و نقاط ضعف خاص خود را دارند
، بنابراین ضروری است که شما یک انتخاب آگاهانه داشته باشید. به یاد داشته باشید ،
هنگام نصب سیستم دوربین امنیتی مناسب برای شما ، به شما توصیه می شود انواع دوربین را با هم مخلوط کنید و مطابقت دهید.

جهت اطلاع از لیست قیمت همکار لطفا ثبت نام فرمایید.

سایت داهوا تهران

 

دستگاه

پردازنده اصلی Embedded Processor
سیستم عامل Embedded LINUX

تصویر و صدا

ورودی دوربین آنالوگ  ۸ Channel, BNC
دوربین اچ دی سی وی آی ۴MP, 1080P@25/30fps, 720P@50/60fps, 720P@25/30fps
دوربین ای اچ دی ۴MP, 1080P@25/30, 720P@25/30fps
دوربین تی وی آی ۴MP, 1080P@25/30, 720P@25/30fps
دوربین سی وی بی اس PAL/NTSC
ورودی دوربین تحت شبکه ۴+۲/۸+۴/۱۶+۸ Channel, each channel up to 5MP
ورودی/خروجی صدا ۱/۱, RCA
انتقال دوطرفه Reuse audio in/out, RCA

ضبط تصاویر

فشرده سازی H.264+/H.264
رزولوشن ۴M-N, 1080P, 1080N, 720P, 960H, D1, HD1, BCIF, CIF, QCIF
ریت ضبط Main stream: 4M-N/1080P(1~15fps); 1080N/720P/960H/ D1/HD1/BCIF/CIF/QCIF (1~25/30fps) Sub steram: D1/CIF/QCIF(1~15fps)
بیت ریت ۱Kbps ~ 6144Kbps Per Channel
حالت ضبط Manual, Schedule (Regular, Continuous), MD (Video detection: Motion Detection, Video Loss, Tampering), Alarm, Stop
فاصله زمانی ضبط ۱ ~ ۶۰ min (default: 60 min), Pre-record: 1 ~ 30 sec, Postrecord: 10 ~ 300 sec

نمایش تصاویر

رابط ۱ HDMI ,1 VGA
رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰, ۱۲۸۰×۱۰۲۴, ۱۲۸۰×۷۲۰, ۱۰۲۴×۷۶۸
صفحه نمایش چند صفحه ای When IP extension mode not enabled: 4CH: 1/4 8CH: 1/4/8/9 16CH: 1/4/8/9/16 When IP extension mode enabled: 4CH: 1/4/6 8CH: 1/4/8/9/16 16CH: 1/4/8/9/16/25
او اس دی منو Camera title, Time, Video loss, Camera lock, Motion detection, Recording

شبکه

رابط ۴/۸CH: 1 RJ-45 Port (100M)
عملکرد شبکه HTTP, TCP/IP, IPv4/IPv6, UPnP, RTSP, UDP, SMTP, NTP, DHCP, DNS, IP Filter, PPPoE,DDNS, FTP, Alarm Server, P2P,IP Search (Support Dahua IP camera, DVR, NVS, etc.)
حداکثر دسترسی کاربر ۱۲۸ users
تلفن هوشمند iPhone, iPad, Android
قابلیت همکاری ONVIF 2.42, CGI Conformant

تشخیص ویدیو و هشدار

راه اندازی رویدادها Recording, PTZ, Tour, Video Push, Email, FTP, Snapshot, Buzzer and Screen Tips
تشخیص ویدیو Motion Detection, MD Zones: 396 (22 × ۱۸), Video Loss, Tampering and Diagnosis
ورودی هشدار N/A
خروجی رله N/A

پخش و پشتیبانی

بازپخش ۸CH: 1/4/9
حالت جستجو Time /Date, Alarm, MD and Exact Search (accurate to second)
عملکرد پخش Play, Pause, Stop, Rewind, Fast play, Slow Play, Next File, Previous File, Next Camera, Previous Camera, Full Screen, Repeat, Shuffle, Backup Selection, Digital Zoom
حالت پشتیبانی USB Device/Network

ذخیره سازی

اچ دی دی داخلی ۱ SATA Port, up to 8TB capacity
هارد N/A

رابط کمکی

یو اس بی ۴/۸CH:2 USB 2.0
آر  ۵۲۳۲ N/A
آر  ۵۴۸۵ ۱ Port, for PTZ Control

برق

منبع تغذیه DC12V/2A
مصرف برق <10W (Without HDD)

بدنه

ابعاد Compact 1U, 260×۲۳۶×۴۸mm(10.2″×۹.۳″×۱.۹″)
وزن خالص ۰.۷۵kg ( 1.7lb) (without HDD)
وزن ناخالص ۱.۵kg (3.3lb)
نصب و راه اندازی Desktop installation

شرایط محیطی

شرایط عملیاتی -۱۰°C ~ +55°C (+14°F ~ +131°F), 0~ 90% RH
شرایط نگهداری -۲۰°C ~ +70°C (-4°F ~ +158°F) , 0~ 90% RH

گواهی نامه

گواهی نامه ها CE: CE-LVD: EN 60950-1/IEC 60950-1 CE-EMC: EN 61000-3-2, EN 61000-3-3, EN 55032, EN 50130, EN 55024
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1200TLP-A
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-T1A21P

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید