قیمت دوربین مدار بسته داهوا SD59230I-HC

قیمت دوربین مدار بسته داهوا SD59230I-HC

قیمت دوربین مدار بسته داهوا SD59230I-HC

قیمت دوربین مدار بسته داهوا SD59230I-HC:

دوربین مدار بسته داهوا مدل SD59230I-HC دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است. دارای وزن خالص 3.9 کیلوگرم بوده و دارای بدنه ای از جنس فلزی است. دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و از دسته دوربین های مدار بسته HDCVI محسوب می شود.دارای حداکثر دیافراگم F1.6 بوده و دارای سنسوری از نوع CMOS است.این محصول از برند های داهوا بوده و دارای طرفدارای فراوانی در سراسر جهان است.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری 1/2.8” STARVIS™ CMOS
رزولوشن 1920(H) x 1080(V), 2 Megapixels
اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی PAL: 1/3s~1/30,000s
NTSC: 1/4s~1/30,000s
حداقل نور محیط Color: 0.005Lux@F1.6; 0Lux@F1.6 (IR on)
S/N More than 55dB
دامنه دید در شب Distance up to 150m (492ft)
کنترل روشن/خاموش دید در شب Auto/Manual
تعداد چراغ های دید در شب 4

لنز

فاصله کانونی 4.8mm~120mm
حداکثر دیافراگم F1.6 ~ F4.4
زاویه دید H: 62.8° ~ 2.6°
زوم اپتیکال 25x
کنترل فوکوس Auto/Manual
فاصله فوکوس 100mm~ 1000mm

DORI

Note: The DORI distance is a “general proximity” of distance which makes it easy to pinpoint the right camera for your needs. The DORI distance is calculated based on sensor specification and lab test result according to EN 62676-4 which defines the criteria for Detect, Observe, Recognize and Identify respectively.
Detect Observe Recognize Identify
1613m(5259ft) 646m(2119ft) 323m(1060ft) 161m(528ft)

PTZ

پان / شیب Pan: 0° ~ 360° endless; Tilt: -15° ~ 90°,auto flip 180°
سرعت کنترل دستی Pan: 0.1° ~300° /s; Tilt: 0.1° ~200° /s
سرعت از پیش تعیین شده Pan: 400° /s; Tilt: 300° /s
تنظیمات از پیش تعیین شده 300
PTZ 5 Pattern, 8 Tour, Auto Pan ,Auto Scan
تنظیم سرعت Human-oriented focal Length/ speed adaptation
Power action Auto restore to previous PTZ and lens status after power failure
حالت بیکار Activate Preset/ Scan/ Tour/ Pattern if there is no command in the specified period
پروتکل DH-SD, Pelco-P/D (Auto recognition)

ویدئو

وضوح 1080P(1920×1080)/720P(1280×720)
نرخ فریم 25/30fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P
خروجی تصویری 1-channel BNC high definition video output/ CVBS standard definition video output (switchable)

 

روز و شب Auto(ICR) / Color / B/W
OSD Support
کیفیت تصویر BLC / HLC / WDR (120dB)
تعادل رنگ سفید Auto,ATW,Indoor,Outdoor,Manual
به دست آوردن کنترل Auto / Manual
کاهش سر و صدا Ultra DNR (2D/3D)
زوم دیجیتال 16x
چرخش تصویر 180°
پوشش Up to 24 areas

گواهینامه

گواهینامه ها CE: EN55032/EN55024/EN50130-4

FCC: Part15 subpartB,ANSI C63.4- 2014

UL: UL60950-1+CAN/CSA C22.2,No.60950-1

پورت

پورت ویدیویی 1
پورت صوتی 1 channel in
RS485 1
ورودی/خروجی آلارم 2/1

برق

منبع تغذیه AC24V/3A(±10%)
مصرف برق 13W,23W (IR on)

محیط

دما برای فعالیت -40°C ~ 70°C (-40°F ~ +158°F) / Less than 90% RH
حفاظت IP66
مقاومت N/A

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Metal
ابعاد Φ186.0(mm) x 309(mm)
وزن خالص 3.9kg(8.60lb)
وزن ناخالص 7.2kg(15.87lb)

نگهداری دوربین های مدار بسته:

دوربین های مدار بسته شاید در برابر عوامل محیطی دارای مقاومت باشند ، اما درست نگه داری نکردن از آنها می تواند منجر به ایجاد دردسر و مشکل شود.رسیدگی به دوربین مدار بسته می تواند باعث بهتر شدن عملکرد دوربین مدار بسته شود و در این صورت شما می توانید نظارت بهتری داشته باشید.

شاید نگه داری از دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی دیگر موردی باشد که کمتر به آن توجه می شود ، ولی می توان گفت که یکی از مهم ترین دلایل خرابی دوربین های مدار بسته ، نگهداری نادرست آن است.و بنابراین باید دوربین های مدار بسته خود را به خوبی نگه داری کنید.

دوربین های مدار بسته را در کجا ها می توان استفاده کرد:

باید گفت که از دوربین های مدار بسته می توان در همه جا استفاده کرد.هر دوربین مدار بسته برای یک سری شرایط در محیط کار آمدی دارد.دوربین های مدار بسته را به دلیل داشتن امکانات بسیار،می توانید در همه جا استفاده کنید

ولی بهتر است که شرایط محیطی را نیز در نظر بگیرید.سازگاری دوربین مدار بسته با محیط ،امری بسیار مهم است که این سازگاری زمانی رخ می دهد که شما دوربین مدار بسته ای را خریداری کرده باشید که دارای امکانات مقابله با آن محیط باشد.

دوربین های مدار بسته ای که با در نظر گرفتن شرایط خریداری شده اند ، طول عمر بیشتری از دوربین های مدار بسته ای که بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی خریداری شده اند ، دارند.

بنابراین اگر به نوع دوربین مدار بسته و شرایط محیطی توجه داشته باشید ، می توانید دوربین مدار بسته ای با عمر طولانی و با کارامدی بالایی را خریداری کنید.

برای در نظر گرفتن شرایط محیطی لازم است عواملی مانند بارندگی ، گرما و دیگر عوامل را در نظر بگیرید که می توانند عملکرد دوربین مدار بسته شما را متوقف کنند.

ادامه توضیحات:

سپس باید به دنبال دوربین مدار بسته ای باشید که با شرایط محیطی محل کار یا منزل شما سازگار باشد و بتواند در آن شرایط کار خود را به خوبی انجام دهد.

برای اینکه بدانید دوربین مدار بسته مورد نظر شما دارای سازگاری هست یا نه ، باید از مشخصات فنی محصول استفاده کنید.با استفاده از اطلاعاتی که درون مشخصات فنی محصول نوشته شده می توانید متوجه شوید که دوربین مدار بسته مورد نظر ، توانایی انجام کار در شرایط محیطی شما را دارد یا خیر .

در صورت سازگاری داشتن دوربین مدار بسته ، آن را خریداری کنسید و در صورت نداشتن سازگاری ،آن را تهیه نکنید و به دنبال دوربین مدار بسته دیگری بگردید.

برای اطمینان حاصل کردن از سازگاری می توانید از یک متخصص در زمینه امنیت برای خرید دوربین مدار بسته مناسب ، مشورت و کمک بگیرید.

داشتن دوربین مدار بسته به کاربران قدرت در نظر گرفتن کل محیط را می دهد.با استفاده از دوربین های مدار بسته قطعا صاحبان خانه و صاحبان شغل ، دارای بهترین نوع آرامش هستند که نمی توانند با انجام هیچ عمل دیگری تجربه کنند.

دوربین های مدار بسته به ما در مواظبت از محیط ، جلوگیری از سارقان ، مشاهده حوادث و اتفاقات رخ داده در محیط و … کمک می کنند.محافظت وظیفه کوچکی نیست که به دوش دوربین های مدار بسته است.

و سایر توضیحات:

انسان از بچگی خود به مراقبت احتیاج دارد .دوربین های مدار بسته نیز از انسان ها در برابر خطرات و اتفاقات احتمالی محافظت می کنند.بنابراین دوربین های مدار بسته یکی از ملزومات برای داشتن زندگی بهتر هستند.

با وجود امنیت و آرامش ما می توانیم بهتر فکر کنیم ،بهتر به کار های روزمره خود برسیم و با خیال راحت استراحت کنیم.در نتیجه این توضیح می توانیم بگوییم که دوربین های مدار بسته بر روی عملکرد و کار های روزمره ما نیز تاثیر مثبتی دارند.

علاوه بر دوربین های مدار بسته سایر سیستم های امنیتی نیز همین تاثیر را می گذارند و می توانند تاثیر گذار باشند.در هنگام استفاده از دوربین های مدار بسته متوجه تفاوت های قبل و بعد از نصب کردن دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی می شویم. به طوری که خودمان از تاثیرات مثبت دوربین های مدار بسته حیرت زده می شویم.

شاید دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی دستگاهی بی جان باشند،اما می توانند در مواقع لزوم جان انسان ها را نجات دهند و همین مورد دلیل قانع کننده ای برای نصب دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی در محل کار و منزل افراد است.

استفاده از دوربین های مدار بسته:

برای درست استفاده کردن از دوربین های مدار بسته ما باید به دفترچه راهنمای دوربین مدار بسته توجه کنیم.دفتر چه راهنما همه مورد هایی که ما باید به آنها توجه کنیم را مشخص می کند.در هنگام خرید دوربین مدار بسته و استفاده از آن حتما به دفترچه راهنما توجه کنید و مشخصات فنی دوربین مدار بسته را نیز در نظر داشته باشید.

دوربین های مدار بسته با یک دیگر فرق دارند و هر کدام از دوربین های مدار بسته عملکرد متفاوتی نسبت به دوربین های مدار بسته دیگر دارد و برای همین بررسی دفترچه راهنما و مشخصات فنی دوربین مدار بسته خریداری شده دارای اهمیت است.

دوربین های مدار بسته دارای کیفیت ها و امکانات یکسان هستند؟

پاسخ این سوال خیر است.دوربین های مدار بسته دارای امکانات و ویژگی های متفاوتی هستند تا بتوانند خواسته های ما را در هر محیط و شرایطی برآورده کنند.هر کدام از دوربین های مدار بسته دارای یک سری ویژگی ها هستند.برای مثال بعضی از دوربین های مدار بسته ضد مه هستند تا در شرایطی که مه زیاد است بتوانند به خوبی تصاویر را برای شما ثبت و ضبط کنند.

ویژگی های دوربین های مدار بسته بسیار متفاوت و مختلف است،طوری که می توان گفت با خرید هر کدام از دوربین های مدار بسته شما یک سری از ویژگی ها را به همراه دوربین مدار بسته خریداری کرده اید.

قطعا یک دوربین مدار بسته نمی تواند دارای همه ویژگی ها و امکانات باشد.برای همین شما باید با در نظر گرفتن شرایط محیطی جایی که می خواهید دوربین مدار بسته را در آنجا نصب کنید،دوربین مدار بسته مناسب خود را خرید کرده و نصب کنید.

دوربین مدار بسته بهتر عمل می کند یا سیستم های امنیتی دیگر؟

دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی دیگر،همگی یک کار مشخص را انجام می دهند.ولی از نظر امکانات و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند.هیچ فرقی نمی کند که شما از دوربین مدار بسته استفاده کنید

یا از سیستم های امنیتی دیگر.ولی دوربین های مدار بسته بخاطر تصویری بودن و کنترل به صورت بصری،طرفداران بیشتری دارد و از نظر بسیاری از افراد گزینه مناسب تری است.

سیستم های امنیتی دیگر نیز می توانند امنیت را برای شما ایجاد کنند و این مورد بسته به سلیقه شما بسیار متفاوت است.

دوربین های مدار بسته در بسیاری از موارد باعث دستگیری مجرمان و خلاف کاران می شوند.اگر تا به حال تجربه استفاده از دوربین های مدار بسته را نداشته اید،مطمئن باشید که با خریدن دوربین مدار بسته شما یکی از بهترین تجربه های زندگیتون را رقم می زنید.

دوربین های مدار بسته می توانند تمامی خواسته های شما را در زمینه امنیت برآورده کنند.باید در نظر بگیرید که دوربین مدار بسته را می خواهید کجا نصب کنید و جایی که نصب می کنید ،محیط داخلی است یا محیط بیرونی.

اگر می خواهید دوربین مدار بسته خود را در بیرون نصب کنید نیاز به دوربین مدار بسته بولت دارید و اگر می خواهید دوربین مدار بسته را در فضای داخلی مانند منزل یا محل کار خود نصب کنید،

باید از دوربین های مدار بسته دام استفاده کنید.ویژگی های دوربین های مدار بسته دام و بولت بر طبق محیط های داخلی و خارجی طراحی و در نظر گرفته شده اند.

یک سیستم امنیتی مناسب:

برای داشتن یک سیستم امنیتی مناسب ، باید آن را از یک فروشنده معتبر خریداری کنید.خریداری کردن یک سیستم امنیتی به معنای استفاده از آن به مدت طولانی است.می توانید با یک خرید درست برای مدت طولانی

از دوربین مدار بسته خود استفاده کنید و یا می توانید با یک خرید بد ، برای خودتان یک عذاب طولانی را خریداری کرده باشید و هر روز درگیر درست کردن دوربین مدار بسته باشید.

داشتن یک سیستم امنیتی بد بیشتر برای افراد دردسر درست می کنند و در اکثر مواقع فرد مجبور به تعویض سیستم امنیتی می شود.یک خرید درست بهترین کار برای جلوگیری از تعویض قطعات دوربین مدار بسته و یا خرید یک دوربین مدار بسته دیگر است.

داشتن اطلاعات از مشخصات فنی نیز در خرید به شما کمک زیادی می کند.مشخصات فنی می تواند گویای ویژگی های دوربین مدار بسته،نقاط ضعف آن و میزان مقاومت آن در برابر حوادث و یا ضربه باشد.پس این مورد نیز دارای اهمیت زیادی است.

دوربین های مدار بسته ، وسایلی بدون محدودیت:

محدودیتی برای سیستم های امنیتی وجود ندارد.این بدان معناست که با داشتن دوربین مدار بسته،شما دیگر احساس کمبود و یا محدودیت ندارید.نداشتن محدودیت از لحاظ امنیتی در گذشته شاید امکان حاصل شدنش وجود نداشت،ولی حالا این امکان حاصل شده و به طور انبوه در جهان گسترش یافته.

اکثر کشور ها، از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند.استفاده کردن کشور ها از دوربین های مدار بسته به معنای کارآمدی آنها در برابر همه اتفاقات و حوادث است.همانطور که می دانید کشور ها دارای آب و هوای متفاوت،عقیده و دیدگاه متفاوت،حوادث طبیعی متفاوت و دستبرد ها و جرم های متفاوت است.

خدمات نصب:

بعضی از شرکت ها دارای خدمات  نصب دوربین مدار بسته هستند و از خرید تا نصب را برای شما انجام می دهند.ولی در کل اگر خدمات نصب را ارائه ندادند شما باید نصب را به یک فرد متخصص بسپارید .

از آنجا که خانه ها و مشاغل نیاز به امنیت دارند و امنیت یکی از مهم ترین گزینه ها برای زندگی بهتر است،باید نصب سیستم های امنیتی را به یک فرد کاملا متخصص و کاملا وارد بسپاریم.

متخصصان نصب دوربین مدار بسته سالهاست که سیستم های دوربین های مدار بسته را نصب کرده اند و در کار خود مهارت دارند و داشتن مهارت باعث کاهش زمان نصب برای مشتریان شده است.

آنها دقیقاً می دانند که برای راه اندازی موثر، کارآمد و سریع دوربین مدار بسته باید چه کار کرد.برای داشتن امنیت بیشتر تصمیم برای نصب یک سیستم امنیتی مناسب،کاری کاملا عاقلانه است و باعث داشتن خیالی راحت و خاطری آسوده می شود.

با توجه به تعداد زیاد دوربین های امنیتی موجود در بازار که هر کدام دارای ویژگی های متفاوت هستند، ما باید دوربین مدار بسته ای با کیفیت بالا را خریداری کنیم که دارای قیمت مناسب و جنس و امکانات با کیفیت است.

دوربین های مدار بسته چقدر بر امنیت ما تاثیر دارند؟

دوربین های مدار بسته تاثیر زیادی بر امنیت ما دارند.با نصب دوربین مدار بسته هم از لحاظ امنیتی و هم از لحاظ نظارتی شما خیالی راحت خواهید داشت.شما بعد از نصب می توانید بدون نگرانی از لحاظ امنیتی به فعالیت های روزمره خود بپردازید.بنابراین دوربین های مدار بسته بر روی امنیت شما تاثیر گذار هستند و می توانند در زندگی شما تاثیری مفید بگذارند.

در گذشته افراد کمتری از دوربین های مدار بسته استفاده می کردند اما در حال حاضر در اکثر منازل و محل های کار از دوربین های مدار بسته استفاده می شود.نصب دوربین مدار بسته در اکثر محیط ها نشان دهنده نیاز انسان به داشتن امنیت است.دوربین های مدار بسته بر روی سارقان نیز تاثیر روانی می گذارند ، به این صورت که فرد سارق با مشاهده دوربین مدار بسته در محیط از سرقت خود صرف نظر می کند.پس دوربین های مدار بسته وسایلی هستند که بیشترین تاثیر را بر روی امنیت و آسایش شما دارند.

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۲۴۳۱tp-a

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۲۴۳۱tp-a:

دوربین مداربسته ۴ مگاپیکسل Lite IR که لنز دوربین ثابت است.

مشخصه ظاهری دوربین Bullet Network است.

این محصول سنسور تصویر CMOS 1/3 اینچ دارد که روشنایی کم و وضوح تصویر بالا را به ما ارایه می دهد.

سرعت فیلم برداری (۲۵۶۰ × ۱۴۴۰)@۲۵/۳۰ فریم در ثانیه است،

حداکثر پشتیبانی از دوربین مداربسته (۲۶۸۸ × ۱۵۲۰)@۲۰ فریم در ثانیه می باشد.

حالت فشرده سازی ویدیو H.265 است، که نسبت فشرده سازی بالا و نرخ بیت فوق العاده پایینی دارد.

دوربین داهوا مدل IPC-HFW2431S-S-S2 استار لایت داخلی دارد و حداکثر فاصله دید در شب ۳۰ متر است.

سایر قابلیت های این محصول شامل : حالت چرخشی ، WDR ، ۳D NR ، HLC ، BLC ، علامت گذاری دیجیتال ، قابل اجرا در صحنه های مختلف نظارت

این دوربین دارای تشخیص هوشمند و تشخیص نفوذ است. همچنین قابلیت تشخیص حرکت دارد.

کارت حافظه Micro SD 256 گیگابایت حداکثر پشتیبانی می کند.

دوربین مدار بسته دارای منبع تغذیه ۱۲ ولت DC/PoE است.

در آخر گواهینامه IP67 را دارا می باشد.

دوربین

حسگر تصویری ۱/۳” ۴Megapixel progressive CMOS
حداکثر وضوح ۲۶۸۸ (H) × ۱۵۲۰ (V)
رام ۱۲۸ MB
رم ۱۲۸ MB
سیستم اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی Auto/Manual 1/3 s–۱/۱۰۰۰۰۰ s
نسبت سیگنال به نویز > 56 dB
حداقل اشراق ۰.۰۰۸ Lux@F1.6
فاصله دید در شب ۳۰ m (98.43 ft)
کنترل دید در شب Auto/Manual
تعداد ال ای دی ۱ (IR LED)
Pan/Tilt/Rotation Range Pan: 0°–۳۶۰°
Tilt: 0°–۹۰°
Rotation: 0°–۳۶۰°

لنز

نوع لنز Fixed-focal
نوع کوه M12
فاصله کانونی ۲.۸ mm
۳.۶ mm
حداکثر دیافراگم F1.6
F1.6
میدان دید ۲.۸ mm:
Horizontal:102.0° × Vertical 55.0° × Diagonal 121.0°۳.۶ mm :
Horizontal 84.0° × Vertical 45.0° × Diagonal 100.0°
نوع لنز Fixed
بستن فاصله تمرکز ۲.۸ mm: 0.9 m (2.95 ft)
۳.۶ mm: 1.6 m (3.61 ft)
فاصله DORI Lens Detect Observe Recognize Identify
۲.۸ mm ۵۶ m (183.73 ft) ۲۲.۴ m(۷۳.۴۹ ft) ۱۱.۲ m(۳۶.۷۵ ft) ۵.۶ m(۱۸.۳۷ ft)
۳.۶ mm ۸۰ m (262.47 ft) ۳۲.۰ m (104.99 ft) ۱۶.۰ m(۵۲.۴۹ ft) ۸.۰ m(۲۶.۲۵ ft)

رویداد هوشمند

IVS Tripwire; intrusion

ویدیو

فشرده سازی ویدئو H.265; H.264; H.264B; MJPEG(only supportedby sub stream)
کدک هوشمند Smart H.265+/ Smart H.264+
نرخ فریم ویدئویی Main stream:۲۶۸۸ × ۱۵۲۰ (۱ fps-20 fps)

۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ (۱ fps-25/30 fps)

Sub stream:

۷۰۴ × ۵۷۶ (۱ fps-25 fps)

۷۰۴ × ۴۸۰ (۱ fps-30 fps)

قابلیت جریان ۲ streams
وضوح ۲۶۸۸ × ۱۵۲۰ (۲۶۸۸ × ۱۵۲۰); ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ (۲۵۶۰ × ۱۴۴۰); ۲۳۰۴ × ۱۲۹۶ (۲۳۰۴ × ۱۲۹۶); ۱۰۸۰p (1920 × ۱۰۸۰); ۱.۳M (1280 × ۹۶۰); ۷۲۰p (1280 × ۷۲۰); D1 (704 × ۵۷۶/۷۰۴ × ۴۸۰); VGA (640 ×۴۸۰); CIF (352 × ۲۸۸/۳۵۲ × ۲۴۰)
کنترل نرخ بیت CBR/VBR
نرخ بیت ویدیو H.264: 32 kbps–۶۱۴۴ kbps
H.265: 12 kbps–۶۱۴۴ kbps
شبانه روز Auto(ICR)/Color/B/W
BLC Yes
HLC Yes
WDR ۱۲۰ dB
تعادل رنگ سفید Auto/natural/street lamp/outdoor/manual/regional custom
به دست آوردن کنترل Auto/Manual
کاهش سر و صدا ۳D NR
تشخیص حرکت OFF/ON (4 areas, rectangular)
منطقه مورد علاقه (RoI) Yes (4 areas)
روشنایی هوشمند Yes
چرخش تصویر ۰°/۹۰°/۱۸۰°/۲۷۰° (Supports 90°/۲۷۰° with 2688 × ۱۵۲۰ resolution and lower.)
آینه Yes
پوشش خصوصی ۴ areas

زنگ خطر هشدار

رویداد زنگ خطر No SD card; SD card full; SD card error; network disconnection; IP conflict; illegal access; motion detection; video tampering; tripwire; intrusion; voltage detection; security exception

شبکه

شبکه RJ-45 (10/100 Base-T)
SDK و API Yes
امنیت سایبری Video encryption; firmware encryption; configuration encryption; Digest; WSSE; account lockout; security logs; IP/MAC filtering; generation and importing of X.509 certification; syslog; HTTPS; 802.1x; trusted boot; trusted execution; trusted upgrade
پروتکل IPv4; IPv6; HTTP; HTTPS; TCP; UDP; ARP; RTP ; RTSP; RTCP; RTMP; SMTP; FTP; SFTP; DHCP; DNS; DDNS; QoS; UPnP; NTP; Multicast; ICMP; IGMP; NFS; PPPoE; 802.1x; Bonjour
قابلیت همکاری ONVIF(Profile S/Profile G/Profile T);CGI; P2P; Milestone; Genetec
کاربر/میزبان ۲۰
ذخیره سازی FTP; SFTP; Micro SD Card (support max. 256 GB); NAS
مرورگر IE
Chrome
Firefox
نرم افزار مدیریت Smart PSS; DSS; DMSS
تلفن همراه IOS; Android

صدور گواهینامه

گواهینامه ها CE-LVD: EN62368-1
CE-EMC: Electromagnetic Compatibility Directive 2014/30/EU
FCC: 47 CFR FCC Part 15, Subpart B
UL/CUL: UL60950-1 CAN/CSA C22.2 No.60950-1-07

برق

منبع تغذیه ۱۲V DC/PoE (802.3af)
مصرف برق < 5W

محیط

شرایط عملیاتی -۴۰°C to +60°C (-40°F to +140°F)/less than ≤ ۹۵% RH
شرایط Strorage -۴۰°C to +60°C (-40°F to +140°F)
حفاظت IP67

ساختار

روکش Metal
ابعاد ۱۶۶.۲ mm × Φ۷۰ mm (6.54″ × Φ۲.۷۶″)
وزن خالص ۰.۴۸ kg (1.1 lb)
وزن ناخالص ۰.۵۷ kg (1.3 lb)

دید در شب دوربین مداربسته یا ir

دوربین ir

امروزه که حفظ امنیت به شیوه ای کاملا مدرن صورت می گیرد،نصب دوربین های مداربسته امری ضروری است.

برای همین بهتر است که ویژگی های مختلف دوربین ها را بشناسیم تا بتوانیم ارزیابی مناسبی داشته باشیم

امروز به موضوع IR در دوربین های مداربسته می پردازیم و به شما می گوییم که این قابلیت چیست.

لطفا تا پایان مقاله ما را همراهی کنید

دوربین ir

دوربین امنیتی مادون قرمز یا دوربین مداربسته IR چیست؟

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۲۴۳۱tp-a

دوربین های مداربسته مادون قرمز قابلیت فیلم برداری در مناطق کم نور و بدون نور (0 لوکس) را دارند. به همین دلیل گاهی به دوربین های مادون قرمز (IR) که منظور همان دوربین های IR یا “دوربین های امنیتی دید در شب” گفته می شود. دوربین های مادون قرمز دارای LED های IR هستند که در اطراف لبه های بیرونی لنز دوربین قرار گرفته اند و به این ترتیب “دید در شب” به دوربین می رسد.

دوربین های مادون قرمز می توانند فیلم های قابل قبولی را در تاریکی مطلق و حتی فیلم هایی با کیفیت بهتر در نور کم را ضبط کنند. حتی مقدار کمی نور محیط نیز به قابلیت کلی دید در شب دوربین های مادون قرمز کمک زیادی می کند. دوربین های IR در سبک های مختلف بدنه مانند سبک های گنبد و گلوله در دسترس هستند. همچنین دوربین های ویژه ای مانند تشخیص پلاک (دوربین های LPR) وجود دارد

بهترین دوربین های مادون قرمز از فناوری به نام “Smart IR” استفاده می کنند. لطفاً از زیر مجموعه های زیر انتخاب کنید یا همه انواع دوربین را در زیر مرور کنید. دوربین های مداربسته همچنین به فروش کامل سیستم های دوربین امنیتی مادون قرمز می پردازند.

به دوربین دید در شب نیاز دارید؟

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۲۴۳۱tp-a

امنیت معمولاً یک کار شبانه روزی است که فقط به دلیل غروب خورشید پایان نمی یابد. بسیاری از مشتریان ما ، به ویژه در بخش صنعت تجاری ، برای تأمین امنیت محیطی یا نظارت بر ساختمانها یا دارایی های دیگر پس از تاریک شدن هوا ، به ابزار پیشرفته ای برای نظارت شبانه نیاز دارند. من همیشه دوربین های IP با LED داخلی (مادون قرمز) داخلی را برای بالاترین کیفیت فیلم نظارت تصویری در شب توصیه می کنم.

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۲۴۳۱tp-a

دوربین های IR یا دید در شب از نور مادون قرمز برای روشنایی تصاویر در تاریکی استفاده می کنند.

ما نمی توانیم آن را ببینیم ، اما نور مادون قرمز در واقع در اطراف ماست. دوربین های IR این طول موج های مادون قرمز نامرئی را تشخیص می دهند و دوربین را قادر می سازد در تاریکی ببیند. اکثر دوربین های IR دارای یک سری LED های IR (غالباً در اطراف لنز قرار دارند) که نور مادون قرمز را در شب یا هر زمان که دوربین به حالت شب می رود ، منتقل می کنند.

 نور مادون قرمز

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۲۴۳۱tp-a

می تواند در تصاویر رنگی تداخل ایجاد کند ، اکثر دوربین های IR دارای فیلتر قطع کننده IR هستند تا نور مادون قرمز را در طول روز مسدود کند. این فیلتر بین لنز و سنسور دوربین قرار دارد تا به شما اجازه عبور نور مرئی در طول روز را بدهد ، در حالی که طول موج های مادون قرمز را مسدود می کند. هنگامی که سطح نور به یک نقطه خاص کاهش می یابد ، فیلتر تغییر می کند تا نور مادون قرمز وارد شود. این فرآیند گاهی اوقات شب واقعی (TDN) نامیده می شود زیرا تصاویر واقعی را در طول روز و تصاویر سیاه و سفید یا دید در شب را در شب ارائه می دهد. .

در شرایطی که نور محیط حداقل یا کم باشد (به عنوان مثال نظارت شبانه بر فروشگاه های خرده فروشی یا ساختمانهای اداری بدون پنجره یا نور طبیعی) ، حتی یک دوربین TDN نیز تصویری کاملاً شفاف ارائه نمی دهد. برای روشن شدن تاریکی کامل به روشنگرهای IR قدرتمند نیاز دارید.

IR

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۲۴۳۱tp-a

برای ضبط جزئیات در تاریکی ، اطمینان حاصل کنید که دوربینی که در حال استقرار دارید دارای فاصله نور IR است که برای منطقه مورد نیاز برای گرفتن عکس کافی است. دوربین های دید در شب با کیفیت پایین ممکن است چندین چراغ LED داشته باشند ، اما ممکن است فقط اجسام را در فاصله چند فوت روشن کنند. به صفحه مشخصات نگاه کنید یا دوربین را تست کنید تا ببیند آیا فاصله روشنایی کافی را فراهم می کند یا خیر. (دوربین های IR با کیفیت بالاتر می توانند اجسام را در فاصله 150 فوت یا بیشتر روشن کنند).

حتی در فواصل نزدیک تر ، خوب است دوربین را امتحان کنید تا بدانید چه انتظاری دارید.

در این مثال زیر ، می توانید ببینید که وقتی IR فعال است ، چه اتفاقی می افتد ، در حالی که غیرفعال است. ببینید چگونه دوربین IR در سمت چپ ، حتی در 0 لوکس ، سوژه را روشن نگه می دارد ، در حالی که دوربین سمت راست بدون IR قادر به برداشتن چیزی نیست؟

بدون IR ، میدان دید در نهایت سیاه می شود.

از سفید شدن تصویر جلوگیری کنید

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۲۴۳۱tp-a

اکنون ، اگر در گذشته دوربین های IR را مستقر کرده باشید ، ممکن است یک اثر ناخوشایند “سفید کردن” را تجربه کرده باشید ، جایی که IR دوربین بیش از حد یک شی را روشن کرده است تا جایی که دیگر قابل تشخیص نیست. این ممکن است هنگامی اتفاق بیفتد که جسمی بیش از حد به دوربین نزدیک شود.

برای جلوگیری از این دام ، به دنبال دوربین هایی با IR هوشمند پویا یا LED های داخلی باشید که به طور خودکار تنظیم می شوند تا فاصله یک جسم را جبران کنند تا از نوردهی مناسب اطمینان حاصل کنند.

می بینید که وقتی به دوربین نزدیک می شوم ، LED های سمت چپ دوربین صورت من را روشن می کند و دیدن ویژگی های صورت من را سخت می کند. با وجود IR هوشمند پویا ، نور یکنواخت تری وجود دارد و کیفیت تصویر کلی بهتری دارد.

دوربین های IR پویا هوشمند با تنظیم خودکار نور برای ایجاد روشنایی ثابت ، صرف نظر از فاصله یک جسم از دوربین ، اثر “سفید شدن” را کاهش می دهند. این امر به ویژه اگر فضاهای داخلی کوچکتر را کنترل کنید ، جایی که اشیا or یا افراد می توانند به دوربین نزدیک شوند ، بسیار مفید است. (نکته مهم: IR هوشمند پویا در صورت نظارت بر فضاهای بزرگتر مانند استادیوم ها یا پارکینگ ها مفید نیست. در این موارد ، توصیه می کنم IR هوشمند پویا را خاموش کنید و فقط از IR استفاده کنید.)

بهترین روش های دوربین IR

قیمت دوربین مداربسته داهوا ۲۴۳۱tp-a

به طور خلاصه ، دوربین های دید در شب می توانند یک مکمل عالی برای برنامه کلی امنیتی شما باشند ، اما مهم است که بدانید به چه نوع دوربین نیاز دارید و چه زمانی باید از IR هوشمند پویا استفاده کنید.

برنامه خود را در نظر بگیرید. آیا به نظارت شبانه در محیط داخلی یا فضای باز نیاز دارید؟ و منطقه پوشش نظارت شما چقدر بزرگ است؟ حتماً دوربینی را انتخاب کنید که برای برنامه خاص شما ساخته شده باشد و ظرفیت لنز و یا زوم مورد نیاز شما را داشته باشد.
IR را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید. از IR هوشمند پویا برای پوشش شبانه در مناطق داخلی و کوچکتر استفاده کنید. IR هوشمند پویا را خاموش کرده و فقط برای مناطق بزرگتر مانند پارکینگ ها و استادیوم ها از IR استفاده کنید.
فاصله روشنایی را در نظر بگیرید. مشخصات فنی دوربین خود را مرور کنید تا مطمئن شوید قابلیت IR آن می تواند مسافت مورد نیاز شما را پوشش دهد. در صورت لزوم ، برای تکمیل روشنایی در شب ، یک پرتو IR جداگانه اضافه کنید.

مواردی که باید قبل از خرید دوربین مادون قرمز در نظر بگیرید

خرید دوربین مادون قرمز (که اغلب از آن به عنوان تصویرگر حرارتی نیز یاد می شود) یک تعهد بزرگ است

حتی اگر قیمت ها طی چند سال گذشته به طرز چشمگیری کاهش یافته است ، شما می خواهید مطمئن شوید که بهترین ارزش را برای پول خود دریافت می کنید و دوربینی را انتخاب می کنید که در طولانی مدت به شما کمک کند. برای برخی ، هزینه نیروی محرکه خواهد بود ، در حالی که برای برخی دیگر ، ویژگیهای اصلی سخت افزار یا نرم افزار از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. هر دوربین IR که انتخاب می کنید ، البته باید کیفیت و قابلیت اطمینان را همراه با پشتیبانی و پشتیبانی فنی عالی ارائه دهد.

انتخاب های زیادی

در تصویربردارهای حرارتی وجود دارد ، از مدل های بسیار مقرون به صرفه برای عکسبرداری گرفته تا دوربین های علمی و تحقیقاتی کاملاً سطح HD. یافتن تناسب مناسب برای نیازهای شما بسیار دلهره آور به نظر می رسد. بنابراین همراه با دوازده موردی که در این کتابچه باید در نظر بگیرید ، تعریف آنچه برای دوربین استفاده می کنید و محیط های کاری که در آن بازرسی می کنید مفید خواهد بود.

درمورد اینکه فناوری تصویربرداری حرارتی به کجا هدایت می شود و فرصت های شغلی و شغلی بالقوه ، تحقیقات خود را انجام دهید. به عبارت دیگر ، فراتر از نیاز فعلی خود فکر کنید تا اطمینان حاصل کنید که تمام تلاش خود را برای اثبات سرمایه گذاری دوربین IR خود در آینده انجام داده اید.

دوربین های مادون قرمز برای چه مواردی استفاده می شوند؟

اگر تخصص شما هوازدگی است ، شاید تنها چیزی که شما نیاز دارید یک دوربین ساده و کم هزینه IR

با هدف تعیین عایق از دست رفته ، رفع هوای نامناسب و نشت پنجره ها باشد. اگر یک حسابرس انرژی هستید ، ممکن است مدل پیشرفته تری بخواهید که به شما کمک کند گزارش های حرفه ای و سفارشی تولید کنید

یا مدلی که به شما امکان می دهد تصاویر را از طریق دستگاه تلفن همراه Wi-Fi به آژانس ارائه دهید

که بهبود پیشرفت را پرداخت می کند. شاید شما برای ایجاد یک کمپین بازاریابی قوی برای خدمات خود نیاز به استفاده از تصاویر حرارتی با وضوح بالاتر داشته باشید

یا شما یک پیمانکار ترمیم یا HVAC هستید که برای کمیت بهتر میزان آسیب یا ردیابی مشکلات میعان و نشت مایع خنک کننده

به دوربینی که به داده های رطوبت سنج متصل شود ، نیاز دارد.

متخصصان

پیش بینی نگهداری نیز انواع مختلفی از نیازها را تعیین می کنند که نوع دوربین IR را باید در نظر بگیرند

یک مرد مشکل دار فقط ممکن است برای انجام بررسی ایمنی تجهیزات دارای انرژی قبل از تعمیرات یا بازرسی سریع اتصالات ، به یک دوربین عکاسی ساده نیاز داشته باشد

یکی دیگر از اعضای خدمه وی ممکن است برای اسکن پستهای فرعی و خطوط برق از فاصله امن و همچنین جمع آوری اندازه گیری دقیق

دما به یک تصویرگر حرارتی با وضوح بالا نیاز داشته باشد. پرسنل تعمیر و نگهداری تاسیسات و برق ممکن است

از دوربینی که ارگونومی انعطاف پذیر را فراهم می کند ، بهره مند شوند و به آنها امکان می دهد تا تصویربردار را به راحتی در گوشه های تنگ ، پایین موتور و یا جهت بازرسی تجهیزات از بالای سر قرار دهند.

همانطور که مشاهده می کنید ، انتخاب و دوربین مادون قرمز انواع مختلفی از برنامه ها ، ویژگی ها و عوامل دیگر وجود دارد.

دوربین های مادون قرمز چگونه کار می کنند

همه اجسام انرژی مادون قرمز را ساطع می کنند

که به عنوان امضای گرما شناخته می شود. یک دوربین مادون قرمز (که به عنوان تصویرگر حرارتی نیز شناخته می شود)

انرژی مادون قرمز اجسام را تشخیص و اندازه گیری می کند. دوربین آن اطلاعات مادون قرمز را به یک تصویر الکترونیکی تبدیل می کند که دمای سطح ظاهری جسم مورد اندازه گیری را نشان می دهد.

یک دوربین مادون قرمز حاوی یک سیستم نوری است که انرژی مادون قرمز را روی تراشه مخصوص آشکارساز (آرایه حسگر) متمرکز می کند که حاوی هزاران پیکسل آشکارساز است که در یک شبکه مرتب شده اند.

هر پیکسل در آرایه سنسور به انرژی مادون قرمز متمرکز بر روی آن واکنش نشان می دهد

و یک سیگنال الکترونیکی تولید می کند. پردازنده دوربین سیگنال را از هر پیکسل می گیرد و یک محاسبه ریاضی را برای ایجاد نقشه رنگی از دمای ظاهری جسم اعمال می کند

به هر مقدار دما یک رنگ متفاوت اختصاص داده شده است. ماتریس حاصل از رنگها به عنوان تصویر دما (تصویر حرارتی) آن شی به حافظه و به نمایشگر دوربین ارسال می شود.

بسیاری از دوربین های مادون قرمز همچنین دارای یک دوربین نور مرئی هستند

که با هر بار کشیدن ماشه به طور خودکار یک تصویر دیجیتالی استاندارد را ثبت می کند. با تلفیق این تصاویر ، ارتباط بخشهای مشکل در تصویر مادون قرمز با تجهیزات واقعی یا منطقه ای که در حال بازرسی هستید آسانتر است.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-SD59225I-HC-S2
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-SD49225I-HC

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید