قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-SD49225I-HC

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-SD49225I-HC

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-SD49225I-HC

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-SD49225I-HC:

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-SD49225I-HC دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است . دارای وزن خالص 3 کیلوگرم بوده و دارای مقاومت در برابر گرد و غبار است. دارای ضد نوری از نوع WDR بوده و دارای بدنه ای فلزی است. این دوربین مدار بسته از دسته دوربین های مدار بسته HDCVI بوده و از محصولات برند داهوا است.دارای یک پورت ورودی تصویر و یک پورت ورودی صوتی بوده و دارای دید در شب هوشمند تا دامنه 100 متر است.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری 1/2.8” STARVIS™ CMOS
رزولوشن 1920(H) x 1080(V), 2 Megapixels
اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی PAL: 1/3s~1/30,000s
NTSC: 1/4s~1/30,000s
حداقل نور محیط Color: 0.005Lux@F1.6; 0Lux@F1.6 (IR on)
S/N More than 55dB
دامنه دید در شب Distance up to 100m (328ft)
کنترل روشن/خاموش دید در شب Auto/Manual
تعداد چراغ های دید در شب 6

لنز

فاصله کانونی 4.8mm~120mm
حداکثر دیافراگم F1.6 ~ F4.4
زاویه دید H: 62.8° ~ 2.6°
زوم اپتیکال 25x
کنترل فوکوس Auto/Manual
فاصله فوکوس 100mm~ 1000mm

DORI

Note: The DORI distance is a “general proximity” of distance which makes it easy to pinpoint the right camera for your needs. The DORI distance is calculated based on sensor specification and lab test result according to EN 62676-4 which defines the criteria for Detect, Observe, Recognize and Identify respectively.

 

Detect Observe Recognize Identify
1613m(5259ft) 646m(2119ft) 323m(1060ft) 161m(528ft)

 

PTZ

پان / شیب Pan: 0° ~ 360° endless; Tilt: -15° ~ 90°,auto flip 180°
سرعت کنترل دستی Pan: 0.1° ~200° /s; Tilt: 0.1° ~120° /s
سرعت از پیش تعیین شده Pan: 240° /s; Tilt: 200° /s
تنظیمات از پیش تعیین شده 300
PTZ 5 Pattern, 8 Tour, Auto Pan ,Auto Scan
تنظیم سرعت Human-oriented focal Length/ speed adaptation
Power action Auto restore to previous PTZ and lens status after power failure
حالت بیکار Activate Preset/ Scan/ Tour/ Pattern if there is no command in the specified period
پروتکل DH-SD, Pelco-P/D (Auto recognition)

ویدئو

وضوح 1080P(1920×1080)/720P(1280×720)
نرخ فریم 25/30fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P
خروجی تصویر 1-channel BNC high definition video output/ CVBS standard definition video output (switchable)
روز و شب Auto(ICR) / Color / B/W

 

OSD Support
کیفیت تصویر BLC / HLC / WDR (120dB)
تعادل رنگ سفید Auto, ATW, Indoor, Outdoor, Manual
به دست آوردن کنترل Auto / Manual
کاهش سر و صدا Ultra DNR (2D/3D)
زوم دیجیتال 16x
چرخ تصویر 180°
پوشش Up to 24 areas

گواهینامه

گواهینامه ها CE: EN55032/EN55024/EN50130-4

FCC: Part15 subpartB,ANSI C63.4- 2014

UL: UL60950-1+CAN/CSA C22.2,No.60950-1

پورت

پورت ویدیویی 1
پورت صوتی 1 channel in
RS485 1
ورودی/خروجی آلارم 2/1

برق

منبع تغذیه DC 12V/3A
مصرف برق 13W, 22W (IR on,Heater on)

محیط

دما برای فعالیت -40°C ~ 70°C (-40°F ~ +158°F) / Less than 90% RH
حفاظت IP66
مقاومت N/A

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Metal
ابعاد Φ160(mm) x 295(mm)
وزن خالص 3kg(6.61lb)
وزن ناخالص 4.2kg(9.26lb)

رزولوشن چیست؟

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-SD49225I-HC:

رزولوشن به زبان ساده تر همان کیفیت و وضوح تصویر است.هر چقدر رزولوشن یک دوربین مدار بسته بیشتر باشد، کیفیت و وضوح تصویر آن نیز بیشتر است.البته باید گفت که رزولوشن دوربین های مدار بسته بر روی قیمت تاثیر دارند و وضوح بالا تر در یک دوربین مدار بسته ، به معنای بیشتر بودن قیمت آن نسبت به سایر دوربین ها است.

دوربین های مدار بسته متفرقه:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-SD49225I-HC:

دوربین های مدار بسته متفرقه ، دوربین هایی هستند که دارای برند شناخته شده و مطرحی نیستند.این دوربین های مدار بسته در کشور های مختلف و با نام های مختلف تولید و عرضه می شوند.

دوربین های مدار بسته متفرقه را نو نیم نیز می نامند.بعضی از افراد از دوربین های مدار بسته نو نیم استفاده می کنند و معتقد هستند که فرقی بین دوربین های مدار بسته نو نیم و دوربین های مدار بسته دارای نام و برند آشنا ندارند.

ولی بعضی از افراد معتقد هستند که دوربین هایی که خریداری می کنند باید از برند های معتبر و معروف باشد ، چون نمی توان به دوربین های مدار بسته نو نیم اعتماد کرد.

ولی در کل در بین دوربین های مدار بسته نو نیم ، برند های متفرقه ای وجود دارد که دارای کیفیت و امکانات خوب و راضی کننده ای باشد.. شما انتخاب می کنید که چه دوربین مدار بسته و با چه امکانات و برندی را خریداری می کنید.

دوربین های مدار بسته مطرح و شناخته شده نیز دارای کیفیت های مناسبی هستند و می توان از آنها در همه جا و در هر شرایطی استفاده کرد.انتخاب دوربین های مدار بسته خیلی مهم است.

ادامه توضیحات:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-SD49225I-HC:

چون دوربین های مدار بسته با مسئله بسیار مهم امنیت سر و کار دارند.به راحتی از موضوع امنیت گذشتن کار اشتباهی است. بنابراین شما در هنگام خرید باید یک سیستم امنبتی مناسب را خریداری کنید.

دوربین های مدار بسته را باید از یک فروشنده معتبر خریداری کنید.چرا که اگر از یک فردی خریبداری کنید که دوربین مدار بسته خوبی را به شما نفروشد ، در آن صورت شما دچار دردسر شده اید و باید به فکر یک سیستم امنیتی دیگر باشید.

در هنگام خرید از فروشنده حتما از او درباره دوربین مدار بسته ای که می خواهید خریداری کنید ، بپرسید و صحبت کنید.درباره برند دوربین مدار بسته نیز سوال کنید و میزان رضایت از آن محصول را نیز به همراه پرسش های دیگر سوال کنید.

با توجه به جواب هایی که فروشنده به شما می دهد ، شما باید تصمیم بگیرید و فکر کنید که سیستم امنیتی مورد نظر می تواند نیاز های شما را برآورده کند و دارای توانایی های لازم است یا خیر.

دوربین های مدار بسته دارای قابلیت های متفاوت و مختلفی نسبت به همدیگر هستند.برای مثال بعضی از دوربین های مدار بسته دارای قابلیت ضد مه بودن هستند.

و سایر توضیحات:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-SD49225I-HC:

دوربین های مدار بسته ضد مه در شرایطی که مه در محیط بسیار زیاد است ، به آسانی به کار خود ادامه می دهند و از کارایی آن در شرایط محیطی پر از مه و دود کم نمی شود.

بعضی از دوربین های مدار بسته دیگر ، دارای قابلیت تصویر برداری عالی در شب هستند.این دوربین های مدار بسته تصاویر را به صورت کاملا عالی در شب ضبط می کنند و به شما نمایش می دهند.قابلیت دید در شب در دوربین های مدار بسته بسیار مهم است.چرا که 12 ساعت از عمر ما در شب می گذرد و در نتیجه فرد باید دوربین مدار بسته ای را تهیه کند

که هم در روز و هم در شب ، پاسخ گوی امنیت فرد باشد و نیاز به تهیه دوربین مدار بسته دیگری نباشد.با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدید ، دوربین های مدار بسته ای درست شد که توانستند در شب نیز با استفاده از امکانات خود ، تصاویر بسیار واضح ای به ما ارائه بدهند.

این فناوری جوری گسترش یافت که دوربین های مدار بسته ، اکثرا دارای دید در شب هستند.فناوری های دوربین های مدار بسته باعث می شوند که امنیت بیشتری برای ما حاصل شود.

ادامه توضیحات:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-SD49225I-HC:

دوربین های مدار بسته دارای لنز هستند.لنز دوربین های مدار بسته از اجزای اصلی آنها محسوب می شود.دوربین های مدار بسته دارای دو نوع لنز هستند ، لنز های وریفوکال و لنز های  موتور آیز.

لنز های وریفوکال را با استفاده از دست تنظیم می کنند و قابلیت تنظیم به صورت خودکار را ندارند.لنز های موتور آیز به صورت خودکار خود را تغییر می دهند و با تغییر خود بهترین تصویر را به شما ارائه می دهند.

لنز های موتور آیز بهتر از لنز های وریفوکال هستند.چون دیگر لازم نیست شما لنز را تغییر بدهید و تغییر توسط خود لنز صورت می گیرد.در هنگام خرید به تنظیم لنز دوربین مدار بسته توجه زیادی داشته باشید.

تصمیم گیری برای نوع لنز دوربین های مدار بسته ، بسته به سلیقه افراد متفاوت است.قیمت دوربین های مدار بسته با لنز موتور آیز از دوربین های مدار بسته با لنز وریفوکال بیشتر است.چرا که کار را برای افراد آسان تر می کند.

امنیت خانه را فراموش نکنید و به آن اهمیت دهید:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-SD49225I-HC:

امنیت خانه یکی از موارد مهم برای زندگی در منزل است.یکی از مواردی که بسیاری از افراد را نگران می کند ، امنیت خانه است.ولی بعضی از افراد کاملا به امنیت بی توجه هستند و فکر می کنند که دوربین های مدار بسته در امنیت هیچ تاثیری ندارند.با کمی جست و جو در گوگل و سایت های خبری متوجه می شوید که دوربین های مدار بسته چه تاثیر زیادی در امنیت دارند.

امنیت خانه با استفاده از دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی تامین می شود ولی بهتر است که شما به جزء سیستم های امنیتی به نکات زیر نیز توجه کنید.

اطمینان حاصل کردن از درب و پنجره:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-SD49225I-HC:

درب ها و پنجره ها از مواردی هستند که می توانند در امنیت ما تاثیر زیادی داشته باشند.بهتر است برای داشتن امنیت بیشتر از سنسور های شکستن شیشه استفاده کنید.هنگامی که سارق برای ورود به منزل شما ، شیشه آن را می شکند سنسور ها آژیر را به صدا در می آورند و در این صورت شما مطلع از اقدام به ورود می شوید.

برای درب ها نیز سنسور هایی وجود دارد که هنگام فعال بودن سنسور ، کسی درب را باز کند سنسور به سرعت فعالیت را تشخیص داده و منجر به فعال شدن آژیر می شود.در کل دوربین های مدار بسته به ما امنیت بیشتری می دهند ، ولی توجه کردن به این نکات باعث بیشتر شدن امنیت می شود.

نصب و راه اندازی سیستم امنیتی خانه مانند دوربین های مدار بسته چیزی است که بسیاری از مردم برای افزایش امنیت خانه خود انتخاب می کنند.دوربین های مدار بسته در صورت وقوع هرگونه حادثه امنیتی از دارایی های شما به خوبی محافظت می کنند

، زیرا در صورت سرقت می توان چهره سارق را شناسایی کرد و شانس بیشتری برای دستگیری سارق وجود دارد.داشتن دوربین های مدار بسته در اطراف ملک شما می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده عمل کند.

آلارم:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-SD49225I-HC:

اگر کسی وارد محیط و محلی شود که نباید آنجا باشد ،آلارم ها با صدای خود ما را از وجود فرد و یا افرادی در آن محل مطلع می کنند.در صورت نبودن آلارم ها و زنگ های هشدار ، اگر کسی وارد محیط تحت نظارت شود ما هیچ وقت مطلع نمی شویم.بنابراین آلارم ها نقش مهمی در امنیت دارند.

برای اینکه بتوانید از امنیت بسیار خوبی بهرمند شوید باید منز خود را با دزدگیر و سیستم دوربین مداربسته خانگی ایمن نگه دارید.با داشتن دزدگیر و دوربین مدار بسته شما می توانید منزل و محل کاری پر از آرامش و با امنیت کامل داشته باشید . بسیاری از مردم نگران هستند که خرید و نصب دوربین مدار بسته ، تاثیری در کاهش جرم و جنایت نداشته باشد.

اکثر متخصصان و کسانی که در عرصه سیستم های امنیتی فعالیت می کنند ، معتقد هستند که دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی تاثیر مستقیمی بر روی امنیت دارد.با توجه به عقیده متخصصان و اخبار ها ما می توانیم متوجه شویم که استفاده از دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های امنیتی چقدر می تواند مفید باشد.

سعی کنید که یک دوربین مدار بسته خوب خریداری کنید تا بتواند در هر شرایطی از دارایی ها و وسایل ارزشمند شما محافظت کند.

اگر سرقت اتفاق بیفتد و شما خسارت ببینید ، دوربین مدار بسته شما ممکن است به شما در شناسایی مجرم کمک کند و هرگونه وسایل سرقت شده را به شما بر گرداند.

دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی منزل به طور کلی تجهیزات مهمی هستند که از شما در برابر سرقت ، خرابکاری و موارد دیگر محافظت می کنند.همچنین در صورت رخ دادن جنایت به شما کمک می کنند تا مجرمان را دستگیر کنید و به قانون بسپارید.

دوربین های مدار بسته ضد ضربه:

دوربین های مدار بسته ضد ضربه در بین دنیای وسیع دوربین های مدار بسته وجود دارد. این دوربین های مدار بسته دارای مقاومت در برابر ضربه هستند.یعنی اگر شما و یا هر کس دیگری به آنها ضربه وارد کند ، آن دوربین مدار بسته به کار خود ادامه می دهد و متوقف نمی شود.دوربین های مدار بسته در برابر شرایط محیطی و حوادث طبیعی نیز دارای مقاومت هستند.

دوربین مدار بسته samsung

دوربین مدار بسته samsung

با سلام خدمت شما همراهان عزیز سایت علم و صنعت با موضوع دوربین مداربسته samsung در خدمت شما هستیم.

در دنیای تکنولوژی و پیشرفت روز افزون فناوری ها همه تولیدگان محصولات و ارائه دهندگان فناوری همواره

در حال ایجاد یک ره آورد جدید در این عرصه بوده که

بتوانند محصولی با بالاترین امکانات و پیشرفته ترین ویژگی های ممکن در درون آن محصول با قیمتی قابل قبول و معقول به مصرف کنندگان آن تکنولوژی ارائه دهند

در میان تکنولوژی های متفاوت، یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین فناوری،

سیستم های امنیتی و حفاظتی که در راس آنها دوربین های مدار بسته می باشد

به چشم می خورد که در این راستا شرکت ها و کمپانی های متفاوت و معتبری

دست به طراحی این مهم زده اند که یکی از قابل توجه ترین این برند ها که سرآمد تولید و طراحی دوربین های مدار بسته می باشد دوربین مدار بسته samsung می باشد.

دوربین مدار بسته samsung

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته HIVISION هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

دوربین مدار بسته samsung

در ادامه به معرفی دوتا محصولات برند محبوب samsung می پردازیم:

دوربین مدار بسته samsung مدل SCV-6083RP

دوربین مدار بسته samsung مدل SCV-6083RP

دوربین مدار بسته samsung مدل SCV-6083RP

این دوربین دارای مشخصات زیر می باشد:

– Full HD resolution (1.920 x 1.080 30 fps)
– 0.11 Lux @ F1.4 (colour), 0 Lux @ F1.4 (b/w: IR LED on)
– 2.8 ~ 12 mm (4.3 x) varifocal lens
– Day & night (ICR), DWDR, motion detection
– IR visible length 30 m, IP66, IK10
– Transmission distance max. 500 m
– Easy to install (Plug & play)

اطلاعات بیشتر
مدل Samsung
کشور سازنده China
نوع دوربین Dome security camera
استفاده Outdoor
زولوشن 2MP
نوع لنز Varifocal lens
زاویه دید 30°, 110°
دید در شب 30 metres
نوع سیگنال Analogue, AHD, HDCVI, TVI
فاصله کانونی

دوربین مدار بسته samsung مدل SDC-9443DF

دوربین مدار بسته samsung مدل SDC-9443DF

دوربین مدار بسته samsung مدل SDC-9443DF

برند SAMSUNG
تکنولوژی وارلس Wi-Fi
رزولوشن تصویر 1080p
محدوده دید در شب 82 Feet
ضد آب

-HD 1080p Dome Camera for Samsung AHD BNC Systems

-Includes 60 Foot Cable

-سطح حفاظت IP66

-دید در شب تا 65 Feet

-اداپتور برق ندارد

در ادامه مطالبی را جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با دوربین های مدار بسته بیان می کنیم:

دوربین مدار بسته samsung
چگونه مزایای سیستم دوربین مداربسته دفتر خود را افزایش دهیم؟

نصب یک سیستم مدار بسته در محل کار خود مزایای بسیاری دارد و با کمی تلاش می توانید عملکرد و کارایی سیستم خود را افزایش دهید.

دوربین ها را تمیز نگه دارید

دوربین های مدار بسته گرد و غبار و کثیف هرگز نمی توانند کاملاً کارآمد باشند.

در صورت وقوع وقفه ، ممکن است تصاویر مبهم و نامشخص باشد ، و ردیابی مجرمان برای پلیس بسیار چالش برانگیز باشد.

دوربین های مداربسته خود را با پاک کردن لنزها با دقت یک بار در هفته با یک پارچه تمیز و مرطوب ، تمیز نگه دارید.

علائم نصب کنید

اگر سارقان بالقوه ببینند که محل شما توسط دوربین های مداربسته محافظت می شود

دوباره فکر می کنند. اطمینان حاصل کنید که تابلوهای روشن را نشان می دهید و به بازدیدکنندگان هشدار می دهید دوربین مداربسته نصب کرده اید.

روشنایی امنیتی را نصب کنید

تصاویر دوربین مداربسته تنها درصورت واضح بودن تصاویر تهیه شده از آن ، در گرفتن مجرمان موثر است.

نصب نور فعال شده با حرکت در مجاورت دوربین های شما ، تصاویر واضح تر و با نور مناسب را فراهم می کند و همچنین به عنوان یک عامل بازدارنده عمل می کند.

تاریخ و زمان صحیح است

در صورت قربانی شدن جرم ، ممکن است فیلم دوربین مداربسته شما به عنوان مدرک در دادگاه مورد نیاز باشد. به همین دلیل ، ضروری است که تاریخ و زمان صحیح روی فیلم نمایش داده شود. اگر دوربین های شما به درستی کالیبره نشده اند

و تاریخ و زمان اشتباهی را نشان می دهند ، شما به طور مثر برای متجاوزان یک مزد غیر قانونی ارائه می دهید!

بعضی اوقات تنظیمات تاریخ و زمان را می توان با قطع برق یا ولتاژ برق به بیرون انداخت

بنابراین این کار را عادت کنید که حداقل هفته ای تنظیمات را روی سیستم دوربین مداربسته دفتر خود بررسی کنید. اگر نمی توانید نحوه اصلاح تنظیمات را بفهمید ، تأمین کننده شما می تواند آن را برای شما تغییر دهد.

در نتیجه

یک سیستم دوربین مدار بسته از نظر امنیت و پیشگیری از جرم ، مزایای بسیاری را به تجارت شما ارائه می دهد.

دوربین های خود را تمیز نگه دارید ، علائم هشدار دهنده را در خارج از ساختمان خود نمایش دهید

و از صحت تنظیمات تاریخ و زمان در دوربین ها اطمینان حاصل کنید. این نکات ساده مزایای سیستم شما را افزایش می دهد

شبکه چند دوربین IP را می تواند کنترل کند؟

زمان این بود ، این یک مسئله ساده بود که بفهمید هر بار چند دوربین مدار بسته می توانید در سیستم امنیتی خود اجرا کنید – فقط به تعداد دوشاخه های پشت ضبط نگاه کنید. با این حال ، این روزها ، استفاده از دوربین های IP این سوال را به مراتب گیج کننده تر کرده است.

ضبط کننده های ویدیویی شبکه (یا NVR) برای کار با طیف گسترده ای از رزولوشن دوربین IP طراحی شده اند 

از مدل های 1 مگاپیکسلی (720p) تا جانوران عظیم ضبط شده با 8 مگاپیکسل و بیشتر ، و در نتیجه حداکثر تعداد دوربین هایی که می توانند در هر زمان می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

بنابراین اگر چنین است ،

چگونه می فهمید که چند دوربین IP را می توانید به ضبط کننده یا شبکه خود متصل کنید؟

پهنای باند مهم است

مهم ترین نکته ای که هنگام برنامه ریزی سیستم دوربین IP باید بدانید این است که همه چیز توسط پهنای باند یا مقدار داده ای که توسط شبکه اداره می شود دیکته می شود. به زبان ساده ، اگر شبکه شما یک لوله آب است

پهنای باند مقدار آب عبوری از آن است. تقریباً مانند اندازه یک لوله ، هر شبکه حداکثر پهنای باند قابل کنترل را دارد و اگر دستگاه های موجود روی آن بیش از این باشد ، آنها به درستی کار نخواهند کرد. به دلیل فیلم با وضوح بالا که از آنها پخش می شود

دوربین های IP به پهنای باند بسیار بالایی احتیاج دارند و در نتیجه شرکت هایی که به چند دوربین نیاز دارند ، سیستم های چند مگاپیکسلی اغلب آن ها را با استفاده از یک شبکه اختصاصی راه اندازی می کنند. یک نکته سریع که در اینجا ذکر می شود ، حداکثر پهنای باند شبکه شما با سرعت اینترنت که از ارائه دهنده خدمات اینترنت خود دریافت می کنید یکسان نیست.

این به این دلیل است که دوربین های شما مستقیماً با ضبط کننده ارتباط برقرار می کنند

نه از طریق اینترنت. برای اینکه بفهمید حداکثر پهنای باند شما چقدر است ، کافی است مشخصات هر روتر ، سوئیچ یا ضبط کننده ای را که استفاده می کنید بررسی کنید – شبکه شما فقط قادر به کنترل پایین ترین این موارد است.

بنابراین من محدودیت های پهنای باند خود را می دانم. حالا چی؟

فقط نرم افزار را نصب کنید و از ابزارهای ساده برای انتخاب مشخصات مورد نیاز سیستم خود استفاده کنید:

شماره دستگاه / شماره دستگاه:

این موارد به شما امکان می دهند دستگاه ها را در نرم افزار برچسب گذاری کنید ، و پیگیری موارد اضافه شده را آسان تر می کند

نوع دستگاه:

از این گزینه برای انتخاب اینکه آیا می خواهید دوربین IP یا ضبط کننده اضافه کنید استفاده کنید. بسیاری از افراد با استفاده از این ابزار می فهمند که چه تعداد دوربین می تواند به یک ضبط کننده متصل شود. در این صورت ، نیازی نیست که خود ضبط کننده را به لیست اضافه کنید

شماره جریان:

دوربین های IP می توانند بیش از یک جریان ویدیویی داشته باشند ، به عنوان مثال به شما امکان می دهد با وضوح کامل در حین مشاهده با کیفیت 720p در دستگاه تلفن همراه ، ضبط کنید.

وضوح:

وضوح فیلم را برای دستگاهی که اضافه می کنید انتخاب کنید. بیشتر دوربین های IP 1 مگاپیکسلی (1 مگاپیکسل) یا بالاتر خواهند بود. 2MP تقریباً همان 1080p است و 8MP تقریباً همان 4K است. افزایش وضوح تصویر به طور قابل توجهی پهنای باند مورد نیاز دوربین را افزایش می دهد
Frame Rate:
با این کار میزان “صاف” نمایش فیلم هنگام پخش تغییر می کند. 25fps نرخ فریم برای تلویزیون های استاندارد است
اما اکثر سیستم های مداربسته به کیفیتی با این کیفیت بالا احتیاج ندارند و 15fps برای اکثر برنامه ها مناسب است
رمزگذاری:
دوربین های IP هایک ویژن می توانند از استانداردهای مختلف فشرده سازی فیلم برای پخش فیلم استفاده کنند.
H.264 متداول ترین ، با H.264 + و H.265 به ترتیب کارآمدتر هستند. فشرده سازی هرچه کارآمدتر باشد 
دوربین از پهنای باند کمتری استفاده می کند 
در حالی که تأثیر بسیار کمی بر کیفیت تصویر دارد. همه دوربین ها امکان استفاده از H.264 + یا H.265 را ندارند 
اما اگر از دوربین استفاده کند 
بهترین گزینه برای کاهش نیاز به پهنای باند بدون آسیب رساندن به تصویر ، بهترین گزینه است.
لازم به ذکر است که ، پهنای باند به سادگی میزان داده های منتقل شده توسط دوربین ها را اندازه گیری می کند
سیستمی که از پهنای باند بیشتری استفاده می کند در هنگام ضبط فضای بیشتری را نیز روی هارد دیسک مصرف می کند.
به همین دلیل ، هر کاری که می توانید برای کاهش پهنای باند انجام دهید ، پاداش اضافه شده ای برای افزایش زمان ضبط خواهد داشت.

ضبط کننده ها گیج کننده هستند

اگر هنوز همه اینها را دنبال می کنید ، پس من هم اکنون تمام تلاش خود را می کنم تا بتوانم یک کلید در کار بیندازم
. حتی اگر اکثر NVR ها با تعداد مختلفی از دوربین ها در رزولوشن های مختلف کار کنند
اما در بسیاری از لیست ها (از جمله برخی از لیست های ما) هنوز آنها را به عنوان “8 کانال NVR” توصیف می کنند.
چرا این هست؟
این تا حدی مطابق قرارداد است و به عنوان روشی برای کمک به مقایسه مدل هاست.
چیزی که به عنوان “4 کانال 4MP NVR” توصیف می شود
معمولاً دارای پهنای باند کافی برای اجرای چهار دوربین 4 مگاپیکسلی با کیفیت بالا است
در حالی که “8 کانال 4MP NVR” با دو برابر کار می کند. همچنین
اکثر NVR ها همچنان تعدادی درگاه در پشت برای استفاده با دوربین های Power-over-Ethernet دارند. بعضی از اینها – به عنوان مثال – دارای 16 پورت PoE در پشت برای ارسال برق به دوربین ها هستند
اما اگر به طور جداگانه تغذیه شوند با دوربین های بیشتری کار خواهند کرد و پهنای باند نیز اجازه می دهد
کدام سبک دوربین مداربسته مناسب شما است؟
همه دوربین های مداربسته می توانند برای محافظت از محل کسب و کار شما استفاده شوند ، اما طراحی آنها می تواند به طرز چشمگیری
در دستیابی به این هدف تأثیر بگذارد. در وبلاگ امروز ، انواع اصلی طراحی را که می توانید انتخاب کنید بررسی خواهیم کرد
و در مورد مزایا و معایب هر یک بحث خواهیم کرد. امیدواریم که این امر به شما کمک کند هنگام انتخاب راه حل دوربین مدار بسته برای مشاغل خود بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.
دوربین هایی با شکل سنتی
ما برخی از دوربین های مدار بسته را ارائه می دهیم که طراحی کاملاً سنتی دارند. به عبارت دیگر ، آنها مانند سبک اصلی دوربین های مدار بسته به نظر می رسند. مزیت اصلی این طراحی این است که متجاوزان و مجرمان احتمالی احتمالاً دوربین های شما را می بینند و توسط آنها بازدارنده می شوند. از آنجا که طراحی آن ها حضور آنها را بسیار موثراعلام می کند
آن ها راهی عالی برای متجاوزان احتمالی هستند که قبل از وقوع آن ، در مورد اقدامات خود تجدید نظر کرده و از بزهکاری جزئی جلوگیری کنند.
متأسفانه ، مشتریان و مشتریان قانونی شما نیز می توانند این دوربین های بسیار مشهود را کمی ترسناک ببینند.
ما توصیه می کنیم دوربین های مداربسته به شکل سنتی در محیط های بیرونی اداری ، انبارهای ذخیره سازی ، انبارها و سایر مکان های تجاری که مشتری
احتمالاً در آن ورود نمی کند ، استفاده کنید. با این حال ، ممکن است برای ویترین فروشگاه های مشتری مناسب نباشند.

دوربین های دام

بسیاری از دوربین های مداربسته ای که ارائه می دهیم دارای یک شکل گنبد متمایز است
که محتاطانه و کاربردی است. این دوربین ها به گونه ای طراحی شده اند که روی سقف نصب می شوند که به آنها یک میدان دید خارق العاده می بخشد.
گرچه آن ها به اندازه یک بازدارنده به اندازه دوربین های شکل سنتی موثر نیستند
اما به اندازه کافی قابل توجه هستند که ممکن است برخی از مجرمان احتمالی توسط آنها منصرف شوند.
از طرف دیگر ، بعید است آنها مشتریان و مشتری های عادی را آزار دهند و آنها را مرعوب کنند.
اگرچه این دوربین ها حداکثر اختیار یا بازدارندگی فوق العاده موثر را ارائه نمی دهند
اما تعادل خوبی بین این دو وجود دارد. به همین دلیل ، آنها برای اکثر مکانهای مشتری روبرو ایده آل هستند.
دوربین های سبک ردیاب دود
تعداد کمی از دوربین هایی که ما ارائه می دهیم به گونه ای طراحی شده اند که شبیه ردیاب دود هستند
و توسط اکثر مشتریان و متجاوزان احتمالی کاملاً مورد توجه قرار نخواهد گرفت. به همین ترتیب ، آنها بازدارنده بسیار موثری نیستند.
با این حال ، اگر شما به هدفی محتاطانه به یک دوربین احتیاج دارید که مزاحمتی برای مشتریان شما ایجاد نکند و به شما امکان جلب مجرمان را با دست بدهد ، دوربین های سبک دود یاب بهترین گزینه برای شما هستند

قابلیت ACE در دوربین مداربسته

سیستم های نظارت و ضبط دوربین مداربسته آلارم های Ace به شما ۲۴ ساعت شبانه روز چشم می دهند و بر روی DVR  ضبط می شوند. مزایای نصب دوربین مداربسته بی پایان است ، اما بیشتر از همه ، منجر به پیگرد قانونی جنایتکاران در دادگاه می شود ، همان چیزی که همه ما می خواهیم.

هارد دیسک (DVR)

اکثر سیستم های دوربین مدار بسته به یک هارد دیسک (DVR) برمی گردند و این دستگاهی است که با وضوح ۷۲۰ ساعته ۲۴/۷ با سیستم های آنالوگ یا کیفیت ۱۰۸۰p با کیفیت بالا در سیستم های دوربین مدار بسته HDCVI که به تازگی منتشر شده اند ضبط می کند. DVR شما دارای یک دیسک  است تا تصاویر شما روی آن ضبط شوند. اندازه هارد دیسک به تعداد دوربین شما و وضوح (کیفیت تصویر) دوربین بستگی خواهد داشت. می توانید دوربین مدار بسته را طوری تنظیم کنید که فقط برای کاهش اندازه هارد دیسک مورد نیاز برای ضبط در حرکت باشد ، اما همیشه بهتر است که آن را ۲۴/۷ ضبط کنید تا در هنگام وقوع “تصویر کامل” از حوادث را بدست آورید. .

حتی . تماشای فیلم های دوربین مداربسته

در عین حال DVR های ما همچنان در همه دوربین ها ضبط می شوند.

تمام DVR های ما حداقل ۱ ترابایت در سیستم های تک و حداکثر ۸ ترابایت در سیستم های دوربین HD 1080p دارند.

این مقدار فضای ذخیره سازی همیشه برای ضبط حداقل ۱ ماه در اختیار شماست.

میزان دوربین موردنیاز شما به برنامه مورد نیاز بستگی دارد. مغازه ها معمولاً در داخل خود دوربین دارند و در واقع بسیار مفید است

مخصوصاً اگر مغازه ای پر از جمعیت داشته باشید و فقط ۱ یا ۲ پرسنل مشغول خدمت باشند.

این دوربین ها همچنین به شما امکان می دهند فقط با داشتن یک مانیتور دوربین مداربسته در نزدیکی محل کارکنان

از جزایر مغازه ها و مناطق خلوت خود بازدید کنید. فقط با دیدن دوربین هایی که روی صفحه نمایش دیده می شود

بسیاری از سارقان کوچک را منصرف می کند.

آلارم های Ace

سایر اماکنی که آلارم های Ace سیستم های نظارت و ضبط دوربین های مدار بسته را نصب کرده اند.

گاراژها – محافظت از اتومبیل های با ارزش
کارگاه های گاراژ – در صورت تصادف با وسایل نقلیه پرسنل و مشتریان
رستوران ها  – برای مشاهده کارکنان ، آموزشها و گاوصندوق ها ، ایمنی مشتری و کارکنان
فروشگاه ها – محافظت در برابر بالابر فروشگاه
املاک مسکونی بزرگ و کوچک – سرقت – تخریب و عبور از مرز
انبارها – برای محافظت از سهام ، ایمنی کارکنان و مدیریت کارکنان
مدارس – حمایت از کودکان و کارمندان و اموال
بیمارستان ها – محافظت از بیماران ، کارمندان و دارایی ها

ادعاهای جبران خسارت کارگر
مطالبات بیمه
دزدی اداری
ادعای آزار و اذیت
صدمه به اموال
مشاهده فرآیند و بهره وری
تأیید هشدار دروغین
کیفیت تصویر جایی است که همه چیز در یک سیستم دوربین جمع می شود. آیا می توانید موضوع مورد نظر را از عکس هر دوربین تشخیص دهید؟ کیفیت به این معنی است که شما یک تصویر واضح و روشن با کنتراست مناسب دارید. بدون توجه به زمان روز یا سایر عوامل محیطی ، هیچ شستشو ، خاموشی یا تخریب وجود ندارد. شما می خواهید تصاویری مفید برای اهداف شما داشته باشید ، خواه این بدان معناست که آنها باید در دادگاه بایستند یا فقط اطلاعات بیشتری به شما می دهند.

پخش مستقیم فیلم از طریق اینترنت

قابلیت مشاهده دوربین های خود از طریق اینترنت یا شبکه شرکتی به یک نیاز روزافزون در دنیای امروز تبدیل شده است. کارکنان ما با این فناوری پیشرفته با تجربه هستند و در همکاری با پرسنل فناوری اطلاعات شما برای ایجاد یک سیستم یکپارچه برای نیازهای مشاهده از راه دور شما کار می کنند. توانایی مشاهده سیستم خود را از هرجایی که می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید تصور کنید. بگذارید کارشناسان ما به شما نشان دهند چگونه می توانید به یک راه حل اقتصادی برای این فناوری آینده نگرانه دست پیدا کنید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا SD59230I-HC
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR4108HS-8P-4KS2

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید