قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-B1B20P-L

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-B1B20P

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-B1B20P

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-B1B20P:

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-B1B20P دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است.دارای دید در شب تا 30 متر بوده و دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.این دوربین مدار بسته از دسته دوربین های مدار بسته بولت و دارای لنزی از نوع ثابت است.دارای وزن خالص 0.22 کیلوگرم بوده و دارای کنترل بیتریت CBR/VBR است.دارای پان: 0° ~ 360° و شیب: 0° ~ 90° و چرخش: 0° ~ 360° بوده و دارای حداکثر دیافراگم F2.0 است.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری 1/2.7” 2Megapixel progresive CMOS
پیکسل ها 1920(H) x1080(V)
RAM/ROM 64MB/16MB
اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی Auto/Manual, 1/3~1/100000s
حداقل نور محیط 0.09Lux/F2.0(Color,1/3s,30IRE)

0.5Lux/F2.0(Color,1/30s,30IRE)

0Lux/F2.0(IR on)

نسبت S/N More than 50dB
IR Distance up to 30m(98ft)
کنترل روشن/خاموش دید در شب Auto/ Manual
تعداد چراغ های دید در شب 1

لنز

نوع لنز Fixed
نوع دهانه لنز Board-in
فاصله کانونی 2.8 mm (3.6 mm optional)
حداکثر دیافراگم F2.0/F2.0
زاویه دید H:115°/87.5°, V:60°/47°
کنترل فوکوس Fixed
فاصله فوکوس 0.6m(1.97ft)
DORI Lens Detect Observe Recognize Identify
2.8 mm 43.5m(143ft) 17.4m(57ft) 8.7m(28.5ft) 4.3m(14ft)
3.6 mm 53.3m(175ft) 21.3m(70ft) 10.7m(35ft) 5.3m(17.4ft)

PTZ

پان / شیب / چرخش Pan:0° ~360° ;Tilt:0° ~90° ;Rotation:0° ~360°

ویدئو

فشرده سازی H.265/H.264H/MJPEG(Sub Stream)
کدک هوشمند Support H.265+/H.264+
تعداد جریان 2 Streams
وضوح 1080P(1920×1080)/1.3M(1280×960)/

720P(1280×720)/D1(704×576/704×480)//VGA(640×480)/ CIF(352×288/352×240)

نرخ فریم Main Stream: 1080P (1 ~ 25/30fps)
Sub Stream: D1(1 ~ 25/30fps)
کنترل بیتریت CBR/VBR
بیتریت H265:12K~6400K

H.264:32K ~8192K

روز و شب Auto(ICR) / Color / B/W
BLC BLC / HLC / DWDR
تعادل رنگ سفید Auto/Natural/Street Lamp/Outdoor/Manual
به دست آوردن کنترل Auto/Manual
کاهش سر و صدا 3D DNR
تشخیص حرکت Off / On (4 Zone, Rectangle)
منطقه مورد استفاده Off / On (4 Zone)
تثبیت کننده تصویر (EIS) N/A
دید در شب هوشمند Support
زوم دیجیتال 16x
چرخش تصویر 0°/90°/180°/270°
انعکاس Off / On
پوشش Off / On (4 Area, Rectangle)

صدا

فشرده سازی N/A

شبکه

کابل RJ-45 (10/100Base-T)
پروتکل HTTP;TCP;ARP;RTSP;RTP;RTCP;UDP;DHCP;DNS;IPV4;NTP;Multicas; ICMP; IGMP
روش استریمینگ Unicast / Multicast
حداکثر دسترسی کاربر 10 Users/20 Users
ذخیره سازی روی صفحه N/A
مرورگر IE, Chrome, Firefox, Safari
نرم افزار Smart PSS, DSS,DMSS
اتصال به گوشی IOS, Android

گواهینامه

گواهینامه ها CE: (EN 60950:2000)

FCC: FCC Part 15 Subpart B

پورت

پورت ویدیویی N/A
پورت صوتی N/A
RS485 N/A
آلارم N/A
برق
منبع تغذیه DC12V, PoE (802.3af)(Class 0)
مصرف برق <4.2W

 

محیط

دما برای فعالیت -30° C ~ +60° C (-22° F ~ +140° F) / Less than 95% RH
دما برای ذخیره سازی -30° C ~ +60° C (-22° F ~ +140° F) / Less than 95% RH
حفاظت IP67
مقاومت N/A

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Metal+Plastic
ابعاد Φ70mm×162.6mm(2.76”x6.49”)
وزن خالص 0.22Kg(0.49lb)
وزن ناخالص 0.3Kg(0.66lb)

تشخیص پس از سرقت:

دوربین های مدار بسته در تشخیص پس از سرقت سارقان کمک می کنند. با کمک فیلم های ضبط شده ، پلیس ها و ماموران امنیتی می توانند مجرمان را ردیابی کرده و جایی که آنها بعد از سرقت رفته اند را به دست آورند. دوربین های دید در شب اطمینان می دهند که هیچ کس از تاریکی استفاده نمی کند و وارد خانه شما نمی شود.

از موانع کنترل دسترسی اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که هیچکس بدون اجازه وارد خانه نمی شود.در نظر داشته باشید که هرگز پسورد ورود به سیستم دوربین مدار بسته خود را به کسی ندهید.

دوربین مدار بسته بولت چیست؟

نام دوربین های بولت نیز بخاطر شکل استوانه ای متمایز آنها است که شبیه به یک مکعب مستطیل یا لوله است. به عنوان یکی از رایج ترین انواع دوربین های امنیتی ، دوربین های بولت یک بازدارنده قابل مشاهده هستند.

در حقیقت ، مطالعات نشان داده اند که وجود دوربین های امنیتی باعث می شود که اموال شما به یک هدف نامطلوب برای دزد ها و سارقان تبدیل شوند. مانند دوربین های دام ، دوربین های بولت را می توان در داخل و خارج از منزل نصب کرد.

نصب دوربین های بولت راحت تر است و به دلیل شکل دوربین بولت می توان لنزهای بزرگتری را بر روی بدنه آن نصب کرد. ایده آل برای استفاده در فضای باز  است و نوک دوربین بولت شامل یک لب کوچک است که به محافظت در برابر تابش نور و آب و هوا کمک می کند.

مزایای اصلی دوربین های بولت محدوده و نصب آنها است. دوربین های بولت دارای برد بیشتری هستند که آنها را برای مشاهده مناطق بزرگ مانند حیاط خلوت و پارکینگ ها ایده آل می کند.

 

مزایای اصلی دوربین بولت:

برد بیشتر
نصب آسان
استفاده داخلی و خارجی
ضد آب
دید در شب
تفاوت های اصلی بین دوربین های گنبد با دوربین های گلوله ای:
نصب و راه اندازی آسان

دوربین های دام در داخل یا خارج از منزل نصب می شوند و می توانند به سقف متصل شده یا بر روی دیوارها نصب شوند. اگرچه دوربین های امنیتی دام کمتر قابل مشاهده هستند ، اما نصب آنها کمی سخت تر از دوربین های بولت است.

یک ناراحتی جزئی این است که اگر می خواهید میدان دید را تغییر دهید ، دوربین های دام باید دوباره نصب شوند ، در حالی که معمولاً می توانید دوربین بولت را تغییر دهید (به شرطی که ناحیه ای که می خواهید مشاهده کنید در محدوده دوربین باشد).

دوربین های بولت که هم در داخل و هم در خارج نصب می شوند ، معمولاً در کنار دیوار نصب می شوند. نصب دوربین های بولت آسان تر است زیرا دارای دسته نصب هستند. پس از نصب ، می توانید لنز دوربین را به راحتی قرار دهید تا ناحیه ای را که می خواهید دوربین آن را بگیرد، نظارت کنید.

دوربین مدار بسته چیست و چگونه کار می کند؟

NVR ها ،  به عنوان ضبط کننده های ویدئویی شبکه ای شناخته می شوند ، شبیه DVR ها هستند. با این حال ، آنها با دوربین های IP سازگار هستند. شما NVR و دوربین های امنیتی خود را از طریق روتر یا سوئیچ شبکه متصل می کنید. به همین ترتیب ، می توانید به سادگی فیلم NVR خود را از طریق یک برنامه تلفن همراه یا مرورگر وب مشاهده کنید.

یک نکته اضافی برای هارد دیسک ها: شما باید هارد دیسک های درجه نظارت را برای NVR یا DVR خود انتخاب کنید. هارد دیسک های درجه نظارت دارای اجزای با دوام تری نسبت به هارد دیسک های رایانه ای معمولی هستند که به آنها اجازه می دهد در صورت نیاز ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته کار کنند.

دستگاه های DVR که به ضبط کننده های دیجیتال نیز معروف هستند ، جایگزین ضبط کننده های مدرن برای ضبط کننده های آنالوگ هستند که با استفاده از نوارهای ویدئویی کار می کردند. دستگاه های DVR فیلم های آنالوگ را با فرمت های دلخواه در ثانیه و وضوح به فرمت دیجیتال تبدیل می کنند. هنگامی که فضای هارد دیسک پر می شود ، تصاویر جدید بر روی تصاویر اصلی ضبط می شوند ، بنابراین ضروری است که به محض وقوع حادثه ضبط کننده خود را بررسی کنید.

هنگام تعیین نوع سیستم امنیتی ، مکان خانه شما و جغرافیای آن بسیار مهم است. برای مثال ، محافظت از خانه در مکانی که جرم و جنایت کمتر است، نیاز به ویژگی های امنیتی متفاوتی نسبت به جا و مکانی که پر از جرم و جنایت دارد. به همین ترتیب ، اگر خانه شما در نزدیکی یک منطقه ای باشد که امکان  آتش سوزی آن زیاد باشد، می تواند خطر آتش سوزی برای شما وجود داشته باشد. بنابراین شما نیاز به سیستم حفاظتی، با ویژگی های مناسب برای داشتن امنیت بیشتر در محل خود دارید.

تعمیر و نگهداری سیستم های امنیتی:

راه اندازی و نگهداری صحیح سیستم امنیتی بسیار مهم است. تعمیر و نگهداری،عملی پیشگیرانه و کاملا صحیح است. در تعمیر و نگهداری پیشگیرانه ، همه عناصر تشکیل دهنده امنیت (دوربین ها ، اتصالات ، سیم کشی) را بررسی می کنند تا مطمئن شوند که همه چیز به خوبی کار می کند.

هر گونه خطایی که تشخیص داده شود باید برطرف شود. در صورت خرابی دوربین مدار بسته ، نقص امنیتی رخ می دهد که یکپارچگی سیستم امنیتی ما را از بین می برد و سیستم امنیتی ما را آسیب پذیر می کند. در مرحله تعمیر و نگهداری اصلاحی ، همه مواردی که عملکرد مناسبی ندارند تعمیر یا تعویض می شوند.

برای داشتن یک سیستم امنیتی موثر ، لازم است یک برنامه ریزی جامع داشته باشید که چندین مرحله را پوشش دهد ، و همه  مراحل بسیار مهم هستند: طراحی ، نصب ، نگهداری و سرویس تأیید زنگ های دریافت شده. هرگونه خرابی که در هر یک از این مراحل رخ دهد می تواند باعث نقض امنیتی قابل توجهی شود و شما را در برابر سرقت آسیب پذیر کند.

مشکلات منبع تغذیه:

اماکن دارد درست کار نکردن دوربین مدار بسته به دلیل خرابی ترانسفورماتور ۱۲ ولت باشد. دوربین های مدار بسته معمولاً با ولتاژ ۱۲ ولت کار می کنند ، بنابراین مجهز به آداپتورهایی هستند

تا آن آداپتور ها به دوربین های مدار بسته برق رسانی کنند و دوربین مدار بسته به کار خود ادامه دهد. این ترانسفورماتورها در طول زمان خراب می شوند و ولتاژ مادون قرمز مناسب به دوربین نمی رسد. این مشکل برق باعث روشن و خاموش شدن متناوب می شود که می توان گفت مانند پلک زدن است.

مزایای دوربین مدار بسته دارای میکروفون:

مزیت بزرگ این نوع سیستم صوتی دوربین مداربسته این است که شما به هیچ کابل اضافی یا حتی اتصال صوتی نیاز ندارید. دلیل این امر آن است که سیگنال های صوتی و تصویری همه از طریق یک کابل متصل می شوند.

این باعث می شود وقتی سیستم بخواهید از دوربین مداربسته برای محافظت از دارایی خود و افرادی که دوستشان دارید استفاده کنید ، سیستم به هم ریخته و مهمتر از همه ، کمتر دیده می شود.

حتی اگر این نوع سیستم ها از کابل های کمتری استفاده می کنند ، بازهم مهم است که توسط یک شرکت نصب حرفه ای دوربین مداربسته نصب شود.

بله سیستم دوربین مداربسته شما کاملاً قادر به ضبط صدا است. اکثر دوربین ها یا به میکروفون مجهز هستند و یا ورودی میکروفون خارجی دارند. برای دوربین های تجاری ، این نوع دومی است. بسیاری از میکروفون های دوربین مدار بسته می توانند تا شش متر دورتر صدای با کیفیت ضبط کنند.

دوربین های مداربسته دارای قابلیت صوتی معمولاً مختص برنامه های مسکونی است و فقط مربوط به تجارت نیست ، بنابراین برای صرفه جویی در هزینه های تولید ، دوربین های تجاری معمولاً شامل میکروفون داخلی نیستند.

دوربین های مدار بسته در کل برای هر مغازه و هر منزلی لازم است و وجود آن به افراد محیطی پر از آرامش و بدون استرس را می دهد.دوربین های مدار بسته می توانند همه اتفاقاتی که در محیط می افتد را ضبط کنند و به شما نمایش دهند.امنیتی که دوربین های مدار بسته به شما ارائه می دهند دارای کیفیت بسیار بالایی است و می تواند در صورت سرقت از محل ، کمک بسیار زیادی برای دستگیری دزد کند.دوربین های مدار بسته مدرک بسیار بزرگ هستند که می توانند به شما در گرفتن حق خودتون کمک کنند.

آرامش:

سیستم های امنیتی قدیمی اغلب به قراردادهای طولانی و نصب حرفه ای گران قیمت نیاز دارند ، اما با اکثر نسخه های هوشمند می توانید آنها را خودتان نصب کرده و هزینه اضافی ای را به خاطر نصب پرداخت نکنید.یکی دیگر از مسائلی که شما باید به آن بپردازید،مسئله برند و جنس است.جنس یک دوربین مدار بسته تعیین می کند که چقدر عمر کند و چقدر بتواند به شما خدمات ارائه دهد.

دستیابی به آرامش خاطر برای شما نباید گران یا دشوار باشد. به شرط آنکه شما بسیار با دقت در این حوضه وارد شوید.باید شما حتما محصول و قیمت اصلی آن را در بازار در نظر بگیرید و با قیمت هایی که فروشندگان به شما می دهند مقایسه کنید.با این عمل شما می توانید مناسب ترین قیمت را پیدا کرده و محصول را خریداری کنید.

اکثر مردم اشیاء با ارزش خود را در خانه خود نگهداری می کنند. هنگامی که سیستم امنیتی نصب نشده است ، محافظت از اشیاء قیمتی خود در برابر سارقان و سارقین چالش برانگیزتر می شود. با کمک یک سیستم امنیتی که خانه یا محل کار شما را ایمن نگه می دارد ، می توان اشیاء گران بها و پول نقد را حفظ کرد. با قفل های پیشرفته و سیستم کنترل دسترسی و چندین لایه امنیتی می توان  از اینکه فرد نمی تواند وارد سیستم های امنیتی شود اطمینان حاصل کند.

محدوده دوربین:

چند چیز در محدوده دوربین تأثیر می گذارد ، از جمله تراشه  و سنسور آن ، نوع لنز ، دامنه وسیع ، خطوط وضوح و نور پس زمینه. در حالی که تا حد زیادی به دوربین  انتخاب شده بستگی دارد ، به طور کلی ، دوربین های دام دارای لنزهای کوچکتری نسبت به دوربین های بولت هستند ،

زیرا شکل یک دوربین بولت باعث می شود تا لنزهای بزرگتر را راحت تر درون دوربین مدار بسته خود جای دهید.دوربین های بولت برای مناطق بیرونی مانند بیرون خانه ها،خیابان ها،حیات ها، و دیگر مکان های بیرونی توصیه می شود.

قیمت دوربین مداربسته داهوا DH-IPC-HDBW2831R-ZS

این دوربین مداربسته دارای سرعت شاتر الکتریک بالا با حداقل نور محیط است.

دید در شب در این محصول با فاصله ۳۰ متر و کنترل دستی و اتومات میباشد.

نسبت سیگنال بر نویز در این محصول از مقدار ۵۰dB برخوردار است.

مشخصات لنز در این دوربین شامل لنز از نوع موتورایز با دهانه BOARD-IN و فاصله کانونی ۳.۷ میلی متر است.

این محصول دارای سنسور تصویر سی ماس ۱/۱.۸ اینچ میباشد. حافظه رم و رام در این دوربین ۵۱۲ مگا بایت و ۱۲۸ مگا بایت است.

حداکثر دیافراگم در این محصول F1.9 میباشد.

لنز های موتورایز لنز های حرکتی هستند که توسط یک ریموت بدون دخالت دست قابل تنظیم میباشند.

هوش مصنوعی با قابلیت IVS از مشخصات دیگر این محصول است.

از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته قابلیت PTZ است. دوربین های PTZ دوربین های حرکتی نامیده میشوند. این دوربین ها قابلیت حرکت افقی و عمودی هستند.

همچنین دارای دید در شب هوشمند با قابلیت ۱۸ ال ای دی در نور شب میباشد. هر چه تعداد ال ای دی ها بیشتر باشد نور تصاویر در شب روشن تر و با کیفیت تر خواهد بود.

سطح حفاظت در این محصول IP67 و IK10 است. توسط این استاندارد ها دوربین در برابر گرد و غبار ، اب مقاوم است و ضد ضربه میباشد.

از قابلیت های دیگر این محصول میتوان به : فشرده سازی ویدیو ، کدک هوشمند ، کاهش نویز ۳D DNR ، وایت بالانس ، کنترل گین به صورت دستی و اتومات و … میتوان اشاره کرد.

منبع تغذیه در این محصول ۱۲ ولت با مصرف برق ۱۰ وات است. همچنین دارای قابلیت PoE میباشد. PoE اتصال بدون برق را به محصول القا میکند.

شرکت علم و صنعت

شرکت علم و صنعت دارنده محصولات داهوا ، هایک ویژن ، هایلوک و برند اختصاصی نایک ویژن با خدمات پس از فروش میباشد.محصولات نایک ویژن دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند و کیفیت تصویر آن ها با داهوا و برند هایک ویژن برابری میکند.

جهت اطلاع از لیست قیمت همکار لطفا ثبت نام فرمایید.

سایت داهوا تهران

دوربین مداربسته

سنسور تصویر ۱/۱.۸” ۸Megapixel progressive CMOS
حداکثر پیکسل ۳۸۴۰(H) x2160(V)
رم/رام ۵۱۲MB/128MB
سیستم اسکن Progressive
سرعت شاتر الکتریک Auto/Manual, 1/3~1/100000s
حداقل نور محیط

۰.۰۰۴Lux/F1.9( Color,1/3s,30IRE)
۰.۰۹Lux/F1.9 Color,1/30s,30IRE)
0Lux/F1.9(IR on)

نسبت سیگنال بر نویز More than 50dB
فاصله دید در شب Distance up to 30m(98ft)
کنترل دید در شب Auto/ Manual
تعداد ال ای دی ۱۸

لنز

نوع لنز Motorized
دهانه لنز Board-in
فاصله کانونی ۳.۷mm~11mm
حداکثر دیافراگم F1.9
زاویه دید H:112°~۴۶°, V:60°~۲۶°
کنترل فوکوس Fixed
فاصله فوکوس ۰.۲m(0.66ft)
فاصله دوری Detect Observe Recognize Identify
۸۳m(272ft) ۳۳m(108ft) ۱۷m(56ft) ۸m(26ft)
۱۹۰m(623ft) ۷۶m(249t) ۳۸m(125ft) ۱۹m(62ft)

PTZ

محدوده پن/شیب Pan:0° ~۳۵۵° ;Tilt:0° ~۷۵° ;Rotation:0° ~۳۵۵°

هوش

رویداد شروع Motion detection, Video tampering, Scene changing, Network disconnection, IP address conflict, Illegal access, Storage anomaly
IVS Tripwire, Intrusion

ویدیو

فشرده سازی H.265/H.264H/MJPEG(Sub Stream)
کدک هوشمند Support H.265+/H.264+
ظرفیت جریان ۲ Streams
رزولوشن

۴K(3840×۲۱۶۰)/۶M(3072×۲۰۴۸)/۵M(2560×۱۹۲۰)/
۳M(2048×1536)/3M(2304×۱۲۹۶)/
۱۰۸۰P(1920×۱۰۸۰)/۱.۳M(1280×960)/
۷۲۰P(1280×۷۲۰)/D1(704×۵۷۶/۷۰۴×۴۸۰) /
VGA(640×۴۸۰)/CIF(352×۲۸۸/۳۵۲×۲۴۰)

نرخ انتقال Main Stream: 1080P(1 ~ 25/30fps)
Sub Stream: D1(1 ~ 25/30fps)
کنترل بیت ریت CBR/VBR
بیت ریت

H.264: 32Kbps~8192Kbps
H.265: 16Kbps~8192Kbps

روز/شب Auto(ICR) / Color / B/W
BLC حالت BLC / HLC / WDR(120dB)
وایت بالانس Auto/Natural/Street Lamp/Outdoor/ManuaL
کنترل گین Auto/Manual
کاهش نویز ۳D DNR
تشخیص حرکت Off / On (4 Zone, Rectangle)
منطقه مورد نظر Off / On (4 Zone)
تصویر الکترونیکی Support
دید در شب هوشمند Support
زوم دیجیتال ۱۶x
چرخش ۰°/۹۰°/۱۸۰°/۲۷۰°
ویژگی اینه ای Off / On
ماسک حریم خصوصی Off / On (4 Area, Rectangle)

صدا

فشرده سازی N/A

شبکه

کابل RJ-45 (10/100Base-T)
پروتکل

HTTP;HTTPs;TCP;ARP;RTSP;RTP;RTCP;UDP;SMTP;

FTP;DHCP;DNS;DDNS;PPPoE;IPv4/v6;QoS;UPnP;

NTP;Bonjour;IEEE 802.1x;Multicast;ICMP;IGMP;

TLS

نرم افزار ONVIF Profile S&G, API
متد جریان Unicast / Multicast
دسترسی کاربر ۱۰ Users / 20 Users
ذخیره سازی

NAS

Local PC for instant recording

مرورگر IE, Chrome, Firefox, Safari
مدیریت نرم افزار Smart PSS, DSS, DMSS
تلفن همراه IOS, Android

گواهینامه

گواهینامه ها

CE (EN 60950:2000)

UL:UL60950-1

FCC: FCC Part 15 Subpart B

رابط

رابط ویدیو N/A
رابط صدا N/A
RS485 N/A
هشدار N/A

برق

منبع تغذیه DC12V PoE (802.3af)(Class 0)
مصرف برق <10.9W

محیط

شرایط عملیاتی -۳۰° C ~ +60° C (-22° F ~ +140° F) / Less than 95% RH
شرایط ذخیره سازی -۳۰° C ~ +60° C (-22° F ~ +140° F) / Less than 95% RH
حفاظت IP67
مقاومت IK10

ساختار

بدنه Metal
ابعاد φ۱۲۲mm×۸۸.۹mm(4.80”x3.50”)
وزن خالص ۰.۴۹Kg (1.09lb)
وزن ناخالص ۰.۶۶Kg(1.46lb)

عملکرد تصویر دوربین مداربسته

عدم نمایش تصویر دوربین مداربسته

همانطور که میدانید برا ی حفظ امنیت در دنیای امروزی وجود دوربین های مدار بسته ضروری است اما برخی اوقات این دوربین ها دچار مشکلی می شوند که از عملکرد درست خود باز می مانند

ما در اینجا راهنمایی هایی بری شما عزیزان آورده ایم که وقتی با مشکلی رو به رو شدید ابتدا خود به بررسی دوربین مدار بسته خود بپردازید و سپس باز اگر مشکل رفع نشد با افراد متخصص یا پشتیبانی تماس بگیرید

در ابتدا در مورد این صحبت می کنیم که از کجا بفهمیم دوربین های مدار بسته مشکل پیدا کرده اند و باید به فکر درست کردن آن ها باشیم.

چگونه بفهمیم دوربین مداربسته کار می کند یا نه؟

روش های مختلفی برای محافظت از دارایی شما در دنیای مدرن وجود دارد. یکی از متداول ترین روش ها برای افزودن امنیت به یک ویژگی نصب سیستم های دوربین مداربسته است. سیستم های دوربین مدار بسته پیچیده به نظر می رسند. آنها دارای سیمهایی هستند که از دیوار عبور می کنند و دوربینهای مختلفی که لزوماً کاری از پیش نمی برند.

از آنجا که با دیدن دوربین نمی توانید تشخیص دهید که آیا دوربین مدار بسته کار می کند ، بسیاری از افراد می خواهند بدانند که آیا دوربین مداربسته کار می کند یا نه. روش های مختلفی برای تشخیص کارکرد دوربین وجود دارد. بیایید نگاهی به چند مورد بیندازیم.

NVR / DVR را بررسی کنید

ساده ترین راه برای تشخیص اینکه آیا دوربین مدار بسته رفتن به Network Video Recorder یا Digital Video Recorder است. هر دوربین را باز کنید و مطمئن شوید که می توانید آن را مشاهده کنید. هر چند این همه ماجرا نیست. همچنین می خواهید برگردید و بررسی کنید که هر دوربین به تازگی فیلم ضبط کرده است. این امکان وجود دارد که یک دوربین مدار بسته کار خود را به شکلی متوقف کند که همچنان به شما امکان می دهد دوربین را مشاهده کنید اما فیلم ضبط نکنید.

دوربین ها را از راه دور بررسی کنید

برخی از دوربین های مدار بسته به شما امکان می دهد به دوربین ها و فیلم های ذخیره شده از یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید با استفاده از یکی از این سیستم عامل ها دوربین های خود را بررسی کنید.

نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که دوربین مداربسته در حالی که داده را به رایانه یا تلفن شما نمی فرستد ، می تواند همچنان کار کند. این به این دلیل است که داده ها از طریق تلفن یا از طریق اینترنت ضبط نمی شوند. درعوض ، در NVR یا DVR ضبط می شود. مشکلات اینترنتی یا مشکلات انتقال باعث می شود دوربین هایتان در حالی که هنوز در حال ضبط هستند ، روی دستگاه از راه دور نمایش داده نشوند.

از آشکارساز اشکال یا الکترونیک استفاده کنید

می توانید اشکالات یا وسایل الکترونیکی را از فروشگاه های تخصصی یا اینترنت تهیه کنید. این دستگاه ها به اشکال و اندازه های مختلفی ارائه می شوند. شما آنها را در اطراف منطقه ای که می خواهید برای وسایل الکترونیکی جارو بزنید ، بکشید. دوربین های مدار بسته هنگام کار یک سیگنال کوچک از خود ساطع می کنند ، سیگنالی که آشکارساز اشکال باید بتواند آن را بلند کند. هرچند همه دوربین ها این سیگنال را ساطع نمی کنند. بستگی به دستگاه دارد.

اطمینان حاصل کنید که یک اشکال یا دستگاه الکترونیکی با کیفیت خریداری کرده اید

. تعداد زیادی دستگاه جعلی یا کیفیت پایین در اینترنت موجود است. اگر به یکی از این موارد متوسل شوید

ممکن است به دروغ تصور کنید که دوربین مداربسته کار نمی کند.

بررسی های آمازون باید به شما کمک کند تا کیفیت یک آشکارساز اشکال را تعیین کنید.

برای دیدن اینکه آیا آنها روشن هستند

اگر فقط می خواهید ببینید دوربین مداربسته روشن است یا نه ، چند روش وجود دارد

که می توانید استفاده کنید. دوربین های Point Tilt Zoom هنگام روشن شدن می چرخند

یا حرکت می کنند. دوربین های PTZ به سبک گنبدی سخت تر قابل مشاهده خواهند بود

اما اگر به دقت نگاه کنید در صورت حرکت هنوز می توانید رصد کنید.

بصری به دنبال LED های IR باشید

تقریباً همه دوربین های مداربسته دید در شب مبتنی بر IR دارند تا دوربین بتواند در شب ببیند.

در بیشتر موارد ، این چراغ های کوچک هنگام روشن بودن با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیستند

 اگر از نزدیک دوربین دور شوید

باید بتوانید نور قرمز ضعیفی را از این چراغ های مادون قرمز ساطع کنید.

این به شما اطلاع می دهد که دوربین روشن است.

از دوربین تلفن خود استفاده کنید

یک گزینه دیگر این است که تلفن همراه خود را بیرون بیاورید و آن را به سمت دوربین ببرید.

بیشتر چراغ های مادون قرمز توسط دوربین روی تلفن شما قابل برداشت هستند ، بنابراین وقتی تلفن خود را به سمت دوربین مداربسته می گیرید

باید نور ساطع شده را ببینید. روش قبلی و این روش در مواقعی که مکان تاریک باشد

و اکثر دوربین های مداربسته چراغ های IR خود را روشن نکنند تا تاریک شود ، بهترین عملکرد را دارند.

دوربین های مداربسته ابزاری شگفت انگیز برای کمک به امنیت مال شما هستند.

یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از کارکرد سیستم دوربین مداربسته برای نصب حرفه ای آن.

نصب کنندگان حرفه ای قبل از شروع کار از تنظیم و کارکرد همه چیز مطمئن خواهند شد.

این کار را خودتان انجام دهید احتمال اینکه کار نصب متوقف شود یا دستکاری شود.

در ادامه در مورد مشکلات دوربین های مداربسته به ویژه عدم نمایش تصویر به شما می گوییم:

اگر راهنمای خرید دوربین امنیتی HD را به دقت دنبال نکنید ، یکی از بزرگترین سردردهایی که ممکن است به شما دچار شود ، مشکلات تصویر دوربین های مدار بسته است.

دوربین نظارتی شما واضح نیست. این نمایش تصاویر نیست. در طول روز / شب تار است. تصاویر تار و عجیب و غریب با تصاویر بی کیفیت به دست می آید. این خرابکاری را تسخیر کرد اما هیچ چهره روشنی نداشت. فازی است یا نشان دادن تصویر دوتایی است. خطوط نورد می شود تصویر دوربین امنیتی در حال چشمک زدن ، غلت زدن ، پریدن است …

انتخاب دوربین IP از بهترین مارک دوربین امنیتی اولین کاری است که از مشکل کیفیت تصویر دوربین مداربسته جلوگیری می کند

چه چیزی باعث مشکلات کیفیت تصویر دوربین امنیتی شما می شود؟

بنابراین ، شاید تعجب کنید ، چرا دوربین امنیتی شما شب ها سوسو می زند؟ چه عواملی می توانند باعث ایجاد دوربین های امنیتی فازی شوند؟ و چرا دوربین های امنیتی کیفیت بدی دارند؟

در واقع ، عواملی که باعث ایجاد مشکلات تصویر دوربین مداربسته شما می شوند ، مانند واضح نبودن ، نشان ندادن تصاویر ، داشتن مشکلات دید در شب یا نمایش صفحه سبز / صورتی ، ممکن است متفاوت باشد. در اینجا دلایل اصلی ما جمع بندی شده است.

لنز دوربین کثیف است
ممکن است طول کابل فرمت بیش از حد طولانی باشد
بزرگنمایی متغیر نمی تواند به طور خودکار تمرکز کند
وضوح تصویر دوربین شما خیلی پایین است (کیفیت تصویر خوبی نیست)
سیگنال WiFi بیش از حد یک هفته است یا WiFi پایدار نیست (برای دوربین های WiFi)
وضوح تصویر مانیتور شما پایین است

 وقتی تصویر دوربین امنیتی پاک یا تار است آن را برطرف کنید

در اینجا راه حل هایی برای رفع ویدیوی دوربین IP امنیتی یا تصاویر نامشخص یا مبهم در شب وجود دارد:

در صورت کدر بودن لنز دوربین IP امنیتی ، از نظر آلودگی ، گرد و غبار ، تار عنکبوت و … بررسی کنید. لنزها را با یک پارچه نرم و تمیز تمیز کنید. از پاک کننده های خشن یا پاک کننده های آئروسل که ممکن است به لنز آسیب برساند استفاده نکنید.
مشخصات دوربین امنیتی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید عملکرد کابل داخلی در محدوده مناسب است. اگر از دوربین امنیتی بی سیم استفاده می کنید ، مطمئن شوید که دوربین فاصله زیادی با روتر ندارد.

برای یک دوربین امنیتی متغیر ، باید تنظیمات فوکوس و بزرگنمایی را تنظیم کنید. به یاد داشته باشید دوربین های واریفوکال گاه به گاه نیاز به تنظیم دارند. اگر دوربین امنیتی نتواند فوکوس کند ، تصاویر نامشخص هستند (می توانید راه حل هایی را برای عدم تمرکز دوربین ها امتحان کنید).
و اگر از دوربین امنیتی WiFi استفاده می کنید می توانید نکات مربوط به IP Camera WiFi Not Working را امتحان کنید.

 اگر دوربین مداربسته شما تصاویر را نشان نمی دهد آن را برطرف کنید

اگر دوربین های امنیتی دوربین مداربسته شما تصاویر را نشان نمی دهد ، رفع سریع را انجام دهید:

بررسی کنید آیا منبع تغذیه دوربین امنیتی شما به درستی کار می کند یا خیر.
دوربین امنیتی خود را روی پورت DVR / NVR متفاوت آزمایش کنید.
کابلهای ورودی را عوض کنید تا ببینید آیا تفاوتی ایجاد می کند یا خیر.
تأیید کنید که فرمت های ویدئویی سازگار دوربین های امنیتی و DVR / NVR شما هستند.

نکات مفیدی برای حل مشکلات رنگ دوربین مداربسته

اگر دوربین های امنیتی شما تصاویر سبز یا صورتی نشان می دهد ، برای حل مشکلات رنگی دوربین مداربسته این نکات مفید و اثبات شده را که به اثبات رسیده است ، در نظر بگیرید.

دوربین امنیتی را به مکان دیگری منتقل کنید تا ببینید آیا مشکل از آن دوربین باقی مانده است.
چراغ های IR را چند بار بصورت دستی روشن و خاموش کنید تا ببینید آیا کار می کند.
با قطع اتصال برق ، دوربین را خاموش و روشن کنید.
شماره 4 اگر عکس دوربین امنیتی شما خیلی روشن است آن را برطرف کنید
مشکل کیفیت تصویر دوربین امنیتی شما ممکن است در روشن بودن بیش از حد تصویر باشد. و می توانید 4 راه حل را امتحان کنید.

دوربین امنیتی را مستقیماً به سمت منبع نور مانند خورشید یا نور نقطه ای قرار ندهید.
اگر دوربین امنیتی شما دارای یک آفتابگیر قابل تنظیم است ، آن را به جلو بکشید تا نور اضافی را مسدود کند.
تنظیمات روشنایی و کنتراست دوربین امنیتی را تنظیم کنید.
دوربین امنیتی خود را به مکان دیگری منتقل کنید.
یادداشت سردبیر: دوربین را مستقیماً به سمت پنجره شیشه ای هدایت نکنید.

اگر تصویر فیلمبرداری دوربین امنیتی شما خیلی تاریک است آن را برطرف کنید

اگر تصویر فیلمبرداری دوربین امنیتی شما بیش از حد تاریک یا واضح نیست ، می توانید راه حل های زیر را برای رفع آن امتحان کنید:

تنظیمات روشنایی و قرارداد دوربین امنیتی را تنظیم کنید.
دوربین امنیتی را در موقعیت دیگری یا مکان دیگری تنظیم کنید.
سایبان قابل تنظیم آفتاب (اگر دوربین امنیتی از آن استفاده می کند) را به سمت عقب بکشید تا نور بیشتری وارد شود.

وضوح سیستم دوربین امنیتی یا جریان ویدئو را بررسی کنید

مطمئن شوید که وضوح مناسب دوربین ها را تنظیم کرده اید. یک دوربین 720p یا 960H ممکن است تصاویر واضح و واضحی را ضبط نکند. اگر از یک دوربین امنیتی 4 مگاپیکسلی (1440p super HD) استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که وضوح تصویر یا جریان فیلم روی 2560 × 1440 یا حداقل 1920 × 1080 تنظیم شده باشد.

اگر از مانیتور برای دیدن فیلم ها استفاده می کنید ، مطمئن شوید که از وضوح استاندارد دوربین های شما برخوردار است.

 NTSC یا PAL را بررسی کنید

NTSC و PAL دو نوع کاملاً متفاوت از سیستم رمزگذاری ویدئو هستند. آنها وضوح و نرخ فریم متفاوتی دارند و کشورها و مناطق مختلف از انواع مختلفی استفاده می کنند. اطلاعات بیشتر در مورد NTSC VS PAL را مشاهده کنید. اگر از یک دوربین امنیتی استفاده می کنید که نمی تواند با یکی از آنها سازگار باشد ، ممکن است صفحه ویدئویی را که با خطوط سیاه پوشیده شده است دریافت کنید که به نظر می رسد در جای خود تکان می خورند.

اطمینان حاصل کنید که دوربین امنیتی دارای فیلتر برش مادون قرمز است – دید در شب

همه دوربین های امنیتی از دید در شب با کیفیت بالا برخوردار نیستند و اگر دوربین شما فاقد فیلتر برش IR باشد ، باعث تاری دوربین دوربین شما در شب می شود و دیگر نمی توانید از آن در فضای باز استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برخی از نورهای محیط در محیط داخلی نیز می تواند باعث بروز مشکلات کیفیت تصویر شود. یک دوربین امنیتی دید در شب با کیفیت بالا بخرید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR4104HS-P-4KS2/L
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا DH-NVR4104HS-4KS2

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید