قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HDBW1230EP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HDBW1431EP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HDBW1431EP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HDBW1431EP:

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HDBW1431EP دارای رزولوشن 4 مگاپیکسل است.دارای مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر آب و گرد و  غبار است.دارای دید در شب تا 30 متر و دارای ضد نور WDR است.دارای وزن خالص 0.34 کیلوگرم بوده و دارای بدنه ای فلزی است.دارای لنزی از نوع ثابت و دارای قابلیت اتصال به گوشی است.دارای آیریسی از نوع ثابت و دارای پروتکل های 24 ال ای دی دید در شب است.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری 1/3” 4Megapixel progresive CMOS
پیکسل ها 2688(H)x1520(V)
RAM/ROM 512MB/32MB
سیستم اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی Auto/Manual, 1/3~1/100000s
حداقل نور محیط 0.08Lux/F2.0( Color,1/3s,30IRE)

0.3Lux/F2.0( Color,1/30s,30IRE)

0Lux/F2.0(IR on)

نسبت S/N More than 50dB
IR Distance up to 30m(98ft)
کنترل روشن/خاموش دید در شب Auto/ Manual
تعداد چراغ های دید در شب 24

لنز

نوع لنز Fixed
نوع دهانه لنز Board-in
فاصله کانونی 2.8mm (3.6mm optional)
حداکثر دیافراگم F2.0/F2.0
زاویه دید H:104°/87°, V:57°/48°
آیریس Fixed
فاصله فوکوس N/A
DORI Lens Detect Observe Recognize Identify
2.8 mm 63(207ft) 25(82ft) 13(43ft) 6(20ft)
3.6 mm 80(262ft) 32(105ft) 16(52ft) 8(26ft)

PTZ

محدوده پان / شیب/چرخش Pan:0° ~355° ;Tilt:0° ~65° ;Rotation:0° ~355°

هوش مصنوعی

IVS Tripwire, Intrusion

ویدیو

فشرده سازی H.265+/H.265/H.264+/H.264
تعداد جریان 2 Streams
وضوح 4M(2688×1520/2560×1440)/3M(2304×1296)/

1080P(1920×1080)/720P(1280×720)/

D1(704×576/704×480)/ CIF(352×288/352×240)

نرخ فریم 4M(1 ~ 20fps)/3M (1 ~ 25/30fps)
D1/CIF(1 ~ 25/30fps)
کنترل بیتریت CBR/VBR
نرخ بیت H.265: 12K ~ 8448Kbps

H.264: 32K ~ 10240Kbps

روز و شب Auto(ICR) / Color / B/W
BLC BLC / HLC / WDR(120dB)
تعادل رنگ سفید Auto/Natural/Street Lamp/Outdoor/Manual
به دست آوردن کنترل Auto/Manual
کاهش سر و صدا 3D DNR
تشخیص حرکت Off / On (4 Zone, Rectangle)
منطقه مورد استفاده Off / On (4 Zone)
تثبیت کننده تصویر (EIS) N/A
دید در شب هوشمند Support
زوم دیجیتال 16x
زاویه ها 0°/90°/180°/270°
انعکاس Off / On
پوشش Off / On (4 Area, Rectangle)

صدا

فشرده سازی N/A

شبکه

کابل ها RJ-45 (10/100Base-T)
پروتکل HTTP;TCP;ARP;RTSP;RTP;UDP;RTCP;SMTP;FTP;DHCP;DNS;DDNS;PPPOE;IPv4/v6;SNMP;QoS;UPnP;NTP
قابلیت ها ONVIF, PSIA, CGI
روش استریمینگ Unicast / Multicast
حداکثر دسترسی کاربر 10 Users / 20 Users
ذخیره سازی روی صفحه NAS

Local PC for instant recording

نمایش در مرورگر IE, Chrome, Firefox, Safari
نرم افزار Smart PSS, DSS,Easy4ip
اتصال به گوشی IOS, Android

گواهینامه

گواهینامه ها CE (EN 60950:2000)

UL:UL60950-1

FCC: FCC Part 15 Subpart B

پورت

پورت ویدیویی N/A
پورت صوتی N/A
RS485 N/A
آلارم N/A

برق

منبع تغذیه DC12V PoE(802.3af)(Class 0)
مصرف برق <4.6W

 

محیط

دما برای فعالیت -30° C ~ +60° C (-22° F ~ +140° F) / Less than 95% RH
دما برای ذخیره سازی -30° C ~ +60° C (-22° F ~ +140° F) / Less than 95% RH
حفاظت IP67
مقاومت IK10

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Metal
ابعاد Φ109.9mm × 81mm (4.33″ x 3.19″)
وزن خالص 0.34Kg (0.75lb)
وزن ناخالص 0.47Kg (1.04lb)

دوربین های امنیتی تحت شبکه:

دوربین های امنیتی Wi-Fi (تحت شبکه) به شما این امکان را می دهند که از هر نقطه در جهان منزل خود را کنترل کنید.داشتن این قابلیت باعث افزایش امنیت شده و جلوی بسیاری از سرقت هایی که در حال اجرا بوده،گرفته شده است.داشتن یک سیستم امنیتی عالی این اجازه را به شما می دهد که با خیال راحت به سفر و تفریحات خودتون پرداخته و با آرامش به کار ها و اعمال روزمره خود بپردازید.

مردم وسایل و اشیاء ارزشمند خود را در داخل خانه خود نگهداری می کنند. نمی توان همه چیز را در یک بانک امن نگه داشت. این امر بسیار مهم است که منزل خود را از هر نوع سرقت و غارت ایمن کنید. راههای زیادی برای ایمن نگه داشتن خانه شما وجود دارد ، اما روشهای متداول مانند نگهبانی و حیوان خانگی برای ایمن سازی خانه و اشیاء با ارزش شما در عصر تکنولوژیکی مناسب نیستند. سارقان و دزد ها مجهز به ابزارهای مدرن هستند که با روشهای معمولی نمی توانیم آنها را مهار کرد. بیایید بیشتر در مورد اینکه چرا امنیت خانه شما، در مورد وسایل امنیتی مدرن مهم است بحث کنیم.

حفاظت کامل:

مجموعه کاملی از سیستم های امنیتی از اموال شما محافظت کامل می کند. گروهی از دوربین های امنیتی می تواند به شما این اطمینان را که هیچ رویدادی بدون اجازه صورت نمی گیرد. سیستم کنترل دسترسی اطمینان حاصل می کند که هیچ دسترسی غیرمجاز صورت نمی گیرد. با استفاده از یک سیستم هشدار دهنده ، ورودی خانه مانند درها و پنجره ها از هر نوع نفوذ در امان می مانند.

تشخیص پس از سرقت:

دوربین های مدار بسته در تشخیص پس از سرقت سارقان کمک می کنند. با کمک فیلم های ضبط شده ، پلیس ها و ماموران امنیتی می توانند مجرمان را ردیابی کرده و جایی که آنها بعد از سرقت رفته اند را به دست آورند. دوربین های دید در شب اطمینان می دهند که هیچ کس از تاریکی استفاده نمی کند و وارد خانه شما نمی شود.از موانع کنترل دسترسی اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که هیچکس بدون اجازه وارد خانه نمی شود.در نظر داشته باشید که هرگز پسورد ورود به سیستم دوربین مدار بسته خود را به کسی ندهید.

وسایل امنیتی قابل مشاهده از هرگونه سرقت جلوگیری می کند زیرا تهدیدی برای سارقین و مهمانان ناخواسته است. همچنین توصیه می شود دوربین های امنیتی و زنگ هشدارها برای عموم قابل مشاهده باشد ، زیرا آنها مانع شکستن شیشه و ورود سارقان و ایجاد نا امنی می شود. یک سیستم امنیتی نصب شده سارقان را از نفوذ به خانه شما و دسترسی به اموال شخصی شما دلسرد می کند و باز می دارد.

برای عزیزان خود ارزش قائل شوید:

مردم هنگام زندگی با خانواده و عزیزان خود در داخل خانه خود احساس امنیت می کنند. بسیار مهم است که خانواده خود را از هر نوع تهاجم و تهدید خارجی نجات دهید. برای جلوگیری از هرگونه وضعیت خطرناک ، توصیه می شود خانه خود را به یک سیستم امنیتی بسیار عالی و با کیفیت بالا مجهز کنید. اگر اولویت با عزیزان است ، افراد باید خانه های خود را با سیستم امنیتی ایمن کنند.

اکثر مردم اشیاء با ارزش خود را در خانه خود نگهداری می کنند. هنگامی که سیستم امنیتی نصب نشده است ، محافظت از اشیاء قیمتی خود در برابر سارقان و سارقین چالش برانگیزتر می شود. با کمک یک سیستم امنیتی که خانه یا محل کار شما را ایمن نگه می دارد ، می توان اشیاء گران بها و پول نقد را حفظ کرد. با قفل های پیشرفته و سیستم کنترل دسترسی و چندین لایه امنیتی می توان  از اینکه فرد نمی تواند وارد سیستم های امنیتی شود اطمینان حاصل کند.

مشکلات سیستم های امنیتی:

هیچ چیز در دنیا کامل نیست و می توانیم بگوییم که سیستم های امنیتی نیز همینطور هستند.سیستم های امنیتی نیز مانند کل اشیاء و جانداران جهان می تواند دچار اختلال و مشکل شود.این اختلال ها در برابر محاسن و خوبی های دوربین های مدار بسته بسیار کوچک و ناچیز است که می توانیم این مشکلات را بر طرف کنیم.

10 مشکل رایج دوربین های مدار بسته:

1. تأیید قدرت و اتصال دوربین:

گاهی اوقات یک مشکل می تواند به سادگی قطع یک سیم باشد. دوربین های پروتکل اینترنت (IP) عموماً دارای نشانگرهای LED هستند که برای انتقال داده ها به شبکه استفاده می شود ، اما ممکن است در داخل دوربین پنهان باشد. اگر LED های دوربین روشن نمی شوند ، باید بررسی کنید که آیا دوربین از خارج تغذیه می شود (به دیوار وصل شده است). اگر دوربین شما از طریق برق و نه از طریق باتری تغذیه می شود ، باید بررسی کنید که آیا وات مناسب دوربین را دریافت می کند ، زیرا یک دوربین پیچیده مانند زوم pan-tilt ، وات بیشتری از برق معمولی نیاز دارد.

2. دوربین را کشف و پینگ کنید:

با بررسی فهرست راهنمای دوربین ، آدرس IP دوربین خود را بیابید. هنگامی که آدرس خود را پیدا کردید ، می توانید با استفاده از لپ تاپ یا تلفن هوشمند خود ، قدرت اتصال را پینگ کنید. cmd را در موتور جستجوی ویندوز تایپ کنید و این باید یک خط فرمان DOS را باز کند. وقتی این مورد ظاهر شد ، از شما خواسته می شود ping و آدرس IP خود را تایپ کنید. ممکن است مشاهده کنید که درخواست Time Out یا Destination Host Unreachable روی صفحه ظاهر می شود. در این صورت ، بررسی کنید آیا دستگاهی که استفاده می کنید در یک شبکه مشابه دوربین شما قرار دارد یا خیر. اگر دوربین را در شبکه می بینید ، سعی کنید با استفاده از مرورگر خود به آن متصل شوید.

3. نام کاربری/رمز عبور را به خاطر بسپارید:

اگر قادر به اتصال نیستید ، ممکن است که نام کاربری یا رمز ورود را اشتباه وارد کرده باشید. اگر علت این است ، باید به دفترچه راهنما مراجعه کنید.

4. جدول های ARP را بررسی کنید:

جدول های وضوح آدرس (ARP) را که معمولاً در قسمت بیرونی دوربین قرار دارند بررسی کنید. می توان آدرس های MAC و IP را با استفاده از ARP ارجاع داد.

5. IP را تأیید کنید:

اگر بیش از یک دوربین دارید ، باید مطمئن شوید که آدرس IP آنها متفاوت است ، زیرا نمی توانید به یک یا همه دوربین ها دسترسی پیدا کنید.

6. سیستم عامل را ارتقا دهید:

مراقب باشید که دوربین شما به روز باشد. می توانید این کار را با اتصال به VMS و دسترسی به صفحه وب دوربین انجام دهید.

7. دوربین را راه اندازی مجدد کنید:

گاهی اوقات این اولین کاری است که انجام باید بدهیم .سیستم را برای 10 تا 20 ثانیه خاموش کرده و دوباره تنظیمات خود را وارد کنید.

8. کابل کشی را بررسی کنید:

اطمینان حاصل کنید که کابل ها صاف و محکم هستند زیرا در صورت وجود گره ها یا کابل های شل این می تواند ریشه مشکل شما باشد.

9. دوربین تنظیم مجدد کارخانه:

این می تواند یک کار شدید باشد زیرا می توانید تمام سابقه خود را از دست بدهید ، اما این روند به عیب یابی هر گونه مشکل کمک می کند. تنظیم مجدد کارخانه را می توان به سادگی با فشار دادن گیره کاغذ به دکمه تنظیم مجدد سوراخ پین که در پشت قرار دارد ، انجام داد.

10. برای پشتیبانی با سازنده یا ارائه دهنده نظارت از راه دور تماس بگیرید:

اگر هنوز در دوربین مدار بسته ایراد مشاهده می کنید و از کار خود مطمئن نیستید ، از یک متخصص کمک بگیرید که می تواند در هر مرحله از راه به شما کمک کند.

جلوگیری از نفوذ بدون درگیری بسیار بهتر از برخورد و عواقب آن است. علاوه بر این ، یک سیستم امنیتی مجهز به دوربین مدار بسته می تواند عامل مهمی برای جنایتکاران باشد که خانه یا محل کار شما را هدف قرار می دهند. دوربین مدار بسته اصطلاحی برای انواع فناوری های نظارت تصویری است که با اتصال دوربین های ویدئویی بر روی یک حلقه (که به آن مدار نیز گفته می شود) عمل می کند و سپس بر روی یک مانیتور مرکزی تلویزیون ضبط یا نمایش داده می شود.

هنگامی که تصمیم به اضافه کردن یک سیستم امنیتی گرفتید ، یکی از مراحل بعدی انتخاب نوع دوربین هایی است که می خواهید نصب کنید. دو نوع اصلی دوربین وجود دارد: بولت و دام. صرف نظر از نوع ملک (مسکونی یا تجاری) و اندازه ، تفاوت های ظریفی بین دو دوربین امنیتی وجود دارد که باید بدانید.

در این راهنما ، کارشناسان امنیتی ما تفاوت بین دوربین های دام در برابر بولت و مزایا و معایب هر یک را توضیح می دهند تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کنند.

برخی از تفاوت های کلیدی بین دوربین های بولت و دوربین های دام شامل شکل ، نصب و محدوده دوربین است. در حالی که دوربین های بولت بیرون قرار می گیرند و در یک جهت کار خود را انجام می دهند ، دوربین های دام به دلیل محافظت از شیشه و زاویه وسیع تر دوربین ،دارای قابلیت بیشتری هستند.

دوربین دام چیست؟

دوربین های امنیتی دام نام خود را از شکل دایره ای و گنبدی خود گرفته اند. دوربین امنیتی در یک شیشه محافظ شفاف قرار گرفته است. اگرچه دوربین های امنیتی دام می توانند در داخل و خارج از خانه استفاده شوند ، اما بسیاری از مشاغل از جمله هتل ها ، رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی به دلیل طراحی مجزا از دوربین های دام در داخل استفاده می کنند.

یکی از مزایای اصلی دوربین دام این است که شیشه می تواند تعیین محل دوربین را مشکل کند.

علاوه بر این ، دوربین های دام عموماً دوام بیشتری دارند و در برابر خرابکاری مقاوم هستند زیرا از لنز دوربین محافظت می شود.

همچنین دوربین های دام ضد ضربه وجود دارد که دارای روکش های مقاوم و محکم در برابر خرابکاری های مختلف هستند. در مقایسه ، دوربین های بولت را می توان خاموش کرد یا به صورت دستی در جهت دیگری قرار داد. شکل و طراحی دوربین های دام به شما این امکان را می دهد که زاویه وسیع تری را تحت نظر داشته باشید زیرا لنز در مقابل دوربین های بولت فقط در یک جهت حرکت می کند.

نمایندگی دوربین های مداربسته پاناسونیک در تهران

نمایندگی دوربین های مداربسته پاناسونیک در تهران

با سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگی سایت علم و صنعت،امروز می خواهیم در مورد نمایندگی دوربین های مداربسته پاناسونیک در تهران صحبت کنیم

نمایندگی دوربین های مداربسته پاناسونیک در تهران

در اینجا به معرفی این برند و محصولاتی از آن می پردازیم:

تلاش این کمپانی این است که تا لحظاتی از حقیقت زیربنایی را به دست آورند تا از تصمیمات آن دسته از متخصصانی که با محافظت و نجات جان انسان ها ، دنیایی ایمن تر و آرام تر فراهم می کنند ، حمایت کنند.

این چالش را در پیش گرفته اند تا راه حل های فن آوری را گسترش دهند که حواس انسان را با نوآوری هایی که حتی در چالش برانگیزترین محیط ها را آگاه و محافظت می کند ، گسترش دهند.

آینده ای را متصور می شوند که بتوان از وقایع ناگوار جلوگیری کرد. آینده نگران کننده شرایط پزشکی برای بهبود زندگی میلیون ها نفر در آینده.

نمایندگی دوربین های مداربسته پاناسونیک در تهران

باهم نمونه ای از محصولات این برند را می بینیم

قیمت دوربین مداربسته پاناسونیک WV-SW395

قیمت دوربین مداربسته پاناسونیک WV-SW395

همکار گرامی جهت اطلاع ازلیست قیمت همکار کلیک فرمایید.

برای مشاهده محصولات پاناسونیک  کلیک کنید

با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان گرامی

شرکت فنی و مهندسی علم و صنعت

سالیان سال همواره به عنوان بزرگترین وارد کننده

و پخش کننده دوربین های مدار بسته با برند های نایک ویژن Nikvision ,

هوبانتی Hubanti ,هایک ویژنHikvision ,داهوا Dahua  و سوئیچ و تجهیزات شبکه

با برند NKTECH مرتبط با سیستم های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است.

مارک های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شونده توسط این شرکت را تشکیل می دهند.

اطلاعات فنی:

  • این دوربین دارای استاندارد ONVIF است
  • دارای استاندارد IP66 میباشد
  • این دوربین مداربسته دارای قابلیت کنترل پهنای باند است
  • ۳۶X زوم اپتیکال و ۱۲X زوم دیجیتال با کیفیت VGA را ارئه میدهد
  • این دوربین مداربسته کیفیت تصویر بالا ( HD 720p ) و قابلیت ارسال ۳۰ فریم در ثانیه را دارا است
  • از قابلیت های این دوربین مداربسته میتوان :لوکس پایین ۰.۵ در حالت رنگی و ۰.۰۶ در حالت سیاه و سفید
    تکنولوژی تشخیص صورت افراد و نمایش آن بصورت کاملا شفاف اشاره کرد
  • دارای قابلیت POE ( کارکرد بدون نیاز به کابل تغذیه ) است
  • این دوربین مداربسته دارای تکنولوژی FACE SUPER DYNAMIC و SUPER DYNAMIC با قدرت ۱۲۸ برابر میباشد
  • این دوربین از نوع دام است
  • ردیابی خودکار دارد
  • ضد آب ، مه و گرد و غبار از قابلیت های حفاظتی این دوربین مداربسته هستند
  • کیفیت تصویر HD را ارائه میدهد
  • ۳۶X زوم اوپتیکال دارد
  • نوع لنز این دوربین مداربسته چرخشی است

قیمت دوربین مداربسته پاناسونیک WV-SP105

قیمت دوربین مداربسته پاناسونیک WV-SP105

همکار گرامی جهت اطلاع ازلیست قیمت همکار کلیک فرمایید.

برای مشاهده محصولات پاناسونیک  کلیک کنید

با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان گرامی

شرکت فنی و مهندسی علم و صنعت

سالیان سال همواره به عنوان بزرگترین وارد کننده

و پخش کننده دوربین های مدار بسته با برند های نایک ویژن Nikvision ,

هوبانتی Hubanti ,هایک ویژنHikvision ,داهوا Dahua  و سوئیچ و تجهیزات شبکه

با برند NKTECH مرتبط با سیستم های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است.

مارک های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شونده توسط این شرکت را تشکیل می دهند.

اطلاعات فنی:

– حداقل روشنایی (B / W) به شرح: ۰.۴ لوکس میباشد

– فریم در ثانیه JPEG: 30 فریم در ثانیه (۱۲۸۰ ۹ ۹۶۰)

– شبکه این دوربین: ۱۰/۱۰۰ BASE-TX ، IP v4 / v6

– میزان قدرت: ۱۲ ولت است

– PoE (IEEE802.3af)

– اسکن پیشرفته

– فشرده سازی فیلم به شکل: H.264 میباشد

-قابلیت روز / شب: دارد

– حداقل نور (رنگ)به شرح: ۰.۸ لوکس میباشد

– این دوربین مداربسته حداکثر وضوح تصویر: ۱.۳ را ارائه میدهد

– این دوربین مداربسته از نوع صنعتی است

– Super Dynamic: خیر

– سنسور تصویربرداری: سنسور MOS 1/3 “

– حداکثر مصرف برق در این دوربین: ۲.۸W (PoE) ، ۲۰۰mA (DC) میباشد

– شرایط کار در دمای: ۳۲F ~ 104F را دارد

– ترمینال تلفن همراه / پشتیبانی تلفنی: JPEG

– سطح امنیت: شناسه / PWD

قیمت دوربین مداربسته پاناسونیک WV-SP105

– Minimum Illumination (B/W): 0.4 lux

– fps JPEG: 30fps (1280 x 960)

– Network: 10/100 BASE-TX, IP v4/v6

– Power: 12VDC

– PoE(IEEE802.3af)

– Progressive Scan

– Video Compression: H.264

– Day/Night: Yes

– VIQS: Yes

– Minimum Illumination (Color): 0.8 lux

– Max Image Resolution: 1.3M

– Camera Type: Box

– Super Dynamic: No

– Imaging Device: ۱/۳″ MOS Sensor

– Max Power Consumption: 2.8W (PoE), 200mA (DC)

– Operating Temperature: 32F~104F

– Mobile terminal / Phone Support: JPEG

– Security: ID/PWD

پس از آشنایی با این برند،به سرلغ مطالبی حول دوربین های مداربسته می رویم:

سیستم های مدار بسته بی سیم

انواع مختلفی از سیستم های مدار بسته بی سیم وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی های خاص ، موافقان و مخالفان خاص خود هستند. انتخاب یک سیستم مناسب ممکن است دشوار باشد و معمولاً برای اکثر موارد استفاده ، توصیه می کنیم نصب دوربین مداربسته کاملاً بی سیم را انجام دهیم. با این حال ، برای کسانی که در تاریکی در مورد گزینه هایی هستند که هنگام استفاده از گزینه های بی سیم ارائه می شوند

دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ

تجهیزات دوربین مداربسته آنالوگ بدون تداخل به یک سیگنال بی سیم پیوسته متکی هستند. دستیابی به این مسئله در مناطقی با پهنای باند / پهنای باند بالا مانند مراکز تجاری یا پارک های تجاری دشوار است.

از آنجا که کیفیت به شکل سیگنال دریافت شده از دوربین متکی است ، کیفیت ، تعریف و سایر جزئیات تصویر می تواند بسیار متفاوت باشد. هر چیزی که با شکل سیگنال تداخل داشته باشد ، می تواند تصویر را تحریف کند ، که برای برخی از برنامه ها به یک مسئله جدی تبدیل می شود. همچنین ممکن است موقعیت هایی به شما ارائه شود که سیگنال کاملاً مسدود شده باشد و هیچ تصویری از آن دریافت یا ضبط نشود. این امر باعث می شود که این نوع اجرا برای اکثر مشاغل جدی که امنیت خود را جدی می گیرند ، یک شروع کننده نباشد.

علاوه بر این ، انتقال دوربین مدار بسته آنالوگ می تواند موارد امنیتی را نیز به همراه داشته باشد. گیرنده ها را می توان با سو استفاده یا ناخواسته بر روی فرکانس مناسب تنظیم کرد ، این بدان معنی است که سیگنال های دوربین شما دور می شوند.

دوربین مداربسته بی سیم دیجیتال

شکل سیگنال های دوربین مداربسته دیجیتال چندان مهم نیست و نمی توان به راحتی آن را مسدود کرد. در حقیقت ، سیگنال های دیجیتال تنها با روشن یا خاموش کردن تجهیزات می توانند واقعاً تغییر کنند.

از آنجا که انتقال سیگنال دیجیتال – یا Wi-Fi – به راحتی رمزگذاری می شود ، از پتانسیل امنیتی بسیار بیشتری نیز برخوردار است. فقط تجهیزات با کلید امنیتی مربوطه می توانند برای دریافت تصاویر از دوربین استفاده شوند.

رمزگذاری برای هر سیستم بی سیم کاملاً مهم است. بدون رمزگذاری هر سیستم بی سیم ، امنیت داده ها فقط به اندازه امنیت WiFi است. از نظر تئوری ، مهاجمان می توانند حملات در وسط و سایر بردارهای حمله پیشرفته را با رهگیری بسته های داده با استفاده از تجهیزات ویژه برای ایجاد اختلال در سیستم شما یا دستکاری داده های ضبط شده یا نشان داده شده ، انجام دهند.

هزینه های بی سیم به طور بالقوه کمتر است

یکی از بزرگترین “مزایای” نصب دوربین مداربسته بی سیم (آنالوگ یا دیجیتال) ممکن است باعث تعجب بسیاری از افراد شود – هزینه آن. تجهیزات بی سیم مدرن بسیار مقرون به صرفه است ، و نصب می تواند سریع و نسبتاً ارزان باشد و معمولاً می تواند به یک شبکه بی سیم موجود برگردد.

سیم کشی سخت افزار تجهیزات دوربین مداربسته به خانه و محل کار شما ممکن است هزینه بر باشد ، اما قطعاً هزینه آن در مقابل مزایای ارائه شده جبران نمی شود. اما برای کاربران خانگی یا خانگی ، نصب سیستم های بی سیم سریع و مقرون به صرفه است. این امر به ویژه در صورت نیاز به اصلاحات ساختاری صادق است. سیم کشی همچنین می تواند ناخوشایند باشد ، مخصوصاً وقتی دوربین مداربسته برای مصارف خانگی باشد.

برای اکثر کاربران تجاری ، هزینه اضافی تجهیزات سخت افزاری دوربین مداربسته کاملاً ارزش دارد و معمولاً به عنوان تنها روش مناسب برای پیاده سازی یک سیستم مداربسته قابل اعتماد دیده می شود ، زیرا یک اتصال فیزیکی پایدار بین دوربین ها و گیرنده شما را تضمین می کند و تلاش قابل ملاحظه ای بیشتر برای هرگونه حمله احتمالی برای دخالت کردن.

دوربین مدار بسته IP بی سیم

شکل دیگری از فناوری امنیت بی سیم وجود دارد که پروتکل اینترنت دوربین مدار بسته است – اغلب سیستم انتخابی برای هر کسی که به انتقال “در زمان واقعی” نیاز دارد.

این سیستم از دوربین هایی استفاده می کند که تصاویر را به صورت داده ، از طریق اینترنت ، به تجهیزات دریافت از قبل کدگذاری شده مانند لپ تاپ ارسال می کند.

مزیت این نوع دوربین مدار بسته بی سیم بسیار امن است. همچنین می تواند برای دریافت و تجزیه و تحلیل تصاویر از مکان های دور استفاده شود. در واقع ، شما می توانید تعدادی دوربین IP بی سیم را در یک مکان تنظیم کنید ، که می توانند از جایی قابل توجهی کنترل و کنترل شوند.

از معایب این سیستم گران بودن آن است و نصب آن بسیار تخصصی و پیچیده است.

انعطاف پذیری دوربین مدار بسته بی سیم

موقعیت مکانی و همچنین نصب فناوری بی سیم معمولاً در مقایسه با تجهیزات دوربین مداربسته با سیم سخت آسان تر است. این انعطاف پذیری و سازگاری بیشتری را ارائه می دهد.

از هر نوع دوربین مداربسته ای که تصمیم می گیرید ، شرکتی با تجربه و تخصص برای طراحی و نصب سیستمی متناسب با نیاز و دارایی خود پیدا کنید.

چگونه دوربین بی سیم نصب کنیم؟

نصب دوربین بی سیم بسیار آسان است و اگر با یک مته دستی کار می کنید ، خودتان می توانید این کار را انجام دهید. اولین کاری که باید انجام شود این است که همه چیز را به برق وصل کنید و همه را روی میز آشپزخانه بگذارید و بررسی کنید که دوربین و گیرنده با یکدیگر “صحبت می کنند”.

این باعث می شود قبل از اینکه متوجه شوید مشکلی وجود دارد ، همه چیز را نصب کنید و مجبورید همه چیز را دوباره از بین ببرید. پس از کار کردن ، می توانید دوربین های خود را در موقعیت قرار داده و کابل ها را به منبع تغذیه هدایت کنید

آیا می توانید دوربین بی سیم را با سیم بسازید؟

به عنوان یک قاعده ، نه ، اکثر دوربین های بی سیم این گزینه را ندارند مگر اینکه به طور خاص در آن ساخته شده باشد. اگر شک دارید که ممکن است در آینده بخواهید سیم کشی کنید ، اکنون سیم کشی کنید.

Wired از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار است و بدون قطع شدن سیگنال ، تصویری با کیفیت بالاتر تولید می کند. فراموش نکنید که در صورت لزوم به راحتی می توانید راه دیگری را طی کنید – با استفاده از یکی از مجموعه های فرستنده و گیرنده ، دوربین سیمی را به بی سیم تبدیل کنید.

آیا می توانید یک دوربین بی سیم را هک کنید؟

این موضوع چند بار در اخبار بوده است ، درباره هک دوربین مداربسته ۲۰۱۶ در اینجا بیشتر بخوانید. با این حال ، بیشتر این داستان های ترسناک ، شامل دوربین های Wifi دسترسی از راه دور هستند که از فناوری کمی متفاوت استفاده می کنند.

برای دوربین های بی سیم ، بعید است که دوربین مداربسته شما به طور مخربی هک شود ، اما شخصی با گیرنده با همان فرکانس (۲.۴ گیگاهرتز) به طور بالقوه می تواند سیگنال را از یک دوربین بی سیم استاندارد آنالوگ دریافت کند. با این وجود دوربین های بی سیم دیجیتال از امنیت بیشتری برخوردار هستند

زیرا از چندین فرکانس برای جفت شدن دوربین و گیرنده استفاده می کنند. بنابراین اگر نگران هستید کسی سیگنال را از دوربین بی سیم شما بگیرد ، برای آرامش خاطر بیشتر به دیجیتال بروید

دوربین بی سیم دیجیتال چیست؟

یک دوربین بی سیم دیجیتال با دستگاه ضبط (مانند مانیتورهای LCD ما) جفت می شود تا با استفاده از طیف گسترده ای از فرکانس ها ، سیگنال واضح تری را تأمین کند. با این کار خطر تداخل وسایل دیگر در خانه شما کاهش می یابد و اطمینان حاصل می کنید

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-SD5A232XA-HNR
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-SD59230U-HNI

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید