قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HDBW4431EP-S

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HDBW4431EP-S

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HDBW4431EP-S

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HDBW4431EP-S:

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HDBW4431EP-S دارای رزولوشن 4 مگاپیکسل است.این دوربین مدار بسته دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و دارای دید در شبی تا 30 متر است.ضد ضربه بوده و دارای ضد نور WDR است.دارای اسکن از نوع CMOS و لنزی از نوع ثابت است.این دوربین مدار بسته از دسته دوربین های مدار بسته دام است و باید این نوع دوربین های مدار بسته را در محیط های داخلی قرار داد.

دوربین مدار بسته

رزولوشن 4MP
ضد نور WDR
حفاظت IP67 , IK10
دامنه دید در شب 30m
ICR Yes
لنز Fixed

دوربین های مدار بسته برای چه ساخته شدند و به وجود آمده اند؟

دوربین های مدار بسته برای این به وجود آمده اند که از اموال ، دارایی ها ، و جان شما به وجود آمده اند.هر کسی که تجربه استفاده از دوربین های مدار بسته را داشته است معتقد است که امنیت فقط با استفاده از دوربین های مدار بسته تامین می شود.دوربین های مدار بسته در کل برای افزایش امنیت به وجود آمده اند ، اما می توانند کار های دیگری از جمله مراقبت کردن از کودکان و سالمندان را نیز به شما ارائه دهند.می توانیم بگوییم که نقش دوربین های مدار بسته در زندگی ما بسیار پررنگ است و می تواند به داشتن یک زندگی آرام به ما کمک کند.

استفاده کردن از دوربین های مدار بسته:

شیوه استفاده شما از دوربین های مدار بسته نیز اهمیت زیادی دارد.چون نوع استفاده شما از دوربین مدار بسته بر روی کارایی و انجام فعالیت های آن تاثیر دارد.حتی با استفاده درست شما می توانید عمر دوربین مدار بسته خود را طولانی تر کنید تا بتواند مدت زمان بیشتری را برای شما کار کند.در نتیجه بهتر است که از دوربین مدار بسته خود به خوبی نگهداری کنید.

دوربین های مدار بسته می توانند روی زندگی شما تاثیر مستقیم داشته باشند.همه تاثیراتی که دوربین های مدار بسته بر روی زندگی شما می گذارند مثبت است و می تواند زندگی شما را راحت تر کند

و امنیت منزل و یا محل کار شما را بهبود ببخشد.شاید دوربین های مدار بسته به نظر بی اهمیت بیایند ، ولی افرادی که از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند متوجه اهمیت زیاد آنها می شوند و تاثیرات آنها را بر روی زندگی خود مشاهده می کنند.

دوربین های مدار بسته می توانند در هر دوره و هر زمانی استفاده شوند و در هر شرایط آب و هوایی به کار خود ادامه دهند.این موضوع بستگی به نوع دوربین مدار بسته شما نیز دارد.

اگر دوربین مدار بسته ای که خریداری می کنید دارای مقاومت بالایی باشد می تواند مدت زمان طولانی ای را برای شما کار کند و امنیت شما را به طرز موثری افزایش دهد.

ادامه توضیحات:

دوربین های مدار بسته فقط به منزل محدود نمی شوند.بلکه می توان از انها در مراکز تجاری و مغازه ها و محل های کاری دیگر نیز استفاده کرد.دوربین های مدار بسته برای محل های کار بیشتر لازم هستند

، چرا که امکان سرقت از محل های کار و مراکز تجاری بسیار بالا است و برای همین ما باید در محل های کار خود حتما از دوربین های مدار بسته استفاده کنیم.محل های کار به دلیل اینکه منبع اصلی درآمد بعضی از افراد است ، باید به خوبی محافظت گرفته شود و تحت نظر صاحبان خود باشد.

برای اینکه ما بتوانیم محل کار خود را در هر شرایط و هر جایی که هستیم زیر نظر داشته باشیم باید از دوربین های مدار بسته استفاده کنیم.متراژ در محل های کار و منازل بر روی تعداد دوربین مدار بسته تاثیر دارد.

به عنوان مثال اگر شخصی دارای منزلی بزرگ باشد ، باید از دوربین های مدار بسته با تعداد بالا تر از شخصی که منزلی کوچک دارد ، استفاده کند.دوربین های مدار بسته را می توان یکی از بزرگ ترین راه ها برای جلوگیری از دزدی و سرقت دانست.دوربین های مدار بسته حتی بر روی فرهنگ سازی نیز تاثیر مستقیم دارند ، زیرا می توانند افراد سارق را از سرقت منصرف کنند

و این یعنی افراد کمتری دست به سرقت از خانه و یا محل کار می زنند و بنابراین فرهنگ سازی می شود که هیچ کس ست به سرقت نزند.دوربین های مدار بسته فواید بسیاری دارندو به نظر اکثر افراد داشتن یک سیستم امنیت در درون منزل و یا محل کار لازم است.

ادامه توضیحات:

نصب دوربین مدار بسته در خانه می تواند ما را از کودکان ، حیوانات و یا افراد مسن درون منزل آگاه سازند به طوری که بدانیم آنها در حال حاضر چه کار می کنند و مشغول به انجام چه فعالیتی هستند.شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن های موبایل ها و تلفن های همراه در هر جای دنیا که باشید

به دوربین مدار بسته خود وصل شوید و از محیط تحت نظارت خودتان آگاهی داشته باشید.افرادی هستند که می خواهند به مدت طولانی به مسافرت بروند ولی به دلیل مطمئن نبودن از امنیت محیط از خواسته خود صرف نظر می کنند.این افراد با نصب دوربین مدار بسته می توانند

با خیالی راحت به مسافرت خود بروند بدون آنکه نیاز به استخدام نگهبان و یا قرار دادن سگ نگهبان در محل باشد.اگر شما رمز دوربین مدار بسته خود را فراموش کرده باشید می توانید از طریق ایمیل رمز جدیدی را برای دوربین مدار بسته خود تایین کنید.

ادامه توضیحات:

شما می توانید دو نوع دوربین مدار بسته را خریداری کنید ،یک نوع دوربین های مدار بسته بی سیم و دومین نوع دوربین های مدار بسته بی سیم.هر کدام از دوربین های مدار بسته ذکر شده دارای محاسن و معایبی هستند

که شما با توجه به نیاز خودتون می توانید یکی از این دو نوع را خریداری کنید.دوربین های مدار بسته بی سیم راحت تر از دوربین های مدار بسته با سیم نصب می گردند و از لحاظ کابل و سیم برای شما مشکلی ایجاد نمی کنند ولی این دوربین های مدار بسته می توانند هک شوند و حمله سایبری به آنها شود.

دوربین های مدار بسته با سیم اصلا هک نمی شوند ولی اگر سیم و کابل های آنها قطع شود در آن صورت شما به مشکل بر می خورید.

و دوربین مدار بسته دیگر نمی تواند اتفاقاتی که در محیط می افتد را ثبت کند.قیمت دوربین های مدار بسته با سیم کمتر از دوربین های مدار بسته بی سیم است ولی در هنگام نصب دوربین های مدار بسته با سیم دردسر زیادی دارند و وقت نصب شما را به دلیل داشتن نصبی سخت می گیرند.

کیس دوربین مداربسته

در ابتدا در مورد کیس دوربین مداربسته توضیحاتی را بیان می کنیم تا ببینیم منظور از کیس دوربین مداربسته چیست  در ادامه نمونه ای از کیس ها را برای شما می آوریم.

محفظه یا کیس دوربین مداربسته چیست؟

اگر یک دوربین امنیتی خریداری کرده اید که باید آن را در فضای باز نصب کنید ، کیس دوربین مداربسته همان چیزی است که باید به دنبال آن باشید

محفظه های دوربین در فضای باز باعث محافظت از دوربین های مداربسته در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و هر شرایطی می شود همچنین این کیس ها عمر دوربین های مداربسته را طولانی می کنند

محفظه های مداربسته زیر ویژگی های مختلفی مانند دمنده بخاری یا دید در شب را دارند و باعث محافظت از دوربین و خرابی کمتر آن می گردد. محفظه های دوربین به دلیل آسان بودن جایگزینی طراحی مبتنی بر مولفه این دوربین ها ، توسط متخصصان دوربین مدار بسته ترجیح داده می شوند

تعویض بدنه آسان است

در صورت خرابی دوربین های داخل جعبه. هنگام انتخاب خود ، در نظر بگیرید که آیا به محفظه بخاری / دمنده ای نیاز دارید

که به دوربین ها اجازه دهد در دمای بسیار سرد -۴۰ درجه فارنهایت تا ۱۲۰ درجه فارنهایت کار کنند

اگر برای برنامه خود به مادون قرمز نیاز دارید ، مسکن دوربین مداربسته دید در شب مادون قرمز را در نظر بگیرید که تا ۸۰ فوت دید در شب را فراهم می کند. این محفظه ها را می توان با استفاده از براکت محفظه cctv به دیواره یا تیر نصب کرد.

انواع کاور در دوربین های مداربسته به چه شکل است؟

۱. کاور های کوچک مناسب است برای دوربین مداربسته پین هول یا مینیاتوری

۲. کاور های متوسط نیز برای دوربین مداربسته باکس مورد استفاده قرار میگیرد

۳. کاورهای بزرگ مخصوص دوربین مداربسته صنعتی میباشد

۴. کاور سقفی برای دوربین مداربسته دام استفاده میشود

کیس دوربین مداربسته در فضای باز

در مکان های بیرونی ، وجود جو خورنده می تواند باعث خرابی سریع و جایگزینی زودرس دوربین ها و لنزها شود ، اگر به درستی محافظت نشود. در این مناطق ، به محفظه دوربین فولاد ضد زنگ نیاز است.
یک محفظه دوربین که کاملاً از فولاد ضد زنگ ساخته شده است ، برای استفاده در محیط های صنعتی و دریایی و به طور کلی که عوامل خورنده می توانند باعث خرابی سریع یک محفظه استاندارد از فولاد آلومینیوم شوند.

به لطف قیمت رقابتی آن ، می توان از محفظه دوربین ضد زنگ دوربین و همچنین جایگزینی برای یک محفظه آلومینیومی استفاده کرد ، جایی که کیفیت بالا و طراحی تصفیه شده درخواست می شود.
محفظه های لوله ای ناهموار به گونه ای طراحی شده اند که امکان نصب و نگهداری آسان را دارند. منطقه مفید داخلی بالا در دسترس است و دسترسی به دوربین و لنز از موقعیت کاری در دسترس است.

در حین طراحی بیشترین دقت برای اطمینان از بهترین محافظت در برابر عوامل خارجی مانند بارندگی (باران ، برف ، یخ ، رطوبت چگالش) ، خاک و گرد و غبار

مواد شیمیایی صنعتی ، اسیدها ، بقایای ، نمک پاش و بقیه موارد مشابه است.

حفاظت:

مجموعه کاملی از سیستم های امنیتی از اموال شما محافظت کامل می کند. گروهی از دوربین های امنیتی می تواند به شما این اطمینان را که هیچ رویدادی بدون اجازه صورت نمی گیرد. سیستم کنترل دسترسی اطمینان حاصل می کند که هیچ دسترسی غیرمجاز صورت نمی گیرد. با استفاده از یک سیستم هشدار دهنده ، ورودی خانه مانند درها و پنجره ها از هر نوع نفوذ در امان می مانند.

دوربین مدار بسته دام چیست؟

دوربین های امنیتی دام نام خود را از شکل دایره ای و گنبدی خود گرفته اند. دوربین امنیتی در یک شیشه محافظ شفاف قرار گرفته است. اگرچه دوربین های امنیتی دام می توانند در داخل و خارج از خانه استفاده شوند ، اما بسیاری از مشاغل از جمله هتل ها ، رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی به دلیل طراحی مجزا از دوربین های دام در داخل استفاده می کنند.

یکی از مزایای اصلی دوربین دام این است که شیشه می تواند تعیین محل دوربین را مشکل کند.

علاوه بر این ، دوربین های دام عموماً دوام بیشتری دارند و در برابر خرابکاری مقاوم هستند زیرا از لنز دوربین محافظت می شود.

همچنین دوربین های دام ضد ضربه وجود دارد که دارای روکش های مقاوم و محکم در برابر خرابکاری های مختلف هستند. در مقایسه ، دوربین های بولت را می توان خاموش کرد یا به صورت دستی در جهت دیگری قرار داد.

شکل و طراحی دوربین های دام به شما این امکان را می دهد که زاویه وسیع تری را تحت نظر داشته باشید زیرا لنز در مقابل دوربین های بولت فقط در یک جهت حرکت می کند.

دوربین مدار بسته بولت:

این نوع دوربین های مدار بسته در محیط های بیرونی مانند بیرون خانه ، بیرون مغازه و … قرار می گیریند.دوربین های بولت دارای برد بیشتری نسبت به دام هستند که آنها را برای مشاهده مناطق بزرگ مانند حیاط خلوت و پارکینگ ها ایده آل می کند.

همچنین نصب دوربین های بولت راحت تر است و به دلیل شکل دوربین بولت می توان لنزهای بزرگتری را بر روی بدنه آن نصب کرد. ایده آل برای استفاده در فضای باز  است و نوک دوربین بولت شامل یک لب کوچک است که به محافظت در برابر تابش نور و آب و هوا کمک می کند.

نور:

در حالی که نور در نظر گرفتنش در هر دوربینی مهم است ، خبر خوب در اینجا این است که هر دو دوربین بولت و دام اغلب شامل LED های مادون قرمز هستند که استرس و نگرانی در دسترس بودن نور را از بین می برند و به کاربر در این زمبنه بسیار مهم کمک می کنند. LED های مادون قرمز اطمینان می دهند که دوربین ها می توانند در شرایط کم نور  هم کار کنند.

دوربین های مدار بسته سیمی:

دوربین های امنیتی سیمی از یک سری کابل استفاده می کنند که فیلم را منتقل کنند و آن فیلم را به مانیتور منتقل می کنند. وقتی برد انتقال بیش از ۳۰۰ متر باشد ، گیربکس ممکن است ضعیف شود. با این حال ، استفاده از تقویت کننده های سیگنال ، سوئیچ ها و کابل های شبکه به کاهش مشکل انتقال طولانی مدت کمک می کند.

دوربین های مدار بسته آنالوگ از قدیمی ترین و متداول ترین نوع دوربین های امنیتی هستند. آنها ویدئو را در محل ذخیره می کنند و دارای قابلیت های امنیتی اولیه هستند. آنها همچنین می توانند بدون نیاز به DVR ، ویدئوی امنیتی را بر روی یک تلویزیون استاندارد نمایش دهند. با این حال ، اگر آنها ترجیح شخصی شما هستند با DVR کار می کنند.

نظارت بر فعالیتها با دوربین مدار بسته:

دوربین های مدار بسته به کارفرما ها و یا مدیران این امکان را می دهد تا در جریان فعالیت هایی که در محل کار اتفاق می افتد باشند. با وجود امنیت در مکانی که شما دوربین مدار بسته نصب کرده اید ، شرکت شما آرامش خاطر خواهد داشت زیرا که شما و کارکنان شما می دانید که دوربین مدار بسته در حال فعالیت است و امنیت را در آن مکان برای شما به ارمغان می آورد.

دوربین مدار بسته ارزان بیسیم

دوربین مدار بسته ارزان بیسیم

با پیشرفت تکنولوژی تلاش بر این است که وسایل الکترونیکی به سمت بی سیمی شدن بروند.این دوربین ها که دیگر محدود به سیم کشی نیستند،با اتصال به  اینترنت در هر مکان و در هر  زمان می توانند شروع

به ضبط کنند.در مقاله ی امروز می خواهیم در مورد این نوع دوربین ها صحبت کنیم لطفا تا پایان آن ما را همراهی کنید.

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

شرکت فنی و مهندسی علم و صنعت به مدیریت مهندس حمیدرضا صدیقی سالیان سال همواره به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش کننده دوربین های مدار بسته با برند های نایک ویژن Nikvision ,هوبانتی Hubanti ,هایک ویژنHikvision ,داهوا Dahua , سوئیچ و تجهیزات شبکه با برند NKTECH مرتبط با سیستم های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است.مارک های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شونده توسط این شرکت را تشکیل می دهند.

دوربین های مداربسته سیمی و دوربین های مداربسته بی سیم

بر همه ی ما روشن است که جهان در بسیاری از بخش های مختلف به سمت فناوری پیشرفته گرایش یافته است. این امر به ویژه در هنگام مراجعه به حوزه امنیت خانه بسیار درست است. ما در حال حاضر شاهد موارد بی نظیری از گزینه هایی هستیم که صاحبان خانه هنگام رسیدگی به نیازهای امنیتی خود باید در نظر بگیرند. امروز ، بحث ما با هدف افزایش رقابت بین سیستم های دوربین امنیتی خانگی بی سیم و سخت افزار متمرکز خواهد شد. ما در مورد مزایای فردی هر سبک و بهترین گزینه ها در بازار بحث خواهیم کرد.

آیا سیستم های امنیتی خانگی با سیم سودمند هستند؟

هنگام بحث در مورد سیستم های امنیت خانگی ، یکی از اولین سوالاتی که باید به آن پاسخ داده شود ، حول سیم کشی یا بی سیم بودن سیستم است. به طور سنتی ، سیستم های امنیتی خانه قدیمی برای عملکرد موثر به تنظیمات سخت افزاری متکی بودند. دلیل اولیه این تصمیم طراحی امکان پذیر بودن زمانی بود که دوربین های امنیتی برای اولین بار به صورت دسته جمعی مورد استفاده قرار می گرفتند ، ما از قابلیت های بی سیم فعلی برخوردار نبودیم.

یک سیستم امنیتی خانگی با سیم سخت و بدون نیاز

به شبکه خاصی از این لوکس بهره می برد. برعکس

، با استفاده از سیستم های بی سیم ، صاحبان خانه ها

به شبکه اعتماد می کنند تا مطمئن شوند سیستم آن ها همانطور که باید کار می کند.

هنگام بحث در مورد سیستم های امنیتی خانگی ،

اکثر افراد تصمیم می گیرند براق ترین و به روزترین نسخه های

موجود را که اغلب بی سیم است انتخاب کنند. با این حال ،

چند مزیت وجود دارد که سیستم های امنیتی سیمی می توانند

ارائه دهند که با یک گزینه بی سیم قابل مطابقت نیست.

شبکه امن

با داشتن یک سیستم سیم کشی ، صاحبان خانه می توانند بدانند که سیستم امنیتی آنها یک حلقه بسته است. هیچ دسترسی بی سیم از اشخاص ثالث وجود ندارد.

انتقال پایدار

با تنظیمات سیم کشی ، انتقال در پایدارترین حالت است. صاحبان خانه نباید نگران افتادن سیگنال یا از دست دادن دریافت باشند.

فاصله ایده آل

سرانجام ، سیستم های سیم کشی سخت برای خانه های بزرگتر آسان است.

بدون نگرانی در مورد انداختن سیگنال ، سیستم های امنیتی با سیم سخت را می توان در هر نقطه از خانه قرار داد.

در حالی که دوربین های سیم دار دارای مزایای زیادی برای رسیدن به هدف خود هستند

، اما اشکالاتی نیز وجود دارد. به دلیل کشش زیاد کابل ها ،

نصب سیستم های دوربین سیمی معمولاً بسیار دشوارتر است.

تأثیر دوربین های مداربسته بی سیم

در حالی که دوربین های امنیتی سخت افزاری مزایای بسیاری دارند

، اما ویژگی های مثبت را در اختیار ندارند. دلایل زیادی وجود دارد

که مردم هرچه بیشتر به سمت سیستم های امنیتی بی سیم می روند

و این فقط به دلیل ظرافت و راحت بودن کار با آنها نیست.

دوربین های امنیتی بی سیم خانگی معمولاً با روتر

ابتدایی نوعی زبان شبکه ای در تعامل هستند: ZigBee ، Wi-Fi ، 3G. این توانایی

شبکه به صاحبان خانه اجازه می دهد تا تمام دارایی خود را با دوربین های

بی سیم شبکه کنند ، تا زمانی که داده ها به روشی موثر  و کارآمد به روتر منتقل شوند.

نصب دوربین های امنیتی بی سیم در خانه نسبت به

دوربین های سخت افزاری آسان تر است و علاوه بر این

، قابلیت حمل و انعطاف پذیری بیشتری دارند. شرکت های زیادی

در ارائه سیستم های بی سیم مطابق با مشخصات دقیق

خانه مشتریانشان ، به مشتریان خود تخصص دارند.

با تمام این گفته ها ، سیستم های دوربین بی سیم کامل نیستند. برخی از مشکلات منحصر به فرد در سیستم های بی سیم است و شامل آن ها می شود:

افت سیگنال ها در قطع انتقال ، قابلیت هک شدن بیشتر به لطف شبکه بی سیم

کدام یک بهتر است؟

تاکنون سال 2020 آشفته بوده است. با متغیر بودن شرایط اقتصادی

، جای تعجب نیست که جرم افزایش یافته است. خوشبختانه شما بهترین عامل بازدارنده تهدید برای محافظت از خود را دارید.

استدلال با این واقعیت که سیستم های مدار بسته یک اقدام ایمنی موثر است

که برای محافظت از املاک مسکونی و تجاری از تهدیدات امنیتی کار سختی است ، دشوار است.

برای استفاده از مزایای کاملی که دوربین های امنیتی ارائه می دهند

، درک گزینه های مختلف موجود و انتخاب بهترین نوع برای نیازهای شما بسیار مهم است.

همه سیستم های امنیتی یکسان ساخته نشده اند!

انواع دوربین های امنیتی را می توان با توجه به معیارهای مختلف مانند نوع و شکل نصب ، نوع لنز ، شرایط محیطی و ویژگی ها مشخص کرد.

حتی با تلاطم COVID-19 ، پیشرفت در سیستم های امنیتی بی تأثیر است و هر ماه طرح های جدیدتر و بهتری ارائه می شود.

یکی از معیارهای اصلی شخصیت پردازی ، اتصال است که بحث دوربین سیمی در مقابل دوربین امنیتی بی سیم را به وجود می آورد.

ما می فهمیم که ممکن است در اطراف این دو نوع

سیستم امنیتی سردرگمی زیادی ایجاد شود و

می دانیم که هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب

بهترین سیستم برای امنیت ملک شما ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت.

دوربین های مدار بسته سیمی

سیستم های امنیتی سیمی که به آن سیستم امنیتی

DVR (ضبط کننده فیلم دیجیتال) نیز می گویند ،

ترکیبی از دوربین ها و دستگاه ضبط است و سنتی ترین

شکل دوربین مدار بسته است که با استفاده از

کابل به منبع برق و اینترنت متصل می شود.

دوربین ها می توانند از دو طریق تغذیه شوند. از طریق

یک سیم جداگانه که برق و اینترنت را متصل می کند ،

یا با استفاده از کابل Power over Ethernet (PoE) ،

فقط به یک کابل نیاز دارید که هم برق و هم اتصال اینترنت را فراهم کند.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

تستر دوربین مداربسته چی بخرم

تستر دوربین مداربسته چی بخرم:

در این مقاله قصد داریم شما را با موضوع « خرید تستر دوربین مداربسته » آشنا نماییم .

تستر دوربین مدار بسته یکی از تجهیزات شبکه دوربین مدار بسته است که

با داشتن صفحه مانیتوری می تواند نقطه فوکوس را در دوربین مدار بسته

با دقت بالا تنظیم نماید . خرید اینترنتی ، روشی ساده برای تهیه

این دستگاه است . برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص ، با ما همراه باشید .

خرید اینترنتی تستر دوربین مداربسته

خرید اینترنتی تستر دوربین مداربسته

تستر دوربین مدار بسته چیست و چه کاربردی در شبکه دوربین مدار بسته دارد ؟

تستر دوربین مداربسته چی بخرم: « تستر دوربین مدار بسته » یکی از تجهیزات بسیار مهم در شبکه دوربین مدار بسته است .
این دستگاه با کاربرد های متنوع توانسته است به عنوان یک دستگاه کاربردی در شبکه کردن دوربین های مدار بسته به کار رود .

این تستر به همراه تجهیزات نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته مورد استفاده قرار می گیرد .
نصاب دوربین مدار بسته از تستر برای انجام دقیق راه اندازی دوربین مدار بسته استفاده می کند
از این رو این دستگاه در جامعه امروزی از اهمیت زیادی برخوردار است
تا می تواند نصاب را در نصب ، راه اندازی و تنظیم نقطه دید دوربین مدار بسته با دقت و شفافیت بالا یاری دهد .

تستر دوربین مدار بسته با انواع متنوع خود کار های مختلفی را

در شبکه دوربین مدار بسته انجام می دهد که بسیار شگفت آور است .

گاهی اوقات هم عملکردی نزدیک به خود دوربین مدار بسته دارد .

لازم به ذکر است که فعالیت های تستر دوربین مدار بسته به

صورت موقتی روی دوربین مدار بسته اعمال می شود

و تنها به شکل یک تست کننده اقدام می کند .

تستر دوربین مدار بسته چیست و چه کاربردی در شبکه دوربین مدار بسته دارد ؟

تستر دوربین مدار بسته چیست و چه کاربردی در شبکه دوربین مدار بسته دارد ؟

ساختار تستر دوربین مدار بسته چگونه است و چه کاربردی دارد ؟

تستر دوربین مداربسته چی بخرم: شکل ظاهری یک تستر دوربین مدار بسته

به صورت یک گوشی هوشمند قطر دارد است که برای راه اندازی

و نصب انواع دوربین های مدار بسته استفاده می شود .

مانیتور تستر دوربین مدار بسته برای مشاهده عملکرد دوربین مدار بسته

به کار می رود همچنین در این مانیتور می تواند هر تنظیمی را برای دوربین مدار بسته انجام داد .

لازم به ذکر است که انواع مختلفی از تستر های دوربین مدار بسته در بازار موجود هستند
که سایز های متنوعی از مانیتور در آن ها دیده می شود .
با افزایش میزان کاربرد تستر دوربین مدار بسته سایز مانیتور آن نیز تغییر خواهد کرد .
این تغییر افزایشی برای پوشش دادن به امکانات تعبیه شده در آن نیاز است .

در این مانیتور هر حالتی که برای مشاهده تصاویر از دوربین مدار بسته

و بعضاً انجام تنظیمات مورد نیاز استفاده می شود امکان پذیر است .

در این مانیتور کوچک می توان تنظیماتی غیر از تنظیمات دوربین مدار بسته را انجام داد.

این عبارت بیان می کند که کاربرد ساختار تستر دوربین مدار بسته

  برای دوربین مدار بسته و سایر وسایل و تجهیزات دوربین مدار بسته نیز به کار می رود .

ساختار تستر دوربین مدار بسته چگونه است و چه کاربردی دارد ؟

با تستر دوربین مدار بسته چه دوربین هایی قابل تنظیم است و چه لوازم دیگری را با آن می توان بررسی نمود ؟

تستر دوربین مداربسته چی بخرم: همان طور که در پاراگراف های قبلی بیان شد تستر دوربین مدار بسته

کاربرد های متنوعی دارد . در زمان تولید این دستگاه امکانات متعددی در آن تعبیه می شود

که برای موارد مختلف می توان از آن بهره برد . ویژگی های مختلف این دستگاه ایجاب می کند

تا برای تنظیم انواع لوازم غیر از دوربین مدار بسته نیز استفاده شود .

در حقیقت تستر دوربین مدار بسته می تواند برای انواع مختلفی از دوربین ها استفاده شود که این دوربین ها به قرار ذیل عبارت هستند از :

  • دوربین مدار بسته آنالوگ ساده .
  • دوربین مدار بسته آنالوگ HD .
  • دوربین مدار بسته آنالوگ HD – TVI .
  • دوربین مدار بسته آنالوگ HD – CVI .
  • دوربین مدار بسته آنالوگ AHD .
  • دوربین مدار بسته آنالوگ HD – SDI .
  • انواع دوربین های مدار بسته IP دار تحت شبکه .
علاوه بر دوربین های مدار بسته نام برده در فوق برخی لوازم جانبی را می توان با تستر دوربین مدار بسته مورد بررسی ، کنترل و تنظیم قرار داد . این ابزار عبارت هستند از :
  • چراغ قوه
  • مولتی متر
  • تست دیود
  • اندازه گیری ولتاژ
  • مقاومت خازن
  • ماشین حساب مهندسی
  • تست کابل تلفن

دوربین ها و ابزاری که در این بخش به آن ها اشاره شد توسط دستگاه تستر دوربین مدار بسته به خوبی تنظیم و کنترل خواهند شد .

قابلیت های تستر دوربین مدار بسته کدام است و چه امکاناتی را در بر می گیرد ؟

تستر دوربین مداربسته چی بخرم: تستر دوربین مدار بسته با ویژگی های ظاهری آن دارای قابلیت های تعریف شده است که به  راحتی نمی توان از آن چشم پوشی کرد . این قابلیت ها در حکم امکاناتی است که در تستر دوربین مدار بسته تعبیه شده است . سعی داریم در این بخش از مطلب پیرامون امکانات و قابلیت های آن مواردی را بیان نماییم که عبارت هستند از :

قابلیت های تستر دوربین مدار بسته کدام است و چه امکاناتی را در بر می گیرد ؟

قابلیت های تستر دوربین مدار بسته کدام است و چه امکاناتی را در بر می گیرد ؟

با تستر دوربین مدار بسته می توان تصاویر و ویدئو های دوربین مدار بسته را ثبت و ضبط نمود . این امکان درست مشابه عملکرد اصلی دوربین های مدار بسته است .

تستر دوربین مدار بسته می تواند از تصویر یا ویدئوی در حال پخش عکس برداری نماید .

با تستر دوربین مدار بسته می توان تصاویر ضبط شده از قبل در دوربین مدار بسته را مشاهده نمود .

خرید اینترنتی تستر دوربین مداربسته: برای تغذیه دوربین مداربسته

تحت شبکهIP دار یک نوع خروجی به نام خروجی  خروجی POE در راستای ارسال انرژی مورد نیاز دستگاه تستر دوربین مدار بسته تولید می کند .

با تستر دوربین مدار بسته می توان منبع تغذیه دوربین مدار بسته نوع آنالوگ را تولید نمود .

همچنین تستر دوربین مدار بسته برای گوشی تلفن همراه به عنوان یک منبع انرژی شارژ تولید می کند .

تستر دوربین مدار بسته دارای خروجی USB است و برای اتصال هر دستگاه usb خور استفاده می شود .

و امکانات دیگر آن برای تست قابلیت های میکروفون

در برخی از مدل های دوربین مدار بسته است که برای تست شنود استفاده می شود .

مورد آخر از امکانات و قابلیت های تستر دوربین مدار بسته

به کنترل دوربین مدار بسته ارتباط دارد . در کنترل دوربین مدار بسته ptz می توان از تستر برای تنظیم ptz استفاده کرد .

قابلیت های ذکر شده در تستر های دوربین مدار بسته به

طور کامل وجود دارد و ممکن در آینده نزدیک برخی قابلیت های دیگر نیز به

آن اضافه شود تا کارایی آن به میزان قابل توجهی افزایش یابد .

این افزایش امکانات منجر می شود تا استفاده از این دستگاه بسیار مهم و کاربردی شود .

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HDBW4831EP-ASE
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HDW4431EMP-AS

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید