قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW1431SP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW1431SP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW1431SP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW1431SP:

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW1431SP دارای رزولوشن 4 مگاپیکسل است.این دوربین مدار بسته دارای دید در شب تا 30 متر و  لنز از نوع ثابت است.دارای جنس بدنه فلزی و قابلیت دید در شب است.این دوربین مدار بسته از دسته دوربین های مدار بسته بولت و تحت شبکه است.دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است و این دوربین مدار بسته به دلیل اینکه بولت است ، در محیط های بیرونی قرار می گیرد. دوربین های مدار بسته بولت به دلیل ساختارشان مناسب برای محیط های بیرونی هستند.

دوربین مدار بسته

نوع دوربین IP
دید در شب 30 متر
رزولوشن 4MP
جنس بدنه Metal
ضد نور WDR
میکروفون داخلی No
BLC Yes

DORI:

DORI

DORI

 

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW1431SP:

در دوربین مدار بسته، DORI مخفف عبارت تشخیص، مشاهده و شناسایی است. استاندارد DORI توسط IEC ساخته شده است و نشان دهنده این است که یک دوربین مداربسته چه سطحی از جزئیات را می تواند ثبت کند. IEC یک کمیسیون بین المللی است که در زمینه سیستم های الکترونیکی فعالیت می کند.

در نتیجه DORI می تواند در خرید دوربین مدار بسته شما مؤثر باشد و با توجه به آن دوربین مدار بسته مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.در مشخصات فنی دوربین های مدار بسته DORI دوربین ها ذکر شده و با توجه به آن می توانید دوربین مدار بسته ای متناسب با شرایط خود را خریداری کنید.

استفاده از دوربین مدار بسته IP بدون اینترنت:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW1431SP:

به خاطر داشته باشید که استفاده از دوربین های IP بدون اتصال به اینترنت به این معنی است که شما مزایای مشاهده از راه دور را از دست خواهید داد. در حالی که سیستم IP از طریق LAN متصل می شود، آنها به شبکه WAN متصل نمی شوند، بنابراین هیچ راهی برای دسترسی به دوربین ها از طریق اینترنت وجود نخواهد داشت.

سیستم های امنیتی دیگر:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW1431SP:

به غیر از دوربین های مدار بسته ، سیستم های امنیتی دیگری نیز وجود دارد.برای مثال دزدگیر ها ، سنسور های شکستن شیشه و … .دزدگیر ها زمانی که سارق وارد منزل و یا محل کار می شود ، شروع به آژیر کشیدن می کنند و صاحبان حانه و کارفرما ها را از وجود فرد سارق در محیط آگاه می سازد.بنابراین دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی دیگر به یک اندازه امنیت را افزایش می دهند و فرقی با یکدیگر ندارند.

دوربین های مدار بسته سیمی:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW1431SP:

دوربین های امنیتی سیمی از یک سری کابل استفاده می کنند که فیلم را منتقل کنند و آن فیلم را به مانیتور منتقل می کنند. وقتی برد انتقال بیش از ۳۰۰ متر باشد ، گیربکس ممکن است ضعیف شود. با این حال ، استفاده از تقویت کننده های سیگنال ، سوئیچ ها و کابل های شبکه به کاهش مشکل انتقال طولانی مدت کمک می کند.

دوربین های مدار بسته آنالوگ از قدیمی ترین و متداول ترین نوع دوربین های امنیتی هستند. آنها ویدئو را در محل ذخیره می کنند و دارای قابلیت های امنیتی اولیه هستند. آنها همچنین می توانند بدون نیاز به DVR ، ویدئوی امنیتی را بر روی یک تلویزیون استاندارد نمایش دهند. با این حال ، اگر آنها ترجیح شخصی شما هستند با DVR کار می کنند.

نظارت بر فعالیتها با دوربین مدار بسته:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW1431SP:

دوربین های مدار بسته به کارفرما ها و یا مدیران این امکان را می دهد تا در جریان فعالیت هایی که در محل کار اتفاق می افتد باشند. با وجود امنیت در مکانی که شما دوربین مدار بسته نصب کرده اید ، شرکت شما آرامش خاطر خواهد داشت زیرا که شما و کارکنان شما می دانید که دوربین مدار بسته در حال فعالیت است و امنیت را در آن مکان برای شما به ارمغان می آورد.

حفاظت از کارکنان:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW1431SP:

هرگونه ادعای دروغین علیه کارکنان شما با یک دوربین مدار بسته حل می شود، زیرا صاحبان مشاغل دارای مدرکی تصویری از واقعیت و اتفاقات رخ داده خواهند بود. دوربین های مدار بسته همچنین

سوابق تحویل و افرادی که وازرد محل کار شما شده اند را ثبت و وارد می کند ، که برای پیگیری در صورت رخ دادن جرم بسیار موثر است.

علاوه بر این ، از کارکنان شما در برابر حملات احتمالی یا متم کردن آنها به کاری محافظت می کند و به کسب و کار شما آرامش می دهد و می دانید که عملیاتکار های روزانه در محل کار شما تا حد ممکن به خوبی انجام می شود.

دوربین مدار بسته ptz:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW1431SP:

جدیدترین تشخیص چهره ، دستگاه پلاک خوان اتوماتیک ANPR ، حفاظت از نفوذ ، امکانات عبور خط ، دوربین مدار بسته PTZ را به یک دوربین مدار بسته کامل و پیشرو در امر امنیت کرده بود .

در گذشته ، دوربین مدار بسته PTZ بهترین دوربین امنیتی شبکه محسوب می شد. در حال حاضر به دلیل نواسات بازار دارای نرخ و قیمت های متفاوتی است و نرخ آن روز به روز در حال تغییر است.شما می توانید از این دسته برای خود خریداری کنید و آن را در خانه خود داشته باشید.

در کل شما باید به سیستم های امنیتی که خریداری می کنید توجه داشته باشید.

توجه داشتن در حوضه سیستم های امنیتی مختص دوربین های مدار بسته نیست و شما باید برای خرید همه سیستم های امنیتی حساسیت لازم را ارائه دهید.

خریداری کردن یک سیستم امنیتی،امنیتی شما را در آینده رقم می زند و داشتن امنیت از هر لحاظ می تواند روی انجام فعالیت های شما تاثیر داشته باشد.

یکی دیگر از مزایای نصب سیستم های نظارتی سیمی ، استفاده از ویژگی های هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل است.

ویژگی های هوش مصنوعی به سیستم های نظارتی اجازه می دهد تا هرگونه حرکت را تشخیص دهند. حتی اگر وسیله نقلیه یا شخصی باشد که به ساختمان تجاری شما نزدیک شود ، دوربین تشخیص داده و

ضبط را شروع می کند. علاوه بر این ، سیستم امنیتی شما می تواند یک هشدار به تلفن شما ارسال کند تا بتوانید حرکت را در حال وقوع کنترل کنید.

سیستم های امنیتی تجاری می توانند مزایای زیادی را در مشاغل بزرگ ارائه دهند ،و همچنین به مشاغل کوچک که نمی توانند از کارکنان امنیتی و نگهبانان استفاده کنند. آنها می توانند افراد را قادر به داشتن امنیت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته ، دسترسی فوری داده و پشتیبانی بی پایان از راه دور را ارائه دهند.

دوربین مدار بسته بولت:

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW1431SP:

این نوع دوربین های مدار بسته در محیط های بیرونی مانند بیرون خانه ، بیرون مغازه و … قرار می گیریند.دوربین های بولت دارای برد بیشتری نسبت به دام هستند که آنها را برای مشاهده مناطق بزرگ مانند حیاط خلوت و پارکینگ ها ایده آل می کند.

همچنین نصب دوربین های بولت راحت تر است و به دلیل شکل دوربین بولت می توان لنزهای بزرگتری را بر روی بدنه آن نصب کرد. ایده آل برای استفاده در فضای باز  است و نوک دوربین بولت شامل یک لب کوچک است که به محافظت در برابر تابش نور و آب و هوا کمک می کند.

دوربین مدار بسته دام چیست؟

دوربین های امنیتی دام نام خود را از شکل دایره ای و گنبدی خود گرفته اند. دوربین امنیتی در یک شیشه محافظ شفاف قرار گرفته است. اگرچه دوربین های امنیتی دام می توانند در داخل و خارج از خانه استفاده شوند ، اما بسیاری از مشاغل از جمله هتل ها ، رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی به دلیل طراحی مجزا از دوربین های دام در داخل استفاده می کنند.

یکی از مزایای اصلی دوربین دام این است که شیشه می تواند تعیین محل دوربین را مشکل کند.

علاوه بر این ، دوربین های دام عموماً دوام بیشتری دارند و در برابر خرابکاری مقاوم هستند زیرا از لنز دوربین محافظت می شود.

همچنین دوربین های دام ضد ضربه وجود دارد که دارای روکش های مقاوم و محکم در برابر خرابکاری های مختلف هستند. در مقایسه ، دوربین های بولت را می توان خاموش کرد یا به صورت دستی در جهت دیگری قرار داد.

شکل و طراحی دوربین های دام به شما این امکان را می دهد که زاویه وسیع تری را تحت نظر داشته باشید زیرا لنز در مقابل دوربین های بولت فقط در یک جهت حرکت می کند.

سیستم های مقاوم در برابر ضربه:

برخی از سیستم های امنیتی ، ضد ضربه و خراب شدن هستند. این بدان معناست که حتی اگر سارقین کنترل پنل را بشکنند ، سیستم هشدار شما همچنان برای محافظت از خانه شما کار می کند

هنگام خرید سیستم امنیتی بعدی خانه یا ارتقاء سیستم موجود ، این ویژگی هوشمند است.بنابراین استفاده از این سیستم های امنیتی به ما خیلی کمک می کند.

ضد ضربه بودن شاید یک ویژگی ساده محسوب شود،اما باید بدانیم که همه ویژگی ها در دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی ما را یک قدم به امنیت بیشتر نزدیک تر می کنند.

سیستم های امنیتی خانگی از طریق اینترنت ، تلفن ثابت یا سیگنال تلفن همراه متصل می شوند. بسته به فروشنده و محصولی که انتخاب می کنید ، می توانید از خانه خود با یک سیستم امنیتی حتی بدون داشتن تلفن ثابت محافظت کنید.

اما ممکن است محدودیت هایی وجود داشته باشد.برای نداشتن محدودیت بخاطر مکان از یک متخصص در این زمینه سوال کنید.سپس مطمئن شوید که روش اتصال شما درست بوده و نیازهای خود شما و خانواده شما را بر آورده می کند.

سنسور درب و پنجره:

سنسور ورود: به عنوان سنسورهای تماس نیز شناخته می شود ، سنسورهای ورودی دارای دو قسمت هستند: یکی که روی پنجره یا درب و دیگری روی قاب پنجره و اطراف آن قرار می گیرد. این سنسورها از آهن ربا برای تعیین زمان باز یا بسته شدن یکی از این ورودی ها استفاده می کنند.

اگر سنسور فکر کند که یک نقطه باز شده است ، به ما هشدار می دهد و شروع به آژیر کشیدن می کند. پیشنهاد می کنیم سنسورهای ورود را روی پنجره ها یا درهای طبقه همکف قرار دهید. اکثر آنها با باتری کار می کنند و بسیاری از آنها حتی دارای چسب هایی برای نصب آسان هستند.

دوربین مدار بسته ، بازدارنده جرم:

مشاهده یک دوربین مدار بسته به تنهایی وجود قانون را در آن محدوده اثبات می کند و به عنوان یک عامل بازدارنده جدی از همه جنایتکاران عمل می کند. اگرچه این امر لزوما مانع از انجام فعالیت های غیرقانونی افراد نمی شود ، اما باید اعتراف کرد که این عامل کار آنها را به شدت سخت و دشوار می کند ، بنابراین میزان جرم و جنایت را در کل مراکز تجاری کاهش می دهد.

جلوگیری از وقوع جرم:

داشتن دوربین های امنیتی خانگی بدون شک خطر وقوع جرم را کاهش می دهد. با وجود دوربین های مدار بسته ای که در خانه شما قابل مشاهده است ، از سارقین و مزاحمان جلوگیری می کند. طراحی و ساختار دوربین های مدار بسته

به گونه ای است که بعید است بدانید که یک دوربین مدار بسته وجود دارد که می تواند شما را ببیند ،و همچنین بعید است که یک جنایتکار به فکر نفوذ به منزل یا محل کار شما باشد. بنابراین ، داشتن دوربین می تواند از وقوع جنایات جلوگیری کند. این دوربین مدار بسته خانه ، شما ، عزیزان و اموال شما را محافظت می کند.

علاوه بر این ، اگر قرار بود جنایتی در خانه رخ دهد ، شواهد ویدئویی برای استفاده در تحقیقات و بررسی در اختیار خواهید داشت. اگرچه همسایگان ممکن است بتوانند شهادت خود را بازگو کنند ، اما شواهد دوربین دقیق تر و قابل اطمینان تر است. بدون شواهد ویدئویی ، اثبات آنچه اتفاق افتاده از دست شما خارج است و دشوار تر خواهد بود.

سیستم هایی که شما انتخاب می کنید،می تواند دارای هزینه های اضافی باشد.با خریداری کردن یک سیستم امنیتی با جنس بد،شما به دردسر خرید قطعه و یا خریداری یک سیستم امنیتی دیگر می شوید.بنابراین بهتر است در هنگام خرید،توجه کامل به جنس سیستم امنیتی و نوع گارانتی آن و برند آن توجه ویژه ای داشته باشید.

نحوه استفاده از سیستم های امنیتی:

در هنگامی که می خواهید از منزل خود بیرون بروید ، سیستم امنیتی خود را فعال کنید. وقتی به خانه برمی گردیم ، با وارد کردن رمز عبور روی صفحه کلید ،استفاده از فرمان صوتی ، فشار دادن دکمه ریموت (در صورت داشتن ریموت) یا استفاده از برنامه ، آن را غیر فعال کنید.

وقتی سیستم امنیتی ما غیر فعال می شود ، هیچ یک از سنسورها خاموش نمی شوند

،بلکه دوربین مدار بسته ما ضبط خودکار را متوقف می کند.

همچنین ، سنسورهای دود و مونوکسید کربن ما هم در زمان فعال بودن

و هم در زمان فعال نبودن سیستم امنیتی ما به کار خود ادامه می دهند.

نکته در اینجا است که با خاموش کردن دوربین مدار بسته

فقط سنسور ها از کار می افتند و ضبط خودکار غیر فعال می شود.

ما می توانیم از یک برنامه تلفن همراه برای پخش مستقیم فیلم از دوربین امنیتی خود

، دریافت اعلانات از سنسور های خود ، صحبت از طریق صدای دو طرفه و سایر قابلیت ها استفاده می کنیم.

برخلاف سیستم اعلام خطر ، امنیت خانه به ما امکان می دهد

که روی خانه نظارت کامل داشته باشیم

و در هر کجا که هستیم متوجه شویم که چه می گذرد.

راه اندازی دستگاه ضبط کننده AI داهوا

راه اندازی دستگاه ضبط کننده AI داهوا

این مقاله راه اندازی اولیه ضبط کننده هوش مصنوعی داهوا را آموزش می دهد. لطفا تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

مراحل

ضبط کننده AI خود را برای اولین بار راه اندازی کنید. قرارداد مجوز استفاده از نرم افزار دستگاه را بخوانید.
هنگامی که خواندن موافقتنامه مجوز را به پایان رساندید، کادر کنار «اقلام را خوانده و پذیرفتم» را علامت بزنید.
سپس Device Initialization را انتخاب کنید

راه اندازی دستگاه ضبط کننده AI داهوا

رمز عبور مدیر را در قسمت رمز عبور وارد کنید.
اطمینان حاصل کنید که رمز عبور حداقل شرایط را داشته باشد:

حداقل ۸ کاراکتر
حداقل یک حرف کوچک: الف
حداقل یک حرف بزرگ: الف
حداقل یک عدد: ۱
حداقل یک علامت : !
مثال: HIgh91!؟

رمز عبور را با وارد کردن مجدد آن در قسمت رمز دوم تأیید کنید.
سپس بعدی را انتخاب کنید

راه اندازی دستگاه ضبط کننده AI داهوا

اگر می‌خواهید یک آدرس ایمیل برای بازیابی تنظیم کنید که در صورت فراموش کردن رمز عبور قابل استفاده باشد، سوئیچ کنار ایمیل (برای بازیابی رمز عبور) را تغییر دهید و آدرس ایمیل خود را در فیلد زیر وارد کنید.
اگر می‌خواهید سؤالات امنیتی را فعال کنید که در صورت فراموشی رمز عبور، بتوان از آن برای بازیابی رمز عبور استفاده کرد، سوئیچ کنار «سوالات امنیتی» را روشن کنید و ۳ سؤال امنیتی را پر کنید. می توانید با انتخاب هر یک و انتخاب دیگری از منوی کشویی سؤالات را تغییر دهید

راه اندازی دستگاه ضبط کننده AI داهوا

این صفحه به شما اطلاع می دهد که مراحل اولیه تنظیم AI Recorder را به پایان رسانده اید.
برای ادامه فرآیند راه اندازی، Enter Quick Settings را انتخاب کنید

راه اندازی دستگاه ضبط کننده AI داهوا

تنظیم تاریخ و زمان

برای تنظیم تاریخ و زمان، باید «تنظیمات دستی» را انتخاب کنید تا زمان را به صورت دستی تنظیم کنید

یا «همگام‌سازی با سرور زمان اینترنت» را انتخاب کنید تا

یک سرور ساعت خارجی زمان را برای شما همگام‌سازی کند.

اگر می‌خواهید زمان را به صورت دستی تنظیم کنید

، فیلد کنار «تاریخ/زمان» را انتخاب کنید و تاریخ و زمان

را تایپ کنید یا نماد تقویم را در کنار آن انتخاب کنید تا تاریخ و زمان را از منوی تقویم انتخاب کنید.

همچنین اگر ضبط کننده هوش مصنوعی خود را از رایانه شخصی تنظیم می کنید،

می توانید «Sync with your PC Time» را انتخاب کنید.
اگر می خواهید به طور خودکار زمان را با یک سرور زمان همگام سازی کنید

، آدرس سرور را در قسمت سرور تایپ کنید. سپس در فیلد «فاصله زمانی همگام‌سازی خودکار»، فاصله زمانی را تایپ کنید.

می‌توانید با انتخاب گزینه‌هایی از منوهای کشویی

کنار «زمان و قالب تاریخ»، قالب نحوه نمایش تاریخ و زمان را تغییر دهید.
منطقه زمانی را که در آن هستید

از منوی کشویی کنار «منطقه زمانی» تنظیم کنید.
بعدی را انتخاب کنید

راه اندازی دستگاه ضبط کننده AI داهوا

از این منو برای تغییر تنظیمات شبکه در AI Recorder استفاده کنید. اگر می‌خواهید اطلاعات TCP/IP را در هر یک یا همه پورت‌های شبکه ضبط‌کننده هوش مصنوعی تغییر دهید، دکمه ویرایش را در زیر Operate، بعد از پورت لیست شده انتخاب کنید.

راه اندازی دستگاه ضبط کننده AI داهوا

IP Address

Use Dynamic IP Address را انتخاب کنید تا روتر/مودم آدرس IP کارت شبکه را در ضبط کننده هوش مصنوعی انتخاب کند، یا Use Static IP Address را انتخاب کنید تا تنظیمات TCP/IP را به صورت دستی تغییر دهید.
اگر استفاده از آدرس IP استاتیک را انتخاب کرده اید، IP Address, Subnet Mask, Gateway, and MTU را به دلخواه وارد کنید.

راه اندازی دستگاه ضبط کننده AI داهوا

دو مراحله قبل را برای هر تعداد کارت شبکه روی ضبط کننده هوش مصنوعی که می خواهید تکرار کنید.
یا دریافت آدرس سرور DNS به طور خودکار را انتخاب کنید تا روتر/مودم سرور DNS را انتخاب کند یا استفاده از آدرس سرور DNS را برای تغییر دستی آدرس های سرور DNS انتخاب کنید.

اگر استفاده از آدرس سرور DNS را انتخاب کرده اید، آدرس سرور DNS ترجیحی و آدرس سرور DNS جایگزین را تایپ کنید.
Next را انتخاب کنید

سرور P2P

اگر می خواهید از سرور P2P برای دسترسی از راه دور به ضبط کننده هوش مصنوعی بدون نیاز به استفاده از ارسال پورت استفاده کنید، دکمه کنار P2P Access را تغییر دهید.
برای دانلود اپلیکیشن موبایل می توانید کد QR سمت چپ را روی دستگاه تلفن همراه خود اسکن کنید. سپس هنگامی که برنامه دانلود و نصب شد، می توانید از برنامه برای اسکن کد QR مناسب برای افزودن ضبط کننده هوش مصنوعی استفاده کنید.
برای اتمام تنظیمات ضبط کننده هوش مصنوعی، Finish را انتخاب کنید.

ضبط کننده هوش مصنوعی خود را با موفقیت راه اندازی کردید

خرید دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-B2A21P-0360B

راه اندازی دستگاه ضبط کننده AI داهوا

دوربین ذکر شده دارای ابعاد  ۱۵۰x70x70 میلی‌متر و مشخصات ظاهری بولت است.

همچنین نوع اتصال با کابل  BNCو حداقل نور ۰ لوکس می باشد.

نوع سنسور تصویر نیز CMOS و دارای لنز ثابت است.

یکی دیگر از اصلی ترین ویژگی های این دوربین مداربسته قابلیت دید در شب است.

این ویژگی سبب می شود تا شما بتوانید امنیت بیشتری را به مکان مورد نظر خود در شب ببخشید.

وهمچنین استاندارد این دوربین نیزIP66 و منبع تغذیه به صورت ۱۲ ولت DC است.

نوع سیگنال انالوگ  HD-CVI است.این محصول قابلیت های چرخش Tilit,Pan را ندارد.

اگر کمی بیشتر بر روی جزئیات و ویژگی های این دوربین دقت کنیم متوجه می شویم

این دوربین می تواند به خوبی در مکان های داخلی عمل کند.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

دوربین ptz داهوا

دوربین مداربسته داهوا مدل PSDW82442M-A270-D440

دوربین مداربسته داهوا مدل PSDW82442M-A270-D440

دوربین مداربسته داهوا مدل PSDW82442M-A270-D440

دوربین مداربسته داهوا مدل PSDW82442M-A270-D440 یک دوربین با چند قابلیت میباشد. در واقع این دوربین ها دارای چند قابلیت در یک دوربین هستند. این دوربین مداربسته دارای دوربین PTZ میباشد. دوربین های PTZ از دسته بندی دوربین های حرکتی هستند. این نوع دوربین ها قابلیت حرکت افقی ۳۶۰ درجه و حرکت عمودی ۱۸۰ درجه هستند.

همکار گرامی جهت اطلاع ازلیست قیمت همکار کلیک فرمایید.

سایت داهوا تهران

دوربین ptz داهوا

دوربین مداربسته

سنسور تصویر

۱/۱.۸”۴Megapixel progressive CMOS

حداکثر رزولوشن

۸۱۹۲ (H) × ۲۷۰۰ (V)

رام

Panoramic network camera: 4 GB
PTZ camera: 32 GB

ر م

Panoramic network camera: 8 GB
PTZ camera: 4 GB

سیستم اسکن

Progressive

سرعت شاتر الکتریک

Auto/Manual 1/3 s–۱/۱۰۰,۰۰۰ s

حداقل نور محیط

Panoramic network camera:
۰.۰۰۱ Lux (Color); 0.0001 Lux (B/W)
PTZ camera:
۰.۰۰۱ Lux (Color); 0.0001 Lux (B/W); 0 Lux (IR on)

نسبت سیگنال بر نویز

> 56 dB

فاصله دید در شب

PTZ camera:
≥ ۴۰۰ m (1312 ft) (IR LED)

کنترل دید در شب

Auto/Manual/Zoomprio

تعداد ال ای دی

۷ (IR LED)

محدوده پن/شیب/چرخش

Pan: 0° to 355°
Tilt: –۲۰° to 70°
Rotation: 0°–۳۵۵°

لنز

نوع لنز

Panoramic network camera: Fixed-focal
PTZ camera: Vari-focal

دهانه لنز

Panoramic network camera: M12
PTZ camera: Module

فاصله کانونی

Panoramic network camera: 2.8 mm
PTZ camera: 5.6 mm–۲۲۳ mm

حداکثر دیافراگم

Panoramic network camera: F1.6
PTZ camera: F1.35–F4.8

زاویه دید

Panoramic network camera:
Horizontal: 270°

Vertical: 111°
PTZ camera:
Horizontal: 2.27°–۶۱.۴°
Vertical: 1.3°–۳۵.۹۹°
Diagonal: 2.62°–۶۸.۱۸°

نوع ایریس

Panoramic network camera: Fixed
PTZ camera: Auto

فاصله فوکوس

Panoramic network camera: 1.4 m (4.6 ft)
PTZ camera: 500 mm–۲۰۰۰ mm (19.7″–۷۸.۷″) (T to W)

فاصله دوری

Lens

Detect

Observe

Recognize

Identify

Panoramic network camera

۵۷.۹ m

(۱۹۰.۰ ft)

۲۳.۲ m

(۷۶.۱ ft)

۱۱.۶ m

(۳۸.۱ ft)

۵.۸ m

(۱۹.۰ ft)

PTZ camera

۲۸۷۳.۱ m (9426.2 ft)

۱۱۴۹.۲ m (3770.3 ft)

۵۷۴.۶ m (1885.2 ft)

۲۸۷.۳ m (942.6 ft)

هوش پیشرفته

IVS

Tripwire; intrusion

نقشه توزیع جمعیت

Crowd map, global crowd density; crowd density in area; people counting in area; smart track for crowd density exception

تراکم خودرو

Parking upper limit; traffic congestion alarm

جست و جو هوشمند

Work together with Smart NVR to perform refine intelligent search, event extraction and merging to event videos.

ویدیو

فشرده سازی ویدیو

H.265; H.264; H.264H; H.264B; MJPEG (only supported by the sub stream)

کدک هوشمند

Smart H.264+

Smart H.265+

نرخ انتقال ویدیو

Panoramic network camera:
Main stream: 8192 × ۲۷۰۰ @۱–۲۵/۳۰ fps
Sub stream 1: 2048 × ۶۸۰ @۱–۲۵/۳۰ fps
Sub stream 2: 3840 × ۱۲۴۸ @۱–۲۵/۳۰ fps
PTZ camera:
Main stream: 2560 × ۱۴۴۰ @۱–۲۵/۳۰ fps
Sub stream 1: 704 × ۴۸۰ @۱–۲۵/۳۰ fps
Sub stream 2: 1920 × ۱۰۸۰ @–۲۵/۳۰ fps

ظرفیت جریان

۳ streams

رزولوشن

Panoramic network camera:
Main stream: 8192 × ۲۷۰۰; ۷۶۸۰ × ۲۵۲۰; ۵۷۶۰ × ۱۸۹۶; ۴۰۹۶ × ۱۳۶۰
Sub stream 1: 2048 × ۶۸۰; ۱۶۰۰ × ۵۳۲; ۱۲۸۰ × ۴۲۰
Sub stream 2: 3840 × ۱۲۴۸; ۲۵۶۰ × ۸۴۰
PTZ camera:
Main stream: 2560 × ۱۴۰۰; ۲۰۴۸ × ۱۵۳۶; ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰; ۱۲۸۰ × ۹۶۰; ۱۲۸۰ × ۷۲۰
Sub stream 1: 704 × ۵۷۶/۷۰۴ × ۴۸۰; ۳۵۲ × ۲۸۸/۳۵۲ × ۲۴۰
Sub stream 2: 1920 × ۱۰۸۰; ۱۲۸۰ × ۹۶۰; ۱۲۸۰ × ۷۲۰

کنترل بیت ریت

CBR/VBR

بیت ریت ویدیو

Panoramic network camera:
H.264: 127 kbps– ۶۵۵۳۶ kbps
H.265: 50 kbps– ۶۵۵۳۶ kbps
PTZ camera:
H.264: 32 kbps– ۱۷۱۵۲ kbps
H.265: 12 kbps– ۱۰۲۴۰ kbp

روز/شب

Auto (ICR)/Color/B/W

BLC

Yes

HLC

Yes

ضد نور

Panoramic network camera: DWDR
PTZ camera: 120 dB

خودسازگاری

Yes

وایت بالانس

Auto/natural/street lamp/outdoor/manual/regional custom

کنترل گین

Auto/Manual

کاهش نویز

۳D NR

تشخیص حرکت

OFF/ON (4 areas, rectangular)

منطقه موردنظر

Panoramic network camera: Yes (4 areas)
PTZ camera: Yes (4 areas)

ضد لرزش

Panoramic network camera: Not support
PTZ camera: Yes

دید در شب هوشمند

Yes

ضد مه

Panoramic network camera: Not support
PTZ camera: Optical defog

چرخش

Panoramic network camera: Not support
PTZ camera: 180°

ماسک حریم خصوصی

Panoramic network camera: 4 areas
PTZ camera: 8 areas

صدا

فشرده سازی

PCM;G.711A;G.711Mu;G.726;AA;G.723

هشدار

رویداد هشدار

No SD card; SD card full; SD card error; SD card service life warning; network disconnection; IP conflict; illegal access; motion detection; video tampering; tripwire; intrusion; scene changing; audio detection; intensity change; voltage detection; external alarm; safety exception; crowd congestion; vehicle congestion; parking upper limit

نمونه گیری صوتی

۸ KHz; 16 KHz; 32 KHz; 48 KHz; 64 KHz

شبکه

کابل

RJ-45 (10/100/1000 Base-T)

SDK and API

Yes

پروتکل

IPv4; IPv6; HTTP; HTTPS; TCP; UDP; ARP; RTP; RTSP; RTCP; RTMP; SMTP; FTP; SFTP; DHCP; DNS; DDNS; QoS; UPnP; NTP; Multicast; ICMP; IGMP; NFS; SAMBA; PPPoE; 802.1x; SNMP

نرم افزار

ONVIF (Profile S/Profile G/Profile T); CGI; Milestone;Genetec

کاربر/میزبان

۲۰ (Total bandwidth: 1000 M)

ذخیره سازی

Micro SD card (support max. 256 G); FTP; SFTP; NFS; SMB

مرورگر

IE: IE9; IE10; IE11
Chrome: 42 and earlier
Firefox: 52 and earlier

مدیریت نرم افزار

EVS;NVR5X-I;IVSS;DSS Pro;M70;Milestone;Genetec

PTZ Dome

محدوده پن

Pan: 0° to 360° endless

Tilt: –۱۲° to 90°, auto flip 180

سرعت کنترل دستی

Pan: 240°/s

Tilt: 100°/s

تنظیم مجدد لنز از راه دور

Yes

تنظیم مجدد PTZ از راه دور

Yes

از پیش تعیین شده

۳۰۰

Tour

۸ (up to 32 presets per tour0)

الگو

۵

اسکن

۵

حافظه خاموش

Yes

حرکت بیکار

Preset/Pattern/Tour/Scan

وظیفه زمان

Yes

موقعیت یابی سه بعدی

Yes

حد PTZ

Yes

نمایش موقعیت

Yes

نمایش اطلاعات

Yes

نمایش زمان

Yes

گواهینامه

گواهینامه ها

CE-LVD: EN62368-1

CE-EMC: Electromagnetic Compatibility Directive 2014/30/EU

FCC: 47 CFR FCC Part 15, Subpart B

UL/CUL: UL60950-1 CAN/CSA C22.2 No.60950-1-07

پورت

RS-485

۱ (baud rate range: 1200 bps–۱۱۵۲۰۰ bps); reserved

ورودی صدا

۲ channels (terminal)

خروجی صدا

۲ channels (terminal)

ورودی هشدار

۷ channels in: 5mA 3V–۵V DC

خروجی انالوگ

۱ channel (CVBS outputs, NBC port)

مشخصات ماژول نوری

SFP optical module, single mode, single fiber 20KmTX-1310nm/RX-1550nm

فیبر نوری

FC

نوع ماژول فیبر نوری

Gigabit SFP optical module, single mode, single fiber TX-1550nm/RX-1310nm

خروجی هشدار

۳ channels out: 1,000mA 30V DC/500mA 50V AC

SDI

Yes

این مطلب را از دست ندهید  آموزش راه اندازی دوربین های ۳ بعدی

برق

منبع تغذیه

۳۶V DC

ولتاژ عملیاتی

۳۶V DC (±۵۰%)

مصرف برق

Basic power consumption: 33.7W (36V DC)
Max. power consumption (Basic power consumption + WDR + intelligent functions enabled + IR on + PTZ operation): Panoramic network camera: 71.9W (36V DC); PTZ camera: 5.4W

محیط

شرایط عملیاتی

–۴۰°C to +70°C (–۴۰°F to +158°F)

ذخیره سازی دما

۵°C–۴۰°C (41°F–۱۰۴°F)(The temperature difference of each day is within 15°C/59°F)

سطح حفاظت

IP66; IK10 (optional)

ساختار

بدنه

Metal + Plastic

ابعاد

Φ۳۸۳ mm×۳۸۹.۸ (Φ۱۵.۱″ × ۱۵.۳″)

ابعاد بسته بندی

۵۰۰ mm × ۵۰۰ mm × ۶۵۸ mm (19.7″ × ۱۹.۷″ × ۲۵.۹″)

(L × W × H)

وزن خالص

۱۴.۷ kg (32.4 lb)

وزن ناخالص

۱۹.۸ kg (43.7 lb)

نصب و راه اندازی

Wall mount; ceiling mount; pole mount

اداپتور برق

Standard

لنز

Standard

خروجی برق

۱۲V DC power output, max. current 165mA

بقیه

موقعیت یاب

GPS/BDS

دوربین ptz داهوا

دوربین مدار بسته داهوا PSDW5231S-B120

دوربین مدار بسته داهوا PSDW5231S-B120

دوربین مدار بسته داهوا PSDW5231S-B120

دوربین مدار بسته داهوا PSDW5231S-B120: دوربین مدار بسته داهوا PSDW5231S-B120 در واقع دارای دو دوربین پانورامیک با حسگر تصویر ۲ مگا پیکسل با رزولیشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ با کنترل خاموش روشن دستی و اتوماتیک و  لنز ثابت و دوربین پی تی زد با حسگر تصویر ۲ مگا پیکسل سی موس با رزولیشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ ، رام ۱۲۸ مگا بایت و رم ۱۰۲۴ مگا بایت با لنز نوع موتوری با بزرگنمایی نوری ۵X می باشد از ویژگی های بسیار جذاب دوربین مدار بسته داهوا PSDW5231S-B120 داشتن سرعت کنترل دستی و سرعت از پیش تنظیم شده و ایستگاه از پیش تنظیم شده می باشد. فشرده سازی تصویر و صدا و کدک هوشمند این محصول بسیار مدرن بوده و دارای BLC ، HLC  و DWDR  از قابلیت های این دوربین می باشد.

این مطلب را از دست ندهید  دوربین مداربسته زیر آب

برای دریافت لیست قیمت همکار لطفا ثبت نام کنید.

سایت داهوا تهران.

دوربین ptz داهوا

دوربین پانورامیک داهوا 

حسگر تصویر

۱/۲.۷” ۲Megapixel CMOS

رزولیشن

۱۹۲۰(H)x1080(V)

سیستم اسکن

Progressive

سرعت شاتر الکترونیکی

Auto/Manual, 1/3~1/100000s

حداقل روشنایی

۰.۰۳Lux/F2.2( Color,1/3s,30IRE)

۰.۲Lux/F2.2( Color,1/30s,30IRE)

۰.۰۳Lux/F2.2( B/W,1/3s,30IRE)

۰.۲Lux/F2.2( B/W,1/30s,30IRE)

فاصله آی آر

Distance up to 15m(49ft)

کنترل خاموش روشن آی آر

Auto/ Manual

تعداد چراغ

۲

لنز

نوع لنز

Fixed

نوع لنز

Board-in

فاصله کانونی

۲mm

نوع دیافراگم

Fixed

حداکثر دیافراگم

F2.2

زاویه دید

H: 136˚, V:78˚

فاصلهDORI

Detect

Observe

Recognize

Identify

۳۰m(98ft)

۱۲m(39ft)

۶m(20ft)

۳m(10ft)

دوربین پی تی زد

حسگر تصویر

۱/۲.۷” ۲Megapixel CMOS

رزولیشن

۱۹۲۰(H)x1080(V)

RAM/ROM

۱۰۲۴MB/128MB

سیستم اسکن

Progressive

سرعت شاتر الکترونیکی

Auto/Manual, 1~1/30000s

حداقل روشنایی

۰.۰۲Lux/F1.8( Color,1/3s,30IRE)

۰.۱Lux/F1.8( Color,1/30s,30IRE)

۰.۰۲Lux/F1.8( B/W,1/3s,30IRE)

۰.۲Lux/F1.8( B/W,1/30s,30IRE)

لنز پی تی زد

نوع لنز

Motorized

نوع لنز

Board-in

فاصله کانونی

۲.۷mm~13.5mm

نوع دیافراگم

Auto

حداکثر دیافراگم

F1.8

زاویه دید

H: 105.9˚~۳۳.۳˚, V: 56˚~۱۸.۷˚

یزرگنمایی نوری

۵x

فاصلهDORI

Lens

Detect

Observe

Recognize

Identify

W

۴۴m(144ft)

۱۸m(59ft)

۹m(30ft)

۴.۵m(15ft)

T

۱۳۳m

(۴۳۶ft)

۵۳m

(۱۷۴ft)

۲۶m

(۸۵ft)

۱۳m

(۴۳ft)

پی تی زد

سطح شیب/پان

Pan: 0° ~ ۳۵۵° endless; Tilt: 0° ~ ۸۰°

سرعت کنترل دستی

Pan: 32° ~۵۱° /s; Tilt: 22° ~۴۰° /s

سرعت از پیش تنظیم شده

Pan: 51° /s ; Tilt: 40° /s

ایستگاه از پیش تنظیم شده

۸۰

تنظیم سرعت

Human-oriented focal Length/ speed adaptation

فعال نمودن عملگر

Auto restore to previous PTZ and lens status after power failure

پروتکل

DH-SD, Pelco-P/D (Auto recognition)

هوشمندی

IVS

Tripwire, Intrusion

ویدیو

فشرده سازی

H.265/H.264/H.264B/H.264H/MJPEG(sub stream)

کدک هوشمند

Support H.265+/H.264+

قابلیت جریان

۲ Streams

رزولیشن

Panoramic Camera

۱۰۸۰P(1920×1080)/ 1.3M(1280×960)/ 720P(1280×720)/ D1(704×۵۷۶/۷۰۴×۴۸۰)/ VGA(640×۴۸۰)/CIF(352×۲۸۸/۳۵۲×۲۴۰)

PTZ Camera

۱۰۸۰P(1920×1080)/ 1.3M(1280×960)/ 720P(1280×720)/ D1(704×۵۷۶/۷۰۴×۴۸۰)/ VGA(640×۴۸۰)/CIF(352×۲۸۸/۳۵۲×۲۴۰)

نرخ فریم

Panoramic Camera

Main Stream: 1080P(1~25fps)

Sub Stream: D1(1 ~ 25fps)

PTZ Camera

Main Stream: 1080P(1~25fps)

Sub Stream: D1(1~25fps)

کنترل نرخ بیت

CBR/VBR

نرخ بیت

Panoramic Camera

H.265: (16Kbps~ 6144Kbps)
H.264: (32Kbps~ 8192Kbps)

PTZ Camera

H.265: 4Kbps~ 8192Kbps
H.264: 8Kbps~ 7168Kbps

شبانه روز

Auto(ICR) / Color / B/W

BLC Mode

BLC / HLC / DWDR

تعادل رنگ سفید

Auto/Natural/Street Lamp/Outdoor/Manual

کنترل بهره

Auto/Manual

کاهش سر و صدا

۳D DNR

تشخیص حرکت

Off / On (4 Zone, Rectangle)

منطقه مورد علاقه

Off / On (4 Zone)

تثبیت کننده تصویر الکترونیکی

N/A

آی آر هوشمند

N/A

مهار کردن

N/A

بزرگنمایی دیجیتال

۱۶x

تلنگر

۰°/۹۰°/۱۸۰°/۲۷۰°

آینه

Support

نقاب حریم خصوصی

Panoramic Camera

Off / On (4 Area, Rectangle)

PTZ Camera

Off / On (24 Area, Rectangle)

صدا

فشرده سازی

G.711a/G.711Mu/AAC/ G.726

شبکه

شبکه محلی کابلی

RJ-45 (100/1000Base-T)

پروتکل

HTTP;HTTPs;TCP;ARP;RTSP;RTP;UDP;SMTP;FTP;DHCP;DNS;DDNS;PPPOE;IPv4/v6;QoS;UPnP;NTP;Bonjour;802.1x;Multicast;ICMP;IGMP;SNMP

قابلیت همکاری

ONVIF Profile T, CGI

روش جریان

Unicast / Multicast

حداکثر دسترسی کاربر

۱۰ Users/20 Users

ذخیره سازی لبه

NAS

Local PC for instant recording

Mirco SD card 256GB

وروگر وب

IE, Chrome, Firefox, Safari

مدیریت نرم افزار

Smart PSS, DSS, DMSS

تلفن هوشمند

IOS, Android

گواهینامه ها

گواهینامه ها

CE:EN 60950-1

UL:UL60950-1

FCC: FCC Part 15 Subpart B

رابط

رایط ویدیو

N/A

رابط صدا

۱/۱ channel In/Out

RS485

۱ Port

هشدار

۳ channel In: 5mA 5VDC

۲ channel Out: 300mA 12V

برق

منبع تغذیه

DC12V(±۳۰%), PoE(802.3af)(Class 0)

مصرف برق

DC12V:6.8W 11.8W(IR+PTZ+Zoom)

PoE:7.2W 12.7W(IR+PTZ+Zoom)

محیط

شرایط عملیاتی

-۱۰° C ~ +50° C (14° F ~ +122° F) / Less than 95% RH

شرایط ذخیره سازی

-۱۰° C ~ +50° C (-14° F ~ +122° F) / Less than 95% RH

محافظت از ضربه

N/A

مقاومت در برابر اختلال

N/A

ساختار

نوع

Metal+Plastic

ابعاد

Φ۱۷۲mm×۱۲۳.۴mm(Φ۶.۷۷”×۴.۸۶”)

وزن خالص

۰.۷۱kg(1.۵۷lb)

وزن ناخالص

۱.۰۶kg(2.33lb)

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW1831EP
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HFW2431TP-ZS

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید