قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW2241TLM-A-POC

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW2241TLM-A-POC

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW2241TLM-A-POC

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-HDW2241TLM-A-POC:

دوربین مدار بسته داهوا مدل HAC-HDW2241TLM-A-POC دارای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.این دوربین مدار بسته دارای وزن خالص 0.34 کیلوگرم است.این دوربین مدار بسته دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است و لنز آن از نوع ثابت است.دارای دید در شب عالی است و پان : 0 تا 360 درجه و شیب: 0 تا 78 درجه و چرخش: 0 تا 360 درجه است.دهانه لنز آن M12 است و حداکثر دیافراگم آن F1.6 است.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری 2 MP CMOS
حداکثر وضوح 1920 (H) × 1080 (V)
پیکسل 2 MP
سیستم اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی PAL: 1/25 s–1/100,000 s
NTSC: 1/30 s–1/100,000 s
نسبت S/N > 65 dB
حداقل نور محیط 0.001 Lux/F1.6, 30 IRE, 0 Lux IR on
فاصله روشنایی 30 m (98.4 ft)
کنترل روشن/خاموش روشنایی Auto; manual
شماره روشن کننده 2 (IR light)
Pan/Tilt/Rotation Range Pan: 0°–360°
Tilt: 0°–78°
Rotation: 0°–360°

لنز

نوع لنز Fixed lens
نوع دهانه لنز M12
فاصله کانونی 2.8 mm; 3.6 mm
حداکثر دیافراگم F1.6
میدان دید 2.8 mm: H: 109°; V:58°; D: 127°
3.6 mm: H: 86°; V:46°; D: 101°
نوع لنز Fixed iris
بستن فاصله تمرکز 2.8 mm: 0.7 m (2.3 ft)
3.6 mm: 1.1 m (3.6 ft)
DORI Lens Detect Observe Recognize Identify
2.8 mm 42.2 m

(138.5 ft)

16.9 m

(55.4 ft)

8.4 m

(27.6 ft)

4.2 m

(13.8 ft)

3.6 mm 53.7 m

(176.2 ft)

21.5 m

(70.5 ft)

10.7 m

(35.1 ft)

5.4 m

(17.7 ft)

ویدیو

نرخ فریم CVI:
PAL: 1080p@25 fps;
NTSC: 1080p@30 fps;
AHD:
PAL: 1080p@25 fps;
NTSC: 1080p@30 fps;
TVI:
PAL: 1080p@25 fps;
NTSC: 1080p@30 fps;
CVBS:
PAL: 960 × 576H;
NTSC: 960 × 480H
وضوح 1080p (1920 × 1080); 960H (960 × 576 / 960 × 480)
روز و شب Auto switch by ICR
BLC BLC/WDR/HLC
WDR 130 dB
تعادل رنگ سفید Auto/Area WB
به دست آوردن کنترل Auto; manual
کاهش سر و صدا 3D NR
IR هوشمند Yes
انعکاس Off/On
پوشش ها Off/On (8 area, rectangle)

گواهینامه ها

گواهینامه CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)
FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)
UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

پورت

خروجی تصویری Video output choices of CVI/TVI/AHD/CVBS by one BNC port
ورودی صدا One channel built-in mic

برق

منبع تغذیه POC (only CVI)/12V±30% DC
مصرف برق Max 3.1W (12V DC, IR on) PoC (AF)
محیط
دما برای کارکرد –40 °C to +60 °C (–40 °F to 140 °F); < 95%

(non-condensation)

دما برای ذخیره سازی –40 °C to +60 °C (–40 °F to 140 °F); < 95%

(non-condensation)

درجه حفاظت IP67

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Metal throughout the whole casing
ابعاد دوربین Φ94.0 mm × 58.7 mm (Φ3.70″ × 3.37″)
وزن خالص 0.34 kg (0.7 lb)
وزن ناخالص 0.46 kg (1.0 lb)

دوربین های مدار بسته معروف:

در کل جهان ، برند هایی که توانسته اند در زمینه دوربین مدار بسته خود را مطرح کنند ، هایک ویژن و داهوا هستند.این دو برند بازار را به خودشان اختصاص داده اند.این دوربین های مدار بسته هایک ویژن و داهوا دارای جنس بسیار عالی و کیفیت تصویر بسیار عالی هستند.

برای خرید دوربین مدار بسته ما باید به برند دوربین مدار بسته مورد نظر توجه کنیم.چرا که برند دوربین مدار بسته و میزان رضایت کاربران می تواند خود گواهی بر جنس و کارایی دوربین مدار بسته در شرایط بسیار حساس باشد.

داهوا و هایک ویژن هر دو از پر طرفدار ترین دوربین های مدار بسته هستند و میزان رضایت کاربران نیز بسیار زیاد بوده است.برند های ذکر شده دوربین های مدار بسته متنوع و متفاوتی را عرضه می کنند و هر کدام از دوربین های مدار بسته ای که عرضه می کنند ، دارای ویژگی هایی و میزان مقاومت مشخصی است.

دوربین های مدار بسته دارای اجزای متفاوتی هستند و هر کدام از اجزای آنها ، عمل خاصی را بر عهده دارد.اگر در یکی از این قطعات مشکلی ایجاد شود ، دوربین مدار بسته نمی تواند به خوبی عمل کند و در این صورت شما نمی توانید عملکرد خوبی را از دوربین مدار بسته مشاهده کنید.

آیا دوربین های مدار بسته را سارقین به راحتی می توانند مشاهده کنند:

خیر ، دوربین های مدار بسته طوری طراحی و ساخته می شوند که به راحتی دیده نشوند.برای اینکه بتوانید دوربین مدار بسته را در منزل یا محل کار خود به خوبی مخفی کنید ، باید از یک نصاب ماهر کمک بگیرید.نصاب با در نظر گرفتن شرایط محیطی و در نظر گرفتن نوع دوربین مدار بسته ، آن را طوری در محیط قرار می دهد که دوربین مدار بسته به سختی قابل مشاهده باشد.

باید با توجه به جایی که می خواهید دوربین مدار بسته را نصب کنید ، دوربین مدار بسته را خریداری کنید.برای مثال اگر شما اگر بخواهید برای داخل خانه خود دوربین مدار بسته بخرید ، باید دوربین مدار بسته دام خریداری کنید.دلیل متنوع بودن دوربین های مدار بسته ،متنوع بودن محیط ها و آب و هوا در نقاط مختلف جهان است.

نظارت تصویری در دهه گذشته به طور چشمگیری تغییر کرده است. پیش از این ، دوربین های مدار بسته به طور گسترده  مورد استفاده قرار نمی گرفتند ، زیرا از دوربین های مدار بسته فقط در مراکز تجاری و مغازه ها استفاده می شد.ولی بعد ها از دوربین های مدار بسته حتی در خانه خود نیز استفاده کردند و در حال حاضر نیز بسیاری از افراد این کار را انجام می دهند.

انتخاب دوربین مدار بسته مناسب:

هنگام جستجوی برای خرید دوربین مدار بسته مناسب ، بهتر است دلیل نصب دوربین مدار بسته و عملی که می خواهید با آن انجام دهید را در نظر بگیرید.برای اینکه دوربین مدار بسته ای که تهیه می کنید جواب گوی همه نیاز های شما باشد.در نظر گرفتن کیفیت دوربین مدار بسته نیز بسیار مهم است.کیفیت تصویر و وضوح آن هم به کاری که می خواهید با دوربین مدار بسته انجام دهید مربوط است.

دوربین های مدار بسته می تواند در زندگی روزمره ما تاثیر داشته باشند.زمانی که افراد خیالشان از لحاظ امنیت راحت باشد امور و کار های روزمره خود را به خوبی و با آرامش انجام می دهند.بنابراین دوربین های مدار بسته بر روی افراد و کار های آنها تاثیر مستقیم دارند.

دوربین های مدار بسته تا چه مدتی برای ما کار می کنند:

اگر شما از دوربین های مدار بسته به خوبی نگهداری کنید ، به طور قطعی مدت زمان بسیار زیادی را می توانند برای شما کار کنند.البته باید شما به جنس دوربین مدار بسته ای که خریداری می کنید نیز توجه داشته باشید.جنس و اجزای دوربین مدار بسته می تواند تاثیر مستقیمی بر روی مدت زمان فعالیت دوربین مدار بسته داشته باشد.بنابراین در هنگام خرید حتما به دنبال یک جنس خوب و با قیمتی مناسب باشید.

DVR و NVR های قدیمی :

DVR و NVR های قدیمی به سرور ، هارد دیسک و یک سخت افزار اضافی نیاز دارند.در کنار این سخت افزار اضافی ، تعمیر و نگهداری سیستم هزینه دارد و دردسر ساز است و همچنین بخاطر قدیمی بودن امکان خراب شدن دوباره دستگاه و قطعه های دیگرش وجود دارد. شما هر چقدر به دستگاه های DVR و NVR قدیمی رسیدگی کنید

، باز هم به مشکل بر می خورند.برای همین شما باید از NVR ها و DVR های جدید برای درست کار کردن دوربین مدار بسته استفاده کنید.امکاناتی که دستگاه های جدید دارند ، در دستگاه های قدیمی وجود ندارد و می توان گفت که دستگاه های جدید دارای امکانات جدید و ساخته شده با استفاده از تکنولوژی های جدید است.

قابلیت مشاهده از راه دور عموماً در دستگاه های قدیمی DVR و NVR دسترس نیست و شما را مجبور می کند که برای دسترسی و مشاهده فیلم های خود در محل حضور داشته باشید. در عصری که بسیاری از ما با تلفن همراه خود کار می کنیم ، دستگاه های قدیمی شما را محدود می کنند.برای نداشتن محدودیت باید شما از دستگاه های جدید استفاده کنید.

برای سازمان ها و مکان های تجاری که به دنبال انعطاف پذیری و قابلیت های بیشتری از طریق نظارت تصویری هستند ، یک سیستم DVR/NVR قدیمی می تواند برای آنها مشکلات زیادی را ایجاد کند. اما می تواند مشاغل و مغازه های کوچک و مکان های با متراژ کم بسیار کارایی داشته باشد.

دوربین های مدار بسته با سیم و دوربین های مدار بسته بی سیم :

دوربین های مدار بسته باسیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که ثبت و ضبط آنها به وسیله سیم ها انجام می گیرد و با قطع شدن سیم ها دیگر دوربین های مدار بسته قادر به ضبط تصاویر نیستند.

بنابراین نقطه ضعف این دوربین های مدار بسته همین است و اگر سارق سیم دوربین مدار بسته را قطع کند ، می تواند به راحتی به سرقت خود ادامه دهد بدون اینکه دستگیر شود.نصب دوربین های مدار بسته با سیم دارای دردسر بیشتری از دوربین مدار بسته بی سیم است.

دوربین های مدار بسته بی سیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که بدون استفاده از سیم کار می کنند.این دوربین های مدار بسته راحت تر نصب می شوند و با وجود بی سیم بودن آنها ، دیگر مشکلات قطعی سیم ندارند و بدون سیم بودن آنها ، دست سارقانی که به طور حضوری وارد منزل یا محل کار شما می شوند را رو می کنند.

ولی تنها اشکالی که این دوربین های مدار بسته دارند این است که می توان آنها را هک کرد.این مورد تنها نقطه ضعف دوربین های مدار بسته بی سیم است.

انتخاب کردن یکی از دوربین های مدار بسته با سیم یا بی سیم به سلیقه افراد باز می گردد.در کل در هنگام خرید سعی کنید که محصول خوبی را تهیه کنید که با شرایط شما و آب و هوای جایی که می خواهید از آن استفاده کنید سازگار باشد.

دوربین های مدار بسته را می توان در اکثر مکان ها متصل کرد.حتی  می توان از دوربین های مدار بسته در مکان های عمومی و با حضور چند صد نفر استفاده کرد.چون دوربین های مدار بسته دارای محدودیت نیستند و می توانند تمام اتفاقاتی که رخ می دهد را بدون توفق و یا اشکال ضبط کنند.

تفاوت بین دوربین مدار بسته لنز وریفوکال و موتور آیز چیست؟

یکی از رایج ترین سوالاتی افراد می پرسند این است که قیمت برخی از دوربین های مدار بسته متفاوت از سایرین است. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث متفاوت بودن قیمت ها می شود ، اما یکی از دلایل اصلی لنز است.

به زبان ساده، دوربین های مدار بسته با لنز موتور آیز زاویه دید خوبی را به ما ارائه می دهند که به طور اتوماتیک خود را به محیط تطبیق می دهند ، در حالی که زاویه دید یک دوربین مدار بسته وریفوکال هنگام نصب تنظیم می شود. قطعات متحرک و تنظیم لنز می توانند قیمت دوربین های مدار بسته را افزایش می دهند و متفاوت از یک دیگر کنند.

 

دوربین های مدار بسته وریفوکال:

این دوربین های مدار بسته دارای یک لنز از پیش تنظیم شده هستند که به شما یک میدان دید ثابت را می دهد.دوربین های مدار بسته وریفوکال را می توان در همه جا استفاده کرد و نصب آن نیز راحت است.اما متاسفانه برای تغییر زاویه این دوربین های مدار بسته دردسر ساز هستند.

دلیل استفاده از دوربین های مدار بسته وریفوکال:

1. وقتی که شما بودجه کافی ندارید و یا می خواهید کمتر هزینه کنید:

این دوربین های مدار بسته نسبت به دوربین های مدار بسته موتور آیز مقرون به صرفه تر هستند. این دوربین های مدار بسته برای کسانی که می خواهند کمتر هزینه کنند عالی است.ولی در کل این دوربین های مدار بسته دارای قابلیت های دوربین های مدار بسته موتور آیز نیستند.

2. وقتی که شما  به یک نظارت معمولی و کلی راضی و قانع هستید.

اگر به دنبال نظارت عمومی و کلی هستید ، این دوربین های مدار بسته عالی هستند. بعضی افراد علاقه زیادی به هزینه کردن برای دوربین مدار بسته ندارند ، و تمایل دارند یک دوربین مدار بسته ساده و با عملکرد متوسط داشته باشند.این دوربین های مدار بسته مناسب این افراد است و می تواند با خواسته های این افراد سازگار و هم سو باشد.

3. نصب سریع و آسان
عدم وجود قطعات متحرک نصب را آسان می کند. نیازی به تنظیم فاصله کانونی یا زاویه دید نیست ، فقط باید دوربین را در جهت درست و با دقت بسیار بالا نصب کنید و با استفاده کردن از آن بتوانید بر منزل و یا محل کار خود نظارت کامل را داشته باشید.

نصب دوربین های مدار بسته را باید به یک فرد بسیار ماهر بسپارید.فردی که بتواند بهترین نصب را به شما ارائه بدهد و همه ویژگی های محیط شما را در نظر بگیرد.نصب اشتباه دوربین مدار بسته به درست عمل نکردن دوربین مدار بسته می انجامد و با درست انجام نشدن نظارت شما به مشکل بر می خورید ، بنابر توضیحی که داده شد شما باید در نصب دوربین مدار بسته دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید نظارت دقیقی را داشته باشید.

خرید دوربین مداربسته داهوا HFW5831E-ZE

خرید دوربین مداربسته داهوا HFW5831E-ZE:

دوربین مدار بسته ۸ مگاپیکسلی است که مشخصه ظاهری آن Bullet Network می باشد.

۱/۲ اینچ ۸ مگاپیکسل دارای لنز ثابت STARVIS CMOS است.
حالت فشرده سازی ویدیو از دو جریان H.265 و H.264 پشتیبانی می کند.
۱۵ فریم در ثانیه در ۴K (3840 × ۲۱۶۰) ، ۲۵/۳۰ فریم در ثانیه در ۳ مگاپیکسل (۲۳۰۴ × ۱۲۹۶)
قابلیت دید در شب (ICR) ، ۳DNR ، AWB ، AGC ، BLC را دارا می باشد.
لنز دوربین مدار بسته ۲.۷mm ~ 12mm می باشد.
LED های دید درشب این محصول تا طول ۵۰ متر برد دارد.
سایر قابلیت ها شامل : Micro SD ، IP67 ، IK10 ، PoEحافظه می باشد.

مشخصات خرید دوربین مداربسته داهوا HFW5831E-ZE:

دوربین

حسگر تصویری ۱/۲” ۸Megapixel progressive CMOS
حداکثر وضوح ۲۶۸۸ (H) × ۱۵۲۰ (V)
رام ۱۲۸ MB
رم ۱۲۸ MB
سیستم اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی Auto/Manual 1/3 s–۱/۱۰۰۰۰۰ s
نسبت سیگنال به نویز > 56 dB
حداقل اشراق ۰.۰۰۸ Lux@F1.6
فاصله دید در شب ۵۰ m (98.43 ft)
کنترل دید در شب Auto/Manual
تعداد ال ای دی ۱ (IR LED)
Pan/Tilt/Rotation Range Pan: 0°–۳۶۰°
Tilt: 0°–۹۰°
Rotation: 0°–۳۶۰°

لنز

نوع لنز Fixed-focal
نوع کوه M12
فاصله کانونی ۲.۷ mm
۱۲ mm
حداکثر دیافراگم F1.6
F1.6
میدان دید ۲.۷ mm:
Horizontal:102.0° × Vertical 55.0° × Diagonal 121.0°۱۲ mm :
Horizontal 84.0° × Vertical 45.0° × Diagonal 100.0°
نوع لنز Fixed
بستن فاصله تمرکز ۲.۸ mm: 0.9 m (2.95 ft)
۳.۶ mm: 1.6 m (3.61 ft)
فاصله DORI Lens Detect Observe Recognize Identify
۲.۸ mm ۵۶ m (183.73 ft) ۲۲.۴ m(۷۳.۴۹ ft) ۱۱.۲ m(۳۶.۷۵ ft) ۵.۶ m(۱۸.۳۷ ft)
۳.۶ mm ۸۰ m (262.47 ft) ۳۲.۰ m (104.99 ft) ۱۶.۰ m(۵۲.۴۹ ft) ۸.۰ m(۲۶.۲۵ ft)

رویداد هوشمند

IVS Tripwire; intrusion

ویدیو

فشرده سازی ویدئو H.265; H.264; H.264B; MJPEG(only supportedby sub stream)
کدک هوشمند Smart H.265+/ Smart H.264+
نرخ فریم ویدئویی Main stream:۲۶۸۸ × ۱۵۲۰ (۱ fps-20 fps)

۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ (۱ fps-25/30 fps)

Sub stream:

۷۰۴ × ۵۷۶ (۱ fps-25 fps)

۷۰۴ × ۴۸۰ (۱ fps-30 fps)

قابلیت جریان ۲ streams
وضوح ۲۶۸۸ × ۱۵۲۰ (۲۶۸۸ × ۱۵۲۰); ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ (۲۵۶۰ × ۱۴۴۰); ۲۳۰۴ × ۱۲۹۶ (۲۳۰۴ × ۱۲۹۶); ۱۰۸۰p (1920 × ۱۰۸۰); ۱.۳M (1280 × ۹۶۰); ۷۲۰p (1280 × ۷۲۰); D1 (704 × ۵۷۶/۷۰۴ × ۴۸۰); VGA (640 ×۴۸۰); CIF (352 × ۲۸۸/۳۵۲ × ۲۴۰)
کنترل نرخ بیت CBR/VBR
نرخ بیت ویدیو H.264: 32 kbps–۶۱۴۴ kbps
H.265: 12 kbps–۶۱۴۴ kbps
شبانه روز Auto(ICR)/Color/B/W
BLC Yes
HLC Yes
WDR ۱۲۰ dB
تعادل رنگ سفید Auto/natural/street lamp/outdoor/manual/regional custom
به دست آوردن کنترل Auto/Manual
کاهش سر و صدا ۳D NR
تشخیص حرکت OFF/ON (4 areas, rectangular)
منطقه مورد علاقه (RoI) Yes (4 areas)
روشنایی هوشمند Yes
چرخش تصویر ۰°/۹۰°/۱۸۰°/۲۷۰° (Supports 90°/۲۷۰° with 2688 × ۱۵۲۰ resolution and lower.)
آینه Yes
پوشش خصوصی ۴ areas

زنگ خطر هشدار

رویداد زنگ خطر No SD card; SD card full; SD card error; network disconnection; IP conflict; illegal access; motion detection; video tampering; tripwire; intrusion; voltage detection; security exception

شبکه

شبکه RJ-45 (10/100 Base-T)
SDK و API Yes
امنیت سایبری Video encryption; firmware encryption; configuration encryption; Digest; WSSE; account lockout; security logs; IP/MAC filtering; generation and importing of X.509 certification; syslog; HTTPS; 802.1x; trusted boot; trusted execution; trusted upgrade
پروتکل IPv4; IPv6; HTTP; HTTPS; TCP; UDP; ARP; RTP ; RTSP; RTCP; RTMP; SMTP; FTP; SFTP; DHCP; DNS; DDNS; QoS; UPnP; NTP; Multicast; ICMP; IGMP; NFS; PPPoE; 802.1x; Bonjour
قابلیت همکاری ONVIF(Profile S/Profile G/Profile T);CGI; P2P; Milestone; Genetec
کاربر/میزبان ۲۰
ذخیره سازی FTP; SFTP; Micro SD Card (support max. 256 GB); NAS
مرورگر IE
Chrome
Firefox
نرم افزار مدیریت Smart PSS; DSS; DMSS
تلفن همراه IOS; Android

صدور گواهینامه

گواهینامه ها CE-LVD: EN62368-1
CE-EMC: Electromagnetic Compatibility Directive 2014/30/EU
FCC: 47 CFR FCC Part 15, Subpart B
UL/CUL: UL60950-1 CAN/CSA C22.2 No.60950-1-07

برق

منبع تغذیه ۱۲V DC/PoE (802.3af)
مصرف برق < 5W

محیط

شرایط عملیاتی -۴۰°C to +60°C (-40°F to +140°F)/less than ≤ ۹۵% RH
شرایط Strorage -۴۰°C to +60°C (-40°F to +140°F)
حفاظت IP67

ساختار

روکش Metal
ابعاد ۱۶۶.۲ mm × Φ۷۰ mm (6.54″ × Φ۲.۷۶″)
وزن خالص ۰.۴۸ kg (1.1 lb)
وزن ناخالص ۰.۵۷ kg (1.3 lb)

 

خرید دوربین مداربسته HFW5831E-ZE:

 

نحوه انتخاب سیستم نظارت تصویری برای مشاغل شما

در اینجا همه چیزهایی که باید قبل از خرید سیستم نظارت تصویری بدانید وجود دارد.

نظارت تصویری می تواند تجارت شما را از سرقت ، نفوذ ، آتش سوزی ، سیل محافظت کند.
قبل از ارزیابی سیستم ها ،باید بدانید که چه نوع دوربین هایی که می خواهید ،

به چه نوع فضای ذخیره سازی احتیاج است و مناطقی از کسب و کار خود که نیاز به حفاظت دارند ، کجا می باشد.

دو نوع اصلی دوربین های نظارتی پروتکل اینترنت (IP) و آنالوگ هستند.

این مقاله برای صاحبان مشاغل کوچک با توجه به خرید یک سیستم نظارت تصویری است کمک می کند

که بدانند چه نوع سیستمی را باید خریداری کنند و چقدر می توانند هزینه کنند.

امنیت برای هر شغلی ضروری است.

پس از همه ، چگونه می تواند سودآور باشد؟

اگر نتوانید از دارایی های خود محافظت کنید؟

سیستم های نظارت تصویری از همیشه هوشمندتر و موثرتر هستند.

در حال حاضر دوربین ها عملکردها و ویژگی هایی شبیه به رایانه مانند سنسورهای حرکت و اعلان های خودکار تلفن همراه را ارائه می دهند.

برخی از سیستم ها به طور خودکار فوراً با مجریان قانون تماس می گیرند.

توسعه فناوری همچنین منجر به روش های کارآمد تری برای مدیریت ضبط و ذخیره سازی شده است.

صاحبان مشاغل کوچک به سیستم های نظارتی بسیار قدرتمند با قیمت های نسبتاً مناسب دسترسی دارند.

اکثر فروشندگان اجازه می دهند تا میزان زیادی سفارشی سازی انجام شود ،

به این معنی که شما می توانید یک سیستم را متناسب با نیازهای خاص کسب و کار خود تنظیم کنید.

این که آیا شما به یک سیستم گسترده نیاز دارید که بتواند چندین مکان را پوشش دهد یا چند دوربین برای تماشای ویترین فروشگاه شما ، یک راه حل برای همه وجود دارد.

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ در اینجا راهنمای خرید ۲۰۲۱ نظارت تصویری ما است.

 

بدنبال سیستم نظارت تصویری مناسب برای کسب و کار خود هستید؟

آیا از قبل همه چیز را که باید در مورد سیستم های نظارت تصویری بدانید می دانید؟

برای توصیه های ما ، بهترین گزینه های سیستم های امنیتی را برای سیستم های نظارت تصویری بررسی کنید.

قبل از خرید سیستم نظارت تصویری به چه نکاتی توجه کنیم

عوامل متعددی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در مورد سیستم نظارت تصویری برای مشاغل خود در نظر بگیرید.

این شامل:

خرید دوربین مداربسته داهوا HFW5831E-ZE

نصب و راه اندازی

اگر کسب و کار شما کوچک است و مناطق زیادی برای نظارت ندارید می توانید خودتان آن را نصب کنید.

مشاغل بزرگتر با مکان های متعدد و تنظیمات پیچیده باید متخصص نصب را انجام دهند.

قیمت گذاری

قیمت نیز بستگی به اندازه کسب و کار و تعداد دوربین های مورد نیاز شما ، و همچنین نوع فضای ذخیره سازی موردنظر ، مدت زمان ذخیره فیلم و انواع ویژگی های مورد نیاز مانند تجزیه و تحلیل ویدئو یا تشخیص حرکت دارد.

به طور کلی ، سیستم های نظارت تصویری برای سیستم های ساده ارزان تر شروع می شود

و برای سیستم های پیشرفته با دوربین های زیاد می تواند هزینه ها افزایش یابد.

نوع دوربین

دو نوع اصلی دوربین برای سیستم های نظارت تصویری وجود دارد:

پروتکل اینترنت (IP) و آنالوگ.

دوربین های آنالوگ چیزی هستند که به طور سنتی استفاده می شود.

آن ها به تدریج به نفع دوربین های IP حذف می شوند

که ویژگی ها و قابلیت های بیشتری نسبت به دوربین های آنالوگ ارائه می دهند.

دوربین های IP دستگاه های شبکه ای هستند که تصاویر را با وضوح بالاتر ضبط می کنند

و همچنین هشدارهای خودکار ، تجزیه و تحلیل ویدئو و موارد دیگر را فعال می کنند.

خرید دوربین مداربسته داهوا HFW5831E-ZE

نوع ذخیره سازی

سه نوع ذخیره سازی داده های ویدئویی برای سیستم نظارت تصویری وجود دارد:

NVR ، DVR و ترکیبی.

DVR مخفف عبارت digital video recorder است و این سیستم ها از دوربین های آنالوگ استفاده می کنند.

NVR مخفف عبارت video recorder است و در دوربین های IP استفاده می شود.

سیستم های ترکیبی به شما امکان می دهند دوربین های آنالوگ و IP را ترکیب کنید.

خرید دوربین مداربسته داهوا HFW5831E-ZE

چه ویژگی هایی نیاز دارید

مجموعه ای از ویژگی های موجود از سیستم های نظارت تصویری ، از دید در شب گرفته تا تشخیص حرکت هوشمند تا (PTZ) را شامل می شود.

ویژگی های مورد نیاز کسب و کار خود را ارزیابی کرده و دوربین ها و سیستم نظارتی خود را بر این اساس انتخاب کنید.

به عنوان مثال ، اگر به سیستمی برای نظارت بر مشاغل خود در شب احتیاج دارید ،

این سیستم دارای قابلیت دید در شب قوی و هشدارهای ۲۴ ساعته است.

خرید دوربین مداربسته داهوا HFW5831E-ZE

کدام حوزه های تجاری شما نیاز به حفاظت دارند

مهم است که بدانید دقیقاً کجا می خواهید نظارت خود را قرار دهید.

به عنوان مثال ، اگر شما نیاز به مراقبت از پشت درب خود دارید ،

احتمالاً به یک دوربین بیرونی مقاوم در برابر آب و هوا با عملکرد PTZ و هشدار حرکت نیاز دارید.

خرید دوربین مداربسته داهوا HFW5831E-ZE

مزایای سیستم نظارتی

دوربین های نظارتی نه تنها می توانند جنایتکاران را متوقف کرده و به نیروی انتظامی کمک کنند

تا هرگونه سارق احتمالی را به سرعت دستگیر کند ،

بلکه این سیستم ها همچنین می توانند مسئولیت پذیری کارکنان شما را افزایش دهند ،

و به شما در نظارت بر کارکنان و کاهش حق بیمه خود نیز کمک می کند.

در حالی که هزینه های اولیه نصب یک سیستم نظارت تصویری می تواند زیاد به نظر برسد ،

اما بازدهی طولانی مدت و آرامش خاطر می تواند ارزش این هزینه را داشته باشد.

خرید دوربین مداربسته داهوا HFW5831E-ZE

دوربین های IP در برابر دوربین های آنالوگ

دو نوع اصلی دوربین وجود دارد که می توان آن ها را به سیستم نظارت تصویری متصل کرد

دوربین های IP و دوربین های آنالوگ سنتی.

دوربین های IP به روز تر از دوربین های آنالوگ هستند و در حالی که دوربین های گران تری هستند ،

اما ویژگی های بسیاری را ارائه می دهند که دوربین های آنالوگ از آن ها برخوردار نیستند.

خرید دوربین مداربسته داهوا HFW5831E-ZE

خرید دوربین مداربسته HFW5831E-ZE:

خرید دوربین مداربسته HFW5831E-ZE:

در اینجا نگاهی به تفاوت بین دو نوع دوربین می اندازیم.

 

وضوح

دوربین های IP قدرتمندتر از دوربین های آنالوگ هستند ،

معمولاً فیلم هایی با وضوح بین ۱ مگاپیکسل تا ۵ مگاپیکسل ضبط می کنند.

این باعث می شود کیفیت تصویر فوق العاده واضح باشد ،

به ویژه در مقایسه با فیلم های آنالوگ کیفیت بهتری ارائه می دهد ، که نصف یک مگاپیکسل است.

دوربین های IP به طور کلی میدان دید بیشتری نسبت به دوربین های آنالوگ نیز دارند.

خرید دوربین مداربسته داهوا HFW5831E-ZE

تجزیه و تحلیل ویدئو

دوربین های IP دارای ویژگی های اضافی هستند که دوربین های آنالوگ ارائه نمی دهند.

یکی از این موارد تجزیه و تحلیل ویدئو است که در صورت وجود حرکتی در محدوده دید دوربین ،

امکان اعلان های تلفن همراه و ضبط خودکار را می دهد.

این امر به ویژه برای مواقعی که تجارت شما تعطیل می باشد مفید است

و می خواهید بدانید که آیا کسی در داخل محوطه در حال حرکت است یا نه.

می توانید سیستم را طوری تنظیم کنید که رویدادها و اعلان ها را مستقیماً به تلفن همراه ارسال کند.

برخی از سیستم ها همچنین یک اتصال مستقیم و یک صفحه لمسی به مجریان قانون محلی ارائه می دهند.

خرید دوربین مداربسته داهوا HFW5831E-ZE

ضبط کننده های ویدئویی شبکه ای

دوربین های IP با NVR سازگار هستند ، که مزایای متعددی را در مقایسه با دستگاه های ضبط ویدئوی دیجیتال قدیمی ارائه می دهد ،

که در بعدا جزئیات بیشتری را توضیح می دهیم.

به طور خلاصه ، NVR ویدئوهای با کیفیت بالاتر را ضبط می کند

و اجازه می دهد تا سیستم ها بسیار راحت تر از آنچه با DVR انجام می شود ، بزرگ شوند.

خرید دوربین مداربسته داهوا HFW5831E-ZE

سوئیچ های PoE

همچنین می توان دوربین های IP را به سوئیچ “power over Ethernet” (PoE) متصل کرد

که هم داده ها را از دوربین ارسال می کند و هم برق را برای آن تامین کند.

از طرف دیگر ، دوربین های آنالوگ برای راه اندازی سیگنال از دوربین به یک سوئیچ و همچنین منبع تغذیه جداگانه نیاز دارند ،

به این معنی که تنظیمات پیچیده تر و سیم های بیشتری وجود دارد.

سوئیچ های PoE نیز به طور کلی به عنوان راهی مطمئن تر برای انتقال داده ها در نظر گرفته می شوند.

برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا IPC-HDBW5842H-Z4HE-S2
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه ضبط کننده داهوا XVR5108HS-4KL-I2

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید