DH-HAC-T1A21P

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-T1A51P

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-T1A51P

قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-T1A51P:

دوربین مدار بسته داهوا مدل HAC-T1A51P دارای رزولوشن 5 مگاپیکسل است. دارای وزن خالص 0.09 و دارای بدنه ای از جنس پلاستیک است.دارای ضد نوری از نوع DWDR بوده و از دسته دوربین های مدار بسته HDCVI محسوب می شود. دارای حداکثر دیافراگم F2.0 بوده و دارای آیریسی از نوع ثابت است. دارای لنزی از نوع ثابت بوده و دارای دهانه لنزی از نوع M12 است.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری 1/2.7″ CMOS
حداکثر وضوح 2880 (H) × 1620 (V)
رزولوشن 5MP
اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی PAL: 1/25–1/100000 s

NTSC: 1/30–1/100000 s

حداقل نور محیط 0.02 Lux/F2.0, 30IRE, 0 Lux IR on
S/N More than 65 dB
دامنه دید در شب 20 m (66 feet)
کنترل روشن/خاموش دید در شب Auto;manual

لنز

نوع لنز Fixed lens / Fixed iris
نوع دهانه لنز M12
فاصله کانونی 3.6mm (2.8mm Optional)
حداکثر دیافراگم F2.0
زاویه دید 2.8 mm: 125° × 106° × 56°

(diagonal × horizontal × vertical)

3.6 mm: 104° × 88° × 46°

(diagonal × horizontal × vertical)

کنترل فوکوس N/A
فاصله فوکوس 2.8 mm: 0.8 m (2.6 ft)

3.6 mm: 1.2 m (3.9 ft)

DORI Lens Detect Observe Recognize Identify
2.8mm 56.0 m

(183.7 ft)

22.4 m

(73.5 ft)

11.2 m

(36.7 ft)

5.6 m

(18.4 ft)

3.6mm 80 m

(262.5 ft)

32 m

(105.0 ft)

16 m

(52.5 ft)

8 m

(26.2 ft)

پان / شیب / چرخش

پان / شیب / چرخش Pan: 0° – 360°

Tilt: 0° – 78°

Rotation: 0° – 360°

ویدئو

وضوح 5M (2880 × 1620); 4M (2560 × 1440);

1080P (1920 × 1080);960H (960 × 576/960 × 480)

نرخ فریم CVI:

PAL:5M@25 fps; 4M@25 fps; 1080P@25 fps

NTSC:5M@25 fps; 4M@30 fps; 1080P@30 fps

AHD:

PAL:4M@25 fps;

NTSC:4M@30 fps;

TVI:

PAL:4M@25 fps;

NTSC:4M@30 fps;

CVBS:

960H;

خروجی تصویر Video output choices of CVI/TVI/AHD/CVBS by one BNC port
روز و شب Auto (ICR) / Manual
OSD Multi-language
BLC BLC / HLC / DWDR
WDR DWDR
به دست آوردن کنترل AGC
کاهش سر و صدا 2D
تعادل رنگ سفید Auto;manual
دید در شب هوشمند Yes
انعکاس Off/On
پوشش Off / On (8 area, rectangle)

گواهینامه

گواهینامه ها CE (EN55032, EN55024, EN50130-4,EN60950-1,

EN 62368-1:2014+A11:2017)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

پورت

پورت صوتی N/A

برق

منبع تغذیه 12V DC ±30%
مصرف برق Max. 2.7W (12V DC, IR on)

محیط

دما برای فعالیت –40°C to +55°C (–40°F to +131°F) /Less than 95% RH

*Start up should be done at above –40°C (–40°F)

شرایط نگهداری –40°C to +55°C (–40°F to +131°F) /Less than 95% RH
حفاظت NA

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Plastic
ابعاد φ85.4 mm × 68.8 mm (φ3.36 × 2.71″)
وزن خالص 0.09 kg (0.20 lb)
وزن ناخالص 0.14 kg (0.31 lb)

محدوده دوربین:

چند چیز در محدوده دوربین تأثیر می گذارد ، از جمله تراشه  و سنسور آن ، نوع لنز ، دامنه وسیع ، خطوط وضوح و نور پس زمینه. در حالی که تا حد زیادی به دوربین  انتخاب شده بستگی دارد ، به طور کلی ، دوربین های دام دارای لنزهای کوچکتری نسبت به دوربین های بولت هستند ،

زیرا شکل یک دوربین بولت باعث می شود تا لنزهای بزرگتر را راحت تر درون دوربین مدار بسته خود جای دهید.دوربین های بولت برای مناطق بیرونی مانند بیرون خانه ها،خیابان ها،حیات ها، و دیگر مکان های بیرونی توصیه می شود.

سنسور شکستن شیشه:

گاهی اوقات ، به جای باز کردن پنجره ها به روش قدیمی ، مزاحمان به منظور جلوگیری از خاموش شدن سنسورهای ورودی ، آنها را به سادگی باز می کنند. با این حال ، یک سنسور شکستن شیشه، صدای شکستن شیشه را تشخیص داده و از طریق پیامک تلفن همراه به ما هشدار می دهد.

آژیر: آژیرها در سیستم های امنیتی خانگی به تنهایی و به عنوان بخشی از دستگاه های دیگر وجود دارند. آژیرها اغلب همزمان با سایر آلارم ها خاموش می شوند و به منظور ترساندن مزاحمان یا هشدار به همسایگان طراحی شده اند.

سنسور درب و پنجره:

سنسور ورود: به عنوان سنسورهای تماس نیز شناخته می شود ، سنسورهای ورودی دارای دو قسمت هستند: یکی که روی پنجره یا درب و دیگری روی قاب پنجره و اطراف آن قرار می گیرد. این سنسورها از آهن ربا برای تعیین زمان باز یا بسته شدن یکی از این ورودی ها استفاده می کنند. اگر سنسور فکر کند که یک نقطه باز شده است ، به ما هشدار می دهد و شروع به آژیر کشیدن می کند. پیشنهاد می کنیم سنسورهای ورود را روی پنجره ها یا درهای طبقه همکف قرار دهید. اکثر آنها با باتری کار می کنند و بسیاری از آنها حتی دارای چسب هایی برای نصب آسان هستند.

سرقت از خانه:

با رخ دادن سرقت در خانه یا محل های کار،خسارت های وارده به صاحب های آنها جبران ناپذیر است.هزینه هایی که دوباره صاحبان منازل و محل های کار برای خریدن وسایل متحمل می شوند سرسام آور است.با داشتن یک سیستم امنیتی از رخ دادن این اتفاقات بسیار بد جلوگیری می کنیم.از طرفی دیگر شما از اشیاء و وسایل ارزشمند خود محافظت می کنید.حتی شما می توانید از راه دور مکانی که در آن سیستم امنیتی را متصل کرده اید کنترل کنید.

تاثیر دوربین مدار بسته:

در سال های اخیر پیشرفت های تکنولوژی بسیار قابل توجهی برای سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته ایجاد شده است. این پیشرفت ها باعث شده است که سیستم های امنیتی در دستگیری مجرمان در طول جنایت موثرتر باشند. ناگفته نماند که آنها یک اقدام موثر برای حفاظت از دارایی های کسب و کار شما هستند. هر دوی این دلایل و بسیاری از دلایل دیگر، محبوبیت روزافزون  دوربین مدار بسته را برای صاحبان مشاغل به دنبال داشته است.

واحد نمایش:

شما به یک تلویزیون برای مشاهده فیلم ضبط شده یا پخش زنده در همان لحظه برای دوربین های مدار بسته خود نیاز دارید. واحد نمایش سیستم دوربین مدار بسته شما می تواند از هر چیزی بین یک صفحه نمایش تک رنگ ساده تا یک مانیتور رنگی HD متغیر باشد. شما باید مانیتور را به دستگاه NVR یا DVR خودتان متصل کنید. ناگفته نماند ، اگر شما دارای دوربین های IP هستید ، مشاهده فیلم از راه دور از طریق رایانه یا تلفن هوشمند نیز امکان پذیر است و امری محال نیست.

خواهید دید که بایگانی کردن همه چیز در فضای ذخیره سازی داخلی را به سرعت پر می کند. فضای ذخیره سازی می تواند هزینه بر باشد. به همین دلیل ، شما می توانید برنامه ریزی دوربین امنیتی خود را برای ضبط فیلم فقط در یک زمان خاص از روز یا زمانی که حرکت تشخیص داده می شود ، در نظر بگیرید. انجام این کار باعث می شود شما در خرید مداوم فضای ذخیره سازی بیشتر برای بایگانی کردن جریان ثابت فیلم صرفه جویی کنید.

در خرید ابزار ها و لوازم دوربین های مدار بسته توجه زیادی داشته باشید.زیرا با دقت کردن در لوازم جانبی دوربین های مدار بسته شما یک سیستم امنیتی با عمری طولانی در دست دارید.

دوربین مدار بسته ، بازدارنده جرم:

مشاهده یک دوربین مدار بسته به تنهایی وجود قانون را در آن محدوده اثبات می کند و به عنوان یک عامل بازدارنده جدی از همه جنایتکاران عمل می کند. اگرچه این امر لزوما مانع از انجام فعالیت های غیرقانونی افراد نمی شود ، اما باید اعتراف کرد که این عامل کار آنها را به شدت سخت و دشوار می کند ، بنابراین میزان جرم و جنایت را در کل مراکز تجاری کاهش می دهد.

دوربین های حرارتی:

دوربین های حرارتی جزئیات دمای سوژه را  ارائه می دهند. این مورد مزایای زیادی در صنعت دارد. هنگامی که کسی می خواهد به دنبال یک درجه حرارت خاص باشد ، می تواند با استفاده از سنسور های دوربین مدار بسته آن درجه حرارتی را پیدا کند ، بنابراین با استفاده از سنسور های حرارتی ، بیشتر خواسته های شما در زمینه امنیت بر آورده می شود.

می توان رنگ های متفاوتی را برای دماهای مختلف تعیین کرد تا بتوان با استفاده از دوربین مدار بسته،دمای واقعی فرد یا افراد را مشخص کرد. به عبارت دیگر ، دوربین های حرارتی شی را به شکل خودشان و به صورت طبیعی ضبط می کنند. بنابراین ، تصاویری از دما را به شما نشان می دهد که مطعلق به افراد و جانداران است.

علاوه بر این ، این دوربین می تواند حریق را به طور کامل تشخیص دهد و بعد از تشخیص دادن به شما برای وجود آتش در محل هشدار دهد.

جلوگیری از وقوع جرم:

داشتن دوربین های امنیتی خانگی بدون شک خطر وقوع جرم را کاهش می دهد. با وجود دوربین های مدار بسته ای که در خانه شما قابل مشاهده است ، از سارقین و مزاحمان جلوگیری می کند. طراحی و ساختار دوربین های مدار بسته

به گونه ای است که بعید است بدانید که یک دوربین مدار بسته وجود دارد که می تواند شما را ببیند ،و همچنین بعید است که یک جنایتکار به فکر نفوذ به منزل یا محل کار شما باشد. بنابراین ، داشتن دوربین می تواند از وقوع جنایات جلوگیری کند. این دوربین مدار بسته خانه ، شما ، عزیزان و اموال شما را محافظت می کند.

علاوه بر این ، اگر قرار بود جنایتی در خانه رخ دهد ، شواهد ویدئویی برای استفاده در تحقیقات و بررسی در اختیار خواهید داشت. اگرچه همسایگان ممکن است بتوانند شهادت خود را بازگو کنند ، اما شواهد دوربین دقیق تر و قابل اطمینان تر است. بدون شواهد ویدئویی ، اثبات آنچه اتفاق افتاده از دست شما خارج است و دشوار تر خواهد بود.

سیستم هایی که شما انتخاب می کنید،می تواند دارای هزینه های اضافی باشد.با خریداری کردن یک سیستم امنیتی با جنس بد،شما به دردسر خرید قطعه و یا خریداری یک سیستم امنیتی دیگر می شوید.بنابراین بهتر است در هنگام خرید،توجه کامل به جنس سیستم امنیتی و نوع گارانتی آن و برند آن توجه ویژه ای داشته باشید.

نحوه استفاده از سیستم های امنیتی:

در هنگامی که می خواهید از منزل خود بیرون بروید ، سیستم امنیتی خود را فعال کنید. وقتی به خانه برمی گردیم ، با وارد کردن رمز عبور روی صفحه کلید ،استفاده از فرمان صوتی ، فشار دادن دکمه ریموت (در صورت داشتن ریموت) یا استفاده از برنامه ، آن را غیر فعال کنید.

وقتی سیستم امنیتی ما غیر فعال می شود ، هیچ یک از سنسورها خاموش نمی شوند،بلکه دوربین مدار بسته ما ضبط خودکار را متوقف می کند. همچنین ، سنسورهای دود و مونوکسید کربن ما هم در زمان فعال بودن و هم در زمان فعال نبودن سیستم امنیتی ما به کار خود ادامه می دهند. نکته در اینجا است که با خاموش کردن دوربین مدار بسته فقط سنسور ها از کار می افتند و ضبط خودکار غیر فعال می شود.

ما می توانیم از یک برنامه تلفن همراه برای پخش مستقیم فیلم از دوربین امنیتی خود ، دریافت اعلانات از سنسور های خود ، صحبت از طریق صدای دو طرفه و سایر قابلیت ها استفاده می کنیم. برخلاف سیستم اعلام خطر ، امنیت خانه به ما امکان می دهد که روی خانه نظارت کامل داشته باشیم و در هر کجا که هستیم متوجه شویم که چه می گذرد.

دوربین مدار بسته با کیفیت:

کیفیت دوربین مدار بسته شما می تواند به معنای نجات یافتن از شرایط بسیار حساس زندگی و از دست ندادن سرمایه شما باشد. بنابراین ، نمی توانید در مورد پوشش دوربین های مدار بسته و خرید آن کوتاهی کنید.
با داشتن سیستم های امنیتی مناسب شما منزلی بدون سرقت و دارای امنیت بالا را برای خود ساخته و محیا کرده اید.سیستم امنیتی مناسب به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت به هر جایی که می خواهید مسافرت کنید ، بدون اینکه محدودیتی داشته باشید.

آرامش:

سیستم های امنیتی قدیمی اغلب به قراردادهای طولانی و نصب حرفه ای گران قیمت نیاز دارند ، اما با اکثر نسخه های هوشمند می توانید آنها را خودتان نصب کرده و هزینه اضافی ای را به خاطر نصب پرداخت نکنید.یکی دیگر از مسائلی که شما باید به آن بپردازید،مسئله برند و جنس است.جنس یک دوربین مدار بسته تعیین می کند که چقدر عمر کند و چقدر بتواند به شما خدمات ارائه دهد.

دستیابی به آرامش خاطر برای شما نباید گران یا دشوار باشد. به شرط آنکه شما بسیار با دقت در این حوضه وارد شوید.باید شما حتما محصول و قیمت اصلی آن را در بازار در نظر بگیرید و با قیمت هایی که فروشندگان به شما می دهند مقایسه کنید.با این عمل شما می توانید مناسب ترین قیمت را پیدا کرده و محصول را خریداری کنید.

اکثر مردم اشیاء با ارزش خود را در خانه خود نگهداری می کنند. هنگامی که سیستم امنیتی نصب نشده است ، محافظت از اشیاء قیمتی خود در برابر سارقان و سارقین چالش برانگیزتر می شود. با کمک یک سیستم امنیتی که خانه یا محل کار شما را ایمن نگه می دارد ، می توان اشیاء گران بها و پول نقد را حفظ کرد. با قفل های پیشرفته و سیستم کنترل دسترسی و چندین لایه امنیتی می توان  از اینکه فرد نمی تواند وارد سیستم های امنیتی شود اطمینان حاصل کند.

چرا و در کجا می توانید از دوربین های مداربسته بالت استفاده کنید

دوربین بالت چیست؟

راهنمای خواندن پارت نامبر تی وی تی: دوربین های امنیتی بالت، دوربین های مانیتورینگ ویدئویی هستند که مانند اسلحه یا کیف های رژ لب قالب ریزی شده اند. و به همین دلیل است که به آنها دوربین های رژ لب نیز گفته می شود. دوربین های مداربسته گلوله معمولاً در خارج از دیوار یا سقف نصب می شوند و در جهت خاصی مانند لوله اسلحه قرار می گیرند. دوربین های امنیتی Bullet و مکان هایی که می توانید آن را نصب کنید ، مزایای بی شماری دارد که به شرح زیر است

دلیل 1: تنوع

راهنمای خواندن پارت نامبر تی وی تی: دوربین های Bullet در مقایسه با دوربین های نظارت بر گنبد از نظر عملکرد بسیار مفید هستند. از نظر فنی ، دوربین های بالت ، از نظر فنی ، می توانند دوربین های بالت IP یا دوربین های امنیتی بالت آنالوگ باشند و برخی از آنها می توانند با دید در شب IR یا سایر فناوری های عالی مانند بزرگنمایی نوری ، سنسورهای حرکتی یا سنسورهای حرارتی پر شوند. شما

دلیل 2: قرار دادن

راهنمای خواندن پارت نامبر تی وی تی: در حالی که دوربین های نظارتی از نوع بالت از نظر قرارگیری قابل تنظیم تر هستند ، این دوربین ها می توانند روی دیوارها ، زیره ، سقف سقف یا زیر لبه قرار بگیرند. خاصیت جدید دوربین های امنیتی به سبک بالت به این معنی است که آنها برای مراقبت از زمین نسبتاً کوچکتر یا مناطق “گلوگاه” قطع شده اند.

دلیل 3: قدرت مانور

راهنمای خواندن پارت نامبر تی وی تی: دوربین های امنیتی مینی بالت در هنگام ارائه گزینه ها از همتایان خود پیشی می گیرند ، نیازی به ذکر نیست که قدرت مانور. پیکربندی شده به عنوان یک انتخاب قابل کنترل با گردن رباتیک ، طراحی بی نظیر مهندسی دوربین های مداربسته گلوله ای زمینه را برای تنظیم زاویه اشاره به راحتی تنظیم می کند ، علاوه بر این هرگونه محاسبه غلط یا اصلاح مجدد پس از نصب را صاف می کند.

دلیل 4: اثبات آب

راهنمای خواندن پارت نامبر تی وی تی: از آنجا که بیشتر دوربین های امنیتی بالت در فضای باز قرار می گیرند ، بنابراین عاقلانه است که یک دوربین گلوله در فضای باز با درجه IP 66 ضد آب باشد و مانند آب باران مایع ضربه را تحمل کند. هنوز هم می توان دوربین های مداربسته گلوله ای در فضای باز را با قرار دادن آنها در محدوده دسترسی افراد متجاوز یا محصور کردن آن ها در محفظه اضافی ، در برابر تخریب محافظت کرد.

دلیل 5: دید و بازدارندگی

راهنمای خواندن پارت نامبر تی وی تی: زیرا وضوح دوربین های مداربسته گلوله ای می تواند به طور مثبت از ورود احتمالی در برخی از سناریوها جلوگیری کند. طبق نظرسنجی ، طرز فکر سارقان پخته شده برخی از دیدگاه های جالب در مورد حمله به خانه را نشان می دهد ، دوربین نظارت قابل مشاهده ، تا حدی ، می تواند مزاحم احتمالی باشد.

یک دوربین گلوله برجسته و آشکار در مناطق مسکونی گاهی اوقات خانه شما را از هدف دور نگه می دارد ، که در مقابل در محافظت از دارایی شما بسیار قابل توجه است.

دلیل 6: بازتاب نور

راهنمای خواندن پارت نامبر تی وی تی: بسیاری از دارندگان نظارت خصوصی ممکن است مشکلات را برطرف کنند. گاهی اوقات ، هنگامی که دوربین های امنیتی در فضای باز یا دوربین های امنیتی داخلی سطح انعکاسی را هدف قرار می دهند ، به عنوان مثال یک بدنه آب یا پنجره ، تصاویر از بین می روند. انعکاس نور ، مانند کور کردن دوربین های نظارت عمدی ، در فیلم ها و تصاویر ، به ویژه برای دوربین های امنیتی گنبد در فضای باز ، پنهان و باعث سفید شدن می شود ، که در صورت قرارگیری بی دست و پا ، می تواند به عنوان بی فایده یا فلج تعبیر شود.

دلیل 7: کمتر در حریم خصوصی تأثیر می گذارد
تعدادی از صاحبان خانه با قطع غیرقانونی املاک خصوصی توسط افراد غریبه یا عابران واقعاً مورد آزار و اذیت قرار گرفته و آنها را تحریک می کنند تا به دنبال دوربین های امنیتی برای کنترل خسارت یا فرار از درگیری قانونی باشند.

چگونه محصولات مدرن دوربین مداربسته امنیتی نظارت را تغییر می دهند

راهنمای خواندن پارت نامبر تی وی تی: مشاغل کوچک ، شرکت های بزرگ ، منازل شخصی ، دفاتر عمومی و تقریباً همه انواع دیگر املاک در سراسر کشور به برخی از محصولات امنیتی دوربین مداربسته بستگی دارند تا محل زندگی آنها محافظت شود. صنعت امنیت و نظارت ایالات متحده یک بازار چند میلیارد دلاری با روند رشد است که همچنان به سمت بالا حرکت می کند.

این سطح مداوم رشد ارتباط زیادی با پیشرفت محصولات امنیتی جدید دوربین مداربسته با تجهیزات پیشرفته و تجهیزات نظارتی دارد. نوآوری های فن آوری همراه با در دسترس بودن و مقرون به صرفه بودن محصولات نظارت از تأمین کنندگان آنلاین دوربین مداربسته ، نشانه بارزی است که نشان می دهد این روند برای ماندن ادامه دارد.

اکنون با دسترسی از راه دور در منابع تغذیه نظارتی که از طریق دستگاه های متصل به شبکه به طور گسترده در دسترس است ، بیشتر افرادی که علاقه مند به حفظ امنیت یک دارایی هستند تمایل به استفاده از همه محافظت های اضافی را دارند. به عبارت ساده ، نظارت دقیقاً برای محافظان حرفه ای آموزش دیده نیست.

محصولات امنیتی مداربسته جهت دار در حال عنوان شدن هستند

راهنمای خواندن پارت نامبر تی وی تی: مانند هر بازار فناوری محور ، آینده دوربین مداربسته و نظارت نیز در حال تغییر است. فناوری هوشمند و نرم افزار هوشمند قادر به انجام مشاغلی هستند که فقط با استخدام چند نفر قبلاً حاصل شده بود.

به عنوان مثال ، تصور می شد که محافظان امنیتی خصوصی آنقدر گران هستند که به طور کلی لوکس محسوب می شوند. با این حال ، مأموران امنیتی از راه دور به لطف اثربخشی و هزینه مقرون به صرفه خدمات نظارت از راه دور ویدئو ، مورد استقبال مشاغل و صاحبان خانه قرار می گیرند.

این امر عمدتاً به دلیل تجزیه و تحلیل ویدیوی هوشمند است که در نرم افزارهای امنیتی و نظارتی استفاده می شود. اگرچه محصولات امنیتی ارزان قیمت و مقرون به صرفه دوربین مدار بسته در دسترس آنلاین مطمئناً نقش مهمی را ایفا می کند ، اما این ویژگی های چشمگیر و جدید آنها باعث تغییر جهت صنعت در آینده می شود.

ویژگی های جدید دوربین های امنیتی و نظارت

راهنمای خواندن پارت نامبر تی وی تی: تجهیزات دوربین مدار بسته آنالوگ در دستیابی به سطح جزئیات مورد نظر کاربران برای شناسایی صحیح ناتوان است. در حقیقت ، بیشتر اوقات ، وقتی هر چیزی مربوط به نظارت دوربین مداربسته در یک فیلم یا تلویزیون می بینید ، فیلم دانه دانه ، کم فیبر و تار است.

در مورد تجهیزات مدرن دوربین مداربسته ، واقعاً دیگر چنین نیست. قابلیت های تفکیک پذیری دوربین های امنیتی جدید بسیار برتر از مدل های قبلی خود هستند و اکنون حتی بسیاری از آنها فیلم هایی با کیفیت فوق العاده 4K HD ضبط می کنند. حتی دوربین های نظارت IP با عملکرد ضعیف نیز از برخی از بهترین تجهیزات دوربین مدار بسته آنالوگ عملکرد بهتری دارند.

وضوح تصویر تنها بخشی از موارد چشمگیر این دوربین های امنیتی است. ویژگی های نظارتی آنها شامل گزینه هایی مانند تصویربرداری حرارتی ، تنظیمات سه سیم ، تشخیص حرکت ، تشخیص اشیا از دست رفته ، هشدارهای تغییر صحنه و دید در شب واقعی است.

هنگامی که با ضبط کننده فیلم و نرم افزار مناسب ترکیب می شود ، یک تنظیم دوربین مدار بسته می تواند کار چندین محافظ امنیتی حرفه ای را انجام دهد – همه بدون تعامل انسانی. این همراه با دسترسی از راه دور و اعلان های هشدار امنیتی موجود ، محافظت از راه دور را به گزینه مورد نظر در امنیت و نظارت مدرن دوربین مداربسته تبدیل می کند.

حل مشکل قدرت

یکی از معایب قابل توجه محصولات امنیتی مدرن و مدرن مدرن تر ، پیشرفته نگه داشتن آنها در شب و روز است. از آنجا که محصولات امنیتی شبکه بی سیم مشکل اتصال را حل کرده اند ، وظیفه بارز بعدی این بود که اطمینان حاصل کنیم هرگز انرژی خود را از دست نمی دهند.

یک راه حل برای مشکل برق در قالب تجهیزات نظارت بر انرژی خورشیدی ارائه شده است. این محصولات انرژی حاصل از خورشید را مهار می کنند تا علاوه بر تأمین انرژی دوربین ، در مصرف برق نیز صرفه جویی کنند.

در سیستم های نظارتی امنیتی پیچیده و پیچیده ای معمولاً تعداد زیادی دوربین امنیتی نصب شده است که به معنی چندین دستگاه ضبط فیلم و سرور نیز می باشد. همه این موارد برای کارکرد صحیح به برق نیاز دارند و بیشتر کاربران برای اطمینان از فعال بودن سیستم مجبور به افزودن نیروگاه یا ژنراتور اضافی هستند.

سرورهای کم مصرف و سایر راه حلهای مختلف نظارتی با استفاده از انرژی طبیعی به سرعت و به سرعت محصولات امنیتی و نظارتی در حال بهبود هستند. این تلاش های ترکیبی به همین دلیل است که هر منطقه در این زمینه قادر است سرعت چنین پیشرفت همزمان را حفظ کند

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا HAC-T2A51P
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-T2A41P

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید