نمایندگی دوربین مداربسته ژئوویژن

نمایندگی دوربین مداربسته ژئوویژن

نمایندگی دوربین مداربسته ژئوویژن

نیاز به دوربین های مداربسته در زمان های مهم مانند سرقت، مفقود شدن و … به شکل قابل توجهی حس می شود. با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مداربسته از برند های متنوع و فناوری های پیشرفته در سراسر نقاط جهان تولید شدند. دوربین هایی دارای شکل و ظاهری متفاوت که بر اساس نیاز کاربران طراحی شده اند.

در این بخش در مورد تکنولوژی های دوربین مداربسته و ذکر نکاتی در مورد سیستم های امنیتی می پردازیم. تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته ژئوویژن هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

شرکت فنی و مهندسی علم و صنعت به مدیریت مهندس حمیدرضا صدیقی سالیان سال همواره به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش کننده دوربین های مدار بسته با برند های نایک ویژن Nikvision ,هوبانتی Hubanti ,هایک ویژنHikvision ,داهوا  Dahua,  ژئوویژن geovision سوئیچ و تجهیزات شبکه با برند NKTECH مرتبط با سیستم های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است.مارک های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شونده توسط این شرکت را تشکیل می دهند.

جهت آشنایی با محصولات این برند ابتدا یکی از محصولات آن را معرفی می کنیم:

دوربین مداربسته ژئوویژن

شرکت GeoVision سازنده سیستم های نظارت تصویری هوشمند است که در سال 1998 تاسیس شد. برای نزدیک به 20 سال تحقیق و توسعه که در محصولات نظارت تصویری انباشته شده است ، GeoVision اکنون یک شرکت نظارت تصویری دیجیتال و شبکه پیشرو است که در 110 کشور جهان مشتری دارد.

GeoVision به عنوان یکی از 50 شرکت برتر امنیتی در جهان ، در زمینه R&D و ساخت سیستم های DVR درجه حرفه ای ، سیستم های NVR و دوربین های IP متخصص است. دوربین های IP مگاپیکسلی سری GV برنده جایزه ما دارای طیف گسترده ای از مدل ها و عملکردها از 1.3 مگاپیکسل تا 12 مگاپیکسل است که کیفیت فیلم عالی و تجزیه و تحلیل ویدئو را برای کاربران حرفه ای ارائه می دهد.

ارزش اصلی GeoVision در نرم افزار مدیریت ویدیوی داخلی آن است که می تواند به صورت یکپارچه در دوربین های IP GeoVision ، سیستم های NVR و سیستم های DVR کار کند. پلت فرم نرم افزار تجزیه و تحلیل ویدیویی داخلی وظایف مختلفی را انجام می دهد که شامل تشخیص چهره ، هشدار دستکاری ، شناسایی شی بدون مراقبت ، تشخیص اشیا missing گمشده ، جستجوی هوشمند ، ردیابی شیing PTZ ، تعداد افراد و تشخیص جمعیت نمی شود. کاربران همچنین از قابلیت های اختیاری اختیاری از جمله نمای پانوراما ، مه زدایی ، تثبیت کننده فیلم و تشخیص جمعیت بهره مند می شوند.

ژئوویژن

همچنین دارای امتیاز فنی در مورد راه حل های کلی نظارت تصویری است. راه حل های نظارت تصویری این شرکت شامل سیستم های ایستگاه نظارت مرکزی ، سیستم های کنترل دسترسی ، یکپارچه سازی در محل فروش ، یکپارچه سازی GIS ، سیستم های تشخیص پلاک و سیستم علامت گذاری دیجیتال است. GeoVision برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان چند منطقه ای خود در سراسر جهان ، از 31 نسخه زبان نرم افزار در تمام خطوط تولید خود پشتیبانی می کند.

محصولات مارک GeoVision در زمینه وسیعی از صنایع مانند خرده فروشی ، تجاری ، دولتی ، حمل و نقل ، بیمارستان ها ، بازی ها و محل اقامت استفاده شده است.

GeoVision از بدو تاسیس تاکنون موفق به کسب جوایز تجاری و ثبت اختراع در نوآوری محصول شده است.

ژئوویژن چه چیزی ارائه می دهد؟

خط تولید متنوع با فناوری های پیشرو در صنعت
سیستم های نظارت دیجیتال از 20 فریم در ثانیه تا مدل های برتر 480 فریم در ثانیه ، گزینه های مختلف از BNC تا D-Sub ، ساخته شده تا ماژول های ورودی / خروجی مستقل
بهبود مستمر فناوری فشرده سازی S / W ، H / W برای حفظ رقابت
خط تولید نظارت IP
ادغام فناوری اطلاعات در سیستم نظارت
ویژگی های تجزیه و تحلیل ویدئو برای سیستم نظارت
سیستم های نظارت دیجیتال با قابلیت پشتیبانی از POS ، ایستگاه نظارت مرکزی
سیستم های تشخیص پلاک
سیستم کنترل دسترسی
مجموعه کاملی از لوازم جانبی امنیتی که به متخصصان امنیت در ارائه خدمات سفارشی به کاربران کمک می کند

تیم تحقیق و توسعه در سطح جهانی
سالها تجربه طراحی سیستم نظارت دیجیتال انباشته
برنامه برتر ، H / W ، درایور ، فشرده سازی تصویر ، تشخیص تصویر و تیم راه حل اینترنت
تست کیفیت بالا

در ادامه با محصولات این برند بیتشر آشنا می شویم:

دوربین مداربسته ژئوویژن مدل GV-EBD8700

H.265 Target Eyeball Dome یک دوربین شبکه در فضای باز و مجهز به فیلتر خودکار برش IR و یک LED IR برای نظارت روزانه و شبانه است. این دوربین برای دستیابی به نسبت فشرده سازی بهتر ضمن حفظ تصاویر با کیفیت بالا در پهنای باند شبکه ، از استاندارد IP67 پیروی کرده و از کدک ویدئویی H.265 پشتیبانی می کند. با WDR Pro خود می تواند صحنه ها را با شدت متضاد نور پردازش کرده و تصویر واضحی تولید کند.

این محصول دارای مشخصات زیر می باشد

مدل GV-EBD8700
آیریس Fixed
فاصله کانونی 2.8mm
افقی FOV 106°
دیافراگرام F/2.0

-اسکن پیشرونده 1 / 2.5 “CMOS با لوکس کم
-حداقل روشنایی در 0.05 لوکس
-جریان های سه گانه از H.265 ، H.264 یا MJPEG
-حداکثر 20 فریم در ثانیه با سرعت 3840 21 2160
-IR هوشمند
-فاصله IR تا 30 متر (100 فوت)
-عملکرد شبانه روز (با فیلتر برش خورده IR)
-مکانیزم 3 محوره (pan / tilt / rotate)
-Wide Dynamic Range Pro (WDR Pro)
-محافظت در برابر نفوذ (IP67)
-DC 12V / PoE (IEEE 802.3af)
-مه زدایی
-کاهش نویز سه بعدی
-تشخیص حرکت
-هشدار دستکاری
-همپوشانی متن
-ماسک حریم خصوصی
-سازگار ONVIF (مشخصات S ، T)

پس از آشنایی با این برند به سراغ مطالبی پیرامون دوربین های مداربسته و حفظ امنیت می رویم:

مزایای استفاده از نصب دوربین مداربسته

فناوری با سرعت بالایی در حال رشد است. گرچه می توان از آن برای به روزرسانی و نوآوری استفاده کرد ، آنها می توانند منبع ایجاد مشکلات نیز باشند. دوربین های امنیتی یکی از شگفتی های فناوری مدرن است که می تواند هم در فضای تجاری و هم در فضای مسکونی مورد استفاده قرار گیرد. با این حال ، بسیاری از افراد از مزایایی که نصب دوربین مداربسته در خانه یا محل کار می تواند داشته باشد ، بی اطلاع هستند.

بنابراین ، اجازه دهید شما را به یک مزیت جالب استفاده از دوربین های مداربسته که باید از آنها آگاه باشید ، گشت بزنیم. پس شروع کنیم

نظارت بر فعالیت ها

بله ، کار با چنین دوربین های امنیتی بسیار آسان است زیرا می توان آنها را در هر کجا که می خواهید قرار دهید. بهترین قسمت دوربین های مدار بسته این است که در اندازه ها و اشکال مختلفی وجود دارند تا بتوانند در پشت گیاهان ، تصویر ، قاب ها و موارد دیگر پنهان شوند. با این حال ، کاملاً به نیازهای شما بستگی دارد که آیا شما به دوربین های قابل نصب یا دوربین مخفی نیاز دارید.

همچنین ، چنین دوربین هایی بسیار سودمند هستند زیرا نظارت بر فعالیت افرادی را که وارد خانه یا محل کار شما می شوند آسان می کند.

جلوگیری از سو استفاده و جنایت

مهمترین و بزرگترین مزیت نصب دوربین مداربسته جلوگیری از جرایم است. هر چقدر فرد از دوربین پنهان شود ، می تواند بدبختی های رخ داده در همه گوشه ها را با اثبات و شواهد روشن ارائه دهد. این امر در جلوگیری از جرایم یا وقوع حوادث ناگوار کمک می کند. عالی نیست!

منبع جمع آوری اثبات

نصب دوربین ها در مکان استراتژیک مانند محل کار اداری یا خانه کاملاً مشهود است زیرا این دوربین ها نه تنها از نظر صوتی خوب مجهز هستند بلکه از کیفیت فیلم خوبی نیز برخوردار هستند. تصاویر با کیفیت و صدای واضح جمع آوری شواهد کامل اثبات هر گونه اتفاق ناگوار را آسان می کند.

سوابق را حفظ کنید

آیا در مورد اتفاق ناخوشایند خارج از منزل یا محل کار خود شنیده اید؟ در اینجا ، نگهداری سوابق روزانه رفت و آمد و ورود افراد بسیار مهم می شود. با جستجوی ضبط های قبلی طبق تاریخ و زمان ، این کار به راحتی انجام می شود.

با این حال ، قبل از اینکه روی مزایا حساب کنید و یکی را در محل خود قرار دهید ، باید شرکت دوربین های امنیتی مناسب برای دوربین با بهترین کیفیت را پیدا کنید. برای این منظور ، می توانید به ما در دوربین مداربسته AZ مراجعه کنید و بهترین گزینه های امنیتی را به همراه خدمات نصب از تکنسین های متخصص ما پیدا کنید.

2D و 3D Dynamic Noise Reduction (DNR) چیست؟

کاهش نویز پویا در اثر تقویت در پردازش دوربین امنیتی ایجاد می شود. تحریف سیگنال یا “نویز” یک محصول جانبی غیر قابل اجتناب از تقویت کننده ها در پردازش دیجیتال برای دوربین ها است. حتی هنگام کار در سطح بهینه ، تقویت کننده های دیجیتال ، چه در برنامه های صوتی و تصویری استفاده شوند ، نویز ایجاد می کنند. این اتفاق در هر دو دوربین مداربسته آنالوگ و دوربین های دیجیتال SDI / دوربین های امنیتی IP رخ می دهد زیرا همه از برخی از نرم افزارهای افزایش سیگنال در سخت افزار پردازنده سیگنال دیجیتال استفاده می کنند.

“نویز”

ویدئو می تواند به شکل “ساکن” ، مه ، لکه های برفی ، مه ، فاز ، بلوک های رنگی شفاف و سایر مصنوعات تصویری باشد که باعث می شود تصاویر دوربین امنیتی شما کمتر از شفافیت بلور باشد. بنابراین کاهش نویز یکی از جنبه های مهم در طراحی و انتخاب دوربین نظارت است. با پیشرفت فناوری نمایش ، از اهمیت بیشتری برخوردار می شود و به مردم امکان مشاهده تصاویر با وضوح بالاتر مانند UHD (4K) و دوربین مدار بسته 8K را می دهد.

در طول سالها روشهای مختلفی برای پیاده سازی ویدئو تولید شده توسط حسگرهای ویدئویی CMOS و CCD از طریق سخت افزار و نرم افزار استفاده شده است. یکی از ساده ترین اشکال کاهش نویز ، یک فریم را با قاب دیگر مقایسه می کند و هر نوع عجیب و غریب را که در هر فریم ظاهر نمی شود ، از بین می برد. الگوریتم های پیچیده دقیقاً تعیین می کنند که “عجیب” چیست که باید حذف شود. این نمونه ای از “کاهش نویز زمانی” است.

کاهش صدای موقتی برای تصویربرداری با وضوح بالا کافی نیست ، به خصوص اگر شامل اجسام متحرک یا تصویربرداری با نور کم باشد. 2D-DNR نوعی کاهش نویز زمانی است و برای کار با تصاویر دوربین کم نور تقویت شده ساخته شده است.

2D-DNR

برای تمیز کردن پیش زمینه تصویر بهترین عملکرد را دارد. به عنوان مثال ، هنگام مشاهده تصاویر دوربین امنیتی از چراغ خیابانی ، این مسئله متوجه می شود. به نظر می رسد نزدیک ترین منطقه به دوربین امنیتی مشخص باشد ، در حالی که مناطق دورتر “نمک و فلفل” به نظر می رسند. حرکت اشیا also همچنین می تواند در یک سیستم کاملاً 2D-DNR مسئله ساز باشد و تار به نظر برسد یا ردپای محو شود. حرکت می تواند سیستم 2D-DNR را “اشتباه” قرار دهد. 3D-DNR برای رفع این محدودیت طراحی شده است.

3D-DNR “کاهش نویز فضایی” را به تکنیک های 2D-DNR اضافه می کند. این نوع کاهش نویز پیکسل های درون همان قاب و همچنین فریم به فریم را مقایسه می کند. دانه ها را از بین می برد
ظاهر تصاویر با نور کم ، اجسام متحرک را بدون ترک ردیابی کنترل می کند و تصاویر را واضح و واضح تر می کند. تمام پردازش های تقویت کننده همچنین می توانند برخی از سطوح تاری حرکت و تاخیرهای سرعت شاتر را اضافه کنند بنابراین تقویت باید همیشه کم مصرف شود.

حتی اگر کیفیت تصویر هدف اصلی نباشد ، دلیل دیگری نیز وجود یک دوربین با کاهش نویز خوب وجود دارد. اگر یک DVR امنیتی تصاویر دوربین نظارتی شما را ضبط می کند ، صدا را نیز ضبط می کند. سر و صدا ، وقتی به DVR شما می رسد ، باعث ایجاد دو مسئله می شود که می خواهید در مورد آنها بدانید.

اول

نویز ویدئو اندازه پرونده را باد می کند ، زیرا DVR تصویر را به همراه نویز ضبط می کند. یک تصویر عمدتا سیاه و شب هنگام که به طور معمول یک فایل کوچک و جمع و جور ایجاد می کند ، شکایت بسیار بزرگتری نسبت به نویز متناوب دارد. کدک های فشرده سازی مانند h.265 و h.264 مجبور به صرفه جویی در نمک و نقاط فلفلی ، مه و الگوهای تغییر مکان ناشی از سر و صدا در اندازه پرونده های بسیار بزرگتر می شوند. با گذشت زمان ، اندازه پرونده جمع می شود و فضای ذخیره سازی همه درایوهای سخت وجود دارد. این مشکلی است که می توان با WDR خوب از آن جلوگیری کرد.

دوم ، اگر DVR برای استفاده از آن تنظیم شده باشد ، نویز ویدئو می تواند باعث تشخیص حرکت شود. این می تواند باعث هشدارهای دروغین ، ایمیل های آزار دهنده از سیستم اطلاع رسانی خودکار شود و شکایات مربوط به مصرف ذخیره سازی را ایجاد کند.

تعادل

مداوم تقویت از طریق کنترل های افزایش سیگنال و فیلترهای دیجیتال مانند WDR بخش مهمی از مراحل برنامه نویسی است. برنامه های کنترل کیفیت مانند Cortex QC6 اطمینان می دهند که کاربران شما از بهترین تنظیمات موجود لذت خواهند برد.

قبل از اینکه این مشتریان با این مشکلات روبرو شوند حتماً با بالاترین کیفیت دوربین را در اختیار آنها قرار دهید. تهیه یک تصویر ویدئویی ضعیف اغلب به اندازه کافی باعث می شود که افراد تمایل به خرید یک دوربین با کیفیت بالا داشته باشند. اگر اینگونه نباشد ، پرداخت هزینه برای فضای بیشتر HDD یا خواستار یک سیستم تشخیص حرکت با کیفیت بالا که از مثبت کاذب جلوگیری می کند ، اغلب نظر آنها را تغییر می دهد

درک دوربین های مداربسته با قابلیت بزرگنمایی

نظارت نقش مهمی در تأمین امنیت مشاغل و سایر املاک دارد و توانایی بزرگنمایی آن ها کمک می کند تا با مشاهده جزئیات بیشتر ، یا مشاهده زاویه دید وسیع تری نسبت به علائم مشکل.

توانمندترین آنها دوربین های قابل کنترل Pan Tilt Zoom (PTZ) هستند که حتی می توانند با تلفن هوشمند شما از هرجایی کار کنند. این و انواع دیگر را مانند دوربین های گلوله مادون قرمز و دوربین های امنیتی گنبد مقایسه کنید تا با قابلیت های مورد نیاز راه حل های مقرون به صرفه ای پیدا کنید.

هر یک از این دوربین های امنیتی بزرگنمایی با بزرگنمایی نوری ، بزرگنمایی دیجیتال یا ترکیبی از هر دو کار می کنند. تفاوت ها ، مزایا و محدودیت های هر یک را بیاموزید.

بزرگنمایی نوری و دیجیتال

با تنظیم فیزیکی لنز دوربین های امنیتی سیمی یا بی سیم با بزرگنمایی نوری. این امکان را برای بزرگنمایی شما فراهم می کند تا جزئیات بیشتری از یک منطقه یا شی نظارتی را مشاهده کنید یا برای به دست آوردن یک زاویه دید بهتر و گسترده ، بدون به خطر انداختن کیفیت تصویر ، بزرگنمایی کنید. دوربین های دارای زوم اپتیکال حتی هنگام تغییر فاصله کانونی نیز تمرکز را حفظ می کنند. به دوربین های بزرگنمایی نوری فکر کنید که از طریق دوربین های شکاری نگاه می کنند.

یک دوربین امنیتی با بزرگنمایی نوری ۳X ، ۵X ، ۱۰X یا ۲۰X قادر به بزرگنمایی است. اگر به دنبال دریافت تصاویر نظارتی با کیفیت بالا یا فیلم با جدیدترین طیف دوربین های امنیتی موجود در بازار هستید ، باید بیشترین بزرگنمایی دوربین امنیتی نوری را انجام دهید.

سه نوع دوربین امنیتی بزرگنمایی نوری وجود دارد:
دوربین های امنیتی بزرگنمایی نوری دستی Varifocal:

این دوربین ها به شما امکان می دهند قبل از شروع ضبط فیلم های نظارتی ، بصورت دستی سطح زوم و زاویه دید را تنظیم کنید. اکثر دوربین ها دارای یک محفظه ضد آب هستند که باید از دوربین جدا شوند ، بنابراین می توانید با چرخاندن یک دکمه در داخل دوربین ، لنزهای مختلف را تنظیم کنید. اگر دوربین بزرگنمایی نوری دستی خود را روی سقف یا دیوار نصب کرده باشید ، تنظیم مجدد سطح بزرگنمایی بر اساس آنچه می خواهید چالش برانگیز است زیرا باید به سمت دوربین بالا بروید.

دوربین های امنیتی IP با زوم اپتیکال موتوری:

دوربین های IP یا Wi-Fi با بزرگنمایی موتوری به شما این امکان را می دهند تا سطح زوم دوربین های امنیتی خود را از راه دور و از هرجایی که هستید تنظیم کنید. با کنترل های موجود روی صفحه بر روی برنامه نظارت بر امنیت تلفن هوشمند یا نرم افزار سرویس گیرنده خود ، بزرگ و کوچک کنید.

دوربین های امنیتی با PTZ (زوم Pan Tilt Zoom):

دوربین های امنیتی بزرگنمایی نوری PTZ کاملاً موتوری هستند و به شما امکان می دهند دوربین های خود را از هر جهت تنظیم کنید. با بزرگنمایی و شیب بی پایان می توانید همه چیز در اطراف محل کار یا خانه خود را بررسی کنید و جزئیات واضح تر یا زاویه دید گسترده تری را با بزرگنمایی نوری دوربین امنیتی دریافت کنید. بعضی از دوربین های PTZ تا ۳۶۰ درجه پان ، ۹۰ درجه شیب و بزرگنمایی نوری بالا را ارائه می دهند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی کنترل های روی صفحه ساده برای استفاده در برنامه دوربین امنیتی یا نرم افزار مشتری کلیک کنید تا قابلیت نظارت خود را گسترش دهید.

برای تنظیم راحت سطح زوم و زاویه دید دوربین های امنیتی ، عاقلانه تر است که به سراغ دوربین های امنیتی PTZ یا زوم اپتیکال موتوری بروید ، مخصوصاً اگر آنها را در مکان های صعب العبور مانند دیوارها یا سقف های بلند نصب کرده باشید.

زوم دیجیتال

برخلاف بزرگنمایی نوری ، ویژگی بزرگنمایی دیجیتال در دوربین های امنیتی یک عملکرد پردازش تصویر داخلی است. به شما کمک می کند تا زاویه دید آشکار تصاویر را کاهش داده و مناطق خارج از حاشیه را برش دهید. به طور معمول ، بزرگنمایی دیجیتال مانند بزرگنمایی تصاویر در رایانه شخصی یا رایانه لوحی شما است. متأسفانه ، پیکسل تصاویر را تا حدی بزرگ می کند که منجر به تار شدن تصاویر یا فیلم ها می شود.

دوربین های بزرگنمایی نوری بدون در نظر گرفتن سطح بزرگنمایی دوربین امنیتی ، وضوح بسیار خوبی ارائه می دهند. با این حال ، این بدان معنا نیست که بزرگنمایی دیجیتال مفید نیست.

جوانب مثبت و منفی دوربین های امنیتی بزرگنمایی نوری و دیجیتال

لنز بزرگنمایی نوری

جوانب مثبت: بزرگترین مزیت دوربین های نظارت بر زوم اپتیکال این است که شما با افت کیفیت تصویر یا فیلم روبرو نخواهید شد. می توانید جزئیات دقیق هر موضوع یا شی را از دور مشاهده کنید و همچنان عکس واضحی از کیفیت بگیرید.
نکات منفی: بزرگنمایی نوری هنگام بزرگنمایی زاویه دید را کاهش می دهد تا جزئیات تصویر واضح تر شود. پس از ضبط ویدیوی نظارتی ، نمی توانید زوم اپتیکال را نیز اضافه کنید.

لنز دیجیتال بزرگنمایی

جوانب مثبت: ویژگی بزرگنمایی دیجیتال در دوربین های امنیتی زاویه دید را تحت تأثیر قرار نمی دهد یا کاهش نمی دهد. بعد از ضبط ویدیوی نظارتی ، می توانید بزرگنمایی کنید.
نکات منفی: در صورت بزرگنمایی تصاویر یا فیلم های ضبط شده ، بزرگنمایی دیجیتال اغلب منجر به پیکسل شدن و تار شدن تصاویر می شود.
اینکه شما به چه زوم دوربین امنیتی نیاز دارید نیز به این بستگی دارد که می خواهید با دوربین خود به دست آورید. همچنین توانایی دوربین مداربسته برای درک جزئیات ریز مانند صورت و پلاک در فاصله زیادی نیز به زاویه لنز بستگی دارد.

استفاده از عملکرد بزرگنمایی Vari-Focal (بزرگنمایی دستی) در دوربین های امنیتی دوربین مدار بسته

زوم دستی در دوربین های مدار بسته چگونه کار می کند؟ این کاملاً رو به جلو است اما برای درست کردن آن نیاز به کمی تمرین دارد! همانطور که احتمالاً می دانید ، بیشتر دوربین های امنیتی دوربین های لنز ثابت هستند و هیچ ویژگی بزرگنمایی ندارند. داشتن حداقل دوربین هایی با لنز Vari-Focal یا (کانونی متغیر) می تواند در نصب دوربین های مدار بسته بسیار کمک کند. دوربین های بزرگنمایی دستی و بزرگنمایی موتوری هم در دسترس هستند اما نوع دستی آن در اینجا پوشش داده خواهد شد.

دوربین های امنیتی دستی بزرگنمایی دوربین هایی هستند که هنگام نصب باید بزرگنمایی و کوچک کنند ، همچنین باید به صورت دستی فوکوس شوند. آن ها به گونه ای طراحی نشده اند که مانند دوربین PTZ یا Motorized Zoom مورد استفاده قرار گیرند. این دوربین ها این گزینه را دارند که برای هر دوربین به چه FOV یا Field View نیاز دارید. پس از نصب ، تصویر در آن تنظیمات باقی می ماند. به این ترتیب ، شما ممکن است به یک زاویه ثابت ثابت گیر ندهید که ممکن است به یکی از دوربین های خود برای بزرگنمایی دروازه ورودی خود نیاز داشته باشید. ، دوربین های مدار بسته.

لنز زوم

نوعی لنز دوربین است که طیف مفیدی از فاصله کانونی مختلف را در یک لنز  ارائه می دهد. این در مقایسه با لنز پرایم است که فقط یک فاصله کانونی واحد را ارائه می دهد. یک لنز بزرگنمایی امکان کادربندی سریع و آسان یک صحنه را در حالی که در همان وضعیت فیزیکی قرار دارید فراهم می کند. سیگما یک خط بیش از ۲۰ لنز بزرگنمایی برای  DSLR ارائه می دهد ، از لنزهای بزرگنمایی زاویه دید بزرگ ، لنزهای بزرگنمایی فوق العاده عکس و لنزهای همه در یک نسبت بزرگنمایی بالا برای لنزهای فریم کامل (DG) و APS-C (DC) دوربین های .

لنزهای بزرگنمایی

اغلب با نسبت طولانی ترین و کوتاهترین فاصله کانونی آنها توصیف می شوند. به عنوان مثال ، یک لنز بزرگنمایی با فاصله کانونی از ۱۰۰ میلی متر تا ۴۰۰ میلی متر ممکن است به عنوان بزرگنمایی ۴: ۱ یا “۴ ×” توصیف شود. اصطلاح superzoom یا hyperzoom برای توصیف لنزهای بزرگنمایی  با فاکتورهای فاصله کانونی بسیار بزرگ ، معمولاً بیش از ۵ × و در لنزهای دوربین SLR تا ۱۹ and و در دوربین های دیجیتال آماتور ۲۲ ging استفاده می شود. این نسبت در لنزهای دوربین حرفه ای تلویزیون می تواند تا ۳۰۰ باشد. از سال ۲۰۰۹ ، لنزهای بزرگنمایی بیش از حدود ۳ × به طور کلی نمی توانند کیفیت تصویربرداری را با لنزهای پرایم تولید کنند. بزرگنمایی دیافراگم سریع ثابت (معمولاً f / 2.8 یا f / 2.0) معمولاً به این محدوده بزرگنمایی محدود می شوند.
افت کیفیت در هنگام ضبط تصاویر متحرک با وضوح پایین کمتر قابل درک است ، به همین دلیل است که لنزهای ویدیویی و تلویزیونی حرفه ای می توانند نسبت های بزرگنمایی بالایی داشته باشند. لنزهای تلویزیونی با نسبت بزرگنمایی زیاد ، ده ها عنصر نوری هستند که غالباً بیش از ۲۵ کیلوگرم وزن دارند. [۴] عکاسی دیجیتال همچنین می تواند الگوریتم هایی را جبران کند که نقایص نوری را چه در پردازنده های داخل دوربین و چه در نرم افزارهای پس از تولید جبران کند.

دید عریض تر

برخی از لنزهای بزرگنمایی عکاسی لنزهای با تمرکز طولانی هستند ، فاصله کانونی آنها از لنزهای معمولی بیشتر است ، برخی از آنها لنزهای زاویه دید عریض تر (عریض تر از حالت عادی) و برخی دیگر از زاویه دید تا فوکوس طولانی را پوشش می دهند. لنزهای گروه دوم لنزهای بزرگنمایی ، که گاهی اوقات به عنوان بزرگنمایی “عادی” شناخته می شوند [نیاز به منبع] ، لنزهای فاصله کانونی ثابت را به عنوان انتخاب محبوب یک لنز در بسیاری از دوربین های معاصر جابجا کرده اند. علامت گذاری روی این لنزها معمولاً W و T را برای “Wide” و “Telephoto” می گوید. تله به این دلیل تعیین می شود که فاصله کانونی طولانی تر که توسط لنز واگرای منفی تأمین می شود ، بیشتر از مجموع لنز است (لنز واگرای منفی که به عنوان “گروه تله” عمل می کند). [۵]

نمای بزرگنمایی غیرمعمول

برخی از دوربین های  به منظور تقلید از تأثیر لنز بزرگنمایی با فاصله کانونی طولانی تر (زاویه دید باریکتر) ، می توانند یک تصویر گرفته شده را بزرگ و بزرگ کنند. این معمولاً به عنوان بزرگنمایی  شناخته می شود و تصویری با وضوح نوری پایین تر نسبت به بزرگنمایی نوری تولید می کند. دقیقاً همان اثر را می توان با استفاده از نرم افزار پردازش تصویر  در رایانه برای برش تصویر دیجیتالی و بزرگتر کردن منطقه برش داده شده ، به دست آورد. بسیاری از دوربین های  هر دو را دارند و ابتدا با استفاده از بزرگنمایی نوری و سپس بزرگنمایی دیجیتال آنها را با هم ترکیب می کنند.

لنزهای بزرگنمایی و سوپرزوم

معمولاً با دوربین های  ، فیلمبرداری ، فیلمبرداری ، پروژکتورها ، برخی دوربین های شکاری ، میکروسکوپ ، تلسکوپ ، مناظر تلسکوپی و سایر ابزارهای نوری استفاده می شوند. بعلاوه ، قسمت آفوکس لنز بزرگنمایی می تواند به عنوان تلسکوپ بزرگنمایی متغیر برای ساخت منبسط پرتو قابل تنظیم مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال می توان اندازه پرتوی لیزر را تغییر داد تا تابش پرتو متنوع باشد.

اشکال اولیه لنزهای بزرگنمایی

در تلسکوپ های نوری برای ایجاد تغییر مداوم از بزرگنمایی تصویر مورد استفاده قرار گرفت و این اولین بار در جلسات انجمن سلطنتی در سال ۱۸۳۴ گزارش شد. ثبت اختراعات اولیه لنزهای تله شامل عناصر متحرک لنز نیز بود که قابل تنظیم بودند. برای تغییر فاصله کانونی کلی لنز. از این نوع لنزها در حال حاضر لنزهای واریفوکال نامیده می شود ، زیرا با تغییر فاصله کانونی ، موقعیت صفحه کانونی نیز حرکت می کند و پس از هر بار تغییر لنز نیاز به فوکوس مجدد دارد.

اولین لنز بزرگنمایی واقعی

، که در حالی که فاصله کانونی م ofثر در لنز تغییر می کند ، تمرکز تقریباً تندی را حفظ کرد ،
در سال ۱۹۰۲ توسط Clile C. Allen (ثبت اختراع ۶۹۶،۷۸۸ ایالات متحده) ثبت اختراع شد.
استفاده اولیه از لنز بزرگنمایی در سینما را می توان در فیلم آغازین فیلم “It” با بازی Clara Bow
، از سال ۱۹۲۷ مشاهده کرد. اولین تولید صنعتی لنز ۴۰ و ۱۲۰ میلیمتری بل و هاول کوک “Varo”
برای فیلم ۳۵ میلی متر بود دوربین هایی که در سال ۱۹۳۲ معرفی شدند. چشمگیرترین لنز
اولیه TV Zoom ، VAROTAL III بود ، از رنک تیلور هابسون از انگلستان که در سال ۱۹۵۳
ساخته شد. عکاسی.  اولین لنز بزرگنمایی فیلم مدرن ، Pan-Cinor ، در حدود سال
۱۹۵۰ توسط راجر کوویلیر ، مهندس فرانسوی که برای SOM-Berthiot کار می کند ، طراحی
شد. دارای یک سیستم بزرگنمایی نوری جبرانی بود.
در سال ۱۹۵۶ ، Pierre Angénieux با استفاده از سیستم جبران مکانیکی ، فوکوس
دقیق هنگام بزرگنمایی را در لنز ۱۷-۶۸ میلی متری ۱۶ میلی متری خود در سال ۱۹۵۸
منتشر کرد. برای تهیه کنندگی جولی لا روس توسط راجر فلوس ، فیلمبردار استفاده
شده است. آنژنیو برای طراحی لنزهای بزرگنمایی ۱۰ تا ۱ ، از جمله ۱۲-۱۲۰ میلی متر
برای دوربین های فیلم ۱۶ میلی متر و ۲۵-۲۵۰ میلی متر برای دوربین های فیلم ۳۵ میلی متر
، از آکادمی فیلم های متحرک یک جایزه فنی دریافت کرد.
از آن زمان پیشرفت در طراحی نوری ، به ویژه استفاده از رایانه برای ردیابی اشعه نوری
، طراحی و ساخت لنزهای بزرگنمایی را بسیار ساده تر کرده است و اکنون از آنها در عکاسی
حرفه ای و آماتور به طور گسترده ای استفاده می شود.
ادامه مطلب را از سایت علم صنعت بخوانید
نمایندگی دوربین مداربسته ژئوویژن
——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

نمایندگی دوربین مداربسته ژئوویژن

What is 2D and 3D Dynamic Noise Reduction (DNR)?

Dynamic noise reduction is caused by gain amplification in security camera processing. Signal distortion, or “noise”, is an unavoidable by-product of amplifiers in digital processing for cameras. Even when working at optimal level, digital amplifiers, whether used in audio or video applications, create some noise. This happens in both Analog CCTV cameras and digital SDI cameras / IP security cameras since all use some signal gain software in the digital signal processor hardware.

Video “noise” can take the form of “static”, fog, speckles (Snow), haze, fuzz, transparent color blocks and other visual artifacts that make your security camera images look less than crystal clear. Therefore noise reduction is an important aspect of surveillance camera design and selection. It becomes even more important as display technology advances and gives people the ability to view higher resolution images like UHD (4K) and 8K CCTV.

Various methods have been used over the years, implemented through hardware and software, to clean up video generated by CMOS and CCD video sensors. One of the simplest forms of noise reduction compares one frame to the next, and removes any oddities that do not appear in each frame. Complex algorithms determine exactly what is an “oddity” to be removed. This is an example of “temporal noise reduction”.

Temporal noise reduction is not sufficient for high resolution imaging, especially if it involves moving objects or low light imaging. 2D-DNR is a form of temporal noise reduction, and was developed to work with low light security camera images that are amplified.

نمایندگی دوربین مداربسته ژئوویژن

نمایندگی دوربین مداربسته ژئوویژن

2D-DNR

works best to clean up the foreground of an image. This can noticed when you look at security camera footage of a street lamp at night, for instance. The area closest to the security camera will appear to be clear, while areas further away will appear “salt-and-peppery”. Moving objects can also be an issue in a strictly 2D-DNR system, and can appear blurry or leave fading trails. Movement can “confuse” the 2D-DNR system. 3D-DNR was designed to remove this limitation.

3D-DNR adds “spatial noise reduction” to 2D-DNR techniques. This type of noise reduction compares pixels within the same frame as well as frame-to-frame. It removes the grainy
appearance of low light images, handles moving objects without leaving trails, and makes images clearer and sharper. All of the amplification processing can also add some levels of motion blur and shutter speed delays so amplification should always be used sparingly.

Even if image quality is not the main goal, there’s another reason to want a camera with good noise reduction. If a security DVR is recording your surveillance camera footage, then it’s also recording the noise. Noise, when it reaches your DVR, causes two issues you want to know about.

نمایندگی دوربین مداربسته ژئوویژن

نمایندگی دوربین مداربسته ژئوویژن

First

video noise inflates file size, since the DVR is recording the image plus the noise. A predominantly black, night-time image that would normally create a small, compact files would run much larger sue to alternating noise. Compression codecs like h.265 and h.264 will be forced to save all the salt and peppery spots, the haze, and the shifting patterns resulting from noise at much larger file sizes. Over time, file size adds up, and all hard drives have a limited storage space. This is a problem that can be prevent with good WDR.

Second, video noise can trigger motion detection if the DVR is set up to use it. This can cause false alarms, annoying emails from the automated notification system, and create storage consumption complaints.

The continuous balance of amplification through signal gain controls and

digital filters like WDR are an important part of the programming steps. Quality control programs like Cortex QC6

insure that your users will enjoy the best settings available.

نمایندگی دوربین مداربسته ژئوویژن

Make sure to provide the highest quality cameras

you can to your clients before they have these problems. Getting a poor video image is often enough

to make people want to buy a high quality camera. If it isn’t, paying for more HDD space

or wanting a high quality motion detection system that avoids false positives often changes their minds.

Using the trademark QC6® system, many Cortex® security cameras are built from the ground up

with balanced 3D-DNR as well as other noise reduction techniques like advanced automatic gain control (AGC)

adaptive tone reduction (ATR), high/intense light reduction (HLR), and more

The list includes COR-HD89TRV, COR-HD80V, COR-HD88TRV, and more.

Call a Sales Representative (888-573-2333) today to see the entire list,

and to get wholesale prices!

نمایندگی دوربین مداربسته ژئوویژن

نمایندگی دوربین مداربسته ژئوویژن

Advantages Of Using CCTV Installation

Technology is growing at a rapid pace. While it can be used for upgrades and innovations, they can be the source of causing troubles as well

Security cameras are one of the wonders given by modern technology which can be used both in commercial

and residential space. However, many individuals are unaware of the benefits

that a CCTV installation at home or office can proffer.

So, let us take you on a tour to the exciting benefits of using CCTV cameras

that you must be aware of. Let’s get started then.

نمایندگی دوربین مداربسته ژئوویژن

نمایندگی دوربین مداربسته ژئوویژن

Monitor Activities

Yes, it is very easy to work with such security cameras as they can be placed wherever you want to. The best part of CCTV cameras is they come in various sizes and shapes so that can be hidden behind the plants, picture, frames, and more. However, it totally depends on your needs whether you require mountable cameras or the hidden one.

Also, such cameras are extremely beneficial as they make it easy for monitoring the activities of people entering your home or office.

  1. Deter Mishaps And Crime

The most crucial and biggest benefit of CCTV installation is deterring crimes. No matter how much an individual hides from the camera, it can capture the mishaps occurring in all the corners giving clear proofs and evidence. This helps in deterring the crimes or occurrence of mishaps. Isn’t it great!

Source Of Gathering Proofs

Getting the cameras installed at the strategic place such as office premises or home is evident as these are not only well-equipped with good audio-only but possess good video quality also. The quality images with clear audio make it easier to gather the full proof evidence of any mishaps.

  1. Maintain Records

Did you hear about any mishaps outside your home or office premises? Here, maintaining the daily record of people coming and going out becomes crucial. This can easily be done by looking for previous recordings as per the date and time.

However, before counting on the advantages and getting the one placed at your place, you need to find the right security cameras company for the best quality camera. For this, you can visit us at AZ CCTV where you find the best security options along with installation services from our expert technicians.

نمایندگی دوربین مداربسته ژئوویژن

نوشتهٔ پیشین
نمایندگی دوربین مداربسته ژوان
نوشتهٔ بعدی
دی وی آر kview

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید