نمایندگی دوربین مداربسته ژوان

نمایندگی دوربین مداربسته ژوان

نمایندگی دوربین مداربسته ژوان

با سلام خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی وبسایت علم و صنعت

نیاز به دوربین های مداربسته در زمان های مهم مانند سرقت، مفقود شدن و … به شکل قابل توجهی حس می شود. با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مداربسته از برند های متنوع و فناوری های پیشرفته در سراسر نقاط جهان تولید شدند. دوربین هایی دارای شکل و ظاهری متفاوت که بر اساس نیاز کاربران طراحی شده اند.

در این بخش در مورد تکنولوژی های دوربین مداربسته و ذکر نکاتی در مورد سیستم های امنیتی می پردازیم. تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته ژوان هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

شرکت فنی و مهندسی علم و صنعت به مدیریت مهندس حمیدرضا صدیقی سالیان سال همواره به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش کننده دوربین های مدار بسته با برند های نایک ویژن Nikvision ,هوبانتی Hubanti ,هایک ویژنHikvision ,داهوا Dahua, ژوان juan و سوئیچ و تجهیزات شبکه با برند NKTECH مرتبط با سیستم های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است.مارک های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شونده توسط این شرکت را تشکیل می دهند.

جهت آشنایی با محصولات این برند ابتدا آن را معرفی می کنیم.

نمایندگی دوربین مداربسته ژوان

دوربین مداربسته ژوان  که در شرکت فناوری نوری و الکترونیکی گوانگژو ، یکی از تامین کنندگان پیشرو
در جهان محصولات و راه حل های نظارت تصویری است. در سال 1999 تأسیس شد ، در این سال
به سرعت رشد کرد. با 15000 متر مربع مساحت کارخانه را دارا می باشد.

محصولات  JUAN شامل NVR ها ، DVR های مستقل ، دوربین های IP با کیفیت بالا است. این محصولات
در بیش از 30 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد و از آنها برای تأمین امنیت برنامه های مختلف امنیتی
در سراسر جهان استفاده می شود.

سهم بازار ژوان

JUAN سهم بازار داخلی بسیار خوبی را توسعه داده است. و در بسیاری از استان ها شعبه راه اندازی کنید.
بیشتر استانها سهم بازار بیش از 70٪ ، بازارهای خارج از کشور به سرعت توسعه می یابند ، از جمله ایالات متحده
اروپا ، آمریکای جنوبی ، خاورمیانه و غیره.

JUANVISION بطور مستقل تمام خطوط تولید دوربین مدار بسته کامل فعلی را در ده ها
نفر از جمله کیت NVR بی سیم، دوربین IP بی سیم مستقل , NVR ، AHD ترکیبی ، دوربین های IP
و … طراحی و تحقیق و توسعه می دهد. علاوه بر این، JUANVISION CE را برای EU ، FCC گذرانده است
برای آمریکا و سایر مجوزهای مجاز. با 200 مهندس حرفه ای سخت افزارو نرم افزار ، تیم ویژه تحقیق
و توسعه بر روی نرم افزار و طراحی سخت افزار تمرکز دارند تا از کیفیت برند JUANVISION اطمینان حاصل کنند
. JUANVISION با 15000 متر مربع مساحت  ، 20 مجموعه SMT با سرعت بالا ، 4 کارگاه DIP ، 20 خط مونتاژ دارد. بهره ور
ی روزانه حداکثر تا 5000pcs دوربین های DVR / NVR و 5000pcs است.

در ادامه نمونه ای از دوربین های این برند را به شما عزیزان  معرفی می کنیم:

دوربین مداربسته ژوان JA-R4S-EW-PD1521H-W

این محصول دارای مشخصات زیر می باشد:

مدل

JA-R4S-EW

وای فای

802.11b / g / n 2.4G single antenna

حداکثر تعداد ماشین آلات

4 wireless IPC

تعداد شاخص ها

5 LED indicators, 4 of which indicate IPC signal status, 1 indicates NVR connection status

 

نوع رابط

1 x RJ45 100Mbits network port

Code matching with IPC to transmit video

1 x Tail line button

One-key code matching, reset

1 x 12V power supply

Powered by this device

اندازه

74*31*186MM

وزن

 80g

وایرلس IPC
مدل

JA-PD1521H-W

رزولوشن

1920 x 1080 16:9

حداقل روشنایی

 

Color: 0.1 Lux

B/W: 0.01 Lux

لنز

4mm

OSD

Date & Title

وایت بالانس

Auto

حالت شب و روز

Auto / Color / B&W

3D کاهش نویز

Auto

چرخش تصویر

on /off

ماسک حریم خصوصی

4 optional areas

ویژگی های جریان

Dual stream :1920×1080@15fps、640×360@15fps

سطح حفاظت از صاعقه

Standard IEC61000-4-5

ورودی منبع تغذیه

DC12V-1A

مصرف برق

≤6W

رابط

RJ45 / WIFI 802.11b/g/n

اندازه

100(diameter)*80(height)mm

پس از آشنایی با این برند،به سراغ مطالبی پیرامون دوربین های مداربسته می رویم:

انتخاب بهترین سیستم های هشدار و امنیت در خانه

خانه در واقع قلعه آدم است و یک سیستم امنیتی با کیفیت بالا می تواند بهترین دفاع قلعه وی در برابر بازدید کنندگان ناخواسته باشد.

فقط یک سرقت یا تلاش برای سرقت مجبور می شود تا بیشتر صاحبان خانه متقاعد شوند که تهدید به نقض امنیت واقعی است. اما چگونه یک صاحب خانه یا یک مستاجر وظیفه شناس خدمات دزدگیر و امنیت مناسب را برای شغل پیدا می کند؟

در این راهنما ، همچنین نکات مفیدی درباره چگونگی ارتقا سیستم امنیتی فعلی و نحوه محافظت از خود در برابر هنرمندان کلاهبرداری که می خواهند از شما استفاده کنند ، خواهید یافت. ما همچنین مزایای مختلفی را که می توانید از شرکت های مختلف امنیت خانه دریافت کنید ، به شما معرفی خواهیم کرد.

بنابراین قبل از اینکه با شرکتی که امنیت خانه را تأمین می کند در خط نقطه ثبت نام کنید ، توصیه می کنیم راهنمای خرید مفید ما را بخوانید.

تهدیدهای امنیتی موجود را حذف یا اصلاح کنید

بسیاری از مردم نمی دانند که اموال آنها در برابر سارقان حرفه ای چقدر آسیب پذیر است. به عنوان مثال ، یک بوته کنار ایوان می تواند به عنوان یک پوشش عالی برای یک سارق باشد. پرداختن به اطراف تمام دارایی شما در حالی که مانند یک مجرم فکر می کنید هزینه دارد

با همسایگان خود صحبت کنید

اگر در محله تازه وارد هستید و با در نظر گرفتن یک سرویس امنیتی حرفه ای در منزل ، ممکن است ابتدا با همسایگان صحبت کنید.

آیا آنها تا به حال خود قربانیان سرقت ، سرقت یا حمله به خانه شده اند؟ میانگین زمان پاسخگویی به پاسخ دهندگان اضطراری چقدر است؟ به طور کلی محله چقدر ایمن است؟ آنها از کدام ارائه دهنده سیستم امنیتی استفاده می کنند یا توصیه می کنند؟

گزینه های ساده را در نظر بگیرید

بسیاری از فروشگاه های سخت افزاری و بهینه سازی منزل دستگاه های تقویت کننده امنیت را ارائه می دهند که بدون کمک حرفه ای قابل نصب هستند.

درها را می توان با قفل های مرده قوی تقویت کرد. ویندوز را می توان با میله های فلزی محافظت کرد. آلارم های چند منظوره “هوشمند” می توانند برای تشخیص وجود شعله های آتش ، دود و مونوکسید کربن نصب شوند. چراغ های حساس به حرکت می توانند برای روشن کردن درهای ورودی و سایر نقاط ورودی مستقر شوند.

گزینه های تنظیم سیستم امنیتی شما

وقتی نوبت به راه اندازی سیستم جدید امنیت خانه می رسد ، دو گزینه اساسی پیش رو دارید: می توانید شرکتی را استخدام کنید و سپس تجهیزات را خودتان نصب کنید ، یا می توانید برای انجام نصب حرفه ای تجهیزات امنیتی به شرکت پول پرداخت کنید. قابل ذکر است که همه شرکت ها هر دو گزینه را ارائه نمی دهند.

کیت ها معمولاً شامل سنسورهای بی سیم یا خودگردان و یک صفحه کنترل بی سیم قابل نصب هستند. شما مصرف کننده ، بهترین مکان ها را برای حسگرها انتخاب کرده و آنها را با ابزارهای پایه یا پایه های مخصوص موجود در کیت نصب می کنید. صفحه کنترل را می توان به صورت بی سیم به یک سرویس تلفن همراه موجود متصل کرد یا به یک تلفن ثابت با جعبه تقسیم متصل شد.

پس از نصب تجهیزات ، سرویس امنیت خانه حسگرهای شما را از راه دور کنترل می کند و هرگونه فعالیت مشکوک را به شما اطلاع می دهد.

گزینه نصب حرفه ای

گزینه دیگر برای راه اندازی سیستم امنیتی خانه نصب حرفه ای است. در این سناریو ، یک نماینده حساب کاربری نصب حرفه ای را برای نصب سنسورهای هشدار و یک کنترل پنل متمرکز در خانه شما ارسال می کند.

گاهی اوقات ، نصب همان تجهیزات بی سیم که مشتریان DIY از آن استفاده می کنند ، مزایا خواهد بود. در مواقع دیگر ، تجهیزات نصب شده به صورت حرفه ای تخصصی خواهند بود تا به سیم کشی یا همگام سازی نیاز داشته باشند. نصب کنندگان بهترین مکان ها را برای هر سنسور از راه دور تعیین می کنند و تمام داده های خود را به صفحه کنترل می بندند.

هزینه نصب حرفه ای ممکن است در برآورد اولیه شما لحاظ شود یا به صورتحساب اشتراک ماهانه شما اضافه شود. برخی از شرکت ها به طور معمول از هرگونه هزینه نصب به عنوان مشوقی برای مشتریان جدید چشم پوشی می کنند ، بنابراین پرسیدن این هزینه ها در اولین تماس پرداخت می شود.

چه کسی این تجهیزات را دارد؟

چه کسی مالک تجهیزات امنیتی است که در خانه شما نصب شده است؟ ممکن است هنگام نصب سیستم ابتدا این سوال مهم به نظر نرسد ، اما اگر مشکلی در حسگر یا مولفه های دیگر رخ دهد ، می تواند مورد توجه قرار گیرد.

اجاره تجهیزات

در برخی شرایط ، شرکت امنیت خانه تجهیزات را به مشتری اجاره یا اجاره می دهد. این امر معمولاً در سیستم های هشدار پزشکی خانگی اتفاق می افتد. اگر باتری های صفحه کنترل بی سیم منقضی شود یا دکمه زنگ هشدار کار کند ، مشتری باید واحد را برای تعویض به شرکت بفرستد.

از آنجا که مشتری به طور قانونی تجهیزات را در اختیار ندارد ، تعمیرات یا تعویض ها فقط توسط خود شرکت انجام می شود. قابل توجه است که ممکن است قبل از انجام تعمیر یا ورود جایگزینی جدید و متعلق به شرکت ، زمان تأخیر وجود داشته باشد. با این وجود ، برخی از افراد این قرارداد اجاره را به سرمایه گذاری در سیستم خود ترجیح می دهند.

مالکیت تجهیزات

شرکت های دیگر یا تجهیزات هشدار را مستقیماً به مشتری می فروشند یا فروشنده شخص ثالثی را که تجهیزات را با سیستم آنها سازگار می کند ، توصیه می کنند. مشتری هزینه این تجهیزات را جذب می کند ، اما شرکت اغلب قیمت کمتری را برای سرویس نظارت ماهانه در نظر می گیرد.

اگر شما مالک قانونی تجهیزات هستید ، آزادانه می توانید تعمیرات جزئی انجام دهید ، باتری ها را تعویض کنید و بدون نیاز به تسلیم واحد به شرکت ، اقدام به ارتقا کنید. و اگر ارائه دهندگان نظارت امنیتی را جابجا یا تغییر دهید ، دیگر نگران بازگرداندن اموال شرکت نخواهید بود. برای بسیاری از مشتریان ، این مزایا امتیاز فروش اقناعی است.

نمایندگی دوربین مداربسته ژوان

انواع خدمات نظارت

برای بسیاری از افراد ، سیستم امنیت خانه همه چیز درباره مزایای ضد سرقت است. سنسورهایی که در نزدیکی نقاط ورودی آسیب پذیر مانند درها و پنجره ها قرار گرفته اند هرگونه نقض امنیت را تشخیص می دهند. ردیاب های حرکتی هرگونه حرکت در فضای داخلی خانه را گزارش می دهند.

نمایندگی دوربین مداربسته ژوان

چرا دوربین مداربسته HD آی پی؟

IP دوربین مداربسته طی سالهای اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده است که آمار فروش حاکی از آن است که 50٪ از تمام دوربین های مدار بسته فروخته شده اکنون مبتنی بر IP است. اگر کیفیت تصویر شما قبل از هر چیز بهتر از همه باشد ، پس احتمالاً می خواهید با دوربین مداربسته HD IP استفاده کنید. بدون تبدیل غیرضروری سیگنال دیجیتال از دوربین به NVR ، سیستم های مبتنی بر IP کیفیت تصویر برتر را ارائه می دهند و با سنسورهای مگاپیکسلی بسیار بالا قادر به دستیابی به وضوح بسیار بالا و در نتیجه عکس های بسیار واضح هستند.

یکی دیگر از مزایای مهم دوربین مداربسته IP HD ، POE است. این روزها بیشتر دوربین های IP از آن پشتیبانی می کنند و بسیار عالی است. POE (برق از طریق اترنت) دوربین را قادر می سازد از همان کابل تغذیه کند که تمام داده ها از طریق آن ارسال می شوند. این برای مدیریت کابل بسیار عالی است زیرا فقط یک کابل برای دوربین مورد نیاز است. اکنون اکثر NVR ها سوئیچ POE را نیز در خود جای داده اند تا به این راحتی و ایجاد کیت های دوربین مداربسته وصل و بازی ما بیفزایند.

همچنین

می توانید از هر زیرساخت شبکه موجود برای اتصال سیستم استفاده کنید ، به این معنی که اگر شما در سراسر ساختمان Cat5 خانه و مشاغل خود را برای رایانه های شخصی دارید ، می توانید یک سوئیچ ساده و یک انژکتور POE برای اضافه کردن دوربین بدون قرار دادن دوربین اضافه کنید. کابل جدید در کل فاصله

بنابراین اگر سیستم های مبتنی بر IP تصاویر بسیار واضح و راه حل های تک کابل ارائه می دهند ، پس چرا کسی چیز دیگری را انتخاب می کند؟ خوب ، تصاویر با تیغ تیغه ای هزینه دارند که این هزینه ذخیره سازی است. هرچه کیفیت تصویر بالاتر باشد ، فضای ذخیره سازی بیشتری نیز برای ذخیره این فیلم لازم دارید و همه چیز می تواند در بالای سیستم IP با قیمت بالاتر گران شود.

سیستم های IP همچنین می توانند مستعد مسائل تأخیر باشند. اگرچه بیشتر اوقات این “تأخیر” کم است و در واقع مسئله ای نیست ، اما هرگز نمی تواند به طور کامل ریشه کن شود.

سرانجام یک یادداشت در مورد HD over Coax (HDTVI / AHD و غیره) – اینها اکنون یک سازش بین آنالوگ و IP هستند و با هزینه کمتر یک تصویر عالی (اما با حداکثر 2 مگاپیکسل) ارائه می دهند اما هیچ مزایای شبکه ای در آن نیست.

نمایندگی دوربین مداربسته ژوان

عدم نمایش تصویر دوربین مداربسته

همانطور که میدانید برا ی حفظ امنیت در دنیای امروزی وجود دوربین های مدار بسته ضروری است اما برخی اوقات این دوربین ها دچار مشکلی می شوند که از عملکرد درست خود باز می مانند

ما در اینجا راهنمایی هایی بری شما عزیزان آورده ایم که وقتی با مشکلی رو به رو شدید ابتدا خود به بررسی دوربین مدار بسته خود بپردازید و سپس باز اگر مشکل رفع نشد با افراد متخصص یا پشتیبانی تماس بگیرید

در ابتدا در مورد این صحبت می کنیم که از کجا بفهمیم دوربین های مدار بسته مشکل پیدا کرده اند و باید به فکر درست کردن آن ها باشیم.

نمایندگی دوربین مداربسته ژوان

چگونه بفهمیم دوربین مداربسته کار می کند یا نه؟

روش های مختلفی برای محافظت از دارایی شما در دنیای مدرن وجود دارد. یکی از متداول ترین روش ها برای افزودن امنیت به یک ویژگی نصب سیستم های دوربین مداربسته است. سیستم های دوربین مدار بسته پیچیده به نظر می رسند. آنها دارای سیمهایی هستند که از دیوار عبور می کنند و دوربینهای مختلفی که لزوماً کاری از پیش نمی برند.

از آنجا که با دیدن دوربین نمی توانید تشخیص دهید که آیا دوربین مدار بسته کار می کند ، بسیاری از افراد می خواهند بدانند که آیا دوربین مداربسته کار می کند یا نه. روش های مختلفی برای تشخیص کارکرد دوربین وجود دارد. بیایید نگاهی به چند مورد بیندازیم.

NVR / DVR را بررسی کنید

ساده ترین راه برای تشخیص اینکه آیا دوربین مدار بسته رفتن به Network Video Recorder یا Digital Video Recorder است. هر دوربین را باز کنید و مطمئن شوید که می توانید آن را مشاهده کنید. هر چند این همه ماجرا نیست. همچنین می خواهید برگردید و بررسی کنید که هر دوربین به تازگی فیلم ضبط کرده است. این امکان وجود دارد که یک دوربین مدار بسته کار خود را به شکلی متوقف کند که همچنان به شما امکان می دهد دوربین را مشاهده کنید اما فیلم ضبط نکنید.

دوربین ها را از راه دور بررسی کنید

برخی از دوربین های مدار بسته به شما امکان می دهد به دوربین ها و فیلم های ذخیره شده از یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید با استفاده از یکی از این سیستم عامل ها دوربین های خود را بررسی کنید.

نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که دوربین مداربسته در حالی که داده را به رایانه یا تلفن شما نمی فرستد ، می تواند همچنان کار کند. این به این دلیل است که داده ها از طریق تلفن یا از طریق اینترنت ضبط نمی شوند. درعوض ، در NVR یا DVR ضبط می شود. مشکلات اینترنتی یا مشکلات انتقال باعث می شود دوربین هایتان در حالی که هنوز در حال ضبط هستند ، روی دستگاه از راه دور نمایش داده نشوند.

نمایندگی دوربین مداربسته ژوان

از آشکارساز اشکال یا الکترونیک استفاده کنید

می توانید اشکالات یا وسایل الکترونیکی را از فروشگاه های تخصصی یا اینترنت تهیه کنید. این دستگاه ها به اشکال و اندازه های مختلفی ارائه می شوند. شما آنها را در اطراف منطقه ای که می خواهید برای وسایل الکترونیکی جارو بزنید ، بکشید. دوربین های مدار بسته هنگام کار یک سیگنال کوچک از خود ساطع می کنند ، سیگنالی که آشکارساز اشکال باید بتواند آن را بلند کند. هرچند همه دوربین ها این سیگنال را ساطع نمی کنند. بستگی به دستگاه دارد.

اطمینان حاصل کنید که یک اشکال یا دستگاه الکترونیکی با کیفیت خریداری کرده اید

. تعداد زیادی دستگاه جعلی یا کیفیت پایین در اینترنت موجود است. اگر به یکی از این موارد متوسل شوید

ممکن است به دروغ تصور کنید که دوربین مداربسته کار نمی کند.

بررسی های آمازون باید به شما کمک کند تا کیفیت یک آشکارساز اشکال را تعیین کنید.

برای دیدن اینکه آیا آن ها روشن هستند

اگر فقط می خواهید ببینید دوربین مداربسته روشن است یا نه ، چند روش وجود دارد

که می توانید استفاده کنید. دوربین های Point Tilt Zoom هنگام روشن شدن می چرخند

یا حرکت می کنند. دوربین های PTZ به سبک گنبدی سخت تر قابل مشاهده خواهند بود

اما اگر به دقت نگاه کنید در صورت حرکت هنوز می توانید رصد کنید.

بصری به دنبال LED های IR باشید

تقریباً همه دوربین های مداربسته دید در شب مبتنی بر IR دارند تا دوربین بتواند در شب ببیند.

در بیشتر موارد ، این چراغ های کوچک هنگام روشن بودن با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیستند

 اگر از نزدیک دوربین دور شوید

باید بتوانید نور قرمز ضعیفی را از این چراغ های مادون قرمز ساطع کنید.

این به شما اطلاع می دهد که دوربین روشن است.

از دوربین تلفن خود استفاده کنید

یک گزینه دیگر این است که تلفن همراه خود را بیرون بیاورید و آن را به سمت دوربین ببرید.

بیشتر چراغ های مادون قرمز توسط دوربین روی تلفن شما قابل برداشت هستند ، بنابراین وقتی تلفن خود را به سمت دوربین مداربسته می گیرید

باید نور ساطع شده را ببینید. روش قبلی و این روش در مواقعی که مکان تاریک باشد

و اکثر دوربین های مداربسته چراغ های IR خود را روشن نکنند تا تاریک شود ، بهترین عملکرد را دارند.

دوربین های مداربسته ابزاری شگفت انگیز برای کمک به امنیت مال شما هستند.

یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از کارکرد سیستم دوربین مداربسته برای نصب حرفه ای آن.

نصب کنندگان حرفه ای قبل از شروع کار از تنظیم و کارکرد همه چیز مطمئن خواهند شد.

این کار را خودتان انجام دهید احتمال اینکه کار نصب متوقف شود یا دستکاری شود.

در ادامه در مورد مشکلات دوربین های مداربسته به ویژه عدم نمایش تصویر به شما می گوییم:

اگر راهنمای خرید دوربین امنیتی HD را به دقت دنبال نکنید ، یکی از بزرگترین سردردهایی که ممکن است به شما دچار شود ، مشکلات تصویر دوربین های مدار بسته است.

دوربین نظارتی شما واضح نیست. این نمایش تصاویر نیست. در طول روز / شب تار است. تصاویر تار و عجیب و غریب با تصاویر بی کیفیت به دست می آید. این خرابکاری را تسخیر کرد اما هیچ چهره روشنی نداشت. فازی است یا نشان دادن تصویر دوتایی است. خطوط نورد می شود تصویر دوربین امنیتی در حال چشمک زدن ، غلت زدن ، پریدن است …

انتخاب دوربین IP از بهترین مارک دوربین امنیتی اولین کاری است که از مشکل کیفیت تصویر دوربین مداربسته جلوگیری می کند

نمایندگی دوربین مداربسته ژوان

چه چیزی باعث مشکلات کیفیت تصویر دوربین امنیتی شما می شود؟

بنابراین ، شاید تعجب کنید ، چرا دوربین امنیتی شما شب ها سوسو می زند؟ چه عواملی می توانند باعث ایجاد دوربین های امنیتی فازی شوند؟ و چرا دوربین های امنیتی کیفیت بدی دارند؟

در واقع ، عواملی که باعث ایجاد مشکلات تصویر دوربین مداربسته شما می شوند ، مانند واضح نبودن ، نشان ندادن تصاویر ، داشتن مشکلات دید در شب یا نمایش صفحه سبز / صورتی ، ممکن است متفاوت باشد. در اینجا دلایل اصلی ما جمع بندی شده است.

لنز دوربین کثیف است
ممکن است طول کابل فرمت بیش از حد طولانی باشد
بزرگنمایی متغیر نمی تواند به طور خودکار تمرکز کند
وضوح تصویر دوربین شما خیلی پایین است (کیفیت تصویر خوبی نیست)
سیگنال WiFi بیش از حد یک هفته است یا WiFi پایدار نیست (برای دوربین های WiFi)
وضوح تصویر مانیتور شما پایین است

نمایندگی دوربین مداربسته ژوان

 وقتی تصویر دوربین امنیتی پاک یا تار است آن را برطرف کنید

در اینجا راه حل هایی برای رفع ویدیوی دوربین IP امنیتی یا تصاویر نامشخص یا مبهم در شب وجود دارد:

در صورت کدر بودن لنز دوربین IP امنیتی ، از نظر آلودگی ، گرد و غبار ، تار عنکبوت و … بررسی کنید. لنزها را با یک پارچه نرم و تمیز تمیز کنید. از پاک کننده های خشن یا پاک کننده های آئروسل که ممکن است به لنز آسیب برساند استفاده نکنید.
مشخصات دوربین امنیتی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید عملکرد کابل داخلی در محدوده مناسب است. اگر از دوربین امنیتی بی سیم استفاده می کنید ، مطمئن شوید که دوربین فاصله زیادی با روتر ندارد.

برای یک دوربین امنیتی متغیر ، باید تنظیمات فوکوس و بزرگنمایی را تنظیم کنید. به یاد داشته باشید دوربین های واریفوکال گاه به گاه نیاز به تنظیم دارند. اگر دوربین امنیتی نتواند فوکوس کند ، تصاویر نامشخص هستند (می توانید راه حل هایی را برای عدم تمرکز دوربین ها امتحان کنید).
و اگر از دوربین امنیتی WiFi استفاده می کنید می توانید نکات مربوط به IP Camera WiFi Not Working را امتحان کنید.

 اگر دوربین مداربسته شما تصاویر را نشان نمی دهد آن را برطرف کنید

اگر دوربین های امنیتی دوربین مداربسته شما تصاویر را نشان نمی دهد ، رفع سریع را انجام دهید:

بررسی کنید آیا منبع تغذیه دوربین امنیتی شما به درستی کار می کند یا خیر.
دوربین امنیتی خود را روی پورت DVR / NVR متفاوت آزمایش کنید.
کابلهای ورودی را عوض کنید تا ببینید آیا تفاوتی ایجاد می کند یا خیر.
تأیید کنید که فرمت های ویدئویی سازگار دوربین های امنیتی و DVR / NVR شما هستند.

نکات مفیدی برای حل مشکلات رنگ دوربین مداربسته

اگر دوربین های امنیتی شما تصاویر سبز یا صورتی نشان می دهد ، برای حل مشکلات رنگی دوربین مداربسته این نکات مفید و اثبات شده را که به اثبات رسیده است ، در نظر بگیرید.

دوربین امنیتی را به مکان دیگری منتقل کنید تا ببینید آیا مشکل از آن دوربین باقی مانده است.
چراغ های IR را چند بار بصورت دستی روشن و خاموش کنید تا ببینید آیا کار می کند.
با قطع اتصال برق ، دوربین را خاموش و روشن کنید.
شماره ۴ اگر عکس دوربین امنیتی شما خیلی روشن است آن را برطرف کنید
مشکل کیفیت تصویر دوربین امنیتی شما ممکن است در روشن بودن بیش از حد تصویر باشد. و می توانید ۴ راه حل را امتحان کنید.

دوربین امنیتی را مستقیماً به سمت منبع نور مانند خورشید یا نور نقطه ای قرار ندهید.
اگر دوربین امنیتی شما دارای یک آفتابگیر قابل تنظیم است ، آن را به جلو بکشید تا نور اضافی را مسدود کند.
تنظیمات روشنایی و کنتراست دوربین امنیتی را تنظیم کنید.
دوربین امنیتی خود را به مکان دیگری منتقل کنید.
یادداشت سردبیر: دوربین را مستقیماً به سمت پنجره شیشه ای هدایت نکنید.

اگر تصویر فیلمبرداری دوربین امنیتی شما خیلی تاریک است آن را برطرف کنید

اگر تصویر فیلمبرداری دوربین امنیتی شما بیش از حد تاریک یا واضح نیست ، می توانید راه حل های زیر را برای رفع آن امتحان کنید:

تنظیمات روشنایی و قرارداد دوربین امنیتی را تنظیم کنید.
دوربین امنیتی را در موقعیت دیگری یا مکان دیگری تنظیم کنید.
سایبان قابل تنظیم آفتاب (اگر دوربین امنیتی از آن استفاده می کند) را به سمت عقب بکشید تا نور بیشتری وارد شود.

وضوح سیستم دوربین امنیتی یا جریان ویدئو را بررسی کنید

مطمئن شوید که وضوح مناسب دوربین ها را تنظیم کرده اید. یک دوربین ۷۲۰p یا ۹۶۰H ممکن است تصاویر واضح و واضحی را ضبط نکند. اگر از یک دوربین امنیتی ۴ مگاپیکسلی (۱۴۴۰p super HD) استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که وضوح تصویر یا جریان فیلم روی ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ یا حداقل ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ تنظیم شده باشد.

اگر از مانیتور برای دیدن فیلم ها استفاده می کنید ، مطمئن شوید که از وضوح استاندارد دوربین های شما برخوردار است.

 NTSC یا PAL را بررسی کنید

NTSC و PAL دو نوع کاملاً متفاوت از سیستم رمزگذاری ویدئو هستند. آنها وضوح و نرخ فریم متفاوتی دارند و کشورها و مناطق مختلف از انواع مختلفی استفاده می کنند. اطلاعات بیشتر در مورد NTSC VS PAL را مشاهده کنید. اگر از یک دوربین امنیتی استفاده می کنید که نمی تواند با یکی از آنها سازگار باشد ، ممکن است صفحه ویدئویی را که با خطوط سیاه پوشیده شده است دریافت کنید که به نظر می رسد در جای خود تکان می خورند.

ادامه مطلب را از سایت علم صنعت بخوانید

نمایندگی دوربین مداربسته ژوان


A man’s home is indeed his castle

and a high-quality security system can be his castle’s best defense against unwanted visitors.

It takes just one burglary or break-in attempt to convince most homeowners that the threat of a security breach is real. But how does a conscientious homeowner or renter find the right alarm and security service for the job?

If you’re looking to add a home alarm or security system to your dwelling place — or upgrade the system you already have — we at BestReviews stand ready to help. We’ve researched the home security space to determine what steps you should take before hiring a provider and what to expect from your provider one you’ve signed on.

In this guide, you’ll also find helpful tips on how to enhance your current security system and how to protect yourself from scam artists who want to take advantage of you. We’ll also walk you through the different benefits you can get from various home security companies.

So before you sign on the dotted line with a company that provides home security, we recommend that you read our helpful shopping guide.

The cost of home security monitoring services can vary widely from provider to provider. It pays to do some comparative shopping first
نمایندگی دوربین مداربسته ژوان.

BEFORE MAKING FIRST CONTACT

Installing a new home alarm system can be a daunting process for a DIYer and an invasive one if you opt for professional installation. Before you make the decision to install or upgrade a home security system, there are several steps you can take to improve your current level of security.

Remove or modify any existing security threats

Many people do not realize how vulnerable their property is to professional burglars. For example, a bush next to the porch could serve as an excellent cover for a thief. It pays to walk around your entire property while thinking like a criminal.

Talk to your neighbors

If you are new to the neighborhood and considering a professional home security service, it may help to speak with your neighbors first.

Have they ever been the victims of a burglary, break-in, or home invasion themselves? What is the average response time for emergency responders? How safe is the neighborhood in general? What security system provider do they use or would recommend?

Consider simple DIY options

Many hardware and home improvement stores offer security-enhancing devices that can be installed without professional assistance.

Doors can be reinforced with strong deadbolt locks. Windows can be protected with metal bars. Multipurpose “smart” alarms can be installed to detect the presence of flames, smoke, and carbon monoxide. Motion-sensitive lights can be stationed to illuminate doorways and other entry points.

DID YOU KNOW?

Going on vacation? A pile of newspapers on your porch and an overflowing mailbox let criminals know you’re away from home.

نمایندگی دوربین مداربسته ژوان

OPTIONS FOR SETTING UP YOUR SECURITY SYSTEM

When it comes to setting up a new home security system, you have two basic options: you could hire a company and then install the equipment yourself, or you could pay the company to perform a professional installation of the security equipment. Notably, not all companies offer both options.

The diy option

If you choose this option, the home security company will provide an equipment kit for you to install. The company will then set up a monitoring service with a monthly subscription fee.

These kits usually include wireless or self-contained sensors and a mountable wireless control panel. You, the consumer, select the best locations for the sensors and install them with basic tools or special mounts provided in the kit. The control panel can be linked wirelessly to an existing cellular service or attached to a landline with a splitter box.

After you install the equipment, the home security service will monitor your sensors remotely and notify you of any suspicious activity.

The professional installation option

The other option for setting up a home security system is professional installation. In this scenario, an account representative will send out a professional installation crew to install alarm sensors and a centralized control panel at your home.

Sometimes, the pros will be installing the same wireless equipment that DIY customers use. Other times, the professionally installed equipment will be specialized to require hardwiring or synchronization. The installers will determine the best locations for each remote sensor and tie all of their data to the control panel.

The cost of professional installation may be included in your upfront estimate or added to your monthly subscription bill. Some companies routinely waive any installation fees as an incentive for new customers, so it pays to ask about these fees during first contact.

WHO OWNS THE EQUIPMENT?

Who owns the security equipment that’s installed in your home? This may not sound like an important question when you’re first installing a system, but it can become a very important consideration if something goes wrong with a sensor or other component.

نمایندگی دوربین مداربسته ژوان

Equipment rental

In some situations, the home security company rents or leases the equipment to the client. This commonly occurs with home medical alert systems. If the batteries in a wireless control panel expire or an alarm button quits working, the client must send the unit back to the company for a replacement.

Because the client does not legally own the equipment, repairs or replacements can only be made by the company itself. Notably, there can be some lag time before a repair is made or a new, company-owned replacement arrives. Nevertheless, some people prefer this rental arrangement over investing in a system of their own.

Equipment ownership

Other companies either sell the alarm equipment to the customer directly or recommend a third-party seller that makes equipment compatible with their system. The client absorbs the cost of this equipment, but the company often provides a lower price for the monthly monitoring service.

If you’re the legal owner of the equipment, you are free to make minor repairs, replace batteries, and initiate upgrades without having to surrender the unit to the company. And if you move or change security monitoring providers, you don’t have to worry about returning the company’s property. For many customers, these advantages are persuasive selling points.

TYPES OF MONITORING SERVICES

For many people, a home security system is all about anti-theft benefits. Sensors placed near vulnerable entry points such as doors and windows detect any breaches in security. Motion detectors report any movement in the home’s interior.

But some home security companies provide additional services that you may find useful. Here are several types of monitoring services to consider.

Fire and smoke detection

Multipurpose sensors can use electrochemical or thermal technology to detect fire and thick smoke in the home. This information is sent directly to the monitoring service and the client.

نمایندگی دوربین مداربسته ژوان

Why HD IP CCTV?

IP CCTV has gained huge popularity over recent years with sales figures suggesting 50% of all CCTV sold is now IP based. If it’s picture quality you favour first and foremost then it’s likely that you will want to go with HD IP CCTV. With no unnecessary conversions of the digital signal from the camera to the NVR, IP based systems offer superior picture quality, and with very high Megapixel sensors are able to achieve very high resolutions resulting in extremely sharp pictures.

Another major benefit of IP HD CCTV is POE. Most IP cameras these days support it, and it’s great. POE (power over Ethernet) enables the camera to be powered down the same cable that all the data is sent through. This is excellent for cable management as only a single cable is needed to the camera. Most NVRs now also have the POE switch built into them to add to this convenience and making our CCTV Kits plug and play.

Also you can

make use of any existing network infrastructure to connect a system up, meaning if you have a home/business with Cat5 across the building already for PCs, you could add a simple switch and a POE injector to add a camera without laying new cable the whole distance.

So if IP based systems offer super sharp pictures and single cable solutions then why would anybody choose anything else? Well, razor sharp images come at a cost, that cost being storage capacity. The higher quality the image, the more storage you will need to save all this footage and things can start to get even more expensive on top of the already higher priced IP system.

IP systems can be prone to latency issues aswell. Though most of the time this “lag” is minimal and not really an issue, it can never be fully eradicated.

Finally a note on HD over Coax (HDTVI/AHD etc) – these are now a compromise between analogue and IP and do deliver a great picture (but capped at 2MP) at a lesser cost but no networking benefits are included.

نمایندگی دوربین مداربسته ژوان

نوشتهٔ پیشین
دوربین مداربسته سی پلاس
نوشتهٔ بعدی
نمایندگی دوربین مداربسته ژئوویژن

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید