TURBO HD

هایک ویژن توربو HD

هایک ویژن توربو HD
هایک ویژن توربو اچ دی حفاظت از محیط زیست با دستگاه های پیشرفته

اززمان گذشته تا به حال نظارت برمحیط های مختلف وجود داشته است. باپیشرفت علم تکنولوژی های مختلفی برای حفاظت از محیط ها پیرامونی به وجود آمده است.امروزه برای شناسایی یا جلوگیری ازورود افراد به مناطق حفاظت شده ازدستگاه های گوناگونی استفاده میشود. اکثراین دستگاه ها برای شناسایی ازتکنولوژی مادون قرمز استفاده می کنند بااینکه  تکنولوژی مادون قرمز برای تشخیص افراد میتواند کمک بسیارخوبی باشد اما معایب بسیاری دارد که شامل ضعف در دید درشب   وعدم ثبت وقایع به صورت فیلم وهمچنین تاثیر عوامل طبیعی که موجب تداخل وهم چنین اعلام هشدارهای اشتباه آن میشود.

برای نظارت فوق پیشرفته برمحیط دستگاه هایک ویژن  تولید شده اند که  برای حل  مشکلات دستگاه های هایک ویژن توربو اچ دی معرفی گردیده اند

این دستگاها با سبک جدیدی بر محیط های مختلف میتوانند نظارت داشته باشد . برخی از ویژگی های این دوربین شامل الارم دقیق وپاسخگویی سریع درکمترین زمان برای زمانی  که افراد مشکوک وارد محیط میشوند و…

دوربین از یک سنسور پی ای ارpir ار ساخته شده است که دارای نور مادون قرمز است وقابلیت تشخیص صداهای بصری رادارد دی وی ار مدل توربو اچ دی سری K دارای ویژگی تشخیص حرکت است که میتواند جلوگیری کند از هشدارهای اشتباه  ناشی از انتشار گازدرشب درو باعث کاهش هزینه ها وبهتر شدن فیلم های ضبط شده میشود.

این دوربین دارای مادون قرمز دید درشب با نور سفید می باشد که که وظیفه آن اعلام هشدار برای  جلوگیری ازورود افراد استفاده میشودکه باعث بالا بردن سطح کیفی این دوربین می شود.یکی ازویژگی های فوق العاده این دوربین نور سفیدهشداردهنده آن است که باعث واضح شدن تصاویر درشب میشودهرچند محیط تاریک باشد.

دوربین هایک ویژن توربو اچ دی پی ای ار را میتوان با دستگاه های دی وی ار مدل هایک ویژن توربو اچ دی سری  K برای محفاظت درمحیط استفاده کرد ودارای سیستم هشداردهنده ای است برای زمانی که فردناشناسی درمحیط ظاهرشود وکار آن اعلام هشدار وهدایت افراد امنیتی به آن نقطه است ونه تنها فرد را شناسایی میکند بلکه باعث پیشگیری از بروز اتفاق نیزمیشود.این دوربین میتواند به طور گسترده قبل ازبروز اتفاق درهنگام وهمچنین بعداز آن کمک بسیار خوبی باشد.

این وسیله ازنظر عملکرد بسیاربهینه تر ازروش های نظارت قدیمی است ونه تنها درنظارت از محیط کمک میکند بلکه از مردم ودارایی آن ها نیز حفاظت میکند.
جهت اطلاع از قیمت همکار به سایت هایک ویژن مارکت مراجعه نمایید.
جهت خدمات پس از فروش با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
خرید دوربین مداربسته هایلوک
نوشتهٔ بعدی
دوربین مداربسته اسپید دام داهوا

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید