hikvision

اصطلاحات فنی دوربین مداربسته هایک ویژن

اصطلاحات فنی دوربین مداربسته هایک ویژن

ABF تکنولوژی (ABF (Auto Back Focus دوربین های صنعتی Hikvision را برای تنظیم موقعیت سنسور تصویر برای به دست آوردن فوکوس مطلوب را می نماید. این ویژگی همچنین می تواند از طریق سرویس گیرنده وب قابل دسترسی باشد.

Audio Loss Detection
تشخیص عدم وجود صدا یکی از معیارهای استثنایی در مجموعه ویژگی های هوشمند هایک ویژن است. هنگامی که این تابع فعال شود، هنگامی که صدا از دست می رود، شروع به هشدار دهی میکند که صدا قطع شده است.

BLCدردوربین هایک ویژن

(BLC (Compensation Backlight برای روشنایی ویدئو ضبط شده در یک محیط با پس زمینه میباشد، در حالی که درخشندگی ترتیب تصویر کلی را حفظ می کند. به سادگی می توان گفت که BLC اشیایی را که در مقابل یک پس زمینه بسیار روشن مانند جلوی پنجره یا ورودی ظاهر می شود، تاریک می کند. BLC معمولا برای برخی از مناطق خاص در ویدیو موثر است، چرا که پس زمینه معمولا بیش از حد Exposed شده است.با این سیستم تصاویری که در اثر نوردیدگی سیاه میشوند را روشن نموده وقابل تشخیص می گردند.

هایک ویزن

DIS دردوربین هایک ویژن
دوربین دیجیتال  (Digital Image System) یک سری جدید از محصولات ورودی آنالوگ است که توسط Hikvision طراحی شده است. با کیفیت عالی تصویر، مصرف کم انرژی و قابلیت اطمینان بالا، دوربین های دیجیتال می توانند جایگزین مناسب برای مقرون به صرفه برای دوربین های سنتی آنالوگ باشند.

DEFOG دردوربین هایک ویژن 
با مدل سازی ویژگی های تصویربرداری از دود، گرد و غبار، مه و غیره، تکنولوژی ضد سرقت به طور موثری جزئیات و رنگ را بازیابی می کند تا ویدیو دقیق و طبیعی را به دست آورد. تکنولوژی Defog کمک می کند تا وضوح در تصاویر ضبط شده در شرایط آب و هوایی ضعیف مانند باران، دود و یا مه را حفظ کند.

هایک ویژن

DIGITAL WATERMARK دردوربین هایک ویژن 
فن آوری علامت دیجیتال اطلاعات دستگاه را بر روی ویدیو ضبط شده جاسازی می کند. علامت های دیجیتال می تواند برای تأیید صحت یا یکپارچگی ویدیو یا نشان دادن هویت صاحبان آن استفاده شود.

جهت ارائه خدمات نصب وراه اندازی وپشتیبانی فنی شرکت علم و صنعت با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمائید.
جهت اطلاعات بیشتر به سایت هایک ویژن مارکت مراجعه فرمائید.

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
فروشگاه مرکزی هایک ویژن
نوشتهٔ بعدی
مفاهیم فنی دوربین مداربسته هایک ویژن

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید