فروشگاه مرکزی هایک ویژن

فروشگاه مرکزی هایک ویژن

فروشگاه مرکزی هایک ویژن
راهکارهتل هایک ویژن
Hikvision Smart Solution for Hotels یک سیستم نظارت کامل IP برای امنیت هتل است. این راه حل محافظت در اطراف را با تکنولوژی پایین فن آوری پایین خودرو، کنترل دسترسی خودکار خودرو با ماژول شناسایی خودکار شماره شناسایی (ANPR) Hikvision و هشدار رویداد خودکار با تشخیص هوشمند Hikvision فراهم می کند. راه حل هوشمند شامل محصولات IP یکپارچه مانند دوربین های IP، NVRs و نرم افزار مدیریت ویدیو است که به ایجاد یک پلت فرم امنیتی قابل اعتماد و قابل انعطاف برای هتل ها کمک می کند.

راه حل SMART برای امنیت هتل
اطمینان از ایمنی اطراف هتل برای مهمانان و کارکنان
بهبود مدیریت دسترسی خودرو و تجربه خوب مشتری
کاهش نفوذ دوربین مدار بسته
داشتن یک فیلم قابل اطمینان برای تحقیقات بعد از وافعه.

هایک ویژن

 

هایک ویژن

 

فن آوری های پیشرفته هایک ویژن برای حفظ امنیت هتل ها

1. دوربین 4K UHD با تشخیص چهره می تواند اشیا مشکوک را با تصویر فوق العاده واضح شناسایی کند تا از خطرات جلوگیری شود.

2. اطلاعات مبادله در فیلم های ویدئویی را پوشش میدهد تا از خطرات جلوگیری کنید تا تجربه خوبی را برای مشتری ها ایجادکند.

3. شمارش افراد، شناسایی VIP، مجوز از راه دور و غیره برای امنیت با فرایند کسب و کار اصلی برای بهبود کارآیی کسب و کار و مدیریت بیشتر واسانی کار درهتل ها.

4. ایمنی داده. استفاده از سیستم های پشتیبانی جهت اطمینان از امنیت اطلاعات.

ویدئو پلاس :بازسازی  ومدل سازی از بدن انسان ها و سیستم های هوشمند و تشخیص هوشمند اشخاص و اشیا از سبک راه رفتن و نوع رفتار فیزیکی آنها

شناخت VIP :اگر یک شخص مهم وارد هتل شود می تواند ان شخص را تشخیص دهد و ورود  شخص خاص را گزارش دهی کرده و می تواند با عث رونق کسب کار گردد.

ایمنی داده : ایمنی داده ها در هتلنقش مهمی ایفا می کند، فن آوری ایمنی داده هایک   ایمنی داده ها را در صورت وقوع حوادث غیرمنتظره مانند خراب شدن دستگاه، عدم اتصال به شبکه و غیره حفظ می کند.و هیچ گونه خللی به داده ها و اطلاعات وارد نمی شود.

طراحی مجدد سرور

• دارای سیستم های پشتیبانی هارد دیسک اصلی .
• اگر یک سرور قطع شود، عملکرد حفظ داده ها به صورت خودکار اطلاعات کاربران را ذخیره می نماید.
• هنگامی که سرور اصلی  قطع می شود، سرور  پشتیبانبک اپ به طور خودکار به  فعال می شود تا کل سیستم را به درستی کار خودش را انجام دهد.

بازیابی خودکار شبکه (ANR)

• پشتیبان گیری خودکار ااگر سیتم های ماربسته قطع گردند.
• داده ها از کارت SD به در زمان وصل شدن مجدد شبکه به دستگاه ان وی ار انتقال می یابند در نیجه هیچگونه تصویری از دست نمی رود.
• ما توصیه می کنیم با استفاده از کارت SD با نام تجاری هایک ویزن استفاده کنید.

N + M حالت آماده به کار

• N NVR اصلی در حالت در حال ضبط  وقایع هستند.
NVR های پشتیبانی  M در حالت آماده به کارهستند.
• هیچ اطلاعاتی  از دست رفته، زمانی که هر NVR اصلی غیر فعال گردد، NVR پشتیبانی آماده به کار است
می تواند به طور خودکار ضبط نماید.هر ان وی ار دارای یک حالت پشتیبانی میباشند.
دارای h265سیتم فشرده سازی اطلاعات
ورودی دوربین های H.265 IP در عرصه دوربین های مدار بسته هایک

در حالی که H.265 استاندارد جدیدی نیست و دوربین های IP مبتنی بر H.265 برای مدتی در حال حاضر وجود دارد، آنها فقط در حال تبدیل شدن به جریان اصلی هستند. بنابراین،  اطمینان حاصل کنم که وقتی این استاندارد جدیدعلاوه بر دوربین های IP، این فشرده سازی همان است که باعث انقلابی جریان ویدئو آنلاین، تماس های ویدئویی، دوربین های عمل، هواپیماهای بدون سرنشین، و هر محصول مربوط به ویدیو دیگر است.

معمولا به عنوان H’tot’265 گفته می شود، این یک کدک فشرده سازی ویدیو است. معنی این که فیلم ویدئویی خام گرفته شده است، از طریق فرآیند فشرده سازی (مشابه فایل زیپ یا فایل rar) انجام می شود اما در پرواز انجام می شود و سپس به عنوان یک جریان برای فرستادن از طریق NVR پردازش می شود. هرچه بیشتر می توانید فشرده سازی کنید، فضای ذخیره سازی کمتر برای همان مقدار داده ها نیاز دارید، و پهنای باند کمتر آن در شبکه شما استفاده می شود. ممکن است به نظر می رسد روند کوچک است، اما به عنوان این تکنولوژی فشرده سازی بهتر می توانید تصور کنید از راه دور به خانه خود را در کیفیت 4K بر روی تلفن همراه خود را مشاهده کنید. H.265 نیز به عنوان HEVC (کدگذاری ویدیوی کارآمد) اشاره شده است.

هایک ویژن

ویدئو H.265 فشرده تا حد نصف اندازه دیگرفرمت هاست، اگر ویدئو H.264  دوربین های موجود شما 15 روز ضبط کنددر 1 هارد دیسک د، اکنون می توانید 30 روز در همان فضا ذخیره کنید.

با این حال برای دوربین های H.265 IP، مزیت اصلی کیفیت تصویر است. ما می توانیم کیفیت دو پهنای باند را دو برابر کنیم. بدین معنای ضبط شده شما بسیار واضح خواهد بود. دوربین های مدار بسته برای ایمنی و امنیت استفاده می شوند تا بتوانند با کیفیت بالا آشنا شوند و مردم را به راحتی شناسایی می کنند، شماره صفحات و غیره. این بسیار شایع است که جرم مرتکب می شود و اگر محل مجهز به دوربین های آنالوگ بود، شناسایی عاملین امکان پذیر نیست.

یکی دیگر از مزیت این است که شما می توانید دوربین های خود را از راه دور بر روی تلفن همراه خود مشاهده کنید و در حال حاضر تنها نیمی از پهنای باند اینترنت 3G / 4G خود را برای مشاهده جریان با کیفیت همان طول می کشد.

اندازه بیت و اندازه فایل را در تصویر زیر دیده می شود.

هایک ویژن

اینها در حال حاضر NVR  هزینه های هنگفتی دارند. NVR ها که در حال حاضر از دوربین های IP H.265 پشتیبانی می کنند، بر پایه چیپ ست HiSilicon Hi3536 SoC است. آنها با دوربین های IP H.264 هماهنگی دارند.

مجهز به IOTسیسم اینترنت اشیا : هایک به فن اوری جدید ای او تی  Internet of Things را  می باشد.دراین بخش به نقد وبررسی سیتم ای اوتی یا اینترنت اشیا می پردازیم.

جدیدا در مورد اینترنت اشیا زیاد می شنویم این مقوله به مدت دو سال است که مطرح شده.این مقوله به ارتباط اشیا محیط زندگی ماست که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند واز طریق اپیلیکیشن ها وکامپیتور قابل کنترل ونظارت می باشد.مقوله اینترنت اشیا از سال 1999مطرح گردید.این سیتم اینطوری نعریف شد که کلیه اشیا می تواند از طریق اینترنت و کامپوتر سازماندهی مدیریت و تحلیل گردد.بستر اینترنت اشیا از طریق سیتم وایرلس می باشد.وشما از طریق سیستم بی سیم متوانید به تمام اطلاعات اشیا دسترسی داشنه و تجریه تحلیل و دیتا ماینیگ گردند.جدیدا درباره سیستم های هوشمند و خانه هوشمند بیمارستان هوشمند خیلی شنیده اید .تمام انها برروی بستر اینترنت اشیا صورت می پذیرد.بر همین اساس نام‌های بزرگی مانند سامسونگ، ال‌جی، اپل، گوگل و فیلیپس در حال حاضر بر روی دستگاه‌های متصل به هم کار می‌کنند.سامسونگ اولین سیسنم  اینترنت اشیا بر روی یخچال سامسونگ جهت دیتا ماینینگ مصرف سالیانه کالا انجام داد.ما وارد دوره ای می شویم که میلیاردها دستگاه قادر به جمع آوری و انتقال داده ها از طریق اینترنت می باشند، به طوری که Gartner به تازگی پیش بینی کرده است که 6.4 میلیارد اتصال “چیز” مورد استفاده در سراسر جهان در سال 2016 وجود خواهد داشت.در حالا حاضر اینترنت اشیا در میلون ها شی گسترش یافته.

مزایای دوربین های مدار بسته اینترنت اشیا

دوربین های مدار بسته و IoT می توانند مزایای واضحی نسبت به سیستم های قدیمی تر ارائه دهند. آنها می توانند فیلم های پشتیبان را به ذخیره سازی متصل شده به محلی یا ابر متصل کنند، که پس از آن می تواند برای هر کاربر با دسترسی به اینترنت به سیستم در دسترس باشد. یک تراشه جاسازی شده همچنین می تواند جریان زنده را اجازه دهد تا نظارت بتواند خارج از سایت انجام شود بدون نیاز به زیرساخت سیمی. این می تواند هزینه ها را کاهش دهد و راحتی را بهبود بخشد، در عین حال منحنی قدیمی که نظارت نیاز به یک اتاق ویدیویی اختصاصی دارد را در هم ریخت . دوربین های هوشمند حتی می توانند پیکربندی شده برای ضبط و اطلاع رسانی به گروه یا فرد منتخب در هنگام تشخیص حرکت. این اساسا توابع سیستم نظارت تصویری و زنگ هشدار مزاحم را در یک تکنولوژی تک ترکیب می کند.این سیستم متواند به صورت هوشمند طوری طراحی شود که اگر حرکتی اتفاق افتاد به شخص یا گروهی اطلاع رسانی کند.

با مزایای از این قبیل، آسان است که ببینید که چرا کسب و کار و کاربران خانگی در یک سیستم به دوربین شبکه ای یا اینترنت اشیا علاقه مند هستند.اما هنگامی که خطرات در نظر گرفته می شوند، دوربین های متصل می توانند کمتر جذاب باشند.

جهت ارائه خدمات نصب وراه اندازی وپشتیبانی فنی شرکت علم و صنعت با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمائید.

جهت اطلاعات بیشتر به سایت داهوا تهران مراجعه فرمائید.

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
داهوامحصولات جهان را با مارک Lechange عرضه می کند.
نوشتهٔ بعدی
اصطلاحات فنی دوربین مداربسته هایک ویژن

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید