داهوامحصولات جهان را با مارک Lechange عرضه می کند.

داهوامحصولات جهان را با مارک Lechange عرضه می کند.

داهوا محصولات جهان را با مارک Lechange عرضه می کند.
هان ژو، چین / 7 مارس 2017 Dahua Technology، یکی از پیشگامان ارائه دهنده راه حل در صنعت مراقبت از ویدئو جهانی، محصولات مصرفی با مارک Lechange را عرضه می کند، برای خدمت به خانواده هایی که نیازمند ایمنی بهتر و راحتی بیشتری هستند و صاحبان SMB (کسب و کار کوچک و متوسط) در سطح جهانی.

هسته Lechange در فن آوری و طراحی. Lechange با استفاده از فناوری داهوا در صنعت نظارت تصویری، مصرف کنندگان را قادر می سازد تا بهتر از پیشرفت های تکنولوژیکی از قبیل تعریف بالا، تشخیص چهره، تشخیص صدا، هوش مصنوعی و ذخیره سازی ابر استفاده کنند. طراحی خوب با استفاده از سخت افزار و نرم افزار، Lechange اطمینان تجربه کاربر عالی در هنگام نصب و استفاده روزانه نمایش خواهد داد.

 

نمایندگی اصلی دوربین مداربسته داهوا

.

Lechange به طور کلی 7 محصول را به کاربران بین المللی معرفی می کند، از جمله دوربین های Wi-Fi Cue / Cue 1080P، دوربین های Pan & Tilt Ranger / Ranger 1080P Wi-Fi، Bullet 1080P H.265 Wi-Fi Camera، Ranger Pro G 1080P H.265 Wi و -Fi Pan & Tilt Camera با هواپیما و DB10 Wi-Fi Doorbell ویدیو. اولین دسته از محصولات Lechange ارائه چندین توابع از جمله نظارت، نظارت از راه دور، لوازم هوشمند و تجزیه و تحلیل پیشرفته است.

اعضای خانواده، به عنوان مثال پدر و مادر و بچه ها، می توانند از طریق سیستم Lechange که می توان آن را با سیستم های هوشمند خانگی تنظیم و سازگار کرد، با ایمنی تمام اطراف و کنترل دسترسی انعطاف پذیر تر و همچنین نظارت تصویری HD برای اعضای خانواده آسان می شود.شما همچنین می توانیدبا آنها،از جمله حیوانات خانگی، بااستفاده از محصولات Lechange، خیلی بیشتر و آسان تر با آنها ارتباط برقرار کنید.

مدیران فروشگاه  اکنون می توانند شرایط را در فروشگاه هایشان راحت تر و جامع تر کنترل کنند. مزایای اضافی برای کاربران Lechange وجود دارد، زیرا آنها می توانند ویدیو  را ضبط کنند و آنها را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

لی جیانگ، مدیر محصول Lechange، گفت: “ما ابتدا برند را در سال 2014 در چین راه اندازی کردیم و به سرعت به یک نام تجاری امنیتی محبوب خانه تبدیل شد که به شدت مورد توجه مشتریان قرار گرفت.” لی جیانگ، مدیر محصول Lechange گفت، “و اکنون، با تجربه انباشته شده و فن آوری به روز شده، ما دوست داریم برای آوردن محصولات و راه حل های پیشرفته و اثبات شده به کاربران جهانی. “

با ارزش های واقعی به خانواده ها و کسب کار ها تحویل داده می شود، Lechange زندگی روزمره را بهبود می بخشد.

در حال حاضر Lechange در کشورهای و مناطق زیر اعمال شده است: اتحادیه اروپا، بریتانیا، روسیه، هند، برزیل، مکزیک، اوکراین، استرالیا، مالزی، اندونزی، سنگاپور، کره جنوبی، تایلند، ویتنام، ترکیه، کلمبیا، پرو، شیلی، آفریقای جنوبی، صربستان، سوئیس.

, , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
داهوامحصول سری H.265 XVR را به نمایش می گذارد.
نوشتهٔ بعدی
فروشگاه مرکزی هایک ویژن

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید