داهوامحصول سری H.265 XVR را به نمایش می گذارد.

داهوامحصول سری H.265 XVR را به نمایش می گذارد.

داهوامحصول سری H.265 XVR را به نمایش می گذارد.هان ژو، چین / مارس 14، 2018 Dahua Technology، یکی از پیشگامان ارائه دهنده راه حل در صنعت دوربین های نظارت جهانی، رسما سری H.265 XVR خود را راه اندازی کرده است.
پس از ارتقاء فرمت کدک خود از H.264 تا H.265 و سپس H.265 +، H.265 XVR یک روش ذخیره سازی با هزینه کمتر را با ذخیره سازی کوچکتر، سازگاری قوی تر و هوشمندانه تر،راه حل پیشرفته تری  در ذخیره سازی ارائه می دهد.
قابلیت قرار دادن وسیع دستگاه های UHD 4K / 4MP و ارائه فرصت های تجاری برای مشتریان و شرکای تجاری.

داهوا

کیفیت مساوی، ذخیره سازی کمتر تحت Codec H.265
با استفاده از فن آوری فشرده سازی عالی H.265 + / H.265 در محصولات HDCVI، سری محصولات Dahua H.265 گزینه های جدیدی برای صنعت نظارت تصویری ارائه می دهد. H.265 + به عنوان یک کدک پیشرفته تر، H.265 + می تواند تا 90 درصد از پهنای باند انتقال و ذخیره سازی را کاهش دهد در حالی که کیفیت تصویر عالی را حفظ می کند و در نتیجه فضای کمتری از منابع HDD را به همراه دارد.

اتصال بدون قطعی با سازگاری قوی
سازگاری گسترده H.265 XVR یک ارتباط بی نظیر با دوربین های متعدد و تمامی سیستم عامل ها یا دستگاه های مبتنی بر کدگذاری H.265 را تضمین می کند.با یک پردازنده قویتر، حتی حداکثر 4 کانال از نظارت تصویری هوشمند و حداکثر کانال N + N با دسترسی IPC، که هر کانال تا ورودی 8MP دریافت می کند، پشتیبانی می کند.برای سیستم های نظارت تصویری موجود، H.265 XVR همچنین می تواند به عنوان یک ارتقاء با جایگزینی دستگاه ذخیره سازی باشد.همچنین، با تبدیل صدا به سیگنال دیجیتال، تمام سری محصولات پشتیبانی از کیفیت صدای پخش شده را از طریق انتقال صدا بدون افت کیفیت، به طور چشمگیری بهبود کیفیت صدا را خواهیم داشت.

دستگاه هوشمند Powered XVR 4.0
سری H.265 XVR یک تجربه کاربر پسند با  نسل جدید  کاربری GUI XVR4.0 را ارائه می دهد.
که دارای سیستم تخت و ماژول های کاربردی ساده است.همچنین با پشتیبانی از سیستم اینترنت اشیاIoT، محصول H.265 XVR امکان نظارت چند بعدی را با اتصال به سنسورهای گوناگون برای جمع آوری اطلاعات مانند درجه حرارت و رطوبت فراهم می کند .که در صورت لزوم می تواند زنگ خطری به صدا دراورد.

در حین قطع برق با باتری داخلی کار کنید.
علاوه بر این، دارای باتری داخلی است  مدل Dahua XVR E می تواند از XVR و دوربین ها استفاده کند تا سیستم نظارت را تا 1 ساعتبدون برق کار کند، از نگرانی های ناخواسته قطعی برق  جلوگیری شود.

Dahua H.265 XVR که با استفاده از فن آوری های پیشرفته، محصولات و راه حل های ISC West 2018 در طول 11 تا 13 آوریل به نمایش گذاشته شده است، مشهور Dahua برای “نوآوری، کیفیت و خدمات” است که بر اساس آن Dahua هدف از ایجاد یک جامعه امن و زندگی صحیح است.

یکی از پیشگامان استفاده از فن آوری H.265 برای نظارت، داهوا  سری جدید دوربین های H.265 را عرضه کند که در مدل های 2 مگاپیکسلی به 5 مگاپیکسلی و در انواع مختلفی ازفرمت برای هر برنامه کاربردی موجود است. استفاده از تکنولوژی H.265 این دوربین ها را قادر می سازد نرخ فشرده سازی تصاویر بالاتر و کارآمدتری نسبت به سیستم های H.264 قبلی داشته باشند، در حالی که کیفیت تصویر بالا را حفظ می کنند. علاوه بر این، NVR های داهوا (ضبط ویدئو های شبکه) و VMS حرفه ای (نرم افزار مدیریت ویدیو)، VAST / VAST2، ارائه کامل راه حل H.265 برای عملیات نظارت حرفه ای است.

 

DAHUA

Smart Stream II ، پهنای باند شما کارآمدتر است.
علاوه بر استقرار سخت افزار H.265، Smart Stream II، نسل بعدی فن آوری فشرده سازی ویدئو را نیز منتشر می کند.
با استفاده از Smart Stream، دوربین ها قادر به بهینه سازی کیفیت برای مناطق مورد نظر هستندو به طور خودکار رمزگذاری را برای به حداکثر رساندن بهره وری استفاده از پهنای باند بهینه می کنند.مشتریان از کاهش قابل توجهی در پهنای باند شبکه و شرایط ذخیره سازی بهره مند خواهند شد.ترکیب H.265 و Smart Stream، سری H.265 از دوربین هر دو کاهش پهنای باند و ذخیره سازی تا 80٪ بیشتر از دوربین های با استفاده از H.264

داهوا

جهت ارائه خدمات نصب وراه اندازی وپشتیبانی فنی شرکت علم و صنعت با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمائید.

جهت اطلاعات بیشتر به سایت داهوا تهران مراجعه فرمائید.

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
دوربین مداربسته داهوا بانکداری
نوشتهٔ بعدی
داهوامحصولات جهان را با مارک Lechange عرضه می کند.

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید