cctv

برنامه های مدیریت هویت خودرو

برنامه های مدیریت هویت خودرو
بهبود جریان ترافیک

توانایی شناسایی وسایل نقلیه می تواند منافع عمده ای را برای مقامات محلی، کسب و کار و تعدادی از سازمان های دیگر ارائه دهد. برای مثال، می توان برای بهبود مدیریت ورود به مدارس، دفاتر و کارخانه ها، با اجرای استراتژی های موثر احتمالی در مراکز شهر، کمک کرد.

فناوری تشخیص خودرو، همچنین از طیف گسترده ای از راه حل های مدیریت ترافیک پشتیبانی می کند که خودروها را در حال حرکت در مناطق شلوغ شهری، بهبود ایمنی جاده ها و سرعت پاسخ به حوادث و جرایم جاده ای را افزایش می دهد.

در حال حاضر، این فن آوری عمدتا در تشخیص عددی ماشین شماره خودرو و شناخت ویژگی خودرو شناخته شده است.این شناخت باعث بهبود جریان ترافیک میشود وکمک زیادی هم به رانندگان وهم به مسئولین کنترل ترافیک میکند.

cctv

مدیریت ترافیک 

فناوری تشخیص خودرودر دوربین های مدار بسته نه تنها برای بهبود جریان ترافیک بلکه برای مدیریت ترافیک نیز بسیار موثر هستند. به نحوی که با شناسایی  خودروها و علت تشکیل ترافیک، راه حلی مناسب برای مدیریت ترافیک میباشند.

یکی از مهم ترین دوربین های تشخیص دقیق خودروها دوربین های پلاک خوان میباشد، از آن جایی که دوربین های مداربسته ترافیکی در مسیرهای پر تردد، بزرگراه ها، مرز بین کشورها و جاده های اصلی نصب می شوند، تصاویر ثبت شده توسط آن ها می تواند بسیار کارآمد باشد و هر روز در اخبار رادیو تلویزیون،و… پخش می شود و افراد در جریان مسیرهای پر ترافیک و کم ترافیک قرار می گیرند. این اخبار به رانندگان کمک می کند، برای سفر درون شهری خود، مسیر کم ترافیک را انتخاب کنند و باعث کاهش ترافیک میشود.

 

cctv camera

امنیت خودروها 

برنامه مدیریت هویت خودرو به امنیت خودروها نیز کمک بسیار زیادی میکند،زمانی که خودروها درمکانی پارک میشوند درمعرض سرقت وعوامل دیگر قرار میگیرند این برنامه اطلاعات خودروهایی که از قبل توسط کاربر ذخیره شده اند را بازیابی میکند و به کمک جی پی اس به نزدیک ترین دوربین مدار بسته در نزدیکی خودرو اطلاع میدهد تا خودرو یافت شود و نقش مهمی در امنیت خودروها دارد.

همکار گرامی جهت اطلاع ازلیست قیمت همکار کلیک فرمایید.

سایت هایک ویژن مارکت

, , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
تنظیم دوربین هایک ویژن به روش Defocus Detection
نوشتهٔ بعدی
دوربین مداربسته اندروید

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید