ANDROID

دوربین مداربسته اندروید

دوربین مداربسته اندروید
روند شکل گیری دوربین مدار بسته اندروید

پیشرفت فناوری تاثیر مستقیمی بر زندگی مردم و به وجود امدن دستگاه های پیشرفته داشته است، یکی از موارد مهمی که در این زمان توجه ویژه ای بر آن دارند بحث امنیت ونظارت برآن است که همزمان با پیشرفت تکنولوژی های مختلف نظارت بر محیط نیز به صورت چشم گیری پیشرفت کرده است.

درابتدا از دوربین های مدار بسته ساده ای استفاده میشد که امنیت وسیستم، بسیار ساده و ناکارامدی داشتند و کم کم به مرور زمان جایگاه خودرا به دوربین ها ودستگاه های پیشرفته دادند واین دوربین ها به شکل 24 ساعته ، محیط را به صورت کامل تحت نظارت داشتند، ولی امروزه برای مشاهده تصاویر به صورت لحظه ای ودرهرزمان برمحیط مورد نظر خود از دوربین مدار بسته اندروید استفاده میکنند این روش با استفاده از موبایل انجام میپذیرد.

 

ANDROID

 

نحوه استفاده از دوربین مدار بسته اندروید

این روش به کمک نرم افزار های مختلف قابل استفاده است. در ابتدا نرم افزار مورد نظر را بر گوشی خود نصب میکنید ، سپس با استفاده از تنظیمات پیشرفته گوشی خود را به دوربین مدار بسته در محل تحت نظارت وصل میکنیم این روش بدون استفاده از هیچ کابلی قابل استفاده است که باعث کاهش هزینه ها در استفاده از تجهیزات دیگر میشود. کاربران میتوانند با استفاده از این روش هم در هزینه ها صرفه جویی کنند، هم در زمان مدنظر خود محل مورد نظر را مورد بررسی قرار دهند.

 

ANDROID PHONE

مزایای استفاده از دوربین مدار بسته اندروید

مزایای دیگر استفاده از دوربین مدار بسته اندروید آلارم آن میباشد. در تنظیمات سیستم، کاربر میتواند آلارم رانیز فعال کند که درصورت بروز مشکل سیستم در کمترین زمان کاربر را آگاه کند،این روش از نرم افزار های مختلف هم پشتیبانی میکند وامکان نصب بر گوشی های اندرویدی را دارد. این روش برای مکان هایی مانند منازل ،ساختمان های مسکونی و…. که لازم به نظارت لحظه ای هستند مناسب میباشد.

 

همکار گرامی جهت اطلاع ازلیست قیمت همکار کلیک فرمایید.
سایت هایک ویژن مارکت

 

 

 

 

 

, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
برنامه های مدیریت هویت خودرو
نوشتهٔ بعدی
Defog(مه زدایی) در دوربین مدار بسته

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید