دوربین مداربسته اردبیل

دوربین مداربسته اردبیل

دوربین مداربسته اردبیل

دوربین مداربسته اردبیل: در این مقاله قصد داریم در مورد استفاده دوربین مداربسته در فضای مختلف با کاربران دوربین مداربسته اردبیل صحبت کنیم.
کاربران محترم می توانند در صورت داشتن سوال با کارشناسان شرکت علم و صنعت تماس بگیرند.

برای نصب دوربین مداربسته کارشناسان به دو دسته فضای داخلی و خارجی تقسیم می کنند که هرکدام را به شکل جداگانه توضیح خواهیم داد.

 

بهترین دوربین مداربسته در فضای باز

دوربین مداربسته اردبیل: قبل از خرید دوربین های امنیتی در فضای باز شما باید برخی از نکات را رعایت کنید
که به شما کمک می کند بهترین انتخاب را داشته باشید و حتی در پس انداز خود نیز صرفه جویی کنید.

در این مقاله نحوه انتخاب دوربین های امنیتی برای محیط شما و سایر مناطق اطراف خانه را مورد بررسی قرار می دهیم، زیرا گزینه های مختلف زیادی وجود دارد.

طبق آمار داده شده از جرایم سرقت از شایع ترین جرایم امروز است.
بیشتر اماکن این مشکل را تجربه کرده اند و اغلب از نبود یک سیستم امنیتی مناسب به این مشکل برخورد کرده اند.

یکی از ساده ترین راه حل های این مشکل، نصب یک سیستم امنیتی در اماکن شما به خصوص در فضای بیرونی آن می باشد.
به عبارت دیگر ، دوربین های امنیتی در فضای بیرونی کمک بزرگی در جلوگیری از وقوع این جنایات می کنند.

بنابراین ، چگونه می توانید بهترین دوربین های امنیتی در فضای باز را بدست آورید
و هزینه زیادی برای آن هزینه نکنید؟ در ابتدا باید اطلاعاتی در مورد شاخصه های مهم انتخاب این نوع دوربین ها داشته باشیم.

 

دوربین مدار بسته اردبیل

دوربین مدار بسته اردبیل

 

عوامل خرید دوربین های مداربسته امنیتی در فضای باز

در زیر نکاتی وجود دارد که می تواند در تصمیم گیری به شما کمک کند:

مهم ترین نکته کیفیت تصویر است

دوربین مداربسته اردبیل: برای نمونه یک خانه را در نظر بگیرید دوربین های امنیتی در فضای باز به شما امکان می دهند تا ایوان، حیاط جلو و نرده های خود را نظارت کنید. در این زمان شما باید سیستمی داشته باشید که بتواند تصاویر واضح را به شما نشان دهد در شناسایی افراد متجاوز هنگام نزدیک شدن به خانه شما ، بیشترین کمک را می کند.

عوامل موثر بر کیفیت تصویر

1.وضوح: 

در کیفیت تصویر یک دوربین مدار بسته اولین مسئله وضوح یا رزولوشن تصویر می باشد. دوربین های امنیتی به علت تنوع در محصولات می توانند فیلم ها و تصاویر را با رزولوشن مختلفی ارائه دهند. یعنی این دوربین ها دارای رزولوشن 1080p ، 4MP ، 5MP یا حتی 4K هستند.

2.دید در شب:

حوادث معمولاً در شب اتفاق می افتد. به همین دلیل است که دوربین امنیتی شما باید دارای ویژگی های دید عالی در شب با چند چراغ مادون قرمز و IR هوشمند باشد که در هنگام نزدیک شدن شخصی به محیط تصویر را واضح ارائه دهد.

3.WDR:

Wide Dynamic Range یک ویژگی عالی است که به شما کمک می کند تا تضاد بین مناطق تاریک و روشن را اصلاح کنید ، بنابراین می توانید هنگام حرکت شخصی از یک آفتابی به یک منطقه سایه ، تصویر واضحی داشته باشید.

4.DNR:

کاهش نویز دیجیتال نیز از ویژگی هایی است که به شما کمک می کند تا افرادی را که در طول شب در حال حرکت در مناطق تاریک هستند، بهتر شناسایی کنید. بنابراین این ویژگی کاهش نویز برای شناسایی یک اتفاق در محیط بسیار مهم است.

5.Angle of View:

دوربین شما باید بهترین زاویه را داشته باشد تا بتواند منطقه وسیع تری را پوشش دهد. به این ترتیب می توانید منطقه وسیع تری داشته باشید و بتوانید تصاویر و حرکات بیشتری را ضبط کنید. زاویه دوربین شما نباید تنها در یک ناحیه کوچک متمرکز شود. مطمئن شوید که می تواند یک منطقه گسترده را پوشش دهد، بنابراین می توانید به درستی مکان را رصد کنید.

سطح امنیتی دوربین مداربسته امنیتی در فضای باز 

دوربین مداربسته اردبیل: دوربین های امنیتی در فضای باز ممکن است در قسمت هایی از مکان شما نصب شود که در معرض عوامل طبیعت مانند گرد و غبار، گرما، رطوبت و موارد دیگر قرار دارند.

هوا و دما نیز عواملی هستند که می توانند عملکرد دوربین های امنیتی شما را تحت تأثیر قرار دهند. رطوبت و درجه حرارت با درجه سانتی گراد یا درجه فارنهایت اندازه گیری می شود. ظرفیت مقاومت در برابر آب این دوربین ها ، با وجود رتبه های IP نشان داده شده است.

بنابراین، اگر قصد دارید دوربین امنیتی خود را در کوچه ها و فضاهای باز نصب کنید، اطمینان حاصل کنید که رتبه IP آن IP65 یا بالاتر باشد.

 

انتخاب دوربین مدار بسته در فضای باز

انتخاب دوربین مدار بسته در فضای باز

 

اهمیت دوربین های مداربسته امنیتی در فضای باز

دوربین مداربسته اردبیل: فضای بیرونی مکان شما اولین مکانی است که مستعد سرقت و “حمله” است. به همین دلیل است که نصب دوربین های امنیتی در فضای بیرونی خود یک ایده عاقلانه و کاربردی است.

در مواردی ممکن است سارقان با دیدن دوربین مدار بسته از کار خود منصرف شوند ، از این رو از حمله آنها به خانه شما جلوگیری می کند.

دوربین های امنیتی در فضای باز می توانند احساس امنیتی به ما نشان دهند. دانستن اینکه هر حرکتی و فعالیتی در خارج از خانه کنترل می شود ، باعث می شود احساس امنیت  داشته باشیم و مطمئن شویم که کسی در فضای بیرون غافل نخواهد شد.

فیلم دوربین مداربسته امنیتی را مرور کنید

دوربین مداربسته اردبیل:  هنگامی که فیلم های ذخیره شده را مرور می کنید ،
می توانید از آنچه اتفاق افتاده است و چه کسی در خانه شما حمله کرده است، مطلع شوید.

در این حالت، دوربین های امنیتی برای حل یک جرم یا سرقت ابزاری مؤثر هستند
و به کمک آن، فرد مجرم را شناسایی کنید. دوربین های امنیتی فضای باز همچنین می توانند افراد یا آشنایانی را که در خارج از خانه برای بازدید به خانه شما آمده اند، در مانیتور مشاهده، ضبط و ذخیره کنید.

با این حال، دوربین های امنیتی وجود دارند که قابلیت دسترسی از راه دور را دارند.
بنابراین، دیگر نیازی نیست که شما منتظر بمانید تا در خانه باشید تا از وضعیت خانه خود مطلع شوید.
می توانید آن را از طریق دستگاه های تلفن همراه خود نظارت کنید.

بهترین دوربین مداربسته در فضای باز

دوربین مداربسته اردبیل: برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته در فضای باز موارد ذکر شده را در نظر بگیرید.
هم چنین با مشاهده کیفیت تصویر یک دوربین فضای باز یا Outdoor به عملکرد خوب این دوربین ها پی ببرید.

با توجه به امنیت خانواده و اموال خود ، دوربین های مداربسته امنیتی می توانند سطح راحتی بیشتری را اضافه کنند.
با وجود همه گزینه ها دشوار است بدانید که کدام دوربین ها به بهترین وجه نیاز شما را برآورده می کنند.
یکی از اولین مواردی که باید درک شود ، تفاوت بین دوربین های مداربسته فضای داخلی و خارجی است.

تفاوت نصب دوربین های مداربسته 

دوربین مداربسته اردبیل: وجه تمایز اصلی بین دوربین های مداربسته امنیتی داخلی و خارجی انواع عوامل بیرونی است
که هر دوربین می تواند از آن تحمل کند. در حالی که هر دو نوع دوربین معمولاً در سبک های مشابه قرار می گیرند
و با ویژگی های قابل مقایسه ، دوربین های فضای باز باید بتوانند با همه انواع مقابله کنند.شامل شرایط آب و هوایی و شرایط متفاوت نور و…

 

دوربین های مداربسته خارج از منزل نیز در برابر دستکاری آسیب پذیر تر هستند ،
بنابراین به طور معمول از مواد با دوام بیشتری مانند فلز ساخته می شوند و ممکن است سنگین تر و یا حتی در یک محفظه قرار گیرند تا از حذف آسان جلوگیری شود.

 

دوربین های مداربسته داخلی می توانند کوچکتر ، سبک وزن تر باشند
و معمولاً نسبت به دوربین های مداربسته ای که در فضای باز کم تحرک تر هستند. هر دو دوربین داخل و خارج از خانه از امکاناتی مانند مادون قرمز استفاده می کنند ، در صورت تغییر ناگهانی تغییر نور به طور خودکار از تصاویر رنگی در نورهای روشن به سیاه و سفید هنگام تاریک شدن استفاده می کنند ، امکان روشن شدن تصاویر را در شرایط کم نور فراهم می کند.

 

دوربین های مداربسته دام برای استفاده داخلی و خارجی نیز معمول است. دوربین های مداربسته به گونه ای طراحی شده اند که از دیدن دقیقی که در آن لنز قرار دارد ، چشم انداز را نادیده می گیرد و باعث می شود افراد به راحتی از دوربین مخفی نشوند. این مدل همچنین برای دوربینهای مداربسته که در خارج نصب شده اند ، محافظت بیشتری دارند. علاوه بر این ، دوربین های خارجی وجود دارند که از محافظت بیشتری در برابر عناصر محافظت کنند.

دوربین مداربسته امنیتی داخلی

دوربین مداربسته اردبیل: نظارت تصویری اکنون بسیار رایج است ، خواه برای محافظت از اماکن عمومی ، خانه های خصوصی یا محلهای تجاری. نصب دوربین های مدار بسته می تواند به جلوگیری از آسیب و یا سرقت کمک کند. آنها به کاربران کمک می کنند تا در یک مکان معین ، مراقب باشند و در صورت وجود زنگ با یک سیستم زنگ دار یا برنامه تلفن هوشمند در صورت وجود دوربین متصل ، می توانند زنگ خطر را به وجود آورند. از دوربین های مداربسته در فضای باز می توان برای محافظت از محیط اطراف یک ملک استفاده کرد ، در حالی که دوربین های داخلی مزاحمت ها را در یک مکان مشخص تشخیص می دهند.

 

چرا یک دوربین مداربسته امنیتی را در خانه خود نصب می کنید؟

دوربین مداربسته اردبیل: خانه شما فضای شخصی شماست: این مکان برای ساختن زندگی خانوادگی و جایی است که همه باید احساس راحتی کنند ، بنابراین احساس امنیت در آنجا برای شما ضروری است. با این حال ، آمارهای رسمی درباره سرقت ها نگران کننده است: سالانه بیش از 250،000 سرقت در فرانسه ثبت می شود ، به طور متوسط ​​روزانه 650. این امر مزیت محافظت از خانه شما با داشتن یک سیستم امنیتی مؤثر ، به ویژه دوربینهای مداربسته داخلی را نشان می دهد که به شما امکان می دهد فضای زندگی خود را نظارت کنید.

 

دلایل مختلفی برای نصب دوربین مداربسته امنیتی داخلی وجود دارد. می توان از آن برای شناسایی سارقین پس از سرقت ، یا حداقل روش آنها ، برای فهمیدن آنچه اتفاق افتاده استفاده کرده و در صورت لزوم برای بیمه گذار خود اثبات کرده اید که در واقع وقفه و سرقت اتفاق افتاده است.

کنترل تصویر از راه دور

دوربین مداربسته اردبیل: علاوه بر این ، اگر یک دوربین مداربسته داخلی نصب باشد ، می توان با استفاده از یک برنامه تلفن هوشمند آن را کنترل کرد ، به محض شناسایی سیستم تشخیص حرکت دوربین ، حضور مشکوک را در گوشی هوشمند یا رایانه لوحی خود دریافت خواهید کرد. این به شما امکان می دهد سریع واکنش نشان دهید تا بتوانید از یک متجاوز بترسید یا با پلیس تماس بگیرید. اگر از راه دور به شما اطلاع داده شوید می توانید اگر خود دور از خانه نیستید ، خود نیز اقدام به انجام آن کنید. به محض دریافت هشدار می توانید فیلم های موجود در تلفن هوشمند خود را مشاهده کرده و به همین ترتیب پاسخ دهید.

 

اگر یک دوربین مداربسته سرپوشیده به یک سیستم هشدار متصل باشد ، سنسور حرکت نیز می تواند یک زنگ قابل شنیدن را ایجاد کند. این ممکن است برای فرار از سرقت سارقان و هشدار دادن سرنشینان خانه در مورد خطر یا هشدارهای همسایگان در صورت دور بودن سرنشینان کافی باشد.

انواع مختلف دوربین مداربسته داخلی

دوربین مداربسته اردبیل: انواع مختلفی از دوربین های مداربسته امنیتی داخلی و لوازم جانبی امنیتی برای محصولات نظارت تصویری در بازار وجود دارد. شما باید بین یک دوربین داخلی آنالوگ یا یک دوربین IP آن را انتخاب کنید. نوع اول با دستگاه ضبط کار می کند ، در حالی که نوع دوم به اینترنت متصل می شود و به شما امکان می دهد فیلم های موجود در هر رایانه یا تلفن هوشمند را مشاهده کنید.

دوربین های مداربسته بی سیم نسبت به دوربین های مدار بسته نظارت تصویری راحت تر هستند ، زیرا به هیچ کار نصب نیاز ندارند و به هیچ کابل نیازی نیست. فیلمبرداری از طریق امواج رادیویی یا Wi-Fi منزل منتقل می شود.

 

استفاده از انواع مختلف دوربین مداربسته 

دوربین مداربسته اردبیل: هنگامی که صحبت از تأمین امنیت شغل شما می شود ، انواع مختلفی از دوربین مدار بسته برای انتخاب وجود دارد. نظارت نقش مهمی را در جامعه امروز بازی می کند و با دوربین هایی که در اطراف ما قرار دارد ، زندگی روزمره ما هر روز سطح امنیت بالاتری را تجربه می کند.

 

با این وجود ، آنچه بسیاری از مردم نمی دانند این است
که انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته وجود دارد که متناسب با موقعیت ها یا مکان های مختلف هستند ،
و انتخاب دوربین مناسب برای استفاده مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

 

دوربین مدار بسته نقش مهمی را در جامعه امروز بازی می کند و با دوربین هایی که در اطراف ما قرار دارد ،
زندگی روزمره ما هر روز سطح امنیت بالاتری را تجربه می کند.
با این وجود ، آنچه بسیاری از مردم نمی دانند این است که انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته وجود دارد
که متناسب با موقعیت ها یا مکان های مختلف هستند ، و انتخاب دوربین مناسب برای استفاده مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
در اینجا ، ما این نوع دوربین ها را اجرا می کنیم
و چه چیزی آنها را برای برخی از مکانها نسبت به سایرین بی نظیر و مناسب تر می کند.

 

انواع مختلف دوربین مداربسته

در اینجا ، ما این نوع دوربین های مداربسته را توضیح می دهیم
و هم چنی چه چیزی آنها را برای برخی از مکانها نسبت به سایرین بی نظیر و مناسب تر می کند.

 

دوربین های مداربسته فناوری دارک فایتر

دوربین مداربسته اردبیل: این دوربین ها می توانند در شرایط بسیار کم نور تصاویر رنگی را انتخاب کنند.
از فناوری دارک فایتر می توان در روز و شب استفاده کرد
و به لطف طیف گسترده ای از قابلیت ها ، عملکرد بهینه ای را ارائه می دهد.
آنها به حسگرهای اسکن CMOS مجهز شده اند که به دستگاه اجازه می دهد
تصاویر با کیفیتی را انتخاب کند و به منبع نور اضافی نیاز ندارد
– این باعث می شود یک دوربین مداربسته نظارت امنیتی در هنگام شب مناسب باشد.

 

از دیگر مزایای دوربین های فناوری دارک فایترمی توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی های هوشمند: عبور خط ، تشخیص صوتی و چهره

برای بسیاری از اهداف قابل استفاده است

کیفیت بالا

 

دوربین های مداربسته  ANPR / LPR

دوربین مداربسته اردبیل: از دوربین های مداربسته ANPR و LPR برای خواندن و ذخیره داده ها در پلاک های ثبت نام استفاده می شود.
آنها یک راه حل ساده و کارآمد را برای بسیاری از سازمان ها از جمله عوارض ،
مدیریت هتل و وضعیت آشکار ارائه می دهند:
پارکینگ ماشین. ANRP مخفف عبارت Automatic Number Plate Recognition است
(دوربین های LPR مخفف دوربین های صفحه پلاک است) و این دستگاه ها به منظور دستیابی به اطلاعات فراوان در یک منطقه با ترافیک بالا به منظور ایمن نگه داشتن هر مکان کمک می کنند.

 

از دیگر مزایای دوربین های مداربسته ANPR / LPR می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی های هوشمند: ذخیره سازی اطلاعات

می تواند اتومبیل هایی را که از یک محل ممنوع شده اند شناسایی کند

 

دوربین مداربسته دام

دوربین مداربسته اردبیل: دوربین مداربسته دام یکی از متداول ترین آنها برای امنیت و نظارت در محیط داخلی و خارجی است.
شکل دوربین مداربسته برای تماشاگران مشخص نمی کند که  دوربین روبروی آن ها است
و با ایجاد هوای عدم اطمینان از مجرمان جلوگیری می کند. از دیگر مزایای این نوع دوربین مداربسته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

از دیگر مزایای دوربین های مداربسته دام داخلی و خارجی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سهولت نصب

ویژگی های مقاوم در برابر خرابکاری

دید در شب IR

دوبین مداربسته بالت

دوربین مداربسته اردبیل: دوربین های مداربسته بالت از نوع ظاهر اغلب استوانه ای هستند
و برای استفاده در فضای باز ایده آل هستند. نقاط قوت آنها به ویژه در برنامه های کاربردی که نیاز به مشاهده مسافت طولانی دارند ،
نهفته است. که در داخل محافظ داخلی نصب شده اند ، در برابر گرد و غبار ، خاک و سایر عناصر طبیعی محافظت می شوند.
دوربین های مداربسته به راحتی با یک براکت نصب می شوند
و بسته به نیاز برنامه مورد نظر آن ، به لنزهای ثابت یا واریفوکال نیز تعبیه می شوند.

 

از دیگر مزایای دوربین های مداربسته بالت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دید در شب IR

وضوح تصویر با کیفیت بالا

 

دوربین های مداربسته PTZ 

دوربین مداربسته اردبیل: این نوع دوربین مداربسته اجازه می دهد تا دوربین به سمت چپ یا راست حرکت کند (سوژه متحرک)
، بالا و پایین (کج) و حتی اجازه می دهد تا لنزها نزدیکتر یا دورتر بزرگنمایی شوند.
این دوربین های مداربسته در شرایطی استفاده می شوند که یک نگهبان زنده
یا یک متخصص نظارت در آنجا مشغول به کار است که سیستم های امنیتی را اجرا می کند.

 

از دیگر مزایای دوربین های مداربسته PTZ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دید در شب 200 متر IR

بزرگنمایی نوری X36

وضوح تصویر با کیفیت بالا

 

دوربین های مداربسته حرارتی

دوربین مداربسته اردبیل: یکی از بهترین دوربین های مداربسته در اطراف
فرودگاه ها ، بندرها ، تخته ها و بسیاری از زیرساخت های مهم دیگر با تصاویر با کیفیت و بدون توجه به ساعات روز.
این نوع دوربین های مداربسته دارای LED های کوچک در اطراف لنز هستند
تا به کمک آن تصاویر را برای کاربران به خوبی ارائه دهند.
دوربین های مداربسته حرارتی اغلب برد دید در شب بالایی دارند و می توانند در مسافت های طولانی ، تا فاصله 300 متری را ببینند!

 

از دیگر مزایای دوربین های مداربسته حرارتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

متجاوزان را از فاصله 250-300 متری دورتر تشخیص دهید

ضبط تصاویر در کمترین نور ممکن

با استفاده از پرتو های حرارتی در محیط تصاویر را به خوبی ضبط می کنند

دوربین های مداربسته IP

دوربین مداربسته اردبیل: این دوربین های مداربسته تصاویر را از طریق اینترنت به اشتراک می گذارند ،
بنابراین به فیلم های دوربین مدار بسته می توان به راحتی دسترسی داشت.
دوربین های مداربسته تحت شبکه برای اهداف داخلی و تجاری ایده آل هستند
زیرا می توانید در حالی که به دور از ملک است چه اتفاقی می افتد را ببینید.

 

از دیگر مزایای دوربین های مداربسته شبکه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به داده ها به راحتی قابل دسترسی است

ایده آل برای خانه ها و شرکت ها

کابل کشی کمتر و نگهداری کمتر

دوربین های مداربسته با کیفیت بالا

 

 

چه نوع دوربین مدار بسته را باید خریداری کنم؟

دوربین مداربسته اردبیل: اطمینان از انتخاب دوربین مداربسته مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ،
زیرا بسته به جایی که در آن قرار گرفته اید و استفاده اولیه آنها است ، باید یک مورد را پیدا کنید که بهترین نیازهای شما را برآورده کند.

این که آیا به دنبال نصب دوربین مدار بسته در خارج از یک ملک هستید
تا بتواند فعالیت مجرمانه را بدست آورد ، یا یکی را برای نظارت بر خانه یا کالاهای یک شرکت قرار داده است ، برای همه وجود دارد.

3 عاملی که باید در نظر بگیرید:

اگر از خود پرسیده اید ، چه نوع دوربین مداربسته باید خریداری کنم؟ ،
پس به مکان مناسبی رسیده اید ، زیرا کارشناسان اینجا در مواردی را برای در نظر گرفتن
و بهترین انواع دوربین های مدار بسته برای شما پوشش می دهند. اما در ابتدا ، 3 عامل در نظر گرفته می شود:

لنز دوربین مداربسته

بدوربین مداربسته اردبیل: ا این کار از دریافت تصویری با کیفیت اطمینان حاصل می شود.
انتخاب لنز مناسب ، به دوربین شما امکان فوکوس را می دهد و نور کافی را به سنسور دوربین می بخشد
و به شما در خواندن پلاک های ثبت نام و تشخیص چهره ها و غیره کمک می کند.

البته جزئیات بیشتر در هر شرایطی به شما کمک خواهد کرد ،
زیرا این بدان معنی است که شما می توانید دقیقاً چه اتفاقی می افتد را ببینید
و یک فیلم مشخص از فیلم بگیرید. یک لنز زوم می تواند اطلاعات بیشتری را در اختیار مشتریان قرار دهد
زیرا بزرگنمایی نوری می تواند نور را با رسیدن به سنسور تنظیم کند ، قابلیت انعطاف پذیری و تصاویر پیشرفته را فراهم می آورد.

سنسور تصویر دوربین مداربسته

دوربین مداربسته اردبیل: در یافتن سنسور مناسب دو نکته وجود دارد: نوع و اندازه که شامل موارد زیر است:

دوربین مداربسته با سنسور  CMOS

دوربین های مداربسته با سنسور CCD

CCD از CMOS گرانتر است و تصویر واضح تری تولید می کند ، ایده آل برای شناسایی چهره ها و پلاک ها می باشد.

وضوح تصویر دوربین مداربسته 

دوربین مداربسته اردبیل: هرچه پیکسل بیشتر باشد ،
تصویر بهتر می شود. بالاترین وضوح تصویری که می توانید دریافت کنید
700TVL است اما بسیاری از دوربینهای مداربسته بین 300-550TVL هستند.
مهم است که با وضوح تصویری که دوربین شما تولید می کند مطابقت داشته باشد.

 

برای دریافت لیست قیمت همکار کلیک فرمایید.

سایت داهوا تهران.

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چگونه دوربین مداربسته را ریست کنیم
نوشتهٔ بعدی
دوربین مداربسته ایلام

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید