امروزه در بازار دوربین های مدار بسته ی زیادی وجود دارد، یکی از آن ها دوربین مدار بسته mega vision است. وجود سیستم امنیتی دوربین مداربسته برای هر سازمان و کسب و کاری ضروری است. انواع متفاوتی از دوربین مداربسته در بازار موجود است. باید بر اساس نوع مکان و کاربری، دوربین مداربسته ی مناسبی را تهیه کرد. دوربین های مداربسته خصوصیات، انواع و تنظیمات گوناگونی دارند. به همین جهت باید نوع متناسب را انتخاب کرد.

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته و یا استعلام قیمت دوربین هستید، با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید. این شرکت نماینده رسمی محصولات داهوا, هایک ویژن, نایک ویژن , هوبانتی و ان کا تک در ایران میباشد و آماده است تا نمایندگی این محصولات را به سراسر ایران اعطا کند. همچنین ارائه خدمات نصب و راه اندازی توسط تیم های ویژه نصب پروژه از دیگر مزایای این شرکت است.

دوربین مدار بسته mega vision

دوربین مدار بسته mega vision

 

شرکت علم صنعت در راستای تامین، ارتقاء رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان و با رویکرد بهبود مستمر فعالیّت ها و فرایندهای کاری خود را مطابق ، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد جهانی را برگزیده است.

ما در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم:

  1. دوربین های مدار بسته مگا ویژن از کدام تکنولوژی استفاده می کنند
  2. تنوع دوربین های مدار بسته مگاویژن چگونه است؟
  3. تکنولوژی AHD چیست؟
  4. دوربین مدار بسته مگا ویژن ساخت کدام کشور است؟

 

دوربین های مدار بسته مگا ویژن از کدام تکنولوژی استفاده می کنند

دوربین های مدار بسته مگاویژن با استفاده از تکنولوژی AHD و IP در بالاترین سطح کیفیت، برایاستفاده اقتصادی تر تولید و ارائه شده اند. دوربین مداربسته مگاویژن دارایوضوح تصویر از ۲ تا ۴ مگاپیکسل می باشد و برای این کار از سنسور های با کیفیت و ماندگار  SONY استفاده کرده است. این دوربین ها کیفیت و صرفه اقتصادی را همزمان با هم دارند. درصورت احتیاج به اطلاعات در مورد قیمت مشتری ها می توانند با بخش فروش شرکت ها تماس بگیریند.

دوربین های مدار بسته مگا ویژن از کدام تکنولوژی استفاده می کنند

دوربین های مدار بسته مگا ویژن از کدام تکنولوژی استفاده می کنند

تنوع دوربین های مدار بسته مگاویژن چگونه است؟

ضمانت کیفیت محصولات دوربین مدار بسته مگاویژن در حوزه محصولات مگاویژن ضامن انتخاب مشتریان است و با اطمینان از کیفیت محصولات مگاویژن می توان از آنها می شود پروژه های کوچک و متوسط استفاده کرد. تنوع قاب های دوربینمدار بسته مگاویژن شامل طیف گسترده ای از موارد استفاده و مدل های آنمی شود

تنوع دوربین های مدار بسته مگاویژن چگونه است؟

تنوع دوربین های مدار بسته مگاویژن چگونه است؟

تکنولوژی AHD چیست؟

تکنولوژی AHD بر اساس انتقال تصاویر دوربین های مدار بستهبر مبنای سیستم های تلویزیونی دیجیتالاست. در این تکنولوژی اطلاعات به صورت آنالوگ انتقال پیدا می کنند اما شکل کد گذاری آنها امکان انتقال اطلاعات با حجم بالاتر و در نتیجه گرفتن تصاویر با وضوحبیشتر را ممکن می کند.

ابتدا دوربین های AHD تنها با وضوح 1 مگا پیکسلتولید می شدند اما بعدها این فناوری تولید دوربین هایAHD با وضوح 2مگا پیکسل را ممکن کرد.در حال حاضر  با توجه به تکنولوژی موجود امکان تولید دوربین های AHD با وضوحبیشتر از 2 مگا پیکسلی فعلاً وجود ندارد.

 دوربین مدار بسته مگا ویژن ساخت کدام کشور است؟

دوربین مدار بسته مگا ویژن ساخت کشور تایوان است و دارای کیفیت و تنوع بالای محصول می‌باشد.پس از عرضه دوربین های آنالوگ مگا ویژن به بازار کشور به دلیل قیمت مناسب و ضمانت معتبر این کالابا استقبال خوبی مواجه شد و امروزه با ورود محصولات تازه تر مگا ویژن با تکنولوژی IP و  AHD به بازار، تصاویر دریافتی دوربین مدار بسته مگا ویژن و تصاویر ضبط شده توسط دستگاه ضبطاین دوربین با کیفیت و عالی است.

 دوربین مدار بسته مگا ویژن ساخت کدام کشور است؟

دوربین مدار بسته مگا ویژن ساخت کدام کشور است؟

دوربین مدار بسته مگا ویژن AHD و IP  دارای کیفیت 3/1 و 2 مگاپیکسلی هستند.مجموعاً باید  دوربین مدار بسته مگا ویژن را می توان هم سطح دوربین های مدار بسته حرفه ای قرار داد. از نظر به روزرسانی نیز شرکت مگا ویژن همه سخت افزار هایIEactiveMobileMonitor ، Disk Player و CMSرا در اختیار مشتریان محترم مگا ویژن قرار می‌دهد.

نوشتهٔ پیشین
تماشای آنلاین دوربین مدار بسته
نوشتهٔ بعدی
رفع مشکل انتقال تصویر هایک ویژن

پست های مرتبط

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید