خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن DS-2CD2166G2-I(SU)

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1500SLP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1500SLP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1500SLP:

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1500SLP دارای رزولوشن 5 مگاپیکسل است. دارای وزن خالص 0.19 کیلوگرم بوده و دارای بدنه ای از جنس پلاستیک است. دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و دارای ضد نوری از نوع DWDR است. دارای پان : 0 تا 360 درجه و شیب: 0 تا 90 درجه و چرخش: 0° ~ 360° بوده و دارای لنزی از نوع ثابت است. دارای حداکثر دیافراگم F1.85 بوده و دارای آیریسی از نوع ثابت است.این دوربین مدار بسته از دسته دوربین های مدار بسته HDCVI بوده و از اآن در فضا های درونی مانند داخل منازل ، داخل مغازه ها و … استفاده می شود.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری 1/2.7″ CMOS
پیکسل ها 2592(H)×1944(V), 5MP
اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی PAL: 1/25~1/100000s

NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل نور محیط 0.02Lux/F1.85, 30IRE, 0Lux IR on
S/N More than 65dB
IR Up to 20m (66feet)
کنترل روشن/خاموش دید در شب Auto / Manual
تعداد چراغ های دید در شب 12

لنز

نوع لنز Fixed lens / Fixed iris
نوع دهانه لنز Board-in
فاصله کانونی 3.6mm (2.8mm, 6mm Optional)
حداکثر دیافراگم F1.85
زاویه دید H: 77.5° (93°/49°)
کنترل فوکوس N/A
فاصله فوکوس 1400mm (800mm/2800mm)

55″ (31.5”/110”)

 

DORI

Note: The DORI distance is a “general proximity” of distance which makes it easy to pinpoint the right camera for your needs. The DORI distance is calculated based on sensor specification and lab test result according to EN 62676-4 which defines the criteria for Detect, Observe, Recognize and Identify respectively.
DORI

Definition

Distance
Detect 25px/m

(8px/ft)

2.8mm: 56m(184ft)

3.6mm: 80m(262ft)

6mm: 120m(394ft)

Observe 63px/m

(19px/ft)

2.8mm: 22m(72ft)

3.6mm: 32m(105ft)

6mm: 48m(157ft)

Recognize 125px/m

(38px/ft)

2.8mm: 11m(36ft)

3.6mm: 16m(53ft)

6mm: 24m(79ft)

Identify 250ppm

(76px/ft)

2.8mm: 6m(21ft)

3.6mm: 8m(26ft)

6mm: 12m(39ft)

 

پان / شیب / چرخش

پان / شیب / چرخش Pan: 0° ~ 360°

Tilt: 0° ~ 90°

Rotation: 0° ~ 360°

ویدئو

وضوح 5MP (2592×1944)
نرخ فریم 20fps@5MP, 25/30fps@4MP, 25/30fps@1080P
خروجی تصویر 1-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)
روز و شب Auto (ICR) / Manual
OSD Multi-language
BLC BLC / HLC / DWDR
WDR DWDR
به دست آوردن کنترل AGC
کاهش سر و صدا 2D
تعادل رنگ سفید Auto / Manual
دید در شب هوشمند Auto / Manual

گواهینامه

گواهینامه ها CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

پورت

پورت صوتی N/A

برق

منبع تغذیه 12V DC ±30%
مصرف برق Max. 3.6W (12V DC, IR on)

محیط

دما برای فعالیت -40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

* Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط نگهداری -40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH
حفاظت IP67

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Plastic
ابعاد Φ97mm×79.3mm(Φ3.8″×3.1″)
وزن خالص 0.19kg (0.42lb)
وزن ناخالص 0.27kg (0.60lb)

دوربین های مدار بسته متفرقه:

دوربین های مدار بسته متفرقه ، دوربین هایی هستند که دارای برند شناخته شده و مطرحی نیستند.این دوربین های مدار بسته در کشور های مختلف و با نام های مختلف تولید و عرضه می شوند.

دوربین های مدار بسته متفرقه را نو نیم نیز می نامند.بعضی از افراد از دوربین های مدار بسته نو نیم استفاده می کنند و معتقد هستند که فرقی بین دوربین های مدار بسته نو نیم و دوربین های مدار بسته دارای نام و برند آشنا ندارند.

ولی بعضی از افراد معتقد هستند که دوربین هایی که خریداری می کنند باید از برند های معتبر و معروف باشد ، چون نمی توان به دوربین های مدار بسته نو نیم اعتماد کرد.

ولی در کل در بین دوربین های مدار بسته نو نیم ، برند های متفرقه ای وجود دارد که دارای کیفیت و امکانات خوب و راضی کننده ای باشد.. شما انتخاب می کنید که چه دوربین مدار بسته و با چه امکانات و برندی را خریداری می کنید.

دوربین های مدار بسته مطرح و شناخته شده نیز دارای کیفیت های مناسبی هستند و می توان از آنها در همه جا و در هر شرایطی استفاده کرد.انتخاب دوربین های مدار بسته خیلی مهم است.

چون دوربین های مدار بسته با مسئله بسیار مهم امنیت سر و کار دارند.به راحتی از موضوع امنیت گذشتن کار اشتباهی است. بنابراین شما در هنگام خرید باید یک سیستم امنبتی مناسب را خریداری کنید.

ادامه توضیحات:

دوربین های مدار بسته را باید از یک فروشنده معتبر خریداری کنید.چرا که اگر از یک فردی خریبداری کنید که دوربین مدار بسته خوبی را به شما نفروشد ، در آن صورت شما دچار دردسر شده اید و باید به فکر یک سیستم امنیتی دیگر باشید.

در هنگام خرید از فروشنده حتما از او درباره دوربین مدار بسته ای که می خواهید خریداری کنید ، بپرسید و صحبت کنید.درباره برند دوربین مدار بسته نیز سوال کنید و میزان رضایت از آن محصول را نیز به همراه پرسش های دیگر سوال کنید.

با توجه به جواب هایی که فروشنده به شما می دهد ، شما باید تصمیم بگیرید و فکر کنید که سیستم امنیتی مورد نظر می تواند نیاز های شما را برآورده کند و دارای توانایی های لازم است یا خیر.

دوربین های مدار بسته دارای قابلیت های متفاوت و مختلفی نسبت به همدیگر هستند.برای مثال بعضی از دوربین های مدار بسته دارای قابلیت ضد مه بودن هستند.

دوربین های مدار بسته ضد مه در شرایطی که در محیط بسیار زیاد است ، به آسانی به کار خود ادامه می دهند و از کارایی آن در شرایط محیطی پر از مه و دود کم نمی شود.

سایر توضیحات:

بعضی از دوربین های مدار بسته دیگر ، دارای قابلیت تصویر برداری عالی در شب هستند.این دوربین های مدار بسته تصاویر را به صورت کاملا عالی در شب ضبط می کنند و به شما نمایش می دهند.قابلیت دید در شب در دوربین های مدار بسته بسیار مهم است.چرا که 12 ساعت از عمر ما در شب می گذرد و در نتیجه فرد باید دوربین مدار بسته ای را تهیه کند

که هم در روز و هم در شب ، پاسخ گوی امنیت فرد باشد و نیاز به تهیه دوربین مدار بسته دیگری نباشد.با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدید ، دوربین های مدار بسته ای درست شد که توانستند در شب نیز با استفاده از امکانات خود ، تصاویر بسیار واضح ای به ما ارائه بدهند.

این فناوری جوری گسترش یافت که دوربین های مدار بسته ، اکثرا دارای دید در شب هستند.فناوری های دوربین های مدار بسته باعث می شوند که امنیت بیشتری برای ما حاصل شود.

دوربین های مدار بسته دارای لنز هستند.لنز دوربین های مدار بسته از اجزای اصلی آنها محسوب می شود.دوربین های مدار بسته دارای دو نوع لنز هستند ، لنز های وریفوکال و لنز های  موتور آیز.

لنز های وریفوکال را با استفاده از دست تنظیم می کنند و قابلیت تنظیم به صورت خودکار را ندارند.لنز های موتور آیز به صورت خودکار خود را تغییر می دهند و با تغییر خود بهترین تصویر را به شما ارائه می دهند.

لنز های موتور آیز بهتر از لنز های وریفوکال هستند.چون دیگر لازم نیست شما لنز را تغییر بدهید و تغییر توسط خود لنز صورت می گیرد.در هنگام خرید به تنظیم لنز دوربین مدار بسته توجه زیادی داشته باشید.

تصمیم گیری برای نوع لنز دوربین های مدار بسته ، بسته به سلیقه افراد متفاوت است.قیمت دوربین های مدار بسته با لنز موتور آیز از دوربین های مدار بسته با لنز وریفوکال بیشتر است.چرا که کار را برای افراد آسان تر می کند.

و دیگر توضیحات:

دوربین های مدار بسته ضد ضربه نیز در بین دوربین های مدار بسته وجود دارد. این دوربین های مدار بسته دارای مقاومت در برابر ضربه هستند.

یعنی اگر شما و یا هر کس دیگری به آنها ضربه وارد کند ، آن دوربین مدار بسته به کار خود ادامه می دهد و متوقف نمی شود.دوربین های مدار بسته در برابر شرایط محیطی و حوادث طبیعی نیز دارای مقاومت هستند.

برای مثال دوربین های مدار بسته ای وجود دارد که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند.مقاومت در دوربین های مدار بسته دارای اهمیت زیادی است.چون با استفاده از مقاومت ها و فناوری و امکانات ، دوربین مدار بسته می تواند کار خود را به نحو احسن انجام دهد.

دوربین های مدار بسته با توجه به ساختار هایی که دارند ، می توان در محیط های بیرونی و درونی منزل و محل کار استفاده کرد.دوربین های مدار بسته می توانند از تمام اتفاقات و حوادثی که رخ می دهد را ثبت کنند و ذخیره سازی کنند.

فیلم های ذخیره شده توسط دوربین های مدار بسته خود به تنهایی گواه و مدرک اتفاقات و حوادث رخ داده شده است.در صورت سرقت شما می توانید با استفاده از دوربین های مدار بسته ، سارق را یافته و حق خود را مطالبه کنید.

در صورت لزوم حتی می توانید فیلم دوربین های مدار بسته را به دادگاه جهت رسیدگی به پرونده ارائه کنید.

بعضی از دوربین های مدار بسته دارای قابلیت شناسایی چهره هستند که می توان با استفاده از این قابلیت ، چهره سارق و دزد را به صورت کاملا دقیق و واضح داشته باشیم.

دوربین مداربسته فقط تصاویر سیاه و سفید می گیرد

دو دلیل عمده وجود دارد که دوربین های مدار بسته رنگی فیلم سیاه و سفید را به شما ارائه می دهند.

دوربین های مدار بسته فقط درصورتی که سطح نور محیط به اندازه کافی بالا باشد ، می توانند رنگ ها را ببینند

دوربین هایی که برای استفاده در شب درجه بندی شده اند (دوربین های “در تاریکی ببینید”) می توانند با روشنایی صحنه با LED های مادون قرمز ، تصاویر را در شرایط کم نور محیط ضبط کنند. با این حال ، آنها نمی توانند رنگ ها را در زیر نور قرمز مادون قرمز تشخیص دهند.

بنابراین حتی یک دوربین مداربسته رنگی نیز در تاریکی هوا تصاویر سیاه و سفید دریافت می کند. برخی از دوربین های سطح بالا حتی در شرایط کم نور محیط نیز پشتیبانی محدودی از خروجی رنگ دارند ، اما حتی این فقط شما را تا این حد می برد.

در اینجا نحوه رفع این مشکل آمده است:

اطمینان حاصل کنید که شرایط نوری محیط با الزامات دوربین مدار بسته شما مطابقت دارد. در صورت عدم استفاده ، می توانید قبل از تعویض دوربین ، به نصب منابع نور اضافی بپردازید.

اگر نور محیط کافی وجود دارد ، مطمئن شوید که مسیر نوری پاک نشده است و دوربین را از نظر آسیب دیدگی بررسی کنید.

اگر دوربین شما از سیگنال های ویدئویی آنالوگ ، کامپوزیت یا جز خارج می شود ، مطمئن شوید که نوع فیلم ورودی با نوع فیلم خروجی مطابقت دارد. متصل کردن یک سیگنال ویدئویی ترکیبی به یک ورودی ویدیوی مولفه یا بالعکس ، گاهی اوقات می تواند به جای یک صفحه سیاه ، به تصویر سیاه و سفید منجر شود. برخی از نمایشگرها دارای یک مجموعه ورودی ویدیویی هستند – شما باید این موارد را به صورت دستی پیکربندی کرده و در حالت مناسب قرار دهید.

یک نمایشگر تست ممکن است در اینجا مفید باشد: اگر از صفحه نمایشگر تصویر رنگی دریافت کنید ، دوربین مشکلی ندارد. اگر شرایط نوری مناسب باشد و مشکلی در اتصال دهنده ها وجود نداشته باشد ، ممکن است بهترین انتخاب شما برای کمک گرفتن از سازنده دوربین باشد.

خطوط افقی در فیلم دوربین مداربسته من وجود دارد

خطوط هویزنتال تکان داده شده را “اسمیر” یا “شکوفایی” می نامند. بیشتر دوربین های امنیتی IP دوربین های حسگر CCD تک تراشه هستند. هنگامی که یک سنسور CCD با نوری روبرو می شود که آنقدر روشن است که پیکسل را غرق می کند ، بر تمام پیکسل های زیر آن تأثیر می گذارد. بنابراین آنچه مشاهده می کنید تداخل الکتریکی یک سنسور نور است که توسط نور غرق می شود. یک سنسور CMOS مشکل “line” ندارد ، بنابراین CMOS خطوط را به شما نمی دهد ، اما نور زیاد هنوز پیکسل ها را می سوزاند – و این مشکل اصلی است.

خطوط افقی در تصاویر دوربین مداربسته می تواند تشخیص جزئیات دقیق را دشوار کند و نظارت بر مناطق معقول را برای مدت طولانی برای کارکنان دشوار می کند.

خبر خوب این است که فقط دو دلیل اصلی وجود دارد – تداخل در نور محیط یا تداخل الکتریکی. خبر بد این است که مورد دوم برای تشخیص مشکل است.

در اینجا چگونگی عیب یابی این مشکلات آمده است:

مطمئن شوید هیچ نور الکتریکی به طور مستقیم روی دوربین نمی افتد. چراغ های روشن و نور برخی از منابع نور الکتریکی می توانند با حسگرهای CCD تک تراشه تداخل داشته و منجر به لرزش یا خطوط افقی در تصاویر دوربین مداربسته شوند.

منبع تغذیه را از نظر آسیب دیدگی بررسی کرده و اگر می توانید این کار را انجام دهید ، از داشتن فیلتر مناسب برای برق اطمینان حاصل کنید. منبع تغذیه خراب یا ناکافی می تواند از شبکه برق به تجهیزات مورد نیاز خود نشت پیدا کند. این ، به نوبه خود ، با سنسور CCD تداخل می کند و می تواند منجر به اعوجاج شود – مانند خطوط افقی در تصاویر دوربین مداربسته.

کابل ها را از نظر آسیب به محافظ بررسی کنید.

اگر از کابل های بلند ، کابل Cat 5 یا کواکسیال استفاده می کنید ، مطمئن شوید که همه کابلها به درستی مسیریابی شده اند. اطمینان حاصل کنید که کابل ها از تجهیزات با فرکانس بالا مانند فرستنده های ماهواره دور شده اند ، و هیچ تجهیزات الکتریکی را لمس نمی کنند و مطمئن شوید که همه کابل ها به درستی زمین خورده اند.

اگر مشکل روشنایی است ، نه تداخل الکتریکی ، و نمی توانید از آن جلوگیری کنید ، می توانید با استفاده از یک دوربین WDR (دامنه پویا گسترده) یا دوربین های حسگر CMOS بررسی کنید. با این حال ، بهتر است قبل از جستجوی تجهیزات اضافی ، سایر خیابان ها را پوشش دهید

به عنوان فیلمبردار ، می توانید از فیلتر چگالی خنثی برای خلاص شدن از شر اینها استفاده کنید

ممکن است بتوانید با استفاده از دوربین دام که پوسته ای تیره دارد ، میزان نور را کاهش دهید

ما هیچ فروشی نمی کنیم اما ممکن است شما بتوانید شخصی را پیدا کنید که “دروازه ضد شکوفایی” بفروشد ، اما این امر از عملکرد دوربین در نور کم می کاهد.

ویدئو دوربین مداربسته من در حال لرزش است

برخورد با دوربین مدار بسته ممکن است دشوار باشد زیرا ممکن است به طور متناوب رخ دهد. در برخی موارد ، سوسو زدن ویدئو دوربین مدار بسته ناشی از تداخل است ، یا به دلیل نصب نادرست ، عملکرد نامناسب تجهیزات یا منبع تغذیه یا شرایط بد محیط. علت معمول دیگر ، تأمین نشدن کافی است – اغلب به دلیل طراحی یا نصب نادرست.

یک نکته احتیاطاً ابتدا: عیب یابی سوسو زدن دوربین مداربسته – و به طور کلی رفع مشکلات تداخل – صبر را می طلبد ، زیرا پیگیری منابع تداخل برای آنها دشوار است. در صورت برطرف شدن مشکل ، باید مدتی فیلم را کنترل کنید ، زیرا ممکن است سوسو زدن متناوب باشد.

آنچه می توانید انجام دهید در اینجا است:

بررسی اول هرگز به درد شما نمی خورد: مطمئن شوید که مشکل از مانیتور نیست. اگر فقط در یک مانیتور خاص و فقط در حالت تمام صفحه سوسو می بینید ، مطمئن شوید که مانیتور به درستی کار می کند.

اتصالات و کابل ها – به ویژه محافظ – را از نظر آسیب دیدگی بررسی کنید. اگر دوربین مداربسته شما دارای خروجی آنالوگ است یا از کابلهای مخصوصاً طولانی استفاده می کنید ، مطمئن شوید که کابلها به درستی مسیریابی شده اند و از زمین بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

اگر دوربین شما دارای خروجی آنالوگ است

، با قطع اتصال کابل فیلم در خروجی دوربین

، بررسی کنید که فیلم حتی در صورت نبود

سیگنال ویدیویی همچنان به سوسو زدن ادامه می دهد.

در صورت ادامه سوسو زدن ، منبع تغذیه ، کابل ها و اتصالات مانیتور را بررسی کنید

که آیا آسیب دیده است. این علامت احتمالاً تمیز بودن سیگنال ویدئو و علت اصلی سوسو زدن در انتهای مانیتور است.

اگر دوربین شما به یک تجهیزات حلقه دار با خروجی های اضافی فیلم متصل است ، مطمئن شوید که تمام خروجی های ویدئو به درستی خاتمه یافته اند.

اگر

دوربین مداربسته شما فقط در هنگام تاریکی سوسو می زند

، مطمئن شوید که منبع تغذیه برای نیاز دوربین شما مناسب است.

سوسو زدن دوربین مداربسته در شرایط کم نور محیط اغلب ناشی

از سوسو زدن خود LED های IR است – که معمولاً در صورت ناکافی

بودن منبع تغذیه اتفاق می افتد. دوربین ها به LED های اضافی نیاز دارند.

برای دوربین های مداربسته – به ویژه دوربین های PoE – معمولاً مصرف برق بیشتر از میزان نصب شما در هنگام تاریکی هوا است.

اگر دوربین مداربسته شما فقط در هنگام تاریکی سوسو می زند

، اطمینان حاصل کنید که دور از منابع نور الکتریکی است.

تغییرات ناگهانی در شرایط روشنایی ، مانند افزایش و کاهش

ناگهانی نور در اثر عبور ماشین ها ، همچنین ممکن است

باعث لرزش تصویر برای چند ثانیه شود ، در حالی که دوربین

LED های مادون قرمز خود را تنظیم می کند. در این صورت ، زاویه دید مجدد دوربین نیز می تواند کمک کند.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-IPC-HDW2231TP-AS
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HDW1500TRQP-A

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید