قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1200TP-A

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1230TP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1230TP

قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1230TP:

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1230TP دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است. دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و دارای وزن خالص 0.36 کیلوگرم است. دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم بوده و دارای ضد نوری از نوع DWDR  است. دارای پان : 0 تا 360 درجه و شیب: 0 تا 90 درجه و چرخش: 0° ~ 360° بوده و دارای حداکثر دیافراگم F1.6 است. دارای لنزی از نوع ثابت بوده و از دسته دوربین های مدار بسته HDCVI محسوب می شود. دارای آیریس از نوع ثابت بوده و دارای دامنه دید در شب تا 30 متر است.

دوربین مدار بسته

سنسور تصویری 1/2.8″ CMOS
پیکسل ها 1920(H)×1080(V), 2MP
اسکن Progressive
سرعت شاتر الکترونیکی PAL: 1/25~1/100000s

NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل نور محیط 0.005Lux/F1.6, 30IRE, 0Lux IR on
نسبت S/N More than 65dB
دامنه دید در شب Up to 30m (98feet)
کنترل روشن/خاموش دید در شب Auto / Manual
تعداد چراغ های دید در شب 1

لنز

نوع لنز Fixed lens / Fixed iris
نوع دهانه لنز Board-in
فاصله کانونی 3.6mm (2.8mm, 6mm Optional)
حداکثر دیافراگم F1.6
زاویه دید H: 86.9° (106.0°/52.9°)
کنترل فوکوس N/A
فاصله فوکوس 1200mm (600mm/2400mm)

47.2” (23.6”/94.5”)

DORI

Note: The DORI distance is a “general proximity” of distance which makes it easy to pinpoint the right camera for your needs. The DORI distance is calculated based on sensor specification and lab test result according to EN 62676-4 which defines the criteria for Detect, Observe, Recognize and Identify respectively.
DORI

Definition

Distance
Detect 25px/m

(8px/ft)

2.8mm: 39m(127ft)

3.6mm: 55m(181ft)

6mm: 83m(272ft)

Observe 63px/m

(19px/ft)

2.8mm: 15m(51ft)

3.6mm: 22m(73ft)

6mm:33m(109ft)

Recognize 125px/m

(38px/ft)

2.8mm: 8m(25ft)

3.6mm: 11m(36ft)

6mm: 17m(54ft)

Identify 250ppm

(76px/ft)

2.8mm: 4m(13ft)

3.6mm: 6m(18ft)

6mm: 8m(27ft)

پان / شیب / چرخش

پان / شیب / چرخش Pan: 0° ~ 360°

Tilt: 0° ~ 90°

Rotation: 0° ~ 360°

ویدیو

وضوح 1080P (1920×1080)
نرخ فریم 25/30fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P
خروجی تصویر 1-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)
روز و شب Auto (ICR) / Manual
OSD Multi-language
BLC BLC / HLC / DWDR
WDR DWDR
به دست آوردن کنترل AGC
کاهش سر و صدا 2D
تعادل رنگ سفید Auto / Manual
دید در شب هوشمند Auto / Manual

 

گواهینامه

گواهینامه ها CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

پورت

پورت صوتی N/A

برق

منبع تغذیه 12V DC ±30%
مصرف برق Max 3.7W (12V DC, IR on)

محیط

دما برای  فعالیت -40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 90% RH

* Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط نگهداری -40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 90% RH
حفاظت IP67

جنس ، ابعاد ، وزن

جنس Aluminium
ابعاد 164.7mm×70mm×71.6mm (6.48″×2.76″×2.82″)
وزن خالص 0.36kg (0.79lb)
وزن ناخالص 0.47kg (1.04lb)

دوربین مدار بسته:

دوربین های مدار بسته،ما را از افتادن اتفاقاتی مانند دزدی حفظ می کنند.نظارت دوربین های مدار بسته تاثیر مستقیم بر روی امنیت دارد ، پس با استفاه از دوربین های مدار بسته امنیت شما افزایش می یابد.

خریداری کردن دوربین مدار بسته برای خریدار بسیار سود مند است.باید حتما خریدار دوربین مدار بسته به مشخصات فنی و نوع دوربین مدار بسته توجه زیادی داشته باشد.

یاری دهنده انسان در ایجاد امنیت بیشتر

می توان گفت که دوربین های مدار بسته به ما در ایجاد امنیت بیشتر کمک می کنند.با داشتن امنیت بیشتر،افراد می توانند بدون داشتن نگرانی از لحاظ امنیت به کار های روزانه خود با آرامش کامل رسیدگی کنند.

دوربین های مدار بسته با وجود اینکه بسیار در امر امنیت موثر هستند،می توان آنها را وسیله ای کاملا کاربردی در مقابل جرم و جنایت دانست.دوربین های مدار بسته شاید از چند قطعه الکترونیکی و چند پیچ تشکیل شده باشند

،اما باید گفت دوربین های مدار بسته با انجام نظارت،کاری بزرگ انجام می دهند و انجام این کار را میتوان عملی انسانی دانست. کاری که دوربین های مدار بسته و سایر سیستم های نظارتی انجام می دهند

بسیار مهم و حیاطی است.امنیت یکی از مهم ترین موارد برای زندگی همه جانداران است و انسان هم دارای همین دغدغه است.

نحوه عملکرد سنسورها در دوربین های IP

دوربین IP یک دوربین مدار بسته دیجیتالی است که به شبکه متصل می شود. این دوربین مدار بسته شامل یک سنسور نوری ، لنز ، مدارهای پردازش فیلم و یک پورت شبکه است.

سنسور ها بخش مهمی از دوربین مدار بسته هستند. دوربین مدار بسته IP شامل یک سیستم ضبط ویدئو ، نرم افزار مدیریت فیلم ، سوئیچ های شبکه و سیستم های نمایش رایانه ای است.

جدیدترین سنسورها ، سنسور های CMOS هستند که وضوح بسیار بالاتری نسبت به سنسورهای آنالوگ قدیمی ارائه می دهند. وضوح تصویر ارتباط مستقیمی با تعداد پیکسل ها دارد.پیکسل ها واحد های سازنده یک تصویر دیجیتالی هستند و زیاد بودن تعداد پیکسل ها قطعا باعث داشتن وضوح تصویر بالا می شود.

نصب سیستم های امنیتی:

اگر شما سیستم امنیتی خود را در محل مناسبی نصب کرده باشید ،  امکان دزدی از خانه و یا محل کار خود را به صفر رسانده اید و همه وسایل و اشیاء زیر نظر شماست و اتفاقاتی که در محیط رخ می دهد ، تحت کنترل شما.

با نصب یک دوربین مدار بسته در محل افراد می توانند به راحتی به مسافرت و سفر های کاری خود بپردازند.چون در هر جای دنیا که باشید

،می توانید از طریق تلفن همراه خود به دوربین مدار بسته متصل شده و منزل یا محل کار خود را زیر نظر داشته باشید.اکثر دوربین های مدار بسته قابلیت اتصال به گوشی ها را دارند و افراد می توانند نه تنها دوربین محیط را زیر نظر بگیرند ، بلکه می توانند به تنظیمات خود دوربین مدار بسته نیز دسترسی داشته باشند.

دوربین های مدار بسته را می توان یک عامل بازدارنده بسیار خوب در برابر جرم و جنایت دانست.ولی باید گفت که دوربین های مدار بسته تا حدود زیادی می توانند امنیت را تامین کند و درصد دزدی و سرقت را به صفر برسانند.

استفاده کردن از دوربین های مدار بسته:

استفاده کردن از دوربین های مدار بسته بسیار آسان و راحت است.اگر کسی در استفاده از دوربین های مدار بسته نا توان باشد ، می تواند از دفترچه راهنمای دوربین مدار بسته خریداری شده کمک بگیرند.

در هنگام خرید توجه داشته باشید  که حتما دوربین مدار بسته خریداری شده دفترچه راهنما داشته باشد.دفتر چه راهنمای دوربین های مدار بسته به طور معمول و عادی همراه با دوربین مدار بسته تحویل داده می شود.دوربین های مدار بسته فقط برای امنیت نصب نمی شوند.

از دوربین های مدار بسته می توان برای انجام کار های دیگر نیز استفاده کرد.برای مثال برای نظارت به کودکان و سالمندان و یا نظارت بر کارکنان.

در هنگام استفاده از دوربین های مدار بسته ، دوربین مدار بسته در حال ثبت و ضبط فیلم است.در صورت دزدی و دستبرد به اموال شما ، می توانید از فیلم ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته استفاده کنید و با تحویل آن به پلیس سارق را بیابید.

فیلم دوربین مدار بسته خود دلیل محکمی است که از شما سرقت شده و در صورت شناسایی چهره با استفاده از دوربین مدار بسته ، متوجه شوید که سارق کی بوده.

نصب دوربین مدار بسته:

نصب یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر عملکرد دوربین مدار بسته است.اگر دوربین مدار بسته خود را در جای مناسبی نصب نکنید در آن صورت شما در هنگام استفاده از دوربین مدار بسته دچار مشکل می شوید.در نتیجه شما باید دوربین مدار بسته خود را در جایی مناسب قرار دهید به طوری که بتوانید بر همه جا نظارت کنید.

دوربین مدار بسته بی سیم:

دوربین های مدار بسته بی سیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که بدون استفاده از سیم کار می کنند.این دوربین های مدار بسته راحت تر نصب می شوند و با وجود بی سیم بودن آنها ، دیگر مشکلات قطعی سیم ندارند

و بدون سیم بودن آنها ، دست سارقانی که به طور حضوری وارد منزل یا محل کار شما می شوند را رو می کنند.ولی تنها اشکالی که این دوربین های مدار بسته دارند این است که می توان آنها را هک کرد.این مورد تنها نقطه ضعف دوربین های مدار بسته بی سیم است.

انتخاب کردن یکی از دوربین های مدار بسته با سیم یا بی سیم به سلیقه افراد باز می گردد.در کل در هنگام خرید سعی کنید که محصول خوبی را تهیه کنی که با شرایط شما و آب و هوای جایی که می خواهید از آن استفاده کنید

سازگار باشد.دوربین های مدار بسته را می توان در اکثر مکان ها متصل کرد.حتی  می توان از دوربین های مدار بسته در مکان های عمومی و با حضور چند صد نفر استفاده کرد.چون دوربین های مدار بسته دارای محدودیت نیستند و می توانند تمام اتفاقاتی که رخ می دهد را بدون توفق و یا اشکال ضبط کنند.

دوربین های مدار بسته با سیم:

دوربین های مدار بسته باسیم ، دوربین های مدار بسته ای هستند که ثبت و ضبط آنها به وسیله سیم ها انجام می گیرد و با قطع شدن سیم ها دیگر دوربین های مدار بسته قادر به ضبط تصاویر نیستند.

بنابراین نقطه ضعف این دوربین های مدار بسته همین است و اگر سارق سیم دوربین مدار بسته را قطع کند ، می تواند به راحتی به سرقت خود ادامه دهد بدون اینکه دستگیر شود.نصب دوربین های مدار بسته با سیم دارای دردسر بیشتری از دوربین مدار بسته بی سیم است.

نصب دوربین های مدار بسته در مکان مناسب:

بعضی از افراد به اشتباه دوربین های مدار بسته دام و بولت را در مکان های درست قرار نمی دهند.به عنوان مثال فردی که دوربین های مدار بسته دام را در بیرون از مغازه خود نصب می کند مرتکب خطا شده است و باید دوربین های مدار بسته دام را در درون مغازه خود قرار دهد.

نمی توانیم بگوییم که دوربین های مدار بسته بولت بهتر است یا دوربین های مدار بسته دام ، زیرا که هر کدام از آنها یک سری ویژگی ها دارند و یک سری قابلیت ها . پس بنابراین نمی توانیم بگوییم که کدام یک از این دوربین های مدار بسته بهتر عمل می کند.

دوربین های مدار بسته دام بهتر است یا دوربین های مدار بسته بولت؟

هر دو دوربین برای یک سری شرایط در نظر گرفته شده اند و می توانند ویژگی های منحصر به فرد خودشان را ارائه بدهند ، بنابراین نمی توان گفت که کدام دوربین مدار بسته بهتر است و می تواند کارایی بیشتری نسبت به نوع دیگر داشته باشد.

مقاومت دوربین های مدار بسته به کیفیت آنها نیز بستگی دارد.دوربین های مدار بسته  با کیفیت چون دارای جنس مرغوبی هستند،مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل می تواننند امنیتی با کیفیت بالا را به شما ارائه دهند.

دوربین های با کیفیت ساده و متوسط نیز دارای کیفیت قابل قبولی هستند و می توان با آنها نیز امنیت خوبی را تجربه کرد.داشتن یک کیفیت خوب بر روی قیمت دوربین های مدار بسته نیز تاثیر مستقیم دارد.

مهم ترین معیار هایی که شما باید در نظر بگیرید ، قیمت ،برند ،کیفیت ،مشخصات فنی و گارانتی است.با ر نظر گرفتن این گزینه های شما می توانید یک دوربین مدار بسته با کیفیت را خریداری کنید.درباره برند شما می توانید از یک ماهر در حوضه دوربین های مدار بسته سوال کنید و با کمک گرفتن از او بهترین کیفیت را برای خودتان خریداری کنید.

ادامه توضیحات:

در هنگام انتخاب دوربین مدار بسته دام یا بولت باید در نظر داشته باشید که دوربین مدار بسته خود را می خواهید در کجا نصب کنید.اگر می خواهید دوربین مدار بسته خود را در داخل منزل و یا محل کار خود نصب کنید ، باید از دوربین مدار بسته دام استفاده کنید

و اگر می خواهید دوربین مدار بسته خود را در محیط های بیرونی مانند خیابان ، بیرون مغازه و منزل نصب کنید باید از دوربین مدار بسته بولت استفاده کنید.

دلیل متفاوت بودن مکان نصب دوربین مدار بسته بولت و دام ساختار آنها است.ساختار دوربین های مدار بسته دام و بولت را طوری در نظر گرفته اند که دوربین مدار بسته بولت فقط در محیط های بیرونی و دوربین های مدار بسته دام فقط در محیط های درونی قرار بگیرند.

البته بعضی از افراد به اشتباه دوربین های مدار بسته دام و بولت را در مکان های درست قرار نمی دهند.به عنوان مثال فردی که دوربین های مدار بسته دام را در بیرون از مغازه خود نصب می کند مرتکب خطا شده است و باید دوربین های مدار بسته دام را در درون مغازه خود قرار دهد.

نمی توانیم بگوییم که دوربین های مدار بسته بولت بهتر است یا دوربین های مدار بسته دام ، زیرا که هر کدام از آنها یک سری ویژگی ها دارند و یک سری قابلیت ها . پس بنابراین نمی توانیم بگوییم که کدام یک از این دوربین های مدار بسته بهتر عمل می کند.

اعتماد به دوربین های مدار بسته:

ما نمی توانیم به نگهبانان اعتماد کنیم ، ولی می توانیم به دوربین های مدار بسته اعتماد کنیم.زیرا آنها فیلم ضبط شده در محیط را با تمام جزئییات و بدون اشکال و یا کمبود به ما تحویل می دهند.ما می توانیم به فیلم و چشمان خود اعتماد کنیم. بنابراین دوربین های مدار بسته از لحاظ اعتماد نیز گزینه مناسبی هستند.

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1230TLP

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1230TLP

دوربین مداربسته 1230TLP از برند داهوا و در دسته بندی HDCVI میباشد . این دوربین دارای کیفیت تصویر 2 مگا پیکسلی و کیس پلاستیک است. همچنین دارای فاصله 40 متری برای دید در شب میباشد . دوربین مداربسته 1230TLP دارای استاندارد IP67 و ضد گرد و غبار است.

این محصول جز محصولات مقرون به صرفه محسوب میشود.


شرکت علم و صنعت

شرکت علم و صنعت وارد کننده برند های داهوا ، هایک ویژن ، هایلوک ، تی وی تی و همچنین صاحب برند نایک ویژن میباشد.
این شرکت تمامی محصولات ارائه شده را توسط گارانتی های اصلی ارائه میدهد.
این شرکت در بردارنده خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات ارائه شده میباشد.
شرکت علم و صنعت همچنین در راستای تجهیزات شبکه و سوییچ های PoE صاحب برند انکاتک با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت ها و مشاوره میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید . با کمی صبر و بردباری مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

برای مشاهده لیست قیمت همکار کلیک فرمایید


در جدول زیر مشخصات کامل دوربین مداربسته 1230TLP را مشاهده خواهید کرد:

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1230TLP

دوربین مداربسته

سنسور تصویر 1/2.8″ CMOS
پیکسل های موثر 1920(H)×1080(V), 2MP
اسکن سیستم Progressive
سرعت شاتر الکتریکی

PAL: 1/25~1/100000s

NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل روشنایی 0.005Lux/F1.6, 30IRE, 0Lux IR on
نرخ سیگنال به نویز More than 65dB
فاصله دید در شب Up to 40m (131feet)
کنترل خاموش روشن دید در شب Auto / Manual
تعداد ال ای دی های دید در شب 2

لنز

نوع لنز Fixed lens / Fixed iris
نوع دهانه Board-in
فاصله کانونی 3.6mm (2.8mm, 6mm Optional)
حداکثر دیافراگم F1.6
زاویه دید H: 86.9° (106.0°/52.9°)
کنترل فوکوس N/A
فاصله فوکوس نزدیک

1200mm (600mm/2400mm)

47.2” (23.6”/94.5”)

فاصله دوری

DORI

Definition

Distance
Detect

25px/m

(8px/ft)

2.8mm: 39m(127ft)

3.6mm: 55m(181ft)

6mm: 83m(272ft)

Observe

63px/m

(19px/ft)

2.8mm: 15m(51ft)

3.6mm: 22m(73ft)

6mm:33m(109ft)

Recognize

125px/m

(38px/ft)

2.8mm: 8m(25ft)

3.6mm: 11m(36ft)

6mm: 17m(54ft)

Identify

250ppm

(76px/ft)

2.8mm: 4m(13ft)

3.6mm: 6m(18ft)

6mm: 8m(27ft)

پان / شیب / چرخش

Pan/Tilt/پان / شیب / چرخش

Pan: 0° ~ 360°

Tilt: 0° ~ 90°

Rotation: 0° ~ 360°

ویدیو

رزولوشن 1080P (1920×1080)
فرم ریت 25/30fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P
خروجی ویدیو 1-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)
روز/شب Auto (ICR) / Manual
منو او اس دی Multi-language
حالت بی ال اس BLC / HLC / DWDR
حالت دبلیو وی ار DWDR
کنترل خودکار نور AGC
کاهش نویز دیجیتالی 2D
حالت بالانس سفید Auto / Manual
دید در شب هوشمند Auto / Manual

گواهی نامه ها

گواهی نامه ها

CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

رابط

رابط صدا N/A

برق

منبع تغذیه 12V DC ±30%
مصرف برق Max 3.0W (12V DC, IR on)

شرایط محیطی

شرایط دمایی

-40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 90% RH

* Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط ذخیره سازی -40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 90% RH
سطح محافظت IP67

بدنه

جنس Plastic
ابعاد 198.9mm×80.2mm×76.2mm (7.83″×3.16″×3.00″)
وزن خالص 0.22kg (0.49lb)
وزن ناخالص 0.36kg (0.79lb)

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1230TLP

فاکتور هایی که باید در هنگام انتخاب یک ضبط کننده ویدیوی دیجیتال (DVR) در نظر گرفت

این یکی از بیشترین سوال هایی است که مشتریان به دنبال پاسخی مناسب برای آن میگردند . خیلی از مشتری ها به دنبال ارتقا دستگاه DVR خود هستند .

در پاسخ به درخواست مشتری ها، در ادامه این مقاله ، همه عواملی را که باید در حین ارتقاء دستگاه DVR خود جستجو کنید، به شما می گوییم.

چرا DVR مناسب برای دوربین مداربسته شما اهمیت دارد؟

DVR یا ضبط کننده ویدئوی دیجیتال قلب سیستم دوربین مداربسته شماست. تمام کارهایی که دوربین های مداربسته شما انجام می دهند را کنترل و ضبط می کند. بنابراین، انتخاب مناسب بسیار مهم است.

انتخاب یک DVR برای سیستم دوربین مداربسته

در ادامه، ما عواملی را که باید هنگام ارتقاء سیستم دوربین مدار بسته خود یا هنگام خرید یک دستگاه DVR جدید به دنبال آن ها باشید را فهرست می کنیم.

تعداد کانال های دستگاه DVR

این تعداد دوربین هایی است که دستگاه DVR می تواند همزمان ضبط و پخش کند. معمولاً 4،8 یا 16 است.

کیفیت ویدیو

وضوح استاندارد  (720 x 576 پیکسل) است. با این حال، DVR های جدیدی که با دوربین های IP کار می کنند دارای وضوح HD (1280 x 720 پیکسل) هستند.

قبل از اینکه DVR را انتخاب کنید که دارای حداکثر وضوح باشد، حتماً عوامل زیر را در نظر بگیرید.

نرخ فریم

برای اطمینان از اینکه فیلم های ضبط شده شما صاف و بدون نویز هستند، باید به دنبال دی وی ار هایی باشید که دارای نرخ فریم حداقل 25 فریم در ثانیه هستند. یافتن نرخ فریم برای مدل DVR ترجیحی شما می تواند کمی گیج کننده باشد. این به این دلیل است که برخی از دستگاه‌ های DVR نرخ فریم را به صورت کل برای همه کانال‌ های ویدیویی مشخص می‌کنند.

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1230TLP

ظرفیت هارد دیسک

همه DVR ها فیلم های گرفته شده را روی یک هارد دیسک داخلی ضبط می کنند. هنگام انتخاب یک DVR، اطمینان حاصل کنید که HDD به اندازه کافی برای نیازهای امنیتی شما کافی است. مقدار فضای هارد دیسک مورد نیاز شما به عوامل مختلفی مانند تعداد دوربین های استفاده شده، زمان ضبط، نرخ فریم و وضوح بستگی دارد.
در اینجا یک دستورالعمل کلی برای کمک به شما وجود دارد: به طور معمول، یک هارد 500 گیگابایتی می‌تواند فیلم یک هفته را برای چهار دوربین که با سرعت 25 فریم در ثانیه با وضوح استاندارد ضبط می‌کنند، نگه دارد.

دسترسی آنلاین

جدیدترین دستگاه‌ های DVR دارای اتصال به اینترنت هستند و به شما امکان می‌دهند فیلم ضبط شده را روی دستگاه تلفن همراه، دسکتاپ یا لپ‌تاپ خود از طریق اینترنت مشاهده کنید. این یک ویژگی راحت است، زیرا می توانید در حین حرکت، تصویر زنده را از محل مورد ضبط تماشا کنید.

ویژگی های اضافی

پنج عامل فوق، ویژگی های اصلی هستند که هنگام انتخاب دستگاه DVR برای سیستم دوربین مداربسته خود باید به دنبال آن ها باشید. به غیر از این ها، چندین ویژگی دیگر اجباری نیستند اما راحتی و مزایای بیشتری به شما می دهند. برخی از این موارد عبارتند از : حالت‌های ضبط، ورودی‌ ها و خروجی‌ های آلارم، سفارشی‌ سازی برچسب‌ های ویدیویی ، جستجو و پخش بر اساس برچسب‌ها، پخش هوشمند، خروجی HDMI و موارد دیگر.

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1230TLP

انواع مختلف دوربین های مدار بسته

دوربین مداربسته، که مخفف Closed Circuit Television Camera است، اساساً نوعی دوربین الکترونیکی است که برای نظارت تصویری استفاده می شود. انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته بر اساس شکل، اندازه، تکنولوژی، پیکربندی و غیره وجود دارد که برای ایمنی بیشتر طراحی شده اند.

شرکت علم و صنعت انواع مختلفی از دوربین‌های نظارتی را به شما ارائه می‌دهند، مانند دوربین IP  در 200 2MP، 300 1MP، 300 2MP، 400 2MP، 500، 900 و 1000. دوربین های مداربسته HD در انواع دام، بالت و انواع  وریفوکال و دوربین  PTZ که مطمئناً هدف مورد نظر کاربر را برآورده می کند.

دوربین های مدار بسته برای اهداف مختلف

در ادامه فهرست مختصری از انواع مختلف دوربین‌های نظارتی است که همراه با عملکرد خاص آن ها در بازار محبوب هستند.

1. دوربین داخلی ثابت:

این دوربین مداربسته داخلی از طریق نصب با زاویه ثابت کار می کند که نمای ثابت و مستقیمی از خانه شما ارائه می دهد تا به نظارت بر هرگونه فعالیت احتمالی در آن محدوده، با ثبات، پایداری و سهولت کمک کند.

2. دوربین مداربسته دام:

دوربین‌ های مداربسته دام که به دلیل شکل‌ شان به این نام خوانده می‌شوند، یک عنصر اصلی امنیت داخلی هستند. شکل گنبدی آن به دلیل استتار جهت دوربین است و به آن اجازه می دهد تا به طور نامحسوس کار کند. آن ها معمولاً روی سقف منازل نصب می شوند، بنابراین توسط مجرمان نمی توان آن ها را خراب کرد. برخی از آن ها مجهز به نورگیر های مادون قرمز هستند که به آن ها امکان می دهد فیلم های کم نور را ضبط کنند.

3. دوربین بالت:

دوربین های بالت مانند یک استوانه مخروطی و یک فشنگ گلوله هستند. این دوربین های مداربسته برای نصب در  پارکینگ و حیاط خلوت از داخل ساختمان در نظر گرفته شده است. دوربین های بالت دارای لنز ثابت یا وریفوکال هستند. طول ثابت آن ها زاویه دید تقریباً 80 درجه را می دهد. آن ها با پوشش محافظ عرضه می شوند که آن ها را ضد آب می کند.

4. دوربین PTZ:

PTZ مخفف قابلیت پان، شیب، و زوم است . این قابلیت هایشان دوربین های PTZ را خاص می کند. اپراتور نظارت می تواند آزادانه لنز را به صورت دستی یا از طریق برنامه کج ، زوم و یا حرکت دهد تا نظارت مستقیم و کنترل شده را بر اساس نیاز موقعیت دریافت کند.

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1230TLP

5. دوربین مدار بسته اچ دی:

دوربین های مداربسته HD همانطور که از نامشان پیداست، فیلم های نظارتی را با نرخ فریم بالا ضبط می کنند. این باعث کیفیت HD می شود. وضوح بالاتر ثابت می‌کند که در ثبت جزئیات دقیق‌ تر، همراه با تشخیص چهره و تشخیص شماره پلاک خودرو از طریق زوم کردن برای محیط اطراف بدون از دست دادن کیفیت و وضوح تصویر مفید است.

6. دوربین C-Mount:

دوربین های C-Mount از لنز هایی استفاده می کنند که برای اهداف مختلف قابل جدا شدن هستند. یک دوربین مداربسته معمولی ممکن است تا فاصله 35 متری را ضبط کند. با این حال، دوربین‌ های C-Mount با تنظیمات لنز مورد نیاز ممکن است برای نظارت فراتر از این حد کافی باشند. این دوربین ها مجهز به لنزهای وریفوکال هستند که قادر به تنظیم دقیق فاصله کانونی و زاویه دید هستند، این دوربین ها دقت و کارایی را در کنار هم قرار می دهند. با کمک زوم اپتیکال، بزرگنمایی و کوچک نمایی فوکوس دوربین را از دست نمی دهد.

قیمت دوربین مداربسته داهوا 1230TLP

نتیجه:

درک انواع مختلف دوربین های مداربسته موجود برای انتخاب بهترین دوربین برای محافظت از اموال ضروری است. برای افزایش سطح امنیت نیز می توان از بیش از یک نوع دوربین مداربسته استفاده کرد. دوربین مدار بسته مناسب کلید امنیت و نظارت کارآمد است و این تصمیم باید عاقلانه گرفته شود.

دوربین لامپی

دوربین لامپی

همان طور که همه می دانیم امروزه دوربین های مدار بسته بسیار پرطرفدار بوده و اغلب افراد در محل کار خود یا منزل, از دوربین مداربسته استفاده می کنند.

امروزه با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی بسنده کردن به روش های سنتی حفظ امنیت و بدون نظارت کافی نیست

و در عصر پیشرفت های فناوری استفاده از دوربین های مدار بسته جهت حفظ امنیت ضرروی است.

در این راستا شرکت ها و کمپانی های متفاوت و معتبری دست به طراحی این مهم زده اند که نیاز های ما در این زمینه را برطرف کنند.

اگر مایل به خرید دوربین مداربسته هستید پیشنهاد می کنیم با مشاوران شرکت علم صنعت تماس بگیرید.

شرکت فنی و مهندسی علم و صنعت  سالیان سال همواره به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش کننده دوربین های مدار بسته با برند های نایک ویژن Nikvision ,هوبانتی Hubanti ,هایک ویژنHikvision ,داهوا Dahua  و سوئیچ و تجهیزات شبکه با برند NKTECH مرتبط با سیستم های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است.مارک های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه شونده توسط این شرکت را تشکیل می دهند.

در ابتدا در مورد این دوربین ها به شما می گوییم و در ادامه باهم نمونه ای از دوربین های مداربسته لامپی را می بینیم

لطفا تا پایان این مقاله  همراه ما باشید:

دوربین مدار بسته لامپی

این دوربین ها در واقع ترکیبی از یک لامپ واقعی با یک دوربین امنیتی است که معمولاً در پایه ، بین منبع تغذیه و خود لامپ پنهان شده است.
گرچه همیشه گسسته نیستند ، اما معمولاً به خوبی با یکدیگر ترکیب می شوند.

در نگاه اول ، احتمالاً نمی توانید تفاوتی بین لامپ دوربین عکاسی و دوربین دیگر تشخیص دهید.

لامپ های دوربین امنیتی از یک سوکت لامپ استاندارد برق را برای دوربین تأمین می کنند ، به این معنی که آنها به راحتی در هر سوکت با اندازه مناسب جا می شوند و کار می کنند.

تنها نکته قابل توجه این است که لامپ ها در اندازه های مختلف عرضه می شوند – به عنوان مثال شمعدان های کوچک و کوچک ، با نور استاندارد اندازه نمی گیرند – بنابراین مطمئن شوید که یک دوربین متناسب با سوکت خود تهیه کرده اید.

دوربین های مدار بسته لامپی

این دوربین مقرون به صرفه ترین دوربین مداربسته با وضوح بالا بدون به خطر انداختن کیفیت فیلم است ، فقط در قالب Bulb ساخته شده است تا جنایی احتمالی را پنهان کند ، برخلاف دوربین آنالوگ که پول زیادی برای خرید کابل ، DVR ، جعبه منبع تغذیه ، مانیتور ، اتصالات خرج می کنید ، کار مدنی و هزینه تعمیر و نگهداری و همچنان فقط فیلم شما را در قالب آنالوگ که کیفیت فیلم پایین است تماشا کنید ، این دوربین به شما امکان می دهد محیط خود را با وضوح بالا (HD) با فیلم بسیار واضح و با کیفیت تماشا کنید.

این بهترین و مطمئن ترین شکل در دوربین جاسوسی مدار بسته است. این یک دوربین مدار بسته و IP است که به صورت یک لامپ واقعی با وضوح بالا ساخته شده است. نیازی به مانیتور DVR یا LCD نیست ، زیرا دارای اسلات کارت حافظه بالایی است و می تواند برای مدت زمان طولانی ضبط کند و امنیت محیطی شما را تقویت کند.

در ویدیو زیر نمونه ای از دوربین مدار بسته لامپی و طرز کار آن با تلفن همراه آورده شده است:

https://www.aparat.com/v/agSYo

نصب دوربین

نصب لامپ دوربین امنیتی به راحتی نصب یک لامپ استاندارد است. چراغ یا سوکت را خاموش کنید ، لامپ قدیمی را باز کنید ، لامپ دوربین امنیتی را پیچ کنید و دوربین را از طریق wifi تنظیم کنید.

از آنجا که این فناوری اکنون به راحتی در دسترس است و خیلی گران نیست ، فکر می کنم زمان خوبی برای تهیه آن است.

آخرین نکته ای که باید قبل از نصب یک لامپ به جای لامپ قدیمی بررسی کنید این است که مطمئن شوید سیگنال مناسبی برای اتصال لامپ دارید.

این کمی در مورد دقیقاً این دوربین های امنیتی لامپ است ، اما مانند بسیاری از سبک های دوربین امنیتی ، بسیاری از شرکت های مختلف این محصولات را تولید می کنند.

با نگاهی به ورق های مشخصات ، پیشنهادهای مختلف کاملاً مشابه به نظر می رسند ، اما نکات مثبت و منفی نیز وجود دارد که شما باید قبل از استفاده در یکی از آن ها  آن ها را در نظر بگیرید.

دوربین مدار بسته لامپی

نحوه نصب دوربین امنیتی لامپی

مطمئن شوید که برق در پریز یا چراغ / لامپ خاموش باشد. آخرین چیزی که می خواهید این است که هنگام نصب دوربین جدید خود شوکه شوید … به من اعتماد کنید ، جالب نیست.
در صورت وجود لامپ قدیمی. اگر لامپ برای مدت زمان طولانی روشن است ، حتماً اجازه دهید خنک شود. با دقت لامپ را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید (راست به چپ) و وقتی کاملاً شل شد آماده گرفتن آن باشید. من در اینجا معمولاً از دو دست استفاده می کنم تا مطمئن شوم لامپ را رها نمی کنم.

لامپ قدیمی را در جایی امن قرار دهید ، جعبه لامپ جدید شما باید محل مناسبی باشد تا قدیمی از روی میز یا پیشخوان نوردد و روی زمین خرد نشود.

اکنون می توانید معکوس مرحله 2 را انجام دهید.
دوربین لامپ جدید خود را با دقت در جهت حرکت عقربه های ساعت (چپ به راست) با دقت پیچ کنید تا جایی که به راحتی در پریز قرار گیرد. شما نمی خواهید آن را خیلی محکم بچرخانید زیرا این می تواند به لامپ آسیب برساند یا باعث شکستن آن در دست شما شود.

دوباره برق را روشن کنید و مطمئن شوید که نور کار می کند. بسته به مدل و مدل خود ، ممکن است یک فلاش نور led را ببینید که نشان می دهد دوربین دارای سیگنال روشن یا فای است. اطمینان حاصل کنید که قسمت لامپ دوربین کار می کند و سپس می توانیم به فرایند تنظیم wifi برویم.

نحوه راه اندازی دوربین امنیتی جدید از طریق wifi

راه اندازی دوربین امنیتی لامپ شباهت زیادی به تنظیم دوربین های امنیتی Wi-Fi یا IP دیگر دارد.

مشخصات دقیق دوربین شما به دستورالعمل سازنده شما بستگی دارد ، بنابراین من توصیه می کنم برای این مرحله کسانی را از جعبه خارج کنید.

اگر دوربین شما با هیچ دستورالعملی در جعبه موجود نیست ، می توانید به صورت آنلاین در وب سایت سازنده بررسی کنید یا برای یافتن اطلاعاتی در اطراف آن جستجو کنید.

برای اهداف ما ، من چند دستورالعمل کلی به شما می دهم که باید به شما کمک کند تا در مسیر درست پیش بروید.

با استفاده از تلفن یا دستگاه دیگری با اتصال wifi ، باید به دوربین امنیتی متصل شوید.

دوربین مدار بسته لامپی

دوربین های مدار بسته لامپی:

برای یافتن لامپ دوربین امنیتی ، منوی wifi خود را باز کرده و دستگاه های جدید را جستجو کنید و پس از یافتن آن ، بر روی اتصال کلیک کنید.

اگر دستگاه را پیدا نکردید ، سعی کنید به مدت 10-15 ثانیه برق را خاموش کرده و دوباره روشن کنید. در بعضی از مدل ها ، این دوربین دوربین را بازنشانی می کند (در بعضی دیگر دوربین همیشه روشن است بنابراین ممکن است کاری از پیش نبرد).

اگر هنوز در اتصال مشکلی دارید ، با راهنمای کاربر خود مشورت کنید یا با پشتیبانی مشتری برای سازنده لامپ خود تماس بگیرید.

پس از اتصال دستگاه ، باید مرورگری را باز کرده و تنظیمات دوربین خود را انجام دهید. اغلب اوقات به طور خودکار به وب سایت سازنده هدایت می شوید ، و بار دیگر باید خودتان به آنجا بروید.

در صورت لزوم یک حساب تنظیم کنید تا بتوانید دستگاه جدید خود را متصل و ثبت کنید.

اگر برنامه ای برای مارک دوربین شما موجود است ، احتمالاً می توانید از وب سایت خود صرف نظر کرده و مستقیماً به فروشگاه برنامه مورد نظر خود بروید.

وقتی حساب جدیدی راه اندازی کردید و دستگاه خود را به حساب خود اضافه کردید / اضافه کردید ، باید آماده آزمایش آن باشید و بلافاصله استفاده از آن را شروع کنید.

دوربین مدار بسته لامپی مدل LB1080PNNN

مشخصات این محصول به صورت زیر می باشد:

– زاویه دید پانورامیک 360 درجه بدون منطقه کور

این دوربین که در لنز چشم-ماهی 1.44 میلی متری ساخته شده است ، زاویه دید پانوراما 360 درجه و منطقه کور را برای شما فراهم می کند

شما می توانید با 1 دوربین تک کل اتاق (تا 400 فوت مربع) را کنترل کنید

– هوش مصنوعی هوشمند و زنگ حرکت هوشمند. ما حالت هوش مصنوعی هوشمند را با خلاقیت به این دوربین WiFi خانگی معرفی کردیم ، وقتی دیگران با آن عبور می کنند ، LIGHT UP

یکی را برای ایوان جلوی خود ، ایوان حیاط خانه ، ورودی ، کیت چراغ سقفی سقفی و غیره می خواهید.

– تنظیم سریع و آسان در عرض چند دقیقه. سازگار با سوکت نور E26 / E27 ، نصب و راه اندازی این دوربین را بسیار آسان می کند.

– FULL HD 1080P با دید واضح شب. این دوربین که از لنزهای HD و LED های IR ممتاز ساخته شده است ، دید روزانه رنگارنگ و دید در شب با وضوح FULL HD 1080P را برای شما فراهم می کند. هیچ لحظه مهمی را حتی در تاریکی از دست نخواهید داد.

برند BESDERSEC
نوع هشدار Motion Only
تکنولوژی ارتباطات وایرلس Wi-Fi
منبع تغذیه Corded electric
رزولوشن تصویر 1080p

دوربین مدار بسته لامپی مدل TKONG

مشخصات این محصول:

اتصال بی سیم – پشتیبانی از Wi-Fi 2.4G (5G Wi-Fi پشتیبانی نمی شود) ، فقط برنامه را بارگیری کنید ، مراحل مربوط به راهنمای دستورالعمل را دنبال کنید تا دوربین لامپ بی سیم را به روتر 2.4G متصل کنید ، که راحت و کاربردی است.

نمای پانوراما و دید در شب Full HD 1080P – ساخته شده در بادامک گنبد نظارت بر خانه پانورامای 360 درجه HD 1080P. دوربین لامپ می تواند اتاق شما را روشن و نظارت کند. هنگامی که یک محیط تاریک را تشخیص می دهد ، به طور خودکار روشن می شود ، شما می توانید تصاویر واضح را حتی در تاریکی کامل ببینید. هیچ لحظه مهمی را از دست نخواهید داد.

زنگ هشدار تشخیص حرکت هوشمند – هشدار به موقع به تلفن های هوشمند شما ارسال می شود تا در صورت شناسایی حرکتی ، از امنیت اموال شما اطمینان حاصل کند که باعث امنیت بیشتر خانه یا محل کار شما می شود.

نصب آسان – دوربین لامپ ما دارای یک پریز برق E27 است که نصب آن به راحتی لامپ است! سیم کشی لازم نیست. به شرطی که در محدوده Wi-Fi باشد ، می توان آن را مستقیماً روی پریز محل لامپ معمولی نصب کرد.

کنترل از راه دور و مشاهده همه جا – پس از اتصال دوربین لامپ به Wi-Fi ، می توانید از طریق تلفن iPhone / iPad / Android خود به جریان مستقیم دسترسی پیدا کنید. چه در خانه نباشید و چه در سفر کاری نباشید ، همیشه می توانید با تلفن هوشمند خود اوضاع را در زمان واقعی تماشا کنید.

دوربین فیلمبرداری لامپ از شبکه 5G Wi-Fi پشتیبانی نمی کند. فقط از Wi-Fi 2.4G پشتیبانی می کند. لطفاً در محدوده مسیریاب متصل شوید ،
سپس برای هدف گذاری نصب کنید ، مطمئن شوید که این مکان در محدوده Wi-Fi است.

ویژگی ها:

360 درجه پانوراما
HDFull HD 1080P
Control کنترل از راه دور و مشاهده
هشدار تشخیص حرکت هوشمند
دید در شب با وضوح بالا
حالت هوش مصنوعی هوشمند
2.4G Wi-Fi
پشتیبانی از کارت Micro SD
نصب آسان

پس از آشنایی با این محصولات با ما باشید تا مطالبی را در مورد دوربین های مداربسته و دوربین های مداربسته لامپی به شما عزیزان بگوییم.

دوربین های مداربسته لامپی وای فای

آیا به یکی نیاز دارم و گزینه های من چیست؟

دوربین های امنیتی می توانند برای بسیاری از سناریوها مفید باشند ، به ویژه هنگامی که کودکان شما را در خانه خود می دوند تا شما دور شوید. متأسفانه ، در بیشتر مواقع ، هنگامی که دوربین قابل مشاهده است ، می تواند آنها را بی فایده کند – دلیل مخفی بودن دوربین مخفی وجود دارد.

دوربین ها همچنین می توانند یک روش عالی برای چک کردن شخص باشند. برای شهروندان مسنی که به تنهایی زندگی می کنند ، همیشه ایده خوبی است که یک نوع آویز هشدار داشته باشید که در موارد اضطراری برای کمک ارسال می کند. اگر آنها هوشیاری خود را از دست بدهند و نتوانند هشدار ایجاد کنند ، چه می شود؟ اضافه کردن یک دوربین داخلی ممکن است به شما کمک کند تا آنها را بررسی کنید ، و یک دوربین لامپ بسته به وضعیت زندگی آنها ممکن است منطقی باشد. در هنگام قرار دادن دوربین های لامپ در مناطق معمول زندگی ، توجه به حریم خصوصی مهم است.

اگر در خانه خود به دوربین های امنیتی مخفی نیاز دارید ، ممکن است یک دوربین لامپ مناسب باشد. اما مثل همیشه ، با تقاضای روزافزون ، شرکت های بیشتری در حال تولید دوربین های لامپ وای فای هستند.

بنابراین ، بهترین لامپ برای استفاده چیست؟

ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید

نمای پانوراما – می خواهید مطمئن شوید که هر دوربینی که نصب کنید دامنه دید گسترده ای دارد. دوربین های پانورامای 360 درجه این روزها بسیار رایج هستند و دوربین های امنیتی را برای همیشه تغییر داده اند. آن روزهایی که دوربین ها مجبور بودند به جلو و عقب بروند و نقاط کور ایجاد کنند ، گذشته است.

ذخیره سازی فیلم و تشخیص حرکت – برخی از دوربین های لامپ دارای شکاف microSD هستند که فیلم را ذخیره می کند. با این حال ، شما برای ذخیره یک فید ویدئویی 24/7 به یک کارت SD بزرگ احتیاج دارید و این فضای قابل توجهی را اشغال می کند. بهترین کار این است که فقط وقتی چیزی در اتاق حرکت می کند ضبط کنید. یک گزینه عالی یک لامپ دوربین است که مجهز به تشخیص حرکت است.

میکروفون و بلندگو – گاهی اوقات فقط داشتن دوربین کافی نیست و شما می خواهید توانایی مکالمه با کسی را نیز داشته باشید. به دنبال دوربین های لامپ باشید که دارای ویژگی بلندگوی دو طرفه هستند.

دید در شب – تا آنجا که به امنیت مربوط می شود ، دید در شب همیشه یک ویژگی عالی است. اگر شخصی شبانه با قصد سوicious مخفیانه وارد خانه شما شود ، احتمالاً می خواهید بدانید که چه شکلی است.

کنترل نور از راه دور – توانایی کنترل و کم نور شدن نور تلفن می تواند مفید باشد.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1230RP-Z-IRE6
نوشتهٔ بعدی
قیمت دوربین مدار بسته داهوا DH-HAC-HFW1230TP-A

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید