نمایندگی رسمی دوربین مدار بسته هایک ویژن

نمایندگی رسمی دوربین مدار بسته هایک ویژن

نمایندگی رسمی دوربین مدار بسته هایک ویژن

هایک  ویژن که یک شرکت نظارت تصویریست در نوامبر سال 2001 با 49 درصد سرمایه خارجی تاسیس شد.Hangzhou Hikvision Digital Technologyکه به اختصار هایک ویزن نامیده می شود.

این شرکت به طور رسمی در هیئت مدیره کوچک و متوسط ​​شرکت (SME Board) در بورس چین در شنبه، 28 مه 2010 (002415.SZ) ثبت شده است.در تاریخ 16 سپتامبر 2016، Hikvision دارایی بازار بیش از 20 میلیارد دلار، بیش از 18000 کارمند و 40 شرکت تابعه یا شرکت سهامی متعلق به 100٪ در سراسر جهان دارد.

ساختار همکاری شرکت هایک ویژن

هایک ویژنبه عنوان یک شرکت مستقل و تجاری معامله گر، مجموعه ای متنوع از سهامداران خصوصی و عمومی شامل می باشد.در تاریخ 30 ژوئن 2016، 41.88 درصد از سهام هایک ویژن به طور مشترک توسط شرکت فناوری چین الکترونیک HIK گروه آموزشی ویب ولیتین در نظر گرفته شد.آقای Hu Yangzhong به عنوان مدیر اجرایی Hikvision، تیم مدیریت ارشد را رهبری می کند و به مدیریت روزانه و عملیات تجاری شرکت نظارت می کند.

هایک ویژن عملیات روزانه خود را به طور دقیق مطابق با قوانین قابل اجرا و اصول تجاری انجام می دهد.جلسات سهامداران، جلسات هیئت مدیره و جلسات نظارتی، که ساختار اداری شرکت را تشکیل می دهند.

هایک ویژن محصول پیشرو در تولید محصولات ویدئویی در جهان است

با توجه به داده های سالانه تحقیق مستقل از بازار 19.5درصد از سهم بازار در صنعت نظارت تصویری جهانی در سال 2015 را تشکیل می دهد.

محصولات هایک ویژن به چند بخش تقسیم می گردند

1.محصولات نظارت تصویری

2. نرم افرارهای نظارت تصویری

3. سیستم اکسس کنترل و سیستم های  کنترل ترافیک و اعلام حریق

انواع سیستم های نظارت تصویری هایک ویژن

دوربین توربو اچ دی هایک ویژن چیست :

دوربین توربو اچ دی از نسل دوربین های آنالوگ می باشد ولی با کیفیت اچ دی و تکنولوژی تی وی ای این دوربین ها از کبفیت یک مگا پیکسلی هایک ویژن تا پنج مگا پیکسل موجود می باشد.تنوع در رزولیشن تصویر و در انواع آن از خصوصیت های بارز این دوربین هاست.این دوربین ها خاصیت ضد نور،قایلیت ضد ضربه،توانایی کارکرد با دمای بالا ،تغذیه دوازده ولت،قابلیت تحمل رطوبت بالا را دارا میباشد.کار کرد با سیستم های تی وی ای،دید درشب فوق العاده یا نایت فایتر،لنزهای مختلف با خصوصیات متنوع،سیستم  ضد مه ،تبدیل نور پس زمینه،قابلیت کنترل بهره مدار با گین های مناسب ،پردازش تصویر با بیت ریت های مناسب.

دوربین های جدید هایک ویژن جدید مجهز به سیستم هوش مصنوعی و تکنولوزی ai می باشد .با این تکنولوزی جدید قابلیت های مختلفی از جمله سیستم تشخیص پلاک و سیستم های اشیا گم شده قابلیت تشخیص اماکن ممنوعه و شمارش اشخاص را دارا می باشند . این دوربین ها با قابلیت تشخیص ivms به فن آوری های جدیدی در صنعت دوربین مدار یسته دست یافته است.

دوربین های مداربسته ای پی یا تحت شبکه هایک ویژن چیست: 

دوربین های مدار بسته تحت شبکه یا ای پی دوربین هایی هستند که بستر انتقالی تصویر انها تحت شبکه یا با کت سیکس یا فایو صورت می پذیرد و انتقال دیتای ان به صورت صفر و یک دیجیتال می باشد. دوربین های دیگر معمولا انتقال تصویرشان از طریق کابل ار جی صورت می گیرد . .و تصاویر به صورت انالوگ یا موج سینوسی هستند. از مزایای دوربین های ای پی کیفیت تصاویر انها به علت انتقال دیجیتالی انها میباشد.با توجه به در دسترس بودن نرم افزار های  داخلی ان قابلیت تنظیمات داخلی دوربین با توجه به محیط می باشد.دوربین های ای پی قابلیت رادارند که بدون ان وی ار و دستگاهای ضبط فقط با انتقال به پی سی کار کنند. فقط با دانلوند نرم افزار روی پی سی یا لپ تاپ.

دوربین های تحت شبکه علی رغم دوربین های آنالوگ دارای تنوع زیادی از نظر رزولیشن تصویر دارند.وتا رزولیشن تصویر ۸ تا ۱۲ مگا پیکسل در بازار مدار بسته خصوصا دوربین های هایک ویژن موجود می باشد از خصوصیات جدید وبارز دوربین های ای پی هوشمن سازی این مدل دوربین ها و قابلیت تشخیص چهره .تشخیص اشیای گم شده و شمارش نفرات ورودی و خروجی. گزارش دهی هوشمند و قابلیت تشخیص پلاک خودرو میباشد.دوربین های ای پی هایک ویژن به تنهایی و بدون نیاز به ان وی ار قابلیت انتقال تصویر به موبایل را دارا می باشند.قابلیت ورودی صدا وای فای شدن و انتقال تصویر بدون سیم ویا پشتیبانی حافظه در برخی از دوربین های ای پی از دیگر قابلیت های دوربین های مداربسته ای پی می باشند.

دی وی ار هایک چیست :دی وی ار مخفف Digital video recorder است.تصاویر دوربین مداربسته پس از ثبت وقایع به صورت دیجیتال یا صفر و یک داخل هارد دیسک داخل دی وی ار اتنقال می یابند.دی وی ار پس از ثبت وقایع داخل هارد دیسک ,میتواند وقایع ثبت شده را بازپخش نماید.بازپخش تصاویر می تواند بر حسب زمان روز وساعت باشد.علاوه بر بازپخش تصاویر دی وی ار قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را هم شامل میباشد . ومیتواند تصاویر محیط را از طریق اتصال به دی وی ار توسط موبایل یا پی سی خود مشاهده نمود.دی وی ار ها قابلیت اتصال به تلویزیون و مانیتور کامپیوتر را هم دارا می باشند.دستگاهای دی وی ار قابلیت انتقال تصویر در حالت پورت فورواردینگ بر روی مویایل یا حالت پی تو پی برروی موبایل را دارند.پیشنهاد می گردد جهت امنیت شبکه از طریق پورت فوردواردینگ جهت امنیت شبکه استفاده گردد.

دی وی ار های نسل جدید پنج کاره می باشند و قابلیت اتصال دوربین های ای پی واچ دی تی وی ای و اچ دی سی وی ای ای اچ دی و انالوگ دارند.

دی وی ار چیست :دی وی ار مخفف Digital video recorder است.تصاویر دوربین مداربسته پس از ثبت وقایع به صورت دیجیتال یا صفر و یک داخل هارد دیسک داخل دی وی ار اتنقال می یابند.دی وی ار پس از ثبت وقایع داخل هارد دیسک ,میتواند وقایع ثبت شده را بازپخش نماید.بازپخش تصاویر می تواند بر حسب زمان روز وساعت باشد.علاوه بر بازپخش تصاویر دی وی ار قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را هم شامل میباشد . ومیتواند تصاویر محیط را از طریق اتصال به دی وی ار توسط موبایل یا پی سی خود مشاهده نمود.دی وی ار ها قابلیت اتصال به تلویزیون و مانیتور کامپیوتر را هم دارا می باشند.دستگاهای دی وی ار قابلیت انتقال تصویر در حالت پورت فورواردینگ بر روی مویایل یا حالت پی تو پی برروی موبایل را دارند.پیشنهاد می گردد جهت امنیت شبکه از طریق پورت فوردواردینگ جهت امنیت شبکه استفاده گردد.

دی وی ار های نسل جدید پنج کاره می باشند و قابلیت اتصال دوربین های ای پی واچ دی تی وی ای و اچ دی سی وی ای ای اچ دی و انالوگ دارند.

مخفف Video content analysisمی باشد .
دستگاهای ان وی ار داهوا دارای قابلیت VCA می باشند .یعنی داخل ان وی ار خودش تصاویر را از نظر محتوی آنالیز نموده و بررسی می کند تا خطای تصویری صورت نپذیرد.

ان وی ار چیست :ان وی ار مخفف network video recorder است.تصاویر دوربین مداربسته پس از ثبت وقایع به صورت دیجیتال یا صفر و یک داخل هارد دیسک داخل ان وی ار انتقال می یابند.ان وی ار پس از ثبت وقایع داخل هارد دیسک میتواند وقایع ثبت شده را بازپخش نماید.بازپخش تصاویر می تواند بر حسب زمان روز وساعت باشد.علاوه بر بازپخش تصاویر دی وی ار قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را هم شامل میباشد . و همچنین می تواند تصاویر محیط را از طریق اتصال به ان وی ار توسط موبایل یا پی سی خود مشاهده نمود.دی وی ار ها قابلیت اتصال به تلویزیون و مانیتور کامپیوتر را هم دارا می باشند.سیستم ان وی ار به صورت کاملا دیجیتالی می باشد و در بستر شبکه فعال می گردد. در این سیستم از کابل های شبکه و بستر شبکه استفاده می گردد.

VCA در دوربین مدار بسته  هایک ویژن

راهکارهای خودرو های دوربین مداربسته هایک ویژن

ساده ترین روش برای داشتن تصویر با کیفیت بالا استفاده از دوربین های تی وی ای می باشد.در این روش کابل هایی که قبلا برای دوربین های انالوگ کشیده بودیم هم حفظ شده و هزینه پایین می اید.

در تکنولوژی اچ دی تعداد دوربین های طراحی شده بین 4 تا عدد می باشد و میتواند علاوه بر قسمت داخلی خودرو محوطه خارجی را نیز نمایش دهد.و احساس امنیت بیشتری را برای مسافران ایجاد نماید.تکنولوژی انالوگ یکی از مقرون به صرفه ترین راهکارها می باشد.همچنین دستگاه ضبط مطمئن را هم دارا می باشد.
راهکارiVMS-5200. :با این روش می توان خودرو را رهگیری نمود و مسیر حرکت خودرو را مشخص نمود.و مدیریت بر روی خودروها داشت.در این روش میتوان گزارش تحلیلی بر عملکرد خودرو داشت.و درزمان های اظطراری از خودرو گزارش گیری نمود.

نرم افزار مدیریت تصویر (VMS) چیست Video management system

وی ام اس یک سیستم  مدیریت ویدیویی می باشد.این سیستم تشکیل شده از یک نرم افزار مدیریتی ویدئویی که به عنوان یک سرور ویدئویی شناخته می شود.
این نرم افزار  دارای قابلیت های ذیل می باشد:
تصاویر ویدئو را را تمام  دوربین ها جمع اوری می نماید.
تصاویر ویدئو را را تمام  دوربین ها ذخیره سازی  می نماید.
قابلیت بازبینی تصاویر ضبط شده در هارد دستگاه ضبط کننده.
VMS ها از نرم افزارهای ضبط ویدئویی می باشد و در ان وی ار ها قابلیت های پیشرفته تری از موارد ذکر شده فوق دارد.
قابلیت نرم افزاری   VMS  با قابلیت های نرم افزار داخلی دوربین ها تفاوت اساسی دارد. این دوربین ها جهت ارتباط نرم افزاری از مرورگرهای وب استفاده می کنند . ولی نرم افزار  VMS  نرم افزاری پیشرفته ای در داخل دستگاه می باشند.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
نمایندگی رسمی دوربین مدار بسته داهوا
نوشتهٔ بعدی
نمایندگی دوربین مدار بسته داهوا

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید