کابرد های سیستم نظارت تصویری (قسمت اول)

کابرد های سیستم نظارت تصویری (قسمت دوم)

افزایش بهره وری
بهره وری نیروی کار بزرگترین دغدغه ای است که امروزه تجارت و صنعت با آن مواجه است.سیستم های نظارت تصویری کمک میکنند تا حتی در هنگامی که شما (به عنوان مدیر مجموعه )درمحل حضور ندارید،افراد بهترین رفتار کاری را از خود نشان دهند و همچنین به مدیران این امکان را می دهد تا عادات و رفتار های کاری را به صورت دوره ای و در زمان های معین مشاهده و بررسی کنند.

کاهش مسئولیت و بدهی
شاید به مواردی برخورد کرده اید که کارگری خارج از گارگاه مصدوم شده است ولی این مصدومیت را به محل کار خود نسبت می دهد.بسیاری از این ادعاهای غیر واقعی علیه شرکت ها جهت ایجاد مسئولیت برای کارفرمایان و یا کسب غرامت از بیمه می باشد.بدون داشتن شواهد کافی،ممکن است این شرکت ها محکوم به پرداخت هزینه های گزافی شوند.دوربین مدار بسته راهی موثر برای جلوگیری از این وقایع به شمار رفته و علیه چنین ادعاهایی مفید خواهد بود.در برخی موارد کارکنان رخدادی را خارج از محدوده نظارت دوربین گزارش می کنند که در این خصوص توصیه می شود که علاوه بر دوربین هایی که به صورت آشکار نصب می شوند،برخی نیز به صورت ناپیدا و مخفی از دید افراد نصب شود تا افراد مکان امنی را جهت این ادعاها و یا انجام جرم پیدا نکنند و در هر نقطه قابل رویت باشند.

محافظت از اطلاعات
مراکز نظامی،مراکز تحقیقاتی و حتی فروشگاههای برند های معروف لباس نگران دزدیده شدن اطلاعات و طرح های جدید خود توسط خراب کاران و یا رقبای خود می باشند.آن ها حاضرند هزینه های بالایی را برای نگهداری و حفظ اسرار و اطلاعات خود بپردازند .دوربین هایی که با روش های مناسب و دقیق نصب شده باشند،می توانند دسترسی به اطلاعات و حتی قصد سرقت اطلاعات را کاهش دهند.

کابرد های سیستم نظارت تصویری (قسمت دوم)

مدیریت از راه دور
سیستم های نظارت تصویری مجهز به نرم افزار هایی هستند که قادرند تاسیسات و اماکن متعددی را از یک نقطه زیر نظر داشته باشند.با به کار گیری این فن آوری ، هزینه نیروی انسانی و بالا سری مربوطه جهت مدیریت بر این نقاط کاهش می یابد و امکان نظارت مدیران بر محیط کار،علی رغم مشکلات و محدودیت های زمانی و مکانی ، فراهم می شود.

شناسایی بهتر مشتریان
بسیاری از مراکز تجاری کوچک،از سیستم نظارت تصویری به منظور شناخت علایق و منش مشتریان،بهینه سازی مسیرهای تردد در فروشگاه،تغییر مکان مناسب محصولات و اطمینان از رفتار صحیح مشتری استفاده می کنند.

ساده سازی عملیات
نظارت تصویری معمولا در کارخانجات،اماکن تولیدی و اجرایی جهت مشاهده و نظارت تجهیزات و شناسایی سریع مشکلاتی که ممکن است باعث بروز توقف یا تاخیر در روند عادی تولید شود،به کار می رود.این فن آوری همچنین جهت حصول اطمینان از تجهیز مناسب عوامل تولید در محیط کار به کار گرفته می شود.

معتبر ساختن هشدارها
صاحبان مشاغل و مدیران تمایل ندارند تا چندین ساعت از استراحت خود را وقف پاسخگویی به هشدار های نا به جای محیط کار نمایند.به وسیله یک سیستم تصویری شبکه ای ، امکان اعتبار سنجی این اخطار ها فراهم می شود.

افزایش وجه و ایجاد اعتبار کاری
نصب یک سیستم دوربین مدار بسته در محل کار و منزل چیزی است که در حال حاضر باعث افزایش اعتبار نزد اطرافیان ، کارکنان و مشتریان خواهد داد.

آرامش خاطر
مدیران مشاغل و صاحبان منازل در نهایت هر امر به دنبال آرامش خاطر هستند که در نتیجه محافظت از داریی هایشان و تامین محیط امن و مطمئن برای کارکنان،دوستان و خانواده شان به دست می آید و این که در هنگام وقوع حوادث احتمالی قادر باشند تا فرد یا افراد متخلف و مقصر را به مراجع قضایی معرفی کنند.تحقق این امر تنها توسط یک سیستم نظارت تصویری میسرخواهد شد.

کابرد های سیستم نظارت تصویری (قسمت دوم)

, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
کابرد های سیستم نظارت تصویری (قسمت اول)
نوشتهٔ بعدی
چگونه بهترین باشم

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید