چگونه بهترین باشم

چگونه بهترین باشم

به این چند قانون ساده توجه کنید:چگونه بهترین باشم

۱-صبح زود از خواب بیدار شوید.می گویند سحر خیز باش تا کامرو باشی.من می گویم سحر خیز باش تا پولساز باشی.وقتی همه در خواب ناز هستند،شما کار کنید.

۲-به کاری که می کنید عشق بورزید.اگر کارتان را عاشقانه دوست نداشته باشید،هرگز به اوج نخواهید رسید.یا شغلتان را دوست داشته باشید یا آن را کنار بگذارید

۳-همیشه در پی آموختن باشید.سال گذشته چه تعداد کتاب مطالعه کردید؟

۴-خشم خود را بخوابانید.در این دنیای بزرگ هیچ چیز به اندازه ی عصبانیت انرژی یک انسان را تلف نمی کند.عصبانیت جلوی افکار مثبت و خلاق را می گیرد.

۵-از موانع سر راه برای خودتان نردبان بسازید.اجازه ندهید یک مانع شما را از ادامه ی راه باز بدارد،آن قدر پافشاری کنید تا پیروز شوید.آن وقت به یک قدرت فکری و شخصیتی برتر تبدیل خواهید شد.

۶-“نه” را به “هنوز نه “تعبیر کنید .فکر نکنیدکلمات را با گوش هایتان می شنوید،ذهن شما این وظیفه را بر عهده دارد.برداشتی که از کلام اطرافیانتان می کنید،تاثیر بسزایی روی سرنوشت شما دارد.مثبت اندیش باشید.

۷-مدت زمان تماشای برنامه های تلویزیون را به حداقل برسانید.هیچ کس با تماشای تلویزیون به موفقیت نرسیده است.در وقت خود صرفه جویی کنید،آن را به هدر ندهید!

۸-هر روز صبح بیست دقیقه مطالعه کنید.مطالعه زمینه را برای دست یابی به درک عمیق تر مسائل فراهم می کند.از راه مطالعه می توانید با افکار و عقاید دیگران آشنا شوید و به سرعت آن ها را به فرمولی برای رسیدن به موفقیت تبدیل کنید.مطالعه،شانس دست یابی به موفقیت را افزایش می دهد.

۹-هر روز صبح بیست دقیقه بنویسید .حتما می پرسید درباره ی چه مطلبی بنویسم؟هر چه دوست دارید.اگر ایده ها و افکارتان را روی کاغذ بیاورید، هیچ ابهامی باقی نمی ماند.

۱۰-با کسانی که دوستشان دارید تماس بگیرید و به آن ها بگویید چقدر دوستشان دارید.عشق محرک نیست،بلکه منبع الهام است.اگر می خواهید بهترین باشید،به دنبال محرک نباشید،الهام بگیرید.

۵/۱۰- به خودتان بگویید که بهترین هستید.”محمد علی کلی” هزاران بار به خودش گفته بود:”در این دنیا هیچ کس بهتر از من نیست”میلیون ها نفر دیگر هم معتقد اند کسی بهتر از او وجود ندارد .او به این جایگاه رسیده،زیرا در تمام طول راه این جمله را با خودش تکرار کرده است.شما هم امتحان کنید.

چگونه بهترین باشم

, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
کابرد های سیستم نظارت تصویری (قسمت دوم)
نوشتهٔ بعدی
آموزش راه اندازی دوربین های پرستار کودک

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید