دوربین مداربسته استان آذربایجان شرقی

دوربین مداربسته استان آذربایجان شرقی

دوربین مداربسته در استان آذربایجان شرقی

دوربین مداربسته در استان های مختلف ایران دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد که هرکدام از آن ها برند مخصوص به خود را در بازار سیستم های امنیتی ارائه می دهند در این بخش به راهنمایی و توضیح محصول شرکت علم و صنعت به کاربران دوربین مداربسته در استان آذربایجان شرقی می پردازیم.

در ابتدا باید توجه داشته باشیم که کاربران به شرکت هایی اعتماد می کنند که محصولات آن ها متنوع و برای برطرف کردن نیاز آن ها طراحی شده باشد. شرکت علم و صنعت دارای محصولات متنوع و برند های برتر جهانی می باشد که می توان در دوربین مداربسته به برند های داهوا و هایک ویژن اشاره کرد هم چنین این شرکت برند مخصوص به خود را دارد که دارای فناوری و تکنولوژی های منحصر به فرد می باشد.

مراکز فروش دوربین مدار بسته در نقاط مختلف ایران به شکلی افزایش یافته و استفاده از دوربین های مدار بسته توسعه یافته است که بسیاری از مراکز خرید تغییر کاربری به مرکز فروش دوربین مدار بسته داده اند. تهران در بالاترین رده مراکز فروش دوربین مدار بسته ایران قرار گرفته است.

 

دوربین مداربسته استان آذربایجان شرقی

دوربین مداربسته استان آذربایجان شرقی

شرکت علم و صنعت

یکی از مهم ترین مراکز فروش دوربین مداربسته پاساژ علاء الدین می باشد. شرکت علم و صنعت که یکی از با سابقه ترین و به نام ترین شرکت های فروش و خدمات دوربین مداربسته می باشد، نیز در این پاساژ شعبه دارد. در عین حال خیابان جمهوری نیز مرکز دیگری برای خرید دوربین مدار بسته می باشد.

جهت خرید دوربین مدار بسته باید به شرکت های معتبر که دارای مجوز می باشد و شامل افراد متخصص، گارانتی معتبر، امین اطلاعات مشتریان، انتقال تصاویر و پشتیبانی مناسب ارائه کند.

مکانی که قصد نصب دوربین مدار بسته را در آنجا داریم بررسی کنیم و محل مناسب را انتخاب کنیم. با در نظر گرفتن عواملی چون: مقاومت بدنه و نوع دوربین مداربسته، قابلیت دید در شب، زوایای دید لنز، دوربین مدار بسته خود را خریداری کنید. دستگاه  DVR  مختلفی جهت استفاده برای دوربین های مدار بسته  وجود دارد که باید بر اساس انتظارات و تعداد دوربین ها و ورودی تصاویر انتخاب گردد.

دستگاه های  DVR  دارای تنوع از نظر تعداد کانال موجود می باشد. حافظه ای که باید برای ذخیره تصاویر و اطلاعات دوربین ها در نظر بگیرید باید با توجه تعداد دوربین های مداربسته ، کیفیت و حجم تصویرهای گرفته شده انتخاب و تهیه کنید.

سیستم دوربین های مدار بسته: آنالوگ، شبکه و ای اچ دی است. سیستم ای اچ دی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. موارد دیگر به دلیل بالا بودن قیمت در پروژه هایی که در هزینه های انجام شده محدود نیستند بیشتر مورد استفاده هستند.

دلیل استفاده از دوربین مداربسته

استفاده از دوربین های مدار بسته به دلایل زیادی صورت می گیرد: اولین هدف بالا بردن امنیت محل مورد نظر می باشد، که می توان با استفاده از نصب دوربین های مدار بسته از وقوع جرم پیشگیری کرد و در شناسایی افراد مجرم کمک کرد.

دومین هدف استفده از دوربین های مدار بسته نظارت است که با استفاده از نصب دوربین می توان به عملکرد کارکنان شرکت ها، فروشگاه ها، تجهیزات داخل کار گاه ها و .. نظارت داشت. در بسیاری از سازمان ها و کارگاه ها نصب دوربین های مدار بسته سبب بالا رفتن عمکرد کارکنان شده است.

در هنگام استفاده از دوربین مدار بسته افراد دلایل خاصی دارند که میتوان به این موارد اشاره کرد از جمله اینکه با نصب دوربین مدار بسته میتوان به راحتی امنیت را افزایش داد، و در جایی که دوربین مداربسته نصب شده باشد احتمال امکان دزدی کاهش می یابد و هم چنین جرائم در آن مکان کمتر اتفاق می افتد، اگر اتفاقی در مکان نصب دوربین مدار بسته بیفتد می توان به جمع آوری مدرک اقدام کرد و از این طریق بتوان مدرک لازم را کسب کرد.

از طریق دوربین های مدار بسته میتوان به راحت کنترل زیادی را بر سیستم به دست آورد و از این طریق امنیت بالایی را کسب کرد، و افراد در زمینه های مختلفی که مردم اموال، دارایی، وسیله های نقلیه خود را در معرض خطر می بینند کاربرد استفاده دارد و به عنوان یک روش موثر در کمتر کردن جنایات موثر است.

انتقال تصویر دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته را خیلی از افراد در حال حاضر انتخاب می کنند  و علت این انتخاب این است که برای این می باشد که زمانی که افراد قصد داشته باشند مکانی را به صورت غیر حضوری نظارت کنند می تواند از انتقال تصویر بر روی موبایل، لپ تاپ و … استفاده کنند این روش موجب کاهش هزینه رفت و آمد برای نظارت محیط می شود. این روش یکی از به روز ترین روش های نظارت بر محیط می باشد.

دوربین های مدار بسته دارای مزایای بسیاری می باشند و به همین علت در حال حاضر استفاده از این دوربین ها روز به روز در حال گسترش است و بسیاری ازافراد در اداره ها، مغازه ها و حتی خانه های خود تمایل دارند از دوربین های مدار بسته استفاده نمایند. از جمله این مزایا شامل:

از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند. استفاده از دوربین های مدار بسته سبب می شود دیگر نیازی به استخدام نگهبان نداشته باشید و همین امر باعث کاهش هزینه های شما می شود.

از نظرنظارت و حفظ امنیت کارایی بسیاری دارند و باعث می شود در مناطقی که دوربین نصب شده است، جرم و جنایت کاهش یابد و یا تقریبا از بین برود.

اکنون با توجه به اهمیت استفاده از دوربین مداربسته نوبت به معرفی محصولات میرسد.

نایک ویژن

شرکت علم و صنعت دارای پرسنل با تجریه در زمینه تولید دوربین مداربسته می باشد در ویدیو زیر شما می توانید نحوه تولید دوربین مداربسته نایک ویژن را مشاهده کنید

کاربران محترم می توانند با رفتن بر روی لیست قیمت شرکت علم و صنعت ار آخرین قیمت ها اطلاع پیدا کنند.

دوربین های مداربسته نایک ویژن دارای تکنولوژی های به روز شده شامل استار لایت (دید در شب رنگی)، دوربین های مداربسته موتورایز نایک ویژن، دوربین های مداربسته دبلیو دی آر (WDR) و … می باشد که هر کدام از آن ها در دسته محصولات پرفروش شرکت علم و صنعت می باشد.

دوربین های مداربسته استار لایت نایک ویژن

ابتدا باید ذکر شود که فناوری استار لایت در همه اماکن به خصوص مکان های امنیتی مناسب می باشد این فناوری در دوربین های مداربسته به گونه ای عمل می کند که در زمان تاریک شدن محیط سنسور های حساس به نور فعال شده و تصویر را بصورت کاما رنگی ارائه می دهند برای در یافت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات می توانید با کاشناسان شرکت علم و صنعت در تماس باشید.

دوربین های مداربسته دبلیو دی آر

وقتی که در صحنه ای مناطقی با نور کم و تیره و مناطقی با روشنایی زیاد وجود دارد،قابلیت WDR با به کار گیری قابلیت پردازش تصویر دیجیتال و ترکیب چندین عکس با زمان های نور دهی متفاوت (سرعت شاتر متفاوت) باعث افزایش نوردهی در نواحی تاریک و کاهش آن در فضاهای روشن می شود و وضوح هر یک از این فضاها متناسب با یکدیگر و به صورت کاملا مشخص از هم تشخیص داده شود.دوربین مداربسته با استفاده از این فن آوری ویژگی های مورد نظر بین فضای باز و سرپوشیده را به صورت خودکار انتخاب و تنظیم می نماید به طوری که تصویری بسیار واضح و شفاف از هر دو محیط را به بیننده ارائه می کند.این عملکرد در دوربین ها ی دارای فن آوری فوق،به صورت خودکار انجام می شود.این قابلیت در فضاهایی با حضور پنجره و مقدار نور طبیعی بالا مفید است.

برند داهوا

شرکت علم و صنعت وارد کننده برند داهوا می باشد برند داهوا به علت تنوع محصولات و فروش بالا از برترین شرکت ها در زمینه سیستم های امنیتی محسوب می شود دوربین های مداربسته داهوا در شرکت علم و صنعت شامل دوربین های مداربسته HDCVI  و IP می باشد و هم چنین برای تامین این دوربین های مداربسته دستگاه های DVR و NVR نیز به فروش می رود.
در ادامه نمونه محصول شرکت داهوا به همراه نمونه تصویر آن می توانید مشاهده کنید:

دوربین مداربسته

سنسور تصویر

1/2.7″ CMOS

پیکسل موثر

1920(H)×1080(V), 2MP

سیستم اسکن

Progressive

سرعت شاتر الکترونیکی

PAL: 1/25~1/100000s

NTSC: 1/30~1/100000s

حداقل نور محیط

0.02Lux/F1.85, 30IRE, 0Lux IR on

نسبت سیگنال به نویز

More than 65dB

مسافت دید در شب

Up to 50m (164feet)

کنترل دید در شب

Auto / Manual

تعداد ال ای دی دید در شب

1

لنز

نوع لنز

Fixed lens / Fixed iris

دهانه لنز

Board-in

فاصله کانونی

3.6mm (2.8mm, 6mm Optional)

دیافراگم

F1.85

زاویه دید

H: 87.5° (103°, 54.7°)

کنترل فوکوس

N/A

مسافت فوکوس

500mm (900mm, 2000mm)

19.69” (35.43″, 78.74”)

فاصله دوری

Note: The DORI distance is a “general proximity” of distance which makes it easy to pinpoint the right camera for your needs. The DORI distance is calculated based on sensor specification and lab test result according to EN 62676-4 which defines the criteria for Detect, Observe, Recognize and Identify respectively.
دوری مسافت
تشخیص

25px/m

(8px/ft)

2.8mm: 37m(122ft)

3.6mm: 53m(175ft)

6mm: 80m(262ft)

مشاهده

63px/m

(19px/ft)

2.8mm: 15m(49ft)

3.6mm: 21m(70ft)

6mm: 32m(105ft)

تشخیص

125px/m

(38px/ft)

2.8mm: 8m(25ft)

3.6mm: 11m(35ft)

6mm: 16m(52ft)

مشاهده

250ppm

(76px/ft)

2.8mm: 4m(12ft)

3.6mm: 5m(17ft)

6mm: 8m(26ft)

پان/شیب/چرخش

پان/شیب/چرخش

Pan: 0° ~ 360°

Tilt: 0° ~ 78°

Rotation: 0° ~ 360°

ویدیو

رزولوشن

1080P (1920×1080)

فرم ریت

25/30fps@1080P, 25/30/50/60fps@720P

خروجی تصویر

1-channel BNC high definition video output / CVBS video output (Can switch)

روز/شب

Auto (ICR) / Manual

او اس دی منو

Multi-language

نوع بی ال سی

BLC / HLC / DWDR

WDR

DWDR

کنترل بهره مدار

AGC

کاهش نویز دیجیتالی

2D

وایت بالانس

Auto / Manual

دید در شب هوشمند

Auto / Manual

گواهینامه

گواهینامه ها

CE (EN55032, EN55024, EN50130-4)

FCC (CFR 47 FCC Part 15 subpartB, ANSI C63.4-2014)

UL (UL60950-1+CAN/CSA C22.2 No.60950-1)

پورت

پورت صدا

Built-in Mic

برق

منبع تغذیه

12V DC ±30%

مصرف برق

Max 4.2W (12V DC, IR on)

شرایط

شرایط دمایی

-40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

* Start up should be done at above -40°C (-40°F)

شرایط ذخیره سازی

-40°C ~ +60°C (-40°F ~ +140°F) / Less than 95% RH

سطح حفاظت

IP67

بدنه

جنس

Aluminium

ابعاد

Φ106mm×93.7mm (Φ4.17″×3.69″)

وزن خالص

0.44kg (0.97lb)

وزن ناخالص

0.59kg (1.3lb)

هایک ویژن

برند هایک ویژن برندی نام آشنا در صنعت دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی می باشد که شرکت علم و صنعت وظیفه پخش و فروش محصولات این برند را دارد این برند همچون داهوا از برندهای پرفروش و پرطرفدار در زمینه سیستم های امنیتی محسوب می شود شرکت هایک ویژن با سابقه طولانی توانسته رضایت اکثر کاربران دوربین مداربسته در سراسر نقاط جهان را به دست آورد. شرکت علم و صنعت محصولات هایک ویژن شامل دوربین های مداربسته IP ، Turbo HD و در دستگاه ها شامل DVR و NVR به کاربران دوربین مداربسته عرضه می کند.

برای نمونه از برند هایک ویژن کاتالوگ محصول و ویدیو را در ادامه برای کاربران دوربین مداربسته قرار داده ایم.

 

در صورت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با کارشناسان شرکت علم و صنعت تماس حاصل فرمایید.

دوربین مداربسته

سنسور تصویر

۱.۰ megapixel progressive scan CMOS

سیستم سیگنال

PAL/NTSC

نرخ فریم

PAL: 720p@25fps NTSC: 720p@30fps

رزلیشن

۱۲۸۰ (H) × ۷۲۰ (V)

حداقل روشنایی

Color: 0.005 Lux @ (F1.2, AGC ON)

زمان شاتر

PAL: 1/25 s to 1/50, 000 s NTSC: 1/30 s to 1/50, 000 s

لنز

۲.۸ mm fixed focal lens

میدان دید افقی

۸۸.۶°

دهانه لنز

M12

شب / روز

Electronic

هماهنگ سازی

Internal Synchronization

WDR

> 120 dB

فهرست

AGC

Support

حالت شب و روز

Auto/Color/BW (Black and White)

تعادل رنگ سفید

ATW/MANUAL

ماسک حریم خصوصی

ON/OFF, 4 programmable privacy masks

تشخیص حرکت

۴ programmable motion areas

جبران نور پس زمینه

WDR/BLC/WDR

کاهش نویز دیجیتالی

Level 1 to 10

زبان

English, Chinese

توابع

Contrast, Brightness, Sharpness, Mirror

رابط

خروجی تصویری

۱ HD analog output/1 CVBS output (75Ω/BNC) * The adapter is required only when extending the cable.

عمومی

شرایط دمایی

-۴۰°C to 60°C (-40°F to 140°F), Humidity 90% or less (no condensation)

منبع تغذیه

۱۲ V DC ±۲۰%

مصرف برق

Max. 1.5 W

بدنه

Metal

ارتباطات

Up the coax, Protocol: HIKVISION-C (TVI output)

اندازه

۳۲.۴ mm × ۳۲.۴ mm × ۲۲.۰ mm (1.28″ × ۱.۲۸″ × ۰.۸۷″)

وزن

Approx. 200 g (0.44 lb.)

به غیر از محصولات معرفی شده به کاربران ، شرکت علم و صنعت در زمینه تجهیزات شبکه با برند انکاتک، دزدگیر با برند های کلاسیک ، جی ام کا، سایلکس و نکست، لوازم جانبی دزدگیر شامل، تلفن کننده، بلندگو، چشمی، کاور بلندگو، آژیر و باطری می باشد

برای دریافت لیست قیمت همکار کلیک فرمایید.

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دوربین سوزنی دید در شب
نوشتهٔ بعدی
دلیل بوق زدن دی وی آر

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

با یک کلیک تماس یگیرید